Prijavi se z GoogleID

» »

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2

strani: 1 2 3 4 5

technolog ::

Se pravi na račun linux porta so veliko pridobili (in še bodo) tudi windows uporabniki. :)

Drugače pa super novice!

Truga ::

Icemat to so super novice, ampak kolikor vem source ne nuca nobenih novih tehnologij v graficnih (DX9 equivalent engine). Kdaj bojo vse novejse zmogljivosti graficnih podprte na Lunixu? Kolikor vem je namrec support za OpenGL 4+ se vedno porazen tako pri nvidiji kot pri atiju, ker se driverji razvijajo predvsem za DirectX...

Gandalfar ::

They don't state whether the comparison between DX and OGL was running identical quality rendering or not. Given that OGL doesn't support many niceties that DX does; one can assume not.
Which would make the entire comparison completely pointless. To the point of the blog post almost being a trollpost. Valve have a clearly defined agenda here, remember.

dux ::

@Truga: Nvidia ima podporo za OpenGL 4, vsi ostali pa capljajo zadaj. Mesa je šele pred kratkim (~pol leta nazaj) dobila podporo za OpenGL 3.
Upanje je v nasih odlocitvah

ahac ::

Gandalfar je izjavil:

They don't state whether the comparison between DX and OGL was running identical quality rendering or not. Given that OGL doesn't support many niceties that DX does; one can assume not.
Which would make the entire comparison completely pointless. To the point of the blog post almost being a trollpost. Valve have a clearly defined agenda here, remember.


Agenda? Da naredijo špil, ki bo na Linuxu grši kot na Windowsih? To verjetno ni to...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Gandalfar ::

Pac Valve siri FUD, ker hocejo ocrnit Microsoft, ker jim je nekdo pac ocitno brcnil kuzka, ki ga imajo v pisarni. Ce bi bila to tehnicna debata bi bil tam poln blog code examplov in dejanskih snippetov.

Truga ::

@Gandalfar OpenGL je po zmogljivostih pred DXom (OGL 4.2 podpira prakticno vse kar podpira DX in vec), problem so predvsem driverji za graficne in mesa, kot ti je napisal gor dux.

Edit: OpenGL in DX zmogljivosti v tabelci: http://rastergrid.com/blog/2011/10/open...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Mavrik ::

Truga je izjavil:

@Gandalfar OpenGL je po zmogljivostih pred DXom (OGL 4.2 podpira prakticno vse kar podpira DX in vec), problem so predvsem driverji za graficne in mesa, kot ti je napisal gor dux.


Pred po čem (performance? sposobnosti? podpora?)?

Mene skrbi isto kot Gandalfarja - vemo namreč da ima nVidia unified binary driverje (torej je koda ista za Linux kot za Windows in OS X), Valve pa ima agendo očrniti Microsoft. Tako da bi zelo rad videl metodologijo testiranja in preveril, a grafične na obeh platformah sploh izrisujejo iste stvari, obenem pa me zanima če se ta vzorec ohrani tudi ko preklopimo na novejše APIje (DX11 vs. OpenGL4.x).

Drugo vprašanje je, če se ta performance tudi skalira navzdol - grafična o kateri govorijo je le 500EUR kos opreme, ki ga večina doma nima - in če tudi pri 60FPS lahko vidimo pospešitve ranga ~8fps.

Je pa to dobra novica, dodaten performance nikoli ne škodi. Škoda da so se Linuxaši odločili metati nVidii polena pod noge pri teh driverjih.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Truga ::

Po naboru ukazov vec kot konkurira directxu. Glavni problem je predvsem podpora v driverjih (ATI ne podpira OGL4 nabora, nvidia neki za silo, 4.2 bol ne kot ja AFAIK), ker je na PCjih pac trenutno directx glavna tarca, in se jim verjetno ne splaca najemat folka za OGL. Ko bo OGL spet performancno konkretno pred directxom se zna zadeva spet obrnit (in kot kaze se to cist zna zgodit, OGL postaja vedno boljsi, predvsem zaradi velikega trga na mobilnih napravah).

