Ars Technica - Dell je nekaj časa nazaj presenetil s projektom IdeaStorm, namen katerega je zbiranje predlogov uporabnikov, strank ali potencialnih strank, glede ponudbe, ki bi jo le-ti radi videli. Rezultati so med drugim pokazali, da si veliko ljudi želi možnost izbire računalnikov s prednaloženim operacijskim sistemom Linux. Dell je sledil rezultatom raziskave in od 24. maja zbira naročila za računalnike s prednaloženim Ubuntu OS.
Pri tem se je tudi prvič jasno pokazal t.i. Windows davek, vsota, ki jo mora Dell odšteti za kopijo Windowsov. Debate o tem znesku so tekle od pojava prvih računalnikov s prednaloženimi Okni, pri tem pa je številka še toliko bolj zanimiva, ker prenosnikov svoj čas skoraj ni bilo možno dobiti brez priložene Redmondske kode. No, izkazalo se je, da znaša Windows davek pri Dell računalnikih v ZDA 50$. Na Ars Technici so mnenja, da je glede na običajno ceno OEM za običajne smrtnike (95$ na licenco), številka precej točna. Zaenkrat so na voljo trije sistemi - XPS 410n in E520n v kategoriji namiznih računalnikov ter prenosnik E1505n.
Zdaj pa hitro kalkulator v roke in računat, koliko bi stala konkurenčna ponudba s strani Microsofta, ki bi vključevala recimo tudi pisarniški paket...
Novice » Operacijski sistemi » Windows davek znaša 50$
desperados ::
Ja jaz sem še mogel plačati ta davek
Kadar pa že moram uporabljati windowse (licenco študenti seveda dobimo brezplačno) jih zaganjam iz vmwara.
Zaradi počasnosti emulacije me je sedaj prešinila misel, da bi zamenjal procesor iz t2050 za kaj novejšega kar bi podpiralo xen ali pa kvm.
Ampak na žalost sem dodatno dobavil garancijo, tako da bom mogel na nadgradnjo počakati še 2leti in pol
Pa tako dobra ideja je bila
Kadar pa že moram uporabljati windowse (licenco študenti seveda dobimo brezplačno) jih zaganjam iz vmwara.
Zaradi počasnosti emulacije me je sedaj prešinila misel, da bi zamenjal procesor iz t2050 za kaj novejšega kar bi podpiralo xen ali pa kvm.
Ampak na žalost sem dodatno dobavil garancijo, tako da bom mogel na nadgradnjo počakati še 2leti in pol
Pa tako dobra ideja je bila
poweroff ::
Študentska licenca niprenosljiva. Sicer pa je Ubuntu naredil odlično potezo v navezavi z Dellom. Tudi poslovni model prodajanja pomoči priprehodu ni slab. Poglejte si malo na Ubuntujevi strani kakšne pakete nudijo.
sudo poweroff
zcetrt ::
Zakaj moraš izdelek kupiti dvakrat? Smešno. In zakaj se na pol privzema, da če je prenosnik višjega ranga, nanj sodijo profesionalna okna? Zraven praška si dobil radio zastonj...
Kaj pa, ko bi Microsoft prodajal operacijski sistem in bi bil zraven prisiljen kupiti še npr. Gerishit prenosnik? Čudno, da se ne lotijo take strategije.
Kaj pa, ko bi Microsoft prodajal operacijski sistem in bi bil zraven prisiljen kupiti še npr. Gerishit prenosnik? Čudno, da se ne lotijo take strategije.
4.
desperados ::
Dvomim da kdorkoli ki kupi prenosnik z prednaloženim linuxom pusti sistem tak kot je bil.
Vsaj jaz bi prec brisal in si naložil svoj sistem.
Ponavadi so na prenosnikih windowsi home verzije kar pa zame in še za ogromno drugih nadpovprečnih uporabnikov vsekakor ni sprejemljivo, še nikoli nisem pustil sistema takega kot je prednaložen, zakaj torej bi želel za to plačati za nekaj kar takoj zbrišem?
Ne potrebujem prenosljive licence saj jo koristim le jaz, pa to res le takrat kadar je res nujno potrebno za fax in podobne stvari.
Vsaj jaz bi prec brisal in si naložil svoj sistem.
Ponavadi so na prenosnikih windowsi home verzije kar pa zame in še za ogromno drugih nadpovprečnih uporabnikov vsekakor ni sprejemljivo, še nikoli nisem pustil sistema takega kot je prednaložen, zakaj torej bi želel za to plačati za nekaj kar takoj zbrišem?
Ne potrebujem prenosljive licence saj jo koristim le jaz, pa to res le takrat kadar je res nujno potrebno za fax in podobne stvari.
sverde21 ::
Ja niso vsi advanced userji... mene osebno moti, če mi kdo drug nalaga oz. naloži sistem, en navadn uporabnik pa ve, da je Linux zastonj in da lahko z njim dela stvari, ki jih lahko z Windows tudi, zato zahteva Linux...
<?php echo `w`; ?>
poweroff ::
Jaz se imam tudi za nadpovprečnega uporabnika, zato ob nakupu prenosnika vedno najprej izbrišem Okna in namestim Linux.
Zdaj mi bo ta korak prihranjen.
Zdaj mi bo ta korak prihranjen.
sudo poweroff
Mercier ::
No, ja, če folk res hoče... Osebno raje vidim primeren hardware. Kolikor sem prednaloženega linuxa videl, mi ni bil všeč. Podobno potweakanim windows "reševalnim cdjem" in sličnim sranjima.
krneki0001 ::
Zaradi počasnosti emulacije me je sedaj prešinila misel, da bi zamenjal procesor iz t2050 za kaj novejšega kar bi podpiralo xen ali pa kvm
xen se je združil z microsoftom - kodo bodo poenotili in v virtual server 2007 bo zadeva že delovala hitreje. Najhitreje pa bo delovalo z VM procesorji od intela, ampak dokler še ne uredijo par zadev s samim sistemom na VM procih, sam nebi uporabljal tega, ker je prevelika možnost da ti hekerji udirajo v računalnik.
Dogovor med Microsoftom in podjetjem XenSource bo strankam omogočal, da na strežnikih Windows poganjajo virtualne operacijske sisteme podjetij Novell in Red Hat ter programsko opremo Virtual Iron.
MrStein ::
Heh, škoda vam je 50$ za windows, ki ga ne boste uporabili, ni pa vam škoda 50$ za modem, za zvočno, za grafično, za card reader in kaj jaz vem še kaj, kar boste takoj po nakupu "zbrisali" (fizično bodo sicer tam, ampak ne boste jih uporabljal, ker ni linux driverjev).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
poweroff ::
Ne vem, ampak meni ves moj hardware dela.
