» »

EU se spogleduje z omejitvami šifriranja

EU se spogleduje z omejitvami šifriranja

Slo-Tech - Britanski premier David Cameron ni osamljen v pobudah, da bi se v Evropi omejila raba šifriranja komunikacij ali pa omogočilo dešifriranje sporočil. Evropski notranji ministri bodo prihodnji teden razpravljali o predlogu, da bi se podjetja prisililo v omogočanje prisluškovanja šifrirani komunikaciji uporabnikov, kar bi dosegli z izročanjem zasebnih ključev ali vgradnjo ranljivosti v programe.

Belgijski odvetnik Gilles de Kerchove, ki od leta 2007 opravlja funkcijo koordinatorja za boj proti terorizmu pri EU, je za zasedanje notranjih ministrov EU, ki bo v četrtek v Rigi, pripravil priporočila za omejitev šifriranja. Dokument, ki ima oznako zaupno, je pridobil portal Statewatch.

V njem de Kerchove predlaga, da Evropska komisija razišče možnosti, da operaterje in ponudnike dostopa do interneta prisili v omogočanje dostopa do komunikacij (npr. deljenje zasebnih ključev). Povod za debato je seveda afera NSA, ko je bila ena izmed posledic razkritja ogromnega obsega prisluškovanja implementacija boljših varnostnih mehanizmov in tehnik šifriranja v komercialni programski opremi. Različne obveščevalne agencije so že priznale, da imajo s tem težave in da ne morejo prebirati vseh komunikacij. V dokumentu de Kerchove poziva k iskanju zakonskih in tehničnih rešitev za iskanje nezakonitih in ekstremističnih vsebin.

Skupine za varstvo svoboščin so se ostro odzvale na pobude za omejitev zasebnosti komunikacij. Opozarjajo, da bi uzakonitev novih omejitev - katerih implementacija, nadzor in pregon kršitev bi bila sila težna - lahko vodila do cenzure, omejevanje pravice do svobode govora in kršenja pravice do zasebnosti. V intervjuju za Reuters je de Kerchove dejal, da si nihče ne želi Evrope spremeniti v policijsko državo ali družbo iz romana 1984, a je opozoril na pomen nadzora ekstremistov.

Od tovrstnih pobud do morebitne umestitve v direktive in končnega prenosa v nacionalne zakonodaje običajno preteče precej vode, ki predloge še korenito preoblikuje. So pa te pobude dober indikator trenutnega zeitgeista, ki ni nič kaj obetaven.

98 komentarjev

«
1
2

pegasus ::

Freenet uber alles.

AndrejO ::

Bah, amaterji. Slovenija ima to posredno uzakonjeno že leta.

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

5. člen

(izročilni vmesnik)

...
(4) Če operater v svojem javnem komunikacijskem omrežju komunikacije kodira, komprimira ali šifrira, zagotovi, da so rezultati prestrezanja na izročilnem vmesniku nekodirani, nekomprimirani oziroma nešifrirani.


Predpis je bil mišljen za primer mobilnih komunikacij, ker Policija resnično ne bi imela kaj početi z zbrkljanim dumpom šifriranih digitalnih podatkov iz etra. Stranska posledica pa je seveda tudi to, da mora operater odstraniti kakršno koli šifriranje, ki ga izvaja sam, tudi če je to po naročilu in v imenu stranke. Npr. poslovne stranke :D

Edina sreča v splošnem je bila ta, da je ZEKom učinek omejil na zgolj na operaterje in ne na vse ponudnike različnih vrst el. komunikacij. Tako Policija lahko po zakonu prestreza vso e-pošto pri operaterjih, pod nosom pa se lahko obriše za pošto, ki jo posreduje npr. kakšna Domenca ali pa nekdo tretji, ki sploh ni operater (nega dni je bil aktualen email.si).

Če bo zagustilo, bodo samo odstranili tisto omejitev samo na operaterje.

mitja ::

To ja... še naj postavijo enega nadzornika, ki vse snema, nadzoruje... za vsakega zaposlenega. "Rahlo" predaleč v zasebnost gre ta zadeva. Že sam predlog je preveč.

AndrejO: ja... z zadnjim stavkom se popolnoma strinjam.

Pa vsi se sklicujejo na terorizem. :))
Nobody is perfect! But who wants to be nobody?

