Forum » Loža » Kateri kabriole svetujete?
Kateri kabriole svetujete?
CWIZO ::
Prius je tut cenovno izven tega razreda. Tudi ce bi rabljenega ze slucajno dobil kjet, ga nebi za 3.5 miljona.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Boeing ::
Akhem, CWIZO, tut TT je kar konkretno izven njegovega cenovnega razreda... nakup ok, registracija, zavarovanje in kasko (recimo) tudi še mogoče, tuning že zelo težko, vzdrževat tak avto za 3.5mio sit vsaj eno leto pa je čista utopija. Nemci so dragi in za svoj denar ponujajo bisveno premalo (govorim za nove) napram, recimo, kaki Toyoti, Nissanu, Renaultu itd. Nasploh pa izstopa v slabo VW koncern (VW, Audi, Škoda, Seat...)
Dekinio, neumnost je kupovati avto "za druge". Kupi tak avto, da bo tebi kul in udoben in briga te kaj mislijo ostali.
Kakorkoli, svoje mnenje sem mislim da dovolj očitno podal, ostalo me pa ne briga
Dekinio, neumnost je kupovati avto "za druge". Kupi tak avto, da bo tebi kul in udoben in briga te kaj mislijo ostali.
Kakorkoli, svoje mnenje sem mislim da dovolj očitno podal, ostalo me pa ne briga
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
CWIZO ::
Sej je rekel da ima dobro placo.
Nov prius (osnoven) pa ga pride 6.2 milijona... s tem da mora dati zravn se za registracijo pa vse.
Je pa res da je vzdrzevanje toyote bolj poceni kot vzdrzevanje audia.
Pa ne me narobe razumet, sam obozujem toyote in edini avto, ki pri meni pride v postev je toyota
Nov prius (osnoven) pa ga pride 6.2 milijona... s tem da mora dati zravn se za registracijo pa vse.
Je pa res da je vzdrzevanje toyote bolj poceni kot vzdrzevanje audia.
Pa ne me narobe razumet, sam obozujem toyote in edini avto, ki pri meni pride v postev je toyota
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Dekinio ::
Tak vam povem...za denar ne skrbite, če mam 3.5 mio za avto, torej še mam krepko rezervo za servisiranje, zavarovanje in ostale stroške.Avto kupujem zase in za svojo dušo samo me zanima vaš vizualni pogled na avto in nič drugega.Seveda pa ne želim kupit kakšnega TT-ja, ki je potreben generalke.Mogoče se spet malce bolj nagibam k Meganu.
Aja tistega TT-ja sm pogledal.Avto je zelo ohranjen in se mi zelo dopade.Nisem ga mogel preizkusit v vožnji, ker že dalj časa stoji in je treba akumulator menjat , drugač pa je avto dober.Stroški so definitivno veliki mogoče tud brez potrebe...
Pol pa zagledam na cesti črnega megana cabrio in me je malce kar zabolelo, ker se mi res dopade....saj nevem več .
Aja tistega TT-ja sm pogledal.Avto je zelo ohranjen in se mi zelo dopade.Nisem ga mogel preizkusit v vožnji, ker že dalj časa stoji in je treba akumulator menjat , drugač pa je avto dober.Stroški so definitivno veliki mogoče tud brez potrebe...
Pol pa zagledam na cesti črnega megana cabrio in me je malce kar zabolelo, ker se mi res dopade....saj nevem več .
CWIZO ::
Mal sem mel prevec cajta pa sem po avto.net-u brskal.
Mogoce kaka GTVjka m?
BMW 3 Coupe? za takmu se jest zmeri obrnem :)
Lexus
Ce se pa za tem ne bo noben obrnu je pa slep. (edin kar je je to da ma za tak avto mal presvoh masino)
Mogoce kaka GTVjka m?
BMW 3 Coupe? za takmu se jest zmeri obrnem :)
Lexus
Ce se pa za tem ne bo noben obrnu je pa slep. (edin kar je je to da ma za tak avto mal presvoh masino)
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CWIZO ()
Stepni Volk ::
Če že kupuješ te klase avtomobile si poglej cene še:
Autoscout24.de
mobile.de
Megane je od obeh bolj praktičen in tudi s pokrito streho omogoča "cabrio feeling". Prtljažnik je velik cca. 450l in ima prave 4 sedeže.
Audi TT cabrio je najdražji model VW golfa. Celo Beetle je cenejši in še prave štiri sedeže ima :)
Slučajno sem pred leti gledal rollover test za kabrioleje. Nemški ADAC je zakotalil:
Mazdo MX5 (prejšnja generacija)
Opel Astra
VW Beetle
Najbolj varen je Beetle: Beetle hui, Mazda Pfui :)
Še zanimivost, prenehali so izdelovati Ford StreetKa (po 35'000). Kar so nekako napovedali že v Top Gear-u.
Jeremy Clarkson je rekel, da je avtomobil obdan z energijskim poljem, ki odbija polovico prebivalstva: moške. :)
Za zgoraj omenjenega Beetla, je pa rekel: "Golf in a Hitler's suit." :)
Megane CC in 307 CC = "Bottle glamour".
