» »

Slovenska Policija prisiljena izbrisati 6001 DNK profilov

Slovenska Policija prisiljena izbrisati 6001 DNK profilov

vir: Policija.si

vir: podcrto.si
podcrto.si - Potem, ko je domači portal Pod Črto lani objavil članek o nepravilnostih, povezanih s hranjenjem profilov DNK v policijskih bazah, je Policija o zadevi sprožila notranji nadzor Nacionalnega forenzičnega laboratorija (NFL), ki ga je izpeljal Direktorat za policijo in druge varnostne naloge pri ministrstvu za notranje zadeve. Nadzor je pokazal, da Policija evidence DNK ni vodila v skladu z določili zakona o nalogah in pooblastilih policije o hrambi podatkov, saj njihov informacijski sistem ni bil pravočasno prilagojen zakonskim spremembam. Posledično NFL za kar 6001 vzetih profilov ni razpolagal s podatki o njihovem odvzemu in hrambi, kot to zahteva zakon, zato so jih morali iz svojih evidenc izbrisati. Domnevno gre večinoma za vzorce, ki so bili odvzeti ob vzpostavitvi baze v začetku tisočletja.

Policija je sedaj uvedla tudi mesečni nadzor nad evidenco DNK preiskav, lotili pa so se tudi organizacijskih sprememb, v okviru katerih bodo zaposlili osebo, ki bo zadolžena izključno za nadzor zakonitosti v teh postopkih. Kot iz njihovih nejasnih odgovorov še sklepajo pri Pod črto, so zaradi vseh teh napak pred tednom dni zamenjali tudi direktorja NFL Dorijana Keržana, njegovo mesto pa je zasedel vršilec dolžnosti direktorja, Gorazd Pezdir.

Če si osvežimo spomin, portal Pod črto je maja lani popisal dogajanje okoli primera posilstva iz leta 2014, pri katerem je policija storilca odkrila na podlagi sledi DNK. Postopek je pozneje, zaradi napak pri hrambi obtoženčevega profila DNK v policijski bazi padel na sodišču in storilec je marca lani odkorakal na prostost oproščen vseh obtožb. Policija namreč DNK profilov ne more odvzemati in hraniti kar vsevprek, temveč lahko to stori le osumljencem določenih kaznivih dejanj in še to le za omejen čas trajanja. Obenem pa mora za vsak tak profil hraniti tudi dokumentacijo, ki dokazuje, da je bil postopek izpeljan zakonito. V primeru domnevnega posiljevalca, ki so mu vzorec DNK odvzeli že leta 2001, take dokumentacije ni bilo oz. jo je Policija izgubila.

45 komentarjev

OK.d ::

Šalabazejzeri na kvadrat, barabe pa odpirajo šampanjce.:(
LPOK.d

D3m ::

Škoda, da nimamo gulagov.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

gus5 ::

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.

D3m ::

Zakon na zakon palača.
|HP EliteBook|R5 6650U|

vostok_1 ::

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.


Klasično levičarsko.

V praksi pa luknjasto kot ementalc.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nejcek74 ::

vostok_1 je izjavil:

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.

Klasično levičarsko.
V praksi pa luknjasto kot ementalc.


Od kdaj anarhisti niso več levičarji?

poweroff ::

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.

Saj zakonodajo že imamo.

Samo spoštovati jo je treba.
sudo poweroff

srus ::

Sodstvo ni nič boljše:

Obtoženec je bil oproščen, ker so njegovo DNK našli na zunanji polici stavbe kamor je bilo vlomljeno.

Obtoženec je bil oproščen, ker je sodišče upoštevalo njegov zagovor, da je njegova DNK na cigaretnem ogorku tam še iz dijaških let, ker je pred leti obiskoval šolo v bližini.

MostWanted ::

srus je izjavil:

Sodstvo ni nič boljše:

Obtoženec je bil oproščen, ker so njegovo DNK našli na zunanji polici stavbe kamor je bilo vlomljeno.

