» »

Prey

Prey

1
2
3 4

Mirč ::

prey je klasa zase,ni ji podobne igre gravitacija,učinki le teh,preslikave v drug prostor itd.. grafika je zelo dovršena, da te že počasi glava začne bolet od detailov itd,moja ocena igre čista 10.
lahko noč

klemen22 ::

Aha potem bi se reklo da smo dobili dostojnega "naslednika" Quake 2e?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Tr0n ::

Zakaj Q2? Tole je Prey. :)

mprox ::

tudi jaz bi dal oceno tam okoli 10 ;)
ta gravitacija je še posebej zanimiva ja, pa tut to da ko si dost ranjen se potem boris za svoje življenje...nekako manj pa mi paše zadeva o tem da lahko zapustis telo ;)
seveda pa komaj čakam na 10.7. ko bo izsla :D

ERGY ::

Sam uvod igre mi slici na half-life, potem pa vse skupaj preselijo na en spaceship in od tam naprej pa klasicno... Grafika je dobro izpiljena, effekti so res lepi, zvok zgleda tud v redu... bomo pocakal na final verzijo :)

tt2 ::

Za vse, ki pravite, da je igra noname bi rekel da se motite, ker igra prihaja iz pod rok razvijalcev serija doke nuken, ki delajo tudi na igri duke nuken forever, ki je ža kar lep čas v razvoju!!!!!

Mavrik ::

Prey ne razvijajo isti ljudje kot DN:F.

DN:F razvija 3D Realms, Prey pa HumanHead Studios.
The truth is rarely pure and never simple.

]Fusion[ ::

Kaj pa te dela 3D Realms tu zraven?
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Alpheus ::

reklama pa založnik afaik
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Mavrik ::

3D realms so založnik in "supervisor", torej dajo zraven svoje ime da se bolj prodaja.
The truth is rarely pure and never simple.

franci ::

...preslikave v drug prostor...

In kako to narediš?
Hello, hello, hello, how low?

Alpheus ::

@franci: maš eno stvar, keri se reče portal, greš skoz pa se v drugi sobi pojaviš. Nekateri portali so dvosmerni, nekateri se porabjo ko v njih stopiš, pa še zanimivo da v večino lahko stopiš le z ene smeri, z druge jo ne opaziš. Pa če ob strani gledaš je en zanimil blur effect :D
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Tr0n ::

Taksni instantni portali so. Pac treba probat, da vidis. :)

darkolord ::

Tisti bar na začetku je krneki, potem rata bolj zabavno :)

A ponavadi je pri celih igrah začetek enak kot pri demu in se potem nadaljuje, al je drugače?

Tr0n ::

Tisti bar je bil meni ravno dbesticen. :) Cool vzdusje, lahko igras vse arkade, menjavas glasbo v jukeboxu, gledas TV etc...

franci ::

Aha te preslikave.
Problem sem imel ko nisem vedel kako nadaljevat. Pa sem napisal 'noclip' da sem prečkal steno, potem ga izklopil in nadaljeval.
Ne vem kako bi pravilno prišel naprej. Bil sem v nekem majhnem prostorčku ki ma samo eno majhno luknjo (moraš pritisnit C da prideš notri).
Tukaj sem potem z 'noclip' prečkal steno.
Hello, hello, hello, how low?

Tr0n ::

Hmm, noclip je cheatanje. Vsepovsod se da naprej prit. :)

sverde21 ::

Da se, ampak moraš najdit :) , mene tud ene vrate že 2 dni zajebavajo, pa nimam pojma kak čez pridit :|
<?php echo `w`; ?>

mprox ::

si poskusil E??? ;) ker pomoje se takšne stvari da pomoje rešiti na tak način :)

Highlag ::

Demo je cool. Zanimivi problemii z šiftanjem gravitacije, razmišljati je potrebno bolj 3D kot je to navadno potrebno. Malo me zato zezala predzadnja uganke, v prostoru, kjer šibajo neke velikanske sfere. Pa celo radijo so postavili tja, in nisem gor pogledal:8).

