Prijavi se z GoogleID

» »

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

Hangar modul: vesoljska ladja Constellation, namenjena 4 igralcem

Kokpit lovca Hornet F7C

Koncept planeta tuje rase Xi'An

Slo-Tech -

O igri Star Citizen ter o njeni crowdfunding kampanji se je na SloTech-u že pisalo, ko je igra pred časom podrla rekord z največjim zneskom, zbranim s skupinskim financiranjem. Takrat je igra podrla prejšnji rekord ure Pebble Watch, ko je presegla zbranih 10.266.845 dolarjev, in je s tem postala največji projekt s skupnostnim financiranjem do danes.

Sedaj pa je igra Star Citizen podrla še en mejnik: postala je prva AAA (visokoproračunska) igra na svetu, katere razvoj je financiran izključno s crowdfundingom: z zbranimi 23 milijoni dolarjev so pokriti vsi osnovni razvojni stroški igre do dneva, ko bo igra uradno ugledala luč dneva. Znesek je igra presegla le nekaj dni po prvi obletnici javne predstavitve projekta, do splavitve dokončane igre pa je še leto in pol.

S tem je dosežen cilj, ki si ga je zadal legendarni Chris Roberts (serija Wing Commander, Privateer, Starlancer, Freelancer), oče projekta in vodja ekipe: razvoj igre popolnoma brez založnikov. Prvotni načrt je bil s skupnostnim financiranjem zbrati nekaj milijonov, nato pa v projekt pripeljati investitorje, ki bi pokrili preostale stroške razvoja. Toda ko je prvi mesec kampanje (na Kickstarterju ter na strani projekta) v pušico kapnil več kot 6 milijonov dolarjev, je padla ideja: crowdfunding kampanjo podaljšati (v nedogled) na domači spletni strani projekta, www.robertsspaceindustries.com, ter poskusiti doseči nemogoče: s skupnostnim financiranjem zbrati dovolj denarja za celoten razvoj igre. Stroški razvoja so bili ocenjeni na 21 milijonov dolarjev, še milijon dolarjev je stroškov Kickstarterja, Paypala in poslovanja s kreditnimi karticami (ki pač rade vzamejo svoje odstotke), približno milijon dolarjev pa je stroškov z izdelavo in dostavo fizičnih izdelkov, ki so obljubljeni v nekaterih nagradah za donacije (posterji, knjige, CDji, USB ključki v obliki vesoljskih ladij in podobno).

Kar bo kampanja skupnostnega financiranja zbrala od tega trenutka dalje, bo šlo za za izboljšanje igre, hitrejši razvoj, dodatne igralne elemente (ladje, igralne elemente in podobno), ter za izboljšanje infrastrukture (strežniki) tekom Alfa in Beta faze razvoja. Na projektu že danes dela preko 200 ljudi v Los Angelesu, Austinu, Montrealu, Mehiki, ravno sedaj pa se je projektu pridružil še brat Chrisa Robertsa, Erin Roberts, ki je med drugim odgovoren tudi za izjemno igro Privateer 2: The Darkening (v kateri so igralske talente združili Clive Owen, John Hurt, Jurgen Prochnow, David Warner in Christopher Walken). Erin bo vodil ekipo v Manchestru, s čimer bo tudi izboljšana podpora za evropske igralce.

Razvijalci so konec Avgusta izdali prvi pred-Alfa modul, Hangar, v katerem lahko feni, ki so prispevali k razvoju, vidijo svoje vesoljske ladje v hangarju. Ladje so izdelane do najmanjših podrobnosti, trenutno pa v hangarju z njimi ni mogoče početi veliko: avatar se lahko sprehaja po hangarju, vsede v kokpit in se 'igra' s kontrolami. Prvič se bo dalo poleteti v vesolje decembra, ko bo izšel prvi Alfa modul: Dogfighting. Takrat se bodo igralci lahko pomerili med seboj v večigralskem načinu, ali pa proti umetni inteligenci (ki bo, kot pravi Chris Roberts, 'zares zahtevna'). Seveda pa je oboje (torej Hangar in Dogfighting modul) le pokušina za glavno jed, ki pride na vrsto čez dobro leto dni: enoigralsko igro Squadron 42 (vojaška kampanja), ter MMO igro Star Citizen. Obe igri bosta povezani med seboj (kdor bo končal Squadron 42 kampanjo, bo nagrade in slavo, pridobljeno v enoigralski igri, prenesel v MMO vesolje).

