Novice » Grafične kartice » Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger
Mipe ::
Bor H ::
Ko ste lih omenl igre, ki uporabljajo fiziko: HL2 je imel fizikalne "uganke", Bad Company (1 in 2) pa dokaj uspešno razsuva stavbe, sam se mi dozdeva da ma vnaprej pripravljena "rušenja" stavb.
Mr.B ::
In kaj je bolj realno. Rušenje stavbe ki je v naprej izračunan, ali sprotno računanje. Na koncu, pa moraš vesno zadeti isti del, ali pa vedno na isto mesto postaviti dinamit da bajto zrušiš. Kot sem rekel 99.9999% ljudi ni nikoli videlo kako se realno bajta ruši, kaj šele da bi videlo, kako tankovska granata, ali pa osa, pri zadetku v steno izgleda. NE boste vedeli, manj spektakularno kot v Filmu. Prodajati fiziko v igri, je megla, zgolj zato da se lahko dopiše Fizika 1A.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Senitel ::
Pa pismo no... O čem se pravzaprav pogovarjamo tukaj?
PhysX je čisto kompleten fizikalni pogon za igre. Uporablja se na vseh mogočih platformah od PC-ja do Wii-ja. Uporabljajo ga naprimer tudi naši Zootfly-evci. Zakaj hudiča toliko developerjev uporablja to neuporabno knjižnico na platformah, ki nimajo z GeForce-i nič?
En del PhysX-a je strojno pospešen (bodisi CUDA, bodisi PhysX kartica, bodisi PS3 SPU-ji). Kot je gzibret ugotovil gre v teh primerih praktično izključno za eye-candy. Streljanje metkov ni nekaj kar bi bilo smiselno sploh računat na GPU-ju, razen v primeru kot ga je Mr.B navedel, torej 16 playerjev in 6000 mektov na minuto od vsakega.
Ampak kar je najbolj zabavno pri vsem tem je ta ideja, da bo vse skupaj postalo hudo uporabno in revolucionarno, če hardwaresko pospešen del ne bi bil omejen samo na NV. Mavrik, kaj praviš, kaj bi se spremenilo, če jutri pride PhysX z OpenCL podporo? Nič! Ker bodo isti ljudje, ki se sedaj razburjajo nad počasnostjo CPU implementacije, se še naprej razburjali nad počasnostjo ali neoptimiziranostjo OpenCL implementacije. Če bo ATI-ju pasal PhysX, bodo spisali svoj frontend, če ne, bo ostalo tako kot je.
Če developerjem ni všeč, da je en del PhysX-a pospešen samo na NV grafičnih imajo na izbiro Bullet physics. Bodo tudi dobili support tako od NV kot od AMD-ja. Ampak NV pač ne bo na svojo roko dodajala stvari v igro.
Do kdaj je bil Glide dobra zadeva?
Mipe:
Kaj pa misliš da PhysX interno dela? Vprašanje je samo ali boš delal to na CPU-ju in uploadal vsak frame vse na GPU, ali boš vse skup naredil na GPU.
PhysX je čisto kompleten fizikalni pogon za igre. Uporablja se na vseh mogočih platformah od PC-ja do Wii-ja. Uporabljajo ga naprimer tudi naši Zootfly-evci. Zakaj hudiča toliko developerjev uporablja to neuporabno knjižnico na platformah, ki nimajo z GeForce-i nič?
En del PhysX-a je strojno pospešen (bodisi CUDA, bodisi PhysX kartica, bodisi PS3 SPU-ji). Kot je gzibret ugotovil gre v teh primerih praktično izključno za eye-candy. Streljanje metkov ni nekaj kar bi bilo smiselno sploh računat na GPU-ju, razen v primeru kot ga je Mr.B navedel, torej 16 playerjev in 6000 mektov na minuto od vsakega.
Ampak kar je najbolj zabavno pri vsem tem je ta ideja, da bo vse skupaj postalo hudo uporabno in revolucionarno, če hardwaresko pospešen del ne bi bil omejen samo na NV. Mavrik, kaj praviš, kaj bi se spremenilo, če jutri pride PhysX z OpenCL podporo? Nič! Ker bodo isti ljudje, ki se sedaj razburjajo nad počasnostjo CPU implementacije, se še naprej razburjali nad počasnostjo ali neoptimiziranostjo OpenCL implementacije. Če bo ATI-ju pasal PhysX, bodo spisali svoj frontend, če ne, bo ostalo tako kot je.