Predvsem me je presenetilo kako lepo tekoče zadeva dela. Sem preizkusil tudi COD2 in ima ene dva kraja, kjer se dogajanje ustavi tako, da računalnik zrisuje 1slikico na 2 sekundi. Drugače pa tekoče. Kr neki....
Never trust a computer you can't throw out a window

Alpheus ::

@Highlag: saj uporablja eno predelano različico Doom ]I[ pogona, torej nebi smel met težav če ti COD2 dela razmeroma dobro, tudi na višjih ločljivostih in/ali nastavitvah

edit: btw, tisto ko si v tisto kruglo zaprt, je tam tista stvar zunaj tko velka ali si ti skrčen?
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alpheus ()

darkolord ::

ti skrčen... sej prej tisto kuglo vidiš ko si zunaj

franci ::

Ok zdej razumem te preslikave.
V tem prostorčku je ta portal, in sem šel čez, ampak zdej vidim da sem šel v narobno smer.
Hello, hello, hello, how low?

Good Guy ::

špil je kr kul dela odlično na max nastavitvah .. sam da original še dobim :P
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Tilen ()

sharp ::

Špil je zame fantastičen,nekaj novega,grafika je dobra pa tudi lavfa tekoče.
Drive fast as your guardian angel can fly.

miwche ::

meni je voiceacting malo beden, pa texture se mi zdijo zastarele. je to kaka omejitev v demotu ali le doomov srček ni bil pošraufan kaj preveč, oziroma ima te omejitve? nekje sem prebral da je poligonsko zelo omejen, zato toliko kvadrataste geometrije.

drugače pa zelo kul špil, samo malo več akcije rabi. do zdej se je vse vleklo.

Tr0n ::

Zastarele teskture?

WTF man.

Reloaded ::

Preigral demo, tudi meni špil SEKA!!!
Me pa zanima ena stvar glede surround sounda, mam X-Fija pa mi ni uspelo usposobit 4.1, mogoče bi mogo neke driverje dol potegnit, ker mislim, da mi je nekaj napisalo. Aja, pa presenečen kako zadeva laufa na 2800XP, giga rama pa 6600GT , meni delalo vse na MAX (1024 seveda), pa AA pa ANI pa ni štekalo :D Mogoče pa bo končna verzija še bolj grafično zahtevna?

Pa za tiste, ki jim grafika ne seka, nevem no, meni je zakon, doom engine MAXIMAL :D

CIAO
Reloaded!!!

miwche ::

@tron
za špil ki izide 2006 je na par mestih "od oka" kar švoh v tem pogledu (spranost/majhne teksture preveč resizane, itd..)

Tr0n ::

Ehm, niti ne.

G-man ::

Zanimivo pri meni glede Doom3 je bilo to, da ko sem ga prvič igral sem tik pred koncem nehal ker se mi preprosto ni več dalo igra (pa sem bil že na arheoloških izkopališčih). Kar nehal sem ker mi je obrnilo.

Potem sem ga čez eno leto in pol spet vzel v roke in ga končal in pri tem zelo užival. Mogoče ne tako kot v HL2 (ki ga še vedno premaga suma sumarum) ampak na nek drug način. Vsekakor se je naredilo preveč krivice igri, ki je bila še vedno daleč nad povprečjem večine iger, ki dandanes izidejo na tržišču.

Prey bomo pa definitivno preizkusil, izgleda obetavno kot pravite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

mojsterleo ::

za špil ki izide 2006 je na par mestih "od oka" kar švoh v tem pogledu (spranost/majhne teksture preveč resizane, itd..)
errr.... jaz bi rekel da se ti tut sanja ne kako zgledajo sprane teksture, ker v preyu jih definitivno ni, razen če igraš na najnižjih možnih detajlih, pa še tam so relativno dobre (če primerjam z drugimi igrami)

mogoče pa se ti anisotropni filter ni vklopil pa vse (še posebej v daljavi) izgleda zamegljeno

R33D3M33R ::

