» »

Škoda povzročena zaradi ne-gledanja reklam višja od piratiziranja?

Škoda povzročena zaradi ne-gledanja reklam višja od piratiziranja?

Heise - Pri Jupiter Research so naredili študijo navad uporabnikov video digitalnih snemalnih naprav. Nič kaj presenetljivo so prišli do zaključka, da 53% vseh uporablja svoje snemalnike zato, da se izognejo gledanju reklam. Če bodo vsi uporabniki tovrstnih naprav začeli postopati enako, bo to pomenilo 8 milijard zelencev škode. Dodatno jih skrbi, da tovrstne naprave ne povečujejo števila ur na dan pred televizijskimi zasloni.

Podobno študijo je lansko leto naredila MPAA - Motion Picture Association of America, ki se je sprva niso upali objaviti. Izguba filmske industrije zaradi piratizranja naj bi v lanskem letu znašala 6 milijard zelenih. Tokratna analiza je bila spremenjena zaradi utemeljenih kritik prejšnjih. Do sedaj se je namreč za vsako zaplenjeno nelegalno kopijo predvidevalo, da jih obstaja še sedem. Prav tako so se posvetili argumentu, da uporabniki, ki gledajo nekaj zastonj, tega v realnem svetu ne bi kupili.

Nemci so po drugi strani analizirali glasbeni del "tržišča". Ugotovili so, da je od leta 2003, ko naj bi bilo nelegalnih prenosov skladb za 600 milijonov, lansko leto število prenosov padlo na samo 415 milijonov. Razlog upada nelegalne izmenjave datotek naj bi bil v bolj aktivni borbi proti piratom in uvedbi legalnega prenašanja skladb. Razmerje med legalnim in nelegalnim naj bi bilo 1: skoraj 4. Detajlna študija je dostopna v PDF datoteki.

Ne podpiram piratiziranja, da ne bo napake. A se ne morem znebiti občutka, da večino časa in sredstev porabijo za analizo izgub. Kot, da bi posadka potapljajoče ladje ves čas analizirala količino vdirajoče vode v plovilo, ter hkrati obtoževala slepe potnike in pirate. Da bi kaj popravili ali zamenjali način potovanja... ne to pa ne. Morda je to zgolj občutek, saj sta tu že Disney in Napster, ki ravnata drugače.

62 komentarjev

«
1
2

DominusSLO ::

škoda iz ne-gledanja reklam 8-O mati moja kam gre ta svet... :\

Saladin ::

Tisti, ki naročuje, piše in verjame tem analizam nima nobenega stika z realnim svetom.
Če bi za trenutek pogledal stran iz katastrofalnih izgub na papirju in enkrat v živo videl povprečnega uporabnika bi ga verjetno kap.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

mtosev ::

Lol da je to večja grožnja kot pirati. :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

Grey ::

OMFG! Pa oni niso normalni. A sedaj nas bodo pa prisilili, da bomo gledali reklame?:\

opeter ::

He-he... zelo dobra primerjava s potapljajočo ladjo :)). Že s tem imajo izgubo, da delajo analizo. Mislim, da podjetja ki delajo analizo ne delajo brezplačno, ali? :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Gavran ::

Ali upajo narediti študijo ki bo pokazala koliko bi stale reklame, ki jih sedaj brezplačno delajo pirati?

Scarface ::

Je pa res da večje firme porabijo ogromne vsote denarja za oglaševanje in če večina ljudi reklame preskoči je to stran vržen denar..... :D
Been there, done that....

Poldy ::

Večkrat sem razmišljal, če obstaja TV, ki bi med reklamami avtomatsko preklopil na "ohranjevalnik zaslona" ali pa bi zavrtel nekaj prizorov iz ravnokar gledanega filma.

CaqKa ::

v preteklih dveh mesecih sem med novicami st zasledil ravno nasprotno..
da philips razvija sistem ki bo onemogočil na tvju preklaplanje med reklamami in na vcru prevrtenje reklam.
samo nevem točno v kateri novici.
išči s ključno besedo 'drm philips'

/edit.. novica je med povezanimi novicami.. ta druga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

jype ::

Ce se reklama predvaja, potem to zahteva cas vsakega od gledalcev. Moj cas stane 100 EUR na uro, verjetno je tam zunaj tudi kdo cenejsi in kdo drazji. Pa naj naredijo raziskavo, kolk se z DVR dejansko prihrani.