Top Gear-ovci namreč, razen redkih izjem, ne marajo kabriolejev, ker so težji od cupejev, z manjšo trdnostjo karoserije in seveda posledično manjšimi performansami.
Izjema je Vauxhall Speedster (preoblečeni Lotus Elise), pri nas znan pod znamko Opel, ki je bil: The most fun car of the 2003.
Seveda je bil to 2.0 Turbo. :)
In v praksi praktičen prav toliko kot gokart. :))
Autoscout24.de
mobile.de
Megane je od obeh bolj praktičen in tudi s pokrito streho omogoča "cabrio feeling". Prtljažnik je velik cca. 450l in ima prave 4 sedeže.
Audi TT cabrio je najdražji model VW golfa. Celo Beetle je cenejši in še prave štiri sedeže ima :)
Slučajno sem pred leti gledal rollover test za kabrioleje. Nemški ADAC je zakotalil:
Mazdo MX5 (prejšnja generacija)
Opel Astra
VW Beetle
Najbolj varen je Beetle: Beetle hui, Mazda Pfui :)
Še zanimivost, prenehali so izdelovati Ford StreetKa (po 35'000). Kar so nekako napovedali že v Top Gear-u.
Jeremy Clarkson je rekel, da je avtomobil obdan z energijskim poljem, ki odbija polovico prebivalstva: moške. :)
Za zgoraj omenjenega Beetla, je pa rekel: "Golf in a Hitler's suit." :)
Megane CC in 307 CC = "Bottle glamour".
Top Gear-ovci namreč, razen redkih izjem, ne marajo kabriolejev, ker so težji od cupejev, z manjšo trdnostjo karoserije in seveda posledično manjšimi performansami.
Izjema je Vauxhall Speedster (preoblečeni Lotus Elise), pri nas znan pod znamko Opel, ki je bil: The most fun car of the 2003.
Seveda je bil to 2.0 Turbo. :)
In v praksi praktičen prav toliko kot gokart. :))
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
BigFoot ::
^ No dejstvo ja da ljudje ponavadi športnih avtomobilov ne kupujejo zato ker so praktični. :)
Dejcc ::
V Nemčiji imajo rabljeni avtomobili precej manjšo ceno kot pri nas... Razlika je lahko velika, če maš čas in voljo pejt v Nemčijo...
monster-x ::
Dekinio, če bi rad, da drugi gledajo za tabo, sploh ni pomembno, kakšen avto kupiš. Poglej si kdaj oddajo Pimp my ride, pa ti bo vse jasno. :)
Kupiš poceni avto, ostalo daš pa za tuning in styling. :]
Kupiš poceni avto, ostalo daš pa za tuning in styling. :]
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.
Matek ::
Megane mi je super, novejši avto pa vse... Pa pol minutke in ze mas normalno streho, da ti ne bo pozimi zal, da si kupil kabrioleta.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Poldy ::
Kabrioleta bi jaz odsvetoval, saj tu ni kalifornija... dam glas za BMW 3 Coupe.
Še morala
Vendar pazi da te nova punca ne pusti iz istega razloga kot bivša, ker mogoče pa ni bil problem v avtu...
Še morala
Vendar pazi da te nova punca ne pusti iz istega razloga kot bivša, ker mogoče pa ni bil problem v avtu...
Myth ::
Uuuu... kaj si nor kaka lepa Toyota tam gori na avto.net...
Btw, mal offtopic mogoče. Če ne veste , Nemčija izvaža avte v Afriko in jih tam za smešno nizke cene prodaja, komu drugemu kot ,Afričanom.
Btw, mal offtopic mogoče. Če ne veste , Nemčija izvaža avte v Afriko in jih tam za smešno nizke cene prodaja, komu drugemu kot ,Afričanom.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Matek ::
Oh, ljudje, dajte vsaj prvi post prebrat, 90% postov v temi je offtopic. Človek je napisal:
V dilemi sem med dvema ampak povsem različnima avtomobiloma in sicer Audi TT in novi Megane Cabriolet.
Torej mu svetujte v tem okviru, ne predlagajte čisto tretjih modelov (človek pač hoče enega od teh dveh kabrioletov, saj ni važno če se ne strinjate) in ne moralizirajte o pleh pičkah in o tem, kako bo obžaloval itd... Pri njegovi starosti bi lahko bil že odgovoren za svoja dejanja, pa tudi sicer, na izkušnjah se učimo.
Tako da prosim, poskusite pisatiposte v stilu: Sem za/proti renault/audi + zakaj.
V dilemi sem med dvema ampak povsem različnima avtomobiloma in sicer Audi TT in novi Megane Cabriolet.
Torej mu svetujte v tem okviru, ne predlagajte čisto tretjih modelov (človek pač hoče enega od teh dveh kabrioletov, saj ni važno če se ne strinjate) in ne moralizirajte o pleh pičkah in o tem, kako bo obžaloval itd... Pri njegovi starosti bi lahko bil že odgovoren za svoja dejanja, pa tudi sicer, na izkušnjah se učimo.
