» »

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative]

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative]

«
1
2

Tilen ::

Jasnih je par stvari:

- Kupuje se družinsko vozilo

- maximum 14.000 - 15.000€

- Nov avto bo zaenkrat : Citroen C4 - SX 1.6i 16V Oprema : X/SX/VTR Klik

X:
ABS s pomo jo zaviranja v sili
Varnostna blazina za voznika in sovoznika
Regulator in omejevalnik hitrosti
Variabilni servo volan
Volan nastavljiv po višini in globini
Volan s fiksnim centralnim delom (2 bloka)
Potovalni ra unalnik
Elektri ni, greti vzvratni ogledali
Dnevne lu i
Elektri ni pomik stekel spredaj
Centralno zaklepanje (1 klju )
Predpriprava za radio
Ve funkcijski ekran A+
Po višini nastavljiv voznikov sede)
Deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3
Oblazinjenje Mixi
15-pal ni okrasni kolesni pokrovi ARROMANCHE

SX/VTR (X+):
Klimatska naprava
Stranski varnostni blazini
Stranski varnostni zavesi
Hlajen sovoznikov predal
Avtoradio s CD predvajalnikom in obvolanskim
upravljanjem + 6 zvo nikov
ESP+ASR (samo BVMP (6-st.))
Prednji meglenki
Integriran osve)ilec zraka
Funkcija Black panel za vse prikazovalnike
Oblazinjenje Tryweb (VTR)
Oblazinjenje )amet "Cotta" (SX)
16-pal ni okrasni kolesni pokrovi AZZANA



Možnosti so še za : Elegance 1.6i 16V / VTR pack 1.6i 16V

Ne pozabimo - Citroen sedaj nudi ~4000€ znižanja na te modele.

Kakšne so razlike med temi tremi? Mogoče kdo ve, katera verzija je ta navigacija Garmin, ki jo Citroen "podari" zraven?

Zakaj odpiram ta topic?

- Hočem alternativo 14.000 - 15.000€
- Hočem izvedeti informacije iz prve roke [ morebitnih trenutnih uporabnikov teh modelov ]
- Zanimajo me dobre in predvsem slabe strani naštetih

Hvala vsem za pomoč!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
  • spremenil: Tilen ()

koyotee ::

preber si to pa te bo minil da bi še kdaj kupil citroena ;(
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Tilen ::

To je pa to, ko ljudje kupujete avtomobile iz prve serije. To se ne dela.

A je ta model iz prve serije? :8)

Problemi s servisom, ki jih tam opisujejo mi niso najbolj znani. Zdaj imamo namreč Citroen Xsara 1.6i in nikoli problemov na servisu[MB].
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

koyotee ::

Pomoje da ne, ker jih že delajo 3 al 4 leta, correct me if im wrong
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Jackal ::

Najboljše bo, če si prebereš mnenja drugih o tem avtu.
C4 ali kaj drugega?
Citroen C4 totalna katastrofa

O tem avtu sicer nimam izkušenj, imamo pa doma Citroena C3. Sicer dober avto za kakšno nežnejšo osebo. Žal je zunanjost čisto preveč plastična - in to nekvalitetna plastika, ki se upogiba pod najmanjšim pritiskom (recimo zadnji odbijač). Drugače nimam nič proti Citroenom in tudi nočem nobenega užalit, samo sem mnenja naj se Francozi držijo izdelave parfumov, izdelavo avtomobilov pa prepustijo komu drugemu.

Mene je v tem cenovnem razedu navdušil novi Ford Focus. Sem pred kratkim malo obiskoval salone in se vozil na testne vožnje, pa noben avto od preizkušenih (Hyundai Accent, Opel Astra, Citroen C4, Seat Leon, Fiat Bravo - novi) ni imel tako dobre lege na cesti kot ravno Ford. Morda je malo dražji, če želiš imeti pač dobro opremo, samo resnično ceno odtehtajo vozne lastnosti. Poleg tega pa je tudi že prebolel svoje otroške bolezni in je ta platforma že dodobra preizkušena. Poleg tega pa Ford ponuja v tem obdobju 4 letno garancijo in pa paket avantura (dvopodročna samodejna klima, 16" alu platišča, dvojno daljinsko centralno zaklepanje, alarmna naprava in samodejno ugašanje luči), ki ga ponujajo v času akcije smešno poceni.

