Forum » Loža » Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative]
Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative]
krho ::
Hehe username se je zatreskal v Golfa. Jaz tudi že na testni vožnji. :) Čeprav sem bi do vožnje s Golfom prepričan, da bom kupil Focusa...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Gr0unD Zer0 ::
avta brez ESP ne kopuj!
kupuj...
sicer pa če si tele za volanom ti noben ESP ne pomaga...
če voziš normalno pa ga ne rabiš(vsaj jaz ga tudi v res hudem snegu nisem)
p.s. ni nekam off-topic debata v tej temi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gr0unD Zer0 ()
bluefish ::
p.s. ni nekam off-topic debata v tej temi?
ja, boj med golf oboževalci in realnimi nasprotniki.
jype ::
Gr0unD Zer0> sicer pa če si tele za volanom ti noben ESP ne pomaga...
Odvisno, kakšne vrste tele si - če voziš vsaj približno po predpisih, pa si samo nevešč vožnje, kot je večina starih mamk in atov, pa precejšen delež drugih voznikov, ti v kritični situaciji lahko pride še kako prav.
Je že res, da lahko profesionalni vozniki, ki tekmujejo v avtomobilskih športih, bržkone avto bolje obvladajo, če so te reči izključene, za vsakega normalnega smrtnika pa to ne velja.
Odvisno, kakšne vrste tele si - če voziš vsaj približno po predpisih, pa si samo nevešč vožnje, kot je večina starih mamk in atov, pa precejšen delež drugih voznikov, ti v kritični situaciji lahko pride še kako prav.
Je že res, da lahko profesionalni vozniki, ki tekmujejo v avtomobilskih športih, bržkone avto bolje obvladajo, če so te reči izključene, za vsakega normalnega smrtnika pa to ne velja.
Jackal ::
Hm. Jaz v Golfu zadaj bolje sedim kot v Focusu, ter Astri karavanu....
V katerem Focusu? Ta starem ali novem?
Novi Focus je trenutno namreč v največji avto v tem razredu in je na zadnjih sedežih kljub čisto nazaj nastavljenem sprednjem sedežu, še vedno veliko prostora. Za primerjavo lahko dam par podatkov.
Še predvsem se Focusu pozna širina - tako glede lege na cesti kot tudi glede prostora v potniški kabini. Tudi medosna razdalja se posredno prenese v velikost potniškega prostora - ne bom se ponavljal... poglejte zgornjo tabelo
Nekateri govorite " varen kot Megane"... Tudi novi Ford Focus ima 5 zvezdic po EuroNCAP testih. Še več... Focus je nabral 35 točk za varnost odraslih oseb, Megane pa "samo" 33.
Pri Focusu mi je na sploh všeč tudi to, da teh modelov ni prav veliko na cesti. V našem mestu sem do sedaj opazil samo 2.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
jype ::
Sicer razmeroma off-topic, ampak - v tistile tabeli je odebeljenih 400 litrov prtljažnega prostora Fiata Bravo, medtem ko ima Honda Civic očitno 415 litrov prtljažnega prostora.
dukenukem ::
kar se golfov tiče wv spi na lovorikah če majo sedaj vsaj nekaj več serijske opreme ,jo imajo samo zaradi konkurence in nič več ,kup nekaj made in japan
krho ::
@Jackal: Novi Focus ima podvozje od Mondea, na žalost je šla večina dolžine v prtljažnik tako, da se na zadnjih sedežih skoraj nič ne pozna.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Gr0unD Zer0 ::
jype: saj ne pravim, da je totalno neuporaben...
ravno nasprotno, mislim da kar konkretno pripomore k varnejši vožnji, če je le voznik malce pošlihtan v glavi...
žal se nekateri preveč zanašajo na to elektroniko ter pozabijo na strička newtona in njegove zakone...
profesionalci pa so druga liga
ravno nasprotno, mislim da kar konkretno pripomore k varnejši vožnji, če je le voznik malce pošlihtan v glavi...
