Forum » Znanost in tehnologija » VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje
VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje
||_^_|| ::
klik
Mogoče bi tole bolj spadalo v ložo, ampak vseeno. Zanimajo me vaša mnenja. Meni se tko, čez palec zadeva zdi smešna.
Mogoče bi tole bolj spadalo v ložo, ampak vseeno. Zanimajo me vaša mnenja. Meni se tko, čez palec zadeva zdi smešna.
Spajky ::
Tip samo kopira zadeve z iNeta in proba kaj zaslužit zraven : bok zna kateri elektrolit uporablja in kake elektrode. Zadeva sicer deluje in proizvaja pokalni plin z elektrolizo vode ter se lahko uporabi tudi v bencincu. Amerikanci cel komplet kit prodajajo za manj kot 200$.
Jest sem sicer skonstruiral in izprobal (za elektrolizo!) lastno bistveno izboljšano zadevo, sam je moram še končat ter v avto montirat in izprobat prihranek, pol pa detaljno na iNet članek počit z načrti.
Pa ne mislim uporabit za posodo kozarca od kompota kot on , razen za test!
Jest sem sicer skonstruiral in izprobal (za elektrolizo!) lastno bistveno izboljšano zadevo, sam je moram še končat ter v avto montirat in izprobat prihranek, pol pa detaljno na iNet članek počit z načrti.
Pa ne mislim uporabit za posodo kozarca od kompota kot on , razen za test!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Spajky ::
Ni straha, da bi jih spravila ob "kruh" , zna pa zadeva v podobnem stilu uporabniku prišparat kak L goriva (največ četrtino porabe) in nekdo ki se dosti vozi se mu splača kaj takega montirat, pa če se malo bolj razume, sam si izdelat . Za kaj več je pa treba "klasični" avto preveč predelat, da bi se še splačalo finančno in zaj* s tem.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
gzibret ::
Nikjer ne piše, kako shranjujejo vodik. V plastičnem balonu na sliki? Pa kako in kje ga polniš, to me tudi zanima.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Spajky ::
Nikjer se ne shranjuje (on_board pridelava in "takojšnje" izkoriščanje) in je mešanca 2H2+O2 v idealnem razmerju (hydroxy ; brown gas; po "naški" pokalni plin iz kemije Osn.Šola) ter se sproti vodi v zrak ki gre v motor, bodisi v sesalni kolektor za zrač.filtrom, bodisi skozi luknjico v zračnem filtru nad karburatorjem ipd.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Jah, ne vidm kako bi se sprotna produkcija vodika lahko energetsko splačala.
Bol me zanima, kako bi se v diesel motorju obnesu Direct Water Injection :)
Recimo, da bi se v vsakem drugem (al pa tretjem, četrtem, odvisno od obnašanja) taktu vbrizg nafte nadomestil z vbrizgom majhne količine destilirane vode. Izgorevalna komora je precej vroča in bi se morala voda uparit in pritisnit ob bat, hkrati pa bi se cilinder malo ohladil.
Zna kdo povedat kje so glavne težave al pa dat kak dobr link na to temo?
Bol me zanima, kako bi se v diesel motorju obnesu Direct Water Injection :)
Recimo, da bi se v vsakem drugem (al pa tretjem, četrtem, odvisno od obnašanja) taktu vbrizg nafte nadomestil z vbrizgom majhne količine destilirane vode. Izgorevalna komora je precej vroča in bi se morala voda uparit in pritisnit ob bat, hkrati pa bi se cilinder malo ohladil.
Zna kdo povedat kje so glavne težave al pa dat kak dobr link na to temo?
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
Injeciranje hydroxy plina se splača, vprašanje pa koliko, saj pri novejših mašinah z kompj.kontrolo vžiga je potrebno "za*ebat" senzorje, da mislijo, da še vedno voziš na normalno gorivo ...
@ WarpedOne : He, avto kot polu-"parna" lokomotiva ... sem probal z mojim starim bencinskim "stojilom" (tj. vozilo uporabljeno manj kot 2% časa)
V diesel mašini so nekajkrat večji pritiski v cilindru in višje temperature v trenutku explozije kot pri bencincu in če so dovolj velike (prek 2600°C) bi se molekule vode (hlapi) morale skrekirat na kisik in vodik in nato spet oz. hkrati zgoret nazaj v vodo ter oddat energijo, pa naj bi motor manj porabil, vendar nisem dobil na iNetu podatka, kake so temperature pri dizlu.
Pri bencincu so okoli 2200°C, kar ni zadosti za ono idejo; probal sem vbrizgavanje vode in tudi pare v cilindre (par dl/h), vendar je potrošnja bencina v obeh primerih bla enako večja (cca.+2,5dl/100km) zaradi tega, ker vodni hlapi hladijo motor (kot bi vozil v hudi megli) in dušijo tudi iskro na svečkah (tega zadnjega pri dizlu ni!) pa treba nadoknadit to.
Mogoče bi pa pri dizlu funkcioniralo
@ WarpedOne : He, avto kot polu-"parna" lokomotiva ... sem probal z mojim starim bencinskim "stojilom" (tj. vozilo uporabljeno manj kot 2% časa)
V diesel mašini so nekajkrat večji pritiski v cilindru in višje temperature v trenutku explozije kot pri bencincu in če so dovolj velike (prek 2600°C) bi se molekule vode (hlapi) morale skrekirat na kisik in vodik in nato spet oz. hkrati zgoret nazaj v vodo ter oddat energijo, pa naj bi motor manj porabil, vendar nisem dobil na iNetu podatka, kake so temperature pri dizlu.
Pri bencincu so okoli 2200°C, kar ni zadosti za ono idejo; probal sem vbrizgavanje vode in tudi pare v cilindre (par dl/h), vendar je potrošnja bencina v obeh primerih bla enako večja (cca.+2,5dl/100km) zaradi tega, ker vodni hlapi hladijo motor (kot bi vozil v hudi megli) in dušijo tudi iskro na svečkah (tega zadnjega pri dizlu ni!) pa treba nadoknadit to.
Mogoče bi pa pri dizlu funkcioniralo
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
hamax ::
Verjetno nebi veliko pridobil, saj bi energija, ki je spremenila vodo v vodno paro, morala od nekje priti. V tem primeru bi voda ohladila cilinder, naslednji vbrizg goriva, pa bi ga nazaj segrel. Tako bi se vec energije sprostilo v obliki toplote in manj v obliki kineticne energije. Pomoje se ta enacba ne izide.
Mozno pa je, da se motim. Bo povedal nekdo, ki je to dejansko sprobal.
Mozno pa je, da se motim. Bo povedal nekdo, ki je to dejansko sprobal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hamax ()
WarpedGone ::
Ja, komot verjamem, da bi blo treba mal optimizirat parametre in da stvar nebi mogla nonstop laufat (mrzel motor ali zelo malo "gasa") in da bi se stvar kvečjemu poznala na nekaj manjši porabi ob enaki povprečni moči = boljši izkoristek, ker bi uspel nekaj dodatne toplote, ki gre zdej v luft pretvorit v gibanje.
Diesel sm predlagal, ker ni potrebne električne iskre, dela vse skup na temperaturo mešance in posledični samovžig. Mešanca pa se primarno segreje zaradi samega tlaka in grelne svečke in ne primarno zaradi vročih sten motorja (ampak to vseeno pomaga). Js bi probu tut s predgretjem vode s samimim izpuhom, tko da je voda, ki jo vbrizgavaš kar se da blizu vrelišča. Vbrizg vode bi se moral zgodit, ko je bat zelo blizu ali pa že v zgornji točki - da je omočenje sten največje. V kakšnem zaporedju menjavat vbrizg goriva z vbrizgom vode in v kakšnih količinah, je pa stvar ki bi jo mogu določt enostavno s poskušanjem. Dual common rail :D
Končni efekt bi morala biti pole nižje porabe tudi nižja temperatura izpuha in nižja temperatura hladilne tekočine.
Ne vem pa kaj bi kej katalizator reku na povišan delež plinaste H20. Bi morda ta še enkrta razpadla in zgorela?
Diesel sm predlagal, ker ni potrebne električne iskre, dela vse skup na temperaturo mešance in posledični samovžig. Mešanca pa se primarno segreje zaradi samega tlaka in grelne svečke in ne primarno zaradi vročih sten motorja (ampak to vseeno pomaga). Js bi probu tut s predgretjem vode s samimim izpuhom, tko da je voda, ki jo vbrizgavaš kar se da blizu vrelišča. Vbrizg vode bi se moral zgodit, ko je bat zelo blizu ali pa že v zgornji točki - da je omočenje sten največje. V kakšnem zaporedju menjavat vbrizg goriva z vbrizgom vode in v kakšnih količinah, je pa stvar ki bi jo mogu določt enostavno s poskušanjem. Dual common rail :D
Končni efekt bi morala biti pole nižje porabe tudi nižja temperatura izpuha in nižja temperatura hladilne tekočine.
Ne vem pa kaj bi kej katalizator reku na povišan delež plinaste H20. Bi morda ta še enkrta razpadla in zgorela?
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
@ WarpedOne : Katalizator ne bi nič rekel, ker gre itak relativno ogromno/večina vodne pare (od izgoretih ogljikovodikov) skozenj.
