Novice » Omrežja / internet » YouTube podpira 60 sličic na sekundo
Truga ::
Tist je bullshit ki ti v vecini primerov zmanjsa kvaliteto, ne pa poveca, ker ne more odstranit motion blura.
hojnikb ::
Si sprobal al kr mal na pamet ?
Ko sem sam sprobal, je stvar dejansko bol smooth. Je pa kr strojno zahtevno though.
Ko sem sam sprobal, je stvar dejansko bol smooth. Je pa kr strojno zahtevno though.
#brezpodpisa
MrStein ::
WhiteAngel je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
Ojej.. tole pa je marketinški nateg. 60 fps? 30 fps je več kot dovolj, če so frami enakomerno razporejeni znotraj sekunde.
http://30vs60.com/
Ne se hecat no.
Še enkrat, problem pri FPS je, da meri, koliko slikic na sekundo se izriše in ne, koliko je naslabši časovni razmik med posameznimi sličicami. Se strinjam, da se zgornji video na 30 FPS dokaj zatika in deluje nenaravno, tudi oni drugi test, če klikneš spodaj, je katastrofa na 30 FPS. Trdim pa, da pri zgornjih 30 FPS testih ni enakomeren razmik med sličicami (približno 1/30=33ms), ampak da naraste tudi na 100ms znotraj sekunde lahko. In to opazimo.
Videi so vsi lepo na fiksnem FPS, razen pri redkih izjemah kot kaki podhranjeni PC in podobno.
Vsak od milijard TV aparatov na planetu ima točno 50 (ali 60) (pol)slik na sekundo, do stotinke natančno.
In razlika med 30 in 60 je dan in noč, razen če je na ekranu stoječa slika, gledalec pa na pol miži.
Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Trololololol ::
In kaj se zgodi, ko posnetek s fiksnim FPS prikazuje igro z ne-fiksnim FPSjem?
>>Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Ker se serverji osvežujejo s to frekvenco in tako opazijo dejansko stanje na strežniku . . .
>>Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Ker se serverji osvežujejo s to frekvenco in tako opazijo dejansko stanje na strežniku . . .
m0LN4r ::
Že cel dan gledam te 60fps posnetke pa so se mi oči tko navadle, da mi 30 zdaj dobesedno šteka
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Že cel dan gledam te 60fps posnetke pa so se mi oči tko navadle, da mi 30 zdaj dobesedno šteka
http://www.svp-team.com/
enjoy :)
#brezpodpisa
m0LN4r ::
A to je pol isti štos, kot da bi imel 120hz tv s tisto "posebno" funkcijo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mavrik ::
Trololololol je izjavil:
In kaj se zgodi, ko posnetek s fiksnim FPS prikazuje igro z ne-fiksnim FPSjem?
Odvisno kakšna je razlika in razmerje, samo načeloma pride do t.i. "jank"-a, kjer video na trenutke čudno šteka ko sta FPS vrednosti dovolj ven s synca. Načeloma zelo ni kul to :)
The truth is rarely pure and never simple.
hojnikb ::
A to je pol isti štos, kot da bi imel 120hz tv s tisto "posebno" funkcijo?
Nekaj podobnega, ja. Samo da imaš tukaj na razpolago več zmogljivosti in hence tudi boljše ugibanje posameznih frejmov.
#brezpodpisa
Mavrik ::
Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Izključno ali samo internalije game engna. Če ti povezava do monitorja nosi 60 slik vsako sekundo (120 Hz povezave in monitorji so hudo redki še vedno), potem (razen če si res kaj spil) ne moreš lih videti več. Je pa glavni loop zasnovan tako, da je risanje in posodobitev stanja / inputa sekvenčno, torej ti manjši FPS tudi manjkrat bere vhod in posodablja okolico / fiziko. Tam se pa pozna razlika pri odzivnosti.
Trololololol je izjavil:
>>Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Ker se serverji osvežujejo s to frekvenco in tako opazijo dejansko stanje na strežniku . . .
Tole nima smisla glih - ti moraš dobiti posodobitev stanja preko mreže do sebe, kar pa je v večini primerov počasnejše kot 16ms zaradi realnosti mreže.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
nUUb ::
Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Izključno ali samo internalije game engna. Če ti povezava do monitorja nosi 60 slik vsako sekundo (120 Hz povezave in monitorji so hudo redki še vedno), potem (razen če si res kaj spil) ne moreš lih videti več. Je pa glavni loop zasnovan tako, da je risanje in posodobitev stanja / inputa sekvenčno, torej ti manjši FPS tudi manjkrat bere vhod in posodablja okolico / fiziko. Tam se pa pozna razlika pri odzivnosti.
