Powerlabs - Microsoft je včeraj predstavil svoj (dosedaj tajni) projekt Surface. Gre za popolnoma nov uporabniški vmesnik, ki bi naj po besedah odgovornih iz Redmonda povzročil revolucijo na tem področju. Osnova cele zadeve je velik, na dotik občutljiv zaslon, ki ima možnost zaznavanja na več različnih mestih (multitouch). Vgrajen naj bi bil v različne delovne površine (predvsem mize vseh vrst), omogoča pa zelo intuitivno dvoročno manipuliranje z datotekami.
Kot primer so Microsoftovci pokazali delo s fotografijami, ki jih je mogoče premetavati, obračati, povečevati in pomanjševati, zelo zanimiva je tudi povezava s prenosnimi napravami. Le-te je namreč mogoče enostavno odložiti na Površino ter s starim znancem povleci-in-spusti nanje in z njih prenašati datoteke.
Podobne koncepte smo v preteklosti sicer že videli, recimo iz podjetja PerceptivePixel, ki trenutno že trži svoje izdelke, a se Microsoftov bistveno razlikuje v tem, da ga nameravajo pripeljati v domove povprečnih uporabnikov. Sprva bodo Surface sicer dobili zgolj Microsoftovi poslovni partnerji, a v trgovinah naj bi se za ceno par dolarskih tisočakov pojavil že to jesen.
Izvorna novica.
Novice » Znanost in tehnologija » Microsoft Surface
Zheegec ::
En tak tačskrin + dobra strategija (ala Starcraft) = zakon :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
roli ::
To je zakoooon!
tole bi pa resno imel doma. Seveda je drago kot pra****.
Dobro bi bilo še,če bi se to stvar dalo postavit v postrani položaj (tako kot navadni zasloni).
tole bi pa resno imel doma. Seveda je drago kot pra****.
Dobro bi bilo še,če bi se to stvar dalo postavit v postrani položaj (tako kot navadni zasloni).
http://www.r00li.com
lorenz ::
Kot ponavadi tukaj Micro... nima nic zraven razen denarja , vse ostalo so pogruntali drugi ki bodo zdaj asimilrani.
Kako bi lahko ta firma naredila taki vmesnik ce se navadnega email clienta ne znajo narediti tako kot treba.
Kako bi lahko ta firma naredila taki vmesnik ce se navadnega email clienta ne znajo narediti tako kot treba.
mrTwelveTrees ::
kaj bo našim otrokom lušno v šoli ! si predstavljate takšne table v učilnicah ! na vsaki klopi tole...
učitelj bo iz svoje mize na klik pogledal kaj dela učenec na svoji mizi...
HUDO !
lorenz: kar se tiče email clienta... se pa se strinjam ... ampak to je ze debata off topic !
učitelj bo iz svoje mize na klik pogledal kaj dela učenec na svoji mizi...
HUDO !
lorenz: kar se tiče email clienta... se pa se strinjam ... ampak to je ze debata off topic !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrTwelveTrees ()
JurijTurnsek ::
pride fata spucat pisarno inu najde legendarni bluescreen of death...le gumba reset ni nikjer... buhahaha
http://www.slatnaskejta.com
jperc21 ::
Zelo drago, ampak enkrat bomo to imeli.
LP
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
JurijTurnsek ::
prvi primerki bodo prodani že po letu 2007.... wow
aja, zdaj pa rabiš samo še zelo dober voice recognition, ker v poslovne namene ni ravno uporabno s prsti pisati po mizi (kozmodisk heaven)...
me zanima kak hardver je v ozadju in koliko bi bla minimalne debelina te mize (da ni eno tono težka ;) )
aja, zdaj pa rabiš samo še zelo dober voice recognition, ker v poslovne namene ni ravno uporabno s prsti pisati po mizi (kozmodisk heaven)...
me zanima kak hardver je v ozadju in koliko bi bla minimalne debelina te mize (da ni eno tono težka ;) )
http://www.slatnaskejta.com
Luka Percic ::
V taki obliki se to imo nebo prijelo.
Gra za slab "zaslon" (projektorski televizorji sux), je obupno veliko, obupno neprenosno, ter bo ostalo drago(Dosti kamer)
Je pa fajn hitr ta touch recognition- dela precej hitreje kot tisto čudo ki so ga prd kakšnim letom kazali.