Kar pa se tiče pregrevanja vode pred uvajanjem v motor preko vparjalnika na izpušnem kolektorju: jest sem imel cca.trojni "parni" sistem hkrati sproban nazadnje na moji benz 1,3-Favorit SUV = Skoda-Utility-Vehicle :
- kapljanje vode na pregret sesalni kolektor 1/3 (v karburatorju).
- kapljanje vode v olje motorja (karter oz. pri pokrovu dolivanja olja) 1/3 in pol vodenje v zračni filter.
- kapljanje vode v uparjevalnik na izpušnem kolektorju/ceveh za auspuh 1/3 in pol vodenje v zračni filter.
Skupaj cca.3dl vode (0,5m3 pare na koncu) na uro. Zadeva je bila izpeljana preko 3x 0,6mm injekcijskih igel s kovinsko kroglico v sedlu igle zaradi omejevanja pretoka vode pri nadpritisku v vodni kantici pobranem iz karterja (se pravi skozi vsako "injekcijo iglo" je kapljalo cca. slaba 2ml/min vode in tako motorja ni dušilo (prejšnji experiment je bilo vbrizgavanje vode /konstanten pretok/ na podoben način v karburator/sesalni kolektor in pol v cilindre, ma je dušilo/trokiralo motor, če je dlje časa bil na min obratih in je pilo cca.1L vode/100km!)
Experiment je bil kontraproduktiven na bencincu, saj kot sem napisal že prej, je bila potrošnja benza malo večja, ker ni moglo prihajat v cilindrih do "krekanja" molekul vode na prafaktorje, kar bi se mogoče pri dizlu zgodilo, ker so v njem bistveno višje temperature v času explozije v cilindrih....
Zanimivo je blo, ko sem po enih 20km vožnje pogledal kako je z oljem (vroče olje v karterju je vhlapljevalo tisto 1/3 kapljic) : je butnu ven oblak pare - ko parna lokomotiva na postaji, ko spusti odvečno paro)
Ps.: pri dizlu grelna svečka predgreva nafto zaradi manjše viskoznosti, katero pol ´boš´ pumpa preko injektorjev pod pritiskom skoraj 100Atm špricne v obliki meglice v čist nad 500°C pregret stisnjen zrak (se segreje zaradi stiskanja) in se samovžge takrat gorivo, ki dodatno pregreje stisnjen zrak in naraste pritisk še na nekajkrat več, kar požene bate navzdol - v bistvu avto poganja stisnjen zrak in ne gorivo, to služi le za prejšnjo stvar; lahko bi za to uporabili bilokaj in ne samo naftne proizvode
Kar pa se tiče pregrevanja vode pred uvajanjem v motor preko vparjalnika na izpušnem kolektorju: jest sem imel cca.trojni "parni" sistem hkrati sproban nazadnje na moji benz 1,3-Favorit SUV = Skoda-Utility-Vehicle :
- kapljanje vode na pregret sesalni kolektor 1/3 (v karburatorju).
- kapljanje vode v olje motorja (karter oz. pri pokrovu dolivanja olja) 1/3 in pol vodenje v zračni filter.
- kapljanje vode v uparjevalnik na izpušnem kolektorju/ceveh za auspuh 1/3 in pol vodenje v zračni filter.
Skupaj cca.3dl vode (0,5m3 pare na koncu) na uro. Zadeva je bila izpeljana preko 3x 0,6mm injekcijskih igel s kovinsko kroglico v sedlu igle zaradi omejevanja pretoka vode pri nadpritisku v vodni kantici pobranem iz karterja (se pravi skozi vsako "injekcijo iglo" je kapljalo cca. slaba 2ml/min vode in tako motorja ni dušilo (prejšnji experiment je bilo vbrizgavanje vode /konstanten pretok/ na podoben način v karburator/sesalni kolektor in pol v cilindre, ma je dušilo/trokiralo motor, če je dlje časa bil na min obratih in je pilo cca.1L vode/100km!)
Experiment je bil kontraproduktiven na bencincu, saj kot sem napisal že prej, je bila potrošnja benza malo večja, ker ni moglo prihajat v cilindrih do "krekanja" molekul vode na prafaktorje, kar bi se mogoče pri dizlu zgodilo, ker so v njem bistveno višje temperature v času explozije v cilindrih....
Zanimivo je blo, ko sem po enih 20km vožnje pogledal kako je z oljem (vroče olje v karterju je vhlapljevalo tisto 1/3 kapljic) : je butnu ven oblak pare - ko parna lokomotiva na postaji, ko spusti odvečno paro)
Ps.: pri dizlu grelna svečka predgreva nafto zaradi manjše viskoznosti, katero pol ´boš´ pumpa preko injektorjev pod pritiskom skoraj 100Atm špricne v obliki meglice v čist nad 500°C pregret stisnjen zrak (se segreje zaradi stiskanja) in se samovžge takrat gorivo, ki dodatno pregreje stisnjen zrak in naraste pritisk še na nekajkrat več, kar požene bate navzdol - v bistvu avto poganja stisnjen zrak in ne gorivo, to služi le za prejšnjo stvar; lahko bi za to uporabili bilokaj in ne samo naftne proizvode
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Torej si v bistvu poskušal laufat motor na pokalni plin, vodno paro si mešal s hlapi bencina?
Js sm mel v mislih bol varianto kjer bi se v razgreti zgorevalni komori le uparilo par kapljic vroče vode. Ne bi pa direkt mešal vode z gorivom - zato menjava enkrat vbrizg same nafte, drugič vbrizg same vode. Ko je na vrsti gorivo, je to klasični turbodiesel, ko pa je na vrsti voda, pa ni vbrizga goriva.
Mešanje obeh goriva in vode verjamem, da ni obradilo željenih sadov. Že pri navadnem dci motorju, če je v zraku veliko vlage (kak hudo deževen in srednje topel dan), avto opazno slabše vleče - slabše zgorevanje zaradi večje količine vode v mešanici.
Js sm mel v mislih bol varianto kjer bi se v razgreti zgorevalni komori le uparilo par kapljic vroče vode. Ne bi pa direkt mešal vode z gorivom - zato menjava enkrat vbrizg same nafte, drugič vbrizg same vode. Ko je na vrsti gorivo, je to klasični turbodiesel, ko pa je na vrsti voda, pa ni vbrizga goriva.
Mešanje obeh goriva in vode verjamem, da ni obradilo željenih sadov. Že pri navadnem dci motorju, če je v zraku veliko vlage (kak hudo deževen in srednje topel dan), avto opazno slabše vleče - slabše zgorevanje zaradi večje količine vode v mešanici.
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
Ja, sem hlape vode mešal s hlapi bencina v sesalnem kolektorju-indirektno, ni pa to pokalni plin ... po moje tisto tvoje z občasnim parnim filanjem tudi ne more kaj delat; kot bi vsake toliko preprečil vbrizg goriva (motor bi slabše vlekel, pa verjetno enako popil) v kaki cilinder, se mi zdi ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Ok, sm vpregu malo google in je vrgu vn celo morje linkov. Nekaj njih na hitro:
Mazda forum: Voda injection - poveča moč
Wikipedia: Water injection (engines)
Water Injection Wizardy
How a water injection system works
Ok, stvar je stara čez 70 let. V WW2 so WaterInjection uporabljali na bombnikih in lovcih za kratkotrajno povečanje moči. Stvar pride do izraza na prisilno polnjenih bencincskih motorjih - turbocharged (turbina gnana z izpuhom) ali pa vsaj supercharged (turbina gnana z gredjo). Funkcija vode je tuki podobna funkciji intercoolerja - hladi zrak, pri istem tlaku ga tako pride količinsko več v cilinder kar omogoča boljše mešanice, kasnejši vžig etc. Rezultat je večja moč. To reč naj bi v '60 v nekatere modele avtomobilov vgrajevali že serijsko (Chrysler). Tudi Saab naj bi to nekoč ponujal kot opcijo.
Tule pa je ena študija obnašanja diesel mašine z WaterInjectionom. Primarni cilj je bil zmanjšanja NOx v izpuhu (zaradi znižanja temperature izgorevanja), spreminja pa se tudi specifična poraba ampak je to zelo odvisno od trenutne moči motorja in razmerja gorivo/voda ter obrati motorja.
Nekaj tazga je že tudi patentirano.
Prodajajo pa Water/Methanol Injection sisteme:
Water/Meth Injection
Water/Methanol Injection For Diesels
Mazda forum: Voda injection - poveča moč
Wikipedia: Water injection (engines)
Water Injection Wizardy
How a water injection system works
Ok, stvar je stara čez 70 let. V WW2 so WaterInjection uporabljali na bombnikih in lovcih za kratkotrajno povečanje moči. Stvar pride do izraza na prisilno polnjenih bencincskih motorjih - turbocharged (turbina gnana z izpuhom) ali pa vsaj supercharged (turbina gnana z gredjo). Funkcija vode je tuki podobna funkciji intercoolerja - hladi zrak, pri istem tlaku ga tako pride količinsko več v cilinder kar omogoča boljše mešanice, kasnejši vžig etc. Rezultat je večja moč. To reč naj bi v '60 v nekatere modele avtomobilov vgrajevali že serijsko (Chrysler). Tudi Saab naj bi to nekoč ponujal kot opcijo.