Matija82 ::

Hecni fantje, nobenga ne moti, da NSA hacka levo in desno (in da bi zato okrepili šifrirane komunikacije) a ko nekdo nekoga ustreli (brez neta) je rešitev omejitev šifriranih kanalov?

Core European values have been attacked, in particular freedom of speech. The EU has to respond with meaningful action.

A kdo vidi ironijo? No ja, verjetno vsi razen avtorjev.

HTTPS-am torej sem terorist?/!

carota ::

Pogrešam omembo pedofilije ...

Stikalo ::

Ali kdo ve koliko je varna enkripcija TLS 1.2, ki je v splošni uporabi (slo-tech, gmail itd..).
Nikjer ne najdem podatka o dolžini ključa za izmenjavo simetričnega ključa. Simetrični ključ je ponavadi dolg 128bit, kar naj bi zadostovalo neki osnovni varnosti. Čeprav tudi v to dvomim. Prostora za dekripcijo je veliko. Če obiščemo gmail nam je na primer znana vsebina prijavne strani, znana nam je šifrirana oblika, ugotoviti moramo samo še simetrični ključ.

Ve kdo za dolžino RSA ključa, ki se uporablja pri varni povezavi? Ali NSA zna brati TLS 1.2?

Glugy ::

oprosti ampak da prepoveš šifriranje je tko k če bi prepovedal zasebna stanovanja oz bi jih dovolil samo če bi ti na policiji pustil ključ če bi slučajno oni kadarkoli tud ob 1h ponoč če je treba hotel it pogledat če slučajno pripravljaš bombni napad. Mislm treba je mal premislt tole no. Če se prepove šifriranje bodo ogroženi raziskovalni novinarji, žvižgači, aktivinisti. Pri nas bojo tak rekl da vsak k ima namen se udeležit kakega protesta je potencialni kandidat ki ga je treba preučit da ne bi slučajno bil kak ekstremist al pa koga hujskal....mislm pod to pretvezo se dobi odobritev zahteve in lahko dodobro preuči človeka...super zadeva če ti hodi ta človek v nos....mu že kej najdš al pa podtaknš....namest guantanama se pač zdej pojavi nov način namest političnih zapornikov imaš zapornike ki se jim najde al pa nardi absurd da se jih zapre po običajni poti....in tko se oblast tud ne menja ker se aktivistom nagaja....in imaš super diktaturo lahko iz tega ko spiliš metodo...sploh v Sloveniji kjer so politiki tako zelo skrbni da za elito pustijo kako legalno luknjo v zakonu skoz katero se lahk švigne po tem ko se kaj ušpiči al pa ukrade.

vostok_1 ::

Fucking dirtbags! Sem vedu, da bo šlo v tej smeri.

Itak vemo kako dosledne in transparentne so te agencije pri varovanju nabrani podatkov in deljenju na okoli.

RejZoR ::

V čem je pol fora, da imamo sploh karkoli šifriano, če se lahko delajo izjeme kakor nekomu zapaše? Dejmo pol ukiniti vse pifriranje ane...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

vostok_1 ::

To bi bilo super. Sam začni pol shranjevat denar v nogavico, ne več v banki.


Sicer pa:

http://www.reuters.com/article/2015/01/...

wonder who's running the show.

SeMiNeSanja ::

Pa še proizvajalce bi radi naterali, da vgradijo backdoor-e v naprave in software?

Pa kaj mislijo da hackerji ne bodo odkrili backdoor-ov? Že tako je varnost na psu, potem bo pa počepnila še pri tistih parih, ki jo imajo kolikor tolikor pošlihtano.

Še dobro, da jim ni padlo na pamet, da bi kar gesla odpravili!

ThinMan ::

9/11 zakaj že ?
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

Ribič ::

Če ne želijo, da uporabljamo šifriranje, nam naj nehajo dajati razloge za to, da ga uporabljamo. Nehajo naj prisluškovati nasploh.

Markoff ::

carota je izjavil:

Pogrešam omembo pedofilije ...

Wait for it...

a je opozoril na pomen nadzora ekstremistov.