Star Citizen bo vseboval preko 100 planetarnih sistemov, ki jih bo mogoče raziskati, zelo podrobno izdelano ekonomijo vesolja, igralci pa si bodo sami ustvarili vloge, ki jih bodo zasedli: nekateri bodo pirati, drugi bodo lovci na glave, tretji raziskovalci, četrti trgovci... Poleg igralcev bodo vesolje naseljevali tudi mnogi računalniško vodeni liki, ki jih bo preko milijon. Glavni strežniki, ki jih bo upravljalo podjetje Chrisa Robertsa, bodo povezani v eno samo vesolje (Persistent Universe), kjer bodo vsi igralci letali znotraj istega virtualnega sveta. Ker so vesoljske ladje tako detajlno izdelane, bo sistem igralce povezoval v 'inštance' do 50 igralcev, da bo zagotovil dovolj dobro povezavo s strežnikom in tudi zagotovil dobro število sličic na sekundo pri igralcih samih.

Ker je do izida igre še leto in pol, projekt pa je že polno financiran, je edino vprašanje, ki je še preostalo: Koliko lahko projekt še zraste?

727 komentarjev

strani: « 1 2 3 ... 15

#000 ::

Še bo treba počakat .. Ta igra bo imela tisto kar manjka pri EVE online .. in sicer first person letenje
Se trudim da ne hranim trolov.

BlackMaX ::

Komi čakam.

Fajn je k imajo tud ta tekmovanja za modeliranje custom made starships.

BlackMaX je izjavil:

Komi čakam.

Fajn je k imajo tud ta tekmovanja za modeliranje custom made starships.


PS: Glede napredka lahko rečemo, sky is the limit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

Mipe ::

Šodr od šodra.



Komaj čakam :8)

Isht ::

Ko sem se malo igračkal s svojim inventarjem, sem 'pretopil' večino ladij v store credit in potem nakupil kup ladij 300-serije...

Takole je pa to potem izgledalo v Hangar Modulu:


*** Po tem eksperimentu sem stanje povrnil nazaj, 'prodal' ladje 300-serije in nazaj kupil prejšnjo zbirko... Je bilo pa zabavno videt v Hangarju tale 'assembly line' :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Dami ::

#000 je izjavil:

Še bo treba počakat .. Ta igra bo imela tisto kar manjka pri EVE online .. in sicer first person letenje

EVE Valykrie
Jaz tudi komi čakam na SC, vendar me zelo moti, da lahko kupiš čisto vse in po nenormalnih cenah, folk pa kar meče dnar v monitor ko zmešan. Vem, da se bo dalo vse dobit ingame brez da bi par 100$ not vrgu, sam težko se me bo prepričalo da tole ni P2W špil.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

@Dami: kolikor mi je znano, naj ob izidu igre ladje ne bi bile več na voljo za kupovat za pravi denar, ampak samo v tem trenutku, torej za namene crowdfundinga.

O P2W pa tole:
Kdor je kupil korveto Idris za jurja dolarjev, pa misli, da bo s to ladjo letal po vesolju, kot da bi imel 'god mode', se je pošteno zmotil: eno Idris za jurja lahko mimogrede uniči en Gladiator za 150 dolarjev. In enega Gladiatorja lahko mimogrede uniči ena Aurora za 25 dolarjev.
To je daleč od 'pay to win', prej izgleda kot 'pay to lose', saj bodo velike in drage ladje (Idris) pritegnile veliko pozornosti od raznih piratskih klanov.

Mipe ::

Vprašanje je, kakšna bo ekonomija... S toliko fokusa na ladjah se bojim, da bo vse drugo polno lukenj :\

Isht ::

@Mipe:
https://robertsspaceindustries.com/comm...

ZELO podrobna dinamična ekonomija...

