» »

Kdaj bo umrl 2G?

Kdaj bo umrl 2G?

EFF - Medtem ko se že uvajajo mobilna omrežja pete generacije (5G), z omrežji četrte generacije (4G) pa so končno pokriti večji deli države, še vedno deluje tudi infrastruktura za dobri stari 2G. Tehnologija ima že zelo dolgo brado, saj je nastala leta 1991, kar prinaša tudi varnostne pomisleke. V 2G so do danes odkrili toliko ranljivosti, izmed katerih vseh sploh ni možno zakrpati, saj so nekatere del dizajna, da bi ga bilo smiselno pokopati. V ZDA, Kanadi, Južni Koreji, na Japonskem so ga že pred petimi leti (in poteka celo izklop 3G), v Sloveniji (in celi Evropi) pa še ne. Novi Android vendarle omogoča, da si vsaj na telefonu onemogočimo uporabo 2G, kamor bi telefon sicer preklopil, če bi bilo drugih omrežij - ali pa bi tako le mislil.

Glavni težavi 2G sta šibko šifriranje med baznimi postajami in telefoni, ki omogoča prisluškovanje (in to celo pasivno!) v realnem času. Druga težava je odsotnost kakršnegakoli zagotavljanja pristnosti, kar komurkoli omogoča lažno predstavljanje za bazno postajo ali telefon. V praksi to prinaša težave tudi za novejše telefone in omrežja, saj lahko lažne bazne postaje namenoma oslabijo povezavo do te mere, da telefon preklopi na 2G, potem pa je tarča napadov. O nevarnosti mobilnih omrežij smo na Slo-Techu obsežno pisali že v preteklem desetletju (1., 2., 3., 4.) in 2G se odtlej seveda ni spremenil.

V novejših telefonih z Androidom 12 je temu možno ubežati tako, da izrecno onemogočimo uporabo 2G. Nastavitev za zdaj deluje na novih Googlovih in Samsungovih telefonih (če imajo Android 12 in Radio 1.6 HAL). To seveda ne pomeni, da so omrežja 3G, 4G ali 5G varna. So pa precej varnejša od 2G, ki je izrazito nezaščiten. Za uporabo 2G ni prav nobenega pametnega razloga, saj ne omogoča prenosa podatkov in le pogojno SMS-e. Uporaben je le za analogne klice, kadar ni na voljo nobenega drugega signala, in za zlorabe.

76 komentarjev

«
1
2

user1618 ::

Upam, da ne preden bodo slovenske regionalke zvezno pokrite z vsaj 3G
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain

beatdirector ::

Največji pomislek imam glede izkljapljanja 2G zaradi dometa. 2G deluje dejansko skoraj povsod. 3,4 in 5G imajo veliko manjši domet.
Prevsem zaradi frekvenc in moči oddajnikov. Rešitev je sigurno možna za kakšnim Bolj varnim protoklolom in isto frekvenco in močjo.
Do takrat pa naj le bo 2G.
MUSIC MATTERS

pegasus ::

Kako mislite kdaj bo umrl 2g? Tu v najnaprednejši deželi nemčiji imam samo 2g, kadar imam srečo, v pisarni pa niti tega ne ... sem offline. Kar mi sicer popolnoma ustreza ;)

d4vid ::

Kaj pa razne naprave, ki podpirajo le GPRS in EDGE?
Ena takih je recimo sledilna napravica TK102B, ki jo imam montirano v vozilu. Če ugasnejo 2G, bodo take naprave šle lahko samo v smeti.
Sicer preden bodo ugasnili bo trajalo in bo vmes že to precej zastaralo, ampak vseeno...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

feryz ::

Ko si v hribih ali gozdovih in se kaj zgodi, je 2G še kako pomemben.
Ali ne gre za življenja? Se ne sekiramo več?

MKrmec ::

ne serite, jest mam GPS sledilce na 2G, ma da ostane za vedno!!

mrTwelveTrees ::

Točno tako, 2G mora ostati za slednje, za razna stikala za vklop, za alarme, itd...če bo Telekom ali A1 to izklopil bo izgubil nekaj naročnikov.

miko22 ::

kaki sledilci so to? kak link kaj ste nabavili?

