» »

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger

X-Bit Labs - AMD-jev grafični oddelek ATI je javno obtožil svojega rivala Nvidio, da uporablja nedovoljene prakse za podpiranje in razširjanje svoje programske opreme za pisanje grafičnih pogonov PhysX. Richard Huddy iz AMD-ja je v intervjuju za Thing.co.uk dejal, da Nvidia z razvijalci iger sklepa dogovore, ki razvijalcem prinašajo finančne koristi, če uporabljajo PhysX. Letos je sicer AMD že obtožil Nvidio, da je spreminjala API-je PhysX tako, da ni bilo moč uporabiti vseh jeder na večjedrnih procesorjih. To naj bi počeli zato, da bi bila zmogljivost GeForcea impresivnejša od procesorskega pospeševanja grafike. Nvidia je to zanikala.

Tudi na zadnje obtožbe o podkupovanju je Nvidia odgovorila z odločnim ne. Dejali so, da lahko razvijalcem nudijo sodelovanje inženirjev in umetnikov, če jih potrebujejo za vključitev nekaterih efektov, a da nikakor ne vplivajo na odločitev, ali uporabiti PhysX ali ne. Pogon je tako ključni del igre, pojasnjuje Ashutosh Rege iz Nvidie, da na odločitev o njegovem izboru ne more vplivati nihče razen razvijalcev.

Kaj pa približno 15 naslovov iger, ki so na GeForceih spričo PhysX resnično hitrejši kot na AMD-jevih karticah? Nvidia pojasnjuje, da z razvijalci po potrebi aktivno sodelujejo. Pomagajo jim pri inženirskih poslih, pomagajo jim z umetniki, pogosto gredo kar v studio in z razvijalci preživijo veliko časa ter jim tudi svetujejo. A to ni nič nenavadnega, saj enako počne tudi ATI, dodajajo. Več o tem.

58 komentarjev

strani: « 1 2

SLO_Matej ::

AMD/ATI se že boji Nvidie. :D

Matrin ::

Nic se ne boji, samo krsto zabija. :P

filip007 ::

Cuda je kao opensource, AMD jo pa noče podpreti, ker bi delal uslugo bolj nVidiji kot pa sebi.
PlejstejĹĄon.

BaRtMaN ::

Zato so počakali na OpenCL in DirectCompute.

Brane2 ::

filip007 je izjavil:

Cuda je kao opensource, AMD jo pa noče podpreti, ker bi delal uslugo bolj nVidiji kot pa sebi.



AFAIK CUDA ni Open Source
On the journey of life, I chose the psycho path.

Senitel ::

Mah CUDA je tolk open source kot OpenCL. Kar je pri OpenCL-u "open" je to, da ima roko čez standard Khronos group. Lahko se pa vsak spravi spisat svoj CUDA backend, pa mu ne bo treba plačevat royaltyev ali kaj podobnega. OpenCL bo standard, CUDA bo pa kot kaže leading edge poligon od NV. Nekako tako kot je OpenGL standard in potem par sto nestandardnih GL_NV_, GL_ATI_,... extension-ov.

Sploh pa se lahko zgolj pogovarjamo o odprtosti standardov ne pa open source. Kak OpenCL source lahko dobim od AMD-ja? Source od OpenCL driverja? You wish!

phantom ::

... opreme za pisanje grafičnih pogonov PhysX ...

PhysX je za fizikalni pogon oz. oprema za pisanje fizikalnih pogonov.
~
~
:wq

Izi ::

Tukaj pa je treba pograjati ATI. S temi neosnovanimi obtožbami tako rekoč zavirajo razvoj.
PhysX je ena boljših pogruntavščin zadnjih let in je že precej uveljavljen. Če bi ATI protestiral kakšno leta nazaj bi še imelo kakšen smisel sedaj pa je že prepozno.
Tako kot mora grafična kartica podpirati najnovejši DirectX in OpenGL tako mora imeti tudi podporo za PhysX. Kako se bodo proizvajalci med seboj zmenili pa kupca sploh ne zanima. Mi hočemo PhysX, pa naj bo to Nvidia, ATI ali pa Intel grafika.
Namesto, da bi se ATI dogovarjal z Nvidio kako vkomponirati PhysX tudi v njihove kartice jih sedaj poskuša onemogočiti. Tukaj si ATI dela sramoto.

