Forum » Igre » EVE Online
EVE Online

Starkiller ::
Lp vsem. V eve je moj nick: Mark Starkiller
Z nekaterimi od tu se poznam že iz eve, Meriones, BigWhale, Celada, lp :)
Eve igram že od 2004 in mi je še vedno vsak dan boljša :)
Če vas zanima si poglejte video ki sem ga naredil, ko je naša allianca imela war z YouWhat.
battle for cloud ring
Z nekaterimi od tu se poznam že iz eve, Meriones, BigWhale, Celada, lp :)
Eve igram že od 2004 in mi je še vedno vsak dan boljša :)
Če vas zanima si poglejte video ki sem ga naredil, ko je naša allianca imela war z YouWhat.
battle for cloud ring
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Starkiller ()

Rokomah ::
Potrebujem pomoč.
Pri potepanju po lowseku, pridem v asteroid belt, naletim na nekaj NPCjev in predno jih napadem, čekiram okolico na overview in do razdalje 150km ni nikogar.
Mirno napadem NPCje in že čez nekaj trenutkov me napade player pirat in me z razdalje 5km scrambla, da ne morem bežati v warp.
Seveda me uniči in za povrhu še killa moj pod.
Ni mi jasno, od kod se je vzel, saj sem preveril okolico in ni bilo nobenega drugega shipa razen NPCjev. Obstaja kakšen prikriti način, način, da si "neviden" za druge na overview-u ?
Naslednje vprašanje:
Najboljša kombinacija fittinga za cruser ali destroyer, s katerim bi bilo možno killati kakšnega freelancerja v lowsecu? Namreč, nikakor mi ne rata zmagati v PvP. Kakšen nasvet, priporočilo....?
Pri potepanju po lowseku, pridem v asteroid belt, naletim na nekaj NPCjev in predno jih napadem, čekiram okolico na overview in do razdalje 150km ni nikogar.
Mirno napadem NPCje in že čez nekaj trenutkov me napade player pirat in me z razdalje 5km scrambla, da ne morem bežati v warp.
Seveda me uniči in za povrhu še killa moj pod.
Ni mi jasno, od kod se je vzel, saj sem preveril okolico in ni bilo nobenega drugega shipa razen NPCjev. Obstaja kakšen prikriti način, način, da si "neviden" za druge na overview-u ?
Naslednje vprašanje:
Najboljša kombinacija fittinga za cruser ali destroyer, s katerim bi bilo možno killati kakšnega freelancerja v lowsecu? Namreč, nikakor mi ne rata zmagati v PvP. Kakšen nasvet, priporočilo....?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()

rh^ ::
Obstaja "cloak" in ladje, ki majo bonus (stealth bomber, cov op, force recon). Tako da je najverjetneje bil cloakan in samo čakal, da je prišel bližje k tebi, te scramblal in pojedel :).

BigSexy ::
Nasvet:
1. Vedno glej local (to velja za lowsec in 0.0). Če vidiš, da je kdo, ki ima negativen sec rating, potem ti je lahko jasno, da te bo slej ko prej poskušal razstrelit. (uporabljaj v kombinaciji s tč. 4)
2. Destroyer je no no za pvp, razen izjemoma. Raje si uštimaj kakšnega T1 cruiserja in z malo sreče boš koga počil. Zavedaj pa se, da boš lahko napadal samo druge cruiser class ali manjše ladje.
3. Ne obupaj, ladjo insuraj in s T1 fitom, dobiš veliko večino denarja nazaj.
4. Overview je tvoj prijatelj. Rekel si, da si skeniral, ampak 150KM je veliko premajhna razdalja, da bi ti sploh lahko koristil (tip: nastavi scanner na večjo razdaljo).
Toliko na kratko.
1. Vedno glej local (to velja za lowsec in 0.0). Če vidiš, da je kdo, ki ima negativen sec rating, potem ti je lahko jasno, da te bo slej ko prej poskušal razstrelit. (uporabljaj v kombinaciji s tč. 4)
2. Destroyer je no no za pvp, razen izjemoma. Raje si uštimaj kakšnega T1 cruiserja in z malo sreče boš koga počil. Zavedaj pa se, da boš lahko napadal samo druge cruiser class ali manjše ladje.
3. Ne obupaj, ladjo insuraj in s T1 fitom, dobiš veliko večino denarja nazaj.
4. Overview je tvoj prijatelj. Rekel si, da si skeniral, ampak 150KM je veliko premajhna razdalja, da bi ti sploh lahko koristil (tip: nastavi scanner na večjo razdaljo).
Toliko na kratko.
To Infinity And Beyond !

Rokomah ::
Manjše shipe uporabljam v lowsecu zato, ker se zavedam svoje minimalne možnosti za uspeh, zato pač vzamem cenejše shipe, da je škoda ob uničenju čim manjša.
Seveda ciljam na majhne cilje, logično je, da ne bom uspel killati battlecriuser ali več.
verjetno imaš prav, največja napaka je bila to, da sem imel scan nastavljen na premali range. Bom povečal.
Pišeš, da dobim veliko večino denarja nazaj ???? Kako, ne razumem?
Kaj pa premija? Ko sklenem zavarovanje najprej plačam premijo, če vzamem največjo je to skoraj 40% vrednosti shipa (v primeru cruserja je to nekaj milijonov). V primeru uničenja shipa, dobiš pol nekje 70-80% vrednosti, torej si na izgubi kar precej(premija+neizplačana razlika), da ne omenjam še itemse, ki niso zajeti v zavarovanju.
Ko dobiš odškodnino nazaj, moraš ponovno skleniti novo zavarovanje in plačati novo premijo, itd...
Seveda ciljam na majhne cilje, logično je, da ne bom uspel killati battlecriuser ali več.
verjetno imaš prav, največja napaka je bila to, da sem imel scan nastavljen na premali range. Bom povečal.
Pišeš, da dobim veliko večino denarja nazaj ???? Kako, ne razumem?
Kaj pa premija? Ko sklenem zavarovanje najprej plačam premijo, če vzamem največjo je to skoraj 40% vrednosti shipa (v primeru cruserja je to nekaj milijonov). V primeru uničenja shipa, dobiš pol nekje 70-80% vrednosti, torej si na izgubi kar precej(premija+neizplačana razlika), da ne omenjam še itemse, ki niso zajeti v zavarovanju.
Ko dobiš odškodnino nazaj, moraš ponovno skleniti novo zavarovanje in plačati novo premijo, itd...

BigSexy ::
Če vplačaš 'platinum insurance', ki je v bistvu edini, ki se ti izplača, dobiš 100% vrednost ladje nazaj. Tako, da izguba znaša vrednost premije + T1 modulov (ki so relativno poceni).
To Infinity And Beyond !