Ne bom pa uporabljal nekaj, kar en rabim, samo zato, ker je bundlano zraven. Če modema ne rabim, ga NE BOM kupil. Enako velja za Windowse.
Ne bom pa uporabljal nekaj, kar en rabim, samo zato, ker je bundlano zraven. Če modema ne rabim, ga NE BOM kupil. Enako velja za Windowse.
sudo poweroff
Matek ::
MrStein, ni čisto res. Dell pravi, da bo poskrbel, da bodo računalniki, ki se ponujajo z Ubuntujem, v celoti kompatibilni z Linuxom, ter bo nanje namestil vse pripadajoče gonilnike.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
driver_x ::
Meni tudi ves hardver dela. Za modem sicer ne vem, ker ga nisem uporabljal ne v Win ne v Lin.
roli ::
Mislim tole pa je izjava. Ponavadi v Linuxu delajo skoraj vse potrebne stvari (sploh za navadne uporabnike). mrežna je delala brez problemov,zvočna prav tako,USB card reader sploh nisem rabil nameščat gonilnikov...... To je sicer za stacionarni računalnik ampak v prenosnikih je nekako isto.
Seveda pa ima najbrž to tudi en plus: cenejši prenosniki!
Seveda pa ima najbrž to tudi en plus: cenejši prenosniki!
http://www.r00li.com
'FireSTORM' ::
zakaj torej bi želel za to plačati za nekaj kar takoj zbrišem?
točno tako
zakaj bi plačal windows ki bo v prvi minuti kot se bo računalnik zagnal letel dol?
raje kupim della z ubuntujem in ga ne plačam in izbrišem dol
Heh, škoda vam je 50$ za windows, ki ga ne boste uporabili, ni pa vam škoda 50$ za modem, za zvočno, za grafično, za card reader in kaj jaz vem še kaj, kar boste takoj po nakupu "zbrisali" (fizično bodo sicer tam, ampak ne boste jih uporabljal, ker ni linux driverjev).
si pa res poznavalec UNIX in UNIX like okolij...
Meni tudi ves hardver dela. Za modem sicer ne vem, ker ga nisem uporabljal ne v Win ne v Lin.
US Robotics 56k dela več kot odlično...
Those penguins.... They sure aint normal....
hamax ::
edini kos hardwara, ki ga nisem uspel pognati pod ubuntu je neka noname webcam. vse ostalo dela brezhibno.
celo multimedijska miš.
celo multimedijska miš.
MrStein ::
Matek:
Nisem govoril za ta prenosnik (očitno, saj : 1.)pri njem NE plačaš 50$ za Windows 2.) še ni na voljo)
Ampak za obstoječo ponudbo.
"Meni vse dela." Ah res, torej so vsi posti in websajti o laptop-linux problemih zadevah fejki ?
Delo zlobnih windowsašev, ki bi le radi očrnili linux ???
MrStein, ni čisto res. Dell pravi, da bo poskrbel, da bodo računalniki, ki se ponujajo z Ubuntujem, v celoti kompatibilni z Linuxom, ter bo nanje namestil vse pripadajoče gonilnike.
Nisem govoril za ta prenosnik (očitno, saj : 1.)pri njem NE plačaš 50$ za Windows 2.) še ni na voljo)
Ampak za obstoječo ponudbo.
"Meni vse dela." Ah res, torej so vsi posti in websajti o laptop-linux problemih zadevah fejki ?
Delo zlobnih windowsašev, ki bi le radi očrnili linux ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
hamax ::
vsi ti posti in websajti so zato, ker je določen hardware pod linuxom veliko težje namestiti.
takega, ki se ga sploh nebi dalo, pa ni veliko.
takega, ki se ga sploh nebi dalo, pa ni veliko.
epona ::
Niso. Nihče tud ni rekel da so.
Res je za določene zadeve se moraš mal bolj potrudit, da jih usposobiš. Recmo kaki Win-modemi, potem kak wireless, katerega proizvajalec noče niti pod razno špovedat specifikacij. Zraven pa sodi še kaka eksotika od strojne opreme.
Za vse ostalo pa ni treba namestit nobene stvari pa dela out-of-the-box.
Res je za določene zadeve se moraš mal bolj potrudit, da jih usposobiš. Recmo kaki Win-modemi, potem kak wireless, katerega proizvajalec noče niti pod razno špovedat specifikacij. Zraven pa sodi še kaka eksotika od strojne opreme.
Za vse ostalo pa ni treba namestit nobene stvari pa dela out-of-the-box.
Thomas - ovca transhumanizma.
Looooooka ::
in pol mas tak hardware,ki sploh ne dela...in se takra k dela crkne cez neki cajta.kar je zlo fino ce gre za kksn scsi driver.
ampak matr...ce dobis za 50 dolarjev licencne windowse...pol dam rajs 50 dolarjev za to kot za neko skropucalo od linuxa(yes u heard me)...ceprou dvomm da te sam 50 dolarjev stanejo pr laptopu.
ubunto pa ta junk se itak sam brise pa da kj bl normalnega gor.
ampak mislm da je bil point novice bl v tem da te klince palce stanejo winsi SAMO 50 dolarjev =)
ampak matr...ce dobis za 50 dolarjev licencne windowse...pol dam rajs 50 dolarjev za to kot za neko skropucalo od linuxa(yes u heard me)...ceprou dvomm da te sam 50 dolarjev stanejo pr laptopu.
ubunto pa ta junk se itak sam brise pa da kj bl normalnega gor.
ampak mislm da je bil point novice bl v tem da te klince palce stanejo winsi SAMO 50 dolarjev =)
hamax ::
Lo...oka glede na to, da je scsi predvsem serverska zadeva bi prej rekel, da so driverji za *nix sisteme boljši kot za win.
slab primer si zbral...
slab primer si zbral...
opeter ::
Jep, luka s jue zmotil... SCSI je vedno bolje deloval (vsaj nekoč) na ne-Windows sistemih (recimo MacOS).
Pozneje se je to spremenilo, sploh pa odkar se je SCSI porazgubil, oz. odplul v serverske vode (Ultra320 SCSI, SA-SCSI)...
Zame je Linux neuporaben, ker ni programja, ki ga potrebujem. Zato sem na Win+Mac platformi.
Pozneje se je to spremenilo, sploh pa odkar se je SCSI porazgubil, oz. odplul v serverske vode (Ultra320 SCSI, SA-SCSI)...
