» »

Quake IV - Multiplayer

Quake IV - Multiplayer

1
2
3

Dr Evil ::

Singleplayer je kr dober:D

Na multiplayer pa mi tudi na serverih z nizkim pingom laga.:\

Zgleda morajo še netkodo stweakat.

strictom ::

Vsi ki pravite da gre Quake od dvojke samo navzdol = ;((

Največ ljudi je igralo in še igra Q3A. Od leta 1999 od kar je izšla pa vse do zdaj ni izgubil precej na številu uporabnikov :\
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

fahrenGONE ::

Ja, se strinjam po popularnosti od nekako 2000 do danes je Q3 prvi, potem so Q2 in sele nato QuakeWorld (prirejen Quake 1). Original Quake 1 pa je bil popularen samo na zacetku, ampak je hitro odstopil mesto QWju, saj ni imel nobene predikcije in pri serverjih z 200 pinga si videl vse s takim zastojem in je bilo full tecno igrat. QW je prinesel veliko izboljsav in bil #1 dokler ni prisel Quake 2. Tam je prislo do razcepa, eni so ostali na QW, drugi so sli na Q2, poleg ogromno novih igralcev, ki so zaceli ravno s Q2.

Pri Q3 je spet bila ista zgodba, nekateri so ostali na Q2, je pa zanimivo da je kar nekaj folka iz QW scene odslo na Q3. Seveda je Q3 dobil najvec novih igralcev od vseh treh in vcasih si prisel na server s samimi noobi. >:D Zdaj me edino moti veliko cheaterjev, na sreco pa obstaja PB in razni modi, tako da se da tudi to odpraviti. Edino kar je pri PB motece je to, da zahteva original key, medtem ko ga id Software vec ne zahteva. Zaradi tega je prislo se veliko novih igralcev iz vzhodne EU in juznoameriskih drzav, ki pa ob uporabi PunkBusteja ne bodo sli na server. Je pa zanimivo, da je najvec cheaterjev iz vzhodne EU in Nemcije. Go figure.

Q4 je dobro narejen, ampak sem tudi jaz opazil da rabis cim nizji ping in se par problemov, ko se kaksen zvok ponovi. Po moje je to v server side event kodi, ki jo je tudi najtezje testirati brez resnicnih serverjev in klientov z razlicnimi (visokimi) pingi. Morda bi bilo cool, ce bi dali pred izidom Q4Test, kot je id izdal Q3Test in tam so odpravili vse najbolj motece buge. Lahko bi izdali posebne kljuce za test in ob izidu igre jih razveljavis in tako motiviras ljudi da igrajo normalno igro, ne vec testne verzije.

Saj bo kmalu update + source. Jaz bom delal na mojem Q4 Excessive modu. Upam da bodo porihtali net kodo, ker je Excessive bolj zahteven od normalne igre. Moj mod je baziran na Mr. Pants Excessive Overkill s tem da imas Rail kot v Instagib in se nekaj izboljsav, kot so instant respawn, pit/space fall -> teleport, ipd... Sem imel tudi projectile teleport ampak pri excessive se to lahko izrablja, saj imas ogromno raket in granat. Imam se ene ideje, ki pa jih bom najprej testiral na Q3 (tudi zato ker imam samo tam source hehe).

ahac ::

Jaz imam tudi radeon 9100 in prav tako je vse zeleno... no.. glede na to, da F.E.A.R. in večina ostalih špilov še vedno dela dost lepo mislim, da idju mal dol visi za folk z starimi grafami in se jim sploh ne da ukvarjat z tem.. čeprav verjetno ne bi bil kakšen velik problem to zrihtat... samo min. in recommended zahteve so super reklama za sponzorje razvijalcev iger (ATI in nvidia).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

_Dejan_ ::

No meni igrica deluje normalno imam GF6600GT in deluje na 1024/768 High detail tekoče brez zatikanja. Na ultra detail sploh ni možno igrati cca.5-10fps. Možno da tudi zaradi rama ker ga imam samo 1GB špil pa je rabil veliko več. Slikca:

No to je screenshot ko je že mal padla poraba prej pa je žrlo cca. 1.8GB
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

Good Guy ::

men dela brez problema na 1600x1200 16x AS mam pa 512 rama (512 mb je crknil)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

_Dejan_ ::

na ultra nastavitvah?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

MadMicka ::

jaz mam radeon 9700 pro, majcen navit amd 2400+ in 1 gb rama, pa mi dela za en k....... ;(

PiPe ::

priporocam malo branja in testiranja:

Upset Chaps Quake4 guide
PiPe

Good Guy ::

na ultra nastavitvah?


da
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

]Fusion[ ::

A fixed tic rate removes issues like Quake 3 had, where some jumps could only be made at certain framerates.