Potem bomo pa videli, ce se reklame zares splacajo, globalno gledano.

Gwanaroth ::

Lihkar gledam cenik za oglaševalce, od RTV Slovenija.. Sekunda oglaševanja je tudi po 35.000 sit, tko da zelo verjamem, da firme, ki tolko vlagajo v TV reklame, hočejo tudi določen output na koncu..

Se mi pa zdi malo mimo, da se to primerja s piratstvom..

Še link do RTV Slo cenika, če koga zanima. [xls, 4,1MB]
Lights often keep secret hypnosis..

Daliborg ::

hehe...bi rekel da sami sebi mecejo pesek v oci...no, mene pa zanima potem kaksna izguba bi bila sele takrat ko bi bil vsak podjetnik "prisiljen" ( z zakoni ) imeti reklame! ...se pravi reklama ni nujna za poslovanje je pa bolj ugodna! :\
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

metalc ::

No, to je sploh ena budalščina, kdor noče gledati reklam, verjetno tudi noče kupiti oglaševanega izdelka. Oz. če bo prisiljen v gledanje reklam, bo še toliko bolj pazil, da ja ne bo kupil od nadležnega reklamarja, ampak od konkurence, pa magari je nekaj tolarjev dražje. Sploh pa sam nisem še ničesar kupil samo zato, ker so mi tako "rekli" med dnevnikom, fuzbalom ali filmom, temveč ko sem sam vedel, da to potrebujem in sem sam raziskal med ponudniki, kaj se splača.

Danes nas menda lahko že prisilijo h gledanju "kreativnih" stvaritev, jutri bomo morali vse to še obvezno kupiti >:D

Sploh pri nas z nekim na pol delujočim trgom pa so reklame dostikrat bolj kot dejanskemu oglaševanju namenjene prelivanju denarja med "podjetniki" na isti liniji (mogoče se še kdo spomni, kako je pred cca. 10 leti Telekom v prime timu na veliko oglaševal, da omogoča -- telefoniranje!) ali za izsiljevanje ("če ne boste lepo pisali o vladi, bo ''naš'' Mercator umaknil reklame")

G-man ::

Televizija ni nič več, kar ne bi bil danes že računalnik. Resda sem še včeraj gledal film o Fridi Kahlo, ampak ga ne bi, če mi ne bi punca predlagala. Reklame vmes? 1x5 minut, nemoteče, pravzaprav ravno dovolj, da sem si šel iskat nekaj za pit in jest. Koliko škode pa imate na račun takih odmorov, kreteni korporacijski, a? ;(

MrM ::

Sploh me ne preseneti nič več, iz česa vse računajo izgubo.
Primer: Slyck News - Internet Piracy Losses Catch Up with Bootlegging
Iz članka:
The study also calculated losses due to fair use, or as the MPAA likes to put it “illegal copying”, at $1.36 billion.

Fair use je (za tiste, ki ne veste) to, da si jaz doma naredim backup kopijo kupljenega filma! Iz tega oni računajo izgube! Kmalu bodo začeli računati izgube iz števila prodanih knjig, ker to seveda pomeni manj pogledanih filmov. :\ :|
I have always wished for a computer that would be as easy to use as my
telephone. My wish came true. I no longer know how to use my telephone.
--Bjarne Stroustrup

totek24 ::

Jao @ reklame. Sploh določene ubijajo živce. TVja ne gledam, ampak zato dosti poslušam radio (veliko v avtu na terenu). In kot je metalc povedal, jaz npr sploh ne grem v Harvey-Norman-a samo zaradi njihovih nadleznih reklam. In verjetno nisem edini, ki ne gre v določeno trgovino samo zaradi njihovih reklam.
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek

christooss ::

Hm ok 2% jih ne gre kupit v neko trgovino zaradi tega ker so videli reklamo.

Večina ljudi pa ima oči natrenirane a besedo Popust. Takrt jim pa itak ni važno kolk stvr stane (lahko je dražje pri konkurenci) ampak koliko porcentov bo prihranil.