Zame je Linux neuporaben, ker ni programja, ki ga potrebujem. Zato sem na Win+Mac platformi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MrStein ::
Ce je vse tak simpl, kak usposobim SD card reader na HP nw8440 laptopu pod Ubuntujem ?
Detajli :
02:06.0 0607: 104c:803902:06.0 CardBus bridge: Texas Instruments Unknown device 8039
02:06.1 FireWire (IEEE 1394): Texas Instruments Unknown device 803a
02:06.2 Mass storage controller: Texas Instruments Unknown device 803b
02:06.3 Class 0805: Texas Instruments Unknown device 803c
02:06.1 0c00: 104c:803a
02:06.2 0180: 104c:803b
02:06.3 0805: 104c:803c
Subsystem: 103c:30a3
02:06.4 0780: 104c:803d
Detajli :
02:06.0 0607: 104c:803902:06.0 CardBus bridge: Texas Instruments Unknown device 8039
02:06.1 FireWire (IEEE 1394): Texas Instruments Unknown device 803a
02:06.2 Mass storage controller: Texas Instruments Unknown device 803b
02:06.3 Class 0805: Texas Instruments Unknown device 803c
02:06.1 0c00: 104c:803a
02:06.2 0180: 104c:803b
02:06.3 0805: 104c:803c
Subsystem: 103c:30a3
02:06.4 0780: 104c:803d
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Zakaj, a ni stvar le par vrstic texta ???
(sem novejšo verzijo probal, zdaj pa niti grafika ne dela Ja, "skoraj vse dela". Mislim to ste že kot windowsaši z "Nikoli ne krešne. Če že, je HW kriv. Ali uporabnik." ali "po novem nič ni treba rebootat" ... )
(probal sem z "najbolj prijaznim" linuxom, Ubuntu 7.04 desktop)
(sem novejšo verzijo probal, zdaj pa niti grafika ne dela Ja, "skoraj vse dela". Mislim to ste že kot windowsaši z "Nikoli ne krešne. Če že, je HW kriv. Ali uporabnik." ali "po novem nič ni treba rebootat" ... )
(probal sem z "najbolj prijaznim" linuxom, Ubuntu 7.04 desktop)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
kriko1 ::
Predlog za novo temo sem dal zato ker ne spada ta zadeva sem.
Moderatorja sedaj pa prosim da briše moja dva posta.
Moderatorja sedaj pa prosim da briše moja dva posta.
Mavrik ::
Samo 50$? Uf, zakaj sploh potem kdo hoče Linux uporabljat?
The truth is rarely pure and never simple.
hamax ::
Kdo ve kako bi prišel do tega prenosnika v sloveniji?
Recimo da ti ga pošljejo al pa kej...
ker za 970$(720€) dobim točno tak prenosnik kot si ga želim.
tko da tud če plačaš 200€ poštnine se še vedno splača.
neki tazga sem gledal:
PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo processor T5300 (2MB Cache/1.73GHz/533MHz FSB)
OPERATING SYSTEM Ubuntu Edition version 7.04
LCD PANEL 15.4 inch Wide Screen XGA Display with TrueLife™(glossy)
MEMORY 1GB Shared Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz, 2 Dimm
HARD DRIVE 120GB 5400rpm SATA Hard Drive
OPTICAL DIVE 8X CD/DVD Burner (DVD+/-RW) with double-layer DVD+R write capability
VIDEO CARD 256MB NVIDIA® GeForce® Go 7300 TurboCache™
BATTERY OPTIONS 85 WHr 9-cell Lithium Ion Primary Battery
pa še podporo za ubuntu ti zagotavljajo.
Recimo da ti ga pošljejo al pa kej...
ker za 970$(720€) dobim točno tak prenosnik kot si ga želim.
tko da tud če plačaš 200€ poštnine se še vedno splača.
neki tazga sem gledal:
PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo processor T5300 (2MB Cache/1.73GHz/533MHz FSB)
OPERATING SYSTEM Ubuntu Edition version 7.04
LCD PANEL 15.4 inch Wide Screen XGA Display with TrueLife™(glossy)
MEMORY 1GB Shared Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz, 2 Dimm
HARD DRIVE 120GB 5400rpm SATA Hard Drive
OPTICAL DIVE 8X CD/DVD Burner (DVD+/-RW) with double-layer DVD+R write capability
VIDEO CARD 256MB NVIDIA® GeForce® Go 7300 TurboCache™
BATTERY OPTIONS 85 WHr 9-cell Lithium Ion Primary Battery
pa še podporo za ubuntu ti zagotavljajo.
Daedalus ::
"Meni vse dela." Ah res, torej so vsi posti in websajti o laptop-linux problemih zadevah fejki ?
Delo zlobnih windowsašev, ki bi le radi očrnili linux ???
Sej zato je pa uradna ponudba s strani Della pomembna. Če se zadeva prime, bojo kmal sledili drugi. In temu bo sledila (na pritisk prodajalcev računal) tudi podpora v obliki driverjev. Samo nekdo je rabil zmigat guzico, pa si upat kaj takega ponudit trgu. Glede na to, da so mašine hardversko identične windows mašinam, dvomim, da je prisotnega kaj dosti tveganja za Dell.
Driverje za računala iz svoje ponudbe pa bo zrihtal Dell. Če bi znal brat, bi to vedal.
Delo zlobnih windowsašev, ki bi le radi očrnili linux ???
Sej zato je pa uradna ponudba s strani Della pomembna. Če se zadeva prime, bojo kmal sledili drugi. In temu bo sledila (na pritisk prodajalcev računal) tudi podpora v obliki driverjev. Samo nekdo je rabil zmigat guzico, pa si upat kaj takega ponudit trgu. Glede na to, da so mašine hardversko identične windows mašinam, dvomim, da je prisotnega kaj dosti tveganja za Dell.
Driverje za računala iz svoje ponudbe pa bo zrihtal Dell. Če bi znal brat, bi to vedal.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Pithlit ::
Jaz se imam tudi za nadpovprečnega uporabnika, zato ob nakupu prenosnika vedno najprej izbrišem Okna in namestim Linux. Zdaj mi bo ta korak prihranjen.
Meni pa ne... Ubunti ni moj distro, kakor tudi ne mnogim drugim uporabnikom Linux-a. Nam pač najbolj sede PC/laptop _brez_ kakršnegakoli programja.
Heh, škoda vam je 50$ za windows, ki ga ne boste uporabili, ni pa vam škoda 50$ za modem, za zvočno, za grafično, za card reader in kaj jaz vem še kaj, kar boste takoj po nakupu "zbrisali" (fizično bodo sicer tam, ampak ne boste jih uporabljal, ker ni linux driverjev).
