Space - Vodja ruskega državnega podjetja RKK Energiya Nikolai Sevastyanov je v oviru seminarja o raziskovanju vesolja dejal, da razmišljajo o načrtih za vzpostavitev stalne baze na Luni do leta 2015. Izjava bi naj bila bolj poskus za pridobitev državnih sredstev kot pa predstavitev konkretnega akcijskega načrta. Sredstva bi porabili tako za gradnjo oporišča, kot tudi za razvoj vesoljskih plovil naslednje generacije.
Glavni cilj ruskega podjetja, ki je med drugim proizvajalec vesoljskih plovil Soyuz in Progress, je gradnja lunarnega oporišča, ki bi služil predvsem za rudarjenje oziroma pridobivanje helijevega izotopa helija-3. Helij-3 je lahek neradioaktivni izotop helija in je trenutno najobetavnejši (potencialni) kandidat za gorivo v fuzijskih reakcijah. Zlitje devterija (H-2) in helija-3 predstavlja anevtronsko fuzijsko reakcijo, katere produkt sta neradioaktivni helij-4 in proton, ki ju je relativno enostavno zadržati z magnetnimi polji. Trenutno najbolj raziskovano zlitje devterija in tritija (D-T fuzija) je v tem pogledu veliko slabše, saj iz reakcije (poleg helija-4) namesto protona nastane visokoenergijski nevtron, ki ga je težko zadržati, zaradi česar postanejo okoliške komponente reaktorja precej radioaktivne.
Hkrati to pomeni, da se pri D-T fuziji na ta način sprosti večina energije, ki pa je seveda ni mogoče izkorisiti, medtem ko se protone da zadržati in njihovo energijo učinkovito izkoristiti. Zaenkrat je pridobivanje energije iz fuzije devterija in helija-3 zgolj v hipotetični fazi, saj se jedrski znanstveniki še vedno soočajo z velikimi problemi pri D-T reakciji. Kakorkoli, v luči dejstev, da je helij-3 na Zemlji izredno redek, na Luni pa ga je v izobilju, in da se vedno več vlaga v raziskave jedskega zlitja, ruski načrti niti ne izgledajo tako utopični.
Sevastyanov je tudi napovedal, da bi lahko začeli pridobivati helij-3 okoli leta 2020. Kliper je predlagano vesoljsko plovilo, ki bi služilo kot transportno vozilo helija-3 iz Lune. Poleg tega so predlagali tudi razvoj vesoljskega trajekta Parom, ki bi lahko nosil do 27 ton tovora. Parom bi lahko prišel najdlje do nizke zemeljske orbite (okoli 200 km), zaradi česar bi dejansko predstavljal nekakšen kontejner za ostala plovila (npr. Kliperje), nakar bi vračal večje tovore na Zemljo. Seveda bi zlahka nadomestil tudi vlogo ameriškega Shuttla pri oskrbi in sestavi mednarodne vesoljske postaje ( ISS).
Kliper:
Parom:
Novice » Znanost in tehnologija » Ruska pobuda za rudnik helija-3 na Luni
NoOrdinary ::
jup, cel ekosistem bomo uničel, požgal vse zelenje na luni in zasmradel atmosfero.
brez ideje sem za podpis
Thomas ::
Ja? In komu bo smrdelo na Luni? Lunatikom?
Teli Zeleni pa ste ena banda. Se vam smili kamen bolj, kot vam je do koristi za ljudi.
Sicer sem jest do tega projekta nadvse skeptičen, nadvse. Vendar je kreiran z dobrimi nameni, za dobro ljudi, navsezadnje tudi za manjšo porabo fosilnih goriv na Zemlji ...
Ampak že pride en Zeleni cinik in zateži z "onesnaževanjem narave na Luni".
Teli Zeleni pa ste ena banda. Se vam smili kamen bolj, kot vam je do koristi za ljudi.
Sicer sem jest do tega projekta nadvse skeptičen, nadvse. Vendar je kreiran z dobrimi nameni, za dobro ljudi, navsezadnje tudi za manjšo porabo fosilnih goriv na Zemlji ...
Ampak že pride en Zeleni cinik in zateži z "onesnaževanjem narave na Luni".
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Loksorr ::
Z pridobivanjem Helija-3 bomo zasmradili luno kako? Če bi se že sekiral bi se lahko sekiral zato, ker se bo nek pametnjakovič prav kmalu spomnil, da bi bilo najbolje, če se luno razstreli in potem helij pobira kar iz vesolja. Papa luna.
