» »

Igre na Linuxu še vedno počasnejše kot na Windows

Igre na Linuxu še vedno počasnejše kot na Windows

Phoronix - Na Phoronixu so se ob 12-letnici strani odločili pogledali, ali po vseh letih še vedno velja zakoreninjeno prepričanje, da so igre na Linuxu preprosto počasnejše kot na Windows. Preizkus na grafičnih karticah oziroma čipih Nvidia, AMD in Intel ter več kot desetimi različnimi igrami je pokazal, da je z redkimi izjemami še vedno učinkoviteje igre poganjati na Windows.

Testirali so računalnik z nameščenim Windows 10 oziroma Ubuntu 16.04, pri čemer so uporabili Nvidiini kartici GTX 1070 in GTX 1080, AMD-jev Radeon R9 Fury ter Intelov v Sky Lake vgrajen grafični čip. Rezultati so pokazali, da so verzije iger za Windows skoraj vedno hitrejše od Linuxovih. Unigine Heaven se odreže podobno, medtem ko so Xonotic (na Intelu), Tomb Raider in GRID Autosport na Windows bistveno, tudi do trikrat hitrejši. Podobno velja tudi za Shadow of Mordor, F1 2015 in Company of Heroes. Častno Linux rešuje Dota 2, ki je pod OpenGL na Linuxu malenkost hitrejša.

To ne pomeni, da je Linuxova arhitektura a priori slabša. Glavni problem je nerazširjenost pri domačih uporabnikih, zaradi česar razvoj gonilnikov in pogonov iger prvenstveno poteka za Windows, verzije za Linux pa zaostajajo tako časovno kot tudi po hitrosti. Pot do enakovrednosti bo še dolga in trnova.



76 komentarjev

«
1
2

buttplugs ::

Pri tem treba dodati, da ima samo Dota 78x toliko igralcev, kot vse ostale omenjene igre skupaj. Če k temu dodamo še CSGO, TF2, Insurgency, L4D2 pridemo na faktor 151.
V glavnem Source igre na Linuxu laufajo hitreje, kot na Windowsu. Gaming je na Linuxu kar dobro pokrit.

nsignific ::

buttplugs je izjavil:

Pri tem treba dodati, da ima samo Dota 78x toliko igralcev, kot vse ostale omenjene igre skupaj. Če k temu dodamo še CSGO, TF2, Insurgency, L4D2 pridemo na faktor 151.
V glavnem Source igre na Linuxu laufajo hitreje, kot na Windowsu. Gaming je na Linuxu kar dobro pokrit.



... ko pa prištejemo še vse igre, ki na Linux sploh delujejo ne, se pa tehtnica obrne v prid Windows za faktor miljarda.
Ne se smešit, no, Linux niti slučajno ni primeren za igranje. Daleč, daleč od tega.

edit: pozabil omenit, da je že tvoja premisa o tem kako Source teče bolje na Linux - napačna. Benchmarke si pa poglej sam. Bodi pozoren predvsem na tiste dele zapisov, ki govorijo o hroščavosti, zmrzali in nestabilnosti.

Zgodovina sprememb…

krin ::

Linux je katastrofa za gaming. Edino za Valve igre je kul

Wisse ::

OpenGL ni najhitrejša opcija za Doto na Windows. DirectX in Vulkan se odrežeta občutno bolje.
Vir:

jlpktnst ::

krin je izjavil:

Linux je katastrofa za gaming. Edino za Valve igre je kul


Nevem, imam se za gamerja in dela čisto ok vse na linuxu. Je pa res da imam pač svoj okus, ki je malenkost drugačen od mainstreama...

Jst ::

Kaj pa igre na androidu? Ene imajo že kar preveč lepo grafiko za "telefon". Pa tudi če grafiko odmislimo, ko sem očetu dal svojo tablico, sem mislil, da jo bo uporabljal za podstavek za kavo. Pa jo uporablja kakšno uro do dve na dan. Bere novice, igra mind/puzzle games. Nazadnje me je klical, da bi rad uporabljal spletno banko gor, pa sva rešila tudi to.

