Forum » Operacijski sistemi » HP Vista Express upgrade
HP Vista Express upgrade
sash ::
Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje s to zadevo, sam sem namreč pred več kot mesecem dni naročil 2 visti preko http://h20219.www2.hp.com/services/cache/416458-0-0-225-121.html in nisem še nič dobil - je treba kaj poslat kam
ps.
sem pa poslal tudi že mail na ponujen suport ob naročilu, pa že kak teden nobenega odgovora
ps.
sem pa poslal tudi že mail na ponujen suport ob naročilu, pa že kak teden nobenega odgovora
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
PaJo ::
Si poslal tudi potrdilo o nakupu?
Preveri pa stanje na njihovih straneh, meni pravi da rabim še samo čakat na paket, ampak to lahko traja tudi do 6 tednov, tako da imajo čas.
Za tvoje naročilo pa je najboljše preverit stanje, če ne pa mail ali pa klic na Nizozemsko
Preveri pa stanje na njihovih straneh, meni pravi da rabim še samo čakat na paket, ampak to lahko traja tudi do 6 tednov, tako da imajo čas.
Za tvoje naročilo pa je najboljše preverit stanje, če ne pa mail ali pa klic na Nizozemsko
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)
sash ::
Ja zadeva je sledeča, ko sem plačal vso robo sem dobil na enem screenu napisano kaj vse sem plačal in si tisti papir tudi sprintal (na papir in v PDF) in tistega sem jim tudi po mailu poslal, kasneje sem poslal še vprašanje kaj je narobe zakaj ni paketa, vendar na noben mail nisem dobil odgovora :(
Jutri bom pogledal status (nimam zdaj cifre naročila).
Jutri bom pogledal status (nimam zdaj cifre naročila).
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
zk_eu ::
Se opravičujem za pozen odgovor
Tudi sam sem naročil HP Vista Express upgrade in nanj že čakam več kot 2 mesca.
Tedn dva nazaj sem jim poslal mail, da mi na strani kjer lahko pogledaš stanje piše 4-6 tednov, čakam pa že 9 tedno. Odgovorili so mi takoi naslednji dan, da je z moje strani vse vredu in da mi točnega datuma dostave ne morejo podat. Tak, da bo treba še čakat
Tudi sam sem naročil HP Vista Express upgrade in nanj že čakam več kot 2 mesca.
Tedn dva nazaj sem jim poslal mail, da mi na strani kjer lahko pogledaš stanje piše 4-6 tednov, čakam pa že 9 tedno. Odgovorili so mi takoi naslednji dan, da je z moje strani vse vredu in da mi točnega datuma dostave ne morejo podat. Tak, da bo treba še čakat
sash ::
status na njihovi strani je sledeč
-----
Order Status : Order received
Shipping Date : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information
Carrier : Standard
-----
@nx
na ker mail pa si poslal (?) ker men niso nič odgovorli sploh
-----
Order Status : Order received
Shipping Date : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information
Carrier : Standard
-----
@nx
na ker mail pa si poslal (?) ker men niso nič odgovorli sploh
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
zk_eu ::
Poslau sem na Email: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com, drgač men so odgovril takoi dan za tem poslal sem jim pa dvakrat, drgač govriu sem ful vljudno pa upam da veš da morš pisat v Angleščin
sash ::
spredaj je potrebno dodati nekaj ničel (0), pač toliko da bo dovolj znakov
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
sash ::
Pozdravljeni,
zanima me, če je v tem času že kdo prejel kak paket s visto?
zanima me, če je v tem času že kdo prejel kak paket s visto?
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
zk_eu ::
Heh jst že počasi zgubljam živce, še vedn ni prišla , sam mi je tak vseen jo že tak mam gor
sash ::
Jaz sem jim že nevem kdaj vse poslal pa še kr nič.
Mislim da HP-ja več kupo bom NE.
Mislim da HP-ja več kupo bom NE.
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
zk_eu ::
Ja jst sem že na tem čist ubupu, neki cajta sem še čako, pol sem pa lepo šov po Visto, pa si jo lepo naložu.
sash ::
Mene zdaj že boli za visto, gre se zato, da sem zadevo plačal, pa nič dobo
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
zk_eu ::
Ja ka sej ti niso mogl dnarja vzet če še nisi dobu. Plačaš takrat, ko dobiš dostavljeno.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
zk_eu ::
Ja vem ja, sej jst tud, sam mi še niso nč dol vzel, piše da mi bojo vzel dol, ko bom prejel paket.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
nonenone ::
jaz sem tudi poslal vse, račune itd, vse to sem poslal preko mejla, skenirano, in sem dobil visto biznis iz nizozemske, plačal sem pa prek neta cca 25 eur, nadgradnjo, veliko stvari treba vnest, lp
PaJo ::
Evo, jaz sem danes dobil paket, tako da stvar zagotovo pride, če jim seveda posreduješ vse podatke in to pravočasno.
