» »

GF100 z modelnimi oznakami

GF100 z modelnimi oznakami

Bosta grafični kartici podobni tokrat resnični Tesla kartici?

vir: AnandTech
AnandTech - nVidia je na svojem uradnem Twitter računu razkrila, kakšni imeni oz. modelni številki bosta nosila sprva najhitrejši grafični kartici, ki bosta uporabljali jedro GF100/Fermi/itd. To bosta GeForce GTX 480 in 470, kar je nekoliko presenetljivo, saj je ves svet pričakoval za stotico nižje številke, torej npr GTX 380. Zakaj so se odločili za to potezo seveda ni znano, morda pa je povezano z zmogljivostnim preskokom ki ga morda lahko pričakujemo od novega jedra. nVidia je namreč že predstavila prve grafične kartice serije 300, a so uporabljale 40 nm čipe, poznane že iz serije 200. S preskokom na GTX 480 in 470 se pravzaprav po vsej verjetnosti želijo distancirati od te serije in potegniti jasno ločnico med njima (in se izogniti ponovitvi poloma z GeForce 4 MX/Ti), a je popolnoma možno, da se pripravljajo na še eno novo, preimenovano serijo, ki bo uporabljala stare čipe. Razlika med GTX 480 in 470 seveda še niso poznane, a se to lahko spremeni že v kratkem, glede na izid, ki se bo zgodil v prihodnjih mesecih. Vir.

23 komentarjev

Tr0n ::

GTX 300 please. :)

opeter ::

Serijo 300 imajo na voljo že OEM proizvajalci.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

3p ::

Hmm. Hofer PC, ki ga prodajajo ta teden, ima notri GTX 330 (ali nekaj takega).

mtosev ::

Tr0n je izjavil:

GTX 300 please. :)

a ne bi rajse gtx 480?
http://www.techpowerup.com/114342/NVIDI...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PrimozR ::

mtosev je izjavil:

Tr0n je izjavil:

GTX 300 please. :)

a ne bi rajse gtx 480?
http://www.techpowerup.com/114342/NVIDI...

mtosev dej res, prosim preberi novice preden komentiraš...

koyotee ::

če bi vsi kupovali računalnik tako kot mtosev, bi šla industrija v 3pm :))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

galu ::

I'll take 2 please.:D
Tako to gre.

koyotee ::

bejš se raj z legokockami igrat...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

galu ::

Bom raje DVD-je zbiral, ker je lažje (glede na to da ti to zmoreš mora bit ejnfoh)..>:D
Tako to gre.

Hexx ::

ne morem verjet da so končno neke pozitivne novice glede tega fermija, sm že mislu da jim bo rablo še 10 let

Isotropic ::

Instead they've gone ahead and started the 400 series of cards with GF100, not that we're complaining. This is great news for developers and buyers since it prevents a repeat of the GeForce 4 Ti/MX situation

kaj to pomeni?
pa gf100 bo samo emulirala dx11? zakaj pa to? ker ga niso uspeli implementirati ali ker je pac notranja struktura razlicna od obicajnih kartic in nima veze?

Zgodovina sprememb…

kuglvinkl ::

4 ti je rulal, MX variante so ble pa slabše od trojke. IIRC :)
Your focus determines your reallity

Zheegec ::

GT3xx serija je za preimenovano GT2xx serijo, ki je večinoma preimenovana GF9xxx serija, ki je večinoma preimenovana GF8xxx serija :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kuglvinkl ::

Yap, sam res LOL.
Your focus determines your reallity

opeter ::

Zheegec je izjavil:

GT3xx serija je za preimenovano GT2xx serijo, ki je večinoma preimenovana GF9xxx serija, ki je večinoma preimenovana GF8xxx serija :)


Res je. Mogoče bo serija GT5xx spet sestavljena iz preimenovanih predhodnic.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Senitel ::

Zheegec je izjavil:

GT3xx serija je za preimenovano GT2xx serijo, ki je večinoma preimenovana GF9xxx serija, ki je večinoma preimenovana GF8xxx serija :)

Niti ne... Ce dejansko pogledas funkcionalnost kartic bos ugotovil, da se kar razlikujejo.
Se pa strinjam da bi bilo tistega, ki je odgovoren, da se isti cip pojavi pod stirimi razlicnimi oznakami graf, treba obesit.

LordPero ::

Senitel je izjavil:

Zheegec je izjavil:

GT3xx serija je za preimenovano GT2xx serijo, ki je večinoma preimenovana GF9xxx serija, ki je večinoma preimenovana GF8xxx serija :)

Niti ne... Ce dejansko pogledas funkcionalnost kartic bos ugotovil, da se kar razlikujejo.
Se pa strinjam da bi bilo tistega, ki je odgovoren, da se isti cip pojavi pod stirimi razlicnimi oznakami graf, treba obesit.