Tako da prosim, poskusite pisatiposte v stilu: Sem za/proti renault/audi + zakaj.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Myth ::
MMM, rekel je tudi če imamo kakšen drug predlog. Saj išče cabriota oz. športen avto...
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Loki ::
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=373368#
samo kilometri je vprasanje, ce so realni.
mrice ne sanjaj o raznih mitsujih, ker v slo verjetno ni enega, ki nebi bil vsaj enkrat v lajfu razbit. to so 15 let stari avtomobili, ne pozabi, poleg tega so razna popravila in predelave huronsko drage (menjana turbina, kar je relativno pogosta "okvara" tukaj ~500k, gume...
p.s. tisto, kar vidis na slovenskih "tuning" festih, se zdalec ni pravi tuning, kvecjemu tjuning povecini. se najde kaksen biser, vecinoma so pa kaki tezki sminkerji & co. se posebej kaksni bmwjasi, hondasi, swiftasi ipd. da ne govorim, da so taki "predelani" avti tudi najbolj razbiti obicajno (poznam ene par pacientov).
sicer jih pa lahko vidis zvecer po ljubljani.
nemcija vsekakor ne izvaza raznih tt, ... v afriko, ampak stare, odsluzene toyote pickup ipd. v bistvu boljsa izvedba slovenskih stiskalnic.
ko je nekdo omenjal opel speedster, se izogibaj. v sloveniji jih je pescica in vsi razen enega so razbiti. bogve zakaj.
samo kilometri je vprasanje, ce so realni.
mrice ne sanjaj o raznih mitsujih, ker v slo verjetno ni enega, ki nebi bil vsaj enkrat v lajfu razbit. to so 15 let stari avtomobili, ne pozabi, poleg tega so razna popravila in predelave huronsko drage (menjana turbina, kar je relativno pogosta "okvara" tukaj ~500k, gume...
p.s. tisto, kar vidis na slovenskih "tuning" festih, se zdalec ni pravi tuning, kvecjemu tjuning povecini. se najde kaksen biser, vecinoma so pa kaki tezki sminkerji & co. se posebej kaksni bmwjasi, hondasi, swiftasi ipd. da ne govorim, da so taki "predelani" avti tudi najbolj razbiti obicajno (poznam ene par pacientov).
sicer jih pa lahko vidis zvecer po ljubljani.
nemcija vsekakor ne izvaza raznih tt, ... v afriko, ampak stare, odsluzene toyote pickup ipd. v bistvu boljsa izvedba slovenskih stiskalnic.
ko je nekdo omenjal opel speedster, se izogibaj. v sloveniji jih je pescica in vsi razen enega so razbiti. bogve zakaj.
Myth ::
Loki, ne sanjam o njih. Samo presenetil me je oglas od njega. Tudi spoznam se ne na njih glede kaksnih dodatkov ali popravil, tak da...
Kaj pa je torej pravi tuning , če ne to da predelaš avto? BMW, Honda, Swift... hmm, teh v bistvu še nisn niti videl nikjer extra... prej mazda, hyundai coupe, seat leon, opel tigra, ford puma, pa kaksni se najdejo... možno da hodima na različne "tuning" feste.. Najbolj razbiti? Kolikor sem povprašal tiste ki tunajo avte in moje kolege ki so v tem... vsi pazijo na avto , kolikor se da... a si ti nor, da bi milion denarja stran vrgel? Spet očitno ne poznava "istih" pacientov...
Sam sem se zagledal v Seat Leona in Hyundai Coupe-ja. Kar bo čez 3-4 leta, ko bom kupoval avto, pa bomo videli. Možno da kakšen lepši (trenutno dražji) pride takrat v poštev..
edit: ta post je samo odgovor Loki-ju da me razume... nočem nobenga da se v kaj pikne.
p.s. tisto, kar vidis na slovenskih "tuning" festih, se zdalec ni pravi tuning, kvecjemu tjuning povecini. se najde kaksen biser, vecinoma so pa kaki tezki sminkerji & co. se posebej kaksni bmwjasi, hondasi, swiftasi ipd. da ne govorim, da so taki "predelani" avti tudi najbolj razbiti obicajno (poznam ene par pacientov).
Kaj pa je torej pravi tuning , če ne to da predelaš avto? BMW, Honda, Swift... hmm, teh v bistvu še nisn niti videl nikjer extra... prej mazda, hyundai coupe, seat leon, opel tigra, ford puma, pa kaksni se najdejo... možno da hodima na različne "tuning" feste.. Najbolj razbiti? Kolikor sem povprašal tiste ki tunajo avte in moje kolege ki so v tem... vsi pazijo na avto , kolikor se da... a si ti nor, da bi milion denarja stran vrgel? Spet očitno ne poznava "istih" pacientov...
