» »

Primarna grafična kartica Radeon 5850 + Nvidia 8800GT samo za PhysX, rešitev?

Primarna grafična kartica Radeon 5850 + Nvidia 8800GT samo za PhysX, rešitev?

strani: « 1 2

18Jerry18 ::

Pozdravljeni!

Ali je možno oz. kako je možno, da bi imel za primarno grafično kartico Radeon 5850 in za sekundarno (samo preračunavanje Physx) Nvidia 8800GT ?
Kakšen bi bil postopek za izvedbo?

Hvala za odgovor,
Matija

18Jerry18 ::

Uff, sem našel kar nekaj prspevkov na to temo:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/262...

http://hardforum.com/showthread.php?t=1...

http://www.rage3d.com/board/showthread....

http://www.overclock.net/nvidia/586037-...

Če ima kdo še kakšne izkušnje se priporočam :) Najprej pa moram zamenjati moj PSU :)

Mr.B ::

Kaj pridobiš pri igranosti. Kaj ti pomaga oziroma kako učinkuje zadeva, ko letiš skozi nivo, in strelaš vse povprek. Koliko ti to kaj pomaga.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

18Jerry18 ::

Pomaga ti v igrah z PhysX in to ogromno!

Mr.B ::

Ja točno kaj ?
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

t3hn0 ::

to da ti nvidia strojno racuna physx, se malce pozna..pri meni ni poznalo vec kot nekaj procentna izboljsava (4870 + 8800gts)
^.^

Mr.B ::

Ja lepo PhysX. A mi lahko poveš, kaj ima to z igrabilnostjo. A to da je na drevesu 100x več listov, ki se lepo po vetru pemikajo ? To je lepo za screenshot, to da pa jaz letim skozi level, v masakru, ej en velik K.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

st0jko ::

Če tako vseeno, zakaj pa potem imaš najnovejšo grafično, če lahko na 4 leta stari igraš na low in 1024x768?
keks?

18Jerry18 ::

Meni je vse skupaj zelo zanimivo. Doma imam namreč iz prejšne konfiguracije Nvidia 8800GT (G92), ki mi leži pod posteljo. Škoda - zato bi jo rad izkoristil. Konec koncev mi je popolnoma vseeno ali imam v računalniku ATI ali Nvidia, ali pa kar obe. Važno da je izkušnja boljša. Vsi vemo, da ima Nvidia že od nekdaj več podpore pri razvijalcih. Če se bo PhysX še bolj uveljavil bo dodatna nvidia kartica super :)

st0jko ::

No.. Jaz sem probaval to kombinacijo, samo da sem za fiziko imel 8600GT, ki pa je preslaba. Delovalo je, pomagal pa sem si z tem. klik in klik.

Good luck.
keks?

galu ::

Pomagala bi ti le v kaki zahtevni physix igri, kot je mirrors edge (tu zelo pomaga), pri ostalih igrah pa nebi bilo efekta.
Tako to gre.

Mr.B ::

JA, točno kaj ? Dej povej mi, zakaj bi v igri mirrors edge, vklopil PhysX ? Zakaj, kaj je tako dobrega da naredi igro boljšo, dej prosimmmmm.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

st0jko ::

Mr.B je izjavil:

JA, točno kaj ? Dej povej mi, zakaj bi v igri mirrors edge, vklopil PhysX ? Zakaj, kaj je tako dobrega da naredi igro boljšo, dej prosimmmmm.


Zakaj bi igral na resoluciji večji od 1024 in detajlih višjih kot low??? dej povej?
keks?

Mr.B ::

st0jko , ??? kaj ima to veze s PhysiX, v Igri, razen fda zmanjša FPS-je. Torej kaj je v igri TAKOOOOOOOO dobrega, da moraš nujno vključiti PhysX, da bo igra fenomaenalon igrabilna, dej to mi povej ? Res ne vem, kakšen čudez, razen v slikicah, mi to prikaže...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

st0jko ::

Isto lahko rečemo za AA in AF. Saj ne naredi drugega kot lepšo sliko, ampak za AA verjetno ne trobiš okol kako je brezvezen in neuporoben, ali pač?

Predvidevam da imaš doma ATI kartico, Tvoje mnenje pa je takšno kot je zato, ker tvoja kartica ne poganja fizike. Če bi jo, bi pa physx bil dobrodošel dodaten eyecandy. Imam prav?
keks?