žal se nekateri preveč zanašajo na to elektroniko ter pozabijo na strička newtona in njegove zakone...
profesionalci pa so druga liga
ivanuscha ::
Jao folk a dans res noben več ne zna furat brez ESP-ja? Pa kaj vam bo ESP? Mal filinga je treba met pa predvidevanja to je pa vse. Mislm ne vem zakaj mu vsi govorite ne vzet avta brez ESP-ja. Večina avtov ga nima, in se zato folk ne razlima za vsakim ovinkom, kdor ma pač vsaj malo soli v glavi. Jst sem isto mislu ko sem pred pol leta kupoval avto, da more obvezno met ABS, ker ga majo pa res že vsi danes. Pa zdej vidm, da je brez veze, zaenkrat mi ni prišel čisto nič prav, niti vključu se mi ni niti enkrat. Je bolše met brez, pa da s filingom bremzaš. Npr. sem ga sprobal na makadamu in sem mel zavorno pot ziher 2x daljšo, kot pa če nebi mel ABS. Tako, da ta elekronska pomagala je treba jemat mal z rezervo, pridejo prav dejansko samo v najbolj kritičnih situacijah, ko človek ne zna oz. ne more reagirati, temu pa se lepo ogneš z defenzivno vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ivanuscha ()
AngelOfDeath ::
Evropska unija ima v obdelavi zakon da bodo leta 2009 morali vsi avtomobili opremljeni z ESP za ABS se je to že zgodilo nekaj časa nazaj...
Če folk ne ve kaj je ESP potem ni treba pravit da je nepotreben. V dirkalnih avtih je kolko vem prepovedan ;)
Fizike sicer noben nebo premagal ampak ESP ti v krizi kar precej pomaga avto ohranjat na stezi...
ESP reagira hitreje od najhitrejšega profi voznika.
@Live
Če tebi ne koristi še ne pomeni da je neuporaben. Meni je že kar nekajkrat gume in avto rešil ko sem moral zasilno ustavljat ker sem bil izsiljen. Tudi pri umikanju na bankino in bremzanju obenem je bil koristen.
edit: slovnica
Če folk ne ve kaj je ESP potem ni treba pravit da je nepotreben. V dirkalnih avtih je kolko vem prepovedan ;)
Fizike sicer noben nebo premagal ampak ESP ti v krizi kar precej pomaga avto ohranjat na stezi...
ESP reagira hitreje od najhitrejšega profi voznika.
@Live
Če tebi ne koristi še ne pomeni da je neuporaben. Meni je že kar nekajkrat gume in avto rešil ko sem moral zasilno ustavljat ker sem bil izsiljen. Tudi pri umikanju na bankino in bremzanju obenem je bil koristen.
edit: slovnica
edit: Slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AngelOfDeath ()
ivanuscha ::
Ja v obdelavi je zakon, ki bo narekoval da nov iz štacune avto ne bo smel bit brez esp-ja. In pa ja vem kaj dela esp. Vse kar hočem rečt je, da ti nobeno elektronsko pomagalo ne pomaga, če nimaš v glavi stvari razčiščenih. Se da brez vsakih pomagal varno in zanesljivo ter dovolj hitro vozit, brez velikega naprezanja. Folk misl, da če ma pa avto abs in esp in asr in ne vem kaj še vse, da zdej pa lahk tišči kao da je avto bog. Takih je dost pomoje.
Edit: spet typo
Edit: spet typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ivanuscha ()
suse80 ::
naj še sam pridam svoje skmromno mnenje...
Vozim sicer Renaulta kangoo DCI85, vendar sem imel tudi Citroene, pa nimam kaj slabega za reči.
Veliko je res odvisno od mehanika in moram rečt, da so ti na "uradnih" servisih večinoma za razred ali dva slabši in bolj arogantni ter površni od neuradnih. Zakaj? Ker sem, npr. jaz, ki sem si kupil nov Kangoo, zdaj 4 leta ali 80.000 km PRISILJEN hoditi na uradni servis. se pravi, da se jim za stranke ni treba boriti s kvaliteto, kot se mora moj osebni mehanik, h kateremu sem vozil avto vsa leta, ko si nisem mogel privoščiti novega.
Ampak- ko garancija poteče, bom gotovo spet pri njem, ker pa sem komercialist, bom teh 80.000 itak prej kot v dveh letih naredil.