Odločitev pa je na koncu še vedno samo tvoja.

Edit - vidim, da so me že drugi prehiteli s temi povezavami. Pa tudi glede Citroenovega servisa (SG) nimam najboljših izkušenj.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackal ()

roli ::

Ti glej še malo na varnost.Torej ne vzeti avta, ki nima ESP in ASR.Res je bolje,da jih nikoli ne rabiš samo koristno pa je.Vem, ker pozimi včasih utripa lučka za ESP na avtu.
http://www.r00li.com

Tilen ::

Jackal, bom pogledal.

Ti glej še malo na varnost.Torej ne vzeti avta, ki nima ESP in ASR.Res je bolje,da jih nikoli ne rabiš samo koristno pa je.Vem, ker pozimi včasih utripa lučka za ESP na avtu.

Veš mogoče kaj pomeni ta opis :

ESP+ASR (samo BVMP (6-st.))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Vesoljc ::

evo ti alternativa
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

JXS ::

Moj predlog je, da se prek nakupom zapelješ do salona, kjer prodajajo Hyundaje in si pogledaš novega i30. O avtu se sicer trenutno bolj težko kaj pove, ker gre za popolnoma nov avtomobil. Je pa v osnovi podoben avto kot je Kia cee'd, ki ga v vseh testih le hvalijo. In če primerjaš kvaliteto, in zanesljivost med Hyundaiom in Citroenom, se saj meni ni težko odločiti kaj bi.:D

Pa še ena slikca:

Gr0unD Zer0 ::

no začuda ni tak sfaljen design kot zadnja dva accenta..:\

lapajne ::

alternativa ti je BMW 1 ali MERCEDES B-razred!

roli ::

Vem kaj pomeni samo še vedno ti zelo priporočam, da se odločiš za nekaj kar ima ESP in ASR.
http://www.r00li.com

DoberMan ::

C4 (HTDi) vozim cca 2leti to je 60k km in z njim nisem imel nobenih večjih problemov. Vse kar je bilo je, mislim da 2x, obvestilo naj peljem na servis da nekaj popravijo (brezplačno) in to je to. Poraba je okolji 6 - 6.5 ampak ga nič ne šparam, se pa vsak dan vozim PO-LJ.
Podrobnosti o ostalih motorjih ne poznam, pač pojdi na testno vožnjo, če se le da na avtocesto ali na Lj obvoznico, pa boš videl kaj ti najbolj odgovorja.

Edina stvar ki me moti je, da moraš imeti ob dežju prižgano gretje prve šipe drugače se le-ta hitro zarosi.

Dobrih lastnosti ima avto cel kup, od prostornosti do dobre lege na cesti (imam pa res najboljše gume gor) pa še cool faktor je dosti višji kot pri astri ali fokusu. Astro sem tudi vozil, pa mi ni tako všeč.. nekako bolj utesnjen si za volanom.

dzinks63 ::

joker16_7 ::

Kupi rabljenega Civica Type S z 1.8 mašino, letnik 2005. Stane te okoli 14-15.000. Verjemi, da ne boš imel nobenih težav. Honda je po mojih lastnih izkušnjah in raznih pomembnih testih po svetu ena izmed (Toyota, Yamaha, Honda,....) daleč najboljših firm, kar se tiče same kvalitete in udobja. ;)
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Tilen ::

Rabljena vozila ne pridejo v poštev, žal.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

IceIceBaby ::

Alternativ je v tem razredu kolikor hočeš. Na hitro iz glave.

- Golf
- Astra
- Focus
- Megane
- Alfa 147
- Kia Ceed

Pa verjetno sem jih še ene 10 pozabil.

