več strani - Enaintridesetletna Avstralka se je znotraj sveta ene najpopularnejših iger World of Warcraft zaljubila v soigralca iz Severne Caroline. Razen obilnega druženja v virtualnem okolju sta si izmenjala dosti e-mailov in se celo pogovarjala o poroki. Fant jo je v preteklosti že poskusil obiskati, a so mu starši to preprečili, težava pri celotni zadevi je bila namreč njegova starost - poba je štel šele 17 let.
Tamara Broome se je zato odločila, da bo ona uredila obisk, zato je 26. junija odpotovala iz Adelaidea do Greenvillea v ZDA, kjer naj bi se dobila z izbrancem in ga po enoletnem internetnem razmerju končno srečala ter odpeljala k sebi v Avstralijo. Oblasti so to preprečile in Tamaro aretirale. Čez teden dni jo čaka sojenje, obtožena je poskusa ugrabitve otroka, za kar lahko dobi več kot dve leti zapora.
Izvorna novica.
Da pa ne bodo vsi starši v strahu pred takšnimi in drugačnimi iztirjenci svojim otrokom preprečili igranja WoW-a, so tu malo bolj vzpodbudne vesti. Raziskovalci z Londonske univerze Brunel so po treh letih analiz 13- do 16-letnikov, ki so se v prostem času zabavali z MMORPG naslovi, ugotovili, da to koristi njihovemu mentalnemu razvoju.
V modernem svetu, kjer ulice postajajo vse bolj nevarne in se otroci zato vse težje družijo z vrstniki, ni prav nič nenavadno, da si družbo poiščejo na spletu. Z vključevanjem v internetne skupnosti se lahko prav tako naučijo odgovornosti in sprejmejo določene pozitivne vrednote. Obenem razvijajo lastno identiteto in se predstavijo okolici brez nekaterih omejitev, ki jih pestijo v vsakdanjem življenju.
Izvorna novica.
Novice iz sveta nalinijskih iger
- oznake: N/A