Eh kaki bad.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

MadMicka ::

rovtar, a si ti že kdaj slišal za fpsje? Čim je fight, mi padejo iz 60 pod 40!. Zdej, če igraš single player, to niti ni problem, ne moreš pa tako igrati multiplayer.

Good Guy ::

kaj v singl playeryu ni fihgta?

pol ga še nikol nisi špilu!
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

MadMicka ::

dej preber, kar sm napisal...

dejansko pa smisla q4 ne vidm (razn, kokr misljo zaslužt denarja). Single player je sicer čist ok streljačina, kar se pa multiplayrja tiče, je pa tko k q3, edin, da je moving mal bl u kurcu.

Skratka, boljš je špilat q3 >:D

strictom ::

Če je tk ko pa Q3 potem sem najsrečnejši človek na svetu. Če je pa še singleplayer zakon pol pa itak samo pojem še. Ker so pa še dodali staro q3dm17 mapo ... orgazmično :D

Sicer pa moram še igro prej probat :D
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

asdfghj ::

rovtar ne lagat da igras z 512mb rama na ultra high ker ni mogocee, ker imam 1gb in ce dam na ultra high so frejmi zeloooo nizki.
p.s. si pogledal da mogoce ne igras quake3?
p.s2 in glede na tvoj podpis so moje komponente boljse tako da ne bos govoril da jmam preslabe

fahrenGONE ::

Gladko igranje na Ultra? Hm to bo pa kar tezko, edino ce nimas SLi/CF. Za multiplayer se mi zdi da pomaga ce se izklopi Shadows, ampak za Q4 ne vem tocno, za Doom 3 je bila kar razlika v FPS na ta racun.

KameHameHa ::

Mogoče pa špila na ultra detailih in 640 x 480 resolucije LOL:D al pa na taki ko jo ima telefon 288 x 166 pa 300 FPS ma:P :D ;) kdo ma ma!
KitaKiHira

para! ::

Pri ultra high nastavitvah teksture niso stisnjene, zato je že 512MB RAMa na GRAFIČNI KARTICI idealna zadeva, 1GB sistemskega RAMa pa IMO že kar nujno.

Sicer pa se MP ponavadi ne igra na ultra high settingih, ne?

lp
Death before dishonor!

para! ::

Ste vidli crouchslide u q4?

Linki:

AVI 1
AVI 2

lp
Death before dishonor!

para! ::

In pa vodič po grafičnih nastavitvah za različne konfiguracije:

Upset Chaps Quake 4 Guide

LP
Death before dishonor!

fahrenGONE ::

Ja, zgleda cool - za 3 sekunde. A si predstavljas polovico cepecih, hitro brzecih igralcev na serverju? LOL, to je se slabse kot bunny hopping. Da ne bo pomote, meni je premikanje v Quake 4 malo prepocasno, ker sem navajen na Excessive (vecina serverjev ima tudi hitrejsi move speed) in bi rad videl hitrejse premikanje v Quake 4, ampak crouch-slide zgleda res debilno. :D

para! ::

Hehe, pa sej kolikor sem videl iz posnetka, ne moreš kar klečat in slajdat. Moreš skočit, da maš nek zalet :>


LP
Death before dishonor!

AndrejS ::

Kje so kurčevi BOTI za MP ???

para! ::

AndrejS, botov ni. V Q3 so dodali bote, verjetno zato, ker je pač Q3 ARENA, ni single playerja.

LP
Death before dishonor!

fahrenGONE ::

Ja, upam da to popravijo, saj nimam nic proti fintam ampak ne bi rad prisel na server kjer bo na "q3dm17" vecina igralcev cepe drsela okoli. Nekje mota bit ena meja, lol.

para! ::

A si sploh probal ta trik, fahrenheit? Jaz ga namreč še nisem, ker šele nameščam updejte na nov box. Zato tudi vprašam.

lp
Death before dishonor!

fahrenGONE ::

Sem in mi dela samo malo, ne tako kot je prikazano. Ce mi uspe ti verjetno ne bom mogel sporociti, ker mi tRoN (sem falil caps?) brise poste, in me je minilo da bi sploh se kaj pisal sem.