Nehajte jih ustvarjati! Tako neposredno (vojaške akcije) kot posredno (masovna imigracija, nato pa družbena izključenost - lahko se greste eno, ne pa oboje), pa bo učinek mnogo boljši.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

blackmack ::

Največja ironija je to, da sta onadva v Franciji bila celo zaprta zaradi novačenja ISIS borcev ter javno izražala svoje poglede, pa ju sploh niso nadzorovali. Sedaj pa imajo ta napad za izgovor za ponovni nadzor celotne populacije.

Iatromantis ::

@blackmack to ni ironija, to je namen operacije - ko imaš shranjeno zgodovino prebivalstva je vsako nasprotovanje oblasti ali njenim zlorabam obsojeno na neuspeh, medtem ko so nasilna dejanja dobrodošla saj legitimirajo potrebo po varnosti in nadzoru.

Za vse je obvezen ogled CITIZENFOUR!

MuadDib ::

Uporaba tor omrezja tudi ne pomaga prav veliko. Izkusnja mojega sodelavca je pa taksna, da ima doma tor streznik, zaradi cesar ima ca. enkrat na leto hisno preiskavo :D

harmony ::

MuadDib je izjavil:

Izkusnja mojega sodelavca je pa taksna, da ima doma tor streznik, zaradi cesar ima ca. enkrat na leto hisno preiskavo :D

Hisno preiskavo s strani koga?

3p ::

Glugy je izjavil:

...Pri nas bojo tak rekl da vsak k ima namen se udeležit kakega protesta je potencialni kandidat ki ga je treba preučit da ne bi slučajno bil kak ekstremist al pa koga hujskal....mislm pod to pretvezo se dobi odobritev zahteve in lahko dodobro preuči človeka...super zadeva če ti hodi ta človek v nos....mu že kej najdš al pa podtaknš....namest guantanama se pač zdej pojavi nov način namest političnih zapornikov imaš zapornike ki se jim najde al pa nardi absurd da se jih zapre po običajni poti....


Ja, dobili bomo velikega brata... Oblastniki bojo spretno izkoristili okoliščine. V imenu svobode govora bojo omejili svobodo govora. In našim voljenim oblastnikom se ta argumentacija ne zdi nič zgrešena. ;((

Zadnjič je Grims v odmevih že stresal z rokava o levih ekstremistih, ki na internetu komentirajo, da smo za nastanek ISISa in teroristične napade krivi tudi mi (zahod/nato/zda) s svojim vmešavanjem v Bližnji vzhod. Da so to primerki, ki bi jih bilo potrebno nadzorovati.

Verjetno bojo v prihodnosti nadzora potrebni tudi tisti, ki vzroke vidijo v neenakosti, izključevanju priseljencev, kriznih žariščih po vsem svetu (od katerih znamo lepo pogledati stran, če ni ravno nafte)... In tisti, ki si mislimo, da ob toliko različnih kriznih žariščih ni mogoče, da ne bi kaj počilo tudi pri nas, razen če postavimo visok zid, električno ograjo, prepovemo svobodni govor in razmišljanje (in predvsem kritiko režima), prepovemo zasebnost, itd.. Pa nam ne bo potrebno razmišljati o bolj zapletenih spremembah.

Siegreicher ::

Ta predlog trenutno ne bo dobil veliko odobravanja, zato lahko v bližnji prihodnosti pričakujemo kakšen večji 'teronodistični' udar. Kakšem manjši razcep atomov, bi ljudi hitro spet spravil na pravo pot, kot jih je npr. dewet enejst. Da se ne boste čudili ko se bo to zgodilo.

Zanalašč pišem narobe, ker nas opazuje velika sestra.

Svoboden ::

3p je izjavil:

Verjetno bojo v prihodnosti nadzora potrebni tudi tisti, ki vzroke vidijo v neenakosti, izključevanju priseljencev, kriznih žariščih po vsem svetu (od katerih znamo lepo pogledati stran, če ni ravno nafte)... In tisti, ki si mislimo, da ob toliko različnih kriznih žariščih ni mogoče, da ne bi kaj počilo tudi pri nas, razen če postavimo visok zid, električno ograjo, prepovemo svobodni govor in razmišljanje (in predvsem kritiko režima), prepovemo zasebnost, itd.. Pa nam ne bo potrebno razmišljati o bolj zapletenih spremembah.


