» »

Kanadski goljufi zamenjevali iPade z modelirno maso

Kanadski goljufi zamenjevali iPade z modelirno maso

iClay.

vir: Yahoo News
Yahoo News - Nepridipravi v kanadskem Vancouverju so se spomnili izvirne goljufije za 700 kanadskih dolarjev: v tehničnih trgovinah FutureShop in BestBuy so kupili iPad 2, plačali z gotovino, nato pa doma v originalno škatlo zapakirali ustrezno količino modelirne mase in izdelek vrnili kot nov in še neodprt. Osebje v trgovini očitno ni preverjalo vsebine škatle, jo preprosto postavilo nazaj na prodajno polico in vrnilo denar. Kasnejši, a pošteni kupci so potem za lanski božič namesto jako želene tablice dobili kup plastelina.

Eden od kupcev, ki je tablico kupil kot božično darilo ženi, se je naslednji delavnik razjarjen odpravil v trgovino, kjer pa mu preprosto niso hoteli verjeti (tj. vzeti nazaj plastelina in mu dati pravega iPada). Poskusil je še na policiji, isto brez uspeha - vsi so njega imeli za prevaranta. Uspelo mu je še, ko je poklical na domačo TV oddajo (klik za video), ki raziskuje tegobe potrošnikov (nekako tako kot naš TV Tednik). Novinarji so hitro odkrilo, da je podobnih primerov še več, tj. vsaj 10. Vsi osmoljenci naj bi že dobili nazaj pravo napravo, policija pa še išče goljufe.

Slashdotovi bralci so že komentirali, da FutureShop svoje osebje izobražuje predvsem v smer pospeševanja prodaje (dražji modeli, podaljšanje garancije, kablovje in drugi dodatki), manj v tehnično znanje in pristno svetovanje potrošniku. Najbrž ni tako zelo drugače tudi pri nas. Slo-tech je sicer že nekajkrat obhodil ljubljanske računalniške trgovine v iskanju računala za tipkanje seminarskih, s predvidljivimi rezultati. Branje priporočamo, če ne drugače za obuditev spomina in dober nasmeh tu in tam.

36 komentarjev

antonija ::

Kasnejši, a pošteni kupci so potem za lanski božič namesto jako želene tablice dobili kup plastelina.
In kdaj so pogruntali da to ni tisto kar so pricakovali? >:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

kotnikd3 ::

rad bi videl njihove face, ko so doma odprli škatlo xD

Keyser Soze ::

antonija je izjavil:

In kdaj so pogruntali da to ni tisto kar so pricakovali? >:D

Sej niso. V bistvu so jezni nesli "iPade" nazaj zato, ker so bli več kot očitno brickani. >:D
OM, F, G!

tx-z ::

Legen .. wait for it .. dary! :D
tx-z

antonija ::

Bi rad vidu koliko prodajalcev bi pri nas "original" zapakirano škatlo šlo odpirat in pogledat če je izdelek OK.
Noben, ker moras vrnit original zapakirano da imajo cim manj dela.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

alessio2 ::

Ta je šele legendarna...
Tip kupi iPada, ga obdrži, da v škatlo glineno kopijo, ga vrne v trgovino kot pravega, dobi nazaj denar, drugi dan kupi še enega pravega, gre spet nazaj z glineno kopijo, jim odpre pred nosom in reče: "Kaj to prodajaste?!%%&$# Hočem denar nazaj!"