MrStein ::

analogne klice?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

d4vid ::

miko22 je izjavil:

kaki sledilci so to? kak link kaj ste nabavili?


TK102B na aliexpressu, cca 20€. Vtakneš sim, sprogramiraš na svoj traccar strežnik in daš v avto.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

miko22 ::

Deluje ok? Je natančno? kaj pa baterija ali priklopite na kak usb?

d4vid ::

Jaz mam na stalen plus v avtu, ima tudi svojo baterijo. Zaenkrat deluje OK, je na neke 15m natancna, ceprav obcasno ustreli mimo za kake 300m. Za ta denar je to to.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

miko22 ::

TOLE sem našel. ni slabo. pa poceni.

Vuli ::

ma sej internet na telefonu sploh ne dela preko 2G
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

sinalko ::

Vuli je izjavil:

ma sej internet na telefonu sploh ne dela preko 2G


Kak ne dela? Seveda dela. Samo je prepočasen.

Vuli ::

večkrat sem probal, na enem delu je samo Edge in ne odpre nobene strani.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Karamelo ::

Vuli je izjavil:

večkrat sem probal, na enem delu je samo Edge in ne odpre nobene strani.


daj malo bolj pojasni to kar si napisal

c00L3r ::

beatdirector je izjavil:

Največji pomislek imam glede izkljapljanja 2G zaradi dometa. 2G deluje dejansko skoraj povsod. 3,4 in 5G imajo veliko manjši domet.
Prevsem zaradi frekvenc in moči oddajnikov. Rešitev je sigurno možna za kakšnim Bolj varnim protoklolom in isto frekvenco in močjo.
Do takrat pa naj le bo 2G.


Se strinjam. V našem bloku, če želiš telefonirat in bit ves čas dosegljiv, si moraš na telefonu preklopit na 2G only. To velja za A1 omrežje, Telekom ima OK signal. Če pustiš Auto oz, 2G/3G/4G se zgodi, da je 3G signal na meji delovanja, med pogovorim prekinja in si dostikrat nedosegljiv. Nima veze, če imaš stari Android, novi Android, stari iPhone ali nove iPhone. Telefoni hočejo preklopit na 3G zaradi sočasne podatke povezave in manjše porabe energije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

sinalko ::

c00L3r je izjavil:

beatdirector je izjavil:

Največji pomislek imam glede izkljapljanja 2G zaradi dometa. 2G deluje dejansko skoraj povsod. 3,4 in 5G imajo veliko manjši domet.
Prevsem zaradi frekvenc in moči oddajnikov. Rešitev je sigurno možna za kakšnim Bolj varnim protoklolom in isto frekvenco in močjo.
Do takrat pa naj le bo 2G.


Se strinjam. V našem bloku, če želiš telefonirat in bit ves čas dosegljiv, si moraš na telefonu preklopit na 2G only. To velja za A1 omrežje, Telekom ima OK signal. Če pustiš Auto oz, 2G/3G/4G se zgodi, da je 3G signal na meji delovanja, med pogovorim prekinja in si dostikrat nedosegljiv. Nima veze, če imaš stari Android, novi Android, stari iPhone ali nove iPhone. Telefoni hočejo preklopit na 3G zaradi sočasne podatke povezave in manjše porabe energije.


To jaz tudi lahko potrdim iz prve roke. V bloku dosegljiv kolko tolko normalno edino, če sem imel nastavljeno na 2G only. Govorim za A1 omrežje. Zdaj na Telemachu dosegljiv tudi na 4G.

mtosev ::

2G? To je moj prvi mobilni telefon Ericsson A1018s podpiral, ki sem ga dobil leta 2000.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

_Denny_ ::

Upam, da sploh ne. Največji domet, najmanjša poraba baterije in na njem deluje čisto vse od Nokij iz 1995 do novega iPhona, da raznih trackerjev in alarmov sploh ne omenjam.

