Forum » Loža » navijanje avta
navijanje avta
Binji ::
Ej folk a vi kej poznaste uno foro ko se optimizira motor tako, da ti na servisu preprogramirajo en cip. Vej kdo kaku se to naredi?
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
IceIceBaby ::
Naceloma se da to nardit pri vseh mal novejših avtomobilih ampak očitno se pozna samo pri turbačih. Poveča se moč in zmanjša poraba. Če maš navadno mašino se ti ne splača ker bo pridobitev 3, 4 konje mogoče kej več. Pri turbo motorjih pa do 20% pravjo.
Če maš navadno mašino se ti najbol splača dat not športen filter pa katalizator dol odšraufat. Al pa kup avto s turbino :)
Če maš navadno mašino se ti najbol splača dat not športen filter pa katalizator dol odšraufat. Al pa kup avto s turbino :)
Nemelk ::
vem za en primer, k je osebi crknu racunalnik v avtu, notr je dal racunalnik od enga mocnejsga modela in zdej ta oseba prav d avto bl gre, da ga lahko spravi na visje obrate, ...
Nemelk ™
Smorny ::
Sem se malo zanimal. Menjajo ti eprom v elektroniki avta. V Avstriji bi me stalo 500 DEM + montaža za chip tuning Seat ibize 1.4 iz obstoječih 60 KM na 75KM + 15Nm navora. Ampak pol moraš olje pogosteje menjavat....Ne delaj tega, če je avto v garanciji.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Binji ::
U fajn to sem tel. Kaj kdo ve se kje dobim ta program. Me mika, da bi kar doma to sam zaprogramiral
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
PUMBAA ::
to sploh ni nč tškiga kupš čip ppl pa udvisn kakšn auto maš če maš športnga se to bol puzna kokr pa če maš navadn auto.Recimo če je audi 100 25tdi k ma serijsko 116 konjev ti ga zrihtajo na 160 al pa še več pa navor se ti poveča pa avto mn kur nafte.
mmisv ::
ah... dizle(110, 130 km) se da navit tut na več k 200 kojnov (tko sm nek vidu). sam pol je vprašanje kok cajta bo mašina zdržala. drgač je pa o tem velik govora na www.mobisux.com > tabla >avtomobilizem
Čist trivialna stvar...
Boeing ::
fantje ne se zajebavat... a pa ste kej pomislil kej na to, da pol tud ležaji bolj trpijo in jih je treba bolj mazat, ojnica dobi luft, ventili začnejo klopotat, cilinder in bat postaneta ovalna nad toleranco itd itd.... to je kul stvar, da probaš, kolk mašina da iz sebe, sam pol pa dejte nazaj na defolt... to pa, seveda, ne velja za kompe
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Cr00k ::
tolk k ti pr abt-ju navijejo pasata , a4...... se ti ni treba nc bat sam na mal krajse presledke ole menas.......drugac pa ni panike.....aja pa se vecjo moc dobi motor ce mu pustis zadihat....se prav da mu das en dobro izpusno cev...to pa ne mislm od zadnga lonca do tm k se vid......ampak od motorja do konce....moc motorja se poveca za okol 4-7 konjev.....pa masina nc bol ne trpi
diso ::
takole to izgleda: avtu natakneš auspuh od A grupe za cestnohitrostne dirke, zamenjaš mu eprom v računalniku, vzmeti na ventilih, odmične gredi, bate, zračni filter, špric-šobe na sesalnem kolektorju, vgradiš še eno bencinsko črpalko, spolirat daš glavo(sesalni kanali) in kromirat sesalni kolektor(od znotraj). pol bi se pa že moral poznat. preizkušeno! velika verjetnost potem pa je, da bo motor zaribal ob neprimerni uporabi!
burekar ::
Diso:
Pa obvezna je uporaba dobrega olja, kr fejst pa pomagajo tud stvari kot so Motor up, teflonska zaščita... Sam na avtih, ki imajo deklarirano moč manj kot 150 konjev se to ne splača delat.
Pa obvezna je uporaba dobrega olja, kr fejst pa pomagajo tud stvari kot so Motor up, teflonska zaščita... Sam na avtih, ki imajo deklarirano moč manj kot 150 konjev se to ne splača delat.
diso ::
nikoli nisem niti pomislil, da bi v motor natočil kaj drugega kot
Castrol RS. sicer je res malo drag, toda motor pri visokih obratih ne zariba. motor up pa nikar ne uporabljajte, ker se po določenem številu kilometrov začne razkrajati in korozija potem napade notranjost motorja. to ni iz trte zvito. so delali poskuse v laboratoriju. res je da je motor v začetku na posluh tišji, toda kaj pa kasneje? dodatki ki jih lahko vlivamo v motor, morajo imeti oznako PTFE ,kar pomeni, da so narejeni na podlagi teflona. pa še nekaj za bolj trajen motor: NIKOLI!!! NE vžigajte motorja z dodajanjem plina, še posebej če je motor hladen. takrat namreč ni nič olja v glavi motorja in obraba je takrat največja. in še nasvet kako voziti da avto porabi čim maanj bencina: poskušajte voziti v območju največjega navora.
