» »

Crysis

Crysis

««
28 / 53
»»

_Prince_ ::

tole da je 8800GT skoraj se enkrat pocasnejsa od 8800GTX pa ne drzi. ponekod jo celo prehiti:D

IVo ::

No IZI ne pretiravaj! GT je par FPSjev (1-3) počasnejša od GTX, kateri pomaga sam to da ima več rama...

PINki ::

Mogoče je Izi prebral kot 8600GT;)

Izi ::

Ko sem omenjal "še enkrat počasnejša" sem mislil konktretno samo na igro Crysis pri resoluciji 1920 x 1200.
Nisem govoril iz glave, ampak smo zadevo dejansko testirali pri nas.
Tudi benchmarki na netu kažejo podobne rezultate, tako, da nisem nič narobe testiral

Govorimo seveda o 8800 GT z 512 MB VRAMA, ker obstaja tudi 256 MB verzija, ki pa na višjih resolucijah sploh nima kaj praskati in niti ni omembe vredna.

Naj še enkrat povdarim, da govorimo samo o resoluciji 1920 x 1200, da ne bo pomote.
Pri nižjih resolucijah je precej manj razlike.

Pri "normalnih" igrah je torej 8800GT nekako do 20% počasnejša od GTX, se pravi benchmarki kažejo pri starejših igrah za 8800GT okoli 100 fps, za 8800GTX pa okoli 120 fps, če smo zelo povprečni.

Bioshock recimo na 1920x1200 na High detail:
8800 GTX povprečno 63 fps
8800 GT povprečno 57 fps
v bistvu razlika sploh ni omembe vredna, 10 %

Sedaj pa tisto pravo, Crysis 1920x1200 na High detail (ni najvišja nastavitev):
8800 GTX povprečno 20 fps
8800 GT povprečno 10 fps
torej ali sem kaj zgrešil, ko sem rekel, da je še enkrat počasnejša :D

če pa pogledamo minimalo desežene fps pa je rezultat še bolj porazen:
8800 GTX minimalno 16 fps
8800 GT minimalno 5 fps
kolikokrat je tukaj GT počasnejša raje sploh ne računajmo.

Naj omenim, da je na najvišji nastavitvi "High detail" razlika še precej večja, ampak tam sta tako ali tako obe neigralno počasni.

High z 8800 GTX se da celo igrati, čeprav je pri 16 do 24 fps vseeno dokaj opazno zatikanje.
Na High z 8800 GT pa nimaš kaj praskati, ker je 5 do 15 fps odločno premalo.

Kot sem že omenil je 8800 GTX na srednjih "medium" nastavitvah že igralna, 8800 GT pa nikakor ne.
Pri "low" nastavitvah pa je igra dejansko grda in se tam ne splača igrati, tako lahko rečemo, da z 8800 GT nimaš kaj početi na resoluciji 1920x1200.

Naj dodam še link, kjer so dobili skoraj enake rezultate kot pri nas:
http://www.bit-tech.net/hardware/2007/11/02/nvidia_geforce_8800_gt/8

Kaj hočemo, Crysis je grafično približno 3-krat bolj zahtevna od Bioshocka.
GTX drži to razmerje kar uspešno in dejansko so rezultati v Crysisu približno 300% nižji kot v Bioshocku tudi na najvišjih resolucijah
GT pa to drži nekje do 1680 x 1050 potem pa doseže svoj limit in na 1920 x 1200 je že blizu 600% počasnejša kot Bioshock na istih nastavitvah.

Problem jaz osebno vidim v pomanjkanju VRAMA. 512 MB RAMA je pri Crysisu odločno premalo za resolucijo 1920 x 1200, medtem ko 768 MB ravno še nekako zadostuje, čeprav bi ga bilo 1 GB pomoje ravno prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

macgajver ::

Ja izi test je 100% pravilen tudi jas dobim skoraj identične rezultate s 8800gtx.

Full se mi čudna zdi tale izjava. Pr zadnji sceni sm mogu z 8800GT imet vse na LOW (1680x1050) da je bilo igralno...:\
To more bit nekej drucga narobe ne grafa.