:D Carska :P

JesusChrist ::

"JAKO" želene tablice?
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Gregor P ::

Praktično bodo ti unikatni glineni izdelki za prave zbiratelje imeli še dosti večjo ceno od resničnih naprav:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

stegy ::

Ne vem, če je pravo mesto, vendar ...
link na
"že nekajkrat obhodil ljubljanske računalniške trgovine"
Sem poskusil za letnik 2009, vendar povezave na predračune ne delujejo.

listje123 ::

Ali kdo ve kje se kupi plastelin? :))

Zgodovina sprememb…

Rotty ::

Vem, da je žalostno samo tole je pa carski nateg. Naprej so ga v trgovini načevljali, potem pa še na policiji! Adijo božič :)

marvin42 ::

kotnikd3 je izjavil:

rad bi videl njihove face, ko so doma odprli škatlo xD


jaz bi pa rad videl tvojo faco, ko npr svoji punci za darilo kupiš ipad2, ona ga odpre in notri glinena ploščica... se ti ne zdi, da bi bil vsaj malo besen?
Mostly Harmless

Zheegec ::

No, samo če so zadevo lepo plastificirali (da je izgledalo kot original), potem trgovina tukaj res ni NIČ kriva... Samo carski nateg. Sem tudi v Sloveniji to že videl... Ampak je prišel z računom v trgovino (račun star en dan), pa potem vzel isti artikel s police in šel do prodajalca, da je narobe kupil pa če lahko zamenja :) Samo je potem on nasankal hehe.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MatH ::

Kolikor vem, pri nas lahko artikel vrneš le če si ga kupil na netu in ga dobil po pošti. Vračanje v tregovini kupljenega artikla z razlogom "mi ni všeč" pri nas ne vžge. Bi folk hodu v trgovine sam da bi se malo poigrali in artikel vrnili.
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.

nekikr ::

V kolikor je originalno zapakiran ne delajo problemov, ni pa zakonsko nujno (razen v spletni prodaji). Je pa kolega pred leti kupil od nekoga originalno zapakiran iPhone preko bolhe. Pravi, da je bil res, a notri je bila le ena svinčena utež. Po nekaj mesecih je povedal, da je prevaranta policija sicer dobila, a so mu povedali, da nima kaj praskati...

mtosev ::

da jih še apple ne bo tožil. iClay je verjetno že registriran trademark appla:D:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zheegec ::

MatH je izjavil:

Kolikor vem, pri nas lahko artikel vrneš le če si ga kupil na netu in ga dobil po pošti. Vračanje v tregovini kupljenega artikla z razlogom "mi ni všeč" pri nas ne vžge. Bi folk hodu v trgovine sam da bi se malo poigrali in artikel vrnili.

Dobra volja trgovine, pri originalno zapakirani stvari (pa še stranka je želela ZAMENJAVO, ne gotovino) najbrž res nikjer ne komplicirajo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bistri007 ::

mtosev je izjavil:

da jih še apple ne bo tožil. iClay je verjetno že registriran trademark appla:D:D

Ah, pa ja. Apple naprej poimenuje stvar, potem pa se pogodi.

IPOD - lastnik Joseph N. Grasso
IPHONE - Cisco
IPAD - Fujitsu
ICLOUD - iCloud Communications
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Manu ::

Mogoče so pa prevaranti pustili prstne odtise na modelirni masi ...:)
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

fosil ::

Če bi zlobnež to izvedel samo enkrat, ga ne bi nikoli našli, obenem pa bi vsi imeli za goljufa poštenega kupca.
Ampak pohlep nima meja...
Tako je!

antonija ::

Če bi zlobnež to izvedel samo enkrat, ga ne bi nikoli našli
Sej ga (se) niso ;) Go big or go home bi rekli njihovi juzni sosedje.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

nsignific ::

MatH je izjavil:

Kolikor vem, pri nas lahko artikel vrneš le če si ga kupil na netu in ga dobil po pošti. Vračanje v tregovini kupljenega artikla z razlogom "mi ni všeč" pri nas ne vžge. Bi folk hodu v trgovine sam da bi se malo poigrali in artikel vrnili.