Kot ugotavljam, jaz ravno zaradi PhysX podpore še vedno lahko igram najnovejše igre na več kot 3 leta stari grafični kartici. To gre ATI-ju seveda močno v nos.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

particle ::

Ja, resnično bi ATi lahko zadovoljil svoje uporabnike z podporo Physixu.. Se spomnim v Mirror's Edge, je bilo potrebno izklopiti physix da nisi imel 1fps, ko so začela stekla pokati.

mr1two ::

Izi, tudi ne moreš pričakovat takšnega sodelovanja s konkurenco. Kar praviš, da bi blo dobro, bi blo lahko tudi slabo. Pomisli, kako bi bilo, če bi vsi proizvajalci tako odkrito sodelovali med sabo? Pa dogovori o cenah ipd... Boljše, da se strelajo med sabo, ker samo tako stvari šibajo naprej, cene pa padajo. Je pa sranje, ko se spomnejo uporabljat obtožbe in razne tožbe. Dost bl fino bi blo, če bi se posvetili intenzivnejšemu načrtovanju novih boljših produktov in pozabli na obtožbe, hkrati pa bi blo super, če bi se usi držali pravil igre(brez podkupnin, skrivnih dogovorov ipd). Je pa dosti bedno, da zaradi tega, ker nimaš tega pa tega, ne moreš normalno poganjat določenih aplikacij/špilov~ upam da razvijalci iger računajo na to, da bodo prodali manj robe, če ta ne bo bla univerzalna za vse platforme in ne bodo meli takih "dogovorov"

jlpktnst ::

Se ti ne zdi ravno to slabo, da ena firma drži monopol nad določeno tehnologijo, potem pa na čemurkoli drugem enostavno ne moreš igrat.

Dokler je bila ločena physx kartica je bilo ok, samo ni več tako, če imaš grafične 2h proizvajalcev not so samo težave...

Je pa seveda tudi amd malo kriv ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jlpktnst ()

g. Oden ::

particle je izjavil:

Ja, resnično bi ATi lahko zadovoljil svoje uporabnike z podporo Physixu.. Se spomnim v Mirror's Edge, je bilo potrebno izklopiti physix da nisi imel 1fps, ko so začela stekla pokati.


Tako je. Physx je povsem neuporaben na primarni kartici, ker niti najhitrejši Geforci ne bodo sposobni kalkulirat fizike in grafike sočasno. Kot sekundarno Physx kartico pa itak lahko spariš tudi Radeona, npr. da imaš Radeona HD 5770 kot primarno kartico in Geforca 8600GT kot kartico za računanje Physx. Ljudje, ki si kupijo npr. GTX275 in dajo razlog za tako odločitev: "saj res da je draga, samo ima pa Physx." živijo v ignoranci in fantaziji.

Izi ::

fructal_jabolcnik, strojno pospeševanje iger mora biti standardizirano. Tukaj ne gre drugače. Kako je bilo na začetku se še dobro spomnimo, ko je vsak izdelovalec razvijal neko svoje strojno pospeševanje, dokler ni Microsoft udaril po mizi in rekel, da bo DirectX tisto kar bomo vsi uporabljali.
Kot smo izbrali DirectX in OpenGL, tako mora tudi PhysX postati standard pri grafičnih karticah. Osebno mislim, da je to neizogibno.
PhysX NI izumila Nvida ampak Ageia že okoli 6 let nazaj. Ker oni niso izdelovali grafičnih kartic so prodajali posebne dodatne kartice, ki so dodale PhysX podporo v računalnik.
2 leti nazaj pa je Nvidia kupila celotno firmo Ageia in PhysX pospeševanje združila v eno samo grafično kartico.
Igre pa PhysX podpirajo že od začetka, se pravi že okoli 6 let.
Nvidia sicer nekaj sigurno plačuje za vgradnjo podpore v čim več iger ampak kaj dosti se ji ni treba truditi, ker vsak izdelovalec igre, ki kaj da nase se zaveda, da PhysX podpora enostavno mora biti v igri.

ATI se zaradi ne podpore strojnega pospeševanja PhysX lahko upravičeno počuti ogroženega kljub trenutno več prodanim grafičnim karticam. Softwaresko pospeševanje ne pride v poštev, ker bi igra postala slide show, zato so se poslužili obtoževanja Nvidie, ki ni nič kriva in je pošteno kupila celotno firmo Agea.

g.Oden, ti pa ne veš kaj govoriš. Nvidia nam je naredila precejšnjo uslugo z nakupom Ageie in združitvijo dveh kartic v eno. Še vedno bi kupovali posebne Ageine PhysX kartice, če ne bi Nvidia vzela stvari v svoje roke.
In PhysX in CUDA na Nvida karticah deluje odlično in kartica je več kot sposobna kalkulirati fiziko in grafiko sočasno.
Softwaesko pospeševanje pa jasno ne moreš primerjati z strojnim pospeševanjem, zato se igre z podporo PhysX na ATI karticah takorekoč ustavijo, če popolnoma ne izklopiš PhysX.