Jest imam na tej resoluciji (sence,texturo,zvok,psiho,postprocesing,vodo)-high ostalo medium in mi fpsji niti v najbolj zahtevnih delih igre ne padejo pod 30fps.
Predpostavljam da na 8800gt medium nebi smelo bit nobenga problema.
tenstan krompir je pa zakon

dzinks63 ::

:)) Kartica 8800 GT z 512 MB ni postavljena kot hi-end (cenovni razred cca 500€) in tudi ni glih primerna za 24col monitorje. To je kartica srednjega cenovnega razreda (cena cca 250€) in je primerna za resolucije do 22col (1680x1050) in tukaj še kar uspešno opravlja svoje delo. Tako da tisto tvoje testiranje v 1920 x 1200 resoluciji je bolj v skrajni sili, če že ni druge možnosti (kot kompromis grafična za male pare). To bo za silo opravila nova 8800gts, ta prave nove hi-end pa še ni zunaj in 8800GTX je že stara skoraj eno leto in tudi že kar kliče po zamenjavi.

Izi ::

To, da 8800 GTX že kar kliče po zamenjavi je vseeno malo pretirana izjava :D

Dobili smo komaj prvo igro, ki 8800 GTX v celoti izkoristi, torej še zdaleč ni čas za njen pokoj.
Na razpolago imaš tudi še 8800 Ultra, ki je še hitrejša.
Če pa dokupiš še eno 8800 GTX in jo zvežeš v SLI potem pa lahko celo Crysis igraš z čisto vsem na maximum vključno z najvišjo resolucijo.

Torej zaenkrat sploh še ni potrebe po hitrejših grafičnih. Mislim, da Nvidii še ni treba hiteti.
Ko bo pa izšla igra, ki bo dve 8800 Ultre v SLI spravila na kolena potem pa bo čas za novo serijo grafičnih. Verjetno pa tudi ta čas ni pretirano daleč :D

def0r ::

jah samo razlika o ceni je pa vseeno gromozanska za ceno ene GTX dobis lahko 2 GT v SLI :>

dzinks63 ::

:)) >Če pa dokupiš še eno 8800 GTX in jo zvežeš v SLI potem pa lahko celo Crysis igraš z čisto vsem na maximum vključno z najvišjo resolucijo.

Tudi z SLi , se 8800GTX ne odreže kaj prida. Crysis and SLI

IVo ::

Nič ni narobe... razlika je da jst igram v visti vidva pa verjetn v XP. Dons sm tut jaz imel v compu GTX in razlika NI 50%. Obe grafi sta bili naviti do konca! Ni sistem ampak špil. Preostali del špila je delal na high (vse, občasno sm shaderje dal na medium) brez problemov.
Pa mcgajever ne mi solit pameti k vem o čem govorim...nisem od včer... in nehi predpostavljat...

Izi ::

Zanimivo, ampak ko sem malo razmislil, je slab rezultat SLI-ja dejansko povsem logičen.

Tukaj je Nvidia razložil, kaj se pri SLI dejansko dogaja:
Q: Doesn't adding a second card in SLI double my VRAM?
A: This is a very common misconception. When two video cards are in SLI, both memory subsystems are concurrently utilized but are not combined or treated as a single volume. The two GPUs are drawing the same resources to draw the frame, so if their VRAM subsystems were combined the cards would have to communicate back and forth across the SLI bridge/PCI-Express bus to access required information. That would amount to tremendous latency, or in other words, major performance reductions. When the GPUs require a new bit of information, say a texture, that data is loaded to both card's memory at the same time since they're both rendering the same scene.
Same goes for clock speeds, pixel pipelines, vertex shaders, stream processors, etc. If it makes it easier to understand, SLI is basically the act of introducing a second video processor.

Se pravi z SLI pridobiš samo en dodatni GPU, vse ostalo ostane isto kot z eno kartico. Ampak GPU pri Crysisu sploh ni problem. Crysis predvsem potrebuje ogromno VRAMA

Bistvo pri Crysisu pa je da rabi velikansko količino VRAMA in to čim hitrejšega. To je edino kar pri tej igri resnično vpliva na hitrost.
CPU, GPU in vse ostalo tako rekoč počiva, medtem ko se VRAM šibi pod ogromno količino podatkov.
Vsa ta grafična lepota, ki jo gledamo v igri potrebuje ogromno VRAMA in dokler VRAM ne obdela vseh podatkov vse ostalo počiva. Zato se pri mojem Q6600 niti eno samo jedro ne obremeni do konca in z navijanjem GPU-ja tudi nič ne pridobim na hitrosti.