Sam sem se zagledal v Seat Leona in Hyundai Coupe-ja. Kar bo čez 3-4 leta, ko bom kupoval avto, pa bomo videli. Možno da kakšen lepši (trenutno dražji) pride takrat v poštev..
edit: ta post je samo odgovor Loki-ju da me razume... nočem nobenga da se v kaj pikne.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Myth ()
Dekinio ::
Poldy - OFFTOPIC - ne skrbi ni me ona zapustla pa še vedno sma na liniji tak, da ti povem kar se tega tiče.Očitno si eden tistih, ki se mu morajo stvari nekakrat razložit...
Stepni Volk ::
Renault Megane CC
PLUSI
* cena v primerjavi s TT-jem
* NCAP crash test mu je dal 5 zvezdic, bolj varen od Audi-ja.
* Tudi ob zloženi strehi, ostaja pogled ven (steklena konstrukcija)
* Cabasse sound system (ne v vseh modelih)
* prostornejši 4 sedeži (lahko se mečkaš na zadnjih sedežih )
* 490l prtljažnika, ko je cupe
* izbira motorjev zajema tudi diselski 1.9Dci (da privarčuješ nazaj)
MINUSI
* počasnejši, večji in težji = 4355/2026/1404 mm)
* 22'800 Meganov so že klicali nazaj zaradi napake v delovanju strehe, vir: Auto Bild
* renome znamke in kvaliteta
* Richard Hammond-ov komentar: "Nothing sporty about this car" (posledica večje teže)
Audi TT roadster
PLUSI
* športnejši (manjši in lažji = 4041/1764/1290 mm)
* tudi 3.2l bencinski motor z 250PS
* Bose sound system (žal ne v vseh modelih)
* renome znamke
MINUSI
* 180l prtljažnik (za kreditno kartico bo )
* NCAP crash test mu je prisodil le 4 zvezdice, kar je cenovno gledano nesprejemljivo glede na Megana
* Je klasičen kabrio, kar pomeni, da potrebuje nego in vzdrževanje (blago...)
Še to: TT-je izdelujejo na Madžarskem.
PLUSI
* cena v primerjavi s TT-jem
* NCAP crash test mu je dal 5 zvezdic, bolj varen od Audi-ja.
* Tudi ob zloženi strehi, ostaja pogled ven (steklena konstrukcija)
* Cabasse sound system (ne v vseh modelih)
* prostornejši 4 sedeži (lahko se mečkaš na zadnjih sedežih )
* 490l prtljažnika, ko je cupe
* izbira motorjev zajema tudi diselski 1.9Dci (da privarčuješ nazaj)
MINUSI
* počasnejši, večji in težji = 4355/2026/1404 mm)
* 22'800 Meganov so že klicali nazaj zaradi napake v delovanju strehe, vir: Auto Bild
* renome znamke in kvaliteta
* Richard Hammond-ov komentar: "Nothing sporty about this car" (posledica večje teže)
Audi TT roadster
PLUSI
* športnejši (manjši in lažji = 4041/1764/1290 mm)
* tudi 3.2l bencinski motor z 250PS
* Bose sound system (žal ne v vseh modelih)
* renome znamke
MINUSI
* 180l prtljažnik (za kreditno kartico bo )
* NCAP crash test mu je prisodil le 4 zvezdice, kar je cenovno gledano nesprejemljivo glede na Megana
* Je klasičen kabrio, kar pomeni, da potrebuje nego in vzdrževanje (blago...)
Še to: TT-je izdelujejo na Madžarskem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
BigWhale ::
Jaz bi prosil, da mi nekdo obrazlozi uporabnost 'convertable' avtov? Res. Ker sam tudi enega pametnega razloga ne najdem zakaj ga ime. (Podaljsek penisa in looks cool nista pametna razloga..., aja, pa dodatni stroski za podjetje s prevec dobicka tudi ne ;> )
Ker, cisto tako objektivno gledano, v cem je prednost cakanja pri semaforju na zgocem soncu, +33C, z odprto streho, pred istim cakanjem pri istem semaforju z normalno streho in lepo ohlajeno kabino v kateri laufa klimatska naprava? :)
Aja, pa ker se se nisem vozil s takim avtom, bi prosil, ce mi lahko nekdo se obrazlozi kako je z hrupom v kabini in z voznjo po avtocesti, hitrosti 120 km/h in vec...
Ker, cisto tako objektivno gledano, v cem je prednost cakanja pri semaforju na zgocem soncu, +33C, z odprto streho, pred istim cakanjem pri istem semaforju z normalno streho in lepo ohlajeno kabino v kateri laufa klimatska naprava? :)
Aja, pa ker se se nisem vozil s takim avtom, bi prosil, ce mi lahko nekdo se obrazlozi kako je z hrupom v kabini in z voznjo po avtocesti, hitrosti 120 km/h in vec...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Dekinio ::
Stepni Volk - to pa je bil post pa pol...
MIslim, da bi bil Megane bolša izbira.Kaj pa primerjava Megane in Peugeot 307cc?