BigWhale ::
Ali pa se, tako kot jaz, sprijaznis s tem, da je edini nacin, da fittas ladjo T2 fitting. Tistih 50-100mio, ki jih sfrckas za en ship setup pa dobis nazaj tako, da odvozis nekaj LVL4 misij. :)
S T2 fittingom imas precej vec moznosti, da nekoga premagas.
Oziroma tako, ce imas T1 fitted ship in pride pirat z T2 potem bos ziher sel. Ce imas ti T2 fitted ship, potem imas precej vec moznosti prezivetja.
Za ratting imas tako ali tako tanking setup.
S T2 fittingom imas precej vec moznosti, da nekoga premagas.
Oziroma tako, ce imas T1 fitted ship in pride pirat z T2 potem bos ziher sel. Ce imas ti T2 fitted ship, potem imas precej vec moznosti prezivetja.
Za ratting imas tako ali tako tanking setup.

celada ::
Mah 3×1.85 mio rati ne delajo bog ve kak dps, no ne recem rabis malo tanka toda pomoje lah mirno rattas v pvp setupu :)

Rokomah ::
Imam težavo:
V 0.0 sec sem šel skozi gate pri Alsavoinom (Placid region). Vse lepo in prav. V lowsecu sem malo buintyje pobiral, vendar, ko sem se hotel vrniti po isti poti nazaj, to več ni šlo. Na klučnih gatih v Placid region (prehod v hi sec) je bubble in camperji, že polovico dneva in nikakor ne morem skozi. V low secu ne najdem nobenega stationa, kjer bi lahko parkiral ship, še tiste, ki sem jih našel, pa me zavrnejo.
Trenutno sem v Cloud Ring (lowsec) region in nimam pojma, kako naj pridem ven?
Poskušal bom poiskati kakšno alternativno pot v hisec. Ima kdo kakšen boljši predlog?
V 0.0 sec sem šel skozi gate pri Alsavoinom (Placid region). Vse lepo in prav. V lowsecu sem malo buintyje pobiral, vendar, ko sem se hotel vrniti po isti poti nazaj, to več ni šlo. Na klučnih gatih v Placid region (prehod v hi sec) je bubble in camperji, že polovico dneva in nikakor ne morem skozi. V low secu ne najdem nobenega stationa, kjer bi lahko parkiral ship, še tiste, ki sem jih našel, pa me zavrnejo.
Trenutno sem v Cloud Ring (lowsec) region in nimam pojma, kako naj pridem ven?
Poskušal bom poiskati kakšno alternativno pot v hisec. Ima kdo kakšen boljši predlog?

bozjak ::
hja, logoutaš se lahko iz kakšnega safe spota in ne bo problemov. Predlagam da si nardiš safe spot par AU od vrat skozi katera hočeš in nato s scannerjem preverjaš če so vrata prosta ali ne. Ne pozabit, da če nimaš cloaka te lahko najdejo in te vrjetno bodo, tako da se npr. na vsake par urc login-ej, na hitro preveri stanje in se logoutaj/zbeži iz sistema.
Bolj pametnega predloga kot da pač počakaš ti ne morem dati. Lahko sicer probaš potovati čez 0.0 do kakšnega drugega pipa nazaj v empire ampak prav veliko šans nimaš, ponavadi so poti v/iz 0.0 dobro varovane. Lp
Bolj pametnega predloga kot da pač počakaš ti ne morem dati. Lahko sicer probaš potovati čez 0.0 do kakšnega drugega pipa nazaj v empire ampak prav veliko šans nimaš, ponavadi so poti v/iz 0.0 dobro varovane. Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com

Blazzz ::
Cloud Ring je 0.0 regija ne lowsec, lahko gres v Syndicate in potem cez pf-346 v orvolle
. Vso sreco



Starkiller ::
Lahko pa greš tudi čez pure blind (0,0) in od tam v lonetrek. Samo ne iti ven skozi torrinos, pojdi raje proti sarannen....

Rokomah ::
Ne vem, če razumem pravilno, kako se ustvari safe spot?
Warpam se iz ene lokacije do druge lokacije, vmes, ko sem v warp pogonu, pa ustvarim bookmark. Nato se warpam na ta na novo ustvarjeni bookmark in to bi naj bil safe spot.
A je to to?
Koliko sem varen v safe spotu?
Warpam se iz ene lokacije do druge lokacije, vmes, ko sem v warp pogonu, pa ustvarim bookmark. Nato se warpam na ta na novo ustvarjeni bookmark in to bi naj bil safe spot.
A je to to?
Koliko sem varen v safe spotu?

bozjak ::
da, tako se naredi safe spot. Glede varnosti: Če nisi cloakan, te lahko odkrijejo. To možnost močno zmanjšaš če imaš safespotov (čim)več in neprestano skačeš med njimi. Ko se logoutaš si varen če je potekel agression timer, če ne boš v vesolju še nekaj minut preden te dokončno logouta. Če te najdejo v tem času te bodo uničile brez problema, saj se tvoja ladja ne bo branila sama od sebe.
Lp
Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com

Rokomah ::
Tole mi sploh ni jasno:
Zgoraj piše Borsak, da moraš imeti več safespotov in da moraš neprestano skakati med njimi. Kaj to skačeš z ročno navigacijo ali se lahko nastavi kakšna avtomatika?
Kaj takšno skakanje med safe spoti poteka oz. se nadaljuje tudi ko si na offlinu?
Kaj je to, biti cloakan?
Moja izkušnja:
Nekaj dni nisem mogel priti iz lowseca 0.0 na višje nivoje, ker je klučni gate bil blokiran.
Ker se nisem mogel nikjer dockati, moral sem pa vmes tudi spati in jesti, sem "parkiral" ship na bookmarku nekje "bogu za hrbtom", kasneje sem ugotovil, da se temu reče safe-spot.
Na takšen način sem uspešno vedril nekaj dni, vmes nadaljeval raziskovanje 0.0 sectorja in vsake toliko časa poskušal priti skozi ključni gate v hi sec. Ne vem, če je bila takšna taktika najboljša, dejstvo pa je, da me ni nihče nadlegoval, ko sem bil na off linu.
To se je obneslo tako dolgo, dokrer sem imel kaj zalog na shipu, ko je tega zmankalo, nisem imel več izbire in sem moral iti v preboj skozi gate za prehod v hi sec. Brezuspešno.
Zanima me tudi sledeče:
Ali je možno, pri katerem od vas, ki bivate v 0.0 sektorju, dobiti status gosta v vašem stationu, da bi lahko občasno parkiral svoj ship na varno, se založil z zalogami, kaj kupil/prodal in podobno?
Zgoraj piše Borsak, da moraš imeti več safespotov in da moraš neprestano skakati med njimi. Kaj to skačeš z ročno navigacijo ali se lahko nastavi kakšna avtomatika?
Kaj takšno skakanje med safe spoti poteka oz. se nadaljuje tudi ko si na offlinu?
Kaj je to, biti cloakan?
Moja izkušnja:
Nekaj dni nisem mogel priti iz lowseca 0.0 na višje nivoje, ker je klučni gate bil blokiran.
Ker se nisem mogel nikjer dockati, moral sem pa vmes tudi spati in jesti, sem "parkiral" ship na bookmarku nekje "bogu za hrbtom", kasneje sem ugotovil, da se temu reče safe-spot.
Na takšen način sem uspešno vedril nekaj dni, vmes nadaljeval raziskovanje 0.0 sectorja in vsake toliko časa poskušal priti skozi ključni gate v hi sec. Ne vem, če je bila takšna taktika najboljša, dejstvo pa je, da me ni nihče nadlegoval, ko sem bil na off linu.
To se je obneslo tako dolgo, dokrer sem imel kaj zalog na shipu, ko je tega zmankalo, nisem imel več izbire in sem moral iti v preboj skozi gate za prehod v hi sec. Brezuspešno.
Zanima me tudi sledeče:
Ali je možno, pri katerem od vas, ki bivate v 0.0 sektorju, dobiti status gosta v vašem stationu, da bi lahko občasno parkiral svoj ship na varno, se založil z zalogami, kaj kupil/prodal in podobno?