Lepo se vidi pri rezultatih z grafično 8800 GTS 320 MB in 640 MB VRAM.
640 MB verzija je točno še enkrat hitrejša od 320 MB 8-O in to na najnižjih resolucijah in nastavitvah. Pri resoluciji 1680x1050 je 640 MB verzija hitrejša že kar za 3-krat :D

Na zelo nizki resoluciji 1280x1024, brez vsakršnega glajenja robov, doseže 320 MB verzija med 7 in 24 fps, kar da povprečje komaj 17 fps in hit lanskega leta 8800 GTS 320 MB je enostavno neuporaben za igranje igre Crysis.
Ista kartica z 640 MB VRAMA na istih nastavitvah doseže med 21 in 39 fps, kar da povprečje 30 fps, kar je že povsem igralno.

Torej če zaključimo. Pri Crysisu je vse v količini VRAMA. Dvakrat več VRAMA dejansko pomeni dvakrat večjo hitrost, kot kaže primer z 8800 GTS.

Za Crysis bi dejansko rabil kartico z več kot 1 GB VRAMA, SLI pa nažalost nič ne poveča količino VRAMA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

IVo ::

No potem si prečekiri tole oceno radeona 2900xt z 1GB rama slabši rezultat kot 8800GT z 512MB rama hmmm:\

Mirč ::

Bistvo pri Crysisu pa je da rabi velikansko količino VRAMA in to čim hitrejšega.
In čim hitrejše shaderje to je to,kar pa 2900xt nima

Robert_S ::

Sej ti je napisal ,da rabi veliko in hitrega rama , 2900xt pa nima hitrega.2900xt ma GDDR4 pomnilnik k ima višje zakasnitve oziroma latence (CAS, RAS precharge, RAS-to-CAS delay)

Mirč ::

shader-je
eh vseeno

dzinks63 ::

:)) Malo bo treba počakat na nvidia Nvidia's D8E Dual G92 card "will have 1GB of graphics memory "

Jst ::

Čisto by the way.. a je kdo zasledil test 3870 vs CF 3870 v Crysis?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

dzinks63 ::

:)) Nič kaj boljše od nvidie:

Izi ::

Hja, ATi ima precej drugačno tehnologijo kot Nvidia in kot kaže tudi VRAM uporablja povsem na drug način.
Ta fenomen je opaziti že kar dolgo časa, da dejansko ATI-jevim karticam ne začne NIKOLI primanjkovati VRAMA tudi na grafičnih ki imajo samo 512 MB VRAMA. Vsaj opazi se ne.

Pri 2900XT od najnižje do najvišje resolucije hitrost v Crysisu pada povsem enakomerno, kar kaže, da kartici nikoli ne zmanjka VRAMA.
Tudi HD 3870, ki ima samo 512 MB VRAMA hitrost glede na resolucijo pada povsem enakomerno.

Moram reči, da so ATI-jevio grafi precej lepši in bolj logični od Nvidiinih

8800GT je hitrejša od 2900XT samo do resolucije 1600 x 1200.
Pri najvišji resoluciji (rumena črtica) pa je 2900XT kar naenkrat za 100% hitrejša.

Kaj se zgodi pri Nvidiini karticah na višjih resolucijah, da kar naenkrat začne hitrost tako drastično padati, pa meni ni jasno.
Izgleda, da gre za povsem drugačno organiziranje podatkov v VRAMU in drugačen način kompresiranja podatkov.

Na višjih resolucijah rabi ATI za enako delo pol manj RAMA kot Nvidia, ampak se pa Nvidiino "čudno" upravljanje delo z VRAMOM obrestuje pri nižjih resolucijah, kjer enako hiter VRAM pri Nvidii v enakem času naredi precej več, ga pa kakor izgleda ravno zato prehitro zmanjka.