Živi in pusti umreti
Matrin ::
Ne mislit da držim z zelenimi, sn stvar je taka, da luna vpliva na podnebje na zemlji, in raztrelitev res ne bi bila pametna ideja.
Thomas ::
Razstrelitev Lune bi pomenila zanesljivo segretje Zemljine površine na nekaj tisoč ali celo desettisoč stopinj Celzija.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
BBB ::
Ker bo to očitno donosen posel, me zanima, kako lahko postanem lastnik parcele na Luni. V čigavi lasti je Luna, če sploh je v čigavi. Če je, kako si jo je lahko kdo kar prilastil - namreč jaz lahko kar zdajle razglasim, da je planet Jupiter moj in je moje tudi celotno ozvezdje Orion. Je Luna morda od organizacije NASA ali kar od Neil Armstronga, ker jo je ta prvi pošlatal?
tpah ::
Če ne bi bilo več Lune, bi Zemlja potovala proti Soncu, ja ?
We see a lot of money and potential on you so Luna here we come!
We see a lot of money and potential on you so Luna here we come!
Thomas ::
Luna ni lastnina nikogar. Niti ZDA, ki so tam že imele ljudi.
To ureja nek mednarodni sporazum.
Eden je sicer prodajal parcele gor, ampak tisto je blo bl en fejk.
To ureja nek mednarodni sporazum.
Eden je sicer prodajal parcele gor, ampak tisto je blo bl en fejk.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
> Če ne bi bilo več Lune, bi Zemlja potovala proti Soncu, ja ?
Ne, ne to. Ampak bi denimo bilijone kilometrskih skal letelo naokoli in vsaj milijon (najbrž pa kar milijarde) bi jih padlo na Zemljo.
To bi ob trkih povzročalo do 10 tisoč stopinjska segrevanja.
Ognjeni dež bi uničil vse na Zemlji.
Ne, ne to. Ampak bi denimo bilijone kilometrskih skal letelo naokoli in vsaj milijon (najbrž pa kar milijarde) bi jih padlo na Zemljo.
To bi ob trkih povzročalo do 10 tisoč stopinjska segrevanja.
Ognjeni dež bi uničil vse na Zemlji.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
Verjetno se bo ponovila zgodovina kolonizacije. Nekaj držav si bo razparceliralo zadevo, tisti v zaostanku bodo popenili...
_n00b_ ::
ok...
1. Ne verjamem da so bili americani na luni (NIKOLI), zato bo treba najprej tja gor prit (Najvecja filmska uspesnica in prav tako golufija).
2. Preden bomo zaceli s kakrsnimi koli posli se bo treba zmenit kak si bodo velesile luno "razdelile". Ker ce NE lahk kdorkoli trdi da je njegova luna in pridemo sped do velikih mednarodnih nesporazumov in novic z 100+ komentarji na S-T.
1. Ne verjamem da so bili americani na luni (NIKOLI), zato bo treba najprej tja gor prit (Najvecja filmska uspesnica in prav tako golufija).
2. Preden bomo zaceli s kakrsnimi koli posli se bo treba zmenit kak si bodo velesile luno "razdelile". Ker ce NE lahk kdorkoli trdi da je njegova luna in pridemo sped do velikih mednarodnih nesporazumov in novic z 100+ komentarji na S-T.
Thomas ::
> Če bodo podobni projketi uspevali se meni zdi da si nekdo lasti Luno.
Ne bodo. Luno bomo osrečili s tem, da jo bomo pretvorili v computornium. ASAP.
Za kaj takega morda ni treba več, kot ena primerna obdelava z radiovalovi ali laserjem.
Ne bodo. Luno bomo osrečili s tem, da jo bomo pretvorili v computornium. ASAP.
Za kaj takega morda ni treba več, kot ena primerna obdelava z radiovalovi ali laserjem.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Stepni Volk ::
X File - tema o tvoji pravljici, da američanov gor ni bilo, že obstaja. Nekajkrat. Zato bo nadaljnja tovrstna debata brisana. V to sporočilo bom dodal povezave, do tem.