Mene sploh ne čudi, da PC prodaja umira. Ko so bile tablice zunaj kakšni dve leti, sem vsakemu, ki me je spraševal, kakšen računalnik naj kupi, predlagal tablico. Ker vsi so rekli da bi gor "imeli internet pa kakšno igro bi igrali". In ko sem jim rekel brez iger 300 z igrami 500EUR, so samo zavijali z očmi. A veliko jih je potem tablico res kupilo in od takrat delajo vse gor. Pišejo dolgih dopisov sicer ne, za brskanje, socialno omrežje, cast na TV, torrenting, glasba, youtube,... se pa čisto dobro obnesejo. In pri igrah tudi. (Videl zadnji android Mortal Kombat X, ki je bil iz tablice castan na TV in če mi ne bi povedali, bi mislil, da igrajo na konzoli.)

Obstaja kje kakšna statistika, koliko se igra na androidu, Windows PC in konzole? Imam občutek, da so igre na mobilnih telefonih in tablicah zelo visoko...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

buttplugs ::

Wisse je izjavil:


A DirectX 8 ni šlo na graf dati? :))

krin ::

Jst je izjavil:



Obstaja kje kakšna statistika, koliko se igra na androidu, Windows PC in konzole? Imam občutek, da so igre na mobilnih telefonih in tablicah zelo visoko...


So ja, ker ciljajo na casual (negeekovsko) publiko, ki jo igra na poti v službo. Za resno igranje so mobiteli in tablice neprimerni, tako zaradi nekakovosti večine iger kot zaradi touch-screena.

Tr0n ::

In dokler bo tako, bom raje tistih 40 EUR za Windows licenco dal.

popster ::

Takoj po prehodu na linux sem opusti z zaprtokodne igre, o katerih je govora, ko sem se privadil odprtokodnega sistema sem tudi nehal z igranjem (mogoče sem malo zrasel). Edino igro ki jo imam sedaj nameščeno je zastonjski minetest (minecraft), ki dela povsem uredu z odprtokodnimi gonilniki, je pa da brez težav na linuxu razvijaš igre.

FireSnake ::

buttplugs je izjavil:

Pri tem treba dodati, da ima samo Dota 78x toliko igralcev, kot vse ostale omenjene igre skupaj. Če k temu dodamo še CSGO, TF2, Insurgency, L4D2 pridemo na faktor 151.
V glavnem Source igre na Linuxu laufajo hitreje, kot na Windowsu. Gaming je na Linuxu kar dobro pokrit.


Linux sploh ni platforma za igre. Komur to ni jasno si težko reče gamer :D

jlpktnst je izjavil:

krin je izjavil:

Linux je katastrofa za gaming. Edino za Valve igre je kul


Nevem, imam se za gamerja in dela čisto ok vse na linuxu. Je pa res da imam pač svoj okus, ki je malenkost drugačen od mainstreama...


Tu bi se trinjal, pač stvar okusa. In, če je tako, zakaj pa ne.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

dexterboy ::

Če bi bil Linux platforma za igre, ali bi bilo razmerje oken, jabuka in pingvina še vedno ENAKO?
Rahko izven teme, ampak saj jabolko tudi ni ravno platforma za reševanje sveta in čarovništvo...
Okna so, žal in še vedno, the only way to fly high in the sky :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

66speeder66 ::

FireSnake je izjavil:


Linux sploh ni platforma za igre. Komur to ni jasno si težko reče gamer :D


Tu bi se trinjal, pač stvar okusa. In, če je tako, zakaj pa ne.


Lahko malo argumentiraš zakaj Linux ne bi mogel biti platforma za igre? Razen tega, da je njegov delež na Steamu 1%.

Se je pa v zadnjem letu ogromno naredilo na Linuxu got gaming platformi, driverji so se izboljšali, veliko AAA naslovov je bilo izdanih in Steam trenutno šteje že več kot 2000 iger za Linux itd. Je pa res, da ni dosegel še tiste popularnosti kot so si mnogi vključno z mano želeli. Porti so nekako slabši od Windows različic, pa tudi gonilniki še niso na istem nivojo kot na Windowsu.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Linux ni bil razvit kot platforma za igre. Naj traktor še tako modificiraš, navsezadnje je delovni stroj, ne športnik.

win64 ::

SimplyMiha je izjavil:

Linux ni bil razvit kot platforma za igre. Naj traktor še tako modificiraš, navsezadnje je delovni stroj, ne športnik.