Tule pa je ena študija obnašanja diesel mašine z WaterInjectionom. Primarni cilj je bil zmanjšanja NOx v izpuhu (zaradi znižanja temperature izgorevanja), spreminja pa se tudi specifična poraba ampak je to zelo odvisno od trenutne moči motorja in razmerja gorivo/voda ter obrati motorja.
Nekaj tazga je že tudi patentirano.
Prodajajo pa Water/Methanol Injection sisteme:
Water/Meth Injection
Water/Methanol Injection For Diesels
Zbogom in hvala za vse ribe
Loki ::
v WW2 so vbrizgavali NO2 (kot sredstvo za povecanje moci), voda pa se uporablja predvsem za znizanje emisij, pa verjetno ima se kaksno prednost, se pa za par procentov zmanjsa moc motorja.
I left my wallet in El Segundo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
Spajky ::
Ja, če ni kake vrste turbo-ta na mašini, pa da hladi mešanico, je po moje brezveze vbrizgavat vodo, razen če bi slučajno funkcioniralo ono visokotemperaqturno krekanje vode...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
andromedar ::
Mislim da ste se malo oddaljili od teme. Šlo naj bi za dodajanje pokalnega plina k zraku, ki ga vleče v motor. Lahko to deluje? Se proizvede sproti dovolj HHO-ja da ima vpliv na motor? Glede na to, da bi anj bila naprava priklopljena na 12V od akumulatorja, je elektroliza vode konstantna - torej neodvisna od potreb motorja po gorivu. Kam gre torej odvečni plin, ko ga motor ne potrebuje skoraj nič (zaviranje, ko je na štandgasu)? To mi nekako ni jasno. A bi bilo treba mojega HDI-ja tud računalniško podučit o tem, da zdaj ni na voljo samo luft in nafta, ampak nafta in EKSPLOZIVNI LUFT ?
Hm?
LP
Andrej
Hm?
LP
Andrej
Eh?
Spajky ::
Seveda deluje, vprašanje pa koliko prišparaš, kar je odvisno od tipa/kvalitete/izkoristka reaktorja. Proizvede se relativno malo oxyhidrogena in zelo velikih prihrankov ni (po moje med 5 in 10% max.), razen če montiraš velik ali nekaj reaktorjev v tem stilu, pol pa je problem dobave elektrike zanje (zamenjat alternator za bistveno močnejšega kot pri superDuperPower audio sistemu). Vendar če zmanjšaš porabo npr.za 10%, se pozna v žepu, če delaš dosti km!
Aku ima v prazno cca.12V, pod obrati pa cca.14V, pa je takrat malo višja proizvodnja plina, preko kakega "buffer balona" in dveh povratnih ventilov z različnimi pritiski pa se da imet kako mini rezervo, vendar ne dosti. Odvečnega plina NI, ker se ne proizvaja toliko, da bi bilo preveč že pod minimumom s takim mini in enostavnim reaktorjem. Verjetno tudi ne bi bilo treba avto-komp kaj dosti preštelavat, če sploh pri tako relativno mali proizvodnji plina s takim tako enostavnim reaktorjem.
En amer ali avstralski tip je z "turbo velikim reaktorjem" in vsemogočo elektroniko za njegovo drajvanje vozil buggy-ja samo na ta plin; vendar je treba pol avto total predelat, kar se ne splača. Tip je napravil, ker je mel viška keša in cajta in se je "zezal" .
Sej jest sem "moj kao poskusni" reaktor (včeraj končal, moram montirat en dan še pa se mal vozit za probo) tudi napravil bolj za štos, pa bom videl s časom, koliko je kaj efekta. Upam, da ne bo kakega KabooM (en mini kaboom sem že mel na testni mizi) V bistvu, če delaš malo km/leto, se ne splača to kupit/zezat montirat, pa še tako moraš napravit, da lahko hitro daš gor/dol zaradi tehničnega!
Aku ima v prazno cca.12V, pod obrati pa cca.14V, pa je takrat malo višja proizvodnja plina, preko kakega "buffer balona" in dveh povratnih ventilov z različnimi pritiski pa se da imet kako mini rezervo, vendar ne dosti. Odvečnega plina NI, ker se ne proizvaja toliko, da bi bilo preveč že pod minimumom s takim mini in enostavnim reaktorjem. Verjetno tudi ne bi bilo treba avto-komp kaj dosti preštelavat, če sploh pri tako relativno mali proizvodnji plina s takim tako enostavnim reaktorjem.
En amer ali avstralski tip je z "turbo velikim reaktorjem" in vsemogočo elektroniko za njegovo drajvanje vozil buggy-ja samo na ta plin; vendar je treba pol avto total predelat, kar se ne splača. Tip je napravil, ker je mel viška keša in cajta in se je "zezal" .
Sej jest sem "moj kao poskusni" reaktor (včeraj končal, moram montirat en dan še pa se mal vozit za probo) tudi napravil bolj za štos, pa bom videl s časom, koliko je kaj efekta. Upam, da ne bo kakega KabooM (en mini kaboom sem že mel na testni mizi) V bistvu, če delaš malo km/leto, se ne splača to kupit/zezat montirat, pa še tako moraš napravit, da lahko hitro daš gor/dol zaradi tehničnega!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Azrael ::
Voda v gorivu diesel mašine se vede podobno kot NOx pri bencinarju, če se mašino goni do maksimuma in še naprej.
Pri nizko obremenjenih mašinah, pa nekoliko zmanjšuje porabo goriva. Baje, da se je dobro obneslo pri velikih diesel lokomotivah, ki vozijo na dolgih ravninskih progah in stroj večino časa deluje z zelo nizko močjo.
Vendar pri tehniki skupnega voda in praktično vseh današnjih mnogo preveč navitih avtomobilskih diesel mašinah, bo sistem vbrizgavanja (šobe in črpalka) zaradi vode izjemno hitro uničen. Tlaki so prveliki za "mazanje" z vodo (voda namreč ne maže in še izriva olje oz. gorivo, ko je govora o sistemu vbrizgavanja) - izjemno hitra obraba.
Preveč vode tudi povzroča hitro obrabo batov. Voda je pri visokih hitrostih trša kot beton in morebitne kapljice zelo zdelajo bat - hitrosti bata in vbrizgane vode so zelo velike in morebitne drobne kapljice so kot opilki.
Torej zadeva uporabna bolj ali manj samo za robustne ladijske diesel mašine (s kompresorjem) in za mašine, kjer je pomembno samo to, da dela nekaj sekund, potem pa je tako ali tako za menjavo ali vsaj generalno obnovo (traktor pulling).
Glede pokalnega plina se energetska bilanca ne izide, izkoristki pretvorb so manjši od 1:
Motor (0-2-0.3) -> alternator (0.8-0.9) -> elektroliza (0.2-0.3) -> kurjenje pokalnega plina v mašini ?
Izkoristki se množijo. Resno dvomim v kakršenkoli prihranek goriva. Ali se motim ali ne bi hitro razjasnil motor na poskusni mizi.
Da bi pa avto šel samo na vodik, ki bi ga kuhal sproti, je pa brez dvoma utopija. Motor ne zmore proizvesti toliko oz. še več goriva, kot ga porabi.
Dodajanje vode v olje, je dober način za sabotažo, sploh pri batnih letalskih in motorjih s suhim karterjem.
Motor deluje čisto OK, tlaki in temperature v mejah normale, potem pa para izjmno hitro poveča pritisk v sistemu, ki je zaprt in mazalni sistem nekje odpre (najraje zamašek na rezervoarju olja), olje gre takrat ven v nekaj sekundah, mašina pa zariba, če se je tisti trenutek ne ustavi.
Če se ti to zgodi v zraku, si lahko zelo hitro pečen (dobesedno).
Pri motorjih, ki imajop običajno tlačno mazanje ali mazanje s pluskanjem, voda povzroča dodatno nepotrebno obrabo gibljivih delov motorja (zmanjšuje moč in povečuje porabo goriva zaradi povečanega trenja).
Para, ki iz te vode v olju nastaja (delovne temperature olja so okoli 100- 120°C) in jo motor preko oljnega oddušnika potegne vase, samo duši motor. Torej voda v olju = sami minusi.
IMHO je najboljši od enostavnih načinov za zmanjšanje porabe ali povečanje moči (kakor kdo hoče), pri motorju z vplinjačem, poskrbeti, da motor vleče hladen zrak. Ta je gost in gre zraven še najmanj goriva. Naslednje stopnje so potem dvojni in register vplinjači. Če si varčen, bo zadeva prihranila nekaj bencina, če imaš rad več moči, jo boš dobil (in tudi več postankov na pumpah).
Seveda pri sistemih vbrizgavanja hladen zrak pomeni malo, saj elektronika meri temperaturo vstopnega zraka in temu primerno dozira gorivo.
Pri nizko obremenjenih mašinah, pa nekoliko zmanjšuje porabo goriva. Baje, da se je dobro obneslo pri velikih diesel lokomotivah, ki vozijo na dolgih ravninskih progah in stroj večino časa deluje z zelo nizko močjo.