Obtoženec je bil oproščen, ker je sodišče upoštevalo njegov zagovor, da je njegova DNK na cigaretnem ogorku tam še iz dijaških let, ker je pred leti obiskoval šolo v bližini.


čist zares?!?!!!

Poldi112 ::

vostok_1 je izjavil:

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.


Klasično levičarsko.

V praksi pa luknjasto kot ementalc.


Vseeno bolje kot gulagi, mar ne? No ja, desni in človekove pravice ponavadi res ne gredo skupaj...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

zee ::

Glavna težava sodne veje oblasti v Sloveniji niso zakoni ali pomanjkanje le-teh. Težava je njihovo konsistentno izvrševanje. Tudi zato se tuji investitorji Slovenije izogibajo v velikem loku. Še večji "podn" je pa to, da za tovrstne zajebe nihče poimensko ne odgovarja.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Poldi112 ::

Pa je res? Dobijo hrvati, bolgari, romuni, rusi, italijani, ... več posla, ker imajo bolj zaupanja vredno sodstvo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

MrStein ::

Ne, so isti k*rac kot mi. Če hočeš primerjavo, glej v drugo smer: Avstrija, Nemčija, Švica, Belgija, Danska...

Lahko se seveda primerjaš z Burundijem in se trepljas po rami kaki carji smo....

poweroff je izjavil:

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.

Saj zakonodajo že imamo.

Samo spoštovati jo je treba.

Ja, kronični problem naše dežele, da ne rečem rak rana.

Ampak hej, vsaj jajo ni, a ne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Markoff ::

Poldi112 je izjavil:

No ja, desni in človekove pravice ponavadi res ne gredo skupaj...

Ljudje, ki svet poenostavljajo tako, da tlačijo ljudi v eno od samo dveh škatel, so imbecili.

/s
/no s
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

sirotka ::

Zakaj nimamo obveznega odvzema DNK materiala?

Markoff ::

srus je izjavil:

Sodstvo ni nič boljše:
Obtoženec je bil oproščen, ker so njegovo DNK našli na zunanji polici stavbe kamor je bilo vlomljeno.
Obtoženec je bil oproščen, ker je sodišče upoštevalo njegov zagovor, da je njegova DNK na cigaretnem ogorku tam še iz dijaških let, ker je pred leti obiskoval šolo v bližini.

Tole gre na račun tožilstva - kaj res niso uspeli najti izvedenca, ki bi sodišču pojasnil, da je takšen zagovor izgovor in da to fizično ni mogoče, saj DNK ni tako trdoživa molekula, da je ne bi zaradi elementov (dež, sneg, veter, ...) že zdavnaj odpihnilo s police (v obliki ogorka, krvi ali katerikoli drugi)?

Sodniki niso možganski trusti, tako kot ne zdravniki, inženirji in ne vem kakšni profili vse z magisteriji in doktorati. So samo strokovnjaki s svojega področja, papir pa ne izkazuje njihove modrosti ali splošnega znanja.

Žrtev je brez dvoma pomirjena, saj njen posiljevalec ne bo šel v zapor zaradi procesne napake (nesposobnosti tožilstva). Justice for the little guy! Or girl.

sirotka je izjavil:

Zakaj nimamo obveznega odvzema DNK materiala?

Ker nismo policijska država in ker imamo dolgoletne izkušnje z zlorabo pooblastil s strani policije. Pa ne samo v Jugoslaviji. Zato.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

c3p0 ::

sirotka je izjavil:

Zakaj nimamo obveznega odvzema DNK materiala?


Za vsakega, kar ob rojstvu? I like your authoritarian mindset.

WhiteAngel ::

OK.d je izjavil:

Šalabazejzeri na kvadrat, barabe pa odpirajo šampanjce.:(


Brez skrbi, ne bodo jih zbrisali. Le premaknili v "dark storage", če so pametni 8-) Je vseeno lažje iskati/podtakniti dokaze, če veš, da je storilec res kriv.

sirotka ::

Markoff je izjavil:


Ker nismo policijska država in ker imamo dolgoletne izkušnje z zlorabo pooblastil s strani policije. Pa ne samo v Jugoslaviji. Zato.