Ne. Škoda mi je dati $50 za produkt, ki ga ne bom nikoli uporabljal. Še bolj mi je škoda s tem denarjem podpirati firmo, s politiko katere (in njenimi dejanji) se nikakor ne strinjam. Nekako tako, kot ne doniram $50 eni stranki nacijev. Popolnoma enako čuti mnogo Linux uporabnikov. Enkrat sem že povedal... raje dam $100 več samo da mi NE prodajo win licence. Pa naj z unimi $100 počnejo kar hočejo... samo da ne grejo v "sovražni" tabor. (mogoče se sliši neumno... ampak tako pač je)
Meni pa ne... Ubunti ni moj distro, kakor tudi ne mnogim drugim uporabnikom Linux-a. Nam pač najbolj sede PC/laptop _brez_ kakršnegakoli programja.
Heh, škoda vam je 50$ za windows, ki ga ne boste uporabili, ni pa vam škoda 50$ za modem, za zvočno, za grafično, za card reader in kaj jaz vem še kaj, kar boste takoj po nakupu "zbrisali" (fizično bodo sicer tam, ampak ne boste jih uporabljal, ker ni linux driverjev).
Ne. Škoda mi je dati $50 za produkt, ki ga ne bom nikoli uporabljal. Še bolj mi je škoda s tem denarjem podpirati firmo, s politiko katere (in njenimi dejanji) se nikakor ne strinjam. Nekako tako, kot ne doniram $50 eni stranki nacijev. Popolnoma enako čuti mnogo Linux uporabnikov. Enkrat sem že povedal... raje dam $100 več samo da mi NE prodajo win licence. Pa naj z unimi $100 počnejo kar hočejo... samo da ne grejo v "sovražni" tabor. (mogoče se sliši neumno... ampak tako pač je)
Life is as complicated as we make it...
'FireSTORM' ::
Če že, je HW kriv. Ali uporabnik." ali "po novem nič ni treba rebootat" ... )
kreš samo zaradi hardware-a ali uporabnikove napake...
hmz...
razloži to
pišem multi-tier aplikacijo v delphi
kljub temu da ob disconnectanju klienta iz serverja v mojem programčku dobim en error(neki socket error...)
ok napaka se mi pojavlja ves dan, vse normalno obratuje
no in enkrat poskusim enak pristop, v kodi ni bilo nič spremenjeno kot prej, nič v povezavi z konektanjem, diskonektanjem, pošiljanjem sporočil ali česar koli drugega, čist druga zadeva
pol stvari nisem mel shranjenih
zaženem aplikacijo, skonekat klienta na server, prenesem neke podakte, vse ok
disconnect, errorja ni bilo, bilo je samo:
štek...pol ure se mučim da bi shranil svoje delo, nakar se kišta reboota...
in boš zdaj rekel da je to moja napaka ali napaka hardware-a?
mislim da je to bolj redmond napaka...
nič ni treba rebootat?
redmondski cepci so sprogramirali to SKROPOCALO polkna tako da ob namestitvi vsakega dreka moraš rebootat, čist vsakega...
redki so programi ki ni treba rebootat, ali sem pa samo budalo in se mi zdi da po nameščanju se odpre okno da je potreben reboot
da virusov in raznih črvov ne začnem omenjat, ki ti rebootajo mašino vsakih par minutk
potem kako pod windowsi vse lepo dela itd itd
imam 4 portni USB hub
ga vključim, najdena nova strojna oprema, nameščen gonilnik, jabidi jabidi jabidi, sama nepotrebna krama na zaslonu...
ok, vtaknem USB ključek v hub, dela, vtaknem telefon da bi prenesel nekaj datotek, ok to še gre skozi
dodam še fotoaparat da prenesem slike iz njega in, zmrzne, ne samo USB naprave ampak ves sistem...
great...
bootam linux, vključim USB hub, nikjer nobene krame kako je računalnik "izvohal novo strojno opremo" in kako je namestil gonilnike(ko so pa že ves čas nameščeni oz. nameščena podpora za USB Hube)
in začnem počasi vtikat stvari
glej ga hudiča, sploh se ne sesuje in dela vse kot mora...
vse dela na polknah ja...my ass
ok ne pravim da na linuxu vse laufa, so stvari ki ne delajo, pravtako so na windowsih...
no in kdo je kriv da na windowsih nekaj dela na linuxu pa ne?
najprej proizvajalci da ne izdajo kode gonilnikov ali pa da bi vsaj sami napisali gonilnike za linux(verjetno še niso slišali za standarde)
potem polkna so polne non-standard crap-a
medtem ko je na linux vse na standardih narejeno
tukaj rad primerjam avtomobile z operacijskimi sistemi
če je naprimer BMW "zašraufan" skupaj z nestandardnimi vijaki za katere ima samo BMW izvajače boš na servis moral peljat vedno samo k pooblaščenemu serviserju, kateri so mnogo dražji
enako je mikrosoft, izdeluje neke svoje formate vsega, vse je samo lastniško
in zakaj? da lahko imajo monopol nad vami loleki...
ok za home userja je to btk...
ampak za nekoga ki bi si moral sistem npr. prilagodit da bo delala njegova zadeva kot bi morala je pa to no-no
saj mu edini ki mu bi lahko ustregel sam mikrosoft, kar pa nebo storil niti pod razno...in tudi podpora je samo ni mikrosoftu, katera je izjemno dobro znana da je zanič
medtem ko za linux imaš na tone supportov(v sloveniji je res kriza)
in če ti kateri ni všeč greš k drugemu, tako da se support ljudje morajo potrudit da so dobri da še ljudje sploh prihajajo k njim
pri windows oz. mikrosoft
ma boli nas kurac, dajmo za telefon neko kuro ki ne najde Escape tipke na tipkovnici saj tak drugam ne morejo it...
monopol
in kolikor koli si zatiskate oči, mikrosoft vas drži v svojem monopolu
in vas posiljuje z svojimi lažmi in zavajanji...
samo težko vam je to priznat
in kolikor še potem serete po linuxu, ok ni vam po volji, bmk...
ampak vedite nekaj, če nebi blo BSD in Linuxa in drugih brezplačnih kompanjonov bi vsi vi oz. potem vsi mi, odštevali ogromne vsote denarja za eno kopijo licence polken
takrat bi še pa molili da pride mimo nekaj kot je linux....
Linux je uspel in Microsoft se to zaveda, da jim piha pošteno za ovratnik...
