engadget - Ageia je včeraj najavila mobilni procesor PhysX 100M, ki bo skrbel za strojno pospeševanje fizike high-end igračarskih prenosnikov. V izjavi za tisk so zapisali, da bo ta nov mobilni dodatek deloval s porabo okoli 10W med igranjem igre. Za razliko od namizne različice, bo mobilna vsebovala tudi nadzor nad porabo. Tako bo mogoče znižati hitrost procesorja, če bo vse skupaj postala prevroče ali če bo čip nedejaven. Če gre soditi po sliki, bo modul vseboval procesor in lasten pomnilnik, podobno kot namizna različica.
S PhysX 100M bi naj po besedah družbe, na svojem prenosniku doživeli najbolj intenzivno realistično igranje in zabavo, kjer koli na poti že smo. Seveda modula ne gre pričakovati v drugih prenosnikih kot v velikih 17 in več inčnih, s high-end grafiko in procesorjem.
Prvi proizvajalec notesnikov s PhysX moduli bi naj bil Dell. Podrobnosti o modelu in ostali konfiguraciji pa zaenkrat še niso znane.
In kje so pogoreli na pc-jih? Ker igre ne delajo za to kartico in je zelo dobra za preračuanvanje fizike ker ima 2tb prepustnosti recimo gerofece 8800gtx ima 330gb prepustnosti.
Itaq da so pogorel, kdo bo pa kupil to bedarijo, katera še poceni ni več kot eno leto je že zunaj ta crap, pa še ni igre ki to izkorišča, na prenosnikih je pa sploh brezveze
dukenukem no tu se pa motiš. jih je že kar nekaj. Ghost Recon Advanced Warfighter 2 npr. jo podpira. no gre sicer za eno misijo, a vendarle.
"The game ships with a special "Ageia Island" mission that's heavily accelerated by the PhysX card and does a much better job of showing off what hardware-accelerated physics in games can be." več pa tule: http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2163428,00.asp
In kje so pogoreli na pc-jih? Ker igre ne delajo za to kartico in je zelo dobra za preračuanvanje fizike ker ima 2tb prepustnosti recimo gerofece 8800gtx ima 330gb prepustnosti.
1. geforce 8800gtx ima 86 Gb/s prepustnosti 2. 2tb?!?!?!? huh... si to pa res iz rit potegnu 3. ta crap se bo prodajau kot rabljeni vložki
"One of the important factors in a physics architecture is it requires huge on-chip memory bandwidth. Our PPU has 2Tb(Tera-bit)/sec on-chip memory bandwidth,"
330gb? 330 giga bitov al 330 giga bajtov? 330 giga bitov znese 41,25 giga bajtov... Zakaj bi pol mel G80 tolk široko vodilo in tolk navit clock da gre do 86 giga bajtov na sekundo?
330gb? 330 giga bitov al 330 giga bajtov? 330 giga bitov znese 41,25 giga bajtov... Zakaj bi pol mel G80 tolk široko vodilo in tolk navit clock da gre do 86 giga bajtov na sekundo?
geforce 8800 gtx ima 384 bitno pomnilniško vodilo pri 1800MHz (384/8 )* 1800 = 86.4 GB/s
SNap15: Vem, da ima 8800 GTX 86.4 GB/s propustnosti na zunanjem vodilu. Kar bi rad zvedel je kaj naj bi bilo tistih 330 "gb", ki jih destroyer2k omenja in zakaj naj bi bilo to slabše od 2 "tb" kar koli je že tisto v narekovajih... Hint: destroyer2k se je zgubu med biti in bajti. Poleg tega:
So, what exactly is the PDC, anyway? Based on our best understanding of the matter, each block of shared memory represents 16 banks of single-ported SRAM. Each bank has 1KiB of storage and a bandwidth of 32 bits per clock cycle. Furthermore, since there are 16 multiprocessors on a G80, that aggregates to a total storage of 256KiB and bandwidth of more than 675GiB/s [575GiB/s so se mal zatipkal na Beyond3D]. For all intents and purposes, it can be seen as a logical and highly flexible extension of the register file.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Osebno se mi zdi preprosteje implementirat nekaj v smislu dual SSE4+ per core kot pa dolgoročno stavit na external pripomočke. Morda jim uspe prepričat izdelovalce matičnih plošč, da je njihov umotvor komercialno ustrezen in naj vse skupaj dokaj poceni zapečejo na praktično vsak mobo.
Ageia lahko v polnosti zaživi le na konzoli. Torej če bi se kateri proizvajalec odločil to beštijo vgraditi v konzolo. Tam bi bil hardware standarden in bi bilo vse skupaj lažje.