Black Metalc ::

Meni se q4 ful dopade. Skoda ker nimam boljsega kompa. Z navito 9800PRO in 512MB rama bol slabo poganjam zadevo (sej bodo kmal prsli low detail configi ven in bomo tudi lastniki svoh kartic igral:). Multi pa se mi zdi da ima podoben movement kot q3.

sleby ::

ocitno imamo vsi lastniki radeonov 9100 'specialne efekte' v zeleni barvi:]
no, zato pa cakam na novo graficno:)

Tr0n ::

Zeleni artefakti (ali artefakti na splosno) ponavadi kazejo na prenavito oz. graficno, ki se pregreva.

fahrenGONE ::

Pri Radeon bos videl crne kockice/pike, prej kot zelene artifakte.

Dr_M ::

Black Metalc: kok pa mas fps? jest mam z r9800pro (nenavito) in barton 2400MHz, q4 v 1152x864, High, 2x fsaa 4x af in vsync on 30-50fps.
ampak zacuda se da prov lepo igrat, medtem ko ostalih spilov nism mogu s tok frejmi :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

sleby ::

tron tuki ne gre za zelene artefakte ampak je VSE zeleno. in to na nenaviti graficni z silver orbom:) cudno ha?
sej pravm.. mal preber po netu in bos vidu da majo cisto vsi z radeoni 9100 zeleno sliko.

Tr0n ::

Catalyst problem torej. :)

Zakaj pa kupujete ATI kartice. >:D

fahrenGONE ::

Morda za staro serijo, 9800 in x8xx delajo super, pa verjetno vse vmes in 9600/9550. Ne vem ali je beta catalyst zunaj, bo pa nov catalyst v kratkem.

Za nV pa imas shimmering v Battlefield 2. :)

Black Metalc ::

Dr_M:

Ja fps so 60, sam ko spilas multi mora bit skos konstantno se pravi 60. Ker ko pride vec playerjev naenkrt in vsi palijo s hyperblasterjem zacne precej stekat :\. Sej zdej sestavlam nek cfg s cimvec fps (ima kdo kaj podobnega ze sestavlenga?). Skoda k v q4 ni timedema dab se cfgji loh dejansko primerjal.

Lp

EvilDare ::

"recordNetDemo ..."
"playNetTimeDemo ..."

Klik

franci ::

Jaz probavam v single player kok frejmov naredi.
posnameš si demo pa tako:
'recorddemo xxx' (xxx je ime dema)
'stoprecording' (prenehaš s snemanjem)

timedemo xxx (začne testirat)

P.S. Brat ima R8500 pa ima tudi vse zeleno. Bo treba počakat na nove driverje.
Hello, hello, hello, how low?

fahrenGONE ::

Ali pa morda lahko jaz pomagam (ceprav mi brisejo poste in me je minilo):

Startaj Q4 s tem (spremeni shortcut, da ne bo treba vedno pisati):


Quake4.exe +seta r_renderer ARB


Ce hoces, lahko testiras tudi s Quake4.exe +seta r_renderer ARB2 ali Quake4.exe +seta r_renderer R200. Zdi se mi, da je problem, ker rabi R200 -- to lahko preveris z ukazom gfxinfo v konzoli. Konzolo se vklopi s CTRL+ALT+~ ali pa samo ~, ce imas com_allowConsole 1 v ../q4base/Quake4Config.cfg oziroma v ../q4base/autoexec.cfg.

V te dve datoteki lahko tudi dodas seta r_renderer ARB, da ti ni treba tega parametra dodajat ob zagonu. Autoexec.cfg originalno ni prisoten in ga sam ustvaris. Je misljen za osebno konfiguracijo. Config pa Q4 zapise ob izhodu iz igre. Notri grejo vse system variable in vse, ki so bile postavljene s seta, saj tisti 'a' v seta pomeni, da se mora arhivirati.

Imas tudi sets, setu, set in v starejsih Quake tudi setr. Ok, ampak to ni tako vazno, ti probaj s seta r_renderer ARB in povej ce dela.

Edit - obstaja se par drugih renderer nacinov (ceprav priporocam da testiras z ARB najprej):

r_renderer”x”. x specifies the rendering path to be used. Quake 4 features several hardware specific rendering paths, although it initially will detect the most appropriate path to use in the game. As such you shouldn’t need to alter this setting. For informational purposes though I’ll include them anyway – arb, arb2, nv10 (GeForce), nv20 (GeForce 3) and r200 (Radeon 8500). There is also an additional best option which indicates that the game detected and set the best rendering path to use.