če vam pa GZ uporabnicam ne dela kaka web kamera ali kaj podobnega pa linux ni kriv
kriv je proizvajalec te opreme....
še malo ironije
čudno da meni deluje vse vredu...
čudno da vsem(ki jih poznam v RL) dela na Linuxu vse vredu
in še največja ironija od vseh
uporabniki mikrosofta tarnajo nad slabo kvaliteto in visoko ceno sistema, a ga vseeno uporabljajo...
EDIT: včeraj je šla NTFS particije rakom žvižgat
in počutim se več kot odlično
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()
kulSMS ::
Jaz na windowsih nimam nobenih problemov z virusi, črvi... Pač vem kaj se sme kliknit in kaj ne in ne potrebujem Antivirusa in raznih Anti.....
Glede rebootanja 3/4 programov ima po moje itak to brez veze dodano. Bi šlo (gre) tudi brez tega. Pač tako so narejene inštalacije. ni windows kriv za to.
Se na windowsih tudi zgodi, da je kako komponento težje inštalirat. Po navadi je krivo, da ne upoštevaš navodil in delaš nekaj po svoje.
Jaz vem da občasno ko uporabljam linux imam več problemov kot v windowsih. Windowse pač jih dobro poznam in točno vem kje in kako kaj popravit. Za linux pa ne.
Se je pa linux kar veliko spremenil (bolj podoben windowsom) v zadnjih 5ih letih (od kar sem prvič videl to čudo).
Dokler je Windows ''zastonj'' za domačo uporabo in dela tako kot mora (vsaj zame) še ne vidim potrebe za prehod na linux. Naj linux za enkrat ostane na mojem BrazilFW routerju.
Glede rebootanja 3/4 programov ima po moje itak to brez veze dodano. Bi šlo (gre) tudi brez tega. Pač tako so narejene inštalacije. ni windows kriv za to.
Se na windowsih tudi zgodi, da je kako komponento težje inštalirat. Po navadi je krivo, da ne upoštevaš navodil in delaš nekaj po svoje.
Jaz vem da občasno ko uporabljam linux imam več problemov kot v windowsih. Windowse pač jih dobro poznam in točno vem kje in kako kaj popravit. Za linux pa ne.
Se je pa linux kar veliko spremenil (bolj podoben windowsom) v zadnjih 5ih letih (od kar sem prvič videl to čudo).
Dokler je Windows ''zastonj'' za domačo uporabo in dela tako kot mora (vsaj zame) še ne vidim potrebe za prehod na linux. Naj linux za enkrat ostane na mojem BrazilFW routerju.
'FireSTORM' ::
tako pač jaz vem na linuxu kako kaj popravit, dokler ne preseže mojega znanja...
saj jaz tudi vem kaj smem in kaj ne smem klikat
ampak včasih, ko sem zaspan kot slon ob dveh treh ponoči
in več ne ločim slona od muhe, po nesreči kliknem na nek banner ki vodi na porn stran in že se virusi kopičijo...
tudi če sam nisem kliknil na take banerje
imam 9 letnega nečaka, ki ponavadi na mojem računalniku spoznava internet
zdaj pa mu dopovej tega in tega ne smeš
vedno ko je zapustil računalnik sem se trudil in trudil da sem ves crap spucal iz diska
zdaj sem mu ustvaril samo username
in ves crap kar potegne iz neta po pomoti ali ne ostane v njegovem direktoriju...
saj jaz tudi vem kaj smem in kaj ne smem klikat
ampak včasih, ko sem zaspan kot slon ob dveh treh ponoči
in več ne ločim slona od muhe, po nesreči kliknem na nek banner ki vodi na porn stran in že se virusi kopičijo...
tudi če sam nisem kliknil na take banerje
imam 9 letnega nečaka, ki ponavadi na mojem računalniku spoznava internet
zdaj pa mu dopovej tega in tega ne smeš
vedno ko je zapustil računalnik sem se trudil in trudil da sem ves crap spucal iz diska
zdaj sem mu ustvaril samo username
in ves crap kar potegne iz neta po pomoti ali ne ostane v njegovem direktoriju...
Those penguins.... They sure aint normal....
Roadkill ::
Dejmo no.
Jaz lahko zdejle pol ure jamram, kako hudo mi je, ker mi je šla mašina v ku*** in sem na wndowsih že tri dni.. ampak to nima nobene veze z Delli.
Umirite se.
--
Meni je lepo, da se je en velikan odločil za linux distro. Všeč mi je, da se e to končno zgodilo in želim, da uspe zadeva tako, kot si jo je večina zamislila (boljši HW support, več driverjev...). Vsekakor pa upam, da to ne bo kakorkoli slabo vplivalo na Ubuntu distro. Dejansko mi je ta distribucija zaradi svojega idiot proof načina zelo prirasla k srcu zadnje čase, da me skrbi za njeno prihodnost.
Čeprav mislim, da se ni za bati, ker je userbase preveč zahteven, da bi odpustili kakeršnokoli komercializacijo.
As a sidenote: Na http://www.ubuntu.com/ so prejšni teden opazili, da ima tip v plavi majci (na slikci) napis DELL. Link.
Kar je bilo bolj zanimivo je, da (kot lahko opazite v komentarjih) so userji opazili, da je bila slika popravljena z Adobovim softwarom. :)
In par dni za tem je to sliko amenjala stara slika, ki je na strani tudi danes. :)
Jaz lahko zdejle pol ure jamram, kako hudo mi je, ker mi je šla mašina v ku*** in sem na wndowsih že tri dni.. ampak to nima nobene veze z Delli.
Umirite se.
--
Meni je lepo, da se je en velikan odločil za linux distro. Všeč mi je, da se e to končno zgodilo in želim, da uspe zadeva tako, kot si jo je večina zamislila (boljši HW support, več driverjev...). Vsekakor pa upam, da to ne bo kakorkoli slabo vplivalo na Ubuntu distro. Dejansko mi je ta distribucija zaradi svojega idiot proof načina zelo prirasla k srcu zadnje čase, da me skrbi za njeno prihodnost.
Čeprav mislim, da se ni za bati, ker je userbase preveč zahteven, da bi odpustili kakeršnokoli komercializacijo.
As a sidenote: Na http://www.ubuntu.com/ so prejšni teden opazili, da ima tip v plavi majci (na slikci) napis DELL. Link.
Kar je bilo bolj zanimivo je, da (kot lahko opazite v komentarjih) so userji opazili, da je bila slika popravljena z Adobovim softwarom. :)
In par dni za tem je to sliko amenjala stara slika, ki je na strani tudi danes. :)
Ü
Liker ::
vsi ti posti in websajti so zato, ker je določen hardware pod linuxom veliko težje namestiti. takega, ki se ga sploh nebi dalo, pa ni veliko.