Mislim, da boš težko našel kako stvar, ki v SC ne bo zelo dobro dodelana...

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Mislim, da boš težko našel kako stvar, ki v SC ne bo zelo dobro dodelana...


Verjetno jih bo polno. :)

Mene predvsem skrbi to, da bo celotna stvar tolk nezanimiva, da bo na konc propadla.

Zheegec ::

Vse lepo, samo igre na ravni Freespace 2 pa ne bomo videli še dolgo časa. Me sad :( :(((
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Blazz ::

naleteli bodo na povsem iste težave kot jih ima Firefall... prehuda umetna pamet, oz. preveč nasprotnikov, pa trenutni amazonovi serverji ne sfolgajo... pa neskončnost mape posejane z umetno pametjo/igralci tudi ni mogoča, in potem se vse omejuje na svoje mini inštanc mape z manj folka... obljube kako bo vse oh in sploh pa so bile čisto enake pri Firefallu kot jih ima sedaj star citizen. S tem da je firma Red5 že 150 mio v minusu zaradi Firefall projekta, monetiziral pa so že closed beto...

verjamem da bo špil hud, samo sem pa 100% da vseh teh obljub ne bomo dočakali kmalu... bodo moral serverji še malo napredovati.

VaeVictis ::

Vse tole se obljube, ki so jih razvijalci polna usta...

Če bo vse obljube Chris Roberts uresničil potem mu kapo dol.

Sam sem sicer zelo skeptičen do vseh visokoletečih obljub!

Isht ::

Hja, do danes so fantje dostavili vse, kar so obljubili. Ladje so izdelane in vidne v Hangar modulu (in-engine). Če decembra dostavijo obljubljeni Dogfighting modul, ne vidim nobenega strahu, da nadaljnji razvoj ne bi šel po planu v zastavljenih okvirih.

Poleg tega ne pozabit, da je razvoj v okvirih, kot so obljubljeni, že plačan, saj je že zbranih dovolj dolarčkov za celo igro. Do izida igre je še leto in pol, v tem času pa se lahko nabere še za nadaljnjih par let nadgradenj in vzdrževanja. In ko bo igra šla v prodajo (tako kot vse druge igre, ki jih kupiš in igraš), bo zadeva pridobila nov zagon.

V tem trenutku je igro finančno podprlo 280.000 ljudi. To je pa že kar konkreten stress testing za serverje v Alfa fazi razvoja...

Dami ::

Jaz predvsem upam, da mi bo špil ponudil kar mi eve ne more, torej da lahko igram striktno PvE. S tem ne mislim one offline squadron zadeve, ampak dejanski universe. Zdej če bo to na voljo na njihovem serverju, tolko boljše, drugače pa upam na dobro dodelan private server opcijo.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Dami je izjavil:

Jaz predvsem upam, da mi bo špil ponudil kar mi eve ne more, torej da lahko igram striktno PvE. S tem ne mislim one offline squadron zadeve, ampak dejanski universe. Zdej če bo to na voljo na njihovem serverju, tolko boljše, drugače pa upam na dobro dodelan private server opcijo.

Nop, na javnem serverju striktni PvE ne bo mogoč. PvP boš lahko omejil v 'civiliziranem' vesolju, v tistih temačnih kotičkih pa bo PvP 'by default'.
Pa ne se bat PvP, ker to ni Eve, kjer samo klikaš, ampak bo zadeva predvsem odvisna od tvojih letalnih sposobnosti. Bitke ena-na-ena bodo stvar znanja, ne pa klikanja in statistik.
Če se pa pridružiš kakemu večjemu odprtemu klanu, imaš pa še dodatno varnost letenja v skupini (zaprosiš za spremljavo parih kolegov iz klana, pa se lažje napotiš v kake nevarnejše kotičke vesolja).

Bodo pa možni privatni serverji, to je že obljubljeno. Torej zaštartaš lokalno igro in potem letaš po mili volji... Seveda pa to pomeni, da ne boš sodeloval v 'Persistent Universe'.