Naj se raje rešijo 2100 MHz 3G sranja, če že hočejo večje dobičke in manj izdatkov...denar je razlog za izklope, ne varnost in podobno. Frekvence stanejo, vzdrževanje treh tehnologij naenkrat tudi, potem pa brilijantna ideja, da se ugasne ravno eno izmed bolj uporabnih (in uporabljanih).
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

U2ros ::

pegasus je izjavil:

Kako mislite kdaj bo umrl 2g? Tu v najnaprednejši deželi nemčiji imam samo 2g, kadar imam srečo, v pisarni pa niti tega ne ... sem offline. Kar mi sicer popolnoma ustreza ;)


Ja, vem o čem govoriš. Človek ima v Nemčiji včasih občutek da je v Moldaviji kar se tiče IT infrasturkture, vključno z mobilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: U2ros ()

strom_15 ::

V Evropi operaterji večinoma izklapljajo 3G. Ker v Evropi imajo ostale države zelo dobro podprto tehnologijo VoLTE in VoWiFi tako, da večino uporabnikov kliče preko 4G le za nepodprte telefone in tujce, ter tam kjer ni 4g pa je na voljo vsaj 2G. npr. v Nemčiji, na Češkem, in določeni ostali operaterji v drugih državah nimajo več 3G omrežja.

Se pa strinjam, da je v Nemčiji mobilno omrežje zelo slabo pokrito. V ostalih državah je mobilno omrežje dobro pokrito (vsaj tam kjer sem bil).

starfotr ::

Cilj je izklop 2G, 3G, 4G in vse frekvence imet za 5G in xG.

Dokler bo tako sranje s tehnologijo VoLTE in VoWiFi, da bo treba imeti naročnino (ne predplačniško), da to dela samo v domačem omrežju in ne v tujini na roamingu in da to podpirajo samo določeni telefoni pri določenih operaterjih, do takrat bo 2G in tudi 3G še kako aktualen.

Res ne razumem, kako ne znajo naredit, da bi vtaknil katerokoli SIM v telefon pri kateremkoli operaterju v kateri koli državi in da bi delalo, tako kot se zagre. Res smo neumni s to tehnologijo.

Danes lahko 100 let star analogen telefon priklopim na PSTN linijo ali na modem ki ima analogni izhod in stvar dela.

opeter ::

Mene redno meče na E ... če imam 3G, kaj šele 4G sem lahko srečen. BOB/A1 omrežje, SV Slovenija. Ampak tudi pri Telekomu ni nič boljše. Telemachova mreža pa je na našem koncu sploh problematična. So pa Hrvati toliko "močnejši".

starfotr je izjavil:

Danes lahko 100 let star analogen telefon priklopim na PSTN linijo ali na modem ki ima analogni izhod in stvar dela.


Ja, to je res, ampak samo, če deluje elektrika. Nekdaj je telefonska linija imela svojo ločeno napajanje, ki je delalo celo v primerih, ko ni bilo elektrike.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

poweroff ::

d4vid je izjavil:

Kaj pa razne naprave, ki podpirajo le GPRS in EDGE?
Ena takih je recimo sledilna napravica TK102B, ki jo imam montirano v vozilu. Če ugasnejo 2G, bodo take naprave šle lahko samo v smeti.
Sicer preden bodo ugasnili bo trajalo in bo vmes že to precej zastaralo, ampak vseeno...

Boš pač vrgel v smeti in kupil tako, ki bo podpirala 4G.

Jbg, kapitalizem. ;)

Drugače je pa meni osebno super, da se 3G ukinja. 2G pa... če bodo rešeni problemi z dometom, se lahko tudi ukine.
sudo poweroff

GupeM ::

starfotr je izjavil:

Res ne razumem, kako ne znajo naredit, da bi vtaknil katerokoli SIM v telefon pri kateremkoli operaterju v kateri koli državi in da bi delalo, tako kot se zagre. Res smo neumni s to tehnologijo.

Danes lahko 100 let star analogen telefon priklopim na PSTN linijo ali na modem ki ima analogni izhod in stvar dela.

Omejitve so zgolj birokratske. Tehnologija to seveda že zna. Zato se lahko v tujini povežeš skoraj na vsa omrežja tam. Samo doma se lahko le na svojega.

opeter je izjavil:

Ja, to je res, ampak samo, če deluje elektrika. Nekdaj je telefonska linija imela svojo ločeno napajanje, ki je delalo celo v primerih, ko ni bilo elektrike.

Saj ima še vedno svoje napajanje.

opeter ::

GupeM je izjavil:

Saj ima še vedno svoje napajanje.