Drugače pa imam s Citroenom zelo slabe izkušnje (C5). Francozi znajo biti včasih prav nadležni s svojo površno izdelavo in okvarami. Ampak imajo tudi dobre strani. Vzemi si čas in preizkusi nekaj avtomobilov iz tega razreda, pa boš videl kaj ti najbolj ustreza.

username ::

Edina pametna izbira v tem razredu je seveda golf. Nesmiselno je kupovati kaj drugega.

Boljši od golfa je kvečjemu kak A3 ali Volvo C30, ampak pri ceni precej štrlita ven iz tega razreda; in ker praviš da rabljeni avti odpadejo in da daš nax okoli 15 jurjev... ostene le še golf.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

IceIceBaby ::

username, edino pametno bi bilo, da bi nehal pisat bedarije.

Ne ustrezajo vsem enaki avti zato Golf nikakor ni edina pametna izbira ampak le ena od 100 varjant, ki so na voljo v tem razredu.

dzinks63 ::

:)) V tem razredu je letos težka odločitev , ker so v kratkem , letos in drugo leto napovedani skoraj pri vseh tovarnah novi modeli. Bravo, ceed, auris, leon , civic ,... so že tu , pridejo pa novi 308, fokus, i30, megane, golf6, ... , pa še ostali malo prenovljeni modeli,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Icematxyz ::

Kaj pa novi Fičo >:D

Drugače pa je izbire že skoraj preveč da je prav boleče izbirati in izbrati.

rfmw ::

C4 - vzemi ključ iz ključavnice med vožnjo in glej ga zlomka, avto še vedno pelje prižgan...
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

PARTyZAN ::

Mazda 3? ;)

djordjevic ::

Sprobaj novega C-Maxa. Avto je malce posodobljen in je podobnejši velikemu bratu. Notri je prostora obilo, kar je dobrodošlo, glede na to, da kupuješ družinski avto, ima ločene sedeže tudi na zadnji klopi. Vozil sem 1.8 dizla s pošteno opremo, cena pa je mislim, da okoli 17.000 evrov. Bencinara zatorej zagotovo dobiš že za 15.000. Velik avto, za Forda tudi spodobno opremljen in če vprašaš mene, vreden nakupa.

roli ::

Ja pa tako kot sem rekel ne pozabi na varnost!!!
Mislim po tolikem času je še vedno potrebno doplačati ročno klimo in ABS.Pri nas smo imeli že davnega leta 1999 v Škodi (octavia) ABS, zračne blazine (voznik,sovoznik), ročno klimo ter el. pomik vseh štirih stekel.... Pa ni bila z polno opremo ampak z srednjo opremo.Mislim to je groza.Človek bi pričakoval, da bodo sedaj take stvari not že serijsko v čito vsakem avtu pa ni.Mislim ta ima celo ABS.Le kako smo napreovali.

V glavnem splača se doplačti še par evrov za neko varnost v avtu.Ker velikorat je videti kakega idiota, ki prileti z enim cliotom tebi v rit in se/te resno poškoduje;( ;(( .Če bi ta idiot imel kakega od varnostnih sistemov in bi bil malenkost bolj previden bi bile možnosti za to veliko manjše.

--------------------------------

Poglej malo škode, če imajo kaj dobrega zate.Drugače pa je bila škoda daleč najboljši avto v katerem sem se kadarkoli peljal.Pa smo imeli laguno z opremo od ABS,ASR, ESP (pri nas pod opremo šteje le to),avto klima,usnje...., pa imamo sedaj BMWja serije 5. (letnik 2004, kupili smo pač rabljenega letos)..... pa še vedno bi se veliko raje peljal v Škodi.Po udobju je bila super.Laguna je bila od teh treh seveda najslabša ampak to so pač francozi.Tako, da, če res nimaš kaj več denarja (glupo vprašanje - kot, da ga kdo ima) si poglej kakega megana, ki ima vsaj glede varnosti neko osnovo. Pri nas se tako ali tako vsi strinjamo, da avta brez ESP in teh sistemov sploh ne kupimo več.Ker koneckoncev se gre tukaj za tvoje življenje.
http://www.r00li.com

krneki0001 ::

