ComputerBase - Vsi poznamo serijo programov za testiranje naših mlinčkov, 3DMark, podjetja Futuremark. Čas je za novo veselje. Sodeč po števcu na strani Futuremark, bo nov program za ugotavljanje zmogljivosti vašega mlinčka, 3DMark Vantage, na voljo čez slabih šest ur.
In kakšne so zahteve? Začnimo z Visto, glede na to, da gre za program, ki bo preizkušal zmogljivost DX10 enote, kot to ugotavljajo na Computerbase.
Zelo oskubljena verzija je zastonj, osnovna vas bo stala slabih malo manj kot sedem dolarjev. Minimalne strojne zahteve: - x86/x64 Single-Core-CPU s SSE2-podporo; - D3D10 kompatibilna grafična kartica s 256 MB RAM-a; - 1.024 MB osnovnega RAM-a; - 2 GB prostora na trdem disku; - Windows Vista.
Priporočene strojne zahteve: Core 2 Duo E6600 ali AMD s primerljivo zmogljivostjo (Athlon 64 X2 5400+) - D3D10 kompatibilna grafična kartica s 512 MB RAM-a; - 2.048 MB osnovnega RAM-a; - 2 GB prostora na trdem disku; - Windows Vista.
Pri zahtevah bi lahko dodali še najpomembnejši element in sicer grafično kartico Jasno mora imeti podporo za DirectX 10 in tukaj je spisek kartic iz Futermarkove strani, na katerih naj bi "Vantiđ" deloval: ATI: FireGL V3600 FireGL V5600 FireGL V7600 FireGL V8600 FireGL V8650 Mobility Radeon HD 2400 Mobility Radeon HD 2400 XT Mobility Radeon HD 2600 Mobility Radeon HD 2600 XT Radeon HD 2400 Pro Radeon HD 2400 XT Radeon HD 2600 Pro Radeon HD 2600 XT Radeon HD 2900 Pro Radeon HD 2900 XT Radeon HD 3450 Radeon HD 3470 Radeon HD 3650 Radeon HD 3850 Radeon HD 3870 Radeon HD 3870 X2
Spisek ni ravno dolg. Ob treh popoldne se bo tole dalo dol potegnit, če sem prav izračunal. Me prav zanima koliko ljudi bo sedaj končno prešlo iz XP-jev na Visto, da bodo lahko gledali na svojem monitorju najnovejše grafične dosežke, ki jih bomo v igrah videli šele čez kakšnih 5 let. V šoli boš popolnoma manjvreden, če za tvoj PC ne boš mogel povedati "score", ki ga dosežeš v Vantageu. Microsoft bi moral stisniti kakšen milijonček Futuremarku v roke za tako lepo reklamo za Visto
The Professional version is intended for business and commercial use, while Basic and Advanced are limited to private use. A Free Trial key allows you to test the benchmark with a single run.
Pa samo Entry preset imas na voljo brez ORB funkcionalnosti.
* Entry - 128MB DX10 Video Card and a monitor capable of displaying 1280x1024 resolution * Performance - 256MB DX10 Video Card and a monitor capable of displaying 1280x1024 resolution * High - 512MB DX10 Video Card and a monitor capable of displaying 1680x1050 resolution * Extreme - 512MB DX10 Video Card and a monitor capable of displaying 1920x1200 resolution
A Free Trial key allows you to test the benchmark with a single run.
Tole je malo dvoumno. Kaj točno so mislili z "single run" ? Poženeš lahko samo enkrat in potem sploh ne bo več delovalo in boš lahko vse skupaj izbrisal. Ali pa bo tako kot dosedaj ko si z zastonjsko verzijo lahko samo poganjal benchmark, nastavljati pa nisio mogel nič. Po moje je to drugo. Drugače pa za vsako bolezen rož'ca ras'e
MrStein, bog si ga vedi kaj ti vlečeš dol, zelo verjetno tisto ni 3DMark Vantage ampak PCMark Vantage, ki se ga res da dol potegniti (huda razlika je med 3DMark in PCMark)
Glede cenovne politika pa takole nekako to izgleda v Slovenščini:
Free - Ne moreš nastaviti popolnoma nič. Samo enkrat lahko poženeš Benchmark, da dobiš rezultat. Seveda pa lahko potem program ugasneš in ga poženeš na novo.