Poskusil sem potegniti modem iz elektrike in analogna linija ne deluje ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

V-i-p ::

Jaz v bloku slabo lovim 4g, zunaj pa na polno. Sem svoj čas imel na 2g, ko sem šel pa ven pa dal na 4g, samo ne bom v letu 2022 za vsakič, ko rabim, prestavljal v nastavitvah. Pametnega widgeta za to pa nisem našel in tako je skoz na 4g pa mir :].
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

starfotr ::

To je pač slab telefon in/ali zanič operater.

Velika razlika je med telefoni in operaterji.

In tisti, ki trpite slab signal, čeprav ima konkurenca super signal na vašem območju...

Ja kaj naj rečem in si mislim o vas? Očitni škrtuhi.

drsas ::

pegasus je izjavil:

Kako mislite kdaj bo umrl 2g? Tu v najnaprednejši deželi nemčiji imam samo 2g, kadar imam srečo, v pisarni pa niti tega ne ... sem offline. Kar mi sicer popolnoma ustreza ;)


Žalostno ane. Sem imel priložnost živeti v tej zelo razviti deželi. Ob 8ih zvečer si imel v centru mesta internet na nivoju dial-up povezave. Tudi Adsl ni nič kaj boljši, tam do 8Mbps stegne.

sinalko ::

starfotr je izjavil:

To je pač slab telefon in/ali zanič operater.

Velika razlika je med telefoni in operaterji.

In tisti, ki trpite slab signal, čeprav ima konkurenca super signal na vašem območju...

Ja kaj naj rečem in si mislim o vas? Očitni škrtuhi.


Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?

Karamelo ::

sinalko je izjavil:

starfotr je izjavil:

To je pač slab telefon in/ali zanič operater.

Velika razlika je med telefoni in operaterji.

In tisti, ki trpite slab signal, čeprav ima konkurenca super signal na vašem območju...

Ja kaj naj rečem in si mislim o vas? Očitni škrtuhi.


Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?


je

sinalko ::

Karamelo je izjavil:

sinalko je izjavil:

starfotr je izjavil:

To je pač slab telefon in/ali zanič operater.

Velika razlika je med telefoni in operaterji.

In tisti, ki trpite slab signal, čeprav ima konkurenca super signal na vašem območju...

Ja kaj naj rečem in si mislim o vas? Očitni škrtuhi.


Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?


je


Ker zdaj v bloku Telemach boljše lovi, kot A1, čeprav zunaj par metrov vstran na istem mestu oba enako dobro lovita. Pol predvidevam, da Telemachove frekvence lažje prodirajo skozi stene.

mrTwelveTrees ::

Ni samo to, pomembno je kje se nahaja oddajnik.

MrStein ::

V bloku : VoWiFi
In nimaš nič problemov s signalom.

Velja seveda za lastno stanovanje, v tujih blokih pač ne.

PS: vowifi bi naj delal tudi v tujini, nisem pa še probal
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

zee ::

Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?


Armiran beton in jeklena mreza v njem = Faradayeva kletka

V Singapurju so 2G ugasnili pred nekaj leti. 3G se nekaj zivi, sicer pa operaterji pospeseno sirijo 5G.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

feryz ::

Saj 5G lahko dela na frekvencah 2G. Če se drugače napravi ne moreta zmeniti. In postane 2G.

Sicer Singapur ne more biti merilo. Par blokov na kupu z lahkoto pokriješ.
Zanimivo, da je v Nemčiji tako slabo. Glede na konfiguracijo terena. Kako slabo bi šele imeli z našimi hribi!?

OK.d ::

zee je izjavil:

Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?


Armiran beton in jeklena mreza v njem = Faradayeva kletka

V Singapurju so 2G ugasnili pred nekaj leti. 3G se nekaj zivi, sicer pa operaterji pospeseno sirijo 5G.

Mnogi tudi pozabljajo, da tudi izolacija z grafitnim stiroporjem naredi malo efekta faradejeve kletke.
LPOK.d

jlpktnst ::

Problem: 2G modem stane pod 1EUR


3G modem stane blizu 50EUR

Kaj boljšega sploh ne upam pogledat.

mtosev ::

opeter je izjavil:

Mene redno meče na E ... če imam 3G, kaj šele 4G sem lahko srečen. BOB/A1 omrežje, SV Slovenija. Ampak tudi pri Telekomu ni nič boljše. Telemachova mreža pa je na našem koncu sploh problematična. So pa Hrvati toliko "močnejši".