Vzemi toyoto. Plačal boš malo več, ampak boš zadovoljen z njo in resnično crkuje zelo malo. Napram golfu ki je jajc da ni večjega pa je sigurno boljša, udobnejša in kvalitetnejša. C4 pa bi se jaz v velikem loku izogibal.

djordjevic ::

rolihandrej: Ne bluzi mi o cliotih in varnosti. Že najosnovnejši clio 01 je imel serijsko ABS in 4 airbage, česar takrat tudi za enkrat dražjo konkurenco višjih razredov ni bilo moč trditi.

Keyser Soze ::

@nebivedu

Čestitam za tako bistroumno izjavo. Le zakaj vidim tako veliko AVTOmehanikov ravno z golfi (TDI). Verjetno zato, ker so taka jajca in imajo fetiš za nenehno popravljanje avtomobilov? Jp, to bo to.
OM, F, G!

jype ::

Jaz se stirnjam z nebivedu glede Toyote (predvsem to, da je dražja, glede zanesljivosti novih modelov je prezgodaj govoriti) in nekom prej glede zanesljivosti Honde. Da je Golf slab avto pa težko rečem - lastniki so z njim praviloma zelo zadovoljni, ampak lastniki vseh znamk imajo ponavadi bias.

Pa poslušaj rolihandreja - ABS, ASR in ESP dejansko zmanjšajo tveganja in povečajo možnost, da se bo situacija izšla brez pokanja (ne pomenijo pa, da lahko voziš bolj rizično, ker ko se enkrat avto ne drži več ceste, ti pomaga samo še katapultni sedež).

AngelOfDeath ::

avta brez ESP ne kopuj!
poglej tudi za klimo in xenon lučmi!

C4 se bi jaz izogibal (ne zaradi firme ampak so servisi v k...)
edit: Slovnica

djordjevic ::

Xenonke? Pri novem avtu za 15k evrov? Sanje.

AndrejS ::

Ne kupuj citroena... sem namreč lastnik c2 in sem zelo nezadovoljen. Prej sem imel AX-a. z njim ni bilo nobenih problemov.
Včasih je znal citroen avte delat, novi modeli pa so katastrofa. Non stop se nekaj zazleti. Sicer malenkost, ampak če hočeš to malenkost kupit je ne moreš ker kupiš v kompletu, kar je zelo drago
Naslednji avto bo Japonski - noben nima problemov z njimi!

username ::

username, edino pametno bi bilo, da bi nehal pisat bedarije.
Oho, sem stopil na žulj anti-golfistom? >:D

Nekdo drug je celo napisal nekaj v stilu, da je "golf največji jajc" - morda se motim, ampak močno sumim, da noben od fanatičnih kritikov ni niti sedel v golfu, kaj šele da bi ga vozil par kilometrov. Ja, pri marsikaterem primerljivem avtu najdeš kako malenkost, ki je morda malo boljša kot pri golfu. Ampak ker avti niso PCji, ne moreš skombinirati podvozja od focusa, oblike od alfe ali leona, varnosti od megana, inovativnosti od C4... vsi testi in številni vozniki so ugotovili, da je celoten paket pri golfu pač najboljši.

Pa ne, da se bom sedaj na vse pretege trudil hvaliti golfa - kar kupujete, mi je vseeno, če bo manj golfov, toliko bolje zame, ko ga bom čez nekaj let prodajal (sicer v vsakem primeru sem ziher, da se ga bo vedno dalo hitro prodati in to za relativno zelo dober denar).