Gra za slab "zaslon" (projektorski televizorji sux), je obupno veliko, obupno neprenosno, ter bo ostalo drago(Dosti kamer)
Je pa fajn hitr ta touch recognition- dela precej hitreje kot tisto čudo ki so ga prd kakšnim letom kazali.
zigadr ::
A ni Apple patentiral zoomanja slik z dvema prstoma na svojem iPhone? Točno to je v posnetku Bill počel s sliko. Ali je pač razlika ali to počneš z dvema prstoma ene roke ali s prstoma različnih rok?
Drugače pa... v filmu The Island je imel Merrick temu podobno mizo, ki je bila totalno huda.
Drugače pa... v filmu The Island je imel Merrick temu podobno mizo, ki je bila totalno huda.
zigadr ::
Mnja... hvala za opozorilo... kajpak da lahko kupi patent.
Pa sem še malo raziskal glede tega in ugotovil, da naj bi Apple patentiral samo strojno izvedbo, ker je upravljanje z dvema prstoma že starejša ideja... poleg drugih celo Microsoftova glede Tablet PC. :)
Pa sem še malo raziskal glede tega in ugotovil, da naj bi Apple patentiral samo strojno izvedbo, ker je upravljanje z dvema prstoma že starejša ideja... poleg drugih celo Microsoftova glede Tablet PC. :)
Lion29 ::
evo, tukaj dobite se en posnetek kako deluje od popular mechanics in seveda najdete se link na uradno stran kjer najdete se 3 uradne posnetke!
Microsoft Announces Surface Computer
Microsoft Announces Surface Computer
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Road Runner ()
Lion29 ::
evo, pa se en posnetek,ki je bil ze lani enkrat objavljen... vecina se vas ga ziher spomne... :)
YouTube - Jeff Han on TED Talks
YouTube - Jeff Han on TED Talks
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Road Runner ()
WarpedGone ::
Stvar ma prihodnost kot nadomestek obstoječih touchscreen terminalov. Nišna aplikacija.
Za standardni UI je pa brezveze. Kako boš napisal email na tole, anyone? Že navadn stylus in on-screan-keyboard je za umret počasno. Prepoznavanje pisave je pa no go, ker itak tipkam vsaj 5x hitreje in z 10x manj napora kot pa pišem s stylusom po zaslonu al pa kulijem po papirju.
Za standardni UI je pa brezveze. Kako boš napisal email na tole, anyone? Že navadn stylus in on-screan-keyboard je za umret počasno. Prepoznavanje pisave je pa no go, ker itak tipkam vsaj 5x hitreje in z 10x manj napora kot pa pišem s stylusom po zaslonu al pa kulijem po papirju.
Zbogom in hvala za vse ribe
Lion29 ::
zakaj je on screen keyboard brezvezen in neuporaben?
Jeff Han je lepo to prikazal pri njegovi predstavitvi... celo poveas jo lahko in podredis svojim potrebam! jebesh ti optimusa :D
Jeff Han je lepo to prikazal pri njegovi predstavitvi... celo poveas jo lahko in podredis svojim potrebam! jebesh ti optimusa :D
TeraSonic++ ::
Bravo ... Še posebej je kul tista stvar k postaviš gor fotoaparat in stvarca zazna napravo pa slike dol potegne ... super
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Beat-O ::
Nekaj kritičnega komentarja na tole pametno mizico sem spisal tukaj.
Se opravičujem za reklamo, nekoliko predolgo se mi je zdelo, da bi vse lepil v komentarje sem.