Če developerjem ni všeč, da je en del PhysX-a pospešen samo na NV grafičnih imajo na izbiro Bullet physics. Bodo tudi dobili support tako od NV kot od AMD-ja. Ampak NV pač ne bo na svojo roko dodajala stvari v igro.
Do kdaj je bil Glide dobra zadeva?
Mipe:
Kaj pa misliš da PhysX interno dela? Vprašanje je samo ali boš delal to na CPU-ju in uploadal vsak frame vse na GPU, ali boš vse skup naredil na GPU.
particle ::
Offtopic: Sentinel si me spomnil na tale Zootfly. Sem jim beta testiral panzer in hollow. Hollow so baje opustili, ker jih je čas prehitel. A imajo kaj novega v pečici te čase?
Izi ::
Peshkeer, naš grafični guru je Senitel in ne Sentinel
Glede PhysXa sem naletel na nekaj precej zanimivih rezultatov na netu. SLI in Crossfire nista več popularna, večina igralcev, ki so ga imeli sedaj raje drugo kartico uporablja za PhysX.
Zanimivo pa je to, da pri igrah, ki podpirajo PhysX, dobiš boljše rezultate, z dvema poceni karticama kot pa z eno najdražjo.
Na primer če je imaš eno samo kartico GTX 295, ki stane 450 EUR in le ta skupaj poganja igro in fiziko, ti bo igra tekla s povprečno 75 fps, če pa uporabiš 2 kartice 9600GT, ki vsaka stane 80 EUR in ena poganja igro, ena pa fiziko bo ista igra tekla z povprečno 80 fps.
Za 160 EUR torej dobiš hitrejšo grafiko kot za 450 EUR. Samo pri igrah, ki strojno pospešujejo fiziko, da me ne bo kdo narobe razumel.
Ker je precej igralcev, ki sedaj poleg svoje ATI kartice kupuje še eno poceni Nvidia kartico je treba omeniti, da je najcenejša, ki podpira PhysX GeForce GT 220 za okoli 65 EUR.
GeForce GT 210 za 35 EUR NE podpira PhysX, da se ne bo kdo sekiral ker je vrgel stran 35 EUR.
Glede PhysXa sem naletel na nekaj precej zanimivih rezultatov na netu. SLI in Crossfire nista več popularna, večina igralcev, ki so ga imeli sedaj raje drugo kartico uporablja za PhysX.
Zanimivo pa je to, da pri igrah, ki podpirajo PhysX, dobiš boljše rezultate, z dvema poceni karticama kot pa z eno najdražjo.
Na primer če je imaš eno samo kartico GTX 295, ki stane 450 EUR in le ta skupaj poganja igro in fiziko, ti bo igra tekla s povprečno 75 fps, če pa uporabiš 2 kartice 9600GT, ki vsaka stane 80 EUR in ena poganja igro, ena pa fiziko bo ista igra tekla z povprečno 80 fps.
Za 160 EUR torej dobiš hitrejšo grafiko kot za 450 EUR. Samo pri igrah, ki strojno pospešujejo fiziko, da me ne bo kdo narobe razumel.
Ker je precej igralcev, ki sedaj poleg svoje ATI kartice kupuje še eno poceni Nvidia kartico je treba omeniti, da je najcenejša, ki podpira PhysX GeForce GT 220 za okoli 65 EUR.
GeForce GT 210 za 35 EUR NE podpira PhysX, da se ne bo kdo sekiral ker je vrgel stran 35 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Bor H ::
In quadro ;) Sem trenutno na laptopu tako da to ne bi šlo ampak je fajn vedt, hvala za info.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Primarna grafična kartica Radeon 5850 + Nvidia 8800GT samo za PhysX, rešitev? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 10293 (9173) | Meizu |
» | Cene, slike novih GeForcov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 28822 (25394) | Jst |
» | Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 18643 (17027) | Bor H |
» | PhysX ponovno tudi z ATI grafičnimi karticami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 9763 (8047) | Bergyb |
» | Kupec Ageie nVidia (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 9237 (7351) | Jst |