Hočem samo pomagati, da razmislite vse vidike, preden se odločite... odločitev je pa vaša, kot je vaš denar, ki ga boste porabili za avto...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

krneki0001 ::

kajzer

Kaj pa je golf - ostanek produkta nemcev, ki mislijo da še vedno lahko delajo ljudski voziček brez opreme. Zaspali so na lovorikah golfa 2 dizel. Novi golfi nimajo nič več opreme kot ostali avtomobili, da ne omenjamo kok se kvarijo in kakšne probleme imajo dizli s turbinami. Imel sem subaruja leone letnik 1985 z vso takrat možno opremo razen klime. Cena je bila ista kot za golfa 2, ker drugače ga noben nebi kupil zaradi takih ljudi kot si ti, ki imajo razmišljanje, da je golf nekaj več. Ta subaru je imel do leta 1999 več opreme kot vsi serijski golfi(razen raznih VR6 in GTI-jev), ker so šele takrat nemci začeli serijsko dajati klime v avto, ter jim dodajati elektro stekla, pa še to samo spredaj, kar pa so subaruji v istem razredu imeli že od leta 1985 serijsko spredaj in zadaj. Da ne govorimo o servo volanu ali nastavljiem volanu in sedežih, ali celo o elektro ogledalih, ki jih imajo vsi subaruji tudi od tega leta naprej.

Ne nakladaj o golfu, ker vsak francoz ima več opreme za manj denarja, vsak japonec pa zdrži 2x dlje od golfa. Golf je dobesedno zanič avto z dragimi servisi in veliko pokvarljivostjo na ravni citroena.


Vse govorim, velja za nove modele od golfa 3 naprej.


Veliko avtomehanikov pa vidiš z golfi ravno zaradi razmišljanja, da je golf nekaj več. Pozna se da dovolj šolani ljudje vedo, da to ni res in nimajo tok golfov - uglavnem jih vozijo tisti manj šolani z opranimi glavami, za katere še vedno velja, da je golf nekaj dobrega.

Vsedi se enkrat v enega citroena in naredi 700km, potem pa se usedi v golfa pa naredi isto pot. Videl boš, da golf ni ne udoben in da si po 700km prevoženih kot zmatran mnogo bolj kot v citroenu istega razreda.

krneki0001 ::

Username sedel sem v golfu, še več pa sem jih pošraufal, ampak vsak citroen je bolj udoben in pregleden od kateregakoli golfa in ima za isto ceno 2x več opreme.

Očitno ti še nisi sedel v drugem avtu kot v jajcih kot je golf.

AngelOfDeath ::

Citroenu po udobju vožnje doben ne pride zraven (za isto ceno)
Ne nemec ne američan ne japonec ne korejec...

po pokvarljivosti tudi ne
edit: Slovnica

krneki0001 ::

Po pokvarljivosti je takoj za njim golf 4 z 1.9tdi(110KM) mašino, ker mu turbine crkujejo, bosch pumpe ribajo in na splošno zelo crkujejo mašine (tudi v škodah oktavijah iste mašine crkujejo). Očitno je na tej mašini kr dost napak, ker 90 ali 136KM mašina nimata teh problemov.

jype ::

Ampak Tilna ne zanima pokvarljivost ene mašine pri Golfu - on bi samo rad kupil družinski avto (in predvidevam da ima podobne prioritete kot ostali - varnost, zanesljivost, varčnost in udobnost, v približno tem vrstnem redu).

krneki0001 ::

Udoben golf ni bil nikoli, to je bil delovni avto, ki bi moral delat dolge kilometre, ampak danes ni ne udoben in ne deluje dolgo (napram staremu golfu 2 dizlu). Honde niso ravno družinski avtomobili, francozi so udobni, ampak pokvarljivi. Ostanejo bolj japonske in visoke nemške znamke, recimo mazda ali toyota, bmw, mogoče še kak audi, ostalo pa je vse prej kot uporabno za vzdržljivo, varno, varčno in udobno vožnjo z majhnimi skrbmi ali pa predrago.

Sam bi se za družinski osebni avto odločal samo med toyoto in mazdo, če bi pa samo družinski avto kupoval(ne osebni, ampak terenca) pa definitivno toyota landcruiser ali pa nissan patrol, mogoče še mitsubishi pajero ali pa grand cherokee V8 (predelan na plin seveda).