Totek24 a potem ne žvečš žvečilnih gumijev?
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

Vlady ::

Ja če nebi slišal 1000x na dan reklame za harvey norman, pomoje nebi vedel da obstaja oz. da imajo "poceni" izdelke. Na koncu pa ko prideš tja, pa rečejo samo: nimamo... Qrc pa taka štacuna, k nimajo robe. V mojem primeru niso mel niti za 17" prenosnik z Nvidiino kartico. Pa tolk reklamnirajo kako ponudbo majo... :\
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Good Guy ::

reklame so kul.. :D

greš an wv, greš žret.. lohk tut spat ker so tok dolge :D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

opeter ::

Jaz tudi. Isto delam, kot Rovtar. Vedno me stisne ravno takrat, ko so reklame. Grem na WC. Občasno celo molim, naj traja reklama kako minutko dlje, da le ne bi zamudil nadaljevanje filma :D.
Ja, reklame so super, malo se lahko raztegneš, staneš od škatle... itak pravijo, da naj bi med gledanjem TV-ja naredili pavzo vsakih 15-20 minut. In ravno zaradi tega imamo reklame. Mar ni čudovito? :P
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

nastyboy ::

Folk .. Verjemite, da če reklame ne bi delovale... potem jih tudi ne bi bilo. Obstajajo samo zato ker DELUJEJO. In verjamem da je velika vecina (99,9%) že slišala za Cocacolo, medtem ko za kakšno Turbokolo, ni slišal še noben, in je tut ne bi kupil če bi jo srečal na polici. Zakaj je tako pa naj vsak mal premisli. Pa ni nujno da je slabša od Cocacole. Naši starši so še prisegali na cockto, zdej jo pa povoha le še malo kdo, zakaj že.. ker so jo povozile reklame...in če mislite da ne delujejo se motite. Je pa res da so raziskave potrdile, da če te reklame zmotijo pri kakšnem delu, da to zelo negativno vpliva na artikel ki ga prodajajo... Tako da imate prav tudi tisti, ki pravite da ne greste kupiti artikla ravno zato ker ga oglašujejo.

LP Marko

kronik ::

Reklamo rabijo samo idelki, ki se ne prodajajo. Dobra roba se prodaja brez reklame. Sicer pa zenske neverjetno nasedajo reklamam, zato je vedno vec reklam namenjenih prav njim. Samo, da gor pise AKCIJA pa je ze treba kupit.

totek24 ::

christooss ne ne zvecim. Ampak te ne zaradi reklam, ampak zato, ker mi pac ne ugaja imet zvecilnega v ustih in ga zvecit.

nastyboy jaz pa se vedno raje kokto spijem kot pa coca colo. Mi ma bolsi okus :D
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek

Izi ::

Se strinjam z nastyboyem.
Reklama je nujna in dokazano deluje.
A bi ti kupil izdelek za katerega še nikoli nisi slišal? Verjetno ne in ostali tudi ne.
Ti resda izbiraš, ampak izbiraš samo med tistimi izdelki za katere si nekje videl ali slišal reklamo.

Resda so televizijske reklame najbolj nadležne, tega se zavedamo gledalci in naročniki reklam, ampak so pa daleč najbol gledane. Ni večjega učinka kot če tvojo reklamo naenkrat vidi 100.000 ljudi, čeprav jim gre na živce je bistvo doseženo, ljudje zvedo, da izdelek obstaja.

Tudi, ko jaz tukaj omenim, da sem kupil neko računalniško stvar in se dobro obnese je to reklama in to tista najboljša reklama, ki jo lahko naredi zadovoljen kupec.

Kronik, več reklam je namenjenim ženskam preprosto zato, ker več kupojejo kot moški in to precej več. Vsaka ima vsaj deset parov čevljev, da o oblekah sploh ne govorim. Koliko kupujemo moški in z kakšnim veseljem verjetno veš sam.
Tudi hrano in potrošno robo za življenje večinoma nabavljajo ženske.
Moški se spravimo v trgovino samo po tehnično robo :D