To ni res, tudi v trgovino lahko vrneš in zahtevaš kupnino in to v večih primerih. En je če odkriješ stvarno napako, kjer mimo garancije lahko zahtevaš denar takoj na prodajnem mestu. Spet drug primer je če ne ustreza tvojim namenom (recimo kupiš PC in po velikosti ne paše v za to namenjeno špranjo v racunalniski mizici - spet vrneš in ti pripada polna kupnina.

Problem je da smo Slovenci premalo izobraženi o lastnih potrošniških pravicah, zato pa tolikokrat nasedemo na fore kot so "garancija samo z računom" in pa "menjava za drugo blago v trgovini".

Še uslužbenci v prodajalnah sami pogosto niso seznanjeni z zakoni, najbrž namenoma zato, ker je lažje širiti neresnice, če jih tudi sam verjameš. Odlična (in podla) poteza zaposlovalcev.

fosil ::

antonija je izjavil:

Če bi zlobnež to izvedel samo enkrat, ga ne bi nikoli našli
Sej ga (se) niso ;) Go big or go home bi rekli njihovi juzni sosedje.

Če bi to naredil samo enkrat bi bil to u bistvu popolni zločin. Nihče ne bi vedel da so ga sploh zagrešili.
Tako je!

Zheegec ::

Spet drug primer je če ne ustreza tvojim namenom (recimo kupiš PC in po velikosti ne paše v za to namenjeno špranjo v racunalniski mizici - spet vrneš in ti pripada polna kupnina.

To drži samo v primeru, da prodajalcu te svoje namene sporočiš (mu rečeš - želim računalnik dimenzij X Y Z) in ti proda napačni/neustrezni artikel.
Če pa drži to, kar si rekel, bom pa imel vsak teden novega Ferrarija, ker "po širini ne paše v za to namenjeno garažo v moji hiši". Oziroma ga bom imel par mesecev in potem zahteval kupnino nazaj :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

tomaz- ::

nsignific je izjavil:

MatH je izjavil:

Kolikor vem, pri nas lahko artikel vrneš le če si ga kupil na netu in ga dobil po pošti. Vračanje v tregovini kupljenega artikla z razlogom "mi ni všeč" pri nas ne vžge. Bi folk hodu v trgovine sam da bi se malo poigrali in artikel vrnili.


To ni res, tudi v trgovino lahko vrneš in zahtevaš kupnino in to v večih primerih. En je če odkriješ stvarno napako, kjer mimo garancije lahko zahtevaš denar takoj na prodajnem mestu. Spet drug primer je če ne ustreza tvojim namenom (recimo kupiš PC in po velikosti ne paše v za to namenjeno špranjo v racunalniski mizici - spet vrneš in ti pripada polna kupnina.

Problem je da smo Slovenci premalo izobraženi o lastnih potrošniških pravicah, zato pa tolikokrat nasedemo na fore kot so "garancija samo z računom" in pa "menjava za drugo blago v trgovini".

Še uslužbenci v prodajalnah sami pogosto niso seznanjeni z zakoni, najbrž namenoma zato, ker je lažje širiti neresnice, če jih tudi sam verjameš. Odlična (in podla) poteza zaposlovalcev.


dej ti tole malce podkrepi s kakim linkom, pa boš videl, da tega, kar ti trdiš pod "drug primer", NI.. Razen v primeru stvarne napake imaš prav.. Ampak potem ne moreš vrniti zapakiranega izdelka v foliji, mar ne? Kako pa si ugotovil stvarno napako?

nekikr ::

Pa tudi pri stvarni napaki ti ne bodo dali denarja na prodajnem mestu takoj, kot praviš. Prvo morajo artikel poslati na servis, ki mora dati v osmih dneh mnenje o tej stvari napaki. Šele nato se začnejo pogovori o tem kako in kaj naprej. Kolikor vem ni nikjer zapisano, da si ti izmisliš denar in ga dobiš, lahko ti menjajo za nov artikel ali boljši, odvisno kaj se jim splača. Da bi pa kar takoj dobil denar na licu mesta je pa ena velika laž.

mikic007 ::

Kolikor vem, v navadnih trgovinah ne rabijo narediti skoraj nic. So samo posrednik, ce gre kaj narobe, si ga nasankal, dokler servis ne opravi svojega. Je pa to problem. Ko sem enkrat kupoval v Big bangu vec monitorjev, sem zahteval, da vsakega posebej pregledam zaradi mrtvih pikslov. Ne mores verjeti, koliko odpora in pregovarjanja. Zelo sem bi zacuden, ze zato od takrat naprej nisem nikoli kupil monitorja drugje, kot na spletu.