Blazz ::

Isht je izjavil:

Hja, do danes so fantje dostavili vse, kar so obljubili. Ladje so izdelane in vidne v Hangar modulu (in-engine). Če decembra dostavijo obljubljeni Dogfighting modul, ne vidim nobenega strahu, da nadaljnji razvoj ne bi šel po planu v zastavljenih okvirih.

Poleg tega ne pozabit, da je razvoj v okvirih, kot so obljubljeni, že plačan, saj je že zbranih dovolj dolarčkov za celo igro. Do izida igre je še leto in pol, v tem času pa se lahko nabere še za nadaljnjih par let nadgradenj in vzdrževanja. In ko bo igra šla v prodajo (tako kot vse druge igre, ki jih kupiš in igraš), bo zadeva pridobila nov zagon.

V tem trenutku je igro finančno podprlo 280.000 ljudi. To je pa že kar konkreten stress testing za serverje v Alfa fazi razvoja...


predvideni stroški razvoja so še vedno samo 'predvideni'...

SubjectX ::

#000 je izjavil:

Še bo treba počakat .. Ta igra bo imela tisto kar manjka pri EVE online .. in sicer first person letenje


Ja, vendar eve ima veliko vecje stevilo igralcev naenkrat, tukaj pa omejijo na 50..

SubjectX ::

In-before: we are introducing remote repair modules and ECM mechanics..

71GA ::

Končno nekaj za hardcore igralce! Po 9 letih bom končno pripravljen kupiti novo grafično kartico... Zdaj si pa mislite, kako bedna je ta igračkarska industrija, da tega nisem bil pripravljen storiti že prej... Vse igre so površinske in brez izziva.

Zmajc ::

Me res zanima če je realno gledano povprašavanje po space simih tako veliko, da bo igra dolgolročno profitabilna. Upajmo da jim rata naredit igro ki bo vlekla.

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Nop, na javnem serverju striktni PvE ne bo mogoč. PvP boš lahko omejil v 'civiliziranem' vesolju, v tistih temačnih kotičkih pa bo PvP 'by default'.


Ja, to je tist, cesar marsikater design team ne razume. In pol se gredo "blurring the line between PvE in PvP", ne razumejo pa, da eni hocmo jeben kitajski zid vmes in ne 'blurred line'. :)

Isht je izjavil:

Pa ne se bat PvP, ker to ni Eve, kjer samo klikaš, ampak bo zadeva predvsem odvisna od tvojih letalnih sposobnosti. Bitke ena-na-ena bodo stvar znanja, ne pa klikanja in statistik.

Stvar mora vsekakor biti kombinacija obojega. Ce z najdrazjo ladjo ne bos mogel razbiti vseh cenejsih, potem najdrazjih ladij ne bo nihce kupval. Vse skupaj mora biti dovolj dobra kombinacija. Tudi statistika in klikanje je neke vrste znanje. :)

Isht je izjavil:

Če se pa pridružiš kakemu večjemu odprtemu klanu, imaš pa še dodatno varnost letenja v skupini (zaprosiš za spremljavo parih kolegov iz klana, pa se lažje napotiš v kake nevarnejše kotičke vesolja).


To pomeni, da bos moral v igro vloziti X casa, da se ti bo splacalo igrati. Nikakor ne bo tako, da bi vsake tri dni kako uro, dve odspilal. :)

Deset let nazaj se mi je to mogoce zdelo se fajn, dandanes, pa ne vec tako zelo. :)

Spock83 ::

Bo podpiral Oculus Rift?

Kurzweil ::

Mene pa samo nekaj zanima, Roberts nas straši s tem, da bomo rabili kupovat nove compe, da bo tako advanced grafika, govora je bilo mislim, da o 10x več poligonih kot je danes običajno in HD teksturah. Čeprav ta hangar ni ravno presežek, kar se poligonov in kompleksnosti tiče, pa me zanima kakšno strojno opremo imate tisti, ki ste se že sprehajalo v hangarju in kako vam dela?

6151 ::

Spock83 je izjavil:

Bo podpiral Oculus Rift?