Glede Cockte pa se ne strinjam z nastyboyem. Resda je to pijača še iz časov naših staršev ampak se jo dandanes proda bistveno več kot takrat. Imam kar nekaj stikov z raznimi trgovinami in gostilnami in lahko brez problema potrdim, da se dandanes Cockte proda bistveno bistveno več kot CocaCole. Seveda to velja samo za Slovenijo :)
Tudi jaz osebno prisegam na Cockto :D , tako, da naredim še malo reklame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

miroB ::

populacija na slotechu ni primeren vzorec za opazovanje ljudi ob reklamah. Reklame na tvju so namenjene potrošniškim zombijem, imho oglaševalec zasluži dosti dost več z ljudmi, ki uživajo v reklamah, kot pa ma izgube zaradi eno par osebkov, ki se jim zaradi reklam priskuti določen produkt.

opeter ::

Hmmm... potetakem (sicer ne gledam dost TV-ja, mogoče TV Dnevnik ali 24ur, pa občasno filme - serija umobolnice me ne zanima) recimo zakaj kupujem poceni Fructalove pijače? Nisem jih še zasledil na TV-ju. Mogoče v kakem prospektu od Tuša pa "najboljšega soseda", ampak jaz take prospekte vržem takoj vkoš (razen tehničnih prospektov... :D ).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Črnapika, čist zgrešena primerjava >:D
Fructal je že desetletja na trgu in vsi vemo kaj proizvaja in kakšna je kvaleteta. Reklame takorekoč ne rabi, ker se dobro blago samo hvali.
Tudi Telekom ne rabi reklame, ker je povsem brez učinka. Tiste reklame, ki jih daje ven naš Telekom so samo politična zadeva in pretakanje denarja v druge žepe.

Reklamo pa nujno rabijo vsi novi izdelki, ki dnevno prihajajo na trg.
Kot sem rekel, če ne veš, da nekaj obstaja potem tega sigurno ne moreš kupiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

necromncr ::

Jaz osebno doma imam TV in plačujem naročnino (RTV), a nimam antene ali kakršnega koli drugega dovoda do TV programov. TV uporabljam samo za 1 stvar: za gledanje stvari iz PC na TV, ker je fizično višji in se vidi po celi sobi. Razlog za to pa je preprost: na današnji TV se mi zdi ponižujoče, da moraš plačevati 3-4kSIT za 3/4 kanalov, ki so izključno reklamni in ostalo četrtino, ki so tko in tko. Za tistih nekaj tisoč SIT se moraš boriti, kaj boš dobrega gledal/a. Z PC->TV povezavo sem jaz tisti, ki se odloča kdaj bo premor in še to BREZ reklam.

perci ::

Jaz imam isto situacijo in niti slučajno ne plačujem naročnine.

Zakaj pa bi jo, če nimam niti kabelske niti sobne antene?

Zato ker mam štrom? My ass!

necromncr ::

Perci: če se ne motim, je plačevanje OBVEZNO za vse, ki imajo možnost prejema TV signala. To razumem v smislu, da si na dosegu RTV signala pa če imaš anteno ali ne.

Sam bi se šel lahko kregati za naročnino, saj imam na TV odtrgan konektor za anteno, pa se mi ne da.. RTVSlo je vseeno (bil) kar soliden program. Pa kot zanimivost: položnice so začeli pošiljati, ko sem uredil priklop na Elektro Grosuplje - sam z RTV nisem imel kakršnegakoli stika..

roli ::

Reklame med filmi so zelo dobra ideja,ker lahko skočim na WC in po kozarec cedevite in se ravno ob začetku filma zglasim pred TVjem.Reklame so pa glupe in zato jih ljudje ne gledajo.Vložki,čistila.... Nič pametnega oziroma zanimivega.Trenutna reklama od cocte je glupa,da okol padeš.

P.S: Moja TV kartica ma zanimivo funkcijo: Ustavljanje real time TV signala.Skočiš na WC in gledaš naprej od tam kjer si ostal.
http://www.r00li.com

Dead_Eye ::

Nam so poslali rtv naročnino za garažo(ki ima svoj el. proključek). Mislim, neverjetno... Prokleti monopolisti....

pa btw, rtvslo ni in ni nikoli bil soliden program. Plačujem 3k na mesec za gledat znova? Pa še reklame ima, program pa itak ubija... Edino kak prenos smučanja pa skokov gledam in še to bolj malo...
The one and only

Saladin ::

Reklame med filmi so glih najbolj osovražena stvar - ne le, da ti pokvarijo ambient in "flow" filma, tudi ko snemaš film moraš stalno pazit na te reklame
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Izi ::

>>Perci: Jaz imam isto situacijo in niti slučajno ne plačujem naročnine. Zakaj pa bi jo, če nimam niti kabelske niti sobne antene?