Mavrik ::

Ja, glih zato me tu skrbi da slučajno Valve ne širi FUDa - je že precej takih "benchmarkerjev" padlo v to luknjo, da jim grafični pogon pod OpenGL ni izrisoval istih podrobnosti in je spuščal efekte, ki jih ni podpiral in so zato prišle večje številke.
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Truga je izjavil:

Po naboru ukazov vec kot konkurira directxu. Glavni problem je predvsem podpora v driverjih (ATI ne podpira OGL4 nabora, nvidia neki za silo, 4.2 bol ne kot ja AFAIK), ker je na PCjih pac trenutno directx glavna tarca, in se jim verjetno ne splaca najemat folka za OGL. Ko bo OGL spet performancno konkretno pred directxom se zna zadeva spet obrnit (in kot kaze se to cist zna zgodit, OGL postaja vedno boljsi, predvsem zaradi velikega trga na mobilnih napravah).


Ne vem od kje ti ideja da AMD ne podpira OpenGL 4.2... mal poglej changeloge. Ampak to govorim za Windows. Čeprav ne vidim razloga zakaj iste podpore ne bi bilo na Linuxu kjer je OpenGL itaq primarnega pomena...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Truga ::

Icematxyz ::

technolog je izjavil:

Se pravi na račun linux porta so veliko pridobili (in še bodo) tudi windows uporabniki. :)

Drugače pa super novice!


Seveda in ne le to, Linux kot kaže resnem uporabniku iger ponuja najvišji izkoristek strojne opreme, kdor bi si mislil, ker nekako dogma po forumih se ni zadnje čase ravno tako glasila!

Icemat to so super novice, ampak kolikor vem source ne nuca nobenih novih tehnologij v graficnih (DX9 equivalent engine). Kdaj bojo vse novejse zmogljivosti graficnih podprte na Lunixu? Kolikor vem je namrec support za OpenGL 4+ se vedno porazen tako pri nvidiji kot pri atiju, ker se driverji razvijajo predvsem za DirectX...


Glej trenutno vsaj pri zaprto kodnih gonilnikih zadeva zagotovo ni porazna, prav nasprotno in pa sam si vsekakor obetam pri Intel in odprto kodnem gonilniku eden takšen manjši (beri večji) povišan obseg 3D zmogljivosti, ker vse ostalo že tako deluje načeloma dobro in to seveda bo potegnilo zraven vsaj odprto kodni gonilnik drugih dveh večjih proizvajalcev.

They don't state whether the comparison between DX and OGL was running identical quality rendering or not. Given that OGL doesn't support many niceties that DX does; one can assume not.
Which would make the entire comparison completely pointless. To the point of the blog post almost being a trollpost. Valve have a clearly defined agenda here, remember.


Pac Valve siri FUD, ker hocejo ocrnit Microsoft, ker jim je nekdo pac ocitno brcnil kuzka, ki ga imajo v pisarni. Ce bi bila to tehnicna debata bi bil tam poln blog code examplov in dejanskih snippetov.


Mene skrbi isto kot Gandalfarja - vemo namreč da ima nVidia unified binary driverje (torej je koda ista za Linux kot za Windows in OS X), Valve pa ima agendo očrniti Microsoft. Tako da bi zelo rad videl metodologijo testiranja in preveril, a grafične na obeh platformah sploh izrisujejo iste stvari, obenem pa me zanima če se ta vzorec ohrani tudi ko preklopimo na novejše APIje (DX11 vs. OpenGL4.x).

Drugo vprašanje je, če se ta performance tudi skalira navzdol - grafična o kateri govorijo je le 500EUR kos opreme, ki ga večina doma nima - in če tudi pri 60FPS lahko vidimo pospešitve ranga ~8fps.

Je pa to dobra novica, dodaten performance nikoli ne škodi. Škoda da so se Linuxaši odločili metati nVidii polena pod noge pri teh driverjih.


Ja, glih zato me tu skrbi da slučajno Valve ne širi FUDa - je že precej takih "benchmarkerjev" padlo v to luknjo, da jim grafični pogon pod OpenGL ni izrisoval istih podrobnosti in je spuščal efekte, ki jih ni podpiral in so zato prišle večje številke.


Pri Linux ponavadi nismo vajeni širiti FUD in za to vaju lahko pomirim in preprosto podam rešitev, da se sama prepričata v praksi, kaj drži in kaj ne drži. Na slo-tech za to že obstaja tema in le pogumno torej umerita svoje mlinčke, da bodo torej pripravljeni:



Umeri mlinček: Slo-Tech 3D Team: unigine heaven 3.0

kriko1 ::

Zakaj Valve ima agendo očrnit MS?

Gandalfar ::

Ker dela svojo igralno konzolo, ki bo bazirana na Linuxu in rabijo zdej pol leta delat na tem da prepricajo PC gamerje, da so na slabi platformi.

jype ::

Well it worked out great for Apple!