bozjak ::
Cloakan pomeni, da imaš na ladji cloack, torej si za druge igralce neviden (si v localu, a drugače si neviden). Tisto skakanje je ročno (se ne nadaljuje ko si ofline) in pride v poštev ko veš, da te nekdo poskuša najti (probe).
Lp
Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com

Senitel ::
Kako pa v bistvu delajo uni PvP probi? Exploration probi vem kako delajo, vem tudi kako z njimi najt ladjo (in kako nekomu uletet na mission
), ampak z njimi lahko ladjo najdeš samo do 4 AU od planeta (oziroma kjer pač vržeš probe).


BluPhenix ::
Podobno delujejo PVP probi. Greš do enega planeta (ali česa drugega), vržeš probe ven. Počakaš da poskenira, ko opravi pogledaš kaj je našlo in kje je našlo. Warpaš lahko direktno na tarčo. Imaš 4 različne probe, spreminja se razdalja, do katere išče in je obratnosorazmerna točnosti iskanja.
Lepo se obnese s Cov Ops frigom, ko se po izpustu probe lepo cloakaš in warpaš cloakan na lokacijo.
Lepo se obnese s Cov Ops frigom, ko se po izpustu probe lepo cloakaš in warpaš cloakan na lokacijo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Quickbeam ::
Priporočam da izbereš regijo kjer so NPC postaje da boš lahko pristal in se oskrbel z zalogami. Preklopiš karto na sovereignty in pogledaš v katerih regijah živijo NPCji, potem pa še katera osončja imajo postaje. Lahko pa se tudi pridružiš kateri od organizacij igralcev ki živijo tam.
Kakorkoli, ni slabo če se prej pripraviš za 0.0. S kakšno hitro ladjico narediš bookmarke (safespote), predvsem okrog stargatov kjer ni planetov blizu. Tu gre predvsem za prvih nekaj vrat po vhodu v 0.0 regijo, ta del je vedno najbolj problematičen. Poglej si tudi kako delujejo interdictorji, heavy interdictorji, warp disrupt probe, mobile warp disruptor in scanner probi (snoop, fathom, spook, ferret, observator).
Če so v osončju kjer se nahajaš tudi drugi ljudje, se pravi da te niso sestrelili ko si prišel notri, je mogoče da te čakajo pri izhodnih vratih. V tem primeru se zapelješ do planeta v bližini izhodnih vrat (vsaj 14AU) ali pa do bookmarka ki si ga prej naredil za ta namen in skeniraš v smeri vrat z directional scannerjem.
Nauči se uporabljat ta skener ki ga imaš na ctrl+f11. Največji doseg ima približno 14AU. Prikaže ti vse tisto kar ti prikaže overview. Na primer če imaš overview nastavljen da ti ne kaže stargatov jih tudi directional scan ne bo in obratno. Razen, če odstraniš kljukico iz use overview settings, potem vidiš vse. To možnost je nujno treba izklopit pri skeniranju kamperjev na vratih saj pokaže tudi warp disruption probe. Zazna tudi ship scan probe in v tem primeru je skrajni čas da se pobereš na drug safespot
Če zaznaš warp disrupt probe na izhodnih vratih počakaš da zgine, traja kakšni dve minuti, med tem pritiskaš scan gumb in ko warp disrupt proba ni več na skenerju hitro skočiš na vrata in ven na varno. Nič lažjega
Večji problem imaš če se okrog vrat mudi heavy interdictor ali pa imajo celo večji mobile warp disruptor. Majhna in srednja verzija slednjih so običajno postavljeni za ali pred izhodnimi vrati. Tako da te potegne vase ko warpaš na stargate in končaš 50km stran. ups. Možna rešitev je prihod iz nestandardnega kota tako da se izogneš disruptorju kar pa zna biti malo bolj zahtevno. Se pa da če imaš off grid bookmark na pravem mestu ali pa kakšen planet.
Največkrat se bo sicer zgodilo da boš pristal v takem ali drugačnem warp disruptorju na vhodnih vratih. Takrat te rešijo samo urne noge in čim manj minmatar reconov pri kamperjih
Tako, to bi bilo nekaj osnovnih nasvetov za preživetje v divjini. Ko si malo bolj izurjen pa pridejo še detajli.
Kakorkoli, ni slabo če se prej pripraviš za 0.0. S kakšno hitro ladjico narediš bookmarke (safespote), predvsem okrog stargatov kjer ni planetov blizu. Tu gre predvsem za prvih nekaj vrat po vhodu v 0.0 regijo, ta del je vedno najbolj problematičen. Poglej si tudi kako delujejo interdictorji, heavy interdictorji, warp disrupt probe, mobile warp disruptor in scanner probi (snoop, fathom, spook, ferret, observator).
Če so v osončju kjer se nahajaš tudi drugi ljudje, se pravi da te niso sestrelili ko si prišel notri, je mogoče da te čakajo pri izhodnih vratih. V tem primeru se zapelješ do planeta v bližini izhodnih vrat (vsaj 14AU) ali pa do bookmarka ki si ga prej naredil za ta namen in skeniraš v smeri vrat z directional scannerjem.
Nauči se uporabljat ta skener ki ga imaš na ctrl+f11. Največji doseg ima približno 14AU. Prikaže ti vse tisto kar ti prikaže overview. Na primer če imaš overview nastavljen da ti ne kaže stargatov jih tudi directional scan ne bo in obratno. Razen, če odstraniš kljukico iz use overview settings, potem vidiš vse. To možnost je nujno treba izklopit pri skeniranju kamperjev na vratih saj pokaže tudi warp disruption probe. Zazna tudi ship scan probe in v tem primeru je skrajni čas da se pobereš na drug safespot

Če zaznaš warp disrupt probe na izhodnih vratih počakaš da zgine, traja kakšni dve minuti, med tem pritiskaš scan gumb in ko warp disrupt proba ni več na skenerju hitro skočiš na vrata in ven na varno. Nič lažjega

Večji problem imaš če se okrog vrat mudi heavy interdictor ali pa imajo celo večji mobile warp disruptor. Majhna in srednja verzija slednjih so običajno postavljeni za ali pred izhodnimi vrati. Tako da te potegne vase ko warpaš na stargate in končaš 50km stran. ups. Možna rešitev je prihod iz nestandardnega kota tako da se izogneš disruptorju kar pa zna biti malo bolj zahtevno. Se pa da če imaš off grid bookmark na pravem mestu ali pa kakšen planet.
Največkrat se bo sicer zgodilo da boš pristal v takem ali drugačnem warp disruptorju na vhodnih vratih. Takrat te rešijo samo urne noge in čim manj minmatar reconov pri kamperjih

Tako, to bi bilo nekaj osnovnih nasvetov za preživetje v divjini. Ko si malo bolj izurjen pa pridejo še detajli.