Mr.B ::

Stojko AA in AF, nima nikakršne veze s PhysX. To je dejstvo ! Zakaj ti sploh ne bom razalagal....
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Oddin ::

Tetris je "fenomaenalon igrabilna" igra. Mamumu, pa sploh ne nuca AA in AF, kaj šele PhysX. Huuuudoo >:D
Corsair Obsidian 750D, i5 3570 & 4.4GHz, Sapphire R9 290 Tri-X OC,
CPU+GPU EKWB Custom Liquid-Cooling Loop, Asus P8Z77-V DELUXE, Corsair Vengeance
Pro 8gb 1600MHz, Samsung SSD 850 EVO, Corsair AX860i

boogie_xlr ::

Pwnage :)) Gre se za dodatne bonbončke, ki naredijo igro malo bolj realistično(mirror's edge), ali pa si poglej kak video od cellfactor in mi povej kateri quad core je zmožen tega + visokega FPS.

Meizu ::

Z E6550@3.2Ghz sem že takrat lahko CellFactor gonil dokaj igrabilno. i7920@4Ghz pa pomojem itak pwna cellfactor.

Mr.B ::

Video 1, da ne omenim da zgleda zelo sterilno, tam morda na nivoju HL1, no mogoče pa je tu fizika prepožrešna, za grafični pogon ?
Sekvenca 1
Torej NV, od dneva ko je kupila PhysX uspela iz plavajoče zastave narediti plapolajočo obleko. Dej se zresni. Kot prvo karkoli bi delali z zastavo bi zagledalo realno. E sedaj pa ti dam veselje pa ti rečem za vsakim stebrom te čaka do zob oborožen Agent. E ti pa gledaš, kot v Matrix, plapolajočo zastavo. Realno izboljšanje gameplaya v igri +0.1%. Torej gledanje schreenshota, oziroma videa. Raje poglej kak Havoc demo, plešočih gospodičen...
Razbito steklo, torej naslednja sekvenca v predstavitvi. Glej realnost je taka, da je v cca 2s, steklo na tleh. Sedaj, ali fant teče slow motion, ali pa je spet kak bullet time. Torej nekaj, kar 1x pogledaš in nikoli več, ker ni realno.
Torej naslednja sekvenca raztrgano blago. Ej nočem te razočarati, realno premikanje blagaa, da ne omenim, da je moral helikopter streljati konkretne velike kose, da je naredil tako veliko luknjo. Enostavno je narediti skrito ki je mimika realnega gibanja, saj bi se ob vetru lopatic helikopterja blago ovilo okoli drogov...
Sekvenca 3 steko, realno tako kot pri prejšnji sekvenci stekla...
Sekvenca 4, odpihnjeni papirji. No bodimo realno ravno za to sekvenco se je našel papir na strehi. Kar sicer ni moteče, dokler ne razmisliš, hm kdaj si pa kaj takega videl v filmu. Dejansko ne, ker se dvigne ogromno svinarije. Torej en malo bluran dim, ter skripta razmetavanja papirja bi bila enostavna. Pozneje pa je veter itak svinjarijo odpihnil, ali je bistvo lovljenje papirja na strehi bistvo...
Blago se v naslednji sekvenic razleti na podoben način, torej skripta bi bila enostavnejša...
Video dve, sicer impresivno, toda identičen problem kot demo z metanjem lutk v steno. Namreč pogon je prešvoh. Torej bi FPS padel na 0, če bi bila emulacija realna. Problem rata v tem, da ko z metkom streljaš v ti. Carate, kjer so deske debele cetimeter in več, in so zabite z žeblji, ravno ne razpadejo na stranice, ampak realno na trske. Kar pa nebi bilo impresivno, oziroma naenkrat bi bilo preveč delcev, ne samo za izračun fizike, ampak tudi za izračun tekstur na objektih. Realno gledano, bi zadeva izpadla zanimivejše, če bi bila skriptana, saj bi lahko naredil 2.5x pretirano realnost, tako kot je v filmih, pa bi folk to dovmel za bolj realno. Problem je tudi, da moraš igro narediti v čaru, da so ravno leteči koščki problematični za dober strel, kaj šele da raztur lesenih zabojnikov delajo poškodbe na igralcih. Dejansko pa če opaziš se kalkulira odboj, glede na katero stranico je padel oziroma zadel zabojnik ali cev, torej navadna fizika, ki bi jo na količino zabojev in cevi lahko naredili brez težav s CPU-jem, potem pa se vrtijo okoli svoje osi glede na kot interakcije, kar pa tudi ne rabiš dodatnega fizičnega pogona. Enako kot tudi implozije, bi bile ali pa so celo skriptane, potem pa se računa samo dva odboja, tretji pa že podrsa po telh. V demotu pa ravno izpostijo tisti del, ko pride do dveh implozij, potem pa frčijo zaboji vse povprek, te interakcije pa ne pokažejo, hmm morda je pa skriptano.