Gandalfar ::

Primer? Da bomo se ostali vedeli o cem govoris.

ahac ::

Gandalfar je izjavil:

Ker dela svojo igralno konzolo, ki bo bazirana na Linuxu in rabijo zdej pol leta delat na tem da prepricajo PC gamerje, da so na slabi platformi.


To so čisto nepotrjene govorice. Jaz dvomim, da je res (but I've been wrong once or twice before).
Mislm, da so čisto drugi razlogi, da delajo Steam za Linux: indie razvijalci.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

jype ::

Gandalfar> Primer? Da bomo se ostali vedeli o cem govoris.

Najprej so ble najboljše motorole 68k, pol PowerPC, zdej je pa nenadoma intel the shit, čeprav uporabnikov niti ne zanima, niti se jim sanja ne, kaj posamezna arhitektura zna in česa ne zna in kako učinkovita je.

Kljub temu so Apple uporabniki ponosni na to, da imajo, karkoli že imajo.

(In jaz sem zelo zadovoljen, da je Apple skočil na Intel, ker bi ga sicer povozil čas.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

petrus ::

Valve Linux team says: We are already in contact with other game developers and building a list of those with interest in porting existing games in their current catalog to Linux. Some of these companies already have Linux versions available.
stati inu obstati

kriko1 ::

Nvm, jaz vidim prednost v tem da teče še na eni platformi, ne vem zakaj bi bla to agenda.
Poleg tega so obe platforme pridobile na performansu. Sedaj če OGL ima prednost za par FPS ne me ravno briga.

ahac ::

petrus je izjavil:

Some of these companies already have Linux versions available.


Ja, to so indie developerji. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

noraguta ::

Gandalfar je izjavil:

Pac Valve siri FUD, ker hocejo ocrnit Microsoft, ker jim je nekdo pac ocitno brcnil kuzka, ki ga imajo v pisarni. Ce bi bila to tehnicna debata bi bil tam poln blog code examplov in dejanskih snippetov.

pomoje ga niti nočjo mal showa ob izdaji valva. nč kej drucga. ko bo kaj več od enga demota se bo pa smiselno pogovarjat. še bolj pa ko bo prišel kak nov engine.

Gandalfar je izjavil:

Ker dela svojo igralno konzolo, ki bo bazirana na Linuxu in rabijo zdej pol leta delat na tem da prepricajo PC gamerje, da so na slabi platformi.

dvomim da bi bila kdaj uspešna vseeno imajo premajno pokritost tržišča, sicer pa valve kot tak ne črni MS over all nekaj ljudi v valu meni ,je da se zadeve kakor jih peljejo sedaj niso rešitev. sicer bodo pa izdajal win igre dokler se bodo prodajale.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Icematxyz ::

Sedaj če OGL ima prednost za par FPS ne me ravno briga


A sedaj pa je to kar naenkrat nepomembno? Heh. ;)

Drugače pa seveda z vidika "Linux Konzole" v prihodnosti, zagotovo to podjetju Valve dopušča več manevrskega prostora in zakaj bi to bilo za podjetje Valve problematično? Se pravi ne glede na odločitev glede takšne naprave da/ne saj Microsoft ima tudi svojo konzolo pa jim kdo torej očita, da želijo očrniti s tem podjetje Valve?

Drugače pa ekipa zadolžena za Linux, zakaj ne bi promovirala dobrega izkoristka strojne opreme pod Linux, če temu je tako, to le kaže eno, da imajo res proste roke in da torej mislijo resno in nenazadnje ta področja so preveč povezana in za to tudi verjamem, da so omenjeni rezultati na takšen ali drugačen način že vplivali na boljše stanje na vseh treh večjih platformah.

Mavrik ::

Drugače pa ekipa zadolžena za Linux, zakaj ne bi promovirala dobrega izkoristka strojne opreme pod Linux, če temu je tako, to le kaže eno, da imajo res proste roke in da torej mislijo resno in nenazadnje ta področja so preveč povezana in za to tudi verjamem, da so omenjeni rezultati na takšen ali drugačen način že vplivali na boljše stanje na vseh treh večjih platformah.


Problem je samo če ekipa prireja rezultate in s tem laže. Testni parametri (tisti ki so sploh znani) so jako čudni (GTX serije 6 ki teče pri 1280x1024?)

Zato bi veliko raje videl kak demo kje že počasi, da probamo na dejanskem lastnem hardwareu :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jype ::

ahac> Ja, to so indie developerji.

Id software je indie? Pa Virgin Interactive?