Voila, o tem ali so bili na Luni, se je debatiralo tu:
Slike Apolla 11 odmrznjene
Odtisi stopal na Luni
lažni posnetki pristanka na luni
a so pršl na luno
Vprašanje za Thomasa - The disclosure project
Mehiški piloti in NLP
Žitni krogi, ki so postali tema o Piramidah
50let laži in norčevanja!!!odgovor je tukaj"v vesolju nismo sami nekje od str 3. naprej
Voila, o tem ali so bili na Luni, se je debatiralo tu:
Slike Apolla 11 odmrznjene
Odtisi stopal na Luni
lažni posnetki pristanka na luni
a so pršl na luno
Vprašanje za Thomasa - The disclosure project
Mehiški piloti in NLP
Žitni krogi, ki so postali tema o Piramidah
50let laži in norčevanja!!!odgovor je tukaj"v vesolju nismo sami nekje od str 3. naprej
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Thomas ::
> Ne verjamem da so bili americani na luni (NIKOLI)
Kar te takoj diskvalificira, da bi te jest resno jemal. Pa magari razlagal, kako se mački gonijo.
Kar te takoj diskvalificira, da bi te jest resno jemal. Pa magari razlagal, kako se mački gonijo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
tpah ::
Kaj pa pridobivanje sončne energije na Luni, se je o tem že kaj govorilo ? Namreč če ni atmosfere imajo sončni žarki veliko večjo moč kot tu na Zemlji ?
Thomas ::
Imajo maximalno 2 krat tolikšno.
Ampak a boš spravil to s samo 50% izgubo dol?
Težko.
Tudi tale fuzija s temle helijem je zelo varljiva reć.
Sploh niso to najbolj obetavne surovine zanjo!
Ampak a boš spravil to s samo 50% izgubo dol?
Težko.
Tudi tale fuzija s temle helijem je zelo varljiva reć.
Sploh niso to najbolj obetavne surovine zanjo!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
BBB ::
Kaj pa pridobivanje sončne energije na Luni, se je o tem že kaj govorilo ? Namreč če ni atmosfere imajo sončni žarki veliko večjo moč kot tu na Zemlji ?
Zakaj bi se obremenjevali z Luno, če pa je v vesolju na splošno vakum, poleg tega pa je tudi prostrano. Sej se da tudi v vesolju razpeti velike panele za lovljenje svetlobe - malce bi ponegajalo jadranje vesoljske elektrarne, amapk to ni bistven problem. Bistven problem je, kako prenesti to nalovljeno energijo na Zemljo - kako prenesti ter na Zemlji sprejeti brezžično preneseno energijo s čim manj izgubami? Imaš odgovor? Že pri izkoriščanju električne energije strel imamo majčkene probleme.
Ndrej ::
Ja debele kable potegnit od elektrarn do zemlje
Nazaj k temi. Super, da se spet govori o luni. Sem zato, da se čim prej spet začne 'osvajanje' lune. Pa ne samo za rudarstvo. Gradnja mest in turizem je pravi odgovor. :) Mogoče čez 30 let.
Nazaj k temi. Super, da se spet govori o luni. Sem zato, da se čim prej spet začne 'osvajanje' lune. Pa ne samo za rudarstvo. Gradnja mest in turizem je pravi odgovor. :) Mogoče čez 30 let.
madviper ::
Jaz bi tud sel gor zram rudarjev, da bi jim Wireless net postavo
Končno bodo začel nekaj v tej smeri. Zdaj je bla res tišina predolgo, vsaj kar se tiče osvajanje vesolja.
Končno bodo začel nekaj v tej smeri. Zdaj je bla res tišina predolgo, vsaj kar se tiče osvajanje vesolja.
I'd like to do something crazy!
tpah ::
Prenos shranjene energije bi pošiljali na Zemljo z drugačnim virom svetlobe... npr. kak ultra sposoben laser.
Potem je pa ta projekt res samo črpanje sredstev, ker da helij ni njabolj primeren izotop za fuzijo bi pa lahko vedli.
V bližnji prihodnosti do prihoda fuzije je pa smiselno poleg atomske energije povečati zbiranje energije s pomočjo strel, orkanov, sonca, vode, vetra ...
Potem je pa ta projekt res samo črpanje sredstev, ker da helij ni njabolj primeren izotop za fuzijo bi pa lahko vedli.
V bližnji prihodnosti do prihoda fuzije je pa smiselno poleg atomske energije povečati zbiranje energije s pomočjo strel, orkanov, sonca, vode, vetra ...
Utk ::
Koliko je meni znano, obstaja nek sporazum, po katerem so(bodo) države na Zemlji "lastnice" enakega deleža osvojenih planetov, kot imajo deleža površine na Zemlji. Kako točno bo to razdeljeno, ko bo potreba za to, je pa vprašanje...najbrž ni povsod enako naravnih bogastev in tako naprej. Ali pa je to mišljeno bolj tako..."zemlja" kot "zemlja", prostor, naravna bogastva se pa delijo spet na dele po enakem ključu, ne vem.