Vendar pri tehniki skupnega voda in praktično vseh današnjih mnogo preveč navitih avtomobilskih diesel mašinah, bo sistem vbrizgavanja (šobe in črpalka) zaradi vode izjemno hitro uničen. Tlaki so prveliki za "mazanje" z vodo (voda namreč ne maže in še izriva olje oz. gorivo, ko je govora o sistemu vbrizgavanja) - izjemno hitra obraba.
Preveč vode tudi povzroča hitro obrabo batov. Voda je pri visokih hitrostih trša kot beton in morebitne kapljice zelo zdelajo bat - hitrosti bata in vbrizgane vode so zelo velike in morebitne drobne kapljice so kot opilki.
Torej zadeva uporabna bolj ali manj samo za robustne ladijske diesel mašine (s kompresorjem) in za mašine, kjer je pomembno samo to, da dela nekaj sekund, potem pa je tako ali tako za menjavo ali vsaj generalno obnovo (traktor pulling).
Glede pokalnega plina se energetska bilanca ne izide, izkoristki pretvorb so manjši od 1:
Motor (0-2-0.3) -> alternator (0.8-0.9) -> elektroliza (0.2-0.3) -> kurjenje pokalnega plina v mašini ?
Izkoristki se množijo. Resno dvomim v kakršenkoli prihranek goriva. Ali se motim ali ne bi hitro razjasnil motor na poskusni mizi.
Da bi pa avto šel samo na vodik, ki bi ga kuhal sproti, je pa brez dvoma utopija. Motor ne zmore proizvesti toliko oz. še več goriva, kot ga porabi.
Dodajanje vode v olje, je dober način za sabotažo, sploh pri batnih letalskih in motorjih s suhim karterjem.
Motor deluje čisto OK, tlaki in temperature v mejah normale, potem pa para izjmno hitro poveča pritisk v sistemu, ki je zaprt in mazalni sistem nekje odpre (najraje zamašek na rezervoarju olja), olje gre takrat ven v nekaj sekundah, mašina pa zariba, če se je tisti trenutek ne ustavi.
Če se ti to zgodi v zraku, si lahko zelo hitro pečen (dobesedno).
Pri motorjih, ki imajop običajno tlačno mazanje ali mazanje s pluskanjem, voda povzroča dodatno nepotrebno obrabo gibljivih delov motorja (zmanjšuje moč in povečuje porabo goriva zaradi povečanega trenja).
Para, ki iz te vode v olju nastaja (delovne temperature olja so okoli 100- 120°C) in jo motor preko oljnega oddušnika potegne vase, samo duši motor. Torej voda v olju = sami minusi.
IMHO je najboljši od enostavnih načinov za zmanjšanje porabe ali povečanje moči (kakor kdo hoče), pri motorju z vplinjačem, poskrbeti, da motor vleče hladen zrak. Ta je gost in gre zraven še najmanj goriva. Naslednje stopnje so potem dvojni in register vplinjači. Če si varčen, bo zadeva prihranila nekaj bencina, če imaš rad več moči, jo boš dobil (in tudi več postankov na pumpah).
Seveda pri sistemih vbrizgavanja hladen zrak pomeni malo, saj elektronika meri temperaturo vstopnega zraka in temu primerno dozira gorivo.
Nekoč je bil Slo-tech.
nastyboy ::
Hja. Po mojem je tole zadeva bolj kot ne na trhlih temeljih. Zakaj? Zato ker Vodik pridobimo iz vode s pomočjo elektrolize.. Hja.. pol pa dejmo rajš kar elektromotorje, ki imajo 98% izkoristek, pa še druge dobre lastnosti. Pa vendar se na elektriko ne splača avtov poganjat...tako da...
LP
LP
WarpedGone ::
Crower six stroke @ Wikipedia
No, če maš dobro/zanimivo idejo, skoraj 100% nisi prvi. Skoraj točno to sm mel v mislih.
Zbogom in hvala za vse ribe
Azrael ::
Glede tistega članka na Wikipedia.
Zgornji batni obroček je pri mnogih motorjih že sedaj iz nerjavečega jekla, saj je to bolj odporno (zgornji obroček najbolj trpi - najslabše mazanje in slabo hlajenje). Ostali niso, saj nerjaveče jeklo tudi najbolj obrablja cilinder.
MIslim, da so problem tega koncepta kapljice vode, ki bodo uničevale bat, ventile in stene valja.
BTW Vodo v olju še najbolje prenašajo olja za batne kompresorje, turbinska olja niso za take hece. Če pri parni turbini voda pride v olje, je nekaj resno narobe.
Pa še o razvijalcu vodika.
Kar sem opazil te šare na netu, pogosto imajo 32A releje. Če (neralno) predpostavim, da je to največji tok, ki ga vleče razvijalec, to pri 14V (napetost, ko motor v avtu dela) 450W. IMHO je tok v resnici dosti manjš.
To moč je treba dobiti iz motorja, točneje goriva:
Naftni derivati imajo 42.7J/kg = 11.86 kWh
Ob predpostavki, da je povprečna hitrost vozil 50 km/h in da je skupni izkoristek naveze motor in alternator 0.18 to pomeni dodatno porabo na 100km vožnje:
2 x 448 = 0.896 kWh
0.42kg0.896 / 0.18 =4.98 kWh
in jih je treba dobiti iz 0.42kg. goriva
Bencin ima specifično težo 0.7 - 0.75 kg/l. Torej na grobo rečeno pol litra več porabe, da se kuha vodik.
Koliko se povrne z vodikom?
Tudi če upoštevam zelo visok izkoristek za elektrolizo70%, to še vedno pomeni 3 deci bencina več.
Ampak dvomim o tako veliki tokovni porabi, saj bi tudi v v primeru, da bi od teh 450W šlo v toploto pri 70% izkoristku, ki je za tako majhen razvijalec praktično nedosegljiv, 135W Voda bi utegnila kmalu zavreti.
Ampak, če ima igrača porabe le 100W (7A) in izkoristek razvijalca 50%, pridemo do številk, ki pravijo, da za to igračo porabimo le še slab deci bencina več.
Nihanja v porabi v stilu vožnje so mnogo večja in tako se vse skupaj zlahka skrije in prikrije.
Je kdo od teh H2O junakov zadevo dal na testno mizo in dyno? Meritve med vožnjo niso dosti vredne, je mnogo preveč drugih faktorjev.
Zgornji batni obroček je pri mnogih motorjih že sedaj iz nerjavečega jekla, saj je to bolj odporno (zgornji obroček najbolj trpi - najslabše mazanje in slabo hlajenje). Ostali niso, saj nerjaveče jeklo tudi najbolj obrablja cilinder.
MIslim, da so problem tega koncepta kapljice vode, ki bodo uničevale bat, ventile in stene valja.
BTW Vodo v olju še najbolje prenašajo olja za batne kompresorje, turbinska olja niso za take hece. Če pri parni turbini voda pride v olje, je nekaj resno narobe.
Pa še o razvijalcu vodika.
Kar sem opazil te šare na netu, pogosto imajo 32A releje. Če (neralno) predpostavim, da je to največji tok, ki ga vleče razvijalec, to pri 14V (napetost, ko motor v avtu dela) 450W. IMHO je tok v resnici dosti manjš.
To moč je treba dobiti iz motorja, točneje goriva:
Naftni derivati imajo 42.7J/kg = 11.86 kWh
Ob predpostavki, da je povprečna hitrost vozil 50 km/h in da je skupni izkoristek naveze motor in alternator 0.18 to pomeni dodatno porabo na 100km vožnje:
2 x 448 = 0.896 kWh
0.42kg0.896 / 0.18 =4.98 kWh
in jih je treba dobiti iz 0.42kg. goriva
Bencin ima specifično težo 0.7 - 0.75 kg/l. Torej na grobo rečeno pol litra več porabe, da se kuha vodik.
Koliko se povrne z vodikom?
Tudi če upoštevam zelo visok izkoristek za elektrolizo70%, to še vedno pomeni 3 deci bencina več.
Ampak dvomim o tako veliki tokovni porabi, saj bi tudi v v primeru, da bi od teh 450W šlo v toploto pri 70% izkoristku, ki je za tako majhen razvijalec praktično nedosegljiv, 135W Voda bi utegnila kmalu zavreti.
Ampak, če ima igrača porabe le 100W (7A) in izkoristek razvijalca 50%, pridemo do številk, ki pravijo, da za to igračo porabimo le še slab deci bencina več.
Nihanja v porabi v stilu vožnje so mnogo večja in tako se vse skupaj zlahka skrije in prikrije.
Je kdo od teh H2O junakov zadevo dal na testno mizo in dyno? Meritve med vožnjo niso dosti vredne, je mnogo preveč drugih faktorjev.
Nekoč je bil Slo-tech.
Spajky ::
@ Azrael : ti imaš ogromno znanja v glavi kot sem videl do zdaj na tem forumu in imaš ponavadi prav. Jest ga tudi nimam malo, ma sem tudi jest dostikrat "nejeverni Tomaž", pa če mam čas in voljo, se dostikrat spravim kaj konkretno izprobat in provizorično sestavit/probat praktično za ta namen, tudi če kasneje ne rabim v stilu "nikoli ne veš kdaj ti utegne rabit" . Zato sem se pa malo experimentalno ukvarjal to zimo s to idejo o tkzv.HydroBooster-jem in se učim tudi na svojih napakah.