Vsak dan nekaj novega.

Gandalfar ::

A to isti Id software, ki za svoj zadnji 1 leto star spil (rage) javno noce vec narest Linux verzije?

> While a GNU/Linux version is speculated, there has been no confirmation of an official build. Timothee Besset had stated that he would try to make GNU/Linux builds for Rage much as he had done in the past,[17] and was expected sometime in 2012[18] but he resigned his position at iD Software.[19] John Carmack has since revealed on Twitter that there are "no plans for a native Linux client".[20]

Pa isti virgin, ki ze 10 let ni nobene igre izdal?

BigWhale ::

jype je izjavil:

ahac> Ja, to so indie developerji.

Id software je indie? Pa Virgin Interactive?

Vsak dan nekaj novega.


Id Software je bolj indie kot kej drucga.

Zeratul ^^ ::

Brez DX-a... Obup :))
#yolo

techfreak :) ::

DX?

Zeratul ^^ ::

DirectX
#yolo

Icematxyz ::

Problem je samo če ekipa prireja rezultate in s tem laže. Testni parametri (tisti ki so sploh znani) so jako čudni (GTX serije 6 ki teče pri 1280x1024?)

Zato bi veliko raje videl kak demo kje že počasi, da probamo na dejanskem lastnem hardwareu :)


-Lahko pa poženeš kakšen Heaven benchmark medtem, ko čakamo in se sam prepričaš, kakšno je stanje na tvoji strojni opremi in to v tem trenutku.
-Takšne očitke bi verjel, da na blogu brišejo.
-Kakšen SIGGRAPH Los Angeles 2012 je tik pred vrati in tako ali tako bo na voljo čedalje več informacij in torej tudi sama igra.
-Za "demo testiranje" se lahko prijaviš na blogu.

@Gandalfar

Samo v vednost Timothee Besset omenjen v citatu, katerega si torej podal ni več zaposlen pri podjetju id Software, ker je dal odpoved in trenutno, če se ne motim dela za Frozen Sand na igri Urban Terror HD.

What is Urban Terror HD ?
Urban Terror HD is the next version of Urban Terror, to replace all previous versions.

It will be the first Urban Terror version developed under the full license of ID Soft's idtech3 engine and is currently being developed by the Frozen Sand development team.


Are you guys dropping linux support?!
No. We'll be releasing simultaneously on Windows, Mac and Linux

jype ::

Gandalfar> A to isti Id software, ki za svoj zadnji 1 leto star spil (rage) javno noce vec narest Linux verzije?

Ja?

Gandalfar> Pa isti virgin, ki ze 10 let ni nobene igre izdal?

Ja?

Kaj je tvoj problem?

PaX_MaN ::

Verjetno to, da med indie šteje tiste ki ne štancajo po trideset špilov/nadaljevanj na leto.

Gandalfar ::

jype je izjavil:

Gandalfar> A to isti Id software, ki za svoj zadnji 1 leto star spil (rage) javno noce vec narest Linux verzije?

Ja?

Gandalfar> Pa isti virgin, ki ze 10 let ni nobene igre izdal?

Ja?

Kaj je tvoj problem?


Da so nesposobni izdat AAA igro na Linuxu v zadnjih 3 letih?

jype ::

Gandalfar> Da so nesposobni izdat AAA igro na Linuxu v zadnjih 3 letih?

Ja? Zakaj pa bi, če ni nikogar, ki bi distribuiral tako reč? Če bo Valve poskrbel za okolje, bo to postalo trivialno, zdaj pa pač ni, ker ne obstaja distribucija za igranje iger.

Ti bi pa verjetno rad povedal nekaj drugega, kar ni res.

Gandalfar ::

A ti hoces rect, da ce Linux user vidi na spletni strani zaloznika "Click here to pay for game" ne deluje?

Icematxyz ::

Humble Bundle stats time? Not again! ;)

jype ::

Gandalfar> A ti hoces rect, da ce Linux user vidi na spletni strani zaloznika "Click here to pay for game" ne deluje?

Seveda ne deluje.

"Halo? Tehnična podpora? Tule imam SX-10. Vaša igra mi ne prime, pa imam 1PB rama, 400PB diskovja in Linux 2.6. Kaj naj naredim?"

Linux je pač jedro in ekosistem, če hočeš zanj prodajat igre (v količinah, ki se resnično izplačajo za velike založbe), mora nekdo nad njim zgraditi reči, ki se jih zaradi zaprtosti gonilnikov za grafičen hardver ne da (za vse ostalo so pa že).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gandalfar ::

Cak zdej se ti pa icemat nasprotujeta.

jype ::

Grozno ja, pa še moderator trola. Nevideno!