Imel sem Citroena XM, ki so ga zelo kritizirali, vendar moram rečt, da razen RJE ni nikoli sabotiral... vozil sem ga pač na servis človeku, ki pozna Citroene v "dušo" in tak ti bo zagotovo dobro popravljal avto. Pa naj bo C4 ali Xara.
Drži pa, da ni dobro kupit prve serije avtov, ki pridejo na trg, ker se pojavljajo bolezni, ki jih v predprodukciji ni možno predvideti. Iz tega razloga je dobro kupiti model, ki je na trgu par let, npr. Golf 5, Opel Astra, Prejšnji Fokus...
Vozim sicer Renaulta kangoo DCI85, vendar sem imel tudi Citroene, pa nimam kaj slabega za reči.
Veliko je res odvisno od mehanika in moram rečt, da so ti na "uradnih" servisih večinoma za razred ali dva slabši in bolj arogantni ter površni od neuradnih. Zakaj? Ker sem, npr. jaz, ki sem si kupil nov Kangoo, zdaj 4 leta ali 80.000 km PRISILJEN hoditi na uradni servis. se pravi, da se jim za stranke ni treba boriti s kvaliteto, kot se mora moj osebni mehanik, h kateremu sem vozil avto vsa leta, ko si nisem mogel privoščiti novega.
Ampak- ko garancija poteče, bom gotovo spet pri njem, ker pa sem komercialist, bom teh 80.000 itak prej kot v dveh letih naredil.
Imel sem Citroena XM, ki so ga zelo kritizirali, vendar moram rečt, da razen RJE ni nikoli sabotiral... vozil sem ga pač na servis človeku, ki pozna Citroene v "dušo" in tak ti bo zagotovo dobro popravljal avto. Pa naj bo C4 ali Xara.
Drži pa, da ni dobro kupit prve serije avtov, ki pridejo na trg, ker se pojavljajo bolezni, ki jih v predprodukciji ni možno predvideti. Iz tega razloga je dobro kupiti model, ki je na trgu par let, npr. Golf 5, Opel Astra, Prejšnji Fokus...
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org
Keyser Soze ::
@nebivedu
In zakaj bi ti verjel? V marsikateri temi si šel way over the limit. In pretiraval v vse možne smeri. Tako kot sedaj malo bluziš tule glede golfov. Ne vem kaj si ti vozil in koliko si vozil. Še manj kako si vozil. Samo to kar govoriš ti so takšne nebuloze, da glava peče.
Malo se umiri glede golfa in glede tega kdo ga vozi pa bo. Drugače pa svaka ti čast, da si tako inteligenten, da si spregledal golfa. Bogi vsi mi "neizobraženci", ki vemo, da je golf dobr avto. Tudi od dvojke naprej.
In zakaj bi ti verjel? V marsikateri temi si šel way over the limit. In pretiraval v vse možne smeri. Tako kot sedaj malo bluziš tule glede golfov. Ne vem kaj si ti vozil in koliko si vozil. Še manj kako si vozil. Samo to kar govoriš ti so takšne nebuloze, da glava peče.
Malo se umiri glede golfa in glede tega kdo ga vozi pa bo. Drugače pa svaka ti čast, da si tako inteligenten, da si spregledal golfa. Bogi vsi mi "neizobraženci", ki vemo, da je golf dobr avto. Tudi od dvojke naprej.
OM, F, G!
Fizikalko ::
Moje izkušnje na kratko - glede udobja ... Prej sem imel Peugeot 206 HDi in ga vozil na dolge ture in pri tem skoraj umrl od utrujenosti, neudobja, bolečin, zasedenosti,... Sedaj mam Škodo in je neprimerno bolje. Tako da ne nujno povezovat Francozov z udobjem, vsaj na dolge ture ne.