Sekundarne PhysX kartica pa že 2 leti ne izdelujejo več, če pa je Nvida kupila celo firmo, ki jih je izdelovala. Edino kje preko oglasov jo lahko še dobiš.

In če malo prebiraš forume naokoli je kar precej ljudi, ki omahujejo z nakupom ATI grafične kartice ravno zaradi nepodpore PhysX. Vsaj tisti, ki se malo bolj spoznajo na zadeve. Polovica igričarjev tako ali tako nima pojma kaj pomeni DirectX, OpenGL, PhysX in CUDA in tisti pač brez slabe vesti kupujejo ATI.

Ko pa se bodo pojavili še uporabni programi, ki bodo zaradi CUDA podpore kar naenkrat 10-krat hitrejši pri določenih operacijah (nekaj orodij se že da dobiti), takrat pa bo moral ATI nujno nekaj storiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

mr1two ::

Sicer v igrah, ki jih igram nisem opazil nobenih slajdšovov(imam radeona), ampak če bi res prišlo do takšnih skrajnosti, bi blo vseeno dobro, da se tudi physx nekakako znajde tudi na ATIjevih karticah. Me pa zanima, če bi bla možna implementacija physX-a na matično ploščo, zasnovanem na nvidiinem n-forcu. Tako bi bil recimo še vedno "primoran" v nakup nečesa, kar je produkt nvidie, ampak bi lahko še vedno zbiral katero grafiko bi imel v računalniku, skupni rezultat bi bil tako pogojno v prid ATIju in nvidii...zdej kolk je pa to izvedljivo in ali se jim bo porajala ta ideja pa bomo še vidli

BaRtMaN ::

V idealnem svetu bi bil PhysX odprt standard in bi se izvajal na vseh GPGPU-jih.

Izi ::

Saj PhysX ni v bistvi nič takega, da ga ne bi mogel tudi ATI uporabljati. Po moje gre tukaj bolj za problem copyrightov in podobnega sranja.
PhysX je v glavnem samo driver, ki omogoča, da GPU izvaja določene stvari, ki bi jih drugače izvajal CPU, kot pač vsako strojno pospeševanje. Dokaz, da kakšne posebne strojne spremembe niso potrebne je, da je nekaterim že uspelo usposobiti PhysX na ATI grafičnih karticah.
Kolikor sem prebral mora ATI uporabnik namesti celotni paket Nvidia driverjev na svoj računalnik in potem še nek "PhysX Patch", ki zadevo priredi da deluje skupaj z ATI driverji. To deluje samo na Windows 7. Link: How To: Run PhysX in Windows 7 with ATi Cards
Kakšno zmešnjavo narediš na računalniku sicer ne vem, ampak ATI kartica glede na nekatere teste potem res strojno pospešuje PhysX.
Kids, Don't Try This at Home >:D

Senitel ::

jlpktnst je izjavil:

Se ti ne zdi ravno to slabo, da ena firma drži monopol nad določeno tehnologijo, potem pa na čemurkoli drugem enostavno ne moreš igrat.

Kako je to bilo kakor koli boljše, dokler je Ageia prodajala svoje "fizične" kartice (no pun intended)? PhysX je obstajal še predno je nastala Ageia in začela prodajat svoje razširitvene kartice. Samo takrat se je imenoval Novodex.

Izi je izjavil:

Nvidia sicer nekaj sigurno plačuje za vgradnjo podpore v čim več iger ampak kaj dosti se ji ni treba truditi, ker vsak izdelovalec igre, ki kaj da nase se zaveda, da PhysX podpora enostavno mora biti v igri.

Kot že 1000x povedano in je tudi Ashu lepo odgovoril: Če šteješ developer podporo kot to da firma plačuje nekemu developerju, potem tudi ATI "kupuje" developerje. Jasno pa je razlika, da ima Ashu čez team 400 ljudi, Huddy pa pa kakšno četrtino tega (če se že gresta oba moja znanca nek pissing match >:D).

