Forum » Elektrotehnika in elektronika » Merjenje porabe goriva
Merjenje porabe goriva
sfrant ::
Pozdravljeni!
Zanima me katere senzorje se uporablja za merjenje porabe goriva v avtu? Zanima me tip ter proizvajalec. Rad bi si naredil merilnik trenutne porabe goriva tako kot imajo v avtih!
Zanima me katere senzorje se uporablja za merjenje porabe goriva v avtu? Zanima me tip ter proizvajalec. Rad bi si naredil merilnik trenutne porabe goriva tako kot imajo v avtih!
Skiper ::
V straejsih izvedbah je bilo to resen mehansko: cist na simpl povedano je to en T clen na cevi za dovod goriva v fergazer ki meri podtlak in tako kaze trenutni pretok, ki ga seveda z ustrezno skalo lahko pretvarjas v l/h ali l/100km ob predpostavki, da ga imas v doloceni prestavi (za vsako prestavo je skala drugacna). Ce so v novih avtih kak digitalni sistem uvedli pa nebi vedel.
NiggerBob ::
To je bilo včasih, fancy italijanski poceni merilniki na podlagi podtlaka
Danes se podatki zajemajo direktno iz motorne elektronike. Injektorji niso stalno odprti, ampak se odpirajo in zapirajo, torej pulzno delovanje. To kontrolira motorna elektronika in na podlagi količine impulzov v časovni enoti in dolžine posameznih impulzov se izračuna količina pretočenega bencina skozi injektorje. Napisano zelo hitro in poenostavljeno.
Danes se podatki zajemajo direktno iz motorne elektronike. Injektorji niso stalno odprti, ampak se odpirajo in zapirajo, torej pulzno delovanje. To kontrolira motorna elektronika in na podlagi količine impulzov v časovni enoti in dolžine posameznih impulzov se izračuna količina pretočenega bencina skozi injektorje. Napisano zelo hitro in poenostavljeno.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
zlabo ::
Zadnjič sem dobil Avtodata 2004, kateri vsebuje za vse avtomobile od leta 69 naprej razne skice delov in servismne načrte, med drugim je možno tudi pogledat razpored pinov na ECU-ju. Neverjetno koliko podatkov lahko ven dobiš z malo truda, pa ti potem odpade vsakršno nameščanje dodatnih senzorjev.
Mislim da je en pin tudi za porabo.
Sej mam v planu se mal poglobit pa nardit en modul ki bo odčitavu hitrost, prevoženo razdaljo, porabo, obrati...To se da vse dobit iz ECU-ja...
LP, zlabo
Mislim da je en pin tudi za porabo.
Sej mam v planu se mal poglobit pa nardit en modul ki bo odčitavu hitrost, prevoženo razdaljo, porabo, obrati...To se da vse dobit iz ECU-ja...
LP, zlabo
suse80 ::
Za druge avte ne vem, jaz pa sem ko sem imel Fiat Stilo JTD ( ne vem, če ni pri bencincu drugače) ugotovil, da potovalni računalnik ugotavlja porabo na podlagi razlike signalov dveh senzorjev: eden je pred dovodom v skupni vod in drugi pri povratku neporabljernega goriva v rezervoar. pri sodobnih avtih namreč gorivo kroži takot pri gorilniku na centralni. Pumpa ga potegne iz rezervoarja, pošlje v motor in razliko od dovedeno/porabljeno vrne nazaj v rezervoar. Tako se zagotavlja konstanten pretok in je onemogečeno cukanje , kot smo ga poznali pri stoenkah...
Je pa stvar praktično nemogoča za dsamogradnjo... pa še cena je astronomska....
Je pa stvar praktično nemogoča za dsamogradnjo... pa še cena je astronomska....
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org
zlabo ::
Nevem zakaj bi bilo nemogoče za samogradnjo????
V bistvu bi lahko tudi meril čas odprtosti injektorjev in na podlagi pretoka izračunal porabo, ker meni se zdi da motor uravnava količino goriva ravno z časom odprtosti injektorjev, pretok pa je ves čas isti... Nedavno nazaj sem zasledil na enem SLO forumu da je nekdo tako meril...
Samo meni bi bilo bolj zanimivo te podatke vzet iz ECU-ja. En vikend se bom spravil na fotrov avto skupaj z osciloskopom da malo pogledam signale...
Drugače je problem samo odčitavanje, potem naprej ni neke velike zahtevnosti. En mikrokontroler pa alfanumerični zaslon pa si zmagu...
LP, zlabo
V bistvu bi lahko tudi meril čas odprtosti injektorjev in na podlagi pretoka izračunal porabo, ker meni se zdi da motor uravnava količino goriva ravno z časom odprtosti injektorjev, pretok pa je ves čas isti... Nedavno nazaj sem zasledil na enem SLO forumu da je nekdo tako meril...
Samo meni bi bilo bolj zanimivo te podatke vzet iz ECU-ja. En vikend se bom spravil na fotrov avto skupaj z osciloskopom da malo pogledam signale...
Drugače je problem samo odčitavanje, potem naprej ni neke velike zahtevnosti. En mikrokontroler pa alfanumerični zaslon pa si zmagu...
LP, zlabo
MadMax ::
Samo v vednost: tlak goriva ni konstanten, ampak je kontroliran z regulatorjem, povezanim na sesalni kolektor.
Podtlak pa se spreminja glede na več parametrov, ki jih je treba upoštevati.
Podtlak pa se spreminja glede na več parametrov, ki jih je treba upoštevati.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avti, ki nimajo potovalnega računalnika (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15198 (12832) | Spajky |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12903 (10756) | darkolord |
» | VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16629 (12895) | overman |
» | test bencina (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 47653 (40626) | edge540 |
» | motoroznanci, kakšna bo poraba goriva ?Oddelek: Znanost in tehnologija | 2424 (2079) | snow |