Rokomah ::
Hvala Quickbeam na izčrpni razlagi.
Kako pa nardim, da se ustavim 14AU pred stargatom? Ko sem v warpu, namreč ne morem kr takoj ustaviti pogona, recimo 14AU pred ciljem. Tudi bookmarke (safespote) je težko delati, ko si v warpu. Ali si na začetku warpa ali pa na koncu, vmes se ne morem ustaviti.
Pišeš, da se naj naučim uporabljati scaner....jest za enkrat ne vidim razlike med overviewe in scenerjem, v čem je razlika?
Naslednja zadeva, ki me zanima je tanking metods (Active Shield Tanking, Passive Shield Tanking in Armour Tanking). Iščem po EVE help, pa neke osnovne razlage ne najdem.
Kaj točno v principu to je, za kaj je uporabno in kako se optimalno uporablja?
Ko sem se potepal po 0.0 sectorju sem našel ker nekaj NPC piratov z visokim boutntyjem. Zanima me, ali se takšen plen najde tudi v sectorjih med 0.1-0.4 ?
Kako pa nardim, da se ustavim 14AU pred stargatom? Ko sem v warpu, namreč ne morem kr takoj ustaviti pogona, recimo 14AU pred ciljem. Tudi bookmarke (safespote) je težko delati, ko si v warpu. Ali si na začetku warpa ali pa na koncu, vmes se ne morem ustaviti.
Pišeš, da se naj naučim uporabljati scaner....jest za enkrat ne vidim razlike med overviewe in scenerjem, v čem je razlika?
Naslednja zadeva, ki me zanima je tanking metods (Active Shield Tanking, Passive Shield Tanking in Armour Tanking). Iščem po EVE help, pa neke osnovne razlage ne najdem.
Kaj točno v principu to je, za kaj je uporabno in kako se optimalno uporablja?
Ko sem se potepal po 0.0 sectorju sem našel ker nekaj NPC piratov z visokim boutntyjem. Zanima me, ali se takšen plen najde tudi v sectorjih med 0.1-0.4 ?

bozjak ::
safespot boš najlažje naredu če se iz nekje warpaš proti vratom in že imaš vse pripravljeno za bookmark, stisniti moraš le ša "save". potem greš v warp in odspodaj ti piše distance od cilja. Ko bo distance približno 14 AU (bolje 10 kot 15, če si predaleč ti ne pomaga nič več) stisneš save in že imaš safespot 10au stran...
Fora scannerja je, da ga lahko usmeriš. Napišeš največji distance (14 au, v okenček napiši same devetke in ti bo že samo pretvorlo v max) nato pa zmanjšuješ kot, tako da s pravilno uporabo lahko vidiš kaj je npr samo v določenem beltu ali pa na vratih (tako lahko iz ustreznega safe spota vidiš ali je gate camped al ne)
Ok, ubistvu se boš mogu osredotočit na en način tankanja, torej armour ali shield tanking. Odločitev je pogojena z ladjo, ki jo letiš, torej ponavadi npr Caldari = Shield tanking, Gallente = Armour tanking... Pri shieldu pa imaš še možnost active ali passive tankinga, ker se shield sam popravlja. Fora je, da za active tank rabiš energijo, med tem ko za passive ne. Bolj natančne informacije lahko zagotovo najdeš na e-o forumih.
Lp
Fora scannerja je, da ga lahko usmeriš. Napišeš največji distance (14 au, v okenček napiši same devetke in ti bo že samo pretvorlo v max) nato pa zmanjšuješ kot, tako da s pravilno uporabo lahko vidiš kaj je npr samo v določenem beltu ali pa na vratih (tako lahko iz ustreznega safe spota vidiš ali je gate camped al ne)
Ok, ubistvu se boš mogu osredotočit na en način tankanja, torej armour ali shield tanking. Odločitev je pogojena z ladjo, ki jo letiš, torej ponavadi npr Caldari = Shield tanking, Gallente = Armour tanking... Pri shieldu pa imaš še možnost active ali passive tankinga, ker se shield sam popravlja. Fora je, da za active tank rabiš energijo, med tem ko za passive ne. Bolj natančne informacije lahko zagotovo najdeš na e-o forumih.
Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com

Quickbeam ::
Ni treba ravno 14AU, to je največji doseg skenerja, lahko kjer koli vmes. Odvisno od osončja ponekod so razdalje majhne tako da ni važno kje si.
Najlažje narediš tako da poženeš warp in med tem ko ladja pospešuje odpreš people & places, klikneš add bookmark in vpišeš v label neko ime. Jaz na primer safespote imenujem ss in številka ss1 ss2 ss3. Med tem bo ladja verjetno že v warpu ti pa spremljaš spodaj oddaljenost in klikneš OK ko si dovolj blizu. Šele ko potrdiš z OK se ustvari bookmark oziroma kako sekundo za tem zaradi laga, sploh če jih imaš že veliko.
Obstaja tudi trik kako ustavit warp preden prideš do cilja. Večkrat na hitro aktiviraš warp na kako oddaljeno lokacijo in ga prekineš kar ti sprazni capacitor. Takoj zatem pa warpaš na ciljni stargate in če si se dovolj spraznil boš obstal brez energije nekje na poti do tja sredi ničesar ;)
Directional scan je pa zelo uporabna zadeva zelo važna za preživetje v divjini. Je podaljšek overviewa. Overview ti kaže nekje do 600km, včasih manj, skener pa 14AU.
Najlažje narediš tako da poženeš warp in med tem ko ladja pospešuje odpreš people & places, klikneš add bookmark in vpišeš v label neko ime. Jaz na primer safespote imenujem ss in številka ss1 ss2 ss3. Med tem bo ladja verjetno že v warpu ti pa spremljaš spodaj oddaljenost in klikneš OK ko si dovolj blizu. Šele ko potrdiš z OK se ustvari bookmark oziroma kako sekundo za tem zaradi laga, sploh če jih imaš že veliko.
Obstaja tudi trik kako ustavit warp preden prideš do cilja. Večkrat na hitro aktiviraš warp na kako oddaljeno lokacijo in ga prekineš kar ti sprazni capacitor. Takoj zatem pa warpaš na ciljni stargate in če si se dovolj spraznil boš obstal brez energije nekje na poti do tja sredi ničesar ;)
Directional scan je pa zelo uporabna zadeva zelo važna za preživetje v divjini. Je podaljšek overviewa. Overview ti kaže nekje do 600km, včasih manj, skener pa 14AU.