Najboljše, da si zaradi krivde, ker živiš v grdem bogatunskem razslojenem zahodnem svetu, ne pa v kriznih žariščih tretjega sveta, od koder prihajajo sami poštenjaki in enaki po želodcih, vsak dan za odkup svoje krivde naložiš po deset udarcev z bičem zjutraj, pred jedjo in zvečer. Sicer ne boš prišel v rdeča nebesa.

zmaugy ::

A google ima status operaterja?

3p ::

Svoboden je izjavil:

3p je izjavil:

Verjetno bojo v prihodnosti nadzora potrebni tudi tisti, ki vzroke vidijo v neenakosti, izključevanju priseljencev, kriznih žariščih po vsem svetu (od katerih znamo lepo pogledati stran, če ni ravno nafte)... In tisti, ki si mislimo, da ob toliko različnih kriznih žariščih ni mogoče, da ne bi kaj počilo tudi pri nas, razen če postavimo visok zid, električno ograjo, prepovemo svobodni govor in razmišljanje (in predvsem kritiko režima), prepovemo zasebnost, itd.. Pa nam ne bo potrebno razmišljati o bolj zapletenih spremembah.


Najboljše, da si zaradi krivde, ker živiš v grdem bogatunskem razslojenem zahodnem svetu, ne pa v kriznih žariščih tretjega sveta, od koder prihajajo sami poštenjaki in enaki po želodcih, vsak dan za odkup svoje krivde naložiš po deset udarcev z bičem zjutraj, pred jedjo in zvečer. Sicer ne boš prišel v rdeča nebesa.



Ne, motiš se v tem, ko mi pripisuješ da v svoji "rdeči" pameti idealiziram "tretji svet". Problem je le, da je ta "tretji svet" bliže, kot si mislite tisti z bolj črno? pametjo. In dilema, ki jo omenjam je v tem, da imamo bolj kot ne tole izbiro:
1) ali zadeve uredimo v tretjem svetu (pa ne mislim na urejanje z bombami in droni... to nima pravega učinka)
2) ali postavimo ograjo in ukinemo svoboščine (ki so med drugim nekaj, v čemer smo dejansko nekoliko na boljšem kot tam)
3) ali pa stisnemo zobe, ko se vsakih nekaj let nekdo razstreli na našem pragu in nehamo zganjati cirkus

mihor ::

carota je izjavil:

Pogrešam omembo pedofilije ...

Pedofilijo povlečejo na plano šele, ko trenutno ni kakšnih teroristov na tapeti. :D

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Pa še proizvajalce bi radi naterali, da vgradijo backdoor-e v naprave in software?

Pa kaj mislijo da hackerji ne bodo odkrili backdoor-ov? Že tako je varnost na psu, potem bo pa počepnila še pri tistih parih, ki jo imajo kolikor tolikor pošlihtano.

Še dobro, da jim ni padlo na pamet, da bi kar gesla odpravili!

Tudi ti si že malo začasom, glede na to, da o teh stvareh govoriš v prihodnjiku.

V preteklosti si imel že nekajkrat za opraviti z zlorabo "vladnih stranskih vrat" mimo predpisov in nadzora. Najbolj razvpit takšen primer je bil v Grčiji:
The Ericsson switches used by Vodafone Greece were compromised and unauthorized software was installed that made use of legitimate tapping modules, known as "lawful interception", while bypassing the normal monitoring and logging that would take place when a legal tap is set up. This software was eventually found to be installed on four of Vodafone's Ericsson AXE telephone exchanges.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

nevone ::

Nehajte jih ustvarjati! Tako neposredno (vojaške akcije) kot posredno (masovna imigracija, nato pa družbena izključenost - lahko se greste eno, ne pa oboje), pa bo učinek mnogo boljši.


Boš ti zagotovil življenski standard vsem tak, da ne bodo imeli _popolnoma nobenih_ razlogov iz tega naslova?