Castrol RS. sicer je res malo drag, toda motor pri visokih obratih ne zariba. motor up pa nikar ne uporabljajte, ker se po določenem številu kilometrov začne razkrajati in korozija potem napade notranjost motorja. to ni iz trte zvito. so delali poskuse v laboratoriju. res je da je motor v začetku na posluh tišji, toda kaj pa kasneje? dodatki ki jih lahko vlivamo v motor, morajo imeti oznako PTFE ,kar pomeni, da so narejeni na podlagi teflona. pa še nekaj za bolj trajen motor: NIKOLI!!! NE vžigajte motorja z dodajanjem plina, še posebej če je motor hladen. takrat namreč ni nič olja v glavi motorja in obraba je takrat največja. in še nasvet kako voziti da avto porabi čim maanj bencina: poskušajte voziti v območju največjega navora.
Koci ::
Na mojem mi v Avstirji za 1.000 DEM računalnik zamenjajo in bom mel 15KS več-ko se mi steče garancija.
Panta rei!!
||_^_|| ::
to pa itak da nikol z gasom pržigat + še neki, ko je avto že pržgan NIKARTE SILIT V VISOKE VRTLJAJE!!!!
Sicer mislm da že vsi vejo to ampak useen:)
Sicer mislm da že vsi vejo to ampak useen:)
diso ::
je rekel MadMax da je predelava dražja, kot če si kupiš boljši avto. ampak mora biti lep občutek če se ti mora kakšen BMW z 200 konji pri 240 km/h na avtocesti umaknit ker mu poblendaš od zadi. potem pa vidi da se je mimo zapeljal en opel kadett in mislim da potem nič več ne misli da je BMW najboljši avto. da ne govorim kakšen užitek je potem vožnja po ovinkih. moči je vedno dovolj.
MadMax ::
Toda ce hoces kolkrtolk varen avto, si z motorjem sele na pol poti.
Druga polovica je predelava podvozja. (saj ne da ne zdrzi, ampak zaradi stabilnosti)
Druga polovica je predelava podvozja. (saj ne da ne zdrzi, ampak zaradi stabilnosti)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SkIDiver ::
Dizla se da navit iz 130 na več kot 200. Sam motor raznese prej k v enem tednu. Če se kj spoznate na avte se da vsakega dizla spremenit v mrcino sam še 100 km nebi naredu pa bi vrglo glavo v luft čez pokrov motorja bate pa v cesto zabilu. JZ že vem kako to rukne k raznese motor.
Aja pr takem športu si ni pametno sam neki kanale kromirat pa vse neki avspuh menat ampak tut hladilnik za motorno olje vgradit pa mal modificirat kartar pa mal motor.
Aja pr takem športu si ni pametno sam neki kanale kromirat pa vse neki avspuh menat ampak tut hladilnik za motorno olje vgradit pa mal modificirat kartar pa mal motor.
Cr00k ::
sam ce bos ti opel kadeta sam navil u motorju....bos mal tenko pisku na autoBahnu k bo treba bremzat...u bistvu se ti ne uspel ustavt k se ti bodo bremze mal grele ane..oz. razgnal jih bo.... preizkuseno...posledica 3 mrtvi...zato se ni za igrat, ce pa se pa je treba ojacat karoserijo, amortizerje, bremze...k sm vidu ficota k so mu dal od mb masino not...k se je zvil :))))))))))))....
SkIDiver ::
Vi men lahko v nm prpelete kerga kol dizla hočete, sam če boste pršli iz lj nazaj v lj ne boste pršli ker vam bo prej motor vrglu v luft, vrjemte. Smo že to probal in ratal je. Smo se pelal zmeri tam okol 180-200 z njim ko smo ga mal pršopal je šov pa čez 200 pa ubitačni pospeški. Bil je renault 11 1.6 GTD in mu je čist razbilu mašino. 1.7 bencinar ni mu šans v pospeševanju z njim. Aja pa še to. Preračunano bi na 100 km porabu 30 litru nafte. Naredu je pa sam bogih 35 km.
Dexxx ::
Sk|Diver: da je šu pa avto s 1.6 dizlam več kot 200 ti pa bl težko verjamem Kwa ste pa nardil??? Nitrometan tankal?
....jebi, jebi,jebi....cenzorja....
SkIDiver ::
Jp je šov. Pa kako je šov. Si lahko predstavlaš če ma števc sam do 180 km/h. Kva smo naredel. Vse kar smo naredel smo mu dotok povečal. Brez kakega večjega posega. Sam ene par šraufu smo obrnil enmal pa je blo. Tankal smo pa čist navadno D2 nafto. Glede teh šraufu težko razložim. Bi sam pokazu lahko pa še to bol težko. Odvisn od pumpe.
Dexxx ::
sej prbližn vem kako se to nardi, sam kolkr mam jest izkušenj s tem ti začne preklet hitr mašino zalivat, pol pa sploh nikamor ne gre
....jebi, jebi,jebi....cenzorja....