Basic (6.95$) - Imaš možnost, da nastaviš, da se ti benchmark zažeme recimo 20-krat zaporedoma in tako čez noč testiraš stabilnost računalnika. Svoj rezultat lahko online primerjaš z drugimi z vsemi vključenimi ORB možnostmi.
Advanced ($19.95) - Odklene vse 4 prednastavitve, 6 dodatnih testov je možno poganjati in vse nastavitve se da spreminjati
Professional ($495) - Namenjena za firme in komercialno uporabo z katero lahko tudi kaj zaslužijo.
Aja, pa res. Jaz sem PCMark Vantage DL-al. Samo to imajo vse zmešano (nič novega): na glavni strani piše "PCMark Vantage - Coming soon". Pol pa je spodaj download (že od novembra, če je verjeti oznaki)
Samo števca ur za 3DMark Vantage pa nikjer ne vidim (zato sem mislil, da je že na voljo).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Števec ur že na glavni vstopni strani je narejen v Flashu, če imaš Flash v brskalniku izklopljen potem ga seveda ne vidiš. Mislim, da kljub vsem nevarnostim na internetu je Flash kar nujno uporabljati, saj je HTML jezik tako reven, da brez Flasha ni dobre strani.
Jaz ga bom vsekakor preizkusil. Me zanima koliko bo njegova dolžina za download. Vsak je bil približno še enkrat večji od prejšnjega. 06 je imel že 580 MB, torej lahko pričakujemo okoli 1,2 GB
Mislim, da kljub vsem nevarnostim na internetu je Flash kar nujno uporabljati, saj je HTML jezik tako reven, da brez Flasha ni dobre strani.
Ja ful pogrešam blinkajoče menije in vsiljive reklame ... Na tem konkretnem primeru pa je razlika le v števcu. Ki bi komot lahko bil narejen z JavaScript ali podobno. Pa sorry za off topic.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Kakšno naključje: pred dvemi dnevi (v soboto) sem bil na sprehodu in sem razmišljal, da je dx10 zunaj že kar nekaj časa, prav tako dx10 kartice in čudno dejstvo, da še ni 3dmarka, ki bi testiral omenjene knjižnice. Še rekel sem si, da bom odprl temo na slo-techu, a ko sem prišel domov, sem opazil, da sem izgubil telefon in pozabil na idejo. Danes pa super novica!
Kaj mislite, kolikšno število točk lahko pričakujemo g92 userji? Jaz mislim, da verjetno okoli tisoč.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Mislim da lahko pričakuješ kar enih 150% več kot si rekel ali pa še več, torej blizu 3k +/- 1k. Mene zanima kako se bo odrezal moj 3870X2 proti kakim 8800GTX/ULTRA in GX2 v pure sintetic dx10 ONLY benchmarks^^. To zna bit zabavno in spet bo kreganja in nove lestvice bodo po forumih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ahhhhhhhhhh ravno sem hotel postat tole XDXD, kako jih je lepo gledat. Drugace pa je moj rezultat P6676, lahko bi vec iztrzu, ce bi restartal PC ker ze kak teden ni bil restartan, pa ce bi se navil kisto bi se mogoce uspel celo spravit na 7.5k
Hja, dejansko je ta zastonjski ključ samo za enkrat pogledat rezultat Poganjaš lahko večkrat ampak ne moreš pogledati rezultata, ker se rezultat lahko prikaže samo online, kjer mimogrede pregledajo še tvojo registracijo, tako, da se nič ne da goljufati.
Zadeva je precej manjša od 06 verzije. Za download je vse skupaj 450 MB, na disku se razširi na 595 MB (06 verzije je na disku za 1,24 GB) Vse skupaj so 4 testi. 2 Grafična testa in 2 CPU testa. Za zagon prvega grafičnega testa je treba počakati kar minuto in pol, da se vse skupaj naloži. Drugi grafični test spet potrebuje pol minute, da se naloži. Oba tečeta na mojem 8800 GTX med 10 in 30 fps, povprečno pa z okoli 15 fps. Potem sledi en CPU test, ki je večniten in na mojem Q6600 leti hitro kot sneta sekira. Potem pa pride na vrsto še test čiste Fizike, tukaj pa moj procesor poklekne, ker nimam posebne kartice namenjene računanju fizike. In potem moraš nujno online preveriti kakšen rezultat si dobil.