MIslim, da bi bil Megane bolša izbira.Kaj pa primerjava Megane in Peugeot 307cc?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dekinio ()
Poldy ::
Lepa misel, Bigwhale... to pred semaforjem si tudi jaz velikokrat predstavljam. Po moje je kabriolet 100% šminkerski vikend avto, ko se z njim zapelješ ko ni deževno, prevroče, prevetrovno, skratka ravno prav. In potem se s kapico in sončnimi očali oziraš za babami - pa ne zato ker bi ti bile všeč, pač pa preverjaš če so te opazile.
Kolegu pri peugeotu 206cc malo pihlja in malo zamaka pri zaprti strehi... izgleda da se v letu ali dveh vse skupaj malo zrahlja...
Dekinio
Zraven morale sem dal smeškota, ki naj bi nakazal, da se malo hecam... saj v bistvu si temo odprl v loži. Če bi se ti tako šlo za pameten nasvet bi vprašal na kakšnem avtomobilističnem forumu.
Če sedaj izbiraš med temi avti, dam glas za Peugeot 307cc. Renault mi ni nikoli padel v oči, peugeot pa.
Kolegu pri peugeotu 206cc malo pihlja in malo zamaka pri zaprti strehi... izgleda da se v letu ali dveh vse skupaj malo zrahlja...
Dekinio
Zraven morale sem dal smeškota, ki naj bi nakazal, da se malo hecam... saj v bistvu si temo odprl v loži. Če bi se ti tako šlo za pameten nasvet bi vprašal na kakšnem avtomobilističnem forumu.
Če sedaj izbiraš med temi avti, dam glas za Peugeot 307cc. Renault mi ni nikoli padel v oči, peugeot pa.
Myth ::
Če pogledate malo bolje, boste videli da ima več žensk Peugeot 307cc (kot pa moški).
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
CWIZO ::
Pa se vsaka k sem jo v CCju videl je bila taka prasica da sam jezik do tal
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Dekinio ::
Interesantno, da so za nekatere prasice tiste katere ženske jih ne jebejo...Roko na srce.
Mogoče pa ma moja punca CC-ja ...
Mogoče pa ma moja punca CC-ja ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dekinio ()
CWIZO ::
Pri nas izraz 'prasica' uporabljamo za zenske, ki so take kot iz plakata, ce se lahko tako izrazim in ne slabsalno...
In ja tut take nas jebejo (dobesedno)
In ja tut take nas jebejo (dobesedno)
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Dekinio ::
Ja samo se mi ne dopade izraz, ki se uporablja v te namene.Sicer je to že krepko OFFTOPIC.
Stepni Volk ::
Richard Hammond (Top Gear) je imel oba francoska CC-ja na testu in stavka:
"There is nothing sporty about this car."
in
"Bottle glamour."
je izrekel za oba.
Na koncu je izbral Megane-a, zaradi:
- steklene strehe
- večjega prtljažnika
- boljša kvaliteta izdelave
Oba sta bila z 2.0 bencinskim motorjem, ki Meganu nudi 135PS in 307CC-ju 136PS. Dodatne prednosti Megana:
- za malenkost boljše pospeševnaje
- bolj konfortno vzmetenje
- manjša poraba
- hitrejše zlagnaje strehe 22s (Peugeot 25s)
Do enake razvrstitve so prišli tudi pri nemškem: Auto Bildu
Tehnični podatki obeh CC-jev
Oba sta tudi le pogojno 4 sedežna, saj zadaj lahko udobno sedijo le otroci. Prostora za noge je pri obeh, zadaj zelo malo. Ob zloženi strehi se morajo odrasli sklanjati, kot kitajski obsojenci na smrt... Ob odprti strehi pa je prepih tak, da nihče ne bi želel sedeti tam. Auto Bild pravi, da tisti, ki se bo eno sezono vozil na zadnjih sedežih teh dveh cabriolejev, bo naslednjo raje naročil taxi.
Iz lastnih izkušenj lahko samo potrdim: Še pes se nam vedno vleže na tla :)
Sprednje steklo je dokaj potegnjeno v notranjost in lahko višjim osebkom predstavlja oviro.
Meganovo streho dela Karmann, Peugeot-jevo mislim, da Heulitz.
Cockpit obeh avtomobilov je prevzet iz "navadnih" modelov, kar je vsaj zame minus.
Big Whale - poanta kabriolejev je, da dokazuješ več stvari:
si premožen - glede na ceno avtomobilov brez strehe, upoštevaš staro pravilo: manj, ko je vozilo uporabno držaje je. Običajno je kabriole tudi drugo ali tretje vozilo pri hiši.
Glede na odprto streho tudi ne moreš nikamor hiteti: "Tko žuri, gubi dostojanstvo."
goden za razplod - glede nato, da kupuješ nefunkcionalne avtomobile je več kot jasno, da nimaš družine. Jeremy Clarkson je lepo obrazložil poanto enoprostorcev: "Takšen avto nimam zato, ker bi ga hotel, temveč zaradi družine."
zdrav - glede nato, da veter začne nabijati od 50km/h, da začnejo peklensko ropotati varnostni pasovi, je več kot očitno, da nimaš revme. Zadeve sicer malce ublaži protivetrna mrež zadaj in vzdignjena stekla.