Ker kaj pa si ti kriv, ce kupis artikel, ki ima pomanjkljivost, ki na koncu niti ne ustreza garanciji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mikic007 ()

2x'=2 ::

Pri stvarni napaki si kupec izbere kaj bo (vracilo kupnine, nov izdelek...)


Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :

Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska

Bistri007 ::

Ok, ampak stvarna napaka je, če izdelek ne ustreza specifikacijam, kot sta jih predstavila proizvajalec oziroma trgovec.

Enkrat sem kupil satelitski tuner, za katerega je pisalo da dela z Diseq. V resnici pa ni. Torej, če kupiš stvar zaradi njenih deklariranih lastnosti, ki pa jih v resnici nima --- to je stvarna napaka.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

nsignific ::

nekikr je izjavil:

Pa tudi pri stvarni napaki ti ne bodo dali denarja na prodajnem mestu takoj, kot praviš. Prvo morajo artikel poslati na servis, ki mora dati v osmih dneh mnenje o tej stvari napaki. Šele nato se začnejo pogovori o tem kako in kaj naprej. Kolikor vem ni nikjer zapisano, da si ti izmisliš denar in ga dobiš, lahko ti menjajo za nov artikel ali boljši, odvisno kaj se jim splača. Da bi pa kar takoj dobil denar na licu mesta je pa ena velika laž.



Nevem kaj naj vam rečem, že VEČKRAT sem to naredil, res pa da sem moral imeti s seboj sprintane člene zakona.

Kot sem že omenil - večina slovencev se ne zaveda lastnih pravic. Tu mi to precej nazorno zdaj potrjujete.

Sicer me pa to ne preseneča pretirano, glede na to kakšne ovce smo praktično v vseh pogledih naše interakcije z ustanovami. Pa to lahko mirno vzamete koz žaljivko, če se v njej najdete, ker je tako tudi mišljeno.

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Še vseeno se motiš, če si pa nategnil enega slabo izobraženega prodajalca, ti pa to še ne daje pravice zmerjati ostale z ovcami.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zheegec ::

Ali pa se mu ni dalo ukvarjati z njim ane... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Furbo ::

Itak. Kdo se bo ukvarjal s pekom, ki ne zna pomeriti širino, višino in globino neke odprtine?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

nekikr ::

Groove ::

nekikr je izjavil:

Je pa kolega pred leti kupil od nekoga originalno zapakiran iPhone preko bolhe. Pravi, da je bil res, a notri je bila le ena svinčena utež. Po nekaj mesecih je povedal, da je prevaranta policija sicer dobila, a so mu povedali, da nima kaj praskati...

Sure. Been there, done that. Policaju moraš razložit, kako lahko tipa dobijo, pa je. Dobil denar nazaj, storilca pa še vedno vlačijo po sodiščih. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Groove ()

Furbo ::

Dostikrat nategujejo preko bolhe itd razni fiksiji, ki jih sicer zlahka najdejo, jim pa nimajo kaj vzeti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakon o trgovinah

Oddelek: Loža
14827 (667) St235
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081428 (72078) St235

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12319942 (15589) dzinks63
»

Kanadski goljufi zamenjevali iPade z modelirno maso

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3610431 (7227) Furbo
»

Škoda v trgovini

Oddelek: Loža
263950 (2777) Sims

Več podobnih tem