Jaz dosežem skupni rezultat P 6306 3DMarkov (kaj je tisti P pred rezultatom nimam pojma) Dodatno se prikažeta še ločena rezultata za CPU, ki je pri meni 12052 in Grafični rezultat, ki je 5442
Skratka nič pretresljivega in če ne plačaš tistih 7 dolarjev je zadeva tudi popolnoma neuporabna.
The P in the score is not a bug, but denotes the settings preset used, in this case the (P)erformance preset.
There are three more presets available in the Advanced version, the (E)ntry, (H)igh and E(X)treme.
Seriously, there are interesting differences between the presets, like no GPU Physics simulations in the Entry preset, and Anti-aliasing enabled in the High and Extreme presets, for example. Then there's the different resolutions of course, and sahdow quality, shader quality etc, so I'd encourage everyone to give them a serious look.
Malo več od P5500. q6600, 4gb rama, gts8800 512. Vista 64bit.
Grafično mi deluje zadeva podpovprečno in ni glas prihodnosti. Daleč od tega. Komentiram sam izgled, ne tehniko...
Če tole bere Senitel: lahko opišeš katere tehnike so uporabljene za render?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Recimo drugi test, ko kaže space ship, v ozadju je pa nek asteroidni pas. Zgleda mi kot kakšen star trek izpred nekaj desetletij, kjer je nekdo z plakatom v ozadju laufal. Kot da je samo tekstura v ozadju. Šele potem, ko gre kamera skozenj, zgleda kot 3d.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Ko prvič na hitro pogledaš grafična testa ugotoviš, da smo že davno videli precej lepšo grafiko. Tudi jaz sem moral nekajkrat pogledati vse skupaj, da sem sploh opazil zakaj na prvi pogled povsem povprečna grafika teče tako počasi. Odgovor je Fizika. Toliko podrobnosti nismo videli še nikoli in vsaka podrobnost se premika sama zase po svojih fizikalnih zakonitostih. Vse kaže, da je v fiziki prihodnost. Pri sceni ko Jane Nash pobegne iz votline zlobnega norega znanstvenika je vse živo in se premika. Najprej poglej vodo, kako lepo valovi. Valovi so pravi in ne samo neke bele črtice kot včasih. Vsak čoln dela svoje valove in na koncu je vse skupaj močno vzvalovljeno. Parkirani čolni in vse kar je na vodi se premika skladno z valovi, nič ni pri miru. Potem priteče na sceno Jane Nash in kaj takega dejansko še nisem videl nikjer. Bejbi skladno z tekom skačejo joški, kot da bi bili pravi, na vratu ji poskakuje verižica, lasje ji plapolajo v vetru, spodnja obleka in plašč ji valovi glede na tek in na veter, ki nastaja. Tista velika plahta pod kateri je čoln vseskozi valovi v vetru in nato se pravilno oblikuje ko izpod nje spolzi čoln. Nato imamo še cel kop naokoli tekajočih vojačkov, ki roko na srce niso ravno lepi, ampak se pa lepo premikajo med tekom in seveda vsak počne nekaj drugega. Dodamo lahko še cel kup vrtečih in utripajočih lučk in zadeva postane popolna. Scena deluje zelo živo, ko čisto nič ni pri miru. Edina zamera so precej grde teksture, tisti vojački izgledajo, kot da bi nosili neke pisane flanelaste pižame, na splošno so teksture precej revne. Dejansko smo že mnogokrat videli lepše teksture, ampak do sedaj je bilo večinoma vse mrtvo o kakšnih odbojih in poskakovanju padlih predmetov pa smo lahko samo sanjali.
Nad Planetom New Calico pa je tudi kaj za videti. Bojne križarke z toliko detajlnih podrobnosti nisem videl še nikoli na računalniku, koliko raznoraznih loput, ki se odpirajo in zapirajo, vidi se v notranjost, kjer je tudi na stotine raznoraznih različnih predmetov in da sploh ne omenjamo, da je križarka dolga kot ponedeljek. Potem pride asteroidno polje z nekaj 1000 skalami različnih velikost in oblik in vsaka se premika po svoje in tudi vrtijo se večinoma okoli svoje osi. Že samo to je čudež, da uspe grafična kartica vse skupaj obdelati. Na tem delu mi je ventilatorček na grafični tulil pri največjih obratih, tako kot še nikoli do sedaj. Potem pa pridejo še tiste eksplozije, ki se širijo spodaj po planetu.