shinca ::
Rokomah:
glede tankanja - gre za popravljanje skode na shieldu/armorju ali pri passive armor tanku za maksimiziranje armor HP.
-------------------------
Shield tank - aktiven
-------------------------
Princip je sprotno popravljanje skode na shieldih.
- osnova je shield booster
- za povecanje boosta na cikel imas boost amplifierje
- za povecanje resistov imas hardenerje (obicajno najboljse uporabit inlvulnrability field, ce nimas veliko med slotov)
- low sloti - power diagnostic system (PDS), lahko tudi damage control unit (DCU) za visje resiste,
- rigi: obicajno CCC, saj booster zre precej capa, lahko pa tudi core defence operational solidifier, ampak ta se poveca porabo capa
- implanti: Crystal implanti, ce si jih lahko privoscis. Za slot 7 Gnome KVA.
Pri tem tanku NE smes uporabit capacitor power relayev, saj ti zmanjsajo shield boost. Za vec capa lahko uporabis cap rechargerj ali capacitor booster, ampak oba ti pozreta med slot. Ce imas ISK, si nabavi gist booster (kolikor vem je zelo drag, ampak porabi bistveno manj capa na cikel)
Ladje, primerne za ta tip tankanja, so tiste z veliko med sloti.
-------------------------
Shield tank - pasiven
-------------------------
Princip je velik shield ter popravljanje skode iz naravnega boosta shieldov. Finta je v tem, da se shieldi sami od sebe popravljajo. Ce povecas kolicino shielda, cas regeneracije pa ostane enak, bos dobil vec popravljenega shielda na sekundo.
- osnova v med slotih so shield extenderji in hardenerji
- low sloti - PDS ali potencialno kak Shield power relay
- rigi: core defence shield purger ali extender, prvi da vec popravljenih shieldov, drugi ti da vec shieldov (kar sicer tudi zvisa kolicino popravljenih shieldov, ampak manj kot purger)
- implanti: za slot 7 Gnome KVA, drugace ni implantov, ki direktno pomagajo passive shield tanku (oziroma naj kdo napise, ce pozna kaj)
Ladje, primerne za ta tip so obicajno tiste s precej med in low sloti. Low sloti so precej pomembni, saj si s PDS lahko precej povecas kolicino shieldov in boost. Pri shield power relajih je treba pazit, ker zmanjsajo recharge capacitorja, brez capa pa niti warpat ne mores.
Za pasivno shield tankanje si lahko preberes tole: http://myeve.eve-online.com/ingameboard...
-------------------------
Armor tank - aktiven
-------------------------
Princip je sprotno popravljanje shode na armorju.
- osnova je armor repair system
- za vecje resiste imas lahko aktivne hardenerje, lahko pa pasivne (za te pomagajo armor compensation skili)
- DCU za se visje resiste
- lahko tudi armor plate za vec armorja
- med sloti - kak modul za vec capa, obicajno capacitor booster
- rigi: auxiliary nano pump za vec repaira na cikel, lahko CCC za vec capa
- implanti: implantov za direkno pomoc pri aktivne armor tanku ni, lahko uporabis iste, kot za pasiven tank, saj tudi tu pomaga cim vecji armor.
Ladje, primerne za ta princip so tiste z veliko low sloti. Glede hardenerjev - dostikrat se za PVP bolj splaca uporabit 2 energized adaptive nano membrane z DCU, kot tri hardenerje. Za misije pa je obicajno bolje uporabit specificne hardenerje, odvisno od tega, kaksen damage delajo NPCji.
-------------------------
Armor tank - pasiven
-------------------------
Princip je cim vecji armor s cim boljsimi resisti. Skode ne popravljas, ampak skusas nasportnika fentat prej, kot ti on uspe unicit armor. Skodo ti po fajtu popravijo corp mejti ali pac dockas in popravis.
- osnova so armor plate
- za visje resiste pasivne ali aktivne hardenerje
- DCU za visje resiste
- med pasivnimi resisti imas regenerative plato, ki ti zvisa kolicino armorja
- rigi: trimark armor pump
- implanti: slave implanti, ce imas dovolj ISKa, za slot 10 Noble ZET, ce imas ISK lahko Akemon's modified ZET 5000, ki namesto 5% armorja da 8%
Ladje, primerne za ta princip so tiste z veliko low sloti. Za sam tank ne rabis capa. Slabost je, da armorja ne mores popravljat sproti, zato ga moras po vsakem fajtu.
To je osnova. Za vec infota pobrskaj po EVE forumih. Ali pa vprasaj, ce imas kak specificen problem.
glede tankanja - gre za popravljanje skode na shieldu/armorju ali pri passive armor tanku za maksimiziranje armor HP.
-------------------------
Shield tank - aktiven
-------------------------
Princip je sprotno popravljanje skode na shieldih.
- osnova je shield booster
- za povecanje boosta na cikel imas boost amplifierje
- za povecanje resistov imas hardenerje (obicajno najboljse uporabit inlvulnrability field, ce nimas veliko med slotov)
- low sloti - power diagnostic system (PDS), lahko tudi damage control unit (DCU) za visje resiste,
- rigi: obicajno CCC, saj booster zre precej capa, lahko pa tudi core defence operational solidifier, ampak ta se poveca porabo capa
- implanti: Crystal implanti, ce si jih lahko privoscis. Za slot 7 Gnome KVA.
Pri tem tanku NE smes uporabit capacitor power relayev, saj ti zmanjsajo shield boost. Za vec capa lahko uporabis cap rechargerj ali capacitor booster, ampak oba ti pozreta med slot. Ce imas ISK, si nabavi gist booster (kolikor vem je zelo drag, ampak porabi bistveno manj capa na cikel)
Ladje, primerne za ta tip tankanja, so tiste z veliko med sloti.
-------------------------
Shield tank - pasiven
-------------------------
Princip je velik shield ter popravljanje skode iz naravnega boosta shieldov. Finta je v tem, da se shieldi sami od sebe popravljajo. Ce povecas kolicino shielda, cas regeneracije pa ostane enak, bos dobil vec popravljenega shielda na sekundo.
- osnova v med slotih so shield extenderji in hardenerji
- low sloti - PDS ali potencialno kak Shield power relay
- rigi: core defence shield purger ali extender, prvi da vec popravljenih shieldov, drugi ti da vec shieldov (kar sicer tudi zvisa kolicino popravljenih shieldov, ampak manj kot purger)
- implanti: za slot 7 Gnome KVA, drugace ni implantov, ki direktno pomagajo passive shield tanku (oziroma naj kdo napise, ce pozna kaj)
Ladje, primerne za ta tip so obicajno tiste s precej med in low sloti. Low sloti so precej pomembni, saj si s PDS lahko precej povecas kolicino shieldov in boost. Pri shield power relajih je treba pazit, ker zmanjsajo recharge capacitorja, brez capa pa niti warpat ne mores.
Za pasivno shield tankanje si lahko preberes tole: http://myeve.eve-online.com/ingameboard...
-------------------------
Armor tank - aktiven
-------------------------
Princip je sprotno popravljanje shode na armorju.
- osnova je armor repair system
- za vecje resiste imas lahko aktivne hardenerje, lahko pa pasivne (za te pomagajo armor compensation skili)
- DCU za se visje resiste
- lahko tudi armor plate za vec armorja
- med sloti - kak modul za vec capa, obicajno capacitor booster
- rigi: auxiliary nano pump za vec repaira na cikel, lahko CCC za vec capa
- implanti: implantov za direkno pomoc pri aktivne armor tanku ni, lahko uporabis iste, kot za pasiven tank, saj tudi tu pomaga cim vecji armor.
Ladje, primerne za ta princip so tiste z veliko low sloti. Glede hardenerjev - dostikrat se za PVP bolj splaca uporabit 2 energized adaptive nano membrane z DCU, kot tri hardenerje. Za misije pa je obicajno bolje uporabit specificne hardenerje, odvisno od tega, kaksen damage delajo NPCji.
-------------------------
Armor tank - pasiven
-------------------------
Princip je cim vecji armor s cim boljsimi resisti. Skode ne popravljas, ampak skusas nasportnika fentat prej, kot ti on uspe unicit armor. Skodo ti po fajtu popravijo corp mejti ali pac dockas in popravis.
- osnova so armor plate
- za visje resiste pasivne ali aktivne hardenerje
- DCU za visje resiste
- med pasivnimi resisti imas regenerative plato, ki ti zvisa kolicino armorja
- rigi: trimark armor pump
- implanti: slave implanti, ce imas dovolj ISKa, za slot 10 Noble ZET, ce imas ISK lahko Akemon's modified ZET 5000, ki namesto 5% armorja da 8%
Ladje, primerne za ta princip so tiste z veliko low sloti. Za sam tank ne rabis capa. Slabost je, da armorja ne mores popravljat sproti, zato ga moras po vsakem fajtu.
To je osnova. Za vec infota pobrskaj po EVE forumih. Ali pa vprasaj, ce imas kak specificen problem.