Ker smo se tako odločili, da vsak prispeva svolj del za nacionalno TV, pa jo redkokdo sploh gleda. Ti si torej navaden pirat >:D

>>rolihandrej: Moja TV kartica ma zanimivo funkcijo: Ustavljanje real time TV signala.Skočiš na WC in gledaš naprej od tam kjer si ostal.

Ja "Time Shifting" to ima vsaka boljša TV kartica. Tudi jaz to s pridom uporablajm. Klasičnega TV-ja sploh nimam.
Najbolje se obnese, če vklopiš Time Shifting takoj ob začetku filma potem pa si greš narediti sendviče in pijačo. In nato čez približno 15-20 minut pa začneš gledati film od začetka in ko prideš do reklam samo prevrtiš naprej.
In tako gledaš cel film brez reklam do konca in končaš ogled točno ob istem času ko se film konča tudi v živo.

Stepni Volk ::

Z digitalnimi snemalniki s trdimi diski, je zadeve sila preprosta, če moraš zaradi kakršnegakoli razlog stran od televizorja, pritisneš "pavzo". Naprava snema oddajo ali film od te točke naprej. Ko prideš nazaj do TVja gledaš naprej s časovnim zamikom. Ob prvih reklamah prevrtiš naprej in ujameš "real time".

Povedano drugače, greš srat takrat, ko hočeš in ne takrat, ko ti to dopusti televizja.

Philipsov izum, ki že ima svojo novico, bo to preprečil.

Zanimiv kanalizacijski problem prihodnosti: Milijonsko mesto New York. Vsi hkrati recimo gledajo z velikim zanimanje 14 serijo in zadnjo epizodo LOST... reklame. Tretina prebivalstav steče do WCja, potegne vodo... SRANJE >:D

Zgodovina sprememb…

nuclear ::

Ne podpiram piratiziranja, da ne bo napake.

:)
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

jype ::

Stepni Volk> Philipsov izum, ki že ima svojo novico, bo to preprečil.

Mene bolj zanima, kdo je ugotovil, da se bo taksna naprava prodajala?

G-man ::

Eno vprašanje se mi poraja že dalj časa. Zakaj nakup TV kartice ne velja enako kot nakup televizije? Oba bi morala plačevati naročnino, če se gremo "fer plej", ampak ne. Paradoksi napredka...:\

uio ::

haha lol kaj se grejo, sej kmal bomo dobil kak zakon sa mormo met na televiziji puško, da nas ustreli, če gremo med reklamami na skret :D >:D
Kake izjave dajajo ti mojstri statistike. Če bi bilo prov, bi moral oni plačat nam, da bi gledal reklame, ki nimajo veze s programom ne pa mi njim.
Sej na koncu bo pa tko kakor v futurami, ko jim reklame projecirajo kr v sanje. These dream was broght to you by atiel... Have a nice day....

lol

Izi ::

>>G-man: Zakaj nakup TV kartice ne velja enako kot nakup televizije?

Saj velja povsem enako, kaj ti pa je.
Ti plačuješ eno TV naročnino na en električni priključek.

Nobeden ne gleda ali ti imaš TV ali TV kartico. Lahko imaš 10 TV-jev v hiši in plačaš eno TV naročnino, čim imaš naročen električni priključek.

To je najbolj pošteno. Tiste 3 nacionalne programe tako ali tako nihče ne gleda.

Looooooka ::

kr naj delajo studije.
smiljo se itak nobenmu...ne igralcem ne pevcem...sploh pa ne poslusalcem in gledalcem.
ce bojo pa kdaj debili zacel karkol forsirat bo pa folk lepo nehu gledat tv muzko pa zacel kupvat direkt od pevca.
kar se pa disneya tice...njim se pa itak lahka fucka za vse...itak njihove risanke kupujejo povsod za otroke(starsi pac nimajo cajta/ne znajo piratizirat) v disneylandu jih pa oropajo za 20 let piratiziranja na obisk.
Upam da jih je raziskava stala saj par 10 miljonov...bebce smotane.