roli ::
Sem rekel škoda je bila tudi meni še najboljša.Čeprav je bila tudi laguna po udobju OK ampak me je vedno v laguni in BMWju bolela rit, ko prasica na daljše razdalje.V škodi me ni nikoli! Poleg tega pa niso dragi in imajo kvalitetno narejene avte.Tista naša octavia je razen parih servisov delala vedno.Medtem, ko smo imeli laguno že prvi teden na servisu zaradi crknjota parkirnih senzorjev.Ampak edini avto, ki nas je pustil v grabnu je bil BMW .Na srečo je bilo to skoraj pred hišo.Samo lepo iDrive sporoči Fuel pump error in crkne.Še prej pa je kazalec bencina skočil na 0.Mislim sramota no! Mah saj sem jim rekel naj toyoto kupijo pa me nihče ne posluša .Ali pa škodo, ampak se jim menda zdi predraga in vsi imajo pri nas tako radi BMW .Seveda pa se mi po škodi superb cedijo sline.Gretje sedežev zadaj in ogromno prostora....
EDIT: Zdajle gledal malo opremo Škod in vidim, da imajo vse serijsko ABS in ASR.
EDIT: Zdajle gledal malo opremo Škod in vidim, da imajo vse serijsko ABS in ASR.
http://www.r00li.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roli ()
krneki0001 ::
Kajzer
Domača škoda oktavija 1.9 TDI elegance z 110KM letnik december 2003
- 84.000 km šla bosch pumpa (še v garanciji, vendar potrebno 50% doplačilo)
- okoli 110.000 km šla turbina (iz garancije)
- okoli 160.000km ribnila mašina (iz garancije)
vmes pa je odpadla plastika okoli prednje šipe, razpadla je maska, v notranjosti je pocrkalo ogromno lučk, gumbi se dobesedno kar lomijo, vrata ropotajo med vožnjo, v prtljažnik pušča voda.
In to avto, ki nikoli ni bil zaleten ali udeležen v nesreči. Vozil ga je samo očim in to nikoli preko 150km/h, ter vedno zelo počasi pospeševal. Preden je ugasnil avto je vedno počakal 20 sekund zaradi olja v turbini. Zjutraj nikoli po gasu, vedno prvih par km počasi pod obrati, da bi turbina polno filala in podobno šparanje avta. Avto ni nikoli vlekel prikolice ali kaj težkega prevažal. Pa so bili sami problemi z avtom.
Avto smo prodali ravno zaradi teh vseh problemov, ki pa niso edini, poznam vsaj še 5 ljudi, ki imajo z oktavijo ali golfom 4 isti letnik ogromno problemov (isto podvozje in mašina ter elektronika). Prešraufal sem jih pa tudi že nekaj, tak da to niso osamljeni primeri.
Sam imam pa avto s 300.000km (po števcu, kok jih je nazaj prevrteno pa noben ne ve), vozim offroad tekme, vozim se po terenu, občasno se v kako drevo podrgnem, pozimi imam fure po celem snegu in podobno in v takih situacijah je vedno avto na visokih obratih (zaradi reduktorja), skratka delam z avtom ko svinja z mehom, tut skačem čez robnike. Pa me avto ni enkrat pustil na cesti. Vanj sem vložil manj kot je ena registracija oktavije, pa avto dela brez problemov in vedno, ter povsod.
Temu se reče pa kvalitetnmo izdelan avto, kar golf od verzije 2 naprej ni!
Domača škoda oktavija 1.9 TDI elegance z 110KM letnik december 2003
- 84.000 km šla bosch pumpa (še v garanciji, vendar potrebno 50% doplačilo)
- okoli 110.000 km šla turbina (iz garancije)
- okoli 160.000km ribnila mašina (iz garancije)
vmes pa je odpadla plastika okoli prednje šipe, razpadla je maska, v notranjosti je pocrkalo ogromno lučk, gumbi se dobesedno kar lomijo, vrata ropotajo med vožnjo, v prtljažnik pušča voda.
In to avto, ki nikoli ni bil zaleten ali udeležen v nesreči. Vozil ga je samo očim in to nikoli preko 150km/h, ter vedno zelo počasi pospeševal. Preden je ugasnil avto je vedno počakal 20 sekund zaradi olja v turbini. Zjutraj nikoli po gasu, vedno prvih par km počasi pod obrati, da bi turbina polno filala in podobno šparanje avta. Avto ni nikoli vlekel prikolice ali kaj težkega prevažal. Pa so bili sami problemi z avtom.