Windowsi tudi niso bili delani za igre. Igre na Windowsih so celo delovale dosti počasneje kot na DOS-u, dokler ni prišel DirectX.
PS: Pod kategorija "igre" bi lahko dali tudi renderer za filme ali risanke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

FireSnake ::

66speeder66 je izjavil:

FireSnake je izjavil:


Linux sploh ni platforma za igre. Komur to ni jasno si težko reče gamer :D


Tu bi se trinjal, pač stvar okusa. In, če je tako, zakaj pa ne.


Lahko malo argumentiraš zakaj Linux ne bi mogel biti platforma za igre? Razen tega, da je njegov delež na Steamu 1%.

Se je pa v zadnjem letu ogromno naredilo na Linuxu got gaming platformi, driverji so se izboljšali, veliko AAA naslovov je bilo izdanih in Steam trenutno šteje že več kot 2000 iger za Linux itd. Je pa res, da ni dosegel še tiste popularnosti kot so si mnogi vključno z mano želeli. Porti so nekako slabši od Windows različic, pa tudi gonilniki še niso na istem nivojo kot na Windowsu.


A sploh rabim še bolj podrobno razližiti, kot si to (odlično storil) že sam?

Driverji so se izboljšali, to je res. Amapk treba je povdariti kakšni so bili prej.
Za AMD (ko govorimo za gaming) so bili neobstoječi.

Še dolga pot je do gaminga na pingvinu ... Če jaz ne morem izbrati poljubne igre, ki jo lahko poganjam na PCju, potem je vse skupaj bolj tako-tako.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

phantom ::

SimplyMiha je izjavil:

Linux ni bil razvit kot platforma za igre. Naj traktor še tako modificiraš, navsezadnje je delovni stroj, ne športnik.

Argumentiraj, kaj v dizajnu je slabše kot pri Windowsu? OS ima manjši overhead, manjko Direct X ne bo več dolgo problem, ker imamo tu Vulkan. In je veliko boljša platforma za C/C++ development. Podlago za gaming platformo ima boljšo od Windowsa, če odštejemo tržni delež in kar iz njega sledi (npr. iger je več in so optimirane za DirectX in ne za OpenGL, driverji so bolj optimirani ...).
~
~
:wq

SimplyMiha ::

Uporabniška izkušnja? S tem ne mislim end userjev, pač pa tudi druge, ki ciljajo te end userje - razvijalce (iger, programov). Na Linuxu skoraj ni konkretnega framworka, ki bi jim olajšal razvoj iger, kar pomeni več overheada za linux projekte. Glede na tržni delež linux iger vs. vložen trud se skoraj nikomur ne splača razvijati (kvalitetnih) iger na linuxu.

Ko linux razvijalci potegnejo glave iz riti in ponudijo nek spodoben framework, ki bo šel razvijalcem iger ter programov na roke, se bo tu nekaj zganilo. A tako pač je, da je za brezplačen OS z ohoho različnimi distribucijami le malokdo pripravljen vložiti toliko truda.

Neka develop once, deploy once rešitev mora bit, ne pa ubadanje z bugi in patchanjem za različne distribucije, hardware itd.

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

phantom je izjavil:


Argumentiraj, kaj v dizajnu je slabše kot pri Windowsu? OS ima manjši overhead, manjko Direct X ne bo več dolgo problem, ker imamo tu Vulkan. In je veliko boljša platforma za C/C++ development. Podlago za gaming platformo ima boljšo od Windowsa, če odštejemo tržni delež in kar iz njega sledi (npr. iger je več in so optimirane za DirectX in ne za OpenGL, driverji so bolj optimirani ...).


Res ne vem, kako ste lahko tako slepi:
- povsem nepomembno je, kakšen overhead ima
- "manjko Direct X ne bo več dolgo problem" ... torej je še vedno. In BIl je problem (sam priznavaš).
- "In je veliko boljša platforma za C/C++ development" kar je zelo pomembno, ko govorimo o gaming platformi, nae? Aja, čakaj, povsem zanemarljivo je.
- "če odštejemo tržni delež". to, da je tržni delež praktično ničen bi ti zanemaril? Resno?