Zato sem pa prej enkrat napisal, da je vprašanje, koliko pomaga zadeva in kako je oni tip, ki prodaja za 100€ to napravil. Jest sem svojo enostavno verzijo te "naprave" (neke lastne posebnosti in izvoljšave iz lastnih testov elektrolize) provizorično napravil in montiral v mojo 15.let staro prevozno sredstvo in bom probal en dan na daljši relaciji koliko bo pomagalo pri porabi. Evo kako je moj "reaktor" zgledal :
vendar imam kup težav, v glavnem zaradi anode iz Inox 304 (food grade) materiala-železo, ki so mi jo podturili v Merkurju-ali je celo najslabši 301, rabil bi pa vsaj Inox 316 (marine grade), najbolje pa bi bilo jeklo 316_SS (kirurško), ki pa je drago in ga ni za dobit. Marine Inox-316 sem našel šele danes
Problem je namreč tkzv.anodno blato (rja), ki se topi v vodo (z elektrolitom) z anode in ta postane še bolj prevodna (thermal & current runaway!), pa še gret se zato začne preveč in se reaktor hitro zapaca, proizvaja pa še kar precej plina. Tako da mi je voda danes zavrela v reaktorju (iz inicialnih 15A je vleklo na koncu 45A toka in odprlo varnostni pokrov po enih 20km vožnje!) , pa sem zadevo opral in zmanjšal koncentracijo elektrolita za polovico. Bom videl naslednje dni kaj bo!
Plastično posodo gori mi je malo zato prepuščalo in deformiralo (vročina!), ma sem zadevo začasno rešil; upam, da mi ne bo zavrelo spet kdaj (ne sme niti poleti!) in bom lahko napravil eno pošteno testno vožnjo, ker se mi za ta avto ne da delat še enkrat zadeve jovo_nanovo z boljšim materialom ...
Če bodo rezultati dovolj pozitivni kdaj, bom za novejši avto bolj "profi" napravil ...
Zato sem pa prej enkrat napisal, da je vprašanje, koliko pomaga zadeva in kako je oni tip, ki prodaja za 100€ to napravil. Jest sem svojo enostavno verzijo te "naprave" (neke lastne posebnosti in izvoljšave iz lastnih testov elektrolize) provizorično napravil in montiral v mojo 15.let staro prevozno sredstvo in bom probal en dan na daljši relaciji koliko bo pomagalo pri porabi. Evo kako je moj "reaktor" zgledal :
vendar imam kup težav, v glavnem zaradi anode iz Inox 304 (food grade) materiala-železo, ki so mi jo podturili v Merkurju-ali je celo najslabši 301, rabil bi pa vsaj Inox 316 (marine grade), najbolje pa bi bilo jeklo 316_SS (kirurško), ki pa je drago in ga ni za dobit. Marine Inox-316 sem našel šele danes
Problem je namreč tkzv.anodno blato (rja), ki se topi v vodo (z elektrolitom) z anode in ta postane še bolj prevodna (thermal & current runaway!), pa še gret se zato začne preveč in se reaktor hitro zapaca, proizvaja pa še kar precej plina. Tako da mi je voda danes zavrela v reaktorju (iz inicialnih 15A je vleklo na koncu 45A toka in odprlo varnostni pokrov po enih 20km vožnje!) , pa sem zadevo opral in zmanjšal koncentracijo elektrolita za polovico. Bom videl naslednje dni kaj bo!
Plastično posodo gori mi je malo zato prepuščalo in deformiralo (vročina!), ma sem zadevo začasno rešil; upam, da mi ne bo zavrelo spet kdaj (ne sme niti poleti!) in bom lahko napravil eno pošteno testno vožnjo, ker se mi za ta avto ne da delat še enkrat zadeve jovo_nanovo z boljšim materialom ...
Če bodo rezultati dovolj pozitivni kdaj, bom za novejši avto bolj "profi" napravil ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
El Barto ::
Vprašanje:
Tvoj Škodiljak je frgazrc in ko vključiš to napravco, ki proizvaja pokalni plin in vleče nek tok ... za koliko se zvišajo obrati motorja na štantgasu, ko vklopiš to napravico?
Ker če se obrati ne zvišajo, potem delaš sam sebi škodo ...
Osebno sem prišel do zaključka, da najbolj pomaga dobro in redno menjano olje, pravilno nastavljen vžig, čist in nastavljen frgazar, dobre svečke in redno menjani filtri.
Tvoj Škodiljak je frgazrc in ko vključiš to napravco, ki proizvaja pokalni plin in vleče nek tok ... za koliko se zvišajo obrati motorja na štantgasu, ko vklopiš to napravico?
Ker če se obrati ne zvišajo, potem delaš sam sebi škodo ...
Osebno sem prišel do zaključka, da najbolj pomaga dobro in redno menjano olje, pravilno nastavljen vžig, čist in nastavljen frgazar, dobre svečke in redno menjani filtri.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
Spajky ::
Obrati na minimum se mi ne spremenijo opazno, vendar to NI merilo !!! Namreč ko sem vozil test ture je bilo isto, vendar ko sem vozil na "vodo ali paro" je popilo 4% bencina več obakrat, ko sem pa testiral aceton aditiv, pa je pilo dobrih 5% manj kot normalno !!!
Tudi za moj "četrti pedal" so vsi zmajevali z glavo ali se smejali, še posebej moj mehanik (levo od sklopke) ,
pa mi prišpara vsaj pol litra na 100km
Za ostalo si pa lahko prej malo preštudirate npr. tale link in podlinke, pa pol debatirajte še kaj ...
Tudi za moj "četrti pedal" so vsi zmajevali z glavo ali se smejali, še posebej moj mehanik (levo od sklopke) ,
pa mi prišpara vsaj pol litra na 100km
Za ostalo si pa lahko prej malo preštudirate npr. tale link in podlinke, pa pol debatirajte še kaj ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Azrael ::
Najboljša elektroda bi bila iz platine, samo se bojim, da bi bila dražja, kot je vreden cel preostal Škodiljak, z razvijalcem in polnim tankom bencina.
Tale cheap Inox (za proizvodnjo) je resnično neprimeren za agresivne razmere na morju ali v razvijalcu vodika. Kakšnih vez v ladjedelnicah nimaš?
Glede tega, da trdiš, da sprememb obratov v prostem teku ni, zelo dvomim v uspešnost vodikove metode.
Motorju dobavljaš gorivo in oksidant v pravem mešalnem razmerju in bi se ta višek moral odražati na tem, da bi se motor vrtel hitreje. Povsem isto, kot če bi mu odprl vijak za reguliranje prostega teka na vplinjaču - motor bi dobil več goriva in zraka.
V režimu prostega teka motor kuri najmanj goriva na uro, proizvodnja plina je konstantna in posledično je tudi delež plina takrat največji. Pravzaprav bi bil delež plina še večji pri zaviranju z motorjem in bi opazil, da motor slabše zavira, ko je vklopljen razvijalec.
Največji prihranek goriva bi moral tako opaziti pri prostem teku in nizkih obremenitvah.
Zakaj ni bilo spremembe pri prostem teku z vodo? Enostavno voda deluje kot poviševalec oktanskega števila goriva in s tem preprečuje samovžige in prehitro nekontrolirano gorenje goriva samega.
V prostem teku vakuumski regulator predvžiga ne deluje najbolje in je točka predvžiga pogosto prezgodnja (zato se se razno klenkanje in detonacije zelo pogosto opažajo ravno pri prostem teku).
Motorju si dal res manj kalorično gorivo, vendar si zaradi slabega predvžiga dobil na koncu približno isti učinek v prostem teku, saj je visokooktansko gorivo prezgodnji predvžig bolje toleriralo.
Voziš pa na višjih obratih, kot so obrati prostega teka, takrat tudi regulator predvžiga deluje mnogo bolj natančno in je pri mešanici z vodo prišla do izraza manjša kalorična moč goriva in s tem večja poraba.
Tale cheap Inox (za proizvodnjo) je resnično neprimeren za agresivne razmere na morju ali v razvijalcu vodika. Kakšnih vez v ladjedelnicah nimaš?
Glede tega, da trdiš, da sprememb obratov v prostem teku ni, zelo dvomim v uspešnost vodikove metode.
Motorju dobavljaš gorivo in oksidant v pravem mešalnem razmerju in bi se ta višek moral odražati na tem, da bi se motor vrtel hitreje. Povsem isto, kot če bi mu odprl vijak za reguliranje prostega teka na vplinjaču - motor bi dobil več goriva in zraka.
V režimu prostega teka motor kuri najmanj goriva na uro, proizvodnja plina je konstantna in posledično je tudi delež plina takrat največji. Pravzaprav bi bil delež plina še večji pri zaviranju z motorjem in bi opazil, da motor slabše zavira, ko je vklopljen razvijalec.
Največji prihranek goriva bi moral tako opaziti pri prostem teku in nizkih obremenitvah.