Anze1227 ::
še članek o armor vs. shield tank iz eve-tribune
preglejte še ostale članke ker majo kr zanimive teme, od "politike", opisa ladij, ..., do zgodbic.
preglejte še ostale članke ker majo kr zanimive teme, od "politike", opisa ladij, ..., do zgodbic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Anze1227 ()

Rokomah ::
Zanima me, ali lahko v lowsecu sam izbiram kdaj in kje bom napadal druge (pvp).
Zgodilo se mi je namreč velikokrat, da sem prišel v belte (lowsec), napadel kakšnega NPC pirata, ko me je takoj nato presenetil in napadel nekdo drug. Delovalo je, kakor da me je nekje čakal in, ko je videl, da je ugodna priložnost za njegov napad (premoč na njegovi strani v shipu) me je napadel. Prepričan sem, da ni šlo za naklučno srečanje.
To se mi je zgodilo kar nekajkrat, zato predvideva, da obstaja taktika, ko na nek način izbiraš kdaj in koga napadeš.
Najprej sem mislil, da to lahko delaš preko scenerja, vendar do tarče, ki jo odkriješ na scenerju se ne moreš warpat.ž
Obstaja kakšna bližnica za hitro indentifikacijo tarče?
Kje bi našel opise in lastnosti NPC shipov?
Zgodilo se mi je namreč velikokrat, da sem prišel v belte (lowsec), napadel kakšnega NPC pirata, ko me je takoj nato presenetil in napadel nekdo drug. Delovalo je, kakor da me je nekje čakal in, ko je videl, da je ugodna priložnost za njegov napad (premoč na njegovi strani v shipu) me je napadel. Prepričan sem, da ni šlo za naklučno srečanje.
To se mi je zgodilo kar nekajkrat, zato predvideva, da obstaja taktika, ko na nek način izbiraš kdaj in koga napadeš.
Najprej sem mislil, da to lahko delaš preko scenerja, vendar do tarče, ki jo odkriješ na scenerju se ne moreš warpat.ž
Obstaja kakšna bližnica za hitro indentifikacijo tarče?
Kje bi našel opise in lastnosti NPC shipov?

pingec ::
A ima še kdo težave s crashi zadnje dneve? Eve mi crashne tko na dve urci, če pa poženem 2 hkrati pa veliko hitreje. Enako na laptopu. Prepričan sem da je problem z eve-om, ker se to prej nikoli ni dogajalo zdaj po patchu pa skozi...
Probal sem veliko stvari: reinstall eve-a , safe mode , pobrisal cache, windowed mode + vse na low, cpu affinity nastavljat, posodobit gonilnike...
Kaj bi se lahko bilo drugega?
Probal sem veliko stvari: reinstall eve-a , safe mode , pobrisal cache, windowed mode + vse na low, cpu affinity nastavljat, posodobit gonilnike...
Kaj bi se lahko bilo drugega?
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

celada ::
Eve ma gromozanske probleme zadnje dni, tale trinity 1.1 patch je bl zjebal zadeve kukr pa popravil. Boost patch mogoce sam definitivno nerf za serverje.


BigWhale ::
Jaz ze tri tedne nisem nic spilal... ;) Tri dni nazaj sem Linux clienta spet instaliral, pa je delal cist ok, tistih 10 minut, tolk da sem framerate pogledal in placal racune ;>

Rokomah ::
Imam sledeče vprašanje.
Pri jumpanju skozi gate, je ship na drugi strani gata nekaj časa cloaking in načelno bi naj bil neviden in varen pred napadi camperjev. Vendar očitno ni tako. Dogodilo se mi je, da sta me na drugi strani gata pričakala camperja, ki sta me še isto sekundo lockala in killala.
Kakšne module sta to uporabljala in kako se zavarujem proti takšnimi napadi?
Pa še neki, localchat, kako se to razume, ali zajema to igralce po regijah ali po sistemu?
Pri jumpanju skozi gate, je ship na drugi strani gata nekaj časa cloaking in načelno bi naj bil neviden in varen pred napadi camperjev. Vendar očitno ni tako. Dogodilo se mi je, da sta me na drugi strani gata pričakala camperja, ki sta me še isto sekundo lockala in killala.
Kakšne module sta to uporabljala in kako se zavarujem proti takšnimi napadi?
Pa še neki, localchat, kako se to razume, ali zajema to igralce po regijah ali po sistemu?

BigWhale ::
Cloaked si, ce se ne premikas. (Razen ce niso tega v zadnjem mesecu spremenili), ne spreminjas smeri niti ne pospesujes. Cloaked pa ostanes kakih 30s se mi zdi.
Localchat se nanasa na sistem v katerem si trenutno.
Localchat se nanasa na sistem v katerem si trenutno.

celada ::
Local chat zajema igralce po sistemu.
Kako sta te pa una dva declockala pa meni ni jasno saj so naredili tako da te wrecki pa trupla in containerji ne declokajo vec, koliko dalec si bil od njiju dveh ko si se znasel na drugi strani vrat?
Kako sta te pa una dva declockala pa meni ni jasno saj so naredili tako da te wrecki pa trupla in containerji ne declokajo vec, koliko dalec si bil od njiju dveh ko si se znasel na drugi strani vrat?

rh^ ::
30 sekund po tem, ko jumpaš, če se ne premikaš te ne more noben decloakat in napast. Čim se premakneš pa te lahko.