Skratka mene je fizika navdušila, teksture pa bi po moje rabile še kar precej piljenja, da nebi na prvi pogled vse skupaj izgledalo kar malo zastarelo. Kljub vsem mogočim novim efektom, so teksture še vedno tiste, ki prve padejo v oči.
Odgovor je native DX10 engine + fizika, ce smo natancni. Dosedaj se ni bilo nobene igre, ki bi native poganjala DX10. 3DMark Vantage je prvi tak pogon.
Odgovor je native DX10 engine + fizika, ce smo natancni. Dosedaj se ni bilo nobene igre, ki bi native poganjala DX10. 3DMark Vantage je prvi tak pogon.
A ti trdiš da so igre do zdaj emulirale DX10? Ali kaj točno zate pomeni "native"?
Če bi pri grafičih testih vsakih nekaj deset sekund naredil screenshot in potem na random pogledal... Vsaj meni na momente deluje 2d (ladja, zadaj asteroidni pas), drugič se pa vse nekaj premika, kar je dobro, a za sam impression, kar bi si zapomnil z odprtimi usti, ni.
Jane je res dobro animirana, a njo zasenčijo plastelinasti vojački, ki od vratu do čevljev zgledajo kot polivinilasta vreča dreka.
--
Asteroidni pas. A so kosi mogoče narejeni s pomočjo (atijeve) implementacije teselacije? Sem si prav zapomnil, kdaj teselacija prav pride?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Because Direct3D 10 hardware was comparatively rare after the initial release of Windows Vista and because of the massive installed based of non-Direct3D 10 compatible graphics cards, the first Direct3D 10-compatible games still provide Direct3D 9 render paths. Examples of such titles are games originally written for Direct3D 9 and ported to Direct3D 10 after their release, such as Company of Heroes, or games originally developed for Direct3D 9 with a Direct3D 10 path retrofitted later in development, such as Hellgate: London. No games have yet been announced that will natively and exclusively use Direct3D 10.
Niso v celoti uporabljale DX10... Kaj pa v celoti uporablja DX10? Ali uporabljaš DX9 knjižnico in čisto vse kar delaš narediš v DX9 ali pa DX10 in čisto vse kar delaš narediš v DX10 (pa če rišeš en sam pobarvan trikotnik na zaslon). 3DMark Vantage za svoje delovanje nujno potrebuje DX10, Crysis ga recimo ne, ker ima zraven še DX9 path. Ali to slučajno pomeni, da novega 3DMarka ne bi mogli sportat na DX9? Če bi se dovolj potrudili bi ga skoraj 100% lahko! Vključno z vsemi temi fizikalnimi simulacijami tkanin, vode in jošk na GPU (render to vertex buffer, ki ga tako ATI kot NV švercata v DX9 mimo Microsofta)... Obenem pa tako 3DMark kot Crysis uporabljata geometry shaderje (ki jih ni tako enostavno zaobit v primeru DX9).
S stališča razvoja se seveda ogromne prednosti, da developerji vedo, s kakšno platformo se bodo ukvarjal. Vendar je to stvar, ki pač skrbi managerje končne uporabnike pa bolj malo.
Grafično se mi zadeva ne zdi nič kaj posebnega (Jst: ne, tista teselacija je ATI-jeva interna pogruntavšina in nima nič s 3DMarkom). Tudi animacija (razen omenjenih detajlov) se mi zdi da peša v primerjavi z recimo Crysis. Pač če bo nov 3DMark dajal ene pametne rezultate, potem bo uporaben, če bodo pa recimo GPU pike hudo varirale glede na CPU potem pa pač ne.
Tale 3D Mark je ze totalno brezvezen ratu. Kaj je blo narobe samo z graficnimi testi? Pa mislm, da bi mu mogl bit useen al ti graficno furas z A64 3000 ali pa QX9... CPU nebi smel met ksnega velkega upliva. Ostale traparije pa nej zbasejo v PC Mark.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Bugast program. Ko da ga nebi preizkusili pred izdajo. Najprej ne sprejme kode, Potem jo in izusti drugo napako Naredi 3 teste in spet sesutje.... V glavnem sem obupal. Sploh mi pa Picasa naredi lepši slideshow...
Never trust a computer you can't throw out a window