Nehajte pretepat lastno civilizacijo, ki še nima idelanih odgovorov na vsa pereča vprašanja je pa na dobri poti, ker vas to lahko drago stane.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

Svoboden ::

3p je izjavil:

Ne, motiš se v tem, ko mi pripisuješ da v svoji "rdeči" pameti idealiziram "tretji svet". Problem je le, da je ta "tretji svet" bliže, kot si mislite tisti z bolj črno? pametjo. In dilema, ki jo omenjam je v tem, da imamo bolj kot ne tole izbiro:
1) ali zadeve uredimo v tretjem svetu (pa ne mislim na urejanje z bombami in droni... to nima pravega učinka)
2) ali postavimo ograjo in ukinemo svoboščine (ki so med drugim nekaj, v čemer smo dejansko nekoliko na boljšem kot tam)
3) ali pa stisnemo zobe, ko se vsakih nekaj let nekdo razstreli na našem pragu in nehamo zganjati cirkus

Ne idealiziraš tretjega sveta, idealiziraš pa egalitarizem, ga prodajaš kot rešitev za probleme, umetno sproducirane z masovno imigracijo, hkrati pa izvajaš guilt trip, da je prav, da se pri nas razstreljujejo, ker smo krivi za tegobe ubogih priseljencev, ker jih premalo zasipavamo z denarjem in ne rešimo vseh konfliktov po svetu, zato je pravično, da nas zahodnjaške prasce pobijajo.

Markoff ::

nevone je izjavil:

Nehajte jih ustvarjati! Tako neposredno (vojaške akcije) kot posredno (masovna imigracija, nato pa družbena izključenost - lahko se greste eno, ne pa oboje), pa bo učinek mnogo boljši.

Boš ti zagotovil življenski standard vsem tak, da ne bodo imeli _popolnoma nobenih_ razlogov iz tega naslova?
Nehajte pretepat lastno civilizacijo ki še nima idelanih odgovorov na vsa pereča vprašanja je pa na dobri poti, ker vas to lahko drago stane.
o+ nevone

1. Trdim, da se NE moreš iti hkrati masovne imigracije in družbene izključenosti (resda je druga pogosto posledica prve, ni pa nujno). Osebno sem za bistveno omejevanje imigracije, ali se vključi teh par v našo družbo ali ne, pa me boli đoko (če se hočejo, ok, če se nočejo, tudi ok).
2. Ni naša (zahodna, od vere do neke mere osvobojena) civilizacija kriva za vse peesdarije sveta, daleč od tega. Konec koncev Boko haram hara po Nigeriji, pa ne vidim Nigerijcev na Bližnjem vzhodu, ne vidim karikatur Mohameda ali napadanja muslićev v tej afriški državi. Trdim pa, da bi morali narediti tisto, kar pač lahko naredimo, to omejimo ta pojav. Da "spremljamo" skrajneže ni rešitev.

In a nutshell:
1. Preventiva (omejitev imigracije, vključevanje v družbo, nevmešavanje v njihove zadeve).
2. Kurativa (burke naj si vtaknejo v rit, enako halal klanje, pa prepoved portretiranja pravljičarjev / svetnikov, prepoved satire vere, ... - THIS IS "SPARTA", ne pa Arabija!).
3. Deportiranje v poljuben konec sveta za vse tiste, ki so dokazano povezani s terorističnimi organizacijami. Ob povratku jih čaka napis: "Tresspassers will be shot. Survivors will be shot again. Several times. And then some."

Ne trdim, da bi bil to idealen svet, a naj me koklja brcne, če bi bil slabši.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

jype ::

Markoff> Osebno sem za bistveno omejevanje imigracije,

V preteklosti se je to vedno izkazalo za zelo slabo potezo.

Markoff> 3. Deportiranje v poljuben konec sveta za vse tiste, ki so dokazano povezani s terorističnimi organizacijami.

Na primer tebe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Markoff ::

jype je izjavil:

Markoff> Osebno sem za bistveno omejevanje imigracije,
V preteklosti se je to vedno izkazalo za zelo slabo potezo.


Kot npr. v Avstraliji? Revna, konservativna, rasistična država, ne?

jype je izjavil:

Markoff> 3. Deportiranje v poljuben konec sveta za vse tiste, ki so dokazano povezani s terorističnimi organizacijami.
Na primer tebe?

Hmm, kadija tuži, kadija sudi. Dokazano povezan s ter. org.? Katero pa?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

nevone ::

V preteklosti se je to vedno izkazalo za zelo slabo potezo.


Vsekakor bi na široko odprte meje lahko pomenile tudi hitrejše obračunavanje med "nacijami".

Srbi in Hrvatje so se kar lepo pomešali, potem ko je bilo razmerje sil približno izenačeno, se se pa ob prvi težavi sklofal med sabo.