Izi je izjavil:

Kolikor sem prebral mora ATI uporabnik namesti celotni paket Nvidia driverjev na svoj računalnik in potem še nek "PhysX Patch", ki zadevo priredi da deluje skupaj z ATI driverji. To deluje samo na Windows 7. Link: How To: Run PhysX in Windows 7 with ATi Cards

Prosim ne že spet v te vode... Tole je patch kako omogočit PhysX v primeru da imaš tako Radeon-a kot GeForce-a v mašini (ker PhysX v tem primeru s strani NV ni več uradno podprt).

Izi ::

Senitel je izjavil:

Tole je patch kako omogočit PhysX v primeru da imaš tako Radeon-a kot GeForce-a v mašini (ker PhysX v tem primeru s strani NV ni več uradno podprt).

A tako, potem pa je naslov zavajajoč. Videl sem da piše "Physic z ATI kartico" in mislil, da je kaj na tem.
Se posipam s pepelom zaradi širjenja dezinformacije.

Ezoterik ::

Meni se Nvidia s svojo politiko, 'The way Nvidia meant to be played' naravnost gabi. Problem je, da to podkupovanje in 'brezplačna pomoč' njihovih inženirjev širi lovke že v drugo sfero računalništva. Recimo eden najboljših dekoderjev Core, že dve verziji zagovarja CUDO kot nekakšno univerzalno rešitev in njihov argument zakaj ne podpirajo drugih rešitev (DXVA, etc), so spet te mitični Nvidinii inženirji, ki da jim 'pomagajo' pri razvoju in da ne vidijo smisla v drugih rešitvah.

Nov špil metro pa ima recimo pod recommended napisane grafične kartice, ki sploh niso še niti prišle iz tovarn. Za bruhat. Potem potrošnik sliši takšne resnično kisle izgovore in direktne laži in se mu kar milo stori.

Senitel ::

Ezoterik: Bi torej raje videl CoreAVC povsem brez GPU podpore?

Mavrik ::

Senitel je izjavil:

Ezoterik: Bi torej raje videl CoreAVC povsem brez GPU podpore?


Raje bi videl CoreAVC z OpenCL/DX11 CS podporo kot pa bil zaradi omejen pri izbiri grafičnega procesorja na eno samo firmo.

Saj vem da morš hvalit nVidio, sam vendor lock-in v tem primeru nam kupcem samo hudo škodi.
The truth is rarely pure and never simple.

Senitel ::

Kako ti škodi, če brez podpore NV po vsej verjetnosti še tega ne bi dali ven? Če avtorji CoreAVC ne vidijo smisla iskat drugih rešitev? Očitno so ocenili, da jih razvoj take rešitve stane več kot pa bodo od tega dobili $. Pa če smo že pri CoreAVC, kaj jim D3D11 CS pomaga na linuxu? Koliko časa je zunaj CUDA in koliko časa OpenCL in D3D11 ter koliko prodanih grafičnih podpira OpenCL ter koliko CUDA?

Recimo Bullet physics je super primer naslednjega koraka, ker ima tako CUDA path kot OpenCL path. Ampak zamenjat celo fizikalno komponento v source-ih od nekega developerja ni niti najmanj enostavno. Unreal engine recimo uporablja PhysX še iz časov, ko se je zadeva imenovala Novodex. Havoku je pa Intel potegnil ročno kar se GPU podpore tiče...

Tudi 3D Vision je trenutno praktično povsem v rokah NV. In je spet v igri NV only NVAPI, ker DX10/11 tega ne podpirata. Ampak to še ni počlo, bo treba še par mesecev počakat.

Izi ::

Mavrik je izjavil:

vendor lock-in v tem primeru nam kupcem samo hudo škodi.

Slovenci nikakor ne moremo iz svoje kože. Toliko tipično Slovenskega razmišljanja tukaj. Ker jaz nimam krave, naj vsaj sosedu čim prej krava crkne.
PhysX se razvija že dolga leta in je resnično dobra in uporabna zadeva. Jaz si želim, da čim prej pride na vsako grafično kartico.
Ampak ne, mi bi vrgli vsa ta leta razvoja v smeti, naj nihče nima nič, samo da bomo enakopravni. Kako socialistično to zveni.

D3m ::

Izi je izjavil:

Mavrik je izjavil:

vendor lock-in v tem primeru nam kupcem samo hudo škodi.