Ja

ABX ::

Kurzweil je izjavil:

Mene pa samo nekaj zanima, Roberts nas straši s tem, da bomo rabili kupovat nove compe, da bo tako advanced grafika, govora je bilo mislim, da o 10x več poligonih kot je danes običajno in HD teksturah. Čeprav ta hangar ni ravno presežek, kar se poligonov in kompleksnosti tiče, pa me zanima kakšno strojno opremo imate tisti, ki ste se že sprehajalo v hangarju in kako vam dela?


Ni omembe vredno, ker zdaj kodirajo da dela, optimizacija pride kasneje, tam nekje leta 2015. :)

P.S: Jaz sem jim pljunil že 120$ in jutri verjetno še nekaj več. Mamico jim!!!!

Ampak, za wannabe game designerja je to fenomenalna prilika da vidi kako profesionalci delajo. Pri postopku so popolnoma odprti in dnevno / tedensko razlagajo kaj se dogaja. Samo ta info je vreden ogromno denarja za nekoga ki bi želel se poskusit v teh vodah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Isht ::

Spock83 je izjavil:

Bo podpiral Oculus Rift?

Jap. Oculus Rift, TrackIR, HOTAS sisteme, MFD, multi-monitor sisteme... ni da ni.


@BigWhale:
Ravno to je poanta, da nobena ladja ni neranljiva, drugače bi bila igra dejansko Pay To Win, česar si pa nihče ne želi. Ladje bodo zbalansirane po principu 'paper rock scissors': vsaka ladja ima svojega 'krvnika'... Idris boš lahko uničil s primernim bombnikom (Gladiator, Retaliator), ne boš pa ji mogel prit do živega s kakim Hornetom. Bo pa Hornet odličen za obrambo pred bombniki.
Ravno zato je multiplayer način izvrsten: če se najdeš v skupini z raznovrstno floto, ima vsak v skupini lahko svojo funkcijo... En se vsede v bombnik in gre v napad, ti pa s svojim lovcem letiš 'escort'.

Če bi pa (kot imaš željo ti) lahko za dober denar kupil ladjo, ki ji nobena druga ne bi mogla prit do živega, je pa to 'Pay To Win', in imajo bogataši nefer prednost pred ostalimi.

Ladje so ta hip itak na voljo kot 'nagrade za donacije'. Če prispevaš določen znesek, dobiš nagrado v obliki ladje. Torej ni poanta, da kupiš ladjo, poanta je, da pripevaš za razvoj igre. Temu se reče 'crowdfunding'. Ne tega mešati z 'prednaročili', saj sploh ni nujno, da bodo vse te ladje na voljo za resničen denar, ko bo igra uradno izšla: zelo verjetno je, da se bo igra prodajala z eno osnovno ladjo (Aurora), vse ostale si boš pa prislužil v igri sami.

Vesoljc ::

Zmajc je izjavil:

Me res zanima če je realno gledano povprašavanje po space simih tako veliko, da bo igra dolgolročno profitabilna. Upajmo da jim rata naredit igro ki bo vlekla.


ker vmes ni zaloznika, so ob dobrem nacrtu ze zdaj "profitabilni", pac zbrali so >23m$, s katerim bodo placali razvoj in med drugim izplacali tudi place/pogodbe zaposlenim. vsaka prodana kopija po izidu igre je added bonus.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Isht ::

Kurzweil je izjavil:

Mene pa samo nekaj zanima, Roberts nas straši s tem, da bomo rabili kupovat nove compe, da bo tako advanced grafika, govora je bilo mislim, da o 10x več poligonih kot je danes običajno in HD teksturah. Čeprav ta hangar ni ravno presežek, kar se poligonov in kompleksnosti tiče, pa me zanima kakšno strojno opremo imate tisti, ki ste se že sprehajalo v hangarju in kako vam dela?

Povprečen comp: AMD 8150, ATI 6850, 16GB ram, 128GB SSD (za sistem) + 2TB klasičen disk (na tem je inštalacija Star Citizen).

Hangar modul dela na srednji kvaliteti, full hd, s kakimi 25-30 frejmi na sekundo (pa imam 12 ladij v hangarju :) ). In vzemi v zakup, da je zadeva v tej pred-alfa fazi totalno neoptimizirana (nobenih LOD, neoptimiziran Cryengine itd), tako da bo načeloma bolje.