Rokomah ::
No, bilo je takole:
Jumpam skozi gate in drugi strani takoj zaznam dva pirata. Moj ship je cloakan, tj. neviden.
Ne vem več natančno ali sta me lockala takoj ko sem prišu iz jumpa ali pa šele takrat, ko sem želel skočiti v warp in zbežati iz nevarnega mesta.
Vsekakor se nisem obiral tako dolgo, da bi cloack na mojem shipu potekel.
Kakor koli že, po jumpu sem videl nevarnost in želel warpati stran, vendar sem bil takoj scramblan (ni bilo bubbla) in nato killan. Pravzaprav nisem imel nobene možnosti, da bi se kako drugače rešil iz nastale situacije.
Kako bi v bodoče lahko ukrepal drugače, če zapazim, da so na gatu camperji?
Jumpam skozi gate in drugi strani takoj zaznam dva pirata. Moj ship je cloakan, tj. neviden.
Ne vem več natančno ali sta me lockala takoj ko sem prišu iz jumpa ali pa šele takrat, ko sem želel skočiti v warp in zbežati iz nevarnega mesta.
Vsekakor se nisem obiral tako dolgo, da bi cloack na mojem shipu potekel.
Kakor koli že, po jumpu sem videl nevarnost in želel warpati stran, vendar sem bil takoj scramblan (ni bilo bubbla) in nato killan. Pravzaprav nisem imel nobene možnosti, da bi se kako drugače rešil iz nastale situacije.
Kako bi v bodoče lahko ukrepal drugače, če zapazim, da so na gatu camperji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()

BigWhale ::
> Ne vem več natančno ali sta me lockala takoj ko sem prišu iz jumpa ali pa šele
> takrat, ko sem želel skočiti v warp in zbežati iz nevarnega mesta.
To zadnje. Ker takoj, ko das Warp To, se uncloakas. Z nekaj skilli in z dovolj dobrim fittingom te lockajo v trenutku.
> Kako bi v bodoče lahko ukrepal drugače, če zapazim, da so na gatu camperji?
Ko jumpas v sistem in jih opazis. Nimas kaj. Warp stabilizatorji al pa cloak te utegnejo resiti.
> takrat, ko sem želel skočiti v warp in zbežati iz nevarnega mesta.
To zadnje. Ker takoj, ko das Warp To, se uncloakas. Z nekaj skilli in z dovolj dobrim fittingom te lockajo v trenutku.
> Kako bi v bodoče lahko ukrepal drugače, če zapazim, da so na gatu camperji?
Ko jumpas v sistem in jih opazis. Nimas kaj. Warp stabilizatorji al pa cloak te utegnejo resiti.

celada ::
Cloak te lahko mirno resi, če imas mwd fitan na shipu.
Jumpas v sistem pogledas kje je tvoj naslednji gate kliknes dvakrat proti njemu stisnes mwd in cloak (najprej mwd in potem cloak toda cim hitreje ), ce to storis mwd deluje se vedno ko si cloakan in si polno alaignan. Deaktiviras cloak in takoj ko se deaktivira warpas proti gatu, nemogoce te je ujeti ce to storis, toda mogoce zahteva malo vaje.
Jumpas v sistem pogledas kje je tvoj naslednji gate kliknes dvakrat proti njemu stisnes mwd in cloak (najprej mwd in potem cloak toda cim hitreje ), ce to storis mwd deluje se vedno ko si cloakan in si polno alaignan. Deaktiviras cloak in takoj ko se deaktivira warpas proti gatu, nemogoce te je ujeti ce to storis, toda mogoce zahteva malo vaje.

celada ::
Jah pac warp mehanizem deluje tko torej bug ni, unwanted feature pa cist mozno da je :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: celada ()

Rokomah ::
Jumpas v sistem pogledas kje je tvoj naslednji gate kliknes dvakrat proti njemu stisnes mwd in cloak (najprej mwd in potem cloak toda cim hitreje ), ce to storis mwd deluje se vedno ko si cloakan in si polno alaignan. Deaktiviras cloak in takoj ko se deaktivira warpas proti gatu, nemogoce te je ujeti ce to storis, toda mogoce zahteva malo vaje.
Če želim to izvesti, moram imeti dva slota na shipu rezervirana za cloak in MWD, kar je prity much luksus.
Ne razumem najbolje samo praktično izvedbo, ki je goraj opisana. Če stisnem dvakrat proti naslednjemu gatu (misliš na overviewu?), pol takoj izgubim cloak zaščito, ker se začnem premikati Kolikor razumem, me v tem trenutku že lahko lockajo. Kako misliš "stisneš"*? Verjetno si mislil aktiviraš, saj cloak in mwd sta itemsa.
Torej, po tvojem opisu, če prav razumem, je stanje shipa takšno:
1. cloakan (ker se jumpal v sistem)
2. uncloakan (ker sem usmeril ship proti naslednjemu gatu in aktiviral mwd)
3. cloakan (ker aktiviraš še cloak)
4. uncloakan, ker skočiš v warp
Če so te faze pravilne, pol se mi zdi skoraj nemogoče, da me nebi v tem postopku nekje umes lokali in scrambrali.
Če želim to izvesti, moram imeti dva slota na shipu rezervirana za cloak in MWD, kar je prity much luksus.
Ne razumem najbolje samo praktično izvedbo, ki je goraj opisana. Če stisnem dvakrat proti naslednjemu gatu (misliš na overviewu?), pol takoj izgubim cloak zaščito, ker se začnem premikati Kolikor razumem, me v tem trenutku že lahko lockajo. Kako misliš "stisneš"*? Verjetno si mislil aktiviraš, saj cloak in mwd sta itemsa.
Torej, po tvojem opisu, če prav razumem, je stanje shipa takšno:
1. cloakan (ker se jumpal v sistem)
2. uncloakan (ker sem usmeril ship proti naslednjemu gatu in aktiviral mwd)
3. cloakan (ker aktiviraš še cloak)
4. uncloakan, ker skočiš v warp
Če so te faze pravilne, pol se mi zdi skoraj nemogoče, da me nebi v tem postopku nekje umes lokali in scrambrali.

destiny ::
Če se po vklopu mwd-ja dovolj hitro cloakaš, pol te ne morejo lockat & scramblat, ker si pač cloakan :)

BigWhale ::
Celada, cloak in MWD naceloma ne delujeta drug z drugim. Al se je to spremenil?
Ma grem nalasc probat. ;)
Ma grem nalasc probat. ;)

rh^ ::
Kar je čelada napisal je čisto prav in samo najboljši cov op piloti to taktiko uporabljajo :P
Skratka jumpaš v sistem, vidiš da so vrata campana. 2x klikneš v smer proti naslendjim vratom, v isti sekundi aktiviraš MWD in takoj za tem še cloak. MWD te bo najprej dal na full speed in cloak pa te bo šele zatem upočasnil. Če si dovolj spreten lahko, ko imaš full speed uncloakaš in mirno warpaš. Čene pa počakaš da se pirata naveličata ali pa, ko si 100km+ stran od njih in warpaš stran.
Skratka jumpaš v sistem, vidiš da so vrata campana. 2x klikneš v smer proti naslendjim vratom, v isti sekundi aktiviraš MWD in takoj za tem še cloak. MWD te bo najprej dal na full speed in cloak pa te bo šele zatem upočasnil. Če si dovolj spreten lahko, ko imaš full speed uncloakaš in mirno warpaš. Čene pa počakaš da se pirata naveličata ali pa, ko si 100km+ stran od njih in warpaš stran.

