» »

S.t.a.l.k.e.r. 2 ???

S.t.a.l.k.e.r. 2 ???

strani: 1 2 3

Gagatronix ::

Ker sem STALKER serijo spremljal od vsega zacetka, in jo poznam bolje, mi celotna igralna izkusnja Metro-ja ne sede.

M-Power ::

Gagatronix je izjavil:

Ker sem STALKER serijo spremljal od vsega zacetka, in jo poznam bolje, mi celotna igralna izkusnja Metro-ja ne sede.


Exodus ima kar nekaj podobnosti z Stalkerjem + bolj bogato zgodbo.

Gagatronix ::

Kaj ti smatras za "bogato" zgodbo je vseeno. Metro serija me ze ob prvem spilu ni pritegnila.

M-Power ::

Men je pomebno, da ima igra dobro zgodbo.

MostWanted ::

vsakomur svoje ane. tudi meni niso všeč take igre z polno zgodbe pa prekinitvami da gledam pa poslušam kk se drugi nekaj menijo pa kaj je treba naredit. pri metroju mi je pa super ker je igralnost fajna. in serija nekaj drugačnega od ostalih igric

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Pinturicchio ::

Ne vem zakaj je nekaterim v igrah tako pomembna zgodba. Če hočem dobro zgodbo bom pogledal dober film, v igrah mi je pa najbolj pomembno v prvi vrsti igralnost in pa grafični izgled.

Izi ::

Pinturicchio je izjavil:

Če hočem dobro zgodbo bom pogledal dober film

Gledanje filmov je tako Retro :P
Danes imajo najboljše zgodbe igre, ki so tako po zgodbeni kot tudi finančni plati že prehitele filmsko industrijo.

Gagatronix ::

Pinturicchio je izjavil:

Ne vem zakaj je nekaterim v igrah tako pomembna zgodba. Če hočem dobro zgodbo bom pogledal dober film, v igrah mi je pa najbolj pomembno v prvi vrsti igralnost in pa grafični izgled.


Dobrih filmov danes prakticno ni. Oziroma bom rekel tako: za 99% filmov je dovolj, ce pogledas trailer in si videl vse.

Igralnost v igrah pa je neprimerno bolj pomemben faktor kot graficni izgled. Kaj ti pomaga spolirana grafika, ce je igralnost zanic?

yayo ::

 moja zbirka škatelnih verzij.

moja zbirka škatelnih verzij.

M-Power ::

yayo je izjavil:

 moja zbirka škatelnih verzij.

moja zbirka škatelnih verzij.



To imaš vsako igro po dve ?

M-Power ::

Jaz imam



Call of Pripyat pa sem kupil na Steamu.

yayo ::

M-Power je izjavil:

yayo je izjavil:

 moja zbirka škatelnih verzij.

moja zbirka škatelnih verzij.



To imaš vsako igro po dve ?

Sem hotel imeti vse Collector's Editions v kovinskih škatlah, prva SoC mi je prišla potolčena pa sem kasneje zelo poceni našel še eno, CoP sem ob izidu kupil navadno in nekaj let kasneje našel poceni Collectors v kovinski škatli, CS je nemška CE - edina evropska CE, takrat jih je začel distriburati Deep Silver, tudi kovinska. Trilogijo sem vzel v Mullerju čisto iz impulza. Ko danes igram, igram GOG verzije. Večkratni nakupi so moja pokora, ker sem prvi dve ob izidu piratiziral, kar nekje od 2008-2009 ne počnem več. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

M-Power ::

Jaz pa sem Shadow of Chernobyl kupil takoj ob izidu v Mantisu.

M-Power ::

Danes GSC Game world na twitterju



Rože in gas maska ;)

yayo ::

 Twitter

Twitter

Gagatronix ::

I'll believe it when I play it.

yayo ::

meni se sicer tudi zdi malo čudno, da kar iz nič napovejo izid, pa se ne ve niti kdo in kje bo igro delal. Morda je Grigorovich outsourcal na Kitajsko...