Se opravičujem za reklamo, nekoliko predolgo se mi je zdelo, da bi vse lepil v komentarje sem.
http://www.toshl.com/
frudi ::
skoraj toliko neuporabno kot Cruisovo mahanje po zrako (v Minority Report ali kje je že bilo). halo, kdo se bo pa sklanjal nad toliko široko zadevo in zraven krilil z rokami? po eni uri te bodo bolele roke in hrbet.
da o čiščenju take zadeve sploh ne govorimo... jaz izgubim živce že če mi kdo začne po monitorju šarit s prsti, MS pa želi to uvesti kot glavni način interakcije? in to še na vodoravni površini, ki kar kliče po odlaganju raznih skodelic kave in ostalih katastrof, ki kar čakajo da se zgodijo :).
da o čiščenju take zadeve sploh ne govorimo... jaz izgubim živce že če mi kdo začne po monitorju šarit s prsti, MS pa želi to uvesti kot glavni način interakcije? in to še na vodoravni površini, ki kar kliče po odlaganju raznih skodelic kave in ostalih katastrof, ki kar čakajo da se zgodijo :).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
poweroff ::
Za splošno uporabo tole verjetno ni. So pa določeni uporabniki, kjer pride zelo prav. Recimo vojska, kakšne velike organizacije, za prezentacije, itd.
sudo poweroff
LuiIII ::
Že videno, samo brendname se je spremenil. Raje bi videl, da bi zadevo dal ven kakšen Wacom na recimo Cintiq monitorju, ki bi stal manj kot 2000€. Multitouch z ustrezno sistemsko podporo in občutljivostjo na pritisk. Mislim, da nas ravno to čaka v bližnji prihodnosti.
TeraSonic++ ::
Internetni kafiči bi prišli v čisto drugo dimenzijo s takimi mizicami za kufe
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"
WhiteAngel ::
jype: Men je pa tole ful všeč. Predstavljej si celo mizo programske kode. Seveda bi imel tipkovnico zravn, ampak površina je ful velika in naravna. Podobno kot arhitekti, ko ustvarjajo. Al pa, ko se učiš iz računalnika - ker nas večina prisega na knjige zaradi oči in drugih stvari - bi ta stvar znala bit ful uporabna, ker maš isti način in lego učenja, samo da se ti knjiga preslikuje na površino, namesto, da je dejansko tam. Zdej pa še tale LCD zamenjajo s kakšnim OLEDom (v stilu e-inka) al pa manj kričečo za oči bolečo stvar, pa je to to.
Drugače pa to, kar kle prikazujejo so itak sam lepe slikce pa en kup bolj ali manj neuporabnega šodra, ki lepo zgleda. Se strinjam. Ampak hardware kot hardware bi pa znal bit res uporaben.
Drugače pa to, kar kle prikazujejo so itak sam lepe slikce pa en kup bolj ali manj neuporabnega šodra, ki lepo zgleda. Se strinjam. Ampak hardware kot hardware bi pa znal bit res uporaben.
Luka Percic ::
Zdej pa še tale LCD zamenjajo s kakšnim OLEDom
Nemoreš. tukaj je z razlogom projektor.
Zato da lahko kamere posnamejo tvoje prste in površino.
Zato je neuporabno.
Poldy ::
Neuporabno. Sedaj bom pa moral slike iz fotoaparata še sortirati - je bolj pregledno v mapi.
Na srednji šoli SESŠ, oz sedaj ima drugo ime, smo imel touch screen tablo, katera je bila "sinhronizirana" s projektorjem in je potem lahko učitelj - mislim da Drenovec, veselo pritiskal po tabli. Tu še vidim praktično uporabo, v tisti mizi pa ne. Mogoče kvečjemu za konference, za doma niti pod razno.
Na srednji šoli SESŠ, oz sedaj ima drugo ime, smo imel touch screen tablo, katera je bila "sinhronizirana" s projektorjem in je potem lahko učitelj - mislim da Drenovec, veselo pritiskal po tabli. Tu še vidim praktično uporabo, v tisti mizi pa ne. Mogoče kvečjemu za konference, za doma niti pod razno.
Keyser Soze ::
"V domove povprečnih uporabnikov" in "nekaj dolarskih tisočakov" pa nekako ne paše skupaj. Al se samo meni tako dozdeva.
Ko bo cena zadevščine par dolarskih stotakov se bomo pa pogovarjali o _POVPREČNIH_ uporabnikih.
Ko bo cena zadevščine par dolarskih stotakov se bomo pa pogovarjali o _POVPREČNIH_ uporabnikih.
OM, F, G!
CWIZO ::
Upam, da bodo naredil da ko postaviš prazno skodelico gor, da se ti avtomatsko notr natoči kava
Za video montažerja bi tole znal biti pravi raj. Pa prej ali slej se bo za vsakega nekaj našlo, kar mu bo opravičilo nakup (seveda takrat, ko bo tole dejansko dostopno povprečnemu smrtniku).