Trololololol je izjavil:
>>Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Ker se serverji osvežujejo s to frekvenco in tako opazijo dejansko stanje na strežniku . . .
Tole nima smisla glih - ti moraš dobiti posodobitev stanja preko mreže do sebe, kar pa je v večini primerov počasnejše kot 16ms zaradi realnosti mreže.
Si ze slisal za lag, ping? Neglede na ping, vidis playerja prej na 144hz kot na 60hz.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
ASUS 1920x1080@144Hz
m0LN4r ::
Ja zato te pa sekajo kitajci z 1mbs pa 30fpsji na 5€ tipkovnici in miški :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
True on that. Rabimo hitre serverje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Trololololol ::
A je vseeno razlika , če se server osvežuje 64x/s (torej vsakih 16ms) ali pa 128x/s (vsakih 8ms).
Pri prvem na 120Hz zaslonu prvo spremembo na serverju pri sebi opaziš šele po 16ms + 16ms(po tvojem primeru) in nato vse ostale vsakih 16ms, pri drugem primeru pa po 16ms + 8ms in nato vsakih 8ms. V kolikor vidiš 120 sličič, vidiš tudi spremembe s strani serverja za vsako sličico, če furaš na 64tickrate serverju pa vidiš spremebe s serverja vsako drugo sličico.
Pri prvem na 120Hz zaslonu prvo spremembo na serverju pri sebi opaziš šele po 16ms + 16ms(po tvojem primeru) in nato vse ostale vsakih 16ms, pri drugem primeru pa po 16ms + 8ms in nato vsakih 8ms. V kolikor vidiš 120 sličič, vidiš tudi spremembe s strani serverja za vsako sličico, če furaš na 64tickrate serverju pa vidiš spremebe s serverja vsako drugo sličico.
Nummy ::
Že cel dan gledam te 60fps posnetke pa so se mi oči tko navadle, da mi 30 zdaj dobesedno šteka
http://www.svp-team.com/
enjoy :)
No VLC.... komedija.
m0LN4r ::
Sprobal svp, dela fenomenalno. Pa še ima wanabe ambient light hihi.
Tnx @hojnik.
Tnx @hojnik.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mrakw ::
Rias Gremory ::
AMD Phenom II X4 965
Linux Mint 17 (64-bit)
Firefox 33.0
Flash 11.2.202.411
Nisem nič nastavil in se mi fpsji gibljejo okoli 60 sličic pri 1080p brez full screena, vsa 4 jedra se gibljejo od 60 do 70%, software video rendering in decoding.
Na istih nastavitvah vendar pri full screenu pa dobim okoli 45fps, vsa 4 jedra se gibljejo med 85 in 90%.
Linux Mint 17 (64-bit)
Firefox 33.0
Flash 11.2.202.411
Nisem nič nastavil in se mi fpsji gibljejo okoli 60 sličic pri 1080p brez full screena, vsa 4 jedra se gibljejo od 60 do 70%, software video rendering in decoding.
Na istih nastavitvah vendar pri full screenu pa dobim okoli 45fps, vsa 4 jedra se gibljejo med 85 in 90%.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
hojnikb ::
sprobal svp na bsplayer-ju in audio out of sync zdej...
bsplayer ?
kdo še uporabla to govno od predvajalnika ?
testiraj z priloženim mpcjem
#brezpodpisa
MrStein ::
Kaj mislite zakaj pro gamerji igrajo na 100 in več FPS? Ker se preseravajo? (en razog so sicer tudi internalije game engine)
Izključno ali samo internalije game engna. Če ti povezava do monitorja nosi 60 slik vsako sekundo (120 Hz povezave in monitorji so hudo redki še vedno)
Sem imel takega z 200 Hz leta 1998.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Nummy ::
sprobal svp na bsplayer-ju in audio out of sync zdej...
bsplayer ?
kdo še uporabla to govno od predvajalnika ?
testiraj z priloženim mpcjem
Huh ne vem.. auto subtitles download in vsaj všečen GUI
mps je krš od GUI-ja, nimaš niti kontrolnih tipk vidnih, moraš vedno skakat iz full screen view-a... gadno.
hojnikb ::
Huh ne vem.. auto subtitles download in vsaj všečen GUI
imaš to oboje (hint: D tipka), pravtako si lahko nastaviš shortcute za _vse_.
#brezpodpisa
Mavrik ::
Si ze slisal za lag, ping? Neglede na ping, vidis playerja prej na 144hz kot na 60hz.