Tudi kožo imaš odporno na sonce, ter na glavi dovolj las, da ti ne zakuha bojler...
Bivši sodelavec je kupil Volvo C70 in se za vikend malce vozil na okooli. Oba z dekletom sta končala v bolnici s hudimi opeklinami in začasno slepoto. Po enem tednu je prišel v službo, bil je zatekel kot krof, oči je imel čisto na ozko odprte, kot aziati :)
"mlad" - glej razloge zgoraj, plus, dejstvo da imaš še romantične predstave o takšnem vozilu in nobene prakse: "mladost ludost" ali po štajersko: "bolj star, bolj nor"
"malce narcisoiden in eksebicionističen" - bolj se občuti poglede mimojdočih (tudi sliši komentarje). Saj ne glede nato v kako hudem vozilu sediš, si v klasičnem vozilu nekoliko "iztrgan iz dogajanja" - imaš občutek, da se te ne vidi dovollj. Prav zato si ljudje v avtomobilih vrtajo po nosu, imajo občutek, da se jih ne vidi, kar seveda ni res :)
Še Jeremy Clarkson-ov komentar na karioleje: Avtomobili za diktatorje in wana-be-je, da lahko mahajo podložnikom, ko se peljej mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
Dekinio - o ženskah in moških ne more biti OFF-TOPIC, to je namreč glavna poanta kabriolejev: vabilo za razplod. :)
Problem nastane samo v preprostem dejstvu: "Če žensko dobiš na podlagi vozila, jo na isti osnovi tudi izgubiš. Vedno se najde kdo, ki ima boljšega, dražjega..."
Aston Martin DB9 Volante - ima el. omejeno hitrost, da ne potrga platnene strehe. Richard Hammond (Top Gear) ga je vseeno spljuval, ker je pač pomehkuženi, beri: počasnejši, težji in manj trden od DB9 coupe-ja.
Za Ferrari SuperAmerica, so pa tako rekli, da je steklo narobe obrnjeno zato, da lahko zbiraš vodo, ki te potem lepo zalije, ko streho zapreš :)
Problem nastane samo v preprostem dejstvu: "Če žensko dobiš na podlagi vozila, jo na isti osnovi tudi izgubiš. Vedno se najde kdo, ki ima boljšega, dražjega..."
Aston Martin DB9 Volante - ima el. omejeno hitrost, da ne potrga platnene strehe. Richard Hammond (Top Gear) ga je vseeno spljuval, ker je pač pomehkuženi, beri: počasnejši, težji in manj trden od DB9 coupe-ja.
Za Ferrari SuperAmerica, so pa tako rekli, da je steklo narobe obrnjeno zato, da lahko zbiraš vodo, ki te potem lepo zalije, ko streho zapreš :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Myth ::
DB9 Volante je na top 10 lestvici na Discovery-ju bil prvi. Razlog sem že nekje napisal. Pa še enkrat, z njim lahko greš v opero ali na dirko.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Loki ::
mrice odvisno kateri. tisti, ki vrzejo milijone v motor in drobiz v zunanjost, da;
tisti, ki pa vrzejo $$ za kaksnega starega swifta, hondo civic ali kaj takega in ga potem stylajo do neskoncnosti (po nacelu bigger-better in more-better), pa samo
pa se vec jih je, samo se mi jih ne da ravno iskat. znacilnice so grde feltne, sanki in preobilica poliestra.
hyunday coupe je pa tudi po mojem mnenju ♥.
in mazda mx-5 ♥. cez par let bo ena moja.
bigwhale saj imas v kabrio tudi klimo. saj jo skoraj moras imeti. pri veliko modelih z usnjem pa tudi gretje in hlajenje sedezev.
tisti, ki pa vrzejo $$ za kaksnega starega swifta, hondo civic ali kaj takega in ga potem stylajo do neskoncnosti (po nacelu bigger-better in more-better), pa samo
pa se vec jih je, samo se mi jih ne da ravno iskat. znacilnice so grde feltne, sanki in preobilica poliestra.
hyunday coupe je pa tudi po mojem mnenju ♥.
in mazda mx-5 ♥. cez par let bo ena moja.
bigwhale saj imas v kabrio tudi klimo. saj jo skoraj moras imeti. pri veliko modelih z usnjem pa tudi gretje in hlajenje sedezev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
BigWhale ::
A potem zapres streho in klimo vklopis al kaj? Da ti ni vroce. Hm.
Ce bom kdaj postal lastnik kabria, potem mi povejte in me spoknite na ta post in recte nej si lukno v koleno zvrtam. :P
Ce bom kdaj postal lastnik kabria, potem mi povejte in me spoknite na ta post in recte nej si lukno v koleno zvrtam. :P
Loki ::
streho iams odprto, sipe in sencnik (oz. tisto zadaj) gor in klimo, da piha toplo v noge oz. mrzlo gor.
cak, da prides v leta.
cak, da prides v leta.