Ne me narobe razumet: nimam nič proti Linuxu, ampak eni zagovorniki niste niti pod razno objektivni.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

phantom ::

SimplyMiha je izjavil:

Uporabniška izkušnja? S tem ne mislim end userjev, pač pa tudi druge, ki ciljajo te end userje - razvijalce (iger, programov). Na Linuxu skoraj ni konkretnega framworka, ki bi jim olajšal razvoj iger, kar pomeni več overheada za linux projekte. Glede na tržni delež linux iger vs. vložen trud se skoraj nikomur ne splača razvijati (kvalitetnih) iger na linuxu.

Ko linux razvijalci potegnejo glave iz riti in ponudijo nek spodoben framework, ki bo šel razvijalcem iger ter programov na roke, se bo tu nekaj zganilo. A tako pač je, da je za brezplačen OS z ohoho različnimi distribucijami le malokdo pripravljen vložiti toliko truda.

Neka develop once, deploy once rešitev mora bit, ne pa ubadanje z bugi in patchanjem za različne distribucije, hardware itd.

SDL & co. Precej enostavnejši za uporabo od Direct X in platform-independent (Linux, Windows, OS X, Android, iOS, Xbox, PS3, Wii, Google NaCl, Emscripten ...)
Za zvok imaš OpenAL. Tudi igre za Windows ga večinoma uporabljajo.
Za grafiko imaš OpenGL in Vulkan.
S tem imaš pokrito bolj ali manj kompletno funkcionalnost DirectX.

Če nočeš uporabljat C/C++ pa imaš Javo, ki vsepovsod enako dela, Mono (OpenTK framework in MonoGame (open-source XNA), ki sta tudi oba platform-independent).
Na voljo imaš tudi trotl-ziher engine/orodja, kot so Unity3D, Godot, Löve ...
~
~
:wq

videc ::

Java je blazno hitra, ja.
DirectX je ena knjižnica. Proti kombinaciji treh, štirih, petih. Kaj je bolj smiselno?
Ko bo Microsoft izdal Visual Studio za Linux, potem bodo pa zadeve, končno, začele leteti.

Konec koncev, tudi .Net je opensource-an. A ne?

hojnikb ::

Vse to je all fine and dandy, ampak dokler bodo driverji na zadnjem tiru pozornosti amd/nvidije, ti superiornost linux-a nič ne nuca
#brezpodpisa

opeter ::

nsignific je izjavil:

... ko pa prištejemo še vse igre, ki na Linux sploh delujejo ne, se pa tehtnica obrne v prid Windows za faktor miljarda.
Ne se smešit, no, Linux niti slučajno ni primeren za igranje. Daleč, daleč od tega.


Kaj pa je pol Android, če ni Linux?
Ali pa Orbis OS na Playstation-u? No, okej, slednji je Unix varianta. Aja, pa iOS je tudi Unix.

Anyway, ni tako črnogledo vse skupaj, kot se nekaterim zdi. SteamOS se tudi lepo razvija.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

FireSnake ::

opeter: v tem kontekstu, kot ga omenja novica, je omenjanje Androida čisto mimo.

Stvari na linuxu so vse prej, kot rožnate. In kratkoročno do srednjeročno nič ne kaže, da bi se kaj spremenilo.

Kot je nekdo lepo omenil: ko bo Visual Studio za Linux na voljo, potem bi se lahko začeli pogovarjati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

phantom ::

In zakaj rabiš Visual Studio na Linuxu? Za C/C++ že dolgo časa obstajajo boljši IDE-ji (CLion, Eclipse, Qt Creator, Netbeans), kompajler imaš tudi boljši (GCC, pogojno LLVM/Clang). Sta bolj skladna s standardi, prej sta podprla C++11/14, boljše optimizacije, predvsem za SSE, ki v 3D pogonih še kako prav pride.
~
~
:wq

FireSnake ::

Če bi delal kdaj v Visual Studiu, potem bi vedel o čem govorim.