Looooooka ::

Se pravi bodo startali z enim izmed najbolj bednih spilov njihove lastne produkcije...in to samo zato, ker je Microsoft odprl lastno stacuno in se bojijo, da bodo tudi drugi zalozniki pobegnili stran z njihove velecenjene steam platforme(kar seveda da bodo ce bo kdaj windows stacuna integrirana v windowse).
Za razmere na windows platformi v zadnjih par letih je pa kriv izkljucno Microsoft, ki je vso pozornost obrnil na xbox platformo. Kar je melo seveda negativne posledice za PC. Kar je bla najbolj neumna poteza desetletja. Konzola pac ni zamenjava za misko in tipkovnico pa konec.

Icematxyz ::

Cak zdej se ti pa icemat nasprotujeta.


Sam sem razbral, da stereotipno natolcuješ o tem, koliko bi naj uporabnik neke platforme bil pripravljen plačat za igro in da vidiš tukaj v povprečju neke razlike in da je to problem, če ni šlo za to se oproščam in torej nadaljujte. Se pravi le za to sem dal statistiko iz prakse. Ostalo pa sem sedaj še enkrat prebral in če ne gre za to priznam ne vem za kaj se gre in kaj je point.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

"Halo? Tehnična podpora? Tule imam SX-10. Vaša igra mi ne prime, pa imam 1PB rama, 400PB diskovja in Linux 2.6. Kaj naj naredim?"

Windows ima tudi verzijo za mobilnike (WP) in verzijo za embedded sisteme, pa se vseeno nobeden ne poizkusa namestiti Windows iger na njiju.

jype ::

techfreak :)> Windows ima tudi verzijo za mobilnike (WP) in verzijo za embedded sisteme, pa se vseeno nobeden ne poizkusa namestiti Windows iger na njiju.

Na Gentoo Windows igre ne delujejo, na Redhat Windows pa, samo jih noben nima.

(Da bo morda bolj razumljivo.)

ahac ::

Gandalfar je izjavil:

A ti hoces rect, da ce Linux user vidi na spletni strani zaloznika "Click here to pay for game" ne deluje?

Hm... če Rage uporablja Steamworks za multiplayer, potem je to res lahko razlog, da ni Linux verzije. Ne distribucija sama, ampak to, da je špil integriran s Steamom.

Torej mogoče res obstaja en AAA developer, ki si mogoče želi izdat igro na Linuxu in če pride Steam na Linux bo mogoče to naredil.
That clearly changes everything. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Gandalfar ::



Hm... če Rage uporablja Steamworks za multiplayer, potem je to res lahko razlog, da ni Linux verzije. Ne distribucija sama, ampak to, da je špil integriran s Steamom.

Torej mogoče res obstaja en AAA developer, ki si mogoče želi izdat igro na Linuxu in če pride Steam na Linux bo mogoče to naredil.
That clearly changes everything.


Glede na to da je Rage HD za iPad/iPhone prisel ven Novembra 2010 (http://gizmodo.com/5693208/download-the... ), mocno dvomim da je to razlog.

> Samo v vednost Timothee Besset omenjen v citatu, katerega si torej podal ni več zaposlen pri podjetju id Software, ker je dal odpoved in trenutno, če se ne motim dela za Frozen Sand na igri Urban Terror HD.

In od takrat dalje cel iD ne more najt denarja, za enega drugega cloveka, ki bi to pocel? A je to v svojem casu v vecernih urah kucal?

--

Drugace se gre za to, da je tole s steamom ena gora iz katere bo prilezla ena mala mis, ki bo rekla da lahko DRM-jan sw downloadate - isti, ki ste ga ze kupili enkrat v Humble Bundle. Fajn, but it won't change many things.

Debate po interentu so tud dost jasne, OpenGL je samomor kucat in DirectX ima en kup prednost, ki pa niso vendorjem opengl-ja v interesu, ker ni pravega denarja zadaj.

Kar bi se bilo zanimivo vprasat ja - na macu lahko igram igre kot so Dragon Age 1 in 2, ter se kaksno, ki je tudi priznano AAA. To lepo laufa na Core 2 Duo laptopu, morda ne z vsem anti-aliasingom, vendar ok zame. Kako jim to rata? Transgaming je dokoncal Wine layer in to zdaj trzi dalje in stvari kar nekako delajo.