Avto smo prodali ravno zaradi teh vseh problemov, ki pa niso edini, poznam vsaj še 5 ljudi, ki imajo z oktavijo ali golfom 4 isti letnik ogromno problemov (isto podvozje in mašina ter elektronika). Prešraufal sem jih pa tudi že nekaj, tak da to niso osamljeni primeri.
Sam imam pa avto s 300.000km (po števcu, kok jih je nazaj prevrteno pa noben ne ve), vozim offroad tekme, vozim se po terenu, občasno se v kako drevo podrgnem, pozimi imam fure po celem snegu in podobno in v takih situacijah je vedno avto na visokih obratih (zaradi reduktorja), skratka delam z avtom ko svinja z mehom, tut skačem čez robnike. Pa me avto ni enkrat pustil na cesti. Vanj sem vložil manj kot je ena registracija oktavije, pa avto dela brez problemov in vedno, ter povsod.
Temu se reče pa kvalitetnmo izdelan avto, kar golf od verzije 2 naprej ni!
Fizikalko ::
>>Seveda pa se mi po škodi superb cedijo sline
He he, pol se pa z mano ne boš vozu, razen, če en škaf s sabo nosiš.
He he, pol se pa z mano ne boš vozu, razen, če en škaf s sabo nosiš.
tomaz- ::
berem, berem....
ok, pa še moje mnenje:
prvi avto: rabljena petka - francoz - vse brez problemov
drugi avto: R 19 - rabljen, prevozil cca 170000 km, razen rednih servisv - nič
tretji avto : Golf 4- rabljen: avto imel cca 130000 km, ko sem ga prodal - dvakrat izredni servisi, nekaj z elektronko, drugače vse ok
četrti avto: C5 - rabljen - prevoženih 220000 km, ko sem ga prodal - enkrat izreden servis, avto ni imel prave moči, ni bilo drago - drugače vse v redu
peti avto: fokus, rabljen: 80000 km, brez problemov, nekdo priletel vame, sesutega prodal... Drugače super..
šesti avto : scenic letnik 1999: 177000 km, ko sem ga prodal, izredno menjava dveh ležajev: drugače vse super
zdaj: Scenic , letnik 2004, prevoženih 30000 km, tud kupil rabljenega. Zaenkrat vse ok ( toktok po lesu) , opreme pa tolk za to ceno, da glava boli
kaj hočem povedat: vse te znamke so bile ok, če si majčkeno pazil na avto, zanj redno skrbel, pa mal odmislil razne stereotipe, ker je uiber dober, ker pa totaln poden.. Ker za vsako znamko se jih najde nekaj, ki jim je avto totalen šit in nekaj, ki ga hvalijo...
Poznam pa tud človeka, ki je kurcal avto, ker je ostal brez benza.... JP, tudi tak ti bo rekel, da je francoz al pa nemc za en drek....
no, resnici na ljubo, najudobnejša vožnja je bila s C5, čeprav so bili sedeži ra res dolge ture kar malo premehki, so mi bili pa v golfu definitivno pretrtdi za običajne vožnje.. Zdaj pa ne grem več dol z enoprostorca
ok, pa še moje mnenje:
prvi avto: rabljena petka - francoz - vse brez problemov
drugi avto: R 19 - rabljen, prevozil cca 170000 km, razen rednih servisv - nič
tretji avto : Golf 4- rabljen: avto imel cca 130000 km, ko sem ga prodal - dvakrat izredni servisi, nekaj z elektronko, drugače vse ok
četrti avto: C5 - rabljen - prevoženih 220000 km, ko sem ga prodal - enkrat izreden servis, avto ni imel prave moči, ni bilo drago - drugače vse v redu
peti avto: fokus, rabljen: 80000 km, brez problemov, nekdo priletel vame, sesutega prodal... Drugače super..
šesti avto : scenic letnik 1999: 177000 km, ko sem ga prodal, izredno menjava dveh ležajev: drugače vse super
zdaj: Scenic , letnik 2004, prevoženih 30000 km, tud kupil rabljenega. Zaenkrat vse ok ( toktok po lesu) , opreme pa tolk za to ceno, da glava boli
kaj hočem povedat: vse te znamke so bile ok, če si majčkeno pazil na avto, zanj redno skrbel, pa mal odmislil razne stereotipe, ker je uiber dober, ker pa totaln poden.. Ker za vsako znamko se jih najde nekaj, ki jim je avto totalen šit in nekaj, ki ga hvalijo...