Gagatronix ::

Saj dosti podobno je bilo ze pri prvi igri, SoC. Pa miljon sprememb premise, pa ne vem koliko tech demotov in podobno. Bi moral poiskat, mislim da se imam nekje na backupu stare demo/alpha/beta verzije.

yayo ::

snip, se žal ponavljam, čisto enako sporočilo sem že napisal na prvi strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Gagatronix ::

Me prav zanima, kako bi SoC izgledal, ce bi ga dokoncali po prvotni viziji. :)

yayo ::

takrat so baje želeli narediti totalni open world z npcji in pošastmi, ki bi v realnem času tam delali kar pač glede na svojo naravo počnejo, invazije, napadi, kraje, borbe za teritorij... Tako, da dve igri ne bi bili enaki. Pa hoteli so igralca prisiliti, da tekmuje z npcji, ki bi ga lahko prehiteli na poti v Černobil. Problem je bil v temu, da nihče ne želi igrati igre, ki konča, ko te npc prehiti, k cilju :)) Še veliko tega je bilo ampak se ne spomnem ravno več vsega. Tudi sam sem zbiral leta nazaj demote in leake, vendar sem vse sformatiral, ko sem prodal prejšnji pc...
btw, enkrat sem v SoC uspel preskočiti nevidni zid, ki obdaja mape in sem našel eno cesto, ki obkroža vse mape v igri. Na začetku ceste je bil spawn point kjer se "rojevajo" vsi npcji, stalkerji in beštije. Potem se vsi peš po tej cesti odpravijo v mape katere so jim namenjene, Celo fajte sem videl med raznimi frakcijami in tudi z živalmi, če so se skupine na poti preveč približale ena drugi. To je bila najbolj surealna izkušnja v moji igričarski karieri. Da bi se liki spawnali vsi na enem mestu in potem pešačili po eni cesti vsak v svoj level, še danes težko to razumem ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Gagatronix ::

Poznam celotno ozadje, hehe. :) Saj moram poiskat tiste DVD-je, ki smo jih od fantov dobili pred leti.

yayo ::

Gaga, sem edital zgornji post.

Gagatronix ::

Hehe, ja, zanimivo resevanje problemov, ki jih je prinesel A-life. :))

M-Power ::

yayo je izjavil:

meni se sicer tudi zdi malo čudno, da kar iz nič napovejo izid, pa se ne ve niti kdo in kje bo igro delal. Morda je Grigorovich outsourcal na Kitajsko...


Saj ni nujno, da je 2.0.2.1. datum izida lahko pomeni kaj drugega.

Ko so objavili tole sliko in zapisali


What is hiding in 2.0.2.1.?
First part of the code is solved - it's 35.
Maybe it will help you in future.


Kahko, da gre za izid igre ali pa kakšno kodo.


Kolikor vem je Sergei Grigorovich producent igre in igro dela njegov brat Eugene Grigorovich.

M-Power ::

Včeraj GSC Game World na twitterju

Friends!
Exactly 12 years ago, we opened to the world amazing universe of S.T.A.L.K.E.R. We are very happy that you stay with us throughout this time, support and rejoice in success.
Today we celebrate together.



https://twitter.com/GSC_GW/status/11094...

M-Power ::

Nekaj se dogaja :D



Uradna stran S.T.A.L.K.E.R. 2 nima več samo letcnice 2021 - https://www.stalker2.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: M-Power ()

opeter ::

Hopala, to pa tudi mene zanima.
Metro serija mi je sicer bil(a) bolj všeč od Stalkerja, predvsem zaradi bolj modernejšega sloga igranja ... ampak pustimo se presenetiti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

M-Power ::

S.T.A.L.K.E.R. 2 Gets Official Art, More News to Follow

https://en.ostrog.com/2143-s-t-a-l-k-e-...

M-Power ::

You may know, that we released a lot of S.T.A.L.K.E.R. books over the years. Did you read some of them?







https://twitter.com/stalker_thegame/sta...


So kar aktivni postali pri GSC game World na twitterju :)

yayo ::

jaz sem bral samo dve unofficial knjigi v angleščini, za licencirane rusko/ukrainske pa pravijo, da so v glavnem brezvezne in ne spoštujejo lore iz iger ampak, ga sproti izmišljajo. Imam pa eno od slednjih v ruščini, ki je ne bom nikoli bral, ker rusko ne znam. :)) Kolega mi jo je leta nazaj prinesel s potapljaškega križarjenja po Rdečem morju, baje so jo pustili na ladji neki ruski turisti.