Če boš pa hotel igrati na najvišji kvaliteti v 4k ločljivosti, bo pa treba kak Radeon 290x ali pa Titan...

ABX ::

BigWhale je izjavil:

Isht je izjavil:

Mislim, da boš težko našel kako stvar, ki v SC ne bo zelo dobro dodelana...


Verjetno jih bo polno. :)

Mene predvsem skrbi to, da bo celotna stvar tolk nezanimiva, da bo na konc propadla.


Potem si istega mnenja kot založniki.

Fani pravijo da je to to.

Kdo ima prav ti povem leta 2015. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Isht ::

ABX je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Isht je izjavil:

Mislim, da boš težko našel kako stvar, ki v SC ne bo zelo dobro dodelana...

Verjetno jih bo polno. :)
Mene predvsem skrbi to, da bo celotna stvar tolk nezanimiva, da bo na konc propadla.

Potem si istega mnenja kot založniki.
Fani pravijo da je to to.
Kdo ima prav ti povem leta 2015. :)


280.000 fenov in 23 milijonov dolarjev pravi, da je to to :) Roberts za zdaj ni razočaral z ničemer, kar je pokazal v zvezi s Star Citizen. Pred-alfa Hangar Modul dela bolje od česar koli, kar Bethesda ali Ubisoft data ven kot 'dokončan izdelek' :)

ABX, si kaj frekventen na RSI forumih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

ABX ::

Se ga izogibam ker je eno veliko neorganizirano skropucalo, nimaš niti načina za najdet lastnih postov.

Se pa redno zadržujem na http://www.reddit.com/r/starcitizen/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Isht ::

Jap, res je organizacija bolj švoh, se pa izboljšuje (zadnji update foruma je dodal nekaj prepotrebnih funkcij).
Vseeno se kdaj tudi na RSI forumu razvije kaka dobra debata :) Subscribers forum je pa sploh zabaven.

Dami ::

@BigWhale bomo nardil svoj pve server nč bat, itak mamo dost hardwara na razpolago, da še kak cluster skup zrihtamo. #carebears unite! :D
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Dami je izjavil:

@BigWhale bomo nardil svoj pve server nč bat, itak mamo dost hardwara na razpolago, da še kak cluster skup zrihtamo. #carebears unite! :D

Brez brige, ko te bodo Vanduul natikali od zadaj na Scythe ramming blade, se ti bo še kolcalo po PvP :)

Kurzweil ::

Torej, če prav razumem kdor prispeva pare, on se lahko šeta po hangarju in decembra bo lahko špilal dogfight , kar pa smo že včasih radi nažigavali (Evasive Action, etc), tako da komaj čakam? Glede na to, pa dda verjetno core igre razvijajo (oz. uporabljajo trenutno CyrEngine 4. generacije), bi rekel da bo kakšen Titan GTX (in seveda kakšna AMD/Radeon alternativa) tisto na kar bojo ciljali, seveda tudi primeren procesor in minimalno 16Gb RAMa, že samo zardi tekstur. Iz istega razloga Carmack pravi, da bo potebno tudi nekje leta 2015 16Gb at least, same tekture pa niti niso tako zelo požrešne oz. velika ovira, kar je dokazal z Rageom, amapk zgodil se bo kolikor opažam, velik preskok v število poligonov v samih igrah. Sicer je povsem iralavantno s to debato, ampak pravtako sem pred dnevi gledal novi trailer za NBA 2k14 ki bo obdelana varjanta za prihajajoči PS4. No zanimivo je tudi to, da bo Steam/Valce škatla imala podoben hardware. Tako da mislim, da so to začrtane smernice, kar se strojne oprame do leta 2016 tiče. Vse kar pa bo več pa bo verjetno govora o par FPSjih v igrah, na kar radi masturbirajo mulci, ki jim mame kupujejo hardware.

Naslednji upgrade sistema mi je okvirno znan, počakat je samo treba, da malce padejo cene kartican Titan in R9 290 ali karkoli že so/bodo. 1000€ za grafično kartico ne dam.....