Preizkusil sem demo in lahko samo rečem, da je igra neverjetna. Če ta igra ne bo GOTY pa res ne vem kaj revije sploh ocenjujejo.
Portali so naravnost neverjetni, tako se že dolgo nisem čudil. Skozi portal prideš v isto sobo (celo vidiš se v njem 8-O ) ali kam popolnoma drugam. Vplivi gravitacije so sapojemajoči. Tista hoja po vseh možnih ploskvah sob je neverjetna 8-O . Krepela so prav ubitačna, vendar pa žal nisem videl vseh. To da duh zapusti telo je tudi dobra pogruntavščina, prav neverjetno. Alieni in njih naprave so neverjetno nagnusni (mečkalec na začetku dema je OMG 8-O ), izgledajo pošteno grozno. Sprašujem se kake bodo šele glavne zverine 8-O .
Doom 3 pogon odlično prispeva k vzdušju, ker uspe zadevo napraviti nagnusno in temačno. Sam sem pristaš Source pogona, ker je lep in sistemsko nezahteven, ampak je namenjen bolj svetlejše naravnanim igram. Na njem bi Prey verjetno izgubil svoj čar.

Kaj naj rečem. Lahko samo nekaj: OMG in prilepim par osuplih smeškov 8-O 8-O
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Tilen ::

Source je sistemsko nezahteven? Si slucajno kdaj sploh probal CSS?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

G-man ::

Source je v sistemskih zahtevah v defaultu bolj fleksibilen kot D3. Ampak se da tudi D3 zmodificirat (če je laufal na Voodoo 2 SLI...:D )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

strictom ::

source engine + HDR... Kar zahtevna kombinacija.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tr0n ::

Kaj pomeni bolj fleksibilen?

klemen22 ::

Uf uf kera igra, kera igra. Če bo celotna igra narjena tako zanimivo kot demo ji ne uide "Game of the Year". Vidi se kaj pomeni dobra igra. Sicer so jo napovedali že ene 8 let nazaj ampak za kvaliteto se spalča počakat.
Aja pa prosim vas. V Preyu je grafika 10x boljša kot v HL2i kjer je čisto povprečna. Pač Doom3 engine kick ass.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Cinderela ::

noja pretiravat nerabis. Nic bolse ne zgleda ko CSS z HDR osvetljavo. Povruhu so modeli uber grdi. Vsej cloveski so ko kocke v primerjavi z CSSjevim.

klemen22 ::

Ah dej no mir. Pa kako grafiko maš ti to naštimano. Ker jaz ko primerjam grafiko HL2 in Preya na MAX. detajlih je HL2 poden od podna (seveda v primerjavi s Preyem).
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Rotaidal ::

Teh dveh pogonov ne moreš primerjat! Source pogon je veliko "boljši" do računalnikov. Kajti moj kolega je igral Hl2 na Geforcu 2, z 32mb ram! Doom 3 pa mu ni šal. Pa mislim, da je source pogon veliko boljši za igre ki se dogajajo na prostem! Če bi farcry naredili na doomovem pogonu, nevem kako bi to gladko delovalo!

Vendar bomo videli kaj bodo naredili z doomovim pogonom v Quake wars.:D

R33D3M33R ::

Tilen:Source je sistemsko nezahteven? Si slucajno kdaj sploh probal CSS?

Mah ste postali pikolovski. Samo grafika grafika grafika. Pozabljate, da nimajo vsi denarja, da bi si kupili novo grafično vsako leto.
Source je veliko boljši pogon, ker je bilo avtorjem vsaj malo mar za tiste, ki ne mečejo denar samo za igre. Teče mi gladko in grafika je za moje pojme odlična. Tudi DooM3 pogon ima odlično grafiko, ampak zadeva komaj tekoče deluje.
Igral sem Half-Life 2 na precej višji resoluciji in vklopljenih več detajlih kot Doom 3. Prav nikoli niso FPS padli pod kritično mejo, ki bi jo opazil kot štekanje. Za Doom 3 sem žal potreboval ure in ure tweakanja, da mi je tekoče deloval na 800x600 8-O. Seveda, tekoče deloval ko sem bil sam v sobi. Takoj, ko se je pojavil kak monstrum pa je veselo štekalo ;(