Sem slišal ja, samo to kar si ti povedal pa nima prav nobenega smisla. Razen če želiš malo bolj podrobno razložiti kaj sploh misliš s "144Hz".
Trololololol je izjavil:
A je vseeno razlika , če se server osvežuje 64x/s (torej vsakih 16ms) ali pa 128x/s (vsakih 8ms).
Pri prvem na 120Hz zaslonu prvo spremembo na serverju pri sebi opaziš šele po 16ms + 16ms(po tvojem primeru) in nato vse ostale vsakih 16ms, pri drugem primeru pa po 16ms + 8ms in nato vsakih 8ms. V kolikor vidiš 120 sličič, vidiš tudi spremembe s strani serverja za vsako sličico, če furaš na 64tickrate serverju pa vidiš spremebe s serverja vsako drugo sličico.
Ja to pa jasno, samo ne pozabiti tu vmes šteti še mrežne latence in lag compensation algoritmov, ki tako preprosto računanje načeloma precej zakomplicirajo in so v bistvu narejeni glih da se upirajo odvisnosti od hitrosti teka. Samo ja, hitrejši server loop definitivno pomaga, samo prosim ne pozabit na latenco od serverja do tebe in pri tebi od mrežne kartice preko rendererja, DP/DVI kabla do displaya. :)
Sem imel takega z 200 Hz leta 1998.
You win the internets.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
m0LN4r ::
MPC si lahko customizaš po mili volji na vse možne načine, dela pa čisto vse in to že nekaj let za večino folka na internetsih. V imenu pa ima classic z razlogom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Preverjeno dela v 1.7.7:
GPU opencl dela,
LAV audio in LAV video dela,
podnapisi delajo,
chapterji delajo,
podnapisi delajo,
SVP dela,
DD -> DTS interactive pretvorba brez zakasnitve,
Ambient ligh dela,
tudi v fullscreen meni dela.
GPU opencl dela,
LAV audio in LAV video dela,
podnapisi delajo,
chapterji delajo,
podnapisi delajo,
SVP dela,
DD -> DTS interactive pretvorba brez zakasnitve,
Ambient ligh dela,
tudi v fullscreen meni dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MrStein ::
Nekaj da ni animacija...
Hmm, zdaj pa mi v IE ne ponudi opcije 720p60 in 1080p60.
Sicer opis videa trdi, da vseeno dela z 60 fps...
V debug oknu mi FPS vrednost skače med 30 in 40.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Redorange ::
Filo ::
... potem date pa za primer mariokart :D
dajte za primer raje fastpace action packed quake, tam se res vidi razlika med 30 in 60 fps.
dajte za primer raje fastpace action packed quake, tam se res vidi razlika med 30 in 60 fps.
dr.Akula ::
@Filo Razliko med 30 in 60 fps vidiš v domala vsakem videu, ni važno katera igra se igra.
ni podatka
MrStein ::
... potem date pa za primer mariokart :D
dajte za primer raje fastpace action packed quake, tam se res vidi razlika med 30 in 60 fps.
Hja, uploadaj taki video.
Zaenkrat jih je bolj malo takih, predvidevam.
Se da sploh iskati po kriteriju FPS?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Filo ::
res je da se v vsakem videu pozna ampak, ker se quake načeloma igra "hitreje" kot 95% ostalih iger se pozna toliko bolj ;)
evo ga video:
evo ga video:
m0LN4r ::
Kdor hoče videti očitno razliko si jo naj s SVP ogleda v "Dawn of the Planet of the Apes" med 36:40-37:00, ko gre kamera desno in opice čez hlodove pa se ozadje premika.
Pri svp je lepo tekoče, ko pa nato prešaltate na navadno je pa nenormalen trga parti.
Lp
Pri svp je lepo tekoče, ko pa nato prešaltate na navadno je pa nenormalen trga parti.
Lp
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Hmm, koliko se pa kaj pri teh 60FPS Youtube uporablja HW pospeševanje? V cromu imam vklopljeno HW pospeševanje, amapak grafično uporablja tam do 8%. Procesor pa praktično na 100 %, in pri hitrih prizorih malce zatrokira. Zakaj bolje ne uporabi grafične?
Imam PhenomII X2@3,1GHz in HD4850 1GB.
Imam PhenomII X2@3,1GHz in HD4850 1GB.