Ampak kakšne zlorabe? Veliko primerov bi bilo rešenih zaradi neke obstoječe baze podatkov.

mihor ::

c3p0 je izjavil:

sirotka je izjavil:

Zakaj nimamo obveznega odvzema DNK materiala?


Za vsakega, kar ob rojstvu? I like your authoritarian mindset.


Ni tako enostavno. Tudi DNA se spreminja skozi čas. Pa tudi ni nujno, da imaš povsod po telesu enakega. Ni zdaj DNA nek 'silver bullet'.

Glede avtoritarnega mindseta pa se mi ne zdi taka ideja nič kaj bolj sporna od jemanja prstnih odtisov pri f**ing potnem listu. In ja, se definitivno ne strinjam z obojim.

lucca brassi ::

Eh to se jih samo preloži v privat arhiv kjer ostali nimajo dostopa . Potem pa če nastane primer primerjaš in po svež vzorček - simpl.
moments before detonation

Poldi112 ::

>Lahko se seveda primerjaš z Burundijem in se trepljas po rami kaki carji smo....

Zgrešil si point, ki je, da če se nas tuji investitorji izognejo v velikem loku zaradi sodstva, bi morala okolica toliko bolje prosperirati. Pa ne vem, če to drži.

>Ljudje, ki svet poenostavljajo tako, da tlačijo ljudi v eno od samo dveh škatel, so imbecili.

Povej to tistim, ki konstantno opletajo z levičarji. Jaz jim samo odgovarjam v jeziku, ki ga razumejo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

c3p0 ::

mihor je izjavil:


Glede avtoritarnega mindseta pa se mi ne zdi taka ideja nič kaj bolj sporna od jemanja prstnih odtisov pri f**ing potnem listu. In ja, se definitivno ne strinjam z obojim.


Bolj sporna IMO je, je pa tudi jemanje prstnih odtisov precej sporno. Mojih še nimajo.

NubCake ::

upam, da so zbrisali tudi moj (po mojem mnenju nezakonito) odvzem DNK, ki so mi ga vzeli, ko sem bil še mladoleten, če se še spomni kdo, takrat ko s(m)o plezali preko ograje na tekmi NK Maribor in so si ljudje bek odrezali prste (sam sem bil med lažje poškodovanimi, samo par šivov, sem pa videl v bolnici policaje, ki so prste nosli in vpraševali od koga so), ampak, ko sem moral na policijo podat izjavo (nisem bil ničesar obtožen in tudi nobene kazni nisem dobil), so mi tam vzeli DNK (obris sline v ustih). Že takrat so mi rekli, da morem dat DNK, čeprav bi pomoje lahko zavrnil, ampak sem se pač malo bal in sem pristal, nisem pa podpisal nič ali pa kaj, tud izjave ki sem jo tam dal, nisem podpisal (en policaj je samo na računalnik pisal kaj govorim), tako da je pomoje neveljavna tudi ta.

Govorim o tem: https://www.rtvslo.si/sport/nogomet/hud...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NubCake ()

crystal ::

kdo bo zj tozu te policaje ki so delal po napacnem postopku ?

mihor ::

NubCake je izjavil:

upam, da so zbrisali tudi moj (po mojem mnenju nezakonito) odvzem DNK, ki so mi ga vzeli, ko sem bil še mladoleten, če se še spomni kdo, takrat ko s(m)o plezali preko ograje na tekmi NK Maribor in so si ljudje bek odrezali prste (sam sem bil med lažje poškodovanimi, samo par šivov, sem pa videl v bolnici policaje, ki so prste nosli in vpraševali od koga so), ampak, ko sem moral na policijo podat izjavo (nisem bil ničesar obtožen in tudi nobene kazni nisem dobil), so mi tam vzeli DNK (obris sline v ustih). Že takrat so mi rekli, da morem dat DNK, čeprav bi pomoje lahko zavrnil, ampak sem se pač malo bal in sem pristal, nisem pa podpisal nič ali pa kaj, tud izjave ki sem jo tam dal, nisem podpisal (en policaj je samo na računalnik pisal kaj govorim), tako da je pomoje neveljavna tudi ta.