McAjvar ::
Ce se clovk mal prevec spila, se mu lohk zgodi to, kar se je mojmu talentiranmu sosedu. En dan je prisu pes domov, brez svojga yugeca 55. Pa je bil ves zalosten, ko je reku da je hin. Povedu je kaj je blo. Na semaforju (mislm da pr ind. coni Crnuce pred ljubljano) je zravn njega stal en Audi XY, pa se je igral z gasom. Sej veste, *vrooom, vrooom*
Pa ga je pogledu in ko je bla zelena, pov s prvo speljal cim hitrejs, Audi je mal uzat ustou, pa ga je zacel dohitevat. Salta u drugo, pa gasa... Audi ga komot prehti, pogleda na stevc, tam ene 70-80 je mel (bojda) not, pa da se gasa.... No, uglavnem, z drugo ga je do ene 100 km/h naterou, pol mu je pa mal ventile ven pognal
Se bolj zanimivo je blo, ko ga je pol doma "popravlju in naviju". Ene cevke je v masino nastimu, pa so ven gledale... Neki je s sraufencigrom okol skaku, ko je masino vzgal, je zacelo ful spricat benz iz cevk. Ko smo ga vprasali, ce ve, da mu benz ven lije, je reku Ja ja, sej je prov, sej to more, k je navit!!????
Jaz sem mali psihoptat...
Pa ga je pogledu in ko je bla zelena, pov s prvo speljal cim hitrejs, Audi je mal uzat ustou, pa ga je zacel dohitevat. Salta u drugo, pa gasa... Audi ga komot prehti, pogleda na stevc, tam ene 70-80 je mel (bojda) not, pa da se gasa.... No, uglavnem, z drugo ga je do ene 100 km/h naterou, pol mu je pa mal ventile ven pognal
Se bolj zanimivo je blo, ko ga je pol doma "popravlju in naviju". Ene cevke je v masino nastimu, pa so ven gledale... Neki je s sraufencigrom okol skaku, ko je masino vzgal, je zacelo ful spricat benz iz cevk. Ko smo ga vprasali, ce ve, da mu benz ven lije, je reku Ja ja, sej je prov, sej to more, k je navit!!????
Jaz sem mali psihoptat...
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
McAjvar ::
Jah, no... oba
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
HEKO ::
Em nekaj pa me res zanima....v zgornjih postihe ste govorili, da lahko avto navijete, in pol ima VEČJO moč, VEČJI navor (do tu je vse ok) in MANJŠO porabo goriva???
Zanima me, kak lahko ima avto, ki je navit (motor proizvede več moči) porabi manj goriva. Pri motorjih je tak, da morš povečat dize, in je pol poleg moči tud poraba bencina VEČJA in ne MANJŠA. Plese exlain?!!
Zanima me, kak lahko ima avto, ki je navit (motor proizvede več moči) porabi manj goriva. Pri motorjih je tak, da morš povečat dize, in je pol poleg moči tud poraba bencina VEČJA in ne MANJŠA. Plese exlain?!!
Be good, be bad ---> JUST KEEP ON OVERCLOCKING...[Heko]
diso ::
pojdi na to stran in si preberi. avtomobilski motorji imajo ponavadi računalniško enoto, ki jih krmili. samo stare kripe imajo še uplinjač, kot jih imajo motorji. ampak kaj bi razlagal, mogoče pa živiš še v kameni dobi!
SkIDiver ::
HEKO to je pri novejšik avtomobilih katere krmili elektronika. Pr starih k pa tega ne poznajo se pa poraba strašansko poveča. Aja še ena obrazložitev za tiste cevke pr jugiču od McAjvar-jevega soseda. Cevke nucajo za odvod bencina da ne zalije svečk ker pol je kaput. Ja smešn se sliš sam če benz svečke zalije avto crkne. Zato nucajo cevke za odvod odvečnega bencina. Pr dizlu je to mal drgač. Dizl ne rab nobenih svečk da nafta eksplodira v bloku ampak nuca sam pritisk da pride do reakcije. In ker avto enastavno rečeno odpreš ima več dovoda nafte in zraka je pritisk na bate večji ima avto večji navor večjo moč in gre k kur*a. Ampak posledica je prevelik pritisk na bate in motor dobesedno raztrga. Ali bate ali glavo in ventile. No jz sm bil priča k je glava razpokala k led bate je pa zabilo čez posodo za olje(karter) ki se nahaja na dnu motorja. Seveda za tak dosežek je potrebna zamenjava diz pa širše cevke za dovod nafte in še in še. Sam za tistih nekaj kilometrov kolikor jih avto nardi je škoda take zadeve delat, še posebej na dizlu, ker pri tem trpi tudi visokotlačna razdelilna pumpa za nafto (boš pumpa) in če se ta pokvar oz zariba ali polom ni pocen. Primer za ford mondeota td letnik 93 stane nova 4 jurje mark. Se prav dve pumpi stanejo tok kukr stane avto. Zato tako početje odsvetujem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43792 (23442) | ...:TOMI:... |
» | VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16614 (12880) | overman |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11974 (10221) | ani |
» | Avtomob čipOddelek: Na cesti | 4468 (4071) | Dr_M |