Srednja Evropa ima tudi težave tam, kjer je priseljevanje bolj sproščeno, se tudi poskušajo klofat med sabo.

Seveda je fino, če lahko zagotoviš idealen melting pot med manj in bolj bogatimi/razvitimi, a je to izredno težko. Zato je bolje, da se to počne z neko mero opreznosti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

3p ::

Svoboden je izjavil:


Hmm, kadija tuži, kadija sudi. Dokazano povezan s ter. org.? Katero pa?


S slo-tech.org.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Furbo ::

Matr nategujejo s tem terorizmom, moderni bavbav.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

GTX970 ::

Markoff
Kot npr. v Avstraliji? Revna, konservativna, rasistična država, ne?

Ahmedi, ki hočejo đamije in šeriat niso dobrodošli.
Fdv-jevci in podobni mešalci megle tudi ne.

Ravno nasprotno kot v Eu, večji klošar je, raje ga vzamejo.

nevone ::

Matr nategujejo s tem terorizmom, moderni bavbav.


Ti bi se ga začel lotevat šele, ko bi jih poznal vsaj 100, ki so bili njegove žrtve (žrtve terorizma).

Saj lahko tiščiš glavo v pesek, samo ni treba, da bi to počeli vsi.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

TESKAn ::

nevone je izjavil:

Nehajte jih ustvarjati! Tako neposredno (vojaške akcije) kot posredno (masovna imigracija, nato pa družbena izključenost - lahko se greste eno, ne pa oboje), pa bo učinek mnogo boljši.


Boš ti zagotovil življenski standard vsem tak, da ne bodo imeli _popolnoma nobenih_ razlogov iz tega naslova?

Nehajte pretepat lastno civilizacijo, ki še nima idelanih odgovorov na vsa pereča vprašanja je pa na dobri poti, ker vas to lahko drago stane.

o+ nevone

To ni težko. Streha nad glavo + dovolj hrane, da jim ne kruli po želodcu in je. Takoj ko ima človek osnove pokrite ga ne mika preveč, da bi tekal okrog in se razstreljeval.
Če mu na drugi strani bajto razsuje raketa, v ženo prileti metek, otroke povozi tank, hrano dobi pa samo, če se gre borit proti komurkoli že, je pa rezultat tak, kot je.

In od kdaj je izpostavljanje pomankljivosti smatrano za "pretepanje lastne civilizacije"? Včasih so imeli verbalni delikt, če si kaj rekel proti sistemu...danes upam da vemo, da to ni najboljša smer?

ker smo krivi za tegobe ubogih priseljencev, ker jih premalo zasipavamo z denarjem in ne rešimo vseh konfliktov po svetu,

Že če bi jih obravnavali kot ljudi, ki iščejo boljše življenje in ne kot živino na eni strani in bi na drugi nehali delat štalo povsod, kjer je izvoljen "nekooperativen" vodja, bi bilo precej.

Deportiranje v poljuben konec sveta za vse tiste, ki so dokazano povezani s terorističnimi organizacijami.

To se je že naredilo. Ko so take deportirali v Avstralijo.

Seveda je fino, če lahko zagotoviš idealen melting pot med manj in bolj bogatimi/razvitimi, a je to izredno težko. Zato je bolje, da se to počne z neko mero opreznosti.

Tako kot ob priseljevanju v ZDA, ane? Še dobro, da so takrat imeli to mero opreznosti...kaj bi bilo danes, če bi se kar tako, na počez, vsi preseljevali tja...

Ti bi se ga začel lotevat šele, ko bi jih poznal vsaj 100, ki so bili njegove žrtve (žrtve terorizma).

Problem je, da bi ga nekateri reševali tako, da carpet bombamo vse države na bližnjem vzhodu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

nevone ::

To ni težko. Streha nad glavo + dovolj hrane, da jim ne kruli po želodcu in je. Takoj ko ima človek osnove pokrite ga ne mika preveč, da bi tekal okrog in se razstreljeval.


Koliko si jih pripravljen vzet pod svojo streho? In kako veš, da bodo zadovoljni zgolj s streho nad glavo in zadosti hrane? Če jim boš hotel dati kakšno delo, boš pa obsojen, da je tvoj suženj. Mu boš ustregel vedno, kadar bo zagrozil, da se bo sicer raztrelil, ali pa, če te bo obtožil suženjstva?