Govorim o tem: https://www.rtvslo.si/sport/nogomet/hud...


Sklepam, da bi morali že zdavnaj izbrisati tvoj DNA, če te niso ničesar obsodili, saj je bil namen hrambe očitno izpolnjen. Podobno je bilo tudi v primeru enega od homofobov, ki so napadli Cafe Open, zato je tudi padel cel proces.

Sicer pa res grozna zgodba, ubogi ljudje! Samo najbrž ni nihče odgovarjal zaradi povzročanja splošne nevarnosti zaradi postavljanje res nevarne ograje, kot je pri nas žal praksa.

Markoff ::

sirotka je izjavil:

Ampak kakšne zlorabe? Veliko primerov bi bilo rešenih zaradi neke obstoječe baze podatkov.

Veliko primerov je rešenih ravno zaradi podtikanja dokazov in/ali zveličavnosti DNK sledov (prej prstnih odtisov in krvne skupine), najdenih na mestu zločina, ki pa v resnici ne dokazujejo zločina, le prisotnost osebe na tem mestu, pa še to ne nujno v času zločina. DNK ni ultimativni dokaz, je le precej prepričljiv, če je dan v pravem kontekstu. V primeru iz članka je zagovor obtoženega nesmiseln, saj se brani s trditvijo o DNK, ki naj bi jo pustil pred leti, ne podaja pa pojasnila, kako se je DNK znašla na kraju zločina v času zločina, kar pa enostavno ne pije vode.

Če imaš vsaj malce empatije, si lahko predstavljaš, kaj doživljajo nedolžni ljudje v zaporu, obsojeni na dolgoletne zaporne kazni. Glej CBS Reality ali pa ID Discovery za cel kup takšnih primerov.

https://vittana.org/11-significant-dna-...
Glej točki 2. in 3.
Uživaj v misli.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

NubCake ::

mihor je izjavil:

NubCake je izjavil:

upam, da so zbrisali tudi moj (po mojem mnenju nezakonito) odvzem DNK, ki so mi ga vzeli, ko sem bil še mladoleten, če se še spomni kdo, takrat ko s(m)o plezali preko ograje na tekmi NK Maribor in so si ljudje bek odrezali prste (sam sem bil med lažje poškodovanimi, samo par šivov, sem pa videl v bolnici policaje, ki so prste nosli in vpraševali od koga so), ampak, ko sem moral na policijo podat izjavo (nisem bil ničesar obtožen in tudi nobene kazni nisem dobil), so mi tam vzeli DNK (obris sline v ustih). Že takrat so mi rekli, da morem dat DNK, čeprav bi pomoje lahko zavrnil, ampak sem se pač malo bal in sem pristal, nisem pa podpisal nič ali pa kaj, tud izjave ki sem jo tam dal, nisem podpisal (en policaj je samo na računalnik pisal kaj govorim), tako da je pomoje neveljavna tudi ta.

Govorim o tem: https://www.rtvslo.si/sport/nogomet/hud...


Sklepam, da bi morali že zdavnaj izbrisati tvoj DNA, če te niso ničesar obsodili, saj je bil namen hrambe očitno izpolnjen. Podobno je bilo tudi v primeru enega od homofobov, ki so napadli Cafe Open, zato je tudi padel cel proces.