Za video montažerja bi tole znal biti pravi raj. Pa prej ali slej se bo za vsakega nekaj našlo, kar mu bo opravičilo nakup (seveda takrat, ko bo tole dejansko dostopno povprečnemu smrtniku).
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Luka Percic ::
Meni se zdi to uporabno, ker bojo najbrž iz tega projekta aplicirali drag and drop, tudi v druge programe.
No sej to dela v veliko primerih že sedaj, ampak tukaj je pač precej boljše narejeno.
Tudi razne prepoznave fotoaparatov, bojo najbrž vključili tudi v "visto" 2.
Pač playground za nove zadeve.
No sej to dela v veliko primerih že sedaj, ampak tukaj je pač precej boljše narejeno.
Tudi razne prepoznave fotoaparatov, bojo najbrž vključili tudi v "visto" 2.
Pač playground za nove zadeve.
frudi ::
Predstavljej si celo mizo programske kode.
a se tebi resno zdi udobno gledat navzdol med programiranjem? sploh si pa za tako ceno prekriješ eno steno s 30" LCDji in imaš programske kode več kot je lahko naenkrat prebaviš.
za učenje bo pa po mojem boljša stvar kak prenosni A4+ e-ink ali pa oled zaslon...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
bozjak ::
na začetku tole gleda bum, ampak po premisleku se mi zdi zelo neuproabno. Edini (ampak res edini) kupec, ki bi tole lahko upravičiu so kazinoti, torej razni poker aparati itd v novi, boljši, perspektivi. Za vse ostalo je pa to neuproabno. Gledanje navzdol, mahanje z rokami nekako ne spada v današnjo računalništvo, ko se premikamo le za okoli 20 cm pa še to le med igranjem iger, ki spada za bolj "atletsko" računalniško dejavnost. Ponavadi uporabljamo ali le miško ali le tipkovnico (seveda so izjeme) kjer roke premikamo "komaj da". In iz tega "lenobnega raja" naj bi se preselil na nekaj kjer moram biti v prisilni drži in mahati z rokami kot da sem na aerobiki... Meh...
Lp
Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com
http://bozjak.deviantart.com
drejc ::
Imho tole sploh ni point da mas doma. Predstavljajte si take zadeve na letaliscih, avtobusnih, zelezniskih postajah, barih, kazinojih, konferencnih sobah, ipd. Z recimo wifi telefonom in nekaj 10gb prostora na njem ti potemtakem ni potrebno vlacit leptopa okol, to je bistvena pridobitev tega izdelka, kes za nabavo teh strojev se pa amortizira preko micropaymentsov vsakega ki se priklopi na to cudo. Tako situacijo si kar lepo predstavljam v bliznji prihodnosti v kaki metropoli ala Miami, London, Tokyo...kjer od micropaymentsov lahko enormno obogatis v kratkem casu.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
Zgodovina sprememb…
- spremenil: drejc ()
roli ::
Tako kot sem rekel ,morali bi dodati še možnost spreminjanja kota.Torej se lepo vsedeš na stol in mizo malo nagneš proti sebi pa je.
http://www.r00li.com
opeter ::
Tako, kot je rolihandrej napisal. Kot da bi držal risalno desko. Zadeva je izredno uporabna (jaz si predstavljam, da bi bilo po možnosti še občutljivo na pritisk), pa bi lahko s prstom, svinčnikom (seveda plastičnim) itn. barval, slikal po tej podlagi, tipkal po virtualni tipkovnici z vsemi desetimi prsti. Pomislite na Wacom Cintiq. Sploh pa to, da ne bi več rabili ne miške, ne tipkovnice, nič...
Takle naprava bi imel prihodnost, celo v igranje iger (npr. RTS - kjer bi lahko uporabljal več "kurzorjev" hkrati), ali pa v FPS... premikaš samo prst in bum... zmagal si... ker drugi nima takega "monitorja". Ima le miško, ki ima 5000 dpi, ampak tvoj Multi-touch Screen je supercool in brez vsakršnega laga.