Na koncu lahko rečemo da je po teh dveh filmih, fizika uporabljena zgolj za interakcijo z okoljem. Dejansko je fizika tisto, kar naredi okolje sterilno, in temu primerno zanič igo. Kupiti igro samo zato da pogledati efekte, je malo lame.
Vidiš to , je drugi del iste igre. Ej povej mi koliko fizikalnih efektov vidiš. Poleg vzdušja.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

galu ::

Mr.B, po tem postu ki si ga napisal sklepam da ne igraš nič drugega kot SuperMario...
Vsak ma pač svoje prioritete pri igrah, če ti ne opaziš detailov v igrah, to še ne pomeni da jih tudi drugi ne...
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

boogie_xlr ::

Kar si ti napisal je primerjava med physx in RL. Fora je pa v tem, da brez physx sploh ni nekaterih vizualnih elementov. Ti efekti so pa itak samoumevni in nas kot igralce b.k., če so tam al jih ni.

Kupiti igro samo zato da pogledati efekte, je malo lame
, čeprav nekateri vseeno damo veliko tudi na sam izgled igre in tudi priznam, da je cryteku(in ogromno drugim) to uspelo tudi brez physx-a.

Z E6550@3.2Ghz sem že takrat lahko CellFactor gonil dokaj igrabilno. i7920@4Ghz pa pomojem itak pwna cellfactor.
phsyx on?

Mr.B ::

DaChampR
če ti ne opaziš detailov v igrah, to še ne pomeni da jih tudi drugi ne...
A res, a najdem kak star post na temo ATI goljufa in nato še NV goljufa. Ah sej unih detaljev pri igranju itak ne vidiš, thats the way to be played, ali karkoli se temu reče.
Efekt s platnom, se da narediti tudi brez PhysX, x, na način da ga kompletno razpara na štiri dele, in plapola, kao po vetru, in to v nekončnem loopu, za kar ne rabiš imeti kartice za fiziko.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

galu ::

PhysX je le tehnologija ki procesorju vzame 'nepotrebno delo' in ga da GPU-ju za računat, ki je 10x primernejši za to opravilo.
Tako to gre.

Mr.B ::

NE, poanta je ta, da je tehnologija CUDA, ki je namenjena za čisto drugi trg, in mora NV, zaradi pomanjkanja financ , ker pač ne more razvijati dveh ločenih a podobnih produktov, narediti nekaj kar je GPU, in nekaj kar je ALU....... Pa da opraviči višjo ceno in razvoj, to prodaja pod zvenečim imenom tehnologija PhysX.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

galu ::

Dvomim da zaradi pomankanja financ (G80 je dobro zaslužil), skoraj bi rekel interesa, ker je denarja v profesionalnih grafikah 100x več kot pri nas 'škrtarskih' igračarjih...
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

Mr.B ::

Ja, to je CUDA, pospeševanje z grafiko ne s CPU-jem, kaj ti ni jasno. V Motažah imam jaz povsod NV Quadro nekaj.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

galu ::

Mr.B je izjavil:

Ja, to je CUDA, pospeševanje z grafiko ne s CPU-jem, kaj ti ni jasno. V Motažah imam jaz povsod NV Quadro nekaj.


Ja, ni mi jasna poanta tega posta. ?
Tako to gre.

Mr.B ::

Isto zadevo prodajaš pod dvema različnima imenoma. A ni to fajn.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

virtuality ::

Dej MR.B kaj si tečn. Ja pa le maš lahko eno za physix pa eno za vse ostalo itak da bo bolje delalo. Enga bo delala samo za physix druga pa vse ostalo, kar je po vsej verjetnosti več fps.

vorantz ::

Povsem nepotrebno trollanje...ne bi kak mod malo spucal? :/

RazzorX ::

Mr.B, človek vpraša kako bi to naredil, ti mu pa začneš nabijat nazaj zakaj bi to naredil in se pi*dit na njega. Če hoče naj naredi, a bo tebe kaj stalo??

Mr.B ::

Zelo enostavno. PhysX je prešfoh, za realno fiziko v igrah, da nebi povzročil padec FPS-jev, na nivo, kjer bi popluvali vse povprek.