Sicer pa res grozna zgodba, ubogi ljudje! Samo najbrž ni nihče odgovarjal zaradi povzročanja splošne nevarnosti zaradi postavljanje res nevarne ograje, kot je pri nas žal praksa.


odgovarjal je Branik (lastnik stadiona), saj sem dobil tudi odškodnino, sicer so priznali 30% krivde, če bi hotel še ostalih 70%, pa bi se moral it tožit par let z njimi. Tako da sem na koncu dobil nekje 2500€. Vem pa, da je punca, ki je zgubila 9 prstov dobila 7500€ na prst.

PS: Krivda je bila, tako kot mi je rekel odvetnik, da ograja NE SME biti življenju nevarna, tudi, če imaš ti znak "NEVARNOST" in pa električno ograjo, če se nekdo prime za njo in je poškodovan, tudi odgovarjaš, baje je zakon, da nesme biti življenju nevarna.

MrStein ::

sirotka je izjavil:

Markoff je izjavil:


Ker nismo policijska država in ker imamo dolgoletne izkušnje z zlorabo pooblastil s strani policije. Pa ne samo v Jugoslaviji. Zato.


Ampak kakšne zlorabe? Veliko primerov bi bilo rešenih zaradi neke obstoječe baze podatkov.

Pomisli šele koliko primerov bi rešili, če bi uvedli tudi mučenje. Pa streljanje talcev!
Ni da ni!

Poldi112 je izjavil:

>Lahko se seveda primerjaš z Burundijem in se trepljas po rami kaki carji smo....

Zgrešil si point, ki je, da če se nas tuji investitorji izognejo v velikem loku zaradi sodstva, bi morala okolica toliko bolje prosperirati. Pa ne vem, če to drži.

Odpri oči, pa boš vedel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

poweroff ::

MrStein je izjavil:

Pomisli šele koliko primerov bi rešili, če bi uvedli tudi mučenje. Pa streljanje talcev!

Glej bolj velikopotezno, ni razloga, da se ustaviš tukaj.

Uvedimo preventivno streljanje, pa kriminalci niti odrasli ne bodo.:))
sudo poweroff

Markus386 ::

UPDATE dna SET deleted = true where id=$id;

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

gus5 ::

poweroff je izjavil:

gus5 je izjavil:

D3m je izjavil:

Škoda, da nimamo gulagov.
Ne potrebujemo gulagov, le primerno (zakonsko) je treba urediti hrambo sledi DNK.

Saj zakonodajo že imamo.

Samo spoštovati jo je treba.
Zakonodaja je v neskladju z ustavo. Ustavno sodišče je zaradi problematičnega hranjenja DNK sledi kot neustavno ocenilo določbo Zakona o policiji.

poweroff ::

Če bi bil resen interes, bi se tole uredilo v par mesecih.

Policija bi pa lahko vladi postavila rok do katerega naj se uredi, sicer bodo izbrisali vse. Stavit grem, da bi PM skočil v trenutku.
sudo poweroff

Poldi112 ::

In zakaj bi bila ta baza tako pomembna PM-ju? A ni bolj smiselno, da se mu ne da ukvarjat s takimi malenkostmi, medtem ko so policaji tisti, ki jih mika imeti čim več informacij (ustava je zgolj ovira na poti do cilja)?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

c3p0 ::

Markus386 je izjavil:

UPDATE dna SET deleted = true where id=$id;


To imaš preveč odprto za napade. Spremeni v parametrični SQL.

poweroff ::

Poldi112 je izjavil:

In zakaj bi bila ta baza tako pomembna PM-ju? A ni bolj smiselno, da se mu ne da ukvarjat s takimi malenkostmi, medtem ko so policaji tisti, ki jih mika imeti čim več informacij (ustava je zgolj ovira na poti do cilja)?

Ker bo policija, ko se bo zgodil naslednji zločin, rekla, da ga ne more preiskati in s prstom pokazala na vlado.
sudo poweroff

sirotka ::

MrStein je izjavil:


Pomisli šele koliko primerov bi rešili, če bi uvedli tudi mučenje. Pa streljanje talcev!
Ni da ni!