Slovenci nikakor ne moremo iz svoje kože. Toliko tipično Slovenskega razmišljanja tukaj. Ker jaz nimam krave, naj vsaj sosedu čim prej krava crkne.
PhysX se razvija že dolga leta in je resnično dobra in uporabna zadeva. Jaz si želim, da čim prej pride na vsako grafično kartico.
Ampak ne, mi bi vrgli vsa ta leta razvoja v smeti, naj nihče nima nič, samo da bomo enakopravni. Kako socialistično to zveni.


Slovenija meji na 4 države. Ali pa si kupiš letalsko vozovnico in gledaš dlje od teh držav. Pa se ti ne bo treba sekirati na to tipično Slovensko mentaliteto. >:D
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

nekikr ::

Ampak ima prav (80%).

RejZoR ::

Kaj pa približno 15 naslovov iger, ki so na GeForceih spričo PhysX resnično hitrejši kot na AMD-jevih karticah?


Am, what? Hitrejše? Al pa da je glih en tolk hitro, samo da so na AMD-jevih vse skupaj umetno upočasnil v tri krasne. Proven many times.
Tolk opevajo paralelno procesiranje, potem pa mi PhysX v softwarskem načinu (sorry, sam je res vseeno al gre za SW al HW ko preberete naprej) nabija 1 core na 100%, ostalih 7 pa idla samim sebi. Core i7 920 that is.
Ne mi pol bullshitirat, da deluje slabo zato ker ni strojni način. Uporabte vse jebene threade ne pa umetno zaklenit na enega in se pol neki šopirit naokoli kolk je HW način hitrejši. Sigurno je, ampak ne za toliko kot hočejo oni prikazat z umetnim cap-om. Zato tud npr Mirror's Edge teče enako ogabno počasi v PhysX SW načinu tko na počasnem E5200 dual coru kot na 4GHz Core iz 920 s 4 jedri in 8 threadi. Enostavno ni bilo absolutno nobene razlike. Kot bi se hvalil kolk je Yugo hitrejši od Ferrarija, ko bi Yugotu nalil navaden bencin, Ferrariju pa zmešal pol bencina pol vode. NVIDIA je en tak lol da umreš zraven od smeha.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Izi ::

RejZoR, lepo, da si našel dovolj razlogov, da se ti ni treba sekirati zaradi nakupa ATI-ja. Boš lepo in mirno živel naprej v svoji ignoranci.
Mi smo pa vseeno umirali zraven od smeha ob branju tvojih argumentov in primerjav. Dobro si bullshitiral :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Rippy ::

Lahko imamo ATI vs Nvidia debato 100 strani dolgo samo dejstvo je, da dokler ne bo enako močnega PhysX in CUDA standarda, ki ima enostavno implementacijo za ATI in Nvidi-o zgubimo mi uporabniki. ATI-jevi, ker jim pač ne deluje in uporabniki Nvidi-e, ker enostani ni tako pogosto implementirano, kot bi sicer lahko bilo.

RejZoR ::

Izi je izjavil:

RejZoR, lepo, da si našel dovolj razlogov, da se ti ni treba sekirati zaradi nakupa ATI-ja. Boš lepo in mirno živel naprej v svoji ignoranci.
Mi smo pa vseeno umirali zraven od smeha ob branju tvojih argumentov in primerjav. Dobro si bullshitiral :D


Ahaha, si mal počen v glav al ti je ime Bolhca ?
Edini, ki si delaš škodo je tvoj odnos do tega. Ker če NVIDIA ne bi bila tko kurčevito zagledana sama vase bi zdele imel 100 full PhysX špilov kjer bi fizika sukala naokoli VSE predmete, ne pa teh 15 iger, ki niso vredne naziva, da imajo PhysX, ker ta drek ni nič drugega kot patetičen post processing efekt, ki ga je na žalost znal na CPU-ju delat že Red Faction, 9 let nazaj in Max Payne 2 ene ~5 let nazaj. Pa da ne omenjam Half-Life 2, ki je kljub omejeni rabi fizike slednjo koristil bolje kot katerikoli bullshit PhysX špil izdan do sedaj. Neglede na to kakšno grafo si imel not in kolk močen CPU. Zato si smejanje mojim argumentom zatakni nekam, ker se lahko smejiš samo svoji neumnosti.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Mipe ::

Standard rabimo.

frudi ::

Bah, Physx in CUDA sta meni do sedaj povsem irelevantna, verjetno tudi 95%+ ostalim uporabnikom. In to kljub temu, da se ju nV PR že par let trudi predstaviti kot najboljšo stvar po čuftih s pirejem. V več kot dveh letih, kolikor imam Physx in CUDA-capable nV kartico, sem oboje izkoristil točno enkrat - da sem za par minut vklopil fiziko v Mirror's Edge in jo kmalu za tem izklopil, ker je z njo igra delala polovico počasneje.