Kdo bi vedel ?
Tukaj se moje znanje neha. :D

IVo ::

Testerji na tej strani se nekak strinjajo z mano glede 8800GT in GTX performance-a:\ .

Senitel ::

dzinks63: Neglede nato ali imaš dve kartici ali dva čipa na kartici, razpoložljivega pomnilnika ne podvojiš v nobenem primeru (v obeh primerih se gre za en in isti SLI/CF bridge). Situacija je v bistvu taka: ali boš razpolovil razpoložjiv bandwidth ali pa razpoložljiv pomnilnik. Jasno se tako NV kot ATI odločata za drugo možnost.

Sato: 2900XT ima v primerjavi z 8800 serijo ogromno pomnilniško propustnost, to je pa tudi vse kar šteje. Latence pomnilnika pri grafičnih čipih nimajo neke bistvene vloge. Zakaj sicer vse highend kartice izbirajo drage nove pomnilnike da dobijo par MHz več čeprav imajo tipično dosti slabše latence od cenejših in z nekoliko manj MHz?

Izi: Ne moreš vseh razlik pojasnjevat samo z količino pomnilnika. Sure 320MB vs. 640MB GTS in Crysis... Ampak osebno se mi predvsem zdi, da bi bilo pametno nehat bluzit z rezulati iz demota, ker daje končen špil dost drugačne rezultate.
Tradicionalno (recimo GeForce 6800 in tud 7800 se mi zdi da še) so imeli GeForce-i problem pri visokih resulucijah zaradi zcullinga, ki za razliko od hierarchical z na Radeon-ih, enostavno ni prebavil tako visokih resulucij in so GeForce-i na 2048x1536 in čez šibal brez večine optimizacij. 8800 serija s tem definitivno nima problemov. Ni šlo za nobeno boljše izkoriščanje rama...
Kompresija podatkov nima čisto ničesar z kvazi manjšo porabo pomnilnika. Kompresija frame buffer-ja in z buffer-ja ti ne prihrani čisto nič pomnilnika ampak zgolj bandwidth. Vedno moraš imel rezerviran prostor za celoten nekompresiran z buffer in frame buffer, ker konec koncev nikoli ne veš kaj se bo dalo kompresirat in kaj ne. Obenem pa se to celo spreminja med samim renderingom od bloka do bloka. Če je v enem bloku samo en trikotnik ali če jih je 10 je razlika očitna right? ;)
Je precej fundamentalna razlika med 8800 serijo in ostalimi grafami, v tem kako dostopajo do pomnilnika in pojasni malo čudno obnašanje, ampak vsekakor ne do nivoja kot ga vidiš na grafu od ChileHardWare za 8800GT. Kar vidiš na onem grafu sem skoraj 100% je rezultat tega da 8800GT pade čez svoje fillrate omejitve, kar ima potem za posledico mal kaosa v pipeline-u. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

urkl3 ::

a mi loh kdo puve ke bi dubu crack za very high mam uriginal pa mi uni cracki ud demota ne delajo tnx

macgajver ::

IVo imaš prav sem probal na visti na istih nastavitvah opisanih zgoraj 1680-1050 v zadnjem delu s alienom na določenih točkah fpsji padejo tudi na 18. Nevem zakaj je tak fps drop napram windows xp.
Večina špila dela vredu ampak na določenih mestih v igri je fps res obupno porazen v visti.
tenstan krompir je pa zakon

suntrace1 ::

!!! POZOR - če vam iber-egoti obračajo želodec ne berite dalje!!!

Ultra optimist na forumu

K: Crysis

dam max. 20 euro ker mislim, da ta glorified 3Dmark več ni vreden...

ROLFMAO

strictom ::

HD 2600XT, Medium nastavitve, 1280x1024, DX10. Cca. 30-40FPSjev 8-)
EDIT: Shaders na low.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

xabre ::

Pri crysisu framerate ogromno niha, ker se zeeeelo spreminja grafična zahtevnost igre.

Na prvih delih igre, pri obali ni problem dobiti dobrim frejmov. Najbolj zahteven del igre je, ko si pod zemljo v sphere in na koncu na palubi ladije.