Zakaj ni bilo spremembe pri prostem teku z vodo? Enostavno voda deluje kot poviševalec oktanskega števila goriva in s tem preprečuje samovžige in prehitro nekontrolirano gorenje goriva samega.
V prostem teku vakuumski regulator predvžiga ne deluje najbolje in je točka predvžiga pogosto prezgodnja (zato se se razno klenkanje in detonacije zelo pogosto opažajo ravno pri prostem teku).
Motorju si dal res manj kalorično gorivo, vendar si zaradi slabega predvžiga dobil na koncu približno isti učinek v prostem teku, saj je visokooktansko gorivo prezgodnji predvžig bolje toleriralo.
Voziš pa na višjih obratih, kot so obrati prostega teka, takrat tudi regulator predvžiga deluje mnogo bolj natančno in je pri mešanici z vodo prišla do izraza manjša kalorična moč goriva in s tem večja poraba.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
Imo bi znale pravilno oblikovane kapljice vode koristiti pri izgorevanju, če bi se uparile točno nekaj ms pred ZML.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Spajky ::
@ Azrael : yes platina, yes , mucho dinero 1250€ unča trenutno; bolje bi blo met vezo v eni fabriki medicinskih instrumentov pa nabavit 316_SS (kirurško jeklo, ma svašta not, poleg kroma, malo niklja še vanadij etc.; pa za ga rezat/vrtat bi bla tudi ena velka pi*darija ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
El Barto ::
No če je kdo včeraj zvečer ali danes dopoldne gledal Mythbusterja je lahko videl nekaj o teh stvareh, ko sta imela na poiskušnji razne super duper stvari za šparanje bencina.
Za tiste, ki niso še videli (magnetki, aceton, super frgazr, zadeva za proizvodnjo pokalnega plina) - vse skup je en velik BULLSHIT ...
Dva različna avta (ameriški V8 na frgazr in Toyota 4 valjnik z vbrizgavanjem) na testnih valjih in zunanji rezervar:
1. magnetki - ni spremembe
2. aceton - višja poraba
3. super frgazr - hudo višja poraba
4. VPP čudo - motor se ne zažene na to čudo
PS
Imela sta vsaj kontrolirane pogoje in še za zraven je bilo povedano, da se lahko poraba spremeni za 33% v odvisnosti od voznikovega razpoloženja.
Za tiste, ki niso še videli (magnetki, aceton, super frgazr, zadeva za proizvodnjo pokalnega plina) - vse skup je en velik BULLSHIT ...
Dva različna avta (ameriški V8 na frgazr in Toyota 4 valjnik z vbrizgavanjem) na testnih valjih in zunanji rezervar:
1. magnetki - ni spremembe
2. aceton - višja poraba
3. super frgazr - hudo višja poraba
4. VPP čudo - motor se ne zažene na to čudo
PS
Imela sta vsaj kontrolirane pogoje in še za zraven je bilo povedano, da se lahko poraba spremeni za 33% v odvisnosti od voznikovega razpoloženja.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Spajky ::
Jest smatram, da prav vsega onim MythBusterjem glih ni za verjet, pa sem gledal ono oddajo 2x! [8-)]
Npr. ko so probali furat avto na odpadno friteza olje, niso iz njega prej napravli biodizel (odstranli primesi, rafinirali, da bi dobili slabih 80% čistega goriva), pa jim je pilo cca.10% več; to pomeni, da bi jim s pravim pilo manj kot z navadnim dizlom! [8-)] [:8)]
Drugič kao VPP čudo sploh ni bil hydroxy reaktor kot so oni mislili, ampak tkzv. Joe_Cell naprava, ki naj bi delovala (če sploh v resnici deluje to) kot "kolektor kao orgonske" energije [:\\] in ne za proizvodnjo vodika! [8-)]
Kar pa se tiče uporabe čistega acetona v konkretno moji stari "kripi" kot 1,2 PROMILA dodatek bencinu, lahko potrdim prihranek goriva dobrih 5% iz lastne izkušnje! [:P]
Kar pa se tiče uporabe teh relativno enostavnih hydroxy generatorjev direkt na avto_aku (12V enosmerne) in pol speljava plina v zračni filter kot navajajo, pa vam iz lastne izkušnje povem, da prihranka NI; celo par deci bencina več požre, tako kot je Azrael že izračunal približno prav [:))] , pa tudi navedbe o boljšem izgorevanju goriva z uporabo vodika ne morem potrditi, saj pri meni za to skrbi že acetonski dodatek v bencinu.
Taki reaktorji enostavno ne proizvedejo dovolj pokalnega plina na tak način, da bi se prihranilo kaj goriva v resnici in oni moj testni zgoraj prikazani montažni style "bungee_jumping" [:D] [:D] [:D] (levo "bubbler", desno zgoraj rele 30A skupaj z mini 10W žarnico na L alu-profilu) je pil v povprečju 15A (200W) toka in večino energije je šlo v toploto [:\\] v glavnem zaradi oksidacije anode (najbolj poceni rostfraj, s*it) in izkoristek proizvodnje plina je bil slab torej ...
Moram pa pripomnit, da se je dodajanje pokalnega plina motorju rahlo poznalo pri vožnji = rahlo bolje zadeva "stegne" [;)] , vendar to res niso dramatične zadeve [8-)]
Glede tega, da po zakonu naj bi se vozili s prižganimi kratkimi lučmi (povečana poraba!), bi lahko z enostavnim enoceličnim hydroxy reaktorjem zmanjšali porabo edino tako, da bi na njegovo celico vezali v SERIJO s kratkimi lučmi. Reaktor bi moral imeti res veliko aktivno površino obeh elektrod in npr. bi mu s pravo minimalno koncentracijo elektrolita "nastavili" na njem cca. 3,5V pri kateri bi imel odličen izkoristek glede proizvodnje plina in porabil dobrih 100W (skoraj vse bi šlo za proizvodnjo le-tega, bistveno bolje kot oni moj zgoraj!). Žarnice bi sicer svetile manj (porabile manj tudi), pa bi se dalo one z malo močnešimi kratkimi, da ne bi bilo prehudega upada svetilnosti, glede na to, da bi dobile samo cca.10V.
Poraba bencina bi po moje v tem slučaju bila verjetno kaki deci manj (zanemarljivo verjetno), vendar bi blo to v glavnem na račun verjetno manjše obremenitve alternatorja (v seriji kratke luči, ki manj svetijo zato in reaktor, ki proizvaja več plina kot moj oz. taki podobni in enostavni) [:))] . To utegnem en dan tudi sprobat, vendar ne tako kmalu (moral bi narediti nov reaktor, pa se mi glih zdej ne da več zezat) [:)]; sicer pa mi že oni gori 4.-ti pedal z acetonom vred itak prišparata skupaj cca.15% goriva [:))] ...
Npr. ko so probali furat avto na odpadno friteza olje, niso iz njega prej napravli biodizel (odstranli primesi, rafinirali, da bi dobili slabih 80% čistega goriva), pa jim je pilo cca.10% več; to pomeni, da bi jim s pravim pilo manj kot z navadnim dizlom! [8-)] [:8)]
Drugič kao VPP čudo sploh ni bil hydroxy reaktor kot so oni mislili, ampak tkzv. Joe_Cell naprava, ki naj bi delovala (če sploh v resnici deluje to) kot "kolektor kao orgonske" energije [:\\] in ne za proizvodnjo vodika! [8-)]
Kar pa se tiče uporabe čistega acetona v konkretno moji stari "kripi" kot 1,2 PROMILA dodatek bencinu, lahko potrdim prihranek goriva dobrih 5% iz lastne izkušnje! [:P]
Kar pa se tiče uporabe teh relativno enostavnih hydroxy generatorjev direkt na avto_aku (12V enosmerne) in pol speljava plina v zračni filter kot navajajo, pa vam iz lastne izkušnje povem, da prihranka NI; celo par deci bencina več požre, tako kot je Azrael že izračunal približno prav [:))] , pa tudi navedbe o boljšem izgorevanju goriva z uporabo vodika ne morem potrditi, saj pri meni za to skrbi že acetonski dodatek v bencinu.
Taki reaktorji enostavno ne proizvedejo dovolj pokalnega plina na tak način, da bi se prihranilo kaj goriva v resnici in oni moj testni zgoraj prikazani montažni style "bungee_jumping" [:D] [:D] [:D] (levo "bubbler", desno zgoraj rele 30A skupaj z mini 10W žarnico na L alu-profilu) je pil v povprečju 15A (200W) toka in večino energije je šlo v toploto [:\\] v glavnem zaradi oksidacije anode (najbolj poceni rostfraj, s*it) in izkoristek proizvodnje plina je bil slab torej ...