Takle naprava bi imel prihodnost, celo v igranje iger (npr. RTS - kjer bi lahko uporabljal več "kurzorjev" hkrati), ali pa v FPS... premikaš samo prst in bum... zmagal si... ker drugi nima takega "monitorja". Ima le miško, ki ima 5000 dpi, ampak tvoj Multi-touch Screen je supercool in brez vsakršnega laga.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Luka Percic ::
NE se preveč hecat, poglejte kako je stvar narejena-
Neda se je obračat, saj veno rabi enormno prostora (pravokotno) za sabo. In vse skupej pač nemoreš obračat.
Lag je tukaj okli 1 sekundo, tko da ne mi o konkurenci miške.
Sej ma svoje prednosti pri nekaterih namenskih aplikacijah, za kaj več pa ne. Pa še zato je predrago.
Pomojem bo to postalo show-of za razne elitne klube, kazinoje, hotele...
Za kaj drugega pa ne.
Neda se je obračat, saj veno rabi enormno prostora (pravokotno) za sabo. In vse skupej pač nemoreš obračat.
Lag je tukaj okli 1 sekundo, tko da ne mi o konkurenci miške.
Sej ma svoje prednosti pri nekaterih namenskih aplikacijah, za kaj več pa ne. Pa še zato je predrago.
Pomojem bo to postalo show-of za razne elitne klube, kazinoje, hotele...
Za kaj drugega pa ne.
roli ::
Ne,da se ampak lahko bi se. Magari bi kar celo mizo priredili tako,da se celo mizo nagne (ne samo zgornjega dela). Kar bi bilo lahko še bolje, ker bi imel potem več prostora za noge (če jih stegneš).
http://www.r00li.com
Jux ::
Praktično ne morem verjet da sem na tehnološkem sajtu, take komentarje bi stresala ven moja mama! A vam ni jasno da je to praktično prototip? Neuporabno, neuporabno, samo to poslušam! Dejte vi men povedat, a taprvo miško ko so nardil je bla pa že kr uporabna. Tko kot danes vi si je vsak od inženirjev ki so sedeli za terminalom in luknjal kartice govoril: tole je neuporabno.
Vsi ki tukajle bučate:
1. A se vam ne zdi da bodo enkrat te mizice manjše, oz. ne bodo mizice ampak površine, tako kot današnji zaslon.
2. A niste nikoli pomislili, da bi bila lahko to odlična dopolnilna tehnologija, ki bi jo uporabljali na raznih zaslonih?
3. A niste nikoli pomislili da današnji GUI enostavno ni najbolj primeren za take UI naprave? Drugačen UI zahteva tudi drugačen GUI!!!!
Praktično vsak ki se pritožuje kako to ne bo uporabno za kaj drugega kot za kazinoje si naj za domačo nalogo ene 100000x prebere:
"Na svetu je prostora za kakih pet računalnikov."
"640kb bo dovolj za vse."
DDDDDD!
Vsi ki tukajle bučate:
1. A se vam ne zdi da bodo enkrat te mizice manjše, oz. ne bodo mizice ampak površine, tako kot današnji zaslon.
2. A niste nikoli pomislili, da bi bila lahko to odlična dopolnilna tehnologija, ki bi jo uporabljali na raznih zaslonih?
3. A niste nikoli pomislili da današnji GUI enostavno ni najbolj primeren za take UI naprave? Drugačen UI zahteva tudi drugačen GUI!!!!
Praktično vsak ki se pritožuje kako to ne bo uporabno za kaj drugega kot za kazinoje si naj za domačo nalogo ene 100000x prebere:
"Na svetu je prostora za kakih pet računalnikov."
"640kb bo dovolj za vse."
DDDDDD!
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
sidd ::
Jux, bravo
Vsi glasni... me zanima koliko zadev ste že razvili? razvajena mladina....edino kaj se meni zdi logično da moramo izumit nek nov UI, trenutni je že predolgo na sceni. Ja, usujte plaz opazk...
Me prav zanima kakšen bo končen produkt, in nato kakšna 3, 4 serija...
Zgodovina človeka nič ne nauči, žalostno...
Vsi glasni... me zanima koliko zadev ste že razvili? razvajena mladina....edino kaj se meni zdi logično da moramo izumit nek nov UI, trenutni je že predolgo na sceni. Ja, usujte plaz opazk...