BigWhale ::
> Kar je čelada napisal je čisto prav in samo najboljši cov op piloti
> to taktiko uporabljajo :P
No ja, jaz nisem bil nikoli v taki situaciji, da bi to nucal... :)
Sem sel sprobat. Res dela tako, kot je napisal celada. Jaz bi vseeno rekel, da to ni cist prav. Ce MWD ne dela med cloakom, potem tud enga cikla nima kaj za narest...
Ko aktiviras en modul, ki prepreci cloak, bi moral dobiti friendly notice, da cloaka ne mores uporabit, ce to probas. hehe. Tole je neki na pol. ;>
Which reminds me... Mogoce lahko cloakan miniras. Vklopis strip miner in potem takoj cloak.
> to taktiko uporabljajo :P
No ja, jaz nisem bil nikoli v taki situaciji, da bi to nucal... :)
Sem sel sprobat. Res dela tako, kot je napisal celada. Jaz bi vseeno rekel, da to ni cist prav. Ce MWD ne dela med cloakom, potem tud enga cikla nima kaj za narest...
Ko aktiviras en modul, ki prepreci cloak, bi moral dobiti friendly notice, da cloaka ne mores uporabit, ce to probas. hehe. Tole je neki na pol. ;>
Which reminds me... Mogoce lahko cloakan miniras. Vklopis strip miner in potem takoj cloak.

BigSexy ::
Najboljši piloti ? To vsak bumbar v 0.0 dela.
Se pa strinjam, da je precej crap 'feature', ker tezko ujames take tipe, ki dajejo cloak na VSAK jeben ship. Mislim, da to ni bil osnovni namen cloaka.
/rant off
Se pa strinjam, da je precej crap 'feature', ker tezko ujames take tipe, ki dajejo cloak na VSAK jeben ship. Mislim, da to ni bil osnovni namen cloaka.
/rant off
To Infinity And Beyond !

destiny ::
Hehe Bigs, vidm da ti je na ta način že kr nekej pilotov skliznl :D Next time Bigs, next time...
p.s.: sovražim smrkce :))
p.s.: sovražim smrkce :))

Quickbeam ::
Get the pod!
Drugače to s covert ops gre ja. Boš pa malo bolj švical z navadnim cloakom (prototype, improved) na ladji ki nima speed bonusa na cloak. Ko ga aktiviraš ti zelo na hitro zbije hitrost, tudi če si prej aktiviral mwd tako da ne ostane časa za warp. Sploh pa težko če moraš prej še iz kakega bubbla prilezt in taborniki ravno ne spijo tam okrog. Sem že imel nekaj 20 minutnih seans ko so vse naokrog mojega cloakanega shipa letali interceptorji in haci z droni... Našli me niso ampak ne vem zakaj sem jaz bil potem tako zadihan
Drugače to s covert ops gre ja. Boš pa malo bolj švical z navadnim cloakom (prototype, improved) na ladji ki nima speed bonusa na cloak. Ko ga aktiviraš ti zelo na hitro zbije hitrost, tudi če si prej aktiviral mwd tako da ne ostane časa za warp. Sploh pa težko če moraš prej še iz kakega bubbla prilezt in taborniki ravno ne spijo tam okrog. Sem že imel nekaj 20 minutnih seans ko so vse naokrog mojega cloakanega shipa letali interceptorji in haci z droni... Našli me niso ampak ne vem zakaj sem jaz bil potem tako zadihan


celada ::
Drugače to s covert ops gre ja. Boš pa malo bolj švical z navadnim cloakom (prototype, improved) na ladji ki nima speed bonusa na cloak.
To kar sm jst omenu deluje samo z t2 in prototype cloaking device saj covert-ops lahko cloakan warpa ;) in to je bl uporabno v low-sec/empire saj tam ni bublov, ker ce si v bublu te pa lahko mirno declokajo :)
Najboljši piloti ? To vsak bumbar v 0.0 dela.
Se pa strinjam, da je precej crap 'feature', ker tezko ujames take tipe, ki dajejo cloak na VSAK jeben ship. Mislim, da to ni bil osnovni namen cloaka.
To se jaz absolutno strinjam, če bi blo po mojem bi jst t1 in t2 obicajni cloak odstranil iz igre oziroma tako napravil da 10-15s po aktivaciji cloaka nemores warpat (to vse velja za non covert ops shipe), ker mi res to gre na zivce da ga tlacijo na vsak ship in so prakticno neranljivi.

BigWhale ::
> Sem že imel nekaj 20 minutnih seans ko so vse naokrog mojega
> cloakanega shipa letali interceptorji in haci z droni...
To se je men zgodil enkrat, ko sem nas outpost nadziral, ko je blo vse rdece in camped naokrog. Cepim nekaj 50km oddaljen od postaje, pa priwarpa 15km stran od mene en BC...
Jaz pa v Enyotu in navaden cloak gor.
No na koncu se je koncalo dobro, uspel nam je razbit camp in spravit capital shipe ven iz sistema... ah ja. :)
> cloakanega shipa letali interceptorji in haci z droni...
To se je men zgodil enkrat, ko sem nas outpost nadziral, ko je blo vse rdece in camped naokrog. Cepim nekaj 50km oddaljen od postaje, pa priwarpa 15km stran od mene en BC...
Jaz pa v Enyotu in navaden cloak gor.
No na koncu se je koncalo dobro, uspel nam je razbit camp in spravit capital shipe ven iz sistema... ah ja. :)

rh^ ::
BigSexy:
ko bi ti vedel kolko "bumbarjev" te funckije ne uporablja in ravno zaradi tega izgublja cov ops.
V EVE je itak ogromno stvari, ki niso logične, da o kakih fizikalnih zadevah niti ne razpravljamo ...
ko bi ti vedel kolko "bumbarjev" te funckije ne uporablja in ravno zaradi tega izgublja cov ops.
V EVE je itak ogromno stvari, ki niso logične, da o kakih fizikalnih zadevah niti ne razpravljamo ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elite dangerous (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 32503 (2302) | DJ-DUST |
» | Star Wars - The Old Republic (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Igre | 144394 (74105) | ahac |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 165436 (129944) | Truga |
» | katero MMORPG priporočate (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8319 (5556) | pr0sac |
» | Resničnost - MMORPG (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 13021 (8307) | Pyr0Beast |