 Stalker Desires

Stalker Desires

M-Power ::

In kakšni sta ti dve knjigi, ki si ju prebral ?

yayo ::

Je pisal nek madžar, ob izidu se jih je dobilo na Amazonu v fizični obliki. Prva je kar v redu, dogaja se v Afganistanu kjer je nastala nova "cona", žal je pri drugi knjigi tipu udarilo v glavo in je bila meni razočaranje. Fanfiction, ampak v STALKER svetu.

M-Power ::

Kaj pa je bilo v drugi knjigi ?

yayo ::

mislim, da je piscu popularnost udarila v glavo pa je kar sebe začel opisovati kot glavnega junaka, so not neke otročarije, mi jih v prvi knjigi sploh ne opaziš. Kot, da bi mu bremze samokritike popustile.

M-Power ::

M-Power ::




Upam, da bodo kaj pokazali naslednji mesec na E3 ampak dvomim je najbrž še prekmalu.

Gagatronix ::

Ce bodo presegli Call of Pripyat in Shadow of Chernobyl, bo to super.

M-Power ::

Me zanima ali bo bolj odprta igra kot Call of Pripyat ali bolj zaprta kot Shadow of Chernobyl. Ali pa nekaj vmes :)

Gagatronix ::

Dokler ne bo tak nadlezen zmazek kot je bil Clear Sky, bo vse a-ok.

MATiCEK ::

Zanima me, kakšen je Lost Alpha mod, če je kdo igral?

bobi_palčka ::

Precej se sesuva. Je OK za igrati, ampak se zna zgoditi da boš prišel na točko, kjer bo igra rekla fuck off in ne boš upal je dokončati. Primer, če se spomniš v SoC v hiški blizu železniškega mosta in prašičje farme, kjer srečaš prvič vojsko. Tam je neka nova frakcija. Če se zgodi da kakšen NPC njih vse pobije, potem bodo tebe avtomatsko ubili ko tekom igre prideš v njihovo bazo v rudniku.

yayo ::

jaz sem igral, ko je izšla prva definitivna verzija, mislim, da kakih pet let nazaj, in sem jo končal brez problema. Ni mi bil všeč kako so v nekaterih delih predelali orignalno zgodbo ampak je drugače LA zanimiva izkušnja.

M-Power ::

There's nothing said about the gameplay yet but we definitely know that the team refused their own graphic engine X-ray in favor of Unreal Engine 4 and decided to shoot movements with real actors and motion capture technology.

https://80.lv/articles/we-will-definite...

Gagatronix ::

MATiCEK je izjavil:

Zanima me, kakšen je Lost Alpha mod, če je kdo igral?


Prve verzije so bile dokaj nestabilne na dolocenih mestih, ampak drugace pa zelo soliden mod. Se eden, ki je takisto zelo dober, je Misery.

matobeli ::

Cel stalker je bil nestabilen na določenih mestih.

Lepo da grejo na UE4

Men se ga samo zato ne da špilat še enkrat ker je bugville.

M-Power ::

STALKER 2:Answers to questions from GSC. The new mystery about code and VR in STALKER 2



Če ne razumete vklopite podnapise :P

Gagatronix ::

Povejo pa v tipicnem GSC stilu nic, ceprav govorijo veliko. Ce mislijo komunicirat na nivoju kot so takrat ko sem bil admin na oblivion-lost.de se lahko gredo solit.

M-Power ::

Drugi del

STALKER 2: DEVELOPER INTERVIEW. PART TWO



STALKER 2 HAS NO CONNECTION TO CANCELLED 2012 VERSION
https://www.gamewatcher.com/news/stalke...

yayo ::

je pa promocija prav sovjetska...
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52045577 (4024) yayo
»

Areal

Oddelek: Igre
81113 (842) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
202275 (1991) yayo
»

Kaj od tega se splaca spilat?

Oddelek: Igre
281334 (1334) damjan11
»

Najbolj pričakovane igre leta 2007

Oddelek: Igre
402611 (1638) opeter

Več podobnih tem