In to, da nimaš strehe nad glavo ni glavni/edini razlog da se greš razstreljevat. Ogromno jih nima strehe nad glavo, pa se ne razstreljujejo. To ni opravičljiv razlog.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

nevone> To ni opravičljiv razlog.

Saj nihče ne pravi, da je. Samo gledamo statistiko, pa vidimo, da je takih več predvsem odkar smo jim sesuli njihove države, tako ali drugače.

Siegreicher ::

Jop. Vzemi 10 Nigerijcev pod svojo streho in skrbi za njih. Nema probljem.

nevone ::

In od kdaj je izpostavljanje pomankljivosti smatrano za "pretepanje lastne civilizacije"? Včasih so imeli verbalni delikt, če si kaj rekel proti sistemu...danes upam da vemo, da to ni najboljša smer?

Saj ti nisem z zakonom prepovedala, da tega ne smeš početi. Samo pravim, da to ni nujno pametno in konstruktivno. Lahko pa seveda tudi je.

Problem je, da bi ga nekateri reševali tako, da carpet bombamo vse države na bližnjem vzhodu.


Problem je, da v resnici še nismo tako močni, da bi lahko problem idealno rešili. Ne pravim pa, da trenutno ne delamo tudi kakšnih napak.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

stapler rump ::

Stikalo je izjavil:

Ali kdo ve koliko je varna enkripcija TLS 1.2, ki je v splošni uporabi (slo-tech, gmail itd..).
Nikjer ne najdem podatka o dolžini ključa za izmenjavo simetričnega ključa. Simetrični ključ je ponavadi dolg 128bit, kar naj bi zadostovalo neki osnovni varnosti. Čeprav tudi v to dvomim.


Če klikneš na ključavnico v Firefoxu in "More information...", ti pove da je uporabljena AES simetrična enkripcija z 128 bitnim ključem. Vsaj na mojem brskalniku - običajno se avtomatsko izbere tak algoritem, da ga podpirata tako strežnik kot brskalnik, tako da se pri tebi lahko to razlikuje.


Prostora za dekripcijo je veliko. Če obiščemo gmail nam je na primer znana vsebina prijavne strani, znana nam je šifrirana oblika, ugotoviti moramo samo še simetrični ključ.


Ni tako enostavno.


Ve kdo za dolžino RSA ključa, ki se uporablja pri varni povezavi??


Klik na ključavnico v Firefoxu -> "More information..." -> "View Certificate" -> "Details". slo-tech.com pri meni trenutno uporablja kriptografijo z eliptičnimi krivuljami in 256 bitnim ključem.

nevone ::

Saj nihče ne pravi, da je. Samo gledamo statistiko, pa vidimo, da je takih več predvsem odkar smo jim sesuli njihove države, tako ali drugače.


To je seveda legitimen pomislek.

Vendar preveč autorefleksije in premalo refleksije je lahko tudi autodestruktivno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

matijadmin ::

GTX970 je izjavil:

Markoff
Kot npr. v Avstraliji? Revna, konservativna, rasistična država, ne?

Ahmedi, ki hočejo đamije in šeriat niso dobrodošli.
Fdv-jevci in podobni mešalci megle tudi ne.

Ravno nasprotno kot v Eu, večji klošar je, raje ga vzamejo.


Đamije so dobrodošle enako kot RKC bordeli in pedo hostli oz. oboji v enaki meri niso, če že.

To nima nobene veze s terorizmom, še najmanj pa z mešalci megle, ki jih v tako super sposobnem desnakarskem gospodarstvu ni nič manj.

Je pa FUD zelo priročen za take ukrepe kot je ta o omejitvi šifriranja, pa tudi tvojim brivcem precej pomaga, da se jim tako brez upiranja postiš striči.

GTX970 ::

Napisal sem za AU.Vzamejo tiste, ki jih potrebujejo.Z nepismenimi muslimani in fdv mešalci megle ni nimajo nič pomagati in jih zelo enostavno nočejo.
Kako si to vse skupaj povezal z desničarji in striženjem ovac v Eu veš samo ti- fud logika ?