CWIZO ::
Kabrio je uporaben samo za kruzanje po plazi v kaki kaliforniji/miamiju/otoku...
Za v Slovenijo pa ne vem kok je smiseln, prov velik ne, ce nimas se enega avta.
Sej mas puno hudih avtov, k niso cupe za isti kes (sem dal linke zgoraj za ene par).
Za v Slovenijo pa ne vem kok je smiseln, prov velik ne, ce nimas se enega avta.
Sej mas puno hudih avtov, k niso cupe za isti kes (sem dal linke zgoraj za ene par).
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
BigFoot ::
Se strinjam da so kabrioti bolj za mlade ljudi. Moj oče je imel 911 Cabrio ene par let nazaj in mu ni potegnila. Problem je v tem da če zapreš streho in greš čez 180 na avtocesto, se tudi pogovarjat ne moreš. Poleg tega se je pa bolj težko vozil z odprto streho ker je hitro dobil vnetje oči. Meni je pa avto caroval. :D
Stepni Volk ::
Najcenejših so:
Smart FroTwo Cabrio cca. 8'000 EUR,
Ford StreetKa cca 8'000 EUR
Citroen Pluriel cca. 10'000 EUR,
Smart Roadster cca 10'000 EUR,
Fiat Barchetta cca 10'000 EUR
Mazda MX5 cca 14'000 EUR
AlfaRomeo Spider od 16'000 SUR
Toyota MR2 od 17'000 EUR
Opel Speedster od 18'000 EUR (Lotus Elise je od 32'000 EUR)
Cena vozil v nemčiji(Sutoscout24.de), od letnika 2003 naprej, do 50'000 Km.
Alternativa: Renault Twingo Open za 1'890'000 SIT. Nov.
Smart FroTwo Cabrio cca. 8'000 EUR,
Ford StreetKa cca 8'000 EUR
Citroen Pluriel cca. 10'000 EUR,
Smart Roadster cca 10'000 EUR,
Fiat Barchetta cca 10'000 EUR
Mazda MX5 cca 14'000 EUR
AlfaRomeo Spider od 16'000 SUR
Toyota MR2 od 17'000 EUR
Opel Speedster od 18'000 EUR (Lotus Elise je od 32'000 EUR)
Cena vozil v nemčiji(Sutoscout24.de), od letnika 2003 naprej, do 50'000 Km.
Alternativa: Renault Twingo Open za 1'890'000 SIT. Nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
dela ::
honda crx del sol (targa- cabrio) je luštna zadevca. Takoj, ko (če) bom imel priložnost za drugi, popolnoma neuporaben avto, bi kupil to zadevo. Če ne bo bencin že po 2 jurja na liter
Myth ::
Zakaj že? A se nebi mogel voziti po omejitvah? Sicer pa je to offtopic.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Myth ::
En dober mali članek iz Men's Healtha.
Na katere avtomobile padajo ženske?
Raziskave revije Cosmopolitan, je pokazala sledeče: najatraktivnejše vozilo je veliko vozilo. Več kot polovica izmed 900 vprašanih žensk namreč pravi, da so jim všeč športna terenska vozila, znana pod kratico SUV. Klasična seksi prevozna sredstva, kot so špportni avtomobili in motorji , so prejela samo 17 oziroma 7 % glasov.
> Lastnike velikih vozil so ženske opisale kot seksi, samozavestne, neodvisne, močne, zanesljive.
> Lastniki športnih avtomobilov so v njihvoih očeh sicer seksi, samozavestni in premožni, a tudi plehki, domišljavi in materialistični.
> Če vozite vozilo srednjega razreda, bodo ženske v vas v popvrećju videle človela, s katerim so lahko dobre prijateljice, a nič več.
> 90 % žensk pravi, da jih bolj odbijajo slaba oblačila kot slab avto.
> Najbolj odbijajoča dodatna oprema? Neurejena notranjost (31% ), okrašena paltišča in neonski dodatki (25% ) ter nalepke na odbijačih (15 %).
> Se prevažate s staro škodo? Nič hudega. 75 % žensk je namreč mnenja, da avto ne igra nobene ali skoraj nobene vloge pri odločitvi , ali bo šla na zmenek z njegovim lastnikom.
.....
Je pa tudi od vas odvisno koliko verjamete tem anketam.
Na katere avtomobile padajo ženske?
Raziskave revije Cosmopolitan, je pokazala sledeče: najatraktivnejše vozilo je veliko vozilo. Več kot polovica izmed 900 vprašanih žensk namreč pravi, da so jim všeč športna terenska vozila, znana pod kratico SUV. Klasična seksi prevozna sredstva, kot so špportni avtomobili in motorji , so prejela samo 17 oziroma 7 % glasov.
> Lastnike velikih vozil so ženske opisale kot seksi, samozavestne, neodvisne, močne, zanesljive.
> Lastniki športnih avtomobilov so v njihvoih očeh sicer seksi, samozavestni in premožni, a tudi plehki, domišljavi in materialistični.