Mrbit bi se lahko kdo zgledoval po primerih, ko je to folku ze ratal, namesto da zacenja sveto vojno okoli cisto vsake zadeve, ki je od dalec non-free, hkrati pa v zlato kuje najvecji kup DRM-ja, ki predstavlja vse proti cemur se RMS, FSF in FSFE borijo.

Icematxyz ::

Se pravi bodo startali z enim izmed najbolj bednih spilov njihove lastne produkcije...


Glede na to da Steam je referenca na področju PC iger in da je igra v TOP 10:

http://store.steampowered.com/stats/

Se ne bi strinjal.

Torej mogoče res obstaja en AAA developer, ki si mogoče želi izdat igro na Linuxu in če pride Steam na Linux bo mogoče to naredil.
That clearly changes everything. :))


Ne Timothee Besset ni več zaposlen pri podjetju id Software.

Hm... če Rage uporablja Steamworks za multiplayer, potem je to res lahko razlog, da ni Linux verzije. Ne distribucija sama, ampak to, da je špil integriran s Steamom.


Pri Rage je tako, da je načeloma težava količina igralcev in za to ni prenosa in bomo videli, kakšno strategijo bo peljal Valve, ker če dejansko nameravajo dolgoročno vztrajati s strategijo okrog Linux potem sem mnenja, da bodo sledili tudi drugi, ampak kot je bilo rečeno že nekajkrat, igro po igro torej in predvsem zelo OK bi bilo, če bi res te igre, katere se prenaša na Linux delovale najbolje!

In od takrat dalje cel iD ne more najt denarja, za enega drugega cloveka, ki bi to pocel? A je to v svojem casu v vecernih urah kucal?


Da.

Mrbit bi se lahko kdo zgledoval po primerih, ko je to folku ze ratal, namesto da zacenja sveto vojno okoli cisto vsake zadeve, ki je od dalec non-free, hkrati pa v zlato kuje najvecji kup DRM-ja, ki predstavlja vse proti cemur se RMS, FSF in FSFE borijo.


Načeloma smo to mnenje že slišali da saj si podal povezavo nanj.

Debate po interentu so tud dost jasne, OpenGL je samomor kucat in DirectX ima en kup prednost, ki pa niso vendorjem opengl-ja v interesu, ker ni pravega denarja zadaj.

Kar bi se bilo zanimivo vprasat ja - na macu lahko igram igre kot so Dragon Age 1 in 2, ter se kaksno, ki je tudi priznano AAA. To lepo laufa na Core 2 Duo laptopu, morda ne z vsem anti-aliasingom, vendar ok zame. Kako jim to rata? Transgaming je dokoncal Wine layer in to zdaj trzi dalje in stvari kar nekako delajo.


Debate po internetu da in ne brez Wine in večji izkoristek strojne opreme pod Linux napoveduje L4D2 za Linux. Držim pesti da temu bo tako.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gandalfar> Glede na to da je Rage HD za iPad/iPhone prisel ven Novembra 2010 (http://gizmodo.com/5693208/download-the... ), mocno dvomim da je to razlog.

Tvoja trditev nima nikakršnega smisla. Zapisal si, da če za najbolj zaprto platformo (kjer praktično nič ni prepuščeno uporabniku) na voljo, potem bi moralo pa ja trivialno uredit da dela tudi na vseh možnih različicah Linux distribucij.

Looooooka ::

Seveda...ce ne bi bli prevec zaposleni s kreganjem kdo ma prav kdo ne...kdo bo vodil zadevo in kdo bo spizdil in forkal nekaj svojega, ko mu kaj ne bo prav.
Kar se mene tice problem ni bil nikoli v zaprti/odprti kodi...ampak dejstvu, da je na linuxu prevec ljudi, ki raje futrajo svoj ego kot pa da bi kaj skupaj DOKONCALI.
Najboljsi izgovor je pa, da jim proizvajalec ne daje celotne specifikacije(magicno jih drugje to nikoli ne ustavi...).
V bistvu je vecina teh developerjev zrela za en reality show. Jaz bi definitivno gledal.
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Linux (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
515691 (4049) LitralSM
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24529808 (22783) Nummy
»

Steam in deljenje računa

Oddelek: Igre
6705 (645) 69charger
»

Call of Duty Modern Warfare 2 - Multiplayer

Oddelek: Igre
91136 (867) RuskiSnajper
»

Left 4 Dead (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
17110398 (5187) chucki

Več podobnih tem