MrStein ::
Zgleda da so za IE umaknili podporo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
hojnikb ::
Hmm, koliko se pa kaj pri teh 60FPS Youtube uporablja HW pospeševanje? V cromu imam vklopljeno HW pospeševanje, amapak grafično uporablja tam do 8%. Procesor pa praktično na 100 %, in pri hitrih prizorih malce zatrokira. Zakaj bolje ne uporabi grafične?
Imam PhenomII X2@3,1GHz in HD4850 1GB.
verjetno interni dekoder ne podpira 60fps
#brezpodpisa
Jst ::
Glede SVP: Default inštalacija, MPC, ki pride zraven, v info kaže, da video laufa z 60FPS. Rezultat je tako-tako. Serije in filme načeloma izberem takšne, ki imajo 720 v imenu. (Za serije je to ponavadi 1.4GB, filmi pa okoli velikosti DVDja.) Tako, da nimam kakšnih low-res v shrambi. In kar sem probal je rezultat zelo različen: ene serije zgledajo boljše, večina pa ne. Recimo da se kamera hitro vrti okoli obraza. Obraz je "lep", okoli pa tako grdo zračuna vmesne sličice... da dvomim, da bom tole uporabljal.
Tale SVP je bolj slaba flika za vmesni čas, dokler ne dobimo vseh stvari posnetih v HFR.
Tale SVP je bolj slaba flika za vmesni čas, dokler ne dobimo vseh stvari posnetih v HFR.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
MrStein ::
Tale SVP je bolj slaba flika za vmesni čas, dokler ne dobimo vseh stvari posnetih v HFR.
Saj to je jasno, ne more nadomestiti pravih posnetkov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
m0LN4r ::
Ja artefakti so še prisotni, sicer si lahko profil prilagodiš po želji (natančnost, algoritem...).
Se pa treba zavedat, da je to zastonj in beta.
Se pa treba zavedat, da je to zastonj in beta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Jst ::
Jaz ostajam pri KMPlayerju, čeprav je default BLOATED. (caps potreben). Potem, ko očistiš svinjarijo, postane normalen za uporabo. Pri KMPlayerju mi je všeč GUI, resize (npr full screen) ima zelo kvaliteten algoritem, miljon opcij (in za shortcute), ki ko se jih enkrat navadiš, greš težko drugam. Kar mi je pa najbolj všeč, so pa vključeni kodeki. Ter predvajanje na TVju (3D). Tako da na KMP gledam kot nek zaključen paket in ga tudi priporočam drugim. In ljudje so zadovoljni; sploh tisti, ki gledajo na TVju.
Verjamem, da MPC omogoča vse in še več in čeprav imam rad programe, ki zasedejo malo prostora/so dobro napisani, je KMPlayer moj predvajalnik videa že vrsto let. (Sicer pa lahko SVP usposobiš tudi v KMPlayerju.)
Verjamem, da MPC omogoča vse in še več in čeprav imam rad programe, ki zasedejo malo prostora/so dobro napisani, je KMPlayer moj predvajalnik videa že vrsto let. (Sicer pa lahko SVP usposobiš tudi v KMPlayerju.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Lindir ::
nikolahodin je izjavil:
Je že kdo našel kak 4K in 60fps ?
Si mislil kaj takšnega
Tega sm tudi jast našel, ampak ni opcije za 60fps, je samo navadnih 30.
Shegevara ::
nikolahodin je izjavil:
Je že kdo našel kak 4K in 60fps ?
Si mislil kaj takšnega
zanimivo, ta je pa prvi ki se mi rahlo zatika na cajte. hmm
dj_uro ::
nikolahodin je izjavil:
Je že kdo našel kak 4K in 60fps ?
Si mislil kaj takšnega
zanimivo, ta je pa prvi ki se mi rahlo zatika na cajte. hmm
meni tudi...zaradi grafične (GT630) =)
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
m0LN4r ::
Ja ni izbire za 60fps pri temle v chromu, samo 1440p ponudi. V FF pa ponudi tudi 2160p ampak tudi brez 60fps.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MrStein ::
V FF meni ponudi max 720p.
Čudno imajo to...
Čudno imajo to...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Youtube (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 92008 (229) | sfaljk |
» | Nvidia predstavila konzolo ShieldOddelek: Novice / Konzole | 10354 (7806) | Looooooka |
» | YouTube podpira 60 sličic na sekundo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 30229 (26695) | m0LN4r |
» | YouTube začenja prekodiranje videoposnetkov v WebM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 30215 (26697) | Lonsarg |
» | Google pripravlja prenovo YouTubaOddelek: Novice / Omrežja / internet | 5145 (3660) | PARTyZAN |