Slo-Tech - Sredi lanskega poletja smo poročali, da je izid težko pričakovane igre S.T.A.L.K.E.R. preložen na prvo četrtletje letošnjega leta. Napoved se je kot kaže izkazala za točno. Sodeč po tem števcu, nas do izida igre loči zgolj 60 dni. Več si preberite v izjavi založnika igre, THQ. Upamo, da gre tokrat zares!
fensi osvetljava .. da bi si pa kdo vzel cajt in naredu hi-res texture to pa ne ze 10 let majo spili enako lepe/grde texture .. groza! npr: priblizite se kaksni steni ali kermkol objektu .. fuj in fej primer UT GOTY s hi-res texturami .. redkoker nov spil ma lepse texture
hihihi 7 let cakamo spil ...se mogoce kdo pomni kolko casa smo cakal doom3 ...pa hl2....vse so prestavljali. Ce bi pridno kupovali spile bi tudi developerji imeli vec moralne/denarne podpore in bi bile spile veliko hitreje izdane! . Mislim pa da ta spil ne cakajo samo tisti z novimi gfx karticami, kajti spill je gladko delal na R9500.Verjamem da vsi z novimi grafikuljami cakajo na Crysis ali pa kaj podobnega.
Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
fensi osvetljava .. da bi si pa kdo vzel cajt in naredu hi-res texture to pa ne ze 10 let majo spili enako lepe/grde texture .. groza! npr: priblizite se kaksni steni ali kermkol objektu .. fuj in fej primer UT GOTY s hi-res texturami .. redkoker nov spil ma lepse texture
Ja to pa res. Mislim da samo COD3 in GOW mata dozaj sharp in detailirane texture ce se cisto priblizas kao zoom v steno. Ampak se to ne cisto vse texture le redke. Dolocene so se vedno blure.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Am, na zahtevo prebivalcev so meda morali okolje odmaknit od realnosti.
Okolje je bilo spremenjeno zato, ker bi bilo drugace sprehajanje po (vecinoma) prazni Zoni jako dolgocasno. Zato so tista podrocja, ki so v resnici prazna (oz. na njih ni nic signifikantnega) priredili.
So pa na zahtevo KGB-ja (oz. ene od njegovih naslednic, FSB-ja) spremenili dejansko stanje reaktorja pod sarkofagom. (Menda naj bi ogrozali drzavno varnost s tem, da bi pokazali kaksno stanje dejansko je)
A ta igra je simulacija Černobila? A je možno razstreliti kak jedrski reaktor?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Po mojem je igra nekako povezana z odličnim Tarkovskyjevim filmom Stalker iz leta 1979. Tudi tam je sama zgodba dogajala v coni. Res, ta film bom moral kupiti na DVD-ju. Prava klasika.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Po mojem je igra nekako povezana z odličnim Tarkovskyjevim filmom Stalker iz leta 1979. Tudi tam je sama zgodba dogajala v coni. Res, ta film bom moral kupiti na DVD-ju. Prava klasika.
s tarkovsijevim stalkerjem (oz. piknikom na robu ceste bratov strugacki) je povezan samo v tem, da se dogaja v coni, da nastopajo stalkerji in da so v njej takšne in drugačne anomalije. aja, pa matice lahko mečeš :). ostalo je prosto po prešernu. če bi naredil verno priredbo piknika na robu ceste/stalkerja v igro bi projekt tako propadel, da bi bilo grdo videt :). jaz bi pa za eno open-ended prvoosebno simulacijo stalkerja z veseljem plačal mucho dinero :).
tale s.t.a.l.k.e.r. je pa precej okleščena različica igre, ki so jo napovedovali. od open-ended rpg/fps kombinacije ostal le običajen fps z malce več svobode in (celimi!) sedmimi konci. berite tale intervju z producentom.