Edino pravilno bi bilo, če napišete točno kje ste dobili določene fps-je.

z navito 7900gs, na 1280x960, vse na low, je bil špil prosti koncu komaj igralen, 20-25fps.

strictom ::

Resda ogromno niha, teh 30 fpsjev sem dobil povprečno v tisti dolini kjer alien čapne unga črnca (tvoj boss).
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Jst ::

Kdaj bodo Crysis the movie posneli ? 8-)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m.i.h.a. ::

če ga že mislijo, ga naj dajo komu sposobnemu in s filingom za filme, ker Uwe Boll (producent filma Far Cry, Postal, Bloodrayne,...) tega filinga nima in ne kaže, da ga bo dobil prav kmalu:(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m.i.h.a. ()

def0r ::

saj ne mores veliko pricakovat ce gledas da je bloodrayne bil po lom. Postal pa ne vem zakaj se je lotil ze tak je neumna igra

m.i.h.a. ::

od Far Cry-a res ne pričakujem veliko oz ga sploh ne pričakujem...Uwe Boll pač:(

o Crysis filmu pa ni znanega še nič konkretnega, če ta sploh bo.....v pravih rokah lahko nastane kul film, ampak nekako dvomim v to:'(
sicer pa se ponavadi po kakšnih kul špilih začne takoj špekulirat o izdelavi istoimenskega filma (Half-Life, Halo, Splinter Cell,...), nastane pa bolj malo....mogoče je še najbolje tako

_Prince_ ::

vceraj sem kupil nov comp...
konfriguracija:
cpu novi : 2.66GHz, Core2 Duo, E6750
ram : 4x1GB, 667MHz, DDR2
hdd : 500GB, 7200rpm, L2 16MB, SATA2
vga : GF8800GTS 640MB
pom : DVD±RW DL, čit.kart.
i/o : Tv-out, USB 2.0

zanima me ce bom lahko na tej konfriguraciji igral crysis na 1280*1024, na high detailih, brez AA...

hvala0:)

m.i.h.a. ::

v DX9 ni panike...za DX10 pa bo malo švoh, sicer pa lahko dobiš tudi kvaliteto podobno DX10 na DX9 in v xinXP

na zelo podobnem sistemu sem ga jaz igral na takšni resoluciji in na high...le ob zadnjem spopadu je bilo potrebno kvaliteto tekstur (texture quality al kaj je že) zmanjšat na medium

_Prince_ ::

vsi govorijo o tem zadnjim spopadom...jaz ne vem zakaj je tko poseben da vsem spravi comp na kolena...saj je skoraj sama tema in pac en velik alien...8-O

m.i.h.a. ::

...in ogromno dima, ognja, ostalih vojakov, alienov, eksplozij, vode, senc,...če je tema še ne pomeni da zadev, ki jih ne vidiš, ni tam

raje poženi igro in potem komentiraj

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m.i.h.a. ()

macgajver ::

vsi govorijo o tem zadnjim spopadom...jaz ne vem zakaj je tko poseben da vsem spravi comp na kolena

Drugače na xpjih čisto nič ne spravlja na kolena komp samo v visti.
tenstan krompir je pa zakon

darius ::

Niti v Visti nam ne spravlja. Pač nvidia.
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)

m.i.h.a. ::

takšne nizke, da ne rečem primitivne zbadljivke glede viste/xp ali pa nvidia /ati so dobrodošle toliko kot prdec v dvigalu....kam bi prišli, če bi se vsi spuščali na tak nivo:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m.i.h.a. ()

darius ::

Če pa pravi da vsem spravi na kolena komp. Naj pove natančno kerim :D
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)

strictom ::

O kakah filmah vi nabijate? Far Cry film? Postal, Bloodrayne, Crysis filmi? WTF?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

m.i.h.a. ::

ja dobro jutro:\

v izdelavi so filmi: Far Cry, Alone in the dark II, Splinter cell, Halo,....
zunaj pa so že: BloodRayne, BloodRayne 2, Postal, Alone in the dark, Doom,...

Pojavile so se tudi špekulacije o Crysis filmu, ampak nič konkretnega. Crytek je sicer že nekaj razmišljal v tej smeri in dobili so že nekaj ponudb,...tukaj se je pa stvar ustavila oz vsaj ne kaže da se zadeve premikajo.