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)
baro ::
Pa sem mislil, da edini čakam. Jaz sem tudi vse uredil do 22.3. Skeniral račun, mail, ki so mi ga poslali, da je serijska od hp in serijska od win xp home ok in jim tudi plačal v naprej preko bančnega transferja. Pa mi še vedno piše, tako kot vsem --- "order received". Tudi mail so mi poslali pred mesecem in pol, da so bili vsi dokumenti ok in da so dobili plačano. Vse skupaj me je prišlo 64 €, zaradi davkov in carine in vsega. Tako, da bom znorel, če ne bo nič. Je še kdo od ostalih že prejel paket, razen teh dveh???
zk_eu ::
Ne Najrajš bi preklico če bi se dal, ko jo že itak mam
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
baro ::
Me zanima, če je še kdo drug dobil zdaj odgovor od Moduslinka glede dobave? Jaz sem dobil tole, ko sem jih spraševal zakaj še vedno nisem nič dobil:
----
Dear Customer,
Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.
We remind you that you can check your order status on our website: https://upgradeweb.moduslink.com/vista/
Any progress in your order will be reflected there.
We are still validating many of the documents received. At this moment of the upgrading process, the payment of your order is being checked.
When the product is sent out, you will receive a confirmation mail and it will also be stated on our web. From that moment, the product will be delivered within 4 weeks.
Should you have further inquiries, please contact us again.
Kind Regards,
The Upgrade Redemption Support Centre.
---
V prejšnjem mailu pred mesecem in pol pa so mi napisali, da so ugotovili, da je s plačilom vse v redu, da so preverili original račun, ki sem jim ga poslal, skratka čisti kontrast, kar se informacij tiče. Pa še to, da mi zdaj po novem zavrne order ID in serijsko od Win XP home in sploh ne morem videt statusa. Ker je treba zdaj vpisat še email in mi napiše, da eno od polj ni pravilno izpolnjeno.
Tako, da, sramota za Microsoft kako nesposobno podjetje (Moduslink) so najeli za distribucijo Viste.
----
Dear Customer,
Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.
We remind you that you can check your order status on our website: https://upgradeweb.moduslink.com/vista/
Any progress in your order will be reflected there.
We are still validating many of the documents received. At this moment of the upgrading process, the payment of your order is being checked.
When the product is sent out, you will receive a confirmation mail and it will also be stated on our web. From that moment, the product will be delivered within 4 weeks.
Should you have further inquiries, please contact us again.
Kind Regards,
The Upgrade Redemption Support Centre.
---
V prejšnjem mailu pred mesecem in pol pa so mi napisali, da so ugotovili, da je s plačilom vse v redu, da so preverili original račun, ki sem jim ga poslal, skratka čisti kontrast, kar se informacij tiče. Pa še to, da mi zdaj po novem zavrne order ID in serijsko od Win XP home in sploh ne morem videt statusa. Ker je treba zdaj vpisat še email in mi napiše, da eno od polj ni pravilno izpolnjeno.
Tako, da, sramota za Microsoft kako nesposobno podjetje (Moduslink) so najeli za distribucijo Viste.
nonenone ::
zgleda da imate eni res smolo, po moje morajo poslat winse, ker denar ne smejo prej pobrati s kartice, tako je bilo pri meni, treba je bit hudo potrpežljiv nažalost, lp
zk_eu ::
Evo po 4 mescih čakanja, mi napišejo, Order was cancelled, potem sem jim piso na mail, zaka in nočjo odgovrit, in so mi pobral že živce, ker sem jim pa mesnc prei poslal mail, pa so rekl da je vse OK
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
zee ::
jaz sem naročil Vista Express Upgrade za svojega Lenovo prenosnika in zadevo tudi dobil, ne da bi mi bilo treba faxirat račun za prenosnik.
Sem pa -zanimivo- Visto Bussiness inštaliral iz nule, brez nadgradnje.
Po nekaj več kot tednu dni sem prej omenjeno Visto sesul, tako da sem spet na Windows XP Pro.
Sem pa -zanimivo- Visto Bussiness inštaliral iz nule, brez nadgradnje.
Po nekaj več kot tednu dni sem prej omenjeno Visto sesul, tako da sem spet na Windows XP Pro.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 189612 (4806) | Ebu Bekr |
» | DealExtreme - poceni gadgeti (strani: 1 2 3 4 … 39 40 41 42 )Oddelek: Loža | 325529 (70614) | Karen |
» | hardwareversand.de (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Kaj kupiti | 376236 (163351) | integral15 |
» | ZAVVI.comOddelek: Pomoč in nasveti | 1541 (1231) | soldier1337 |
» | Medion akoya e7330 (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9301 (5892) | Vorlon |