A nisi ti iz Lendave, ker se spomnim ko si prodajal stuff prek malih oglasov si imel napisano Lendava. Ja verjamem, da imate tam slabše omrežje kot mi tukaj v Mariboru npr. Jaz mam 4G skoraj nonstop.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

starfotr ::

OK.d je izjavil:

zee je izjavil:

Aha, pol pa razloži zakaj sem pred vhodom v blok imel normalen signal, v samem stanovanju v bloku, par metrov stran od vhoda, pa zelo slab signal? Je kaj odvisno od debeline sten, mogoče frekvenc signala?


Armiran beton in jeklena mreza v njem = Faradayeva kletka

V Singapurju so 2G ugasnili pred nekaj leti. 3G se nekaj zivi, sicer pa operaterji pospeseno sirijo 5G.

Mnogi tudi pozabljajo, da tudi izolacija z grafitnim stiroporjem naredi malo efekta faradejeve kletke.


Grafitni ekspadiran poliester je ena izmed bolj neumnih zadev v gradbeništvu.

https://www.yshield.com/en/yshield-shie...

Če bi kdo rad več izolacije proti zunanjim RF vplivom, naj si pa tole namala po stenah.

BigWhale ::

Pokritost cele drzave z mobilnim signalom je precej evropska in se bolj slovenska posebnost. Ozemlje je redko ampak se vedno dovolj gosto poseljeno, da so ljudje dovolj glasni in si izborijo svojo bazno postajo ali dve.

V ZDA se odpeljes nekaj milj ven v divjino in si brez vsega. :)

Ales ::

opeter je izjavil:

GupeM je izjavil:

Saj ima še vedno svoje napajanje.


Poskusil sem potegniti modem iz elektrike in analogna linija ne deluje ...

Priklopi čim bolj navaden telefon, če imaš še kakega doma, in poskusi...

Gregor P ::

Domet je res velika prednost 2G; morda ga lahko pustijo pri življenje za vse običajno stvari, kjer varnost ni tako pomembna. Čeprav je lahko vsaka informacija, ki jo pridobijo nepridipravi, pomembna in zlorabljena.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

V-i-p ::

starfotr je izjavil:

To je pač slab telefon in/ali zanič operater.

Velika razlika je med telefoni in operaterji.

In tisti, ki trpite slab signal, čeprav ima konkurenca super signal na vašem območju...

Ja kaj naj rečem in si mislim o vas? Očitni škrtuhi.

Ti pa očitno nimaš pojma o mobilni telefoniji :). Prvič, telefona sta Galaxy A72, drugič v stanovanju je ena 4g črtica, dočim če dam ročno na 2g je signal poln in tretjič, signal je odvisen še od česa drugega, ne samo od telefona :). Operaterja Telekom in A1.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

poweroff ::

Saj poznamo osnove radiotehnike, ne?

Od česa je odvisen sprejem signala... oddajna moč, lokacija oddajnika in sprejemnika, odboji,... pa tudi sprejemna antena igra vlogo. Pa seveda frekvenca.
sudo poweroff

Invictus ::

Plus vse ovira med oddajnikom in sprejemnikom.

Mularija ne študira več osnovnih zadev, oz. misli, da je vse tako kot v Star Trek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

Telefon je radio.

Radio smo pa povsem zanemarili pri telefonih. Antene skrili, jih postavili na neprimerne lokacije in rezultat je tak, kot je.

Še vedno menim, da bodo pri nas ugasnili 3G prej kot 2G.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telekom ugaša 3G (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
7714099 (4077) V-i-p
»

Kdaj bo umrl 2G? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
7616179 (8939) Gregor P
»

Ali moderni smartphoni res tako slabše vlečejo 2G signal?

Oddelek: Mobilne tehnologije
81377 (974) eVro
»

Tudi v Sloveniji preizkusili 5G, frekvence bodo prihodnje leto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
14026136 (19250) bozicje

5 G - za in proti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15427921 (20982) Jazon

Več podobnih tem