Recimo dej povej mi koliko je igre, kjer je model Avta, v igri simuliran na nivoji NV PhysX, pa to ne mislim raščefuk. Kaj šele lista modelov Avionov, oziroma simulacije le teh.
PhysX @ Wikipedia

Dejstvo je , da se PhysX, sedaj uporablja, za masikiranje sten, preko katerih lahko strelaš. Torej naredijo raščefuk platna, preko katerega se lahko strelja. To platno se lahko enostavno skripta, brez kakršne koli uporabe PhysX.

Dejstvo je, da je postala zgodba s PhysX, demonstracija v igrah, na način, ki nima nikakršnega efekta na gameplay, ampak samo ena črtica, we support PhysX. Torej metanje že tako nekvalitetnih, a masovno produciranih iger, namesto, da bi se človeški resouri porabili za kaj drugega v igri...

Zadeva ni sposobna furati nikakršne Filmske realnosti, relani svet raščefuk, pa je dejansko nezanimiv. KEr ponavadi, ko razturiš nek objekt, producira veliko prahu, in detalje v igrah dejansko gledaš v slow motion.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

boogie_xlr ::

Spremeniti naslov teme?

vorantz ::

boogie_xlr je izjavil:

Spremeniti naslov teme?


in odpret novo temo s tistimi par posti ki majo dejansko kako uporabno informacijo :P

ne_ti_si ::

Mr.B je izjavil:

Video 1, da ne omenim da zgleda zelo sterilno, tam morda na nivoju HL1, no mogoče pa je tu fizika prepožrešna, za grafični pogon ?
Sekvenca 1
Torej NV, od dneva ko je kupila PhysX uspela iz plavajoče zastave narediti plapolajočo obleko. Dej se zresni. Kot prvo karkoli bi delali z zastavo bi zagledalo realno. E sedaj pa ti dam veselje pa ti rečem za vsakim stebrom te čaka do zob oborožen Agent. E ti pa gledaš, kot v Matrix, plapolajočo zastavo. Realno izboljšanje gameplaya v igri +0.1%. Torej gledanje schreenshota, oziroma videa. Raje poglej kak Havoc demo, plešočih gospodičen...
Razbito steklo, torej naslednja sekvenca v predstavitvi. Glej realnost je taka, da je v cca 2s, steklo na tleh. Sedaj, ali fant teče slow motion, ali pa je spet kak bullet time. Torej nekaj, kar 1x pogledaš in nikoli več, ker ni realno.
Torej naslednja sekvenca raztrgano blago. Ej nočem te razočarati, realno premikanje blagaa, da ne omenim, da je moral helikopter streljati konkretne velike kose, da je naredil tako veliko luknjo. Enostavno je narediti skrito ki je mimika realnega gibanja, saj bi se ob vetru lopatic helikopterja blago ovilo okoli drogov...
Sekvenca 3 steko, realno tako kot pri prejšnji sekvenci stekla...
Sekvenca 4, odpihnjeni papirji. No bodimo realno ravno za to sekvenco se je našel papir na strehi. Kar sicer ni moteče, dokler ne razmisliš, hm kdaj si pa kaj takega videl v filmu. Dejansko ne, ker se dvigne ogromno svinarije. Torej en malo bluran dim, ter skripta razmetavanja papirja bi bila enostavna. Pozneje pa je veter itak svinjarijo odpihnil, ali je bistvo lovljenje papirja na strehi bistvo...
Blago se v naslednji sekvenic razleti na podoben način, torej skripta bi bila enostavnejša...
Video dve, sicer impresivno, toda identičen problem kot demo z metanjem lutk v steno. Namreč pogon je prešvoh. Torej bi FPS padel na 0, če bi bila emulacija realna. Problem rata v tem, da ko z metkom streljaš v ti. Carate, kjer so deske debele cetimeter in več, in so zabite z žeblji, ravno ne razpadejo na stranice, ampak realno na trske. Kar pa nebi bilo impresivno, oziroma naenkrat bi bilo preveč delcev, ne samo za izračun fizike, ampak tudi za izračun tekstur na objektih. Realno gledano, bi zadeva izpadla zanimivejše, če bi bila skriptana, saj bi lahko naredil 2.5x pretirano realnost, tako kot je v filmih, pa bi folk to dovmel za bolj realno. Problem je tudi, da moraš igro narediti v čaru, da so ravno leteči koščki problematični za dober strel, kaj šele da raztur lesenih zabojnikov delajo poškodbe na igralcih. Dejansko pa če opaziš se kalkulira odboj, glede na katero stranico je padel oziroma zadel zabojnik ali cev, torej navadna fizika, ki bi jo na količino zabojev in cevi lahko naredili brez težav s CPU-jem, potem pa se vrtijo okoli svoje osi glede na kot interakcije, kar pa tudi ne rabiš dodatnega fizičnega pogona. Enako kot tudi implozije, bi bile ali pa so celo skriptane, potem pa se računa samo dva odboja, tretji pa že podrsa po telh. V demotu pa ravno izpostijo tisti del, ko pride do dveh implozij, potem pa frčijo zaboji vse povprek, te interakcije pa ne pokažejo, hmm morda je pa skriptano.