OT: omejitve šifriranja ? ZDA (NSA) itak že sedaj bere pošto/podatke celotne Eu, tako da ne vem kaj sanjajo tile Eu politiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Markoff ::

3p je izjavil:

Svoboden je izjavil:


Hmm, kadija tuži, kadija sudi. Dokazano povezan s ter. org.? Katero pa?


S slo-tech.org.

I'm guilty as charged.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

TESKAn ::

nevone je izjavil:

To ni težko. Streha nad glavo + dovolj hrane, da jim ne kruli po želodcu in je. Takoj ko ima človek osnove pokrite ga ne mika preveč, da bi tekal okrog in se razstreljeval.


Koliko si jih pripravljen vzet pod svojo streho? In kako veš, da bodo zadovoljni zgolj s streho nad glavo in zadosti hrane? Če jim boš hotel dati kakšno delo, boš pa obsojen, da je tvoj suženj. Mu boš ustregel vedno, kadar bo zagrozil, da se bo sicer raztrelil, ali pa, če te bo obtožil suženjstva?

In to, da nimaš strehe nad glavo ni glavni/edini razlog da se greš razstreljevat. Ogromno jih nima strehe nad glavo, pa se ne razstreljujejo. To ni opravičljiv razlog.

o+ nevone

Zakaj bi jaz kogarkoli moral vzet pod streho? Če bi za cel bližnji vzhod naredili bloke, bi zahod to stalo manj, kot ga je ameriško haranje tam okrog. Če bi jim pa še pustili, da si sami izberejo, kdo jim bo vodil državo in jih ne jebemo vsakič, ko se nam zazdi, da so se narobe odločili...

Saj ti nisem z zakonom prepovedala, da tega ne smeš početi. Samo pravim, da to ni nujno pametno in konstruktivno. Lahko pa seveda tudi je.

Ne veš al je al ni, to te pa ne ustavi, da ne bi obsojala?

Problem je, da v resnici še nismo tako močni, da bi lahko problem idealno rešili. Ne pravim pa, da trenutno ne delamo tudi kakšnih napak.

Problem je v tem, da je za nekatere idealna rešitev carpet bombanje vsega živega na ME. No people, no problem.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

nevone ::

Če bi za cel bližnji vzhod naredili bloke,


Naslednji korak je, da tam eden na zahodu ima pa hišo, mi smo pa uboge arabce strpali v blokovska naselja. Oni morajo bloke narediti sami. Ker sicer jim bomo spet mi krivi, da nimajo vsak svoje vile (in vsak 5 mobitelov).

Ne veš al je al ni, to te pa ne ustavi, da ne bi obsojala?


Z mojega stališča že vem, da je. Dopuščam pa, da drugi vidijo drugače. In čemu ne bi smela potem izrazit svojega mnenja o mnenju nekaterih?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

nevone je izjavil:

Nehajte jih ustvarjati! Tako neposredno (vojaške akcije) kot posredno (masovna imigracija, nato pa družbena izključenost - lahko se greste eno, ne pa oboje), pa bo učinek mnogo boljši.


Boš ti zagotovil življenski standard vsem tak, da ne bodo imeli _popolnoma nobenih_ razlogov iz tega naslova?

Nehajte pretepat lastno civilizacijo, ki še nima idelanih odgovorov na vsa pereča vprašanja je pa na dobri poti, ker vas to lahko drago stane.

o+ nevone


Obstajajo enostavne lokalne rešitve. Lahko začnemo z nelikanjem nogavic recimo.

nevone ::

Obstajajo enostavne lokalne rešitve. Lahko začnemo z nelikanjem nogavic recimo.


Seveda. Razmišljaj globalno, deluj lokalno. (Je lahko ena od strategij.)

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Britanska notranja ministrica: Enkripcija je sporna, država mora imeti dostop! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
20143660 (38274) PaX_MaN
»

Evropski ponudniki e-mail in "oblačnih" storitev (zasebnost itd.) (strani: 1 2 )

Oddelek: Informacijska varnost
8635119 (33375) SeMiNeSanja
»

Napadi na pravico do anonimnega komuniciranja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6831571 (27913) FrizzleFry
»

Še enkrat: ISP-ji nimajo obveznosti filtriranja informacij, ki se prenašajo

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
4623663 (20946) JanK
»

Nadzor Tor izhodnih točk (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
7511859 (10395) poweroff

Več podobnih tem