Mipe ::

Pa ne se bat PvP, ker to ni Eve, kjer samo klikaš, ampak bo zadeva predvsem odvisna od tvojih letalnih sposobnosti. Bitke ena-na-ena bodo stvar znanja, ne pa klikanja in statistik.


Kakšno razočaranje, da panderajo refleksašem...

Dami ::

Kurzweil je izjavil:

1000€ za grafično kartico ne dam.....

Ne pozabit 300€ za Oculus pa še kak dober joystick sistem. Če bo 2015 že skylake out pa maxwell (titan bo lowend:)), bo kar udarilo po žepu.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

A naj ne bi R9 290x stal nekje blizu 600tke? Titan je živi eksces in tudi nevaren precedens, ki ga je zastavila Nvidia... Upam, da bo AMD naredil tu malo reda.

High5 ::

Huh 2015 je še daleč. Do takrat pa peskovščina X-rebirth, ki izide 15. novembra. :D

Isht ::

Elite Dangerous tudi izgleda ZELO obetavno...


Mimopotke:
Pravkar so na razpolago prišli Sršeni:
Super Hornet - bojna različica
Tracker - z boljšim senzorskim paketom (za recon misije)
Ghost - stealth verzija

Na voljo tudi paketi...

http://vimeo.com/77480949

Nummy ::

Zgleda fajn, upam da jim uspe. Drugač pa tud SWTOr naslednje leto januarja dobi first person space flight :)

vostok_1 ::

Jaz vidim tiumf v tem, da se je s crowdfundingom otresel idjotskih založnikov. Mogoče bomo v prihodnosti še ugledali res domiselne in inovativne igre, ne pa neko butasto štancanje, kot je danes.

Big thumbs up! In dam pare komurkoli se odloči naredit dosleden X-Com spiritual remake. Lahko v izometriji, ni panike. Želim pa, dobro zgodbo, dober AI, dodelan, pester in imersiven gameplay.
Pomojem, če se najde junak, bi ga zasuli z miljoni v roku enega mesca. Stara serija se je prodala v nekaj miljonih. Že če bi vsi stari igralci pristavli 1EUR, bi imel developer par miljonov, ker pa itak vem, da bi vsi sigurno dali >5EUR. 10mil je garantiranega. Če sta dva programerja naredila celoten špil z tisočinko budgeta, pol ne bi smelo biti problemov. Največji pa je predvsem najti sposobnega, uravnovešenega in izkušenega liderja, ki bi znal organizirat projekt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Isht ::

Če kdo dvomi, kakšna igra bo Star Citizen, tukaj je trailer za nove Sršene (Hornet), posnet v pogonu Cryengine, in to z ladjami (3d modeli), ki jih občudujemo v Hangar Modulu ta hip (v zgornjem postu Vimeo link, tukaj pa še Youtube embedded):




EDIT: pa še 300i-serija, trailer posnet in-engine z modeli iz igre (npr. golobradi model v videu je avatar v Hangar Modulu):

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Če bi pa (kot imaš željo ti) lahko za dober denar kupil ladjo, ki ji nobena druga ne bi mogla prit do živega, je pa to 'Pay To Win', in imajo bogataši nefer prednost pred ostalimi.


Kje si pa to prebral, da imam jaz tako zeljo? :))

Isht je izjavil:

Ladje so ta hip itak na voljo kot 'nagrade za donacije'. Če prispevaš določen znesek, dobiš nagrado v obliki ladje. Torej ni poanta, da kupiš ladjo, poanta je, da pripevaš za razvoj igre. Temu se reče 'crowdfunding'. Ne tega mešati z 'prednaročili', saj sploh ni nujno, da bodo vse te ladje na voljo za resničen denar, ko bo igra uradno izšla: zelo verjetno je, da se bo igra prodajala z eno osnovno ladjo (Aurora), vse ostale si boš pa prislužil v igri sami.


:) Saj vem kaj je crowdfunding, samo se vedno je tole na koncu Pay To Win, vsaj do neke mere. Tisti, ki so zdaj prispevali, bodo imeli precej velik head start v sami igri, pred ostalimi. Tale PayToWin bo prisel se toliko bolj do izraza, ce se potem ne bo dalo kupiti teh ladij, ki se jih sedaj lahko kupi.