Hehe, izgleda imam jaz tako sreco da na dveh prenosnikih (1x HP in 1x prestigio) pod linuxom vsega skupaj ne deluje 6 kosov opreme.
In ja NE DELUJE. (ni driverjev sploh).
Posledicno imam na enem prenosniku MS OS samo zato da lahko na vikendu dostopam do interneta preko telefonske linije...
Kar ne deluje:
2x modem
2x sd card reader
1x irda
1x bluetooth
Sej meni je jasno da bo Dell sedaj vgrajeval HW ki bo 100% deloval, a vseeno, drzno je trditi da kao vedno vse dela, ce pa kaj ne dela si pa hujsi srecnez kot da bi na lotu zadel :P (dejansko stanje pa je ravno obratno)
Roadkill ::
No sreča tukaj nima velike vloge.
Le malo se je potrebno pozanimati kaj kupuješ.
Za tiste, ki pa zahtevajo, "da karkoli kupijo deluje, ker so oni za to plačali in blablabla..." so pa že od nekdaj na voljo Windowsi.
Najbolj smešno mi je to, ko folk ne razume kako to, da winmodem ne dela na linuxu.
Halo?
WINmodem?
...
Le malo se je potrebno pozanimati kaj kupuješ.
Za tiste, ki pa zahtevajo, "da karkoli kupijo deluje, ker so oni za to plačali in blablabla..." so pa že od nekdaj na voljo Windowsi.
Najbolj smešno mi je to, ko folk ne razume kako to, da winmodem ne dela na linuxu.
Halo?
WINmodem?
...
Ü
krneki0001 ::
Kja češ, ljudje pač enih zadev ne razumejo. Leta 1996 ko sem delal na enem servisu računalnikov, je tip prešaltal iz amige na pc-ja. Ko sem ga vprašal, če ima sistem, je odgovoril da ima on vse in da obvlada, čez pol ure pa je poklical v servis, da njegov sistem od amige ne deluje na pc-ju.
poweroff ::
Jaz na windowsih nimam nobenih problemov z virusi, črvi... Pač vem kaj se sme kliknit in kaj ne in ne potrebujem Antivirusa in raznih Anti.....
JAz tudi na svoji stari katrci nisem imel nobenih problemov. Samo voziti nisem smel več kot 50 km/h, pa v dežju ne, ker so bili brisalci "zarustani", pa seveda sem imlev v prtljažniku vedno dve rezervni gumi. V bistvu sploh ni nobenega problema, samo vedet pač moraš kaj delaš.
Glede rebootanja 3/4 programov ima po moje itak to brez veze dodano. Bi šlo (gre) tudi brez tega. Pač tako so narejene inštalacije. ni windows kriv za to.
To ap ne bo držalo. Problem je, ker ne more installer resetiral samo določenega servisa, pač pa celo mašino potegne za sabo.
Se na windowsih tudi zgodi, da je kako komponento težje inštalirat. Po navadi je krivo, da ne upoštevaš navodil in delaš nekaj po svoje.
Hehe, enako velja za katerikoli OS.
Jaz vem da občasno ko uporabljam linux imam več problemov kot v windowsih. Windowse pač jih dobro poznam in točno vem kje in kako kaj popravit. Za linux pa ne.
Zanimivo, pri meni je pa postalo ravno obratno. To samo dokazuje, da kvaliteta OSa tukaj nima nobene veze, pač pa samo naučenost uporabnikov.
Dokler je Windows ''zastonj'' za domačo uporabo in dela tako kot mora (vsaj zame) še ne vidim potrebe za prehod na linux.
Točno zato pa pravim, da bi pri nas morala BSA začeti hoditi po hišah, Linuxaši pa bi morali začeti BSA prijavljati svoje sosede.
JAz tudi na svoji stari katrci nisem imel nobenih problemov. Samo voziti nisem smel več kot 50 km/h, pa v dežju ne, ker so bili brisalci "zarustani", pa seveda sem imlev v prtljažniku vedno dve rezervni gumi. V bistvu sploh ni nobenega problema, samo vedet pač moraš kaj delaš.
Glede rebootanja 3/4 programov ima po moje itak to brez veze dodano. Bi šlo (gre) tudi brez tega. Pač tako so narejene inštalacije. ni windows kriv za to.
To ap ne bo držalo. Problem je, ker ne more installer resetiral samo določenega servisa, pač pa celo mašino potegne za sabo.
Se na windowsih tudi zgodi, da je kako komponento težje inštalirat. Po navadi je krivo, da ne upoštevaš navodil in delaš nekaj po svoje.
Hehe, enako velja za katerikoli OS.
Jaz vem da občasno ko uporabljam linux imam več problemov kot v windowsih. Windowse pač jih dobro poznam in točno vem kje in kako kaj popravit. Za linux pa ne.
Zanimivo, pri meni je pa postalo ravno obratno. To samo dokazuje, da kvaliteta OSa tukaj nima nobene veze, pač pa samo naučenost uporabnikov.
Dokler je Windows ''zastonj'' za domačo uporabo in dela tako kot mora (vsaj zame) še ne vidim potrebe za prehod na linux.
Točno zato pa pravim, da bi pri nas morala BSA začeti hoditi po hišah, Linuxaši pa bi morali začeti BSA prijavljati svoje sosede.
sudo poweroff
opeter ::
Za tiste, ki pa zahtevajo, "da karkoli kupijo deluje, ker so oni za to plačali in blablabla..." so pa že od nekdaj na voljo Windowsi.
Ker želim, da to kar kupim tudi deluje, uporabljam Mac-a. Če bi bilo eno podjetje X, specializirano za Linux in izdelavo hardvera, bi bila zgodba seveda drugačna.
To, da bi imelo X podjetje možnost proizvodnje, testiranja in prodaje svoje strojne opreme in prilagojenega linux distrota, ki 100% deluje in ima seveda podporo, bi se zadeve precej spremenile na tem trgu. Sam sistem bi bil verjetno brezplačen, vprašanje pa je, če bi se smelo uporabljati na računalnikih, ki jih ni izdelalo tole X. Predstavljajte si, da bi slejkoprej dobili za Linux tudi programe podjetja Adobe, Quark, Autodesk, Corel (čeprav so ti nekoč imeli celo svoj Linux distro, pa tudi Corel 9 je obstajal za Linux)... jaz bi takoj šaltal.