Dokler se Physx uporablja zgolj za to, da po ekranu med igro leti več odpadkov ali da plapola kakšna plahta več, je čisto brezvezen in irelevanten. Poleg tega pa takšne 'učinke' komot prebavijo tudi današnji procesorji. Z omejevanjem izkoriščenosti CPU-ja za Physx si je nVidia po mojem zabila avtogol - če bi zadevo lahko uporabljalo kaj več ljudi, kot le tistih par % z najzmogljivejšimi nVidia karticami, bi se mogoče celo prijela. Tako kot je trenutno, pa upam, da GPU-only Physx čimprej zasluženo crkne.

CUDA po drugi strani je celo zelo uporabna, ampak (vsaj za zdaj) v tako ozkem naboru aplikacij, da je za večino spet irelevantna. Seveda si je lepo predstavljati, da imaš v svoji grafični za par ducat CPU-jeder zmogljivosti... ampak za kaj točno naj vso to zmogljivost uporabim? In ne gre samo za to, da ni aplikacij, ki bi izkoriščale GPU - dejansko sploh ni primerov uporabe, kjer bi tipičen uporabnik rabil tako računsko moč. No, mogoče si pa samo jaz narobe predstavljam in dejansko večina ljudi na veliko konverta HD filme, obdeluje par 10Mpx slike in poganja numerične simulacije...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

RejZoR ::

Ki pa ga PhysX na žalost ne prinaša. Je standard, ampak če ga podpira samo ena firma je too težko sploh standard. PhysX je vbistvu čist huda zadeva, če je NVIDIA ne bi tko debilno zavozila iz marketinške plati...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Izi ::

Prepričane je sicer nesmiselno prepričevati, za ostale pa je tukaj primerjalni filmček kaj na primer prinaša PhysX dodatnega v igre.
Vsak odlomek je predvajal najprej z PhysX=Off, potem z PhysX=Normal in potem še z PhysX=High.
Batman: Arkham Asylum
Lepo se vidi, da Physx prinese v igro precej več kot pa recimo nov DirectX.

Physic sicer lahko vključiš tudi pri ATI karticah ampak vsaj v primeru Batmana bo FPS padel na okoli 15 fps, ne glede katerega Radeona imaš. Se pa tudi pri Nvidii število sličic prepolovi, ko se vključijo vsi Physx dodatki.

Včasih sem tudi jaz misli, da če je Physx v igrah izključen bodo pač določene zadeve v igrah statične, se ne bodo premikale oz. jih ne boš mogel premakniti. Izkazalo se je, da če je Physx v igrah izključen precej stvari enostavno manjka v igrah.
Zastave, ki lepo plapolajo iz stropa ali od cestah, jih pri izključenem Physx v igri sploh ni.
Dim, ki se vali po tleh nekaterih sob in naredi odličen ambient, ga pri izključenem Physx ni nikjer.
Kapljice vode ali česa drugega, ki v kakšnem hodniku kapljajo iz stropa, jih pri izključenem Physx tudi ni nikjer.
Listi papirja, ki jih dvigne od tal in zaplapolajo v zraku ko tečeš mimo so pri izključenem Physx samo nepremične prilepljene teksture na tleh.
Spisek se vleče še in še.

In potem se nekateri smejejo Nvidi, ker še ne podpira DirectX 11, ki ga mimogrede še nobena igra ne podpira, medtem pa pozabljao, da Physx prinese več efektov v igro kot vsi dosedanji DirectX skupaj.
Fanatična pripadnost neki skupini, ljudi dejansko naredi slepe za dogajanje okoli sebe, kot že tolikokrat videno, pa naj bo to v računalništvu, politiki ali religiji.
Da bi dokazali svoj prav ljudje žalijo drugače misleče, jih pretepajo in so pripravljeni tudi ubijati, da bi upravičili svoje slepo zaupanje. še dobro, da se tukaj na forumu kakšen fanatični pripadnik rdečih ne more razstreliti in nas vse sodelujoče pobiti >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

frudi ::