Me prav zanima kakšen bo končen produkt, in nato kakšna 3, 4 serija...
Zgodovina človeka nič ne nauči, žalostno...
no idea for signature
signed
I
signed
I
simnov ::
microsoft samo krade to sem že enkrat videl nekaj podobnega sicer je bilo na steni in ni imelo wireless
Luka Percic ::
1. A se vam ne zdi da bodo enkrat te mizice manjše, oz. ne bodo mizice ampak površine, tako kot današnji zaslon.
S to tehnologijo to ni mogoče.
Če ne razumeš kako ta stvar dela, se pa zjoči nad sabo, ne nad drugimi.
Sej fajn, ko bojo znašli nekaj tanjkega kar bo možno dat nad lcd, bm ploskal. Zdej pa še ne.
2. A niste nikoli pomislili, da bi bila lahko to odlična dopolnilna tehnologija, ki bi jo uporabljali na raznih zaslonih?
Temu nihče ne oporeka.
Samo dopolnilne tehnologije nemorejo stat 10.000 Dolarjev. Niti v začetni fazi.
Sej pravim, tole bo fajn za 1337 hotele/kazinoje/klube/...
3. A niste nikoli pomislili da današnji GUI enostavno ni najbolj primeren za take UI naprave? Drugačen UI zahteva tudi drugačen GUI!!!!
Valda.
Tak gui kot je tukaj, je zelo prazen. Kar je fajn za delo z debelimi prsti, ter velikim zaslonom.
Programirat tukaj notri, je pa no go. Pa delo z preglednicami,... no go too.
Sej ne trdim da to ni uporabno. Le zelo omejeno je.
"Na svetu je prostora za kakih pet računalnikov." "640kb bo dovolj za vse."
Mah a je kdo rekel da se je zadeva ustavila?
Brzimo naprej, in čez par let bomo najbrž ugledali kaj takega kot to, z lcd- zaslonom zraven. To bo fajn in komaj čakam.
Tear_DR0P ::
men se sicer sama mizica kot dopolnilna zadeva dopade in mam občutek da v domačem okolju ali pa leet hotelih bi bila uporabna. Na železniških postajah in letališčih bi bila pa priblino tako uporabna kot so danes vsi pohrkani in raspraskani touchscreeni
je pa njen uspeh vprašanje cene - če bo cenovno dostopna bo kul, drugače ne
je pa njen uspeh vprašanje cene - če bo cenovno dostopna bo kul, drugače ne
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Jux ::
@luka_veliki
=
1. Ne žali drugih z mišljenjem da ne razumejo kako določena stvar deluje, samo zato ker se ne strinjajo s tabo.
2. Lej. To je koncept UI. Je že v taki obliki primeren za določene namene, ampak zaradi same forme neprimeren. Obstaja še en kup tehnologij, ki lahko škatlo zminimizirajo v ploski zaslon - če je trenutno v taki obliki je to zato, ker so kamrce (in zaznavanje z njimi) dostopne. Da ti vrnem žogico - če ti ni jasno, kako bi lahko praktično iste lastnosti zaznavanja spravil v manjšo pakungo že danes, se pa zjoči nad sabo.
Lej, vsaka tehnologija ki jo danes uporabljaš je na začetku stala več kot 10k USD. Tako da argument cene ne zdrži vode, še vsaka uporabna tehnologija je danes dirt cheap.
A ti specializiraš iz dobesednega branja. Trenuten GUI je še nedodelan, ker je do sedaj to napravo uporabljalo mogoče 100 ljudi v specializiranih scenarijih. Bolj kot se bo uporabljalo, bolj bodo naštudirali kako mora zgledat UI. Ko smo že pri tem, koliko časa je pa trajalo da smo prišli do OSX od prvih poskusov grafičnih vmesnikov? A štekaš, kje na evolucijski stopnji je tale naprava? Samo malo dlje od univerzitetnega poskusa, skratka primerno za uporabo v specifičnih industrijah, za splošno uporabo pa neuporabno.