Moram pa pripomnit, da se je dodajanje pokalnega plina motorju rahlo poznalo pri vožnji = rahlo bolje zadeva "stegne" [;)] , vendar to res niso dramatične zadeve [8-)]
Glede tega, da po zakonu naj bi se vozili s prižganimi kratkimi lučmi (povečana poraba!), bi lahko z enostavnim enoceličnim hydroxy reaktorjem zmanjšali porabo edino tako, da bi na njegovo celico vezali v SERIJO s kratkimi lučmi. Reaktor bi moral imeti res veliko aktivno površino obeh elektrod in npr. bi mu s pravo minimalno koncentracijo elektrolita "nastavili" na njem cca. 3,5V pri kateri bi imel odličen izkoristek glede proizvodnje plina in porabil dobrih 100W (skoraj vse bi šlo za proizvodnjo le-tega, bistveno bolje kot oni moj zgoraj!). Žarnice bi sicer svetile manj (porabile manj tudi), pa bi se dalo one z malo močnešimi kratkimi, da ne bi bilo prehudega upada svetilnosti, glede na to, da bi dobile samo cca.10V.
Poraba bencina bi po moje v tem slučaju bila verjetno kaki deci manj (zanemarljivo verjetno), vendar bi blo to v glavnem na račun verjetno manjše obremenitve alternatorja (v seriji kratke luči, ki manj svetijo zato in reaktor, ki proizvaja več plina kot moj oz. taki podobni in enostavni) [:))] . To utegnem en dan tudi sprobat, vendar ne tako kmalu (moral bi narediti nov reaktor, pa se mi glih zdej ne da več zezat) [:)]; sicer pa mi že oni gori 4.-ti pedal z acetonom vred itak prišparata skupaj cca.15% goriva [:))] ...
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
>> sicer pa mi že oni gori 4.-ti pedal
Kaj pa si naštimal na ta pedal?
Kaj pa si naštimal na ta pedal?
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
Elektroventil za minimum bencina na karburatorju (ko pedal stisnem zgubi slaba 2A štroma in zapre dovod goriva za minimum); deluje pol kot rahla pnevmatska bremza (motor bolje bremza) in če hkrati dodajam gas pri vsaj 2000 obratih motor dobi bolj siromašno mešanico pri poti navzgor ali po ravnem, kot bi sicer ...
Če se npr. spuščas s Črnega kala do Rižane, navzdol brez gasa glih ne rabiš kaj dosti bencina , motor pa še ne crkne čisto, saj čisto malo zraka (+res minimalno bencina) vseeno potegne mimo priprtih loput karburatorja ... pa še bremze malo šparam , res pa je treba vsaj par dni, da se navadiš vožnje s tem pedalom brez mislit (brain_automatišn) ; mam že 3 leta in noben na tehničnem še ni videl/vprašal, kaj je to ...
Za novejše mašine z DI, pa že razmišljam, kako bom to implementiral na elektroventilih (solenoid injectors) za vbrizg goriva (da npr. vedno dela ziher samo en cilinder, ostali pa po potrebi) ...
Če se npr. spuščas s Črnega kala do Rižane, navzdol brez gasa glih ne rabiš kaj dosti bencina , motor pa še ne crkne čisto, saj čisto malo zraka (+res minimalno bencina) vseeno potegne mimo priprtih loput karburatorja ... pa še bremze malo šparam , res pa je treba vsaj par dni, da se navadiš vožnje s tem pedalom brez mislit (brain_automatišn) ; mam že 3 leta in noben na tehničnem še ni videl/vprašal, kaj je to ...
Za novejše mašine z DI, pa že razmišljam, kako bom to implementiral na elektroventilih (solenoid injectors) za vbrizg goriva (da npr. vedno dela ziher samo en cilinder, ostali pa po potrebi) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Se pravi, tole maš naštelano na mašini s fergazerjem. Ima smisel, ja.
Kolikor js vem, imajo (vsaj neaktere) injection mašine tudi senzor prostega teka, ki pogrunta, da motor ne potrebuje goriva in takrat totalno prekine vbrizg. Vsaj moja dCi je takšna - onboard kompjuter pokaže trenutno porabo 0.0 če se spustim po klancu navzdol z vžganim motorjem vendar brez pritiska na pedal za plin.
Kolikor js vem, imajo (vsaj neaktere) injection mašine tudi senzor prostega teka, ki pogrunta, da motor ne potrebuje goriva in takrat totalno prekine vbrizg. Vsaj moja dCi je takšna - onboard kompjuter pokaže trenutno porabo 0.0 če se spustim po klancu navzdol z vžganim motorjem vendar brez pritiska na pedal za plin.
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
Probaj to še enkrat kdaj, pa vmes pritisni/drži sklopko, če bo še vedno kazalo 0.0 , onbord komp laže (ne kaže porabe v minimumu oz.je ne upošteva) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Azrael ::
Hmm, tole z elektroventilom za bencin je bilo IIRC serijsko montirano na Škodi 135 (zadnja Škoda, ki je imela mašino zadaj). Zadeva je bila povsem avtomatska, stikalo na pedalu za gas in simpl elektronika, ki je zaznavala, da ima mašina več kot 1500o/min.
Ko pedal za gas ni bil pritisnjen in je imela mašina več kot 1500o/min je elektroventil zaprl dotok goriva v šobo vplinjača. Je pa bilo to na dvojnem vplinjaču, kjer je drugi vplinjač vklapljalo neko pnevmatsko čudo, ki se je zelo rado pokvarilo in si iz dvojnega dobil navadni enojni vplinjač.
Pri motorjih (Otto in Diesel) z vbrizgavanjem je ta finta vgrajena že po defaultu. Če ima mašina več obratov, kot bi jih smela imeti na položaj gasa, ne dobi goriva.
Znana jeba za homemade mojstre, ki so v take avte naknadno montirali obratomere (impulze so vzeli z injektorjev) in je pri zaviranju z mašino obratomer kazal 0 obratov.
Ko pedal za gas ni bil pritisnjen in je imela mašina več kot 1500o/min je elektroventil zaprl dotok goriva v šobo vplinjača. Je pa bilo to na dvojnem vplinjaču, kjer je drugi vplinjač vklapljalo neko pnevmatsko čudo, ki se je zelo rado pokvarilo in si iz dvojnega dobil navadni enojni vplinjač.
Pri motorjih (Otto in Diesel) z vbrizgavanjem je ta finta vgrajena že po defaultu. Če ima mašina več obratov, kot bi jih smela imeti na položaj gasa, ne dobi goriva.
Znana jeba za homemade mojstre, ki so v take avte naknadno montirali obratomere (impulze so vzeli z injektorjev) in je pri zaviranju z mašino obratomer kazal 0 obratov.
Nekoč je bil Slo-tech.
WarpedGone ::
>> Probaj to še enkrat kdaj, pa vmes pritisni/drži sklopko, če bo še vedno kazalo 0.0 , onbord komp laže (ne kaže porabe v minimumu oz.je ne upošteva)
Hehe, sem že. V momentu ko stisnem sklopko poraba skoči na par litrov - odvisno od hitrosti, višja kot je, nižja pravi da je poraba :) Pr ene 50kmh mislm da pravi okrog 2l/100km, pod 40kmh mi pa sploh noče več kazat trenutne porabe.
Hehe, sem že. V momentu ko stisnem sklopko poraba skoči na par litrov - odvisno od hitrosti, višja kot je, nižja pravi da je poraba :) Pr ene 50kmh mislm da pravi okrog 2l/100km, pod 40kmh mi pa sploh noče več kazat trenutne porabe.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
El Barto ::
No jaz še vseeno verjamem Mythbusterjema.
Čeprav zadnji test (jedilno olje) je bolj prikaz, da prastari dizli delajo na vse kar vsaj približno gori.
Poskusi na kakem traktorju TDI iz družine ljudskih vozil ...
Drugače pa, kaj ko bi ti raje lepo ščistil frgazr in namesto acetona poskusil z dodatkom dvotaktola.
Motorju pa privoščil eno olje, ki dobro raztaplja svinjarijo (npr Selenia) in nasplošno uporabljal kaj boljšega od jedilnega olja.
PS
Kje imaš pa ta ventil za šparanje namontiran.
Motorji z vbrizgavanjem imajo to itak v ECU-ju, ker isto stvar uporabljajo za omejevanje obratov (t.i. blokada) - izklopi injektorje.
PPS
Alfa 75 1.6 I.E. (107 KM) bi bila zate, ker lehko z enim potenciometrom regulraš na kako bogato (ali revno) mešanico bo deloval motor.
Domača je nastavljena tako, da ne gre čez tehničnega, če jo pa premakneš, pa tehnični ni problem a ubije preveč konjev (tako, da ima dva položaja: normalno in tehnični ).
Aja pa porabo se je tudi doma znižalo, brez pokalnega plina, acetona, ... ampak z uporabo dobrega olja (sicer samo Selenia Gold), ki je očistil notranjost motorja. Poraba je šla dol za cca 10%, bonus je bil pa porast moči in sveda tudi navora.
Tako ji sedaj ni več problem dosegat normalne potovalne hitrosti cca 150km/h, pa tudi tovarniško najvišjo hitrost brez problema doseže nekaj čez 180km/h.
Čeprav zadnji test (jedilno olje) je bolj prikaz, da prastari dizli delajo na vse kar vsaj približno gori.
Poskusi na kakem traktorju TDI iz družine ljudskih vozil ...
Drugače pa, kaj ko bi ti raje lepo ščistil frgazr in namesto acetona poskusil z dodatkom dvotaktola.
Motorju pa privoščil eno olje, ki dobro raztaplja svinjarijo (npr Selenia) in nasplošno uporabljal kaj boljšega od jedilnega olja.