> Če vozite vozilo srednjega razreda, bodo ženske v vas v popvrećju videle človela, s katerim so lahko dobre prijateljice, a nič več.
> 90 % žensk pravi, da jih bolj odbijajo slaba oblačila kot slab avto.
> Najbolj odbijajoča dodatna oprema? Neurejena notranjost (31% ), okrašena paltišča in neonski dodatki (25% ) ter nalepke na odbijačih (15 %).
> Se prevažate s staro škodo? Nič hudega. 75 % žensk je namreč mnenja, da avto ne igra nobene ali skoraj nobene vloge pri odločitvi , ali bo šla na zmenek z njegovim lastnikom.
.....
Je pa tudi od vas odvisno koliko verjamete tem anketam.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Boeing ::
Te ankete iz Men's Healtha so bolj ali manj blažev žegen. Oziroma drugače povedano, njihov glavni in edini namen je vzbujanje upanja in nabijanje samopodobe povprečni, da ne rečem stereotipni moški populaciji.
Tako kot je sama revija Men's Health bolj kot ne kurja juhica za "moško dušo" .
Tako kot je sama revija Men's Health bolj kot ne kurja juhica za "moško dušo" .
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Myth ::
Saj ne vem ali ne znaš brati ali pa da se delaš... Lepo piše da so anketo naredili v reviji Cosmopolitan. In če verjameš anketam ali ne, je tvoj problem oz. od vseh. Jaz verjamem. Me res zanima kdo drug kot te revije pa bi delale takšne ankete.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
PersonaRudis ::
Vsi Audijevi motorji zadnjih nekaj let ko konstruirani na življenjko dobo 300.000km ekstremnih obremenitev. 1.8T pa je se da s pametjo navit do 300KM. Tak da nevem če bodo problemi z TT-jem ki ima 100.000km.
Utk ::
Če že človek kupuje takšen avto se brez veze ozirat na mnenja drugih, kupiš kaj ti paše, "pametnih argumentov" tu itak ne more bit:)
Stepni Volk ::
Še en minus klasičnih kabriolejev: občutljivost na praske.
Hmm... in kam se najraje usedejo mačke?
Na mrzel pleh ali od soncaa pogreto mehko platno?
Tudi za "vlom" v kabriole potrebuješ le malce ostrejši predmet ali McGyverjev pipec in vaš avtomobil bo brez dragosenih premičnin oz. vam bo v celoti odtujen.
Hmm... in kam se najraje usedejo mačke?
Na mrzel pleh ali od soncaa pogreto mehko platno?
Tudi za "vlom" v kabriole potrebuješ le malce ostrejši predmet ali McGyverjev pipec in vaš avtomobil bo brez dragosenih premičnin oz. vam bo v celoti odtujen.
oc-er ::
Dekinio, čisto te razumem. Tu ne gre vedno za to, da se ozirajo za tabo, toda za 'passion', strast do avtomobilov. Tudi sam jo imam. Moj najljubši je 350Z, ki bo mogoče čez 10 let dosegljiv po normalni ceni. potem pa samo tuning. Saj ko je mlad, je tako da hočeš vse meti, tudi tisti 'modri' na tem forumu so šli enkrat skozi to obdobje ali pa tja še prihajajo. Ne pravim, da je to kar počneš neumno, ker ni, očitno je da bi rad spremembo v svojem življenju. Nekajletna zveza te lahko kar prikova na nek določen življenski ritem, in ko si mlad, se stvarem upiraš, starejši ko si, bolj se prepuščaš toku življenja. Tako da tvoja reakcija je čisto normalna.
Obsojam pa tiste, ki dobesedno sikajo, oprostite za to, ampak je res. Je potrata časa nabijat nekaj izven konteksta, raje mu pomagajte, kot da ste zavistni 14-letniki.
Če bi rad, da se ozirajo za tabo, ti priporočam MX-5. Lep avto. Drugače TT i tako vsakdanji avto, redko jih vidim. je pa čisto stvar okusa, komu je avto všeč, komu ne. Nekateri se pač ne bojo ozirali. Sicer pa kakšen BMW kabrio ti je všeč?
Obsojam pa tiste, ki dobesedno sikajo, oprostite za to, ampak je res. Je potrata časa nabijat nekaj izven konteksta, raje mu pomagajte, kot da ste zavistni 14-letniki.
Če bi rad, da se ozirajo za tabo, ti priporočam MX-5. Lep avto. Drugače TT i tako vsakdanji avto, redko jih vidim. je pa čisto stvar okusa, komu je avto všeč, komu ne. Nekateri se pač ne bojo ozirali. Sicer pa kakšen BMW kabrio ti je všeč?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91026 (23371) | PARTyZAN |
» | Kolk te pride tuning?Oddelek: Loža | 2793 (2133) | IceIceBaby |
» | Stroski avta (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8314 (6865) | Poldy |
» | Nakup rabljenega avtka.Oddelek: Loža | 3419 (2594) | globoko grlo |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5397 (4840) | stromar |