Nič ne rečem, dodatni efekti v Batmanu s Physx izgledajo ql. Ampak:
- dim, zastave in vodne kapljice smo imeli v igrah že dolgo pred Physx. Slabše kvalitete sicer, ampak precej boljše, kot nič. Človek se komot vpraša, zakaj manjkajo v Batmanu na nižjih Physx nastavitvah...
- za High Physx in FSAA (sploh pa v spodobni resoluciji) v praksi rabiš 2 GPU-ja (GTX295 ali pa ločeno kartico za Physx)
- če poganjaš Physx na spodobnem CPU-ju, ta ostane skoraj v celoti neizkoriščen (click, click). 15fps na Radeonu torej ni zato, ker CPU ne bi bil sposoben izpljuniti (bistveno) več. Kaj torej zavira Physx zmogljivost na CPU-ju?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

RejZoR ::

Fora fizike ni letanje butastih papirčkov po zraku in plapolanje trapastih zastav. To pa je tud vse kar sem do sedaj videl. Steklo je bilo miljonkrat lepše v Red Faction, pa je zadeva stara 9 let in je delovalo na single core procesorju iz takratnega obdobja. Plapolanje zastav je imel že UT99 pa čeprav samo kot textura. Pa je izgledalo isto hudo. Na tisoče fizikalno leteče particle pa je znal risat Quake 3 Arena s Corkscrew modom (railgun particli ob zadetku stene). Pol pa pravijo, da se nič od tega ne da naredit danes s PhysX na CPU-ju brez masivnega FPS dropa. Nej grejo bullshitirat froce v vrtcu s takimi neumnostmi ne pa dolgoletne gamerje...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Mipe ::

"Don't simulate it, fake it"

RejZoR ::

Misliš da mi je važno če se nekaj premika s kvantno preciznostjo al da samo izgleda kot da na predmet vplivajo pravi fizikalni zakoni? Ne uporabljam izračunov za nekaj življensko pomembnega, tko da mi je že dost da izgleda in se obnaša kul. Kako to dosežejo mi je res vseeno.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Bor H ::

Plapolanje zastav v primeru Batmana (recimo) ne boš dosegu samo s texturami, ostalo pa več ali manj res lahko.

RejZoR ::

Pa vseeno, sem videl poligonalne zastave, ki so za današnje razmere sicer oglate, ampak 10 let nazaj pa so bile state of the art. Pa nismo imel nekih namenskih knjižnic za fiziko. Če bi na taisti model nametal več poligonov in boljše shaderje bi še vedno izgledalo zelo hudo, vse skupaj pa bi delovalo na čist navadnem dual core procesorju.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Bor H ::

Agreed, programerjem je zadnje čase beseda "optimizacija" pobeglna iz besednjaka/mentalnega dosega. Res mi ni jasno kako lahko HL2 (več kot pet let stara zadeva, torej srednji vek!) izgleda dandanes fantastično in laufa na vsaki mašini z 50+ FPS na ful vse, medtem ko če današnjim igram zbiješ nastavitve zgledajo "zanimivo" in še zmeraj laufajo k paraplegik za busom...sej pridejo do cilja sam mal mučno je vseskup gledat..

Mr.B ::

Dejstvo n-tič. NV PR je najedel način kako raji pokazati muss, zakaj rabijo drugo kartico, ki mora biti NV-kartica. Enako kot SLI, na koncu se je izkazalo, da ko čez pol leta kupiš drugo kartico, je sistem, še vedno počasnejši, kot če kupiš novo generacijo.....
In če vzamemo PR, ki so ga delali nekateri uporabniki SLo-tech-a na temo grafičnih detajlov NV vs ATI, so nekateri bili pametni, da tiste razlike itak pri igranju igre ne opaziš, in to je NV the way we play. E koji k, mi je realistično premikanje lista, ko nažigam zombije, ali pa realistično premikanje megle, kao fluid dynamic. Pomembni so mi FPS-ji, so what. Realnost je ta da igreabilnost igre nima nikakršnih povezav z grafiko, je zgolj v glavi. A nebi bilo zanimivo raje v igri World of Goo, imeti fizikalni pogon, pa nebi rabil imeti dveh NV kartic.

No ampak meglo bodo le prodali, veste glejte za grafiko ne potrebujete nove kartice, potrebujete srednjo kartico, saj brez težav poganja igro na vašem zaslonu, toda za fiziko rabite top of the line kartico, drugače simulacija padanja kaplic ne bo realna, še sploh ko bo naliv. TO da je relano bolj pomembna simulacija letenja krogle iz pištole v igri nihče ne omenja, kažejo neko premikanje listov, ki dejansko nikakor ne vplivajo na dejansko igro, zgolj v FPS-jih. ME zanima, kako bo ta kao fizikalni pogon delal v kakšen medmrežnem overkilu, ko bo šestnajst igralcev streljalo 6000 metkov na minuto iz getlingov, pa zraven še malo eksplozij in letal... Rabil boš deset fermijev, zato da boš za vsak leteči metek računal balistično pot, ter interakcijo z materiali in odboji, ko bo recimo tak metek zadel steno...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

gzibret ::

Plapolanje zastav niti PhysX V. 10.0 ne bo zmogel realno simulirat.