Na koncu lahko rečemo da je po teh dveh filmih, fizika uporabljena zgolj za interakcijo z okoljem. Dejansko je fizika tisto, kar naredi okolje sterilno, in temu primerno zanič igo. Kupiti igro samo zato da pogledati efekte, je malo lame.
Vidiš to , je drugi del iste igre. Ej povej mi koliko fizikalnih efektov vidiš. Poleg vzdušja.


sploh nisem prebral do konca in žal že moram napisat post..ej oprosti ampak na zadevo gledaš nerealno..zakaj ne rabim razlagat...sklepam da igraš duke nuke 3d...fak sploh veš kaj govoriš mislim preberi si svoj post.....?!!!
ASUS Rampage III Extreme / i7 950 4.5Ghz / Nvidia 2x GTX570 SLI 950/1150/1800
G-Skill 3x2GB / X-fi Fatal1ty Platinum / WD1002FAEX SATA 6Gb / SSD Corsair 64GB
EKWB CPU + GPU / SAITEK R.A.T.7 / Logitech G15, G35, THX Z5500 / Corsair HX1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ne_ti_si ()

Xserces ::

jst bom sam reku da po physx se ni potrebe... in je tudi nebo še neki časa...npr Mafia 2 edino sranje od physx so obleke ki se premikajo... to ti na ATI požre FPSjev še pa še... tudi NV ni zmožna prežvečit te physx razn če imaš SLI kjer je ena kartica dedicated physx... nobena kartica še ne more delat physx in pa normalnih detailov vzporedno... saj ne pri normalnih FPSjih...

pa še to... pri vseh igrah do sedaj se da izklopit Physx ... kvaliteta pa se minimalno spremeni...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Rias Gremory ::

Glede ideje popolnoma podpiram, ker se tako lahko kej nauči tisti ki eksperimentira. Glede physx bi pa tko reku: ene igre bolš tečejo na nvidii ene pa bolš na atiju tako da face it vsi fanboyi tam zunaj. Ene kartice so bolš za eno stvar spet druge za drugo stvar. Vsak naj presodi sam kaj je zanjega najbolš!
Lp :D
Stop war, fund cat girls
Glorious PC gaming master race https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

Xserces ::

uuu fak zdej si zbudu zmaja... zdej bojo zacel da NV pa povsod dobr dela... in pa obratno
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Rias Gremory ::

ej boli me kur** za vse fane, če bo pa zmaj pršu bom pa itak samuraija jacka poklicu pa so fani doomed!! ;((>:D
kregat se mi zdele neda ker grem spat, nej kdaj probajo še kej druzga kot pa samo xy rula...(zdej so oglasi nasprotnik)... ma kaj je stabo pič** ti xy se samo segreva in je zanič...and so on...and on.
Mene ne moti če so hardcore fani, moti me samo to da po internetu razglašajo njihovo sveto resnico da je tisto "the best" in take fore in to mi gre na živce; naj grejo na ulco, se slečejo do nazga in tečejo po ulci in se derejo nvidia rulaaaa oz. ati rulaaa ;((:D
Stop war, fund cat girls
Glorious PC gaming master race https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

ne_ti_si ::

LinksysOne....se popolnoma strinjam s teboj....!

EDIT: npr jaz mam cel sistem rdečega tabora(AMD-ATI) in bi takoj z veseljem dal v sistem GTX480 pa seveda vodni blok od EK...tak da ja tudi meni gredo na živce modeli ko mislijo da je tista stvar najbolša katero si sami lastijo
ASUS Rampage III Extreme / i7 950 4.5Ghz / Nvidia 2x GTX570 SLI 950/1150/1800
G-Skill 3x2GB / X-fi Fatal1ty Platinum / WD1002FAEX SATA 6Gb / SSD Corsair 64GB
EKWB CPU + GPU / SAITEK R.A.T.7 / Logitech G15, G35, THX Z5500 / Corsair HX1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ne_ti_si ()

Rias Gremory ::

tako se govori :D
Stop war, fund cat girls
Glorious PC gaming master race https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

galu ::

ne_ti_si je izjavil:

LinksysOne....se popolnoma strinjam s teboj....!