Eclipse in podobno .... ah, ja ;((

Povedati hočem to, da, ko te Visual Studio enkrat "razvadi" so drugo le približki.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Glugy ::

Torej ja problem razvijalcev je v tem da so stari mački ki so razvajeni. Zato igre ne tečejo tako dobro na Linuxu. Če bi se potrudl bi pa ravno tako dobro laufale. Vse je v volji in motivaciji.

win64 ::

Glugy je izjavil:

Torej ja problem razvijalcev je v tem da so stari mački ki so razvajeni. Zato igre ne tečejo tako dobro na Linuxu. Če bi se potrudl bi pa ravno tako dobro laufale. Vse je v volji in motivaciji.

Ta tvoj "trud" pomeni več časa, kar pomeni manj časa za optimizacije recimo.

FireSnake ::

Glugy je izjavil:

Torej ja problem razvijalcev je v tem da so stari mački ki so razvajeni. Zato igre ne tečejo tako dobro na Linuxu. Če bi se potrudl bi pa ravno tako dobro laufale. Vse je v volji in motivaciji.


Imaš prav.
Upoštevajmo še "tržni delež" na desktopu in takoj nam je jasno, kakšen potencial ima zadeva.
Jaz se čudim, da temu sploh namenjajo pozornost.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

phantom ::

FireSnake je izjavil:

Če bi delal kdaj v Visual Studiu, potem bi vedel o čem govorim.

Eclipse in podobno .... ah, ja ;((

Povedati hočem to, da, ko te Visual Studio enkrat "razvadi" so drugo le približki.

Delam, vsak dan v službi. Sedaj sicer v C# pred leti pa v C/C++. Pa me ni razvadil, še vedno veliko raje pišem C++ kodo v Qt Creatorju, C# pa v MonoDevelop-u. Kvečjemu obratno: Qt Creator, Eclipse in MonoDevelop so me razvadili ... In Linux, ko enkrat nekaj konkretneje delaš v C/C++ na njem, vidiš, kako defektna development platforma je Windows.
~
~
:wq

FireSnake ::

Zanimivo :)

Ko sem še jaz delal z Eclipsom se nisem mogel znebiti občutka, da zadeva (še) ni končana.

VS je pa močno orodje, ki ti omogoča ogromno stvari (ne rečem, da drugi ne, a jaz tako močnega orodja še nisem srečal).

Kodo lahko pišemo tudi v notepadu ... vprašanje je samo, kako učinkoviti smo v tem primeru.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Tr0n ::

Qt in Eclipse so se vedno shit. Ne nasedaj tistim, ki pravijo drugace. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

BigWhale ::

Glavni problem so driverji, ki komaj dohajajo Windows driverje. Problem pa so zaradi premajhnega stevila uporabnikov. Se pa stvari precej spreminjajo in Valve je s Steamom naredil ogromno. Socasnih izidov za Windows in Linux je zadnje case precej vec kot prej, ko jih sploh ni bilo.

Interview s Paradox Interactive (Stellaris, Iron Hears, Crusader Kings)

Jamranje, da ni razvojnih orodij za Linux je bolj tko-tko. Konec koncev se lahko velika vecina stvari razvije v Visual Studiu, prevede se pa na neki drugi masini. In seasoned developer se bo znasel tudi v kaksnem drugem okolju kot Visual Studio, za tisti cas.

FireSnake je izjavil:

Upoštevajmo še "tržni delež" na desktopu in takoj nam je jasno, kakšen potencial ima zadeva.
Jaz se čudim, da temu sploh namenjajo pozornost.


Ko imas zadevo multiplatform, kar jo moras imeti, ce hoces stvar narediti tudi za konzole, je effort, ki ga potrebujes, da bo stvar delala tudi na Linuxu, pravzaprav minimalen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

FireSnake ::

BigWhale je izjavil:

Ko imas zadevo multiplatform, kar jo moras imeti, ce hoces stvar narediti tudi za konzole, je effort, ki ga potrebujes, da bo stvar delala tudi na Linuxu, pravzaprav minimalen.


No, na tak način pa ja :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

MrStein ::

Heh, kot če bi poslušal jugonostalgika. Najprej našteje vse prednosti in super pogoje, ki da so (bile), ko pa vprašaš kje so rezultati, pa tišina. Ali pa sprememba teme (je kdo omenil android? Seveda je. Je omenil tudi, da na enakem hardveru drugi OS-i tečejo bolje? Seveda ni.)