Tile fizikalni procesorji so predvsem namenjeni za igranje simulacij, recimo letenja, avtomobilov ipd... Pa morda še za kakšne valove, ko hodiš po luži.
Vse je za neki dobr!

Mavrik ::

Tile fizikalni procesorji so predvsem namenjeni za igranje simulacij, recimo letenja, avtomobilov ipd... Pa morda še za kakšne valove, ko hodiš po luži.


Ne niso. Ravno to hočem dopovedati: dokler je PhysiX uporaben samo na karticah enega samega proizvajalca, razvijalci iger tega sistema pač ne bodo uporabljali za karkoli resnejšega, kar bi vplivalo na samo igranje, saj obstaja ogromno ljudi, ki bi potem imeli težave z igranjem, ker bi se vse offloadalo na procesor. Zato pač uporabiš PhysiX za malo eye-candya, na igre z dejansko napredno fiziko, ki bi vplivala na igranje pa bomo morali počakati na neko novo knjižnico ali sistem, ki ne bo last enega proizvajalca (trenutno slabših) kartic.

Do tedaj pa nas bodo Seniteli prepričevali kako kul za napredek iger je tak vendor lock-in.
The truth is rarely pure and never simple.

gzibret ::

Aha, torej so tile "fizikalni" koprocesorji namenjeni zgor ustvarjanju eye-candyja... Pol pa jih naj preimenujejo v EyeCandyX ;)
Vse je za neki dobr!

Mavrik ::

gzibret je izjavil:

Aha, torej so tile "fizikalni" koprocesorji namenjeni zgor ustvarjanju eye-candyja... Pol pa jih naj preimenujejo v EyeCandyX ;)


Hja, do sedaj še ni bilo igre, ki bi kaj uporabnega delala z njimi. Vsepovsod se je dodal samo eye-candy, igre kjer bo okolje uničljivo in se obnašalo v skladu s fiziko, in to na tak način da bo melo dejansko vpliv na igranje še čakamo. Sam očitno razvijalci dalje delajo miljardo generičnih streljank.
The truth is rarely pure and never simple.

nekikr ::

Poizkusi Red faction 2. Lahko celo stavbo postopoma sesuješ s kladivom... V prvem delu si pa lahko, namesto da si iskal ključ za vrata, z razstrelivom naredil luknjo zraven vrat. In to je bilo že nekje 6 let nazaj.

Geo-Mod @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Mavrik ::

Red Faction 2 lepo deluje brez PhysiXa (tudi na konzolah). Kar je še dodaten argument za (trenutno) neuporabnost te knjižnice.
The truth is rarely pure and never simple.

nekikr ::

Si poizkusil novi red faction, guerilla al kaj je že? Stavbo s kladivom "spodkoplješ" na eni strani in lepo pade in se zruši in splash pa vse :) In stavba ima lahko kar nekaj 10m višine recimo. Geo-mod pogon je super stvar.

Mr.B ::

nekikr, si kdaj v realnem življenju kaj takega videl ?

Veš kaj je film, fikcija, v filmu pravijo da naredijo nekaj 2.5x bolj dirktno kot je realno, zgolj zato da zgleda realno, in ljudje to požrejo. Gibanje valov itd, je nesmisel, ker tistih nekaj dodatnih kaplic, ki delajo valove, lahko simuliraš z enostavno matematično formulo...In ne rabiš imeti dodatne kartice, za izračun bedarije, ki je relano 99.9999% ljudi v življenju ni videlo, kaj šele da bi se s tem ukvarjalo, ter na principu tega, nekdo smatra, kako je zadeva realna, ker je morda to videl v filmu...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene, slike novih GeForcov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10016353 (12925) Jst
»

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
589687 (8071) Bor H
»

PhysX ponovno tudi z ATI grafičnimi karticami (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
536726 (5010) Bergyb
»

Nvidia PhysX

Oddelek: Zvok in slika
61477 (1316) macgajver
»

Kupec Ageie nVidia (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
546635 (4749) Jst

Več podobnih tem