Nihče ne trdi da se bo zadeva ustavila (vsaj to ne), je pa en kup ljudi ki tukaj trdi da je to totalna bedarija (nekje v ta koš bi tudi tebe vtaknil). Sploh ne dojamejo kako pomembno je, da se je MS spravil komercializirat to tehnologijo. Sicer trenutno še šepa, ampak dajte jim 5 let, pa bo tole v vsakem domu. (oz. po kmečko - komentarji tistih, ki pravijo da je tole bedno, so ekvivalent tistih, ki so govorili da je miška neumnost, dokler jo ni apple uporabil v svojem računalniku).
S to tehnologijo to ni mogoče. Če ne razumeš kako ta stvar dela, se pa zjoči nad sabo, ne nad drugimi. Sej fajn, ko bojo znašli nekaj tanjkega kar bo možno dat nad lcd, bm ploskal. Zdej pa še ne.
=
1. Ne žali drugih z mišljenjem da ne razumejo kako določena stvar deluje, samo zato ker se ne strinjajo s tabo.
2. Lej. To je koncept UI. Je že v taki obliki primeren za določene namene, ampak zaradi same forme neprimeren. Obstaja še en kup tehnologij, ki lahko škatlo zminimizirajo v ploski zaslon - če je trenutno v taki obliki je to zato, ker so kamrce (in zaznavanje z njimi) dostopne. Da ti vrnem žogico - če ti ni jasno, kako bi lahko praktično iste lastnosti zaznavanja spravil v manjšo pakungo že danes, se pa zjoči nad sabo.
Temu nihče ne oporeka.
Samo dopolnilne tehnologije nemorejo stat 10.000 Dolarjev. Niti v začetni fazi.
Sej pravim, tole bo fajn za 1337 hotele/kazinoje/klube/...
Lej, vsaka tehnologija ki jo danes uporabljaš je na začetku stala več kot 10k USD. Tako da argument cene ne zdrži vode, še vsaka uporabna tehnologija je danes dirt cheap.
Tak gui kot je tukaj, je zelo prazen. Kar je fajn za delo z debelimi prsti, ter velikim zaslonom.
Programirat tukaj notri, je pa no go. Pa delo z preglednicami,... no go too. Sej ne trdim da to ni uporabno. Le zelo omejeno je.
A ti specializiraš iz dobesednega branja. Trenuten GUI je še nedodelan, ker je do sedaj to napravo uporabljalo mogoče 100 ljudi v specializiranih scenarijih. Bolj kot se bo uporabljalo, bolj bodo naštudirali kako mora zgledat UI. Ko smo že pri tem, koliko časa je pa trajalo da smo prišli do OSX od prvih poskusov grafičnih vmesnikov? A štekaš, kje na evolucijski stopnji je tale naprava? Samo malo dlje od univerzitetnega poskusa, skratka primerno za uporabo v specifičnih industrijah, za splošno uporabo pa neuporabno.
Mah a je kdo rekel da se je zadeva ustavila?
Brzimo naprej, in čez par let bomo najbrž ugledali kaj takega kot to, z lcd- zaslonom zraven. To bo fajn in komaj čakam.
Nihče ne trdi da se bo zadeva ustavila (vsaj to ne), je pa en kup ljudi ki tukaj trdi da je to totalna bedarija (nekje v ta koš bi tudi tebe vtaknil). Sploh ne dojamejo kako pomembno je, da se je MS spravil komercializirat to tehnologijo. Sicer trenutno še šepa, ampak dajte jim 5 let, pa bo tole v vsakem domu. (oz. po kmečko - komentarji tistih, ki pravijo da je tole bedno, so ekvivalent tistih, ki so govorili da je miška neumnost, dokler jo ni apple uporabil v svojem računalniku).
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft predstavil osvežitve družine Surface, vključno z novimi slušalkami in AndroOddelek: Novice / Ostale najave | 13089 (11198) | Mavrik |
» | Microsoft je predstavil novo generacijo tablic SurfaceOddelek: Novice / Windows Mobile | 18016 (15389) | celada |
» | Microsoft in HTC sklenila patentni dogovorOddelek: Novice / Industrijska lastnina | 11636 (10917) | roli |
» | Ponovni pogled na Microsoftov SurfaceOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 4047 (3074) | Tilk |
» | Windows 98 - moder ekran z naslednjo vsebino...Oddelek: Pomoč in nasveti | 1653 (1532) | Vajenc |