EDIT: npr jaz mam cel sistem rdečega tabora(AMD-ATI) in bi takoj z veseljem dal v sistem GTX480 pa seveda vodni blok od EK...tak da ja tudi meni gredo na živce modeli ko mislijo da je tista stvar najbolša katero si sami lastijo


Kdo pri zdravi pameti pa nebi zamenjal HD5870 za GTX480@WC? :))
Tako to gre.

lopov ::

Torej, če odštejem prepucavanje, z dodatno 8800 GTX OC poleg primarnega 5850 razen povečane porabe ne pridobim nič omembe vrednega?

Iz dosedaj napisanega nisem razbral konkretnega odgovora. Kaj pa drugi programi, recimo za renderiranje ali konvertiranje?

Rias Gremory ::

to so pa druge stvari kot PhysX. pri nekaterih programih za video obdelavo boš bil na boljšem zarad CUDE ki jo vsebujejo kartice od Nvidie. tukaj si preberi kaj več: CUDA @ Wikipedia :)
Stop war, fund cat girls
Glorious PC gaming master race https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

galu ::

lopov je izjavil:

Torej, če odštejem prepucavanje, z dodatno 8800 GTX OC poleg primarnega 5850 razen povečane porabe ne pridobim nič omembe vrednega?

Iz dosedaj napisanega nisem razbral konkretnega odgovora. Kaj pa drugi programi, recimo za renderiranje ali konvertiranje?


Nisi razbral, ker je to relativno. Če igraš mirrors edge, potem boš seveda opazil, če ne, pa pač ne. Ta Physx grafa ti bo pomagala v cca 1% igranih iger, več pa ne. Je za ta 1% vredno kupiti/lastiti si 80€ vredno grafiko, poleg vseh ostalih stroškov z njo? Anyway, renderiranje je samo izgovor da maš notri physx grafo... Imho ni potrebe.

P.S. http://www.guru3d.com/article/radeon-hd... you can shove CUDA somewhere... :D
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

lopov ::

Stroška nimam, sem dobil 2x 8800 GTS OC.

Igre me ne zanimajo, 5850 služi čisto OK in mislim, da si ne lastim niti ene igre ki bi profitirala od takšne konfiguracije + skrbi me poraba/segrevanje.

Bolj me zanima uporaba za renderiranje in konvertiranje videa.

Za OP: http://www.ngohq.com/graphic-cards/1770...

Rias Gremory je izjavil:

to so pa druge stvari kot PhysX. pri nekaterih programih za video obdelavo boš bil na boljšem zarad CUDE ki jo vsebujejo kartice od Nvidie. tukaj si preberi kaj več: CUDA @ Wikipedia :)


Če bi imel samo nvidio je to jasno, nisem pa prepričan da bi delovalo s takšnim setupom (primarni ati in sekundarna nv). Zgleda ni druge kot da se poigram :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

galu ::

Da bi vsaj en pogledal link ki sem ga dal... :eyerollFTW:
Tako to gre.

lopov ::

Hej, napisal si ga v PS ... veš da sem moral najprej stran osvežiti da se je pokazal :)

Berem ...

Senitel ::

galu je izjavil:

P.S. http://www.guru3d.com/article/radeon-hd... you can shove CUDA somewhere... :D

Hja... Res šokantno da 5870 prehiti GTX 285... >:D

lopov je izjavil:

Če bi imel samo nvidio je to jasno, nisem pa prepričan da bi delovalo s takšnim setupom (primarni ati in sekundarna nv). Zgleda ni druge kot da se poigram :)

To bi moralo delat.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sacred II Fallen Angel

Oddelek: Igre
14851 (427) JC Denton
»

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
589686 (8070) Bor H
»

Gtx 295+9800Gx2

Oddelek: Strojna oprema
301793 (753) deadbeef
»

Tudi Nvidia podprla OpenGL 3

Oddelek: Novice / Grafične kartice
132946 (1867) kuglvinkl
»

GeForce Power Pack (PhysX gonilniki, igre in demoti)

Oddelek: Programska oprema
131862 (1478) All

Več podobnih tem