Izi ::

Za Far Cry tudi jaz prvič slišim, da ga pripravljajo, izgleda ga bomo gledali drugo leto.
Doom je po moje najboljši film narejen po igri, celo prvoosebno sekvenco vsebuje film.
Iz njega bi se morali režiserji kaj naučiti. Predvsem Uwe, ki so mu filmi po igrah izgleda življenski cilj, pa mu milorečeno ne uspevajo ravno najbolje, kljub dobrim igralcem, ki jih najame. >:D

globoko grlo ::

če to ni dizastr

filmarji nimajo več idej in snemajo filme po špilih LOL

pol pa hočjo, da jim dam v Koloseju xy evrov (že 3 leta nism bil tm), malo morgen

Pa najhujš je, ko se pritožujejo, da imajo strašne izgube zaradi piratstva, hehe. Nej mi en pove zakaj bi šel gledad film Far Cry al Crysis. Naj naredijo dobre filme, ol nej pa računajo, ščiša ne bo noben gledal. Sam zato, ker je film narejen v H'woodu pa tudi ne.

aja, mi je sedaj prišlo, da je to čisto off topic

ajd

macgajver ::

Evo še ena uporabna zdeva za tiste ki se hočjo poigrat s crysis nastavitvami LINK

Preden upisujete komande v konzolo napišete con_restricted 0 drugače ne delajo.

Jas sem se malo poigral tiste high nastavitve so brez vezne samo ubijajo fpsje.
En primerček. shaderje pustiš na medium vklopite R_HDRRENDERING 1. Isto kot bi dal shaders na high samo brez izgube fpsjev potem r_sunshaft 1 se tudi na fpsjih ne pozna skoraj nič ampak svetloba sije skozi drevje r_usepom 1.

Ah no sej boste vidl če vam bo dalo ubadat se da naredit grafiko da izgleda špil kot na high dela pa recimo s 35-60fps. 1680-1050 meni je ratal.:))
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

IVo ::

@Globoko grlo Vzadnjih 3 letih je blo kar nekaj dobrih filmov ki bi se jih splačal it v kino gledat, sam če praviš da nisi bil že tok cajta v kinu...

IcEk` ::

Kje na letalonosilki najdem TAC gun? To ni bazuka ne? :D

m.i.h.a. ::

v armory oz tam ko se vležeš na tisto mizo, ko ti nekaj nanosuit tweakajo....na levi je omarica oz je puška kje na tleh

IcEk` ::

Hjo.. Če se ne morem vrniti v ladjo. Na voljo imam minigun, bazuko, pistolo, pa eno pistolo ko modre izstrelke strelja.

suntrace1 ::

Žal boš moral level ponoviti, da dobiš TAC gun, ker brez njega ne gre.

g. Oden ::

OK, zakaj ne morem uporabit tega TAC guna na exoskeletnem (čudno ime ja) robotu, potem pa kar naenkrat lahko z njim razstrelim krilo tisti ladji?!?
No, glede padca fpsjev v zadnjem boju na palubi, moram rečt, da je šlo tako daleč, da mi je ostalo kakih pet slikic. Prej je cela igra delala nad 20/25, zdaj pa kar naenkrat 4/5? Si lahko mislite, kak težko mi je blo v teh zadnjih trenutkih.
In še glede igre nasploh:
Crysis je res solidna zadeva. Sam sem pričakoval več, ampak je vseeno pokazala kar nekaj. V bistvu je bil prvi del super, nakar so s tisto Alien ship al kaj pač je, vse pokvarli. V zadnjih delih sem še samo čakal na konec (ki pa je ravnotak uboren). Crytec je ponovil iste napake. No, po mojem bi morali prvi del podaljšat za dvakrat, zadnji del pa poradirat.
««
28 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23842973 (26119) kajetan
»

Far cry 2 (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Igre
564127561 (81373) Assass1n
»

Radeon 4870 in Crysis

Oddelek: Strojna oprema
482292 (1619) SebaR
»

Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1008499 (8495) Senitel
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
926818 (5856) kobilica

Več podobnih tem