Povezavo med hrambo dnk in mučenjem vidiš samo ti...

Markus386 ::

sirotka je izjavil:

MrStein je izjavil:


Pomisli šele koliko primerov bi rešili, če bi uvedli tudi mučenje. Pa streljanje talcev!
Ni da ni!



Povezavo med hrambo dnk in mučenjem vidiš samo ti...


Tudi veliko primerov bi bilo rešenih, če bi ti policija v telefon naložila app in ti vsako sekundo sledila kje si. Vsakič ko bi ti zapiskal, bi se moral identificirat s selfijem in prstnim odtisom, da imaš res telefon pri sebi. Prvi del nekateri avtoritarci že imajo... pa social score, pa še kaj. Jaz si ga ne želim. Drugi pa ni daleč.

Vemo katere policije so hranile ogromne količine podatkov o ljudeh kar tako "pavšalno", in vemo kakih zlorab so take policije možne. ...jaz si ne želim še enih takih.

MrStein ::

poweroff je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

In zakaj bi bila ta baza tako pomembna PM-ju? A ni bolj smiselno, da se mu ne da ukvarjat s takimi malenkostmi, medtem ko so policaji tisti, ki jih mika imeti čim več informacij (ustava je zgolj ovira na poti do cilja)?

Ker bo policija, ko se bo zgodil naslednji zločin, rekla, da ga ne more preiskati in s prstom pokazala na vlado.

In? A misliš da bi se vlada sekirala?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

poweroff ::

Se pač ne bi. Big deal.

Policija bi ob vsakem neraziskanem kaznivem dejanju sklicala tiskovko in povedala da je odgovorna vlada ter da oni spoštujejo zakon, in to bi bilo to. Potem bi se pa ljudje odločili, ali jim je taka vlada všeč ali ne.
sudo poweroff

Poldi112 ::

A ni bolj smiselno, da se policaje, ki se gredo politiko, zamenja? Oni nimajo kaj jokati čez zakone - tam so, da jih izvajajo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

sirotka ::

Markus386 je izjavil:


Tudi veliko primerov bi bilo rešenih, če bi ti policija v telefon naložila app in ti vsako sekundo sledila kje si. Vsakič ko bi ti zapiskal, bi se moral identificirat s selfijem in prstnim odtisom, da imaš res telefon pri sebi. Prvi del nekateri avtoritarci že imajo... pa social score, pa še kaj. Jaz si ga ne želim. Drugi pa ni daleč.

Vemo katere policije so hranile ogromne količine podatkov o ljudeh kar tako "pavšalno", in vemo kakih zlorab so take policije možne. ...jaz si ne želim še enih takih.


Saj to se že dogaja, morda ne v Slo, vendar se. Pa vseeno, ni čisto enako, če ti nekdo sledi 24/7 ali pa, če imaš neko podatkovno bazo za reševanje primerov.

MrStein ::

Poldi112 je izjavil:

A ni bolj smiselno, da se policaje, ki se gredo politiko, zamenja? Oni nimajo kaj jokati čez zakone - tam so, da jih izvajajo.

Ja in ne.
Morajo jih izvajati. Po drugi strani pa je dobro, če opozorijo na pomanjkljivosti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

poweroff ::

Policija seveda mora spoštovati zakone.

Je pa upravičeno, da pove kaj meni, da bi pri svojem delu potrebovala. Politika in stroka potem odločita ali se bo tem željam ugodilo ali ne.
sudo poweroff

Poldi112 ::

No, seveda je prav, da povedo, kaj si mislijo. Samo pač ne na tiskovni konferenci, kjer ni namen reševanje težave, ampak zgolj pritisk na politike, da jim olajšajo delo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Meje hrambe bioloških sledi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
7127660 (20426) AndrejO
»

DNK profiliranje po ameriško (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
21755983 (52637) Mandi
»

Meje zbiranja bioloških sledi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
14640875 (37567) kuglvinkl

Več podobnih tem