PS
Kje imaš pa ta ventil za šparanje namontiran.
Motorji z vbrizgavanjem imajo to itak v ECU-ju, ker isto stvar uporabljajo za omejevanje obratov (t.i. blokada) - izklopi injektorje.
PPS
Alfa 75 1.6 I.E. (107 KM) bi bila zate, ker lehko z enim potenciometrom regulraš na kako bogato (ali revno) mešanico bo deloval motor.
Domača je nastavljena tako, da ne gre čez tehničnega, če jo pa premakneš, pa tehnični ni problem a ubije preveč konjev (tako, da ima dva položaja: normalno in tehnični ).
Aja pa porabo se je tudi doma znižalo, brez pokalnega plina, acetona, ... ampak z uporabo dobrega olja (sicer samo Selenia Gold), ki je očistil notranjost motorja. Poraba je šla dol za cca 10%, bonus je bil pa porast moči in sveda tudi navora.
Tako ji sedaj ni več problem dosegat normalne potovalne hitrosti cca 150km/h, pa tudi tovarniško najvišjo hitrost brez problema doseže nekaj čez 180km/h.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Spajky ::
Še ena stvar, ki sem jo pred leti sprobal (nisem pa meril porabe) na eni Opelci od ene moje bivše: Motor-Up prvič ali Motor-Up drugič . Zadeva sigurno funkcionira "as advertised" iz reklame na TV, nabavil pa sem takrat v Top_Shop-u pri nas ... Avto sem vozil nevedoč praktično brez olja dlje časa, pa ni zaribal !!! ... saj ni res pa je!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Azrael ::
Te teflonske reči so ajsi.
Res mašina lahko nekaj časa dela tudi na to, brez ali skoraj brez olja. Bilo razvito za vojsko, da je vozilo še vedno v pogonu, čeprav je olje npr. zaradi preluknjanega karterja izteklo ven.
Do sem vse lepo in prav. Na kratek rok stvar štima. Na dolgi rok so problemi:
1. Olje tudi hladi in brez njega je hlajenje motorja slabo in so ubogi vas sestavni deli;
2. Nanos teflona je zelo trd, kar bi bilo sicer OK, če bi obstajal samo kot tanka prevleka na kovinskih delih motorja. Žal pa se nanosi samo kopičijo in prej ali slej zmanjka potrebne tolerance med gibljivimi deli.
To nalaganje najprej povzroči oglaševano izboljšanje lastnosti iztrošenih mašin, vendar se nalaganje skoraj nikoli ne ustavi na tem mestu (pravo doziranje je praktično nemogoče), ampak gre naprej dokler mašina ne zariba ali pa pride do hudih obrab, kjer potem teflon postrga dol in je mašina v hujšem stanju kot pred tem posegom.
Tako, da teflov v večini primerov no way. Če ti gre za glavo, potem ja, drugače pa raje ne.
Res mašina lahko nekaj časa dela tudi na to, brez ali skoraj brez olja. Bilo razvito za vojsko, da je vozilo še vedno v pogonu, čeprav je olje npr. zaradi preluknjanega karterja izteklo ven.
Do sem vse lepo in prav. Na kratek rok stvar štima. Na dolgi rok so problemi:
1. Olje tudi hladi in brez njega je hlajenje motorja slabo in so ubogi vas sestavni deli;
2. Nanos teflona je zelo trd, kar bi bilo sicer OK, če bi obstajal samo kot tanka prevleka na kovinskih delih motorja. Žal pa se nanosi samo kopičijo in prej ali slej zmanjka potrebne tolerance med gibljivimi deli.
To nalaganje najprej povzroči oglaševano izboljšanje lastnosti iztrošenih mašin, vendar se nalaganje skoraj nikoli ne ustavi na tem mestu (pravo doziranje je praktično nemogoče), ampak gre naprej dokler mašina ne zariba ali pa pride do hudih obrab, kjer potem teflon postrga dol in je mašina v hujšem stanju kot pred tem posegom.
Tako, da teflov v večini primerov no way. Če ti gre za glavo, potem ja, drugače pa raje ne.
Nekoč je bil Slo-tech.
Spajky ::
nema teflona, niti ni na njegovi bazi kot piše ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
gruntfürmich ::
azrael: sj ponavadi elektrone niso cele iz platine, so samo prevlečene s platino/zlatom. to ni več tko drago.
warped one: voda v motor. hmmmm. termodinamika in izkoristki pravijo da bi se le-ta zmanjšal, če bi ohladil pline v komori.
2600°C v dizlu??? pa kaj ste nori? tolk dizel še s kisikom nima temperature plamena, kaj šele z navadnim zrakom.
warped one: voda v motor. hmmmm. termodinamika in izkoristki pravijo da bi se le-ta zmanjšal, če bi ohladil pline v komori.
2600°C v dizlu??? pa kaj ste nori? tolk dizel še s kisikom nima temperature plamena, kaj šele z navadnim zrakom.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Pyr0Beast ::
2600°C v dizlu??? pa kaj ste nori? tolk dizel še s kisikom nima temperature plamena, kaj šele z navadnim zrakom.
Huh ? Konična temperatura dizlov je nekaj čez 2k600°C
Huh ? Konična temperatura dizlov je nekaj čez 2k600°C
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gruntfürmich ::
no daj link.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
El Barto ::
Mene pa res zanima, kje imaš nameščeno elektomagnetno zadevo v frgazrju, ki spreminja velikost dize in kako to izgleda.
A pri Oplu tista mala zoprna rdeča lučka za pritisk olja ni delovala, da si se vozil brez olja?
PS
Razumem pa tudi tvojo potrebo po varčevanju, sedaj ko sem si ogledal tvojo spletno stran (del o avtu) ...
A pri Oplu tista mala zoprna rdeča lučka za pritisk olja ni delovala, da si se vozil brez olja?
PS
Razumem pa tudi tvojo potrebo po varčevanju, sedaj ko sem si ogledal tvojo spletno stran (del o avtu) ...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Pyr0Beast ::
Tlele je nekaj ..
Link
Sicer pa je tega bolj malo prosto dostopnega. Več grafov je skritih v PDF-jih pri emisijah in podobnih zadevah.
Link
Sicer pa je tega bolj malo prosto dostopnega. Več grafov je skritih v PDF-jih pri emisijah in podobnih zadevah.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Spajky ::
@ El Barto : he, vidim, da so ti ble všeč moje prejšnje avto modifikacije , itak je star in bo kmalu za na odpad, pa se malo igram včasih na njem; na oni Opel-ci pa je bla skurjena žarnica na armaturi za olje, zato sem pa tudi ostal brez njega ...
Oni elektroventil je del vplinjača (ne vem kako je notri napravljeno) in sem samo prekinil dovod štroma 12V/2A nanj po metodi probaj&vidi kako in kaj; pa sem vmes pol priklopil stikalo v onem "varčevalnem" pedalu ...
@ gruntfürmich : ja špica (zelo kratkotrajna) temperature po vžigu zmesi je taka, kot ti je Pyr0Beast za dizle povedal; seveda pa naglo drastično pade potem in izpušni plini imajo potem le par sto stopinj ... Pri bencincih pa je ta kratkotrajna peak temperatura okoli 2200°C (videl v enem Mitsubishi datasheet-u) ...
Oni elektroventil je del vplinjača (ne vem kako je notri napravljeno) in sem samo prekinil dovod štroma 12V/2A nanj po metodi probaj&vidi kako in kaj; pa sem vmes pol priklopil stikalo v onem "varčevalnem" pedalu ...
@ gruntfürmich : ja špica (zelo kratkotrajna) temperature po vžigu zmesi je taka, kot ti je Pyr0Beast za dizle povedal; seveda pa naglo drastično pade potem in izpušni plini imajo potem le par sto stopinj ... Pri bencincih pa je ta kratkotrajna peak temperatura okoli 2200°C (videl v enem Mitsubishi datasheet-u) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
gruntfürmich ::
že že, sam ne morš pol tko pravit da je T tolk velika, ker to gre res za zelo lokalizirane povišane T, sam to ni to, da bi to lahko tko napisal.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
R-S-LoVe ::
Dragi invoatorji
Kot vidm se vsi bolj kot ne pogovarjate o "starih" mašinah, kaj pa tiste bolj nove mašince. A kdo ve kako je z njimi?
Kot vidm se vsi bolj kot ne pogovarjate o "starih" mašinah, kaj pa tiste bolj nove mašince. A kdo ve kako je z njimi?
Fear Is The Path To The Dark Side, Fear Leads To Anger,
Anger Leads To Hate, Hate Leads To Suffering!
Anger Leads To Hate, Hate Leads To Suffering!
Pyr0Beast ::
Močno lokalizirane so tam za 3000°C, 2500 pa je kar dokaj povprečna T v dizlu (razen ob stenah).
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24816 (22314) | msjr |
⊘ | Hydrogen on demand (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 37060 (34089) | imagodei |
» | Dodajanje acetona h gorivu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22957 (14618) | Pyr0Beast |
» | HHO (r)evolucija (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 10372 (9150) | Pyr0Beast |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11993 (10240) | ani |