Poznam pa tud človeka, ki je kurcal avto, ker je ostal brez benza.... JP, tudi tak ti bo rekel, da je francoz al pa nemc za en drek....
no, resnici na ljubo, najudobnejša vožnja je bila s C5, čeprav so bili sedeži ra res dolge ture kar malo premehki, so mi bili pa v golfu definitivno pretrtdi za običajne vožnje.. Zdaj pa ne grem več dol z enoprostorca
djordjevic ::
Ma ja, saj to je to. Na tržišču je tolko avtov, ki so dobesedno tailor-made, da človek ne več, kaj kupit. Najboljše je najprej dobro premislit, kaj rabiš, pol malo poguglaš, kaj katera znamka ponuja in za kakšno ceno, nato pa v trgovino na testno vožnjo. Po mojih izkušnjah se vsaj pri avtih ni kaj preveč za zanašat na mnenja uporabnikov oziroma jih moraš jemat z rezervo, ker pač vsak najbolj ceni svojega konja. Moj prvi avto je bil novi clio 01, zvozil sem 90k kilometrov, naredil uslugo novemu kupcu, menjal jermen in prodal. Zdaj vozim clia dizla, naredo sem ene 55k kilometrov, zaenkrat tudi vse v redu. Je pa res, da me črički včasih malo s tira vržejo. Ampak te reči veš, ko avto kupiš. Valjda, da se dobro pozanimaš, saj je avto za stanovanjem navsezadnje druga največja investicija. Vsak pa ma itak svoj okus in ne vem, zakaj bi blo treba non-stop trobit, da je recimo to krš, ono najboljše. V skupni masi avtomobilov, ki se prodajo, crkujejo renaulti, citroeni, bmw-ji, fordi, pa ziher tudi kaka honda in toyota, čeprav je teh najbrž le za spoznanje. Vsi, ki pljuvate po francozih, pa se zavedajte, da je jasno, da je več popravil z avti, ki na tržišču dejansko prevladujejo. Po isti analogiji je tudi največ ugrizov labradorcev, psov, ki po značaju niso napadalni. Zakaj? Ker so zelo razširjeni, vsak pa nima lastnika, ki bi imel v glavi vse porihtano. Isto pa je z vozniki avtomobilov.
Keyser Soze ::
Sam imam pa avto s 300.000km (po števcu, kok jih je nazaj prevrteno pa noben ne ve), vozim offroad tekme, vozim se po terenu, občasno se v kako drevo podrgnem, pozimi imam fure po celem snegu in podobno in v takih situacijah je vedno avto na visokih obratih (zaradi reduktorja), skratka delam z avtom ko svinja z mehom, tut skačem čez robnike. Pa me avto ni enkrat pustil na cesti. Vanj sem vložil manj kot je ena registracija oktavije, pa avto dela brez problemov in vedno, ter povsod.
Predvidevam, da delaš še piruete in podobne reči. Ga kdaj zapelješ pod kakšen tovornjak. Pereš ga kar v lokalni reki oz. mlaki. Pa zadeva dela kot urca in nima niti ene praske. To je tolk fino avto, da se kar sam popravi. Če ne, pa mal Bepantena gor namažemo čez noč pa je.
Skratka... Prosim, cut the crap pri meni. Morda boš koga drugega nategnil. Meni s takimi tule ni treba. Je preveč dotičnih motorjev okoli mene od VAGa, da bi ti verjel kar govoriš. Poleg tega so pri naši bajti vedno bili samo VAGi, pa je bilo bore malo težav. Tako kot s sedanjim Volvom, katerega si lasti fotr.
Ne vem no. Prej bi rekel, da ste s tisto Octavijo delali piruete pa podirali domač sadovnjak. Lahko pa čestitaš svojemu očimu ker je trofil tak avto. NAjbrž ima v življenju veliko "sreče".
Se pa ne bi čudil, če bi se našla kakšna povezava med tvojim "šraufanjem" in velikimi težavami z avtomobili tvojih znancev.