Niti ne ... Tukaj gre za bolj ali manj uspešno marketinško pozicioniranje, podjetja pač niso dobrodelne organizacije -sklepam, da je taktika uspešna oz. vsaj ne škodljiva. Osebno me ni nikoli nič v zvezi s tem motilo (sem praktično popolnoma indiferenten glede imena), ker rade volje zadeve podrobno spoznam pred nakupom (recimo problemov z GF4 serijo se niti ne spomnim, MX izvedenke so pač bile GF2 (torej NV1x nekaj) -sploh pa je bila cena temu močno primerna thus komur ni padlo na pamet, da je mogoče Ti serija dražja/boljša, je pač čuden).
Sej če bo publika pokazala globlji interes, bodo že proizvajalci začeli primarno tržiti/oglaševati (poimenovati karte, pisati na veliko po škatlah) imena/kode čipov namesto poimenovanja celih kartic.


Se pa seveda strinjam glede čipov, gre pač za čipe dveh malce različnih arhitektur (al se šteje to za isto arhitekturo ker majo skupen izvor? G92 in GT200 čipke v več okusih, porcijah/velikostih in dodatnih začimbah/funkcijah mislim) razširjene čez poimenovanja več serij.
Aja, pa 310 serija je zunaj že od novembra.
LordPero

PrimozR ::

Fora je,d a se je seveda pričakovalo, da so MXi počasnejši. Dejansko je bil pa GF4 MX počasnejši od GF3 Ti. GF4 Ti je bil pa zverina in je bil razkorak prevelik. PRedstavljaj si, da bi ATI zdaj imel npr 5870 in 5970, nato pa samo 5750 in nižje modele, tam nekje. FOlk bo videl dobre rezultate 5970ke in rekel 'uau, ziher je cela serija dobra' in začel masovno kupovati 5750ke. Itak, kdo bo pa dal 500 oz. 600 EUR za grafo, če jo lahko dobi ceneje. Na koncu so bili pa razočarani.

kuglvinkl ::

Ja, nVidia igr zelo podobno kot Intel. Umazano skratka. Je pa delničarjem to verjetno všeč.
Your focus determines your reallity

Senitel ::

Problem GeForce 4 MX ni bil v tem, da je bil počasen (dejansko je imel vse pomnilniške optimizacije od GF 4 Ti serije). Problem je bil v tem, ker stvar ni podpirala nikakršnih shaderjev, kar je bila taka revolucija na GeForce 3. Če nadaljujem s PIPI-jevo primerjavo, potem bi 5750 moral vzet DX11.

LordPero ::

PrimozR je izjavil:

... Itak, kdo bo pa dal 500 oz. 600 EUR za grafo, če jo lahko dobi ceneje. Na koncu so bili pa razočarani.

Hm, ja, sam ne morejo. Pač, dobijo drug, počasnejši model. In, ker sem mnenja, da ima ta tema še nima svoje quote primerjav z avtomobili: jaz ne bom kupil npr. Audija A4, ker se mi zdi Audi A/S8 dober/lep/s sexy zadnjo levo vučjo. Seveda nekaj pozitivnih eksternalij je, kaj tehnologije pricurlja navzdol, samo vem, da sta dva različna in različno pozicionirana avtomobila in bi A4 kupil zaradi samega A4 in ne A8. Zmede ne vidim, tudi če imajo še tako podobne npr. luči.

Imho je to kot neprisiljen podpis škodljivih pogodb -krivda ignorance podpisanega/kupca.

Glede MXov pa, sej kdor ni bil pripravljen Ti serije kupit (ali pa kje poiskati še GF3/GF3Ti) tako ali tako ni imel pri nVidii druge izbire. Nepolnega razpona pa podjetje verjetno ni hotelo zaradi stroškov (že tako je bila 4200 bolj na hitro izdana oz. nekaj je bilo govora o tem), ker ni imelo te možnosti ali pa zaradi "slabe" odločitve (se ne spomnim, kako so se grafe prodajale in koliko trga je Atijeva 8/9xxx zavzela, samo MXov je bilo zelo veliko naokoli, dobiček pa tudi).
LordPero

PrimozR ::

Senitel je izjavil:

Problem GeForce 4 MX ni bil v tem, da je bil počasen (dejansko je imel vse pomnilniške optimizacije od GF 4 Ti serije). Problem je bil v tem, ker stvar ni podpirala nikakršnih shaderjev, kar je bila taka revolucija na GeForce 3. Če nadaljujem s PIPI-jevo primerjavo, potem bi 5750 moral vzet DX11.

TBH ne poznam točno situacije, je bilo 'pred mojim časom', vem samo, da je bila očitno precejšna razlika :) Dejanskih tehničnih lastnosti enega ali drugega čipa pa ne poznam.

butl4d ::

GF 4MX = rebaged GF2 s programsko podporo za DX8 (DX8 emulator), strojno je podpiral DX7, medtem ko TI4200/4400/4600 so strojno podporo za DX8 oz 8.1 imeli.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GeForce GTX 580 v sliki in številkah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
6618466 (16339) Senitel
»

Fermi koncno prihaja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Strojna oprema
18025845 (19832) cole-22
»

nVidia spustila nove GeForce na plano (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
13325773 (21173) kuglvinkl
»

Naslednji 3DMark le za DirectX 11, DX 11 GeForca zamujata

Oddelek: Novice / Grafične kartice
218357 (7042) Cveto

Več podobnih tem