Situacija je enaka kot vedno: linux je super platforma za igre. V prihodnosti. Ko bodo vsi problemi "zrihtani". V sedanjosti pa je na 1%.

BigWhale je izjavil:


Ko imas zadevo multiplatform, kar jo moras imeti, ce hoces stvar narediti tudi za konzole, je effort, ki ga potrebujes, da bo stvar delala tudi na Linuxu, pravzaprav minimalen.

Si že kdaj prilagajal 3D kodo na quirke driverjev? Ali prepričeval avtorja gonilnika da prilagodi quirkom tvoje kode?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

buttplugs ::

MrStein je izjavil:

Heh, kot če bi poslušal jugonostalgika. Najprej našteje vse prednosti in super pogoje, ki da so (bile), ko pa vprašaš kje so rezultati, pa tišina. Ali pa sprememba teme (je kdo omenil android? Seveda je. Je omenil tudi, da na enakem hardveru drugi OS-i tečejo bolje? Seveda ni.)

Situacija je enaka kot vedno: linux je super platforma za igre. V prihodnosti. Ko bodo vsi problemi "zrihtani". V sedanjosti pa je na 1%.


Sama od sebe ne bo prišla.

Jst ::

V bistvu so Visual Studio in vsi RADi še največ krivi, da imamo toliko varnostnih lukenj vsepovsod. Ljudje bi se prvo morali naučili programirati malo bolj low level, ker to kar se dela v VS je bolj "pogovarjanje," kaj naj aplikacija dela.

Pa s tem ne mislim, da bi se morali prvo naučiti assemblerja, ampak da pri orodjih, ki ti tako olajšajo pisanje aplikacij in imajo že toliko stvari avtomatiziranih, da ta orodja prvo dobro razumejo, kaj se skriva za abstrakcijo, tako dobre, kot (od proizvajalca namenoma) spregledane (slabe) strani.

Zato imaš pa danes program, ki spremeni par vrednosti v registru, lahko velik 80 KB ali pa par MB.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

AC_DC ::

MrStein
Situacija je enaka kot vedno: linux je super platforma za igre. V prihodnosti. Ko bodo vsi problemi "zrihtani". V sedanjosti pa je na 1%.

Kura in jajce problem.
Brez market shara v desktop gaming segmentu ostaja linux na 1%, ker ostaja na 1% je trud programerjev nekje na 5%.

BlaY0 ::

krin je izjavil:

Linux je katastrofa za gaming.

In tako naj ostane. Linux je namenjen resnemu delu, Windows pa igranju >:D

FireSnake je izjavil:


Kodo lahko pišemo tudi v notepadu ... vprašanje je samo, kako učinkoviti smo v tem primeru.

Res je, kar pa spet ne pomeni, da je večina ki piše v VS-ju učinkovita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

66speeder66 ::

Tr0n je izjavil:

Qt in Eclipse so se vedno shit. Ne nasedaj tistim, ki pravijo drugace. :)


Lol, a si ti sploh kdaj že delal v Qt-ju? Očitno še en froc, ki bluzi.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya

BigWhale ::

FireSnake je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ko imas zadevo multiplatform, kar jo moras imeti, ce hoces stvar narediti tudi za konzole, je effort, ki ga potrebujes, da bo stvar delala tudi na Linuxu, pravzaprav minimalen.


No, na tak način pa ja :D


Na zalost se na noben drug nacin ne da narediti. Je pa res, da so se najprej zmigali indie developerji in zaceli delat spodobne igre za Linux. Sele potem so se pridruzili vecji razvijalci, ki jih je cedalje vec.

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:

krin je izjavil:

Linux je katastrofa za gaming.

In tako naj ostane. Linux je namenjen resnemu delu, Windows pa igranju >:D


Ne, nocmo. Hocmo, da nam ni treba dualbootat. Hocmo igre na Linuxu.

BlaY0 je izjavil:


FireSnake je izjavil:


Kodo lahko pišemo tudi v notepadu ... vprašanje je samo, kako učinkoviti smo v tem primeru.