Aja, če se kdo sprašuje imam R9500Pro, 768 MB RAM in AthlonXP 1800+. Povprečna današnja grafična je na rangu moje, z RAMom ni nič boljše kvečjemu slabše, le CPUji so precej precej hitrejši.

klemen22: zaslužil bi si persona non grata, ker govoriš bedarije. Kako je lahko poden od podna? Potem ti kake igre ( s Quake 3 pogonom recimo) sploh pogledaš ne, ker so še hujši poden od podna? :\.
Daj vzdrži se raje, ker se vidi, da očitno favoriziraš Doom pogon.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

klemen22 ::

R33D3M33R: vsak ima svoje mnenje. Doom3 pogon je višek današnje tehnologije na področju pogonov. Source se mu po lepoti ne more približati. Tisto konfiguracijo ko imaš pa ni za današnje igre. In prosim ne kritizirat avtorje (Carmacka&co.) samo zato ker imaš ti beden PC za igre pa ti ne dela Doom3 gladko v 800x600. Pač je sistemsko zahtevnejši pogon. Ampak lepota se plača. Morda sem s tistim "poden od podna" pretiraval. Samo je slika na MAX detajlih precej precej v prid Preya.
In ne grafika ni vse, zdaleč od tega. Samo je bilo ravno nekaj govora o tem kako dobro igra izgleda. Motiš se, še sedaj včasih prižgem RTCW (osnovan na Q3 pogonu) in odigram kakšno stopnjo (trenutno še vedno moja the best streljačina za PC).
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

EvilDare ::

Če se prav spomnim sem igral Doom 3 na R9500 pro na 1034/786, brez glajenja high grafika razen bump maps ali nekaj takega na off. Ne spomnem pa se koliko sem dobil fps pri timedemotu. Pey zgleda fenomenalno sicer zaradi izpiljenega pogona maloframerate pade do 30, ampak upam da bo še za kakšen frame v celotni verziji manj. Sigurno bo letos igra leta, saj za kaj drugega ne bo izbire. Quake wars pride konec leta, Crysis pa nihče ne bo kupil ker ne bo nobenemu lavfalo.

mojsterleo ::

crysis bo menda na voljo tudi za winxp in dx9

če bojo stavili samo na visto in dx10 bojo pogoreli, to še najmanj eno leto ne bo kak posebn standard

Cinderela ::

no sej prey mi dol visi zato ker je igra sama po sebi bedna. To da so modeli kvadratni je samo dodatek :D

miwche ::

Crysis bo seveda laufal na XP in DX9. Le da bo imel opcijo tudi za DX10, isto kot je zdej COD2 glede Dx7 in DX9.

Chronoboy ::

klemen22: si kdaj poizkusil source + HDR tehnologijo (Lost Coast/Epizode One)? Rekel bi, da ne.
Je malo manj prilagodljiva, samo zdi se mi, da se vedno bolj kot D3 engine.

Cinderela ::

Ja pogon od surca se konstantno nadgraduje in sproti z Coutner Strikom raste. Lih pred kratkim so modeli dobli se vidna orozija na sebi ter lepse oblike. Mape dopolnjene z HDR mi dajo lih tak nekje 40 fps se lol zato mam to izklopleno.
spil pa lahko poganjas od dx5 do dx9c in pri dx7 in 8 zgleda sevedno cool.

Zgodovina sprememb…

klemen22 ::

V Sourcu z HDRjem itak pretiravajo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BioShock (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
50542366 (5467) FireSnake
»

Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
74294508 (12171) Testman42
»

ID objavil izvorno kodo Doom 3 pogona in to pod GPL 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5813015 (9463) opeter
»

Duke Nukem Forever "mogoče" letos (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
549865 (6907) edge540
»

grafika pri RTCW2

Oddelek: Igre
281298 (906) Gr0unD Zer0

Več podobnih tem