Se pravi nekje je bug pri R200 in 'best' ga nastavi/uporablja. Ostali, kot je NV10 ipd verjetno ne delajo ali dobis manjsi FPS.

Se nekaj - glavni meni v Quake 4 je zelene barve, da ne bo kdo mislil da je kaj narobe, hehe. :D

Zgodovina sprememb…

fahrenGONE ::

Sem delal nekaj testov in je tako:

r_renderer ARB - ok
r_renderer R200 - vse v 3D je zeleno, menuji zgledajo normalno
r_renderer ARB2 - najboljse, ce ti dela uporabi ARB2, ker je lahko tudi hitrejsi (odvisno od kartice!)
r_renderer NV10 - podobno kot ARB
r_renderer NV20 - podobno kot ARB

Vsi ukazi primejo takoj, ni potreben vid_restart (ta ukaz lahko rabis za spremenit resolucijo brez izhoda iz igre). Ce komu pase, na priklice mini-konzolo s SHIFT + ~, da se vidi vec ekrana ko pises. Je prav cool tale mini konzola. :)

fahrenGONE ::

Veckrat vidim da folk nima pojma kako se posname demo... To so pravi ukazi za snemat demote v Q4:

playNetDemo - playback a network demo
playNetTimeDemo - run a timedemo on a network demo
stopNetDemo - stop playing/recording a network demo
recordNetDemo name - start recording a network demo
( ce je brez imena se zacne z demo0000 in povecuje za 1 )

Navaden recordDemo pa snema render demo, ki zavzame tudi vec kot 100MB brez problema. Net demoti pa so veliko krajsi.


Za Quake 3 pa imam tale bind:
bind f5 "g_synchronousClients 1;record;g_synchronousClients 0"
bind f6 stoprecord

Na prvi pogled nima smisla, ampak je samo finta da se zaobide g_synchronousClients, ki naj bi bil potreben v Q3 za snemat demote, kar pa seveda ne drzi za kliente.

Zgodovina sprememb…

sleby ::

hu hu kul!

r_renderer ARB - dela!!!
r_renderer R200 - vse zeleno
r_renderer ARB2 - vse zeleno (skoda, ker je okrog 15 fps vec)
r_renderer NV10 - vse zeleno
r_renderer NV20 - vse zeleno

uglavnem vazno, da dela. ceprov vseen rabm novo graficno:)

fahrenGONE ::

Nice! Me veseli da dela. Skoda da ni ARB2 tudi ok, ker je res hitrejsi. Saj, zdaj noben nic, potem pa bodo naredili Quake 4 popravek in Catalyst popravek naenkrat (fix je mozen z obeh strani). Pri meni je zeleno samo pri R200, default pa je ARB2.

Za kartico svetujejo 9700 in vec. Hm no ja, saj je bilo za pricakovati, ker je Doom 3 pogon...

jest10 ::

No z 9000PRO se da zadovoljivo igrati na 800x600:D Jasno low nastavitve, sence vklopljene

para! ::

Če se hočte probat: outlands.quaddown.org

lp
Death before dishonor!

seminal ::

a da kdo IP do dobrega serverja po možnosti slovenskega:\

Tr0n ::

Saj imas server browser v samem spilu. Pac po odzivnih casih sortiras.

MadMicka ::

jest10, a ati 9000 igras multiplayer al singleplayer? V vsakem primeru povej, kok mas fps-jev, pa ker proc mas.

jest10 ::

Ne singleplayer igram. Za FPS lahko povem drug teden, ker do torka ne bom prišel do tega računalnika. Drugače je pa Sempron 2400+@2004MHz, 256MB rama in 9000PRO. Res da se nalaga celo večnost in da po štartu kake 10-15s malo šteka zaradi nalaganja. Samo ko naloži deluje normalno.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Quake Champions (Quake 5) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13917934 (8375) scipascapa

Quake 4

Oddelek: Igre
111794 (1401) Mavrik
»

QUAKE 4

Oddelek: Igre
483016 (1514) EvilDare
»

Quake IV or 4

Oddelek: Igre
342354 (1196) Tilen
»

Doom III

Oddelek: Igre
182120 (1878) ahac

Več podobnih tem