Osebno pa za družinski avto nebi jemal majhnega avta - družisnki avto mora imeti dolgo havbo pred sabo in mora imeti dovolj visoko bočno varnost, saj boš z njim vozil otroke naokoli. Ob obilici današnjih norcev na cestah pa je to ena izmed najvišjih prioritet(vsaj zame). Mani osebno tudi ni važna poraba avta(če je neka normalna, tam do 15 litrov na 100km prevoženih), če vem, da bodo v primeru nesreče ostali moji otroci nepoškodovani.

CrustyDOD ::

Mamo doma C3 1.4 bencin, taprvo verzijo in dela brez problema. Do sedaj je ena žarnica crknila in mislim, da črpalka za bencin ali nekaj podobnega v obdobju garancije. Razen tega dela kot urca.

bluefish ::

15 l/100 km ?!? In ti o družinskem avtu nižjega-srednjega razreda?

krneki0001 ::

Sej sem napisal, da mi je to višek(15 litrov) ampak avtomobili ne trošijo toliko. Sedajšnji mi razadi gum žre tm okol 12 litrov, na tekmah pa še enkrat več.

BigFoot ::

Če bi sam kupoval bi sigurno nabavil Škodo Octavio 1.6FSI (oz. 2.0FSI, samo ta je že dražja), pa za en lep popust bi se zmenil pa je.
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12

cybermedo ::

Če hočeš najboljši avto v tem razredu, je to trenutno Toyota Auris. To je v testih ugotovil tudi nemški AutoBild - in če nemški cajteng, ki kategorično in tradicionalno favorizira nemške avte, napiše, da je Auris boljši od Golfa, ki je poleg hrošča simbol nemške avtomobilske industrije, si lahko prepričan, da je ta avto res nekaj posebnega. Če bi sam trenutno kupoval, bi se pa najbrž ozrl tudi za Megani - so zanimive oblike, precej varni, ob ustrezni liniji opreme tudi znotraj niso napačni (čeprav niso bog ve kaj), so pa trenutno predvsem cenovno precej ugodni (ker se serija izteka). Aja, pa 1.6 16 V motor je kar poskočen, v primerjavi z dCi-ji pa tudi (najbrž) zanesljivejši. Sicer pa, izbire v tem segmentu je res ogromno, tako da kar pot pod noge in šibaj na testne vožnje. LP

username ::

Kaj pa je golf - ostanek produkta nemcev, ki mislijo da še vedno lahko delajo ljudski voziček brez opreme.
Hm, morda ne bi bil odveč obisk kake VW trgovine ali internet strani, da si pogledaš spisek serijske opreme. Včasih so bili najcenejši golfi res obupno slabi opremljeni, sedaj pa ga v bistvu ne dobiš več brez avtomatske klime, komplet električnega paketa, usnjenega volana, da o varnostni opremi ne govorimo... No ampak če se rad oklepaš starih prepričanj, ne morem nič za to.

dovolj šolani ljudje vedo, da to ni res in nimajo tok golfov - uglavnem jih vozijo tisti manj šolani z opranimi glavami, za katere še vedno velja, da je golf nekaj dobrega.
:))

a je na fakultetah tudi predmet "Intelektualec ne kupuje golfa" ? >:D
Ko sem jaz študiral, ga nismo imeli, tudi na magistrskem študiju ne...

Vsedi se enkrat v enega citroena in naredi 700km, potem pa se usedi v golfa pa naredi isto pot.
Oho, a to pomeni, da si naredil po 700 km v vsakem od teh dveh avtov? A res ali si samo malo zmišljuješ?
Če sem malo zloben: glede na to kar slišim, ne bi bil 100%, da citroen sploh zmore 700 km brez okvare >:D No ampak pretiravam.
Verjamem da nemški avti nasploh delujejo malo neudobno na prvi pogled, ker imajo trše sedeže in tudi podvozje. Ampak na dolgih vožnjah ravno ti sedeži dajo boljšo oporo telesu, in večina ljudi poroča, da so v nemških avtih (seveda tudi golfu) po daljših vožnjah bolj spočiti.
Sicer nobenega citroena nisem vozil, sploh ne na dolge relacije, z golfom V pa tudi do 1000 km v enem dnevu in niti približni nisem bil utrujen toliko, kot sem pričakoval (pa že tako nisem pričakoval kake panike).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

krneki0001 ::