Ampak verjetno bi to podjetje X zgoraj naštete prozivajalce ponovno priklenil na svojo Linux distribucijo (saj licenca dopušča komercialni izdelek, ne da? Sploh pa to, da ne boš vse podrobnosti razrkil "skupnosti". Le zakaj bi, saj tudi MS uporablja nekaj kode iz FreeBSD-ja v svojih Windows sistemih).
In bi dobili novo podjetje X, podobno Apple-u. Ampak, kaj bi se zgodilo dolgoročno? Zadeva bi umrla:
1.) dokler ni pristašev (pomislite na Mac fanatike), ki bi kupovali dotičen izdelek, tak izdelek se ne bi obdržal na trgu (sploh pa ne, ker imamo ža Microsoftova Okna in Apple-ov MacOS X serijo)
2.) arhitektura bi bila verjetno zaprta (v nekem smislu). Če je zaprta, za odprot skupnost ni zanimiva, projekt, kot tak je propadel
3.) strojna oprema: Zaradi specifičnosti, da svoje programe ne bi uporabljali na drugih Linux distrotih bi seveda imeli vgrajeno neko strojno zaščito (pomislite na EFI pri Mac-ih). Zaradi tega je nadgrajevanje strojne opreme skoraj nemogoče (razen CPU, grafična, disk, pomnilnik), kar pa spet pomeni, da bi morali zaradi večjih nadgradenj vedno znova kupovati nove računalnike tega podjetja X. Le zakaj bi, ko pa imamo specializirana podjetja na trgu, npr. Apple?
4.) programska oprema - brez pravih komercialnih programov bi takle zadeva komercialno jalovo umrla. Ker pa bi velika programerska podjetja razmišljala podobno, kot to podjetje X - pač, zakaj pa bi proizvajali programe za Linux (razen za distro tega podjetja X, ki je v nekem smislu zaščitena in pol-zaprta arhitektura), ko pa bodo linuxaši, kot Robin Hood-i še bolj kradli njihove programe, kot trenutni uporabniki Win in Mac platform.
Zato je sploh vprašanje, če bomo v naslednjih 5 letih dobili npr. Adobejev Photoshop za Linux.
Nekateri boste zdaj rekli, saj zakaj bi rabili ta ali oni komercialni program za Linux, ko pa je že na voljo za Win oz. Mac? Prav. Ne rabimo.
Je pa za še večjo razšrijenost Linuxa hud problem oz zavira ta, da v večini javnih ustanoh, šolah, podjetjih (ne, ne samo v javnih, tudi drugje), skoraj vsepovsod uporabljajo na namizjih (razen sodišče, pa tudi pri redakciji Dela) Microsoftov sistem. Zakaj? Ne, ne zaradi tega, ker je boljša, hitrejša. Ampak zato, ker imamo večino storitev in domačih programov na voljo zgolj oz. skoraj samo za Windows platformo. Po "izumtrju" Commodora, Amige in Mavric smo imeli v začetku 90-ih na voljo skoraj in samo IBM in kompatibilne sisteme. Čeprav je trenutni predsednik vlade že v osemdesetih letih uporabljal za prezentacijo mali računalnik z Motorolinim procesorjem. Izgleda, da takrat še ni imel dovolj "moči", da bi zatrl tole levičarsko uporabo IBM-ovih PC-jev.
Podjetje Jabolko d.o.o. se je ves čas trudilo, da bi se Mac bolje razširil po Sloveniji (saj so takrat prevedli celo MacOS), ampak izgleda, da to ni bilo dovolj. Ministrstvo za javno upravo je podpisalo pogodbo z MS-om in to se nadaljuje skoraj od takrat (čeprav se zavedam, da dandanes uporabljajo zbirko IBM Lotus Notes in tudi notranje omrežje je večinoma na Linuxu). Ampak sama namzija so še vedno na Oknih.
Sicer pa je podobno je tudi drugje po Sloveniji. Večina domačih avtorjev (npr. Amebis) razvija zgolj in samo za Win platformo. Sicer se zadeve počasi premikajo v "pozitivno" smer, k boljši odprtosti in podpori drugih sistemov.
Zakaj so se Okna tako razširila? Zaradi piratstva? Morda.
Zaradi državne podpore in podpisa milijardnih pogodb? Že mogoče.
V reviji Joker so imeli zanimiv članek v zvezi z lokalizacijo. MS Slovenija baje investira v lokalizacije in prevode na letnem nivoju več kot milijardo tolarjev oz. več kot 2 mio EUR. Huh, to ni malo...
Poglejmo še naprej: mulci si s pomočjo torrentov in P2P omrežij vlečejo dol igre... sicer se je v zadjih letih povečala prodaja iger za PC računalnik v Sloveniji (celo do te mere, da so nekatere igre začeli posloveniti), ampak to skoraj nič ne pomeni. Večina komercialnih iger je na voljo zgolj in samo za sledeče platforme: XBox, Playstation, Wii... sedaj pazite (!) PC Windows in nekaj malega za Mac-a (ki jih je pri nas težje kupiti/dobiti, kot zaposlovanje).
Vemo, kako je bilo v preteklosti s prodajo konzol v Sloveniji (sicer se situacija spreminja, zahvala gre predvsem Big Bangu in še nekaterim). Ker ni bilo "pravega" trga, se je lahko razširila PC DOS oz. pozneje Windows platforma.
Ves čas pišem o Windows platformi. Zakaj ne pišem o Linuxu? Hja, kaj naj napišem? Da boste MORDA s pomočjo Cross-Overja uspešno zagnali kako Win komercialno igro? Kaj pa izdelava letaka? A GIMP podpira CMYK, uporabno za osvetljevanje in tisk v tiskarnah? Po mojih informacij se je razvoj CMYK modula trenutno ustavila za nedoločen čas. Enostavno ni alternative.
Ja, za brskanje po spletu, pregledovanju slik, branje e-pošte, pisanje referatov/ seminarskih, je Linux več kot dovolj.
Ko pa bi želel uporabljati razne domače slovenske digitalne enciklopedije, slovarje in sploh napredne storitve, kjer je zaradi malomarnosti (?) programerjev potrebna podpora ActiveX se zadeva zatakne. V novi številki revije Monitor je zanimiv članek na temo Microsoft Silverlight. Zadeva bo ponovno zaprta.
Večina malih slovenskih programerskih podjetij verjetno nima ne znanja, ne kapacitete, ne denarja, da bi od danes naprej začela razvijati svoje programe in storitve za več platform hkrati. V prihodnosti se to lahko zgodi, ampak prvi korak morajo narediti veliki (Autodesk, Adobe, Corel itn.)