John Carmack je povedal, da prihodnjost iger ni toliko v fiziki, kar je tudi podkrepil. Zakaj bi se obadali z tel standardom. če pa imamo kvalitetno rešitev za fiziko v igrah -> Havok.
Ne nisem sem čisto prav povedal sam pač to je hitrost računanja. In ne niso biti ampak byti kar pomeni da ima 2000gb/s. V narekovajih pa je bilo tisto zato ker sem iz inega itrevjuja pa ko je on odgvorajo je bilo označeno z narekovajim.
Stari, resno, pojma nimaš, raje bodi tiho. prepustnost ti pove, koliko podatkov gre preko nekega vodila na sekundo. PC-3200 pri RAMu pomeni, da je prenos 3200 MB/s - v sekundi lahko torej v ram napišeš 3,2 gigabajta podatkov. Seveda je danes to že bolj 10 gigabajtov in več, odvisno je tudi a pišeš al samo bereš, etc.
Kakšna hitrost računanja?? GHz misliš? Frekvenco ima itak PhysiX nižjo od G80/R600, pa tudi če bi imel višjo je GPU precej bolj "širok" stroj, torej blazno paralelizirana mašina in naredi veliko več v enem urinem ciklu. Hitrost računanja je drugače GFLOPS (to, kar sem navedel v prejšnjem postu), pomeni Giga Floating Point Operations Per Second, glede na to, da fizika operira v glavnem s floati, je to bistven podatek, in tukaj je G80/R600 vsaj 5x hitrejši od PhysiXa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
John Carmack je povedal, da prihodnjost iger ni toliko v fiziki, kar je tudi podkrepil. Zakaj bi se obadali z tel standardom. če pa imamo kvalitetno rešitev za fiziko v igrah -> Havok.
Carmack je tudi povedal, da štorijo v igri rabiš tolko kot porniče. Po zadnjih dveh dokaj povprečnih špilih on nekak ni več v ospredju kar se tiče game designa.
RAMu pomeni, da je prenos 3200 MB/s - v sekundi lahko torej v ram napišeš 3,2 gigabajta podatkov. Seveda je danes to že bolj 10 gigabajtov in več, odvisno je tudi a pišeš al samo bereš, etc. Teh 3.2 je blo pa tudi bolj optimistično izrečenih.
Ko bodo vse-namenski CPU dovolj zmogljivi (kar 4-jedrni dejansko JE), bo vse samo stvar dobrega multi-treathed programiranja. Edino grafične kartice še zelo dolgo ne bo moral CPU nadomestiti, če sploh bo kdaj v bližnji prihodnosti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
To get the most out of modern multicore processor architectures, CPU intensive subsystems of CryENGINE™ 2 such as physics, networking and sound, have been re-written to support multi-threading.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
destroyer2k daj se spust na realna tla in pojasni v nekih nepolomljenih pojmih in brez kar nekih številk za katere niti ne veš kaj točno naj bi pomenile, zakaj za vraga naj bi bil PPU the best? CryTek uporablja svojo fiziko, ne uporablja Ageie in posledično ga Physx tudi ne bo prav čisto nič pospeševal. Tudi GPU ne bo obdeloval fizike v Crysis...
BTW: Če približno prav berem to čudo, ti trdiš, da je PPU hitrejši zato ker ima večjo interno propustnost (2Tb/s = 2048Gb/s = 256GB/s) kot ima G80 GFLOPS-ov (345+). S katerega planeta si padu? Preber kaj sam postaš: "One of the important factors in a physics architecture is it requires huge on-chip memory bandwidth. Our PPU has 2Tb(Tera-bit)/sec on-chip memory bandwidth," bandwidth ne pa število operacij. Ferrari ni hitrejši od Cliota zato ker ima večji rezervar kot ima Clio konjev veš...
Xbox 360 ima 3x dvojedrne procesorje (vse skupaj 6 jeder) Edit: da nebi kdo narobe razumel: 3 procesorje v enem čipu (da nebi kdo 3 procesorje v XBOX-u iskal ) Če vse skupaj strnemo: 6 jeder v 1 čipu
PhysX can refer either to a proprietary realtime physics engine middleware SDK developed by AGEIA (formerly known as the NovodeX SDK) or their PPU expansion card designed to accelerate that SDK.
Middleware physics engines allow game developers to avoid writing their own code to handle the complex physics interactions possible in modern games. Sony has licensed the PhysX SDK for their PlayStation 3 video game console
Tega pa res nisem vedel.... Moja napaka" Zdaj pa mi ni čisto jasno: Je kartica v PS3, ali je to samo "program", ki koristi moč procesorja, ali kaj drugega?