Fora da so zdej texture bolj groovy ni v tem da niso sposobni naredit ostrih textur ampak v tem da se ogromno uporablja bump mapping take ali drugačne oblike. Težava tega pa je da naredi vse detajle zaobljene in nejasne. Lahko bi se natančnost bump mappanja zvišala da bi ostalo ostro, samo nato bi bla spet dilema al bi kar nafukali tam par miljonov več poligonov in čez navlekli texture al bi fejkal z bump mappanjem.
sej zato so pa ponavadi low, medium in high nastavitve Drugac pa bi Xbox mogo vsej nekje v rangu 8800GTX biti ce ne se vec glede na izgrandju same masine in tudi ni vse sharp. Ene texture so sharp do konca da vidis pikice ob pikici torej strukturo ko v njo zazoomas druge pa cisti blure. Bump mapping gor al dol. Te ze sharp in detajlirana textura zgleda bolse kot razmazan pacek.
Meni pa je grafika super! Recimo jaz igram takle igre
Nimajo neke hude grafike, imajo pa zato ful hudo igralnost! Sem pač nostalgik.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Sawyer: pa kaj če ima igra zamegljene teksture? Sej grafika ja ni vse,. Jaz bi raje videl eno igro s srednjo grafiko in pa zabavnosti Duka Nukema 3d ! Važna je igralnost, ter spodobna grafika. Ni pa vse v grafiki kot človek dojame po tvojih postih.
Recimo Postal 2 je eden redkih špilov, ki je ostal na disku še kar nekaj časa, samo zaradi vseh norih kombinacij uničevanja stvari, - res nora zabava, pa čeprav je grafika daleč pod Preyom, ki ga sploh nisem odigral dalje, kot prvi level.
Hehe jaz še sedaj odigram partijo Dooma2 Ko človek tole igra kar ne more verjeti kako odlično so sestavljeni praktično vsi leveli. Res mojstrovina IDja, čista klasika. Hehe se še spomnim kako smo to igrali ko sem dobil 486ko, takrat je bilo to grafično nekaj takega napram drugih iger kot sedaj Crysis samo še za ene 2 razreda višje
jest sicer obozujem FPS igre, ampak jih vecino spustim, ker so zanic. kaj je blo dobrega vzadnjem casu... serious sam: se, ss2, unreal2, ut2004, far cry, doom3, half life 2, quake4. razni cod,moh in nevem kaj se vse, so blii enostavno zanic. upam, da bo stalker kej drugacen, drugace bo res samo "just another (boring) FPS". seveda, grafika meni ni primarnega pomena.
@LOL: doom2 pa jest zdej spilam na telefonu. symbian rox
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tudi meni ni bil HL2 nič posebenga -> res preveč ponavljanja, potem tisti bedni pajki, preganjanje s tistimi čolni precej ponavljajoče... Evoluciaj streljank je bil zame Halo ki sem ga (sicer na PCJu) obrnil nekje 4x. Sicer pa vsakemu svoje
T-Majo: HL2 sm omenil pod igrami, ki so mi bile usec. drugac se pa res rahlo prevec vlece...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jaz moram priznati, da me tele prvoosebne streljanke bolj redko pritegnejo. Jih je sicer nekaj legandarnih (Doom, Duke, od novejših seveda Call of Duty in Fear), ki so name naredili globok vtis, ampak kar se tiče pa tele Stalker, moram pa reči da me je - obsedla, dobesedno. Ko prebiraš njihovo uradno stran, in zraven še prebereš TOLE, potem ne moreš ostati ravnodušen. Očitno sem tak tip človeka, da me take scene in dogodki hudo privlačijo, in zdaj me dobesedno vleče vleče vleče tja v tisto cono... Če bi mi kdo ponudil priložnost, da grem tja in prvoosebno občutim tisto vzdušje, bi šel takoj. Kaj češ, čuden sem bil že kot otrok.
Komaj čakam, da pride ven Stalker.
Slowie
"... So let's give our children a chance, okay?" [Douglas Adams]