Mipe ::

Hm. Bi znalo bit zanimivo, če bo shipjacking not ;)

Kurzweil ::

Sicer pa nekaj nasplošno o igri. Pogledal sem mnda vse kar je mogoče zaenkrat od uradnega page-a, forumov, trailerjev, slik,... sem že od nekdaj fan Robertsona, druga stvar je da mi je všeč, da so obšli to založniško sranje, ki bo poleg vsega dala poguma ša komu drugemu, igra bo imela skoraj vse mogoče mode in grafika bo očitno odlična (za igralnost me kar nekako ne skrbi). Sicer pa je poslovni model tukaj takšen, da mislim da govora o tem ali jim uspe ali ne, preprosto ni. Ker samo pitaj boga kolko jim bo uspelo nabrat še v tem enem letu, koliko bodo zaslužili z nakupi dodtnih stvar in merchom, da ne govorim da bodo imeli maksimalen iztržek tudi od prodaje ker nebo nobenih posrednikov. Nebom rekel, da bo igra best seller, ampak v tistem času bo to verjetno najbolj prodajana stvar, še posebej, če pride ven ob božično-novoletnem času. Pravtako je nekdo rekel pred mano, da z trailerji, logi in hangar modulom pokažejo vse kar obljubljajo, zato me ne skrbi. Je pa na njih veliko breme, tole nekako dajem v isti koš kot filmo World of Warcraft, veliko veliko lažje bodo razočarali kot navdušili, ker smo mi seveda vsi z visokimi pričakovanji in to je igra, ki je že leta nebi bilo - da bi jo tako zelo pričakoval.

In mislim, da bo kar držalo, kar je Roberts rekel v prvem trailerju, da se bo za to kupovalo nove računalnike oz. upgrejdalo prejšne konfiguracije. Če grem še dalje, računalnik bom do takrat kupil takšnega, da mora na 32" monitorju to delat kot se reče in kot je že nekdo prej omenil, zraven seveda sodi cel set joystickov in podobnega. Preigral sem vse igre v tem žanru od prve tem žanru še najbolj podobno Elite pa dozadnjih remake-ov Wing Commanderja, nevem če je dobesedno kater ušla.

Če ima kdo kakšen predlog, zaenkrat sem gledal sicer tole (bom že seveda prej uporabljal):

Saitek Pro Flight X-65F
ali Thrustmasster Warthog

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Isht ::

Kurzweil je izjavil:


Če ima kdo kakšen predlog, zaenkrat sem gledal sicer tole (bom že seveda prej uporabljal):

Saitek Pro Flight X-65F
ali Thrustmasster Warthog

Saitek ni slab, ampak TM Warthog ga pomalica za zajtrk. Je pa vprašanje, če se ti splača samo zaradi enega špila izprsit 500 ojrotov. če boš igral še kake letalske simulacije, pa nimaš kaj razmišljat.

BTW, X65 je 'force sensing', in nima hoda po x in y osi. Preizkusi pred nakupom, ni nujno, da ti bo to všeč.

Isht ::

Novi sršeni v mojem hangarju:



Truga ::

BigWhale je izjavil:

Saj vem kaj je crowdfunding, samo se vedno je tole na koncu Pay To Win, vsaj do neke mere. Tisti, ki so zdaj prispevali, bodo imeli precej velik head start v sami igri, pred ostalimi.


O, ne! Head start!

Jaz bom igro igral 27 ur na dan. Tistih par ur head starta ki ga dobis s tvojim "pay to win" je nicno v primerjavi s tem.

Isht je izjavil:

BTW, X65 je 'force sensing', in nima hoda po x in y osi. Preizkusi pred nakupom, ni nujno, da ti bo to všeč.


Se strinjam. Enim je vsec, enim ni, tako da vsekakor probaj prej. Jaz sem probal, in mi je blo grozno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()
strani: « 1 2 3 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 429 30 31 32 )

Oddelek: Igre
1563138660 (4994) #000
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12917490 (6686) Truga
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72776748 (41256) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2810606 (7273) Tr0n
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
458481 (5964) Truga

Več podobnih tem