Camalotz ::

Haha, televizije ne gledam že skoraj 10 let. Izračunajte mi prosim,
koliko škode sem naredil industriji z ne-gledanjem reklam,
če v povprečju ne-gledam televizije 24 ur dnevno...

Stavim, da bi moral it sedet vsaj za par let :D

veteran ::

>> Če bodo vsi uporabniki tovrstnih naprav začeli postopati enako, bo to pomenilo 8 milijard zelencev škode. Dodatno jih skrbi, da tovrstne naprave ne povečujejo števila ur na dan pred televizijskimi zasloni.

Uhh. Kot da smo ljudje na svetu samo za to, da kot napol bebavi zombiji pol dneva čepimo pred televizorji, drugo polovico pa naj bi v trgovinah kupovali vse te silne produkte, s katerimi nas morijo med filmi?? Jasno, da prevrtimo naprej, kaj pa naj drugega. Ali pa gremo naštimat mal hrane in pijače...

Ljudi, ki naročajo in delajo take študije, bi bilo treba zbrcat. Pa na avto in na vrata stanovanja napisat "pedofil" ali kaj podobnega. >:D

Camalotz ::

Najbrž gre izračun takole: Če delimo ceno sekunde reklame s številom prebivalcev, to pomeni cca. 1 sit/min.
Cca 10 min reklamnih blokov na h, je cca 1/4 jurja dnevno. Torej v 10 letih to nanese tam okrog 4000 EUR škode.

Al bi moral upoštevat, da ker si reklame nisem ogledal, posledično nisem kupil izdelka? Se pravi 3 reklamne bloke/h,
v vsakem cca 10 reklam, povprečna cena reklamiranega izdelka je jurja = 1 milijon EUR gospodarske škode letno.

Kateri izračun je bolj pravilen??!

Grey ::

Degustacije hrane so boljše kot reklame za hrano, javna predstavitev produktov je tudi boljša kot reklama. Reklam ne gledam, ker mi morijo.

Tear_DR0P ::

Ti plačuješ eno TV naročnino na en električni priključek.

not true - plačaš naročnino za vsak TV sprejemnik za vsako družinsko enoto - če v eni hiši stoji en TV in ga gledata dve družini, se plača dve naročnini (pravno gledano - ne realno), če je v hiši ena familija in ima tri TVje, plača tri naročnine (spet ne realno).

reklame dejansko imajo učinek, me zanima kdo vse uporablja kisimi šampon in kolk ljudi uporablja fructis al pa axe al pa kej podobnega
subrina - super šamponi in balzami iz jugoslavije, so samo z oglaševanjem na najdi.si dobl ogromno

oglaševanje je kul in reklame zelo rad pogledam, PlayStation in honda, pa citroen, in še bi se našel kdo, ki je naredil dobre reklame - pa master card, medtem ko pralni praški so pa kr neki
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

G-man ::

Aha, hvala za pojasnilo. Sicer je pa že BBC pred časom tuhtal kako zaračunati storitve na internetu, ki jih koristijo tudi ne-državljani Velike Britanije.

LedStorm+++ ::

Reklame?!?!? Js ku jh vidim brnem tkoj kanau, mi grejo na živce, res brez zajebancje, sm jh prou že štuf. Naj že nehajo z reklamami po tv, je brezveze. ;((
Pingvin :-)

Boeing ::

Mene bolj zanima, kdo je ugotovil, da se bo taksna naprava prodajala?

Mene bolj zanima, na podlagi česa mi lahko nekdo odreja kaj in kdaj lahko počnem s svjo televizijo ?!

Še bolj me pa zanima, na podlagi česa in kako mi lahko nekdo prepreči, da prekleti škatli ne potegnem kabla iz zida in ga zabrišem skozi okno ?!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prenos glasbe še vedno večinoma nelegalen

Oddelek: Novice / Ostale najave
275381 (4251) MrStein
»

radijska povezava med dvema PC

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
81748 (1358) VolkD
»

Škoda povzročena zaradi ne-gledanja reklam višja od piratiziranja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6210196 (7584) Gregor P
»

Predlog zakona Intellectual Property Protection Act

Oddelek: Novice / Zasebnost
246182 (5227) chuck
»

BSA obvešča (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
9812153 (8769) Tody

Več podobnih tem