P.S.: Save it nebivedu. Resno. Ker si že toliko naložil, da še peljat ne moreš več.
OM, F, G!
krneki0001 ::
kajzer, očitno ste pri vas doma tako zaljubljeni v VAG avtomobile, da sploh ne vidite, da gre pol proračuna v avto, pol se moraš pa zgovarjat, da ostali nakladamo. Lahko pa prideš pogledat mojo škatlo za tekme. Sej je skoraj vsak vikend parkirana pred rutarjem na ilegalcih.
Fatboyslim ::
Približno 3 mesece vozim novo Astro. Pred nakupom sploh nisem bil navdušen nad njo in sem se bolj ogreval za golf5 in focusa. Za astro smo se odločili zato, ker je poleg tega da je bila najcenejša, imela tudi največ opreme. Prav tako smo se lahko le pri oplu lahko zmenili za popust, medtem ko npr. pri fordu sploh niso želeli slišati zanj.
Po prvih 3Kkm sem nad avtom navdušen, ima odlične vozne lastnosti, funky notranjost in zunanjost - ki je bila marca letos nekoliko prenovljena.
Za Malo več kot 15000€ smo dobili Astra enjoy plus z 1,6l in 115KM. Če bi kupoval še 1x bi verjetno kupil 1.8l z 140KM
Po prvih 3Kkm sem nad avtom navdušen, ima odlične vozne lastnosti, funky notranjost in zunanjost - ki je bila marca letos nekoliko prenovljena.
Za Malo več kot 15000€ smo dobili Astra enjoy plus z 1,6l in 115KM. Če bi kupoval še 1x bi verjetno kupil 1.8l z 140KM
ivanuscha ::
Ali pa bi raje kupil Kio Ceed 1.6 122km Dynamic z vso možno opremo za 14.990€. Tudi na nemških testih je bila vedno v ospredju.
dzinks63 ::
Pa tudi hyundai bo zelo zanimiv : i30
Vstopni model i30 bo že serijsko opremljen z zavornim sistemom ABS z EBD, 6 zračnimi blazinami, aktivnimi vzglavniki, klimatsko napravo s hlajenim predalom, potovalnim računalnikom, el. pomikom stekel, daljinskim centralnim zaklepanjem z alarmom, el. servo volanom, radiem s CD in MP3 predvajalnikom s kontrolami na volanskem obroču in bo zanj potrebno odšteti 12.990 EUR
video i30 . Hyundai je za KIA,tako kot Audi za WV , še višje na lestvici namreč
Vstopni model i30 bo že serijsko opremljen z zavornim sistemom ABS z EBD, 6 zračnimi blazinami, aktivnimi vzglavniki, klimatsko napravo s hlajenim predalom, potovalnim računalnikom, el. pomikom stekel, daljinskim centralnim zaklepanjem z alarmom, el. servo volanom, radiem s CD in MP3 predvajalnikom s kontrolami na volanskem obroču in bo zanj potrebno odšteti 12.990 EUR
video i30 . Hyundai je za KIA,tako kot Audi za WV , še višje na lestvici namreč
Boky ::
Če me spomin ne vara je Kia ceed v Avtobildu nekaj mesecev nazaj zasedla tretje mestu v primerjalnem testu avtomobilov golfovega ranga. Prva je bila Toyota, drugi golf, tretja pa Kia.
ivanuscha ::
Mah jst temu avtobildu ne zaupam kej preveč. Na prvo mesto vedno dajo al nemški avto al pa enga vzhodnjaka. Dočim Fiata(v tem primeru novega Bravota) vedno totalno skritizirajo, pred njega pa postavjo vse druge avte. Če pogledaš kakšne druge teste je slika čist drugačna.
dukenukem ::
hehe poznam dost folka k je melo fiata ,pa pravjo da nikol več,zdj za tanovga pa nebom nič reku,ker vsaj mašine dizl so vredu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Voznik zacetnik - zavarovanjeOddelek: Na cesti | 6782 (5994) | anketar |
» | Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 132701 (124243) | Valvoline |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9544 (8280) | Kilgore T |
» | Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32718 (10455) | OmegaM |