Res je, kar pa spet ne pomeni, da je večina ki piše v VS-ju učinkovita.


V resnici je tko, da je razvoj iger tko specificna zadeva, da je edina resnicno avtomatska stvar, ki jo hoces uporabiti, prevajalnik. Ce se mors pri hard core zadevah, kot je razvoj iger, zanasati na razvojno orodje, da ti vzpostavi delovno okolje potem znas premalo, da bi se sel taksno hard core zadevo.

Me pa zanima katera stvar, ki jo ponudi Visual Studio, tako zelo dvigne produktivnost, da so ostala razvojna orodja toliko zadaj in tako neuporabna.

BlaY0 ::

Saj verjetno je problem v pojmovanju produktivnosti. Za ene je pač večja produktivnost to, da hitreje nekaj delaš ali narediš ne glede na to kolikokrat potem taisto zadevo popravljaš oziroma flikaš. Paralele lahko vlečeš kar z razno raznimi obrtniškimi deli.

BigWhale je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

krin je izjavil:

Linux je katastrofa za gaming.

In tako naj ostane. Linux je namenjen resnemu delu, Windows pa igranju >:D


Ne, nocmo. Hocmo, da nam ni treba dualbootat. Hocmo igre na Linuxu.

Aja ti dejansko hočeš špilat? Za to si raje kupi konzolo :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Pustite igre na miru, na linuxu je že firefox počasnejši, kje ste vi še od iger.

FX6300B ::

firefox je pač firefox, kdo to še uporablja , ampak nemoreš reči da linux šteka, ker ne, no odvisno od pc-ja.

igre na linuxu bi lahko tekle brez problema, samo pač razvijalci ne izdajo take različice, in potem da driverjev za grafo sploh ne omenjam,
ampak , tisti ki uporabljamo linux že vemo zakaj ga
May the force be with you!

MrStein ::

In kaj je bistvo tega sestavka?
Ne šteka, čeprav v bistvu ja.
Igre bi tekle, ampak ne.
Lahko bi bile dobre, ampak niso.
Drajveri enako.
Ampak rulz!
???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

In kaj se te dni uporablja na linuxu namesto firefoxa? In kater program dela na linuxu bolje?

LightBit ::

Chromium.
Jaz sicer uporabljam Firefox in ne opazim nobene razlike med Linuxom in Windowsi, razen tega da se Firefox na Windowsih pogosto sesuje, ko ga zaprem.

Mavrik ::

BigWhale je izjavil:


Me pa zanima katera stvar, ki jo ponudi Visual Studio, tako zelo dvigne produktivnost, da so ostala razvojna orodja toliko zadaj in tako neuporabna.


Paket dobrega IDEja ki razume C++ (refactoring kode, intellisense, barvanje, ipd.) z vgrajenim build sistemom, dobrim live debuggerjem in zelo dobrimi profilerji. Za povrh vsega pa ti še proizvajalci GPUjev pišejo za Windows orodja, ki ti znajo zelo točno povedat kaj GPU počne za vsak frame.

Razumeti pri tem moraš, da v 2016 GDB na Linuxu še vedno fscking ne zna niti brez zajebavanja s Python moduli izpisati vsebine std::vector ali std::unordered_map in ti bo kmalu jasno zakaj developerji tako močno preferirajo Windows za tak razvoj. Če pa že hočeš pogruntati zakaj ti C++ koda teče počasi pa si bolj ali manj na suhem, ker dobrih orodij na nivoju VS (ali XCode instruments) preprosto ni. Nekako se mi zdi da cel Emacs/VIM kult drži Linux svet razvoja na nivoju 1980 in ga noče spustiti naprej.
The truth is rarely pure and never simple.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD z GPUOpen odpira orodja in gonilnike za svoje grafične čipe

Oddelek: Novice / Grafične kartice
4811375 (9306) matijadmin
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4415402 (10408) Testman42
»

Steam za Linux ni več beta, veliko znižanje cen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6818588 (15544) jype
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24551334 (44309) Nummy
»

Torvalds pokazal sredinec Nvidii (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19354946 (47173) Icematxyz

Več podobnih tem