Je pa Linux OS preklemano dobro uporaben za eno zadevo: render-farmo.
Toliko za danes, kamenjajte me.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
pirat ::
Nameščeni windowsi na laptopu niso davek - ne pišite novic če ne veste, kaj davek je, kaj pa je pač višja cena zaradi dodatne funkcionalnosti...
ker pa smo itak že spet v linux vs windows flame le ena pripomba...
za večino ljudi, ki jim računalnik predstavlja orodje s katerim želijo narediti kaj, windowsi pač delujejo, sploh XP in Vista. Pač delujejo. Izdelki pripravljeni z MS Officeom so kompatibilni z praktično vsem, če je potrebno komunicirati tudi z drugimi ljudmi...
Linux je pa fajn igračka za tiste, ki jim računalnik ni orodje pač pa igračka za zabijanje prostega časa (in nekaj redkih posameznikov, ki ga uporabljajo resno). To je to....
komplet XP ali Vista kot OS + MS Office 2007 Proff. stane danes cca. 500 EUR (online nakupi), kar pomeni cca. 100 EUR letno.. (uporabljaš lahko realno 5 let) + recimo še 50 EUR letno za naročnino na nek pameten antivirus....
strošek se hitro povrne v primerjavi z uporabo 'brezplačnega' linux distro ni OpenOffice-a...
ker pa smo itak že spet v linux vs windows flame le ena pripomba...
za večino ljudi, ki jim računalnik predstavlja orodje s katerim želijo narediti kaj, windowsi pač delujejo, sploh XP in Vista. Pač delujejo. Izdelki pripravljeni z MS Officeom so kompatibilni z praktično vsem, če je potrebno komunicirati tudi z drugimi ljudmi...
Linux je pa fajn igračka za tiste, ki jim računalnik ni orodje pač pa igračka za zabijanje prostega časa (in nekaj redkih posameznikov, ki ga uporabljajo resno). To je to....
komplet XP ali Vista kot OS + MS Office 2007 Proff. stane danes cca. 500 EUR (online nakupi), kar pomeni cca. 100 EUR letno.. (uporabljaš lahko realno 5 let) + recimo še 50 EUR letno za naročnino na nek pameten antivirus....
strošek se hitro povrne v primerjavi z uporabo 'brezplačnega' linux distro ni OpenOffice-a...
jype ::
pirat> strošek se hitro povrne v primerjavi z uporabo 'brezplačnega' linux distro ni OpenOffice-a...
Res? Kdaj pa?
Meni se je strošek linuxa in OpenOffice povrnil bistveno prej. Zdaj sem že tolk v plusu, da bi bilo prav smešno, če bi kupil Windows, katerih uporabniški vmesnik je za normalno računalniško pismenega človeka prej cokla kot kaj drugega.
Absurdno se mi je zdelo, da moram poleg prenosnika kupiti tudi Windows licenco, če tega sistema dejansko ne potrebujem.
Res? Kdaj pa?
Meni se je strošek linuxa in OpenOffice povrnil bistveno prej. Zdaj sem že tolk v plusu, da bi bilo prav smešno, če bi kupil Windows, katerih uporabniški vmesnik je za normalno računalniško pismenega človeka prej cokla kot kaj drugega.
Absurdno se mi je zdelo, da moram poleg prenosnika kupiti tudi Windows licenco, če tega sistema dejansko ne potrebujem.
Oven-2k ::
No, pa sej za studente ima Microsoft kar ugodno ponudbo - MS Office 2007 Home & Student za priblizno 140 EUR, pa dobis 3 licence, torej vbistvu odoka 50 EUR za Office... Tko da studentje si lahko nov racunalnik lahko opremijo za borih...:
Vista Home Premium DSP ... 115 EUR
Office 2007 Home and Student, DSP ... 50 EUR
NOD32 Studentska licenca ... 28 EUR
= Skupaj: 193 EUR (46k SIT)
No, pa ker je moj avto ze v letih in vem, da bo slej ko prej spet moral na servis, raje prisparam te cekine in namestim tole:
[tvoja najljubsa distribucija] Linux ... 0 EUR
OpenOffice.org / KOffice ... 0 EUR
ClamAV ... 0 EUR
= Skupaj: 0 EUR (0 SIT) + nekaj skurjenih zivcev, da usposobim eno cheap wireless kartico na prenosniku.
Edit: Pa tisti prvi del o MS varjanti ni bil misljen sarkasticno. Se mi zdi cisto postena cena. Sej dajemo za avto VSAKO LETO vec kot toliko denarja pa kaj uporabljamo vec casa na dan - avto ali racunalnik? Ne vem od kje je prisla ta filozofija, da pri racunalnikih mora biti pa vse zastonj.
Vista Home Premium DSP ... 115 EUR
Office 2007 Home and Student, DSP ... 50 EUR
NOD32 Studentska licenca ... 28 EUR
= Skupaj: 193 EUR (46k SIT)
No, pa ker je moj avto ze v letih in vem, da bo slej ko prej spet moral na servis, raje prisparam te cekine in namestim tole:
[tvoja najljubsa distribucija] Linux ... 0 EUR
OpenOffice.org / KOffice ... 0 EUR
ClamAV ... 0 EUR
= Skupaj: 0 EUR (0 SIT) + nekaj skurjenih zivcev, da usposobim eno cheap wireless kartico na prenosniku.
Edit: Pa tisti prvi del o MS varjanti ni bil misljen sarkasticno. Se mi zdi cisto postena cena. Sej dajemo za avto VSAKO LETO vec kot toliko denarja pa kaj uporabljamo vec casa na dan - avto ali racunalnik? Ne vem od kje je prisla ta filozofija, da pri racunalnikih mora biti pa vse zastonj.
Rok
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oven-2k ()
'FireSTORM' ::
Kar ne deluje:
2x modem
2x sd card reader
1x irda
1x bluetooth
kolko je meni znano ima kernel podporo za irda in bluetooth
samo recompajlat bo treba kernel
modem ne dela, ali ga neveš nastavit?
z card readerji pa vem da so neke težavice...
Those penguins.... They sure aint normal....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje dobit Windows Vista?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2046 (1816) | amigo_no1 |
» | Microsoft sklenil OEM-dogovor z DellomOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5296 (3709) | fiore |
» | Acer bo začel ponujati prenosnike z Ubuntujem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 24462 (16584) | Luka Percic |
» | Prenosnik na *nix osnoviOddelek: Kaj kupiti | 1229 (1012) | desperados |
» | Dell se odziva na predloge kupcevOddelek: Novice / Ostale najave | 4679 (3628) | Roadkill |