Username, za sabo imam dosti več kot 1.5 miljona kilometrov z zelo različnimi avtomobili. Med drugim sem tudi v kangooju 1.2 (tovorni varianti) naredil preko 1000km v enem dnevu (in tok polomljen še nisem bil, ko sem ven stopil - tut v golfu ne), pa ti lahko iz osebnih izkušenj povem da ga čez udobje na dolgi vožnji ni čez citroena ali pa čez subaru legacy ali leone verzije hubertus(zračne blazine namesto fedrov).
Prevozil sem se veliko z golfom 4, ampak je na mnogo nižji stopnji, kar se tiče udobnosti med vožnjo.

Zelo udobni so pa današnji terenci(suvov ne štejem med terence, ker tisto so samo malo večji in malo dražji karavani), sploh proti tistemu za kar so namenjeni.

TribesMan ::

Civic, Bravo, Astra, Focus, Golf...

V tem vrstnem redu, problem je edin cena Civica :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

roli ::

rolihandrej: Ne bluzi mi o cliotih in varnosti. Že najosnovnejši clio 01 je imel serijsko ABS in 4 airbage, česar takrat tudi za enkrat dražjo konkurenco višjih razredov ni bilo moč trditi.


Morda je Clio bil res slab pimer. Glede na to, da francozi imajo vsaj malo poskrbljeno za varnost. Samo ASR in ESP pa še vedno nima.

Nekdo je omenil Xenon: Super ampak za toliko ga ne bo dobil.Res pa je, da imamo sedaj že v drugem avtu Xenon in so ti žarometi super kar se osvetlitve tiče.

Glej Toyote! Jaz bi tudi imel kakega avensisa ali corrolo verso.

Hmmm pa še nekaj: NE GLEDAT JAJČKOV! Sploh, če želiš družinski avto se izogibaj bubic ala clio,golf.... Vse to je občutno premajhno.Sploh na zadnjih sedežih ni prostora. Sam osebno ne morem niti pomisliti kako je trem ljudem v kakem golfu.Kot kake sardine.

--------------------------

Eh vedno je problem cena avta!
http://www.r00li.com

krho ::

Hm. Jaz v Golfu zadaj bolje sedim kot v Focusu, ter Astri karavanu....
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

username ::

Prevozil sem se veliko z golfom 4, ampak je na mnogo nižji stopnji, kar se tiče udobnosti med vožnjo.
Glede golfa 4 ne vem. Izkušnje imam z novim golf 5.

izogibaj bubic ala clio,golf.... Vse to je občutno premajhno.Sploh na zadnjih sedežih ni prostora. Sam osebno ne morem niti pomisliti kako je trem ljudem v kakem golfu.Kot kake sardine.
Hja, golfa V in cliota pa res ne moreš primerjat, no. In ne vem, od kod sardine (al si mislil še na tiste golfe iz leta 1974? no oziroma če misliš na tri ljudi naenkrat na zadnji klopi - to pa najbrž postane vsaj približno udobno šele pri vozilih, ki so ponavadi nekaj velikostnih in tudi cenovnih razredov nad temi, o katerih se pogovarjamo)

No ampak, vsak je zase najbolj pameten; kdor se je iz principa in na pamet odločil, da je golf tak zanič šrot, bohpomagej, pol ga pa ne kupovat... jaz vam bom pa na cesti prijazno in zadovoljno pomahal iz svojega odličnega golfa in užival v vsakem kilometru vožnje.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Voznik zacetnik - zavarovanje

Oddelek: Na cesti
346177 (5389) anketar
»

Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
254131683 (123225) Valvoline
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
679175 (7911) Kilgore T
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13432131 (9868) OmegaM

Več podobnih tem