Je pa že čas, da začnemo kaj izkoriščat to vesolje...do zdaj nam same stroške dela:)
Ti pa pozabi na strele, orkane in tako naprej...ni koristi od tega. Od sonca kaj več kot to da nam greje zemljico tudi ne, voda je že dost izkoriščena, morda še malo oceani, če se slučajno slučajno splača, veter pa tudi...ni dost koristi.
Je pa že čas, da začnemo kaj izkoriščat to vesolje...do zdaj nam same stroške dela:)
Ti pa pozabi na strele, orkane in tako naprej...ni koristi od tega. Od sonca kaj več kot to da nam greje zemljico tudi ne, voda je že dost izkoriščena, morda še malo oceani, če se slučajno slučajno splača, veter pa tudi...ni dost koristi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
sidd ::
končno premiki v pravo smer....dolgo rabijo da jim klikne kaj takega.....ampak bolje pozno kot nikoli
tpah ::
> Ti pa pozabi na strele, orkane in tako naprej...ni koristi od tega. Od sonca kaj več kot to da nam greje zemljico tudi ne, voda je že dost izkoriščena, morda še malo oceani, če se slučajno slučajno splača, veter pa tudi...ni dost koristi.
Pejt spat. Zemlja od Sonca v cca. 15 min dobi tolk energije kot jo celotno prebivalstvo porabi v celem letu. Se ti ne zdi da bi mogoče blo dobr vsaj del te energije uporabt plus to da tvoj sonček greje in greje ...forever.
Če bi pa poleg tega še ostale dejavnike izkoristl npr. strelce in mlakuže bi blo še vedno preveč. Kaj šele da bi energijo pridobivali na način EM valovanja al pa gravitacije ?
Tud ne vem kje si ti pobral delitev planetov. Že tukaj se ne znamo zment čigavo je kaj...poglej kdaj poročila boš vidu kaj se dogaja s politiko.
Če se pa kdo mogoče strinja s tem sporazumom, so pa to Bushiji in podobne opice. Somalia zihr ne.
Pejt spat. Zemlja od Sonca v cca. 15 min dobi tolk energije kot jo celotno prebivalstvo porabi v celem letu. Se ti ne zdi da bi mogoče blo dobr vsaj del te energije uporabt plus to da tvoj sonček greje in greje ...forever.
Če bi pa poleg tega še ostale dejavnike izkoristl npr. strelce in mlakuže bi blo še vedno preveč. Kaj šele da bi energijo pridobivali na način EM valovanja al pa gravitacije ?
Tud ne vem kje si ti pobral delitev planetov. Že tukaj se ne znamo zment čigavo je kaj...poglej kdaj poročila boš vidu kaj se dogaja s politiko.
Če se pa kdo mogoče strinja s tem sporazumom, so pa to Bushiji in podobne opice. Somalia zihr ne.
SebaR ::
Jaz bom rekel samo tole: "Zanimiva in hkrati poučna novica"
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Ndrej ::
Potem se bomo pa Slovenci in Hrvati bojevali še za mejo v vesolju. Vsaj dokler se ne začne osvajanje lune, je vprašanje mej brezpredmetno.
Če bi računali po tem, koliko imamo površine na zemlji, bi imeli slovenci bore malo ozemlja na luni.
Računajmo, da ima zemlja 510 x 10˘9 km2 površine ter Slovenija 20000 km2. Luna pa ima 3,793×10˘7 km2. Potem pripada Sloveniji 1,48 km2 površine. Ravno za kakšno vasico :)
Če bi računali po tem, koliko imamo površine na zemlji, bi imeli slovenci bore malo ozemlja na luni.
Računajmo, da ima zemlja 510 x 10˘9 km2 površine ter Slovenija 20000 km2. Luna pa ima 3,793×10˘7 km2. Potem pripada Sloveniji 1,48 km2 površine. Ravno za kakšno vasico :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ndrej ()
Thomas ::
Besides ... je Zemlja ene 1000 krat manjša po površini, kot misli Vombat.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Ndrej ::
U π-zda, prav imaš Thomas. Na wikiju tkole piše:
Surface Area 510,065,284.702 km²
Land 148,939,063.133 km² (29.2 %)
Water 361,126,221.569 km² (70.8 %)
za 1000x sem se zmotil :) Pa štel sem celotno površino skupaj z vodo. Mogoče bi bilo bolje samo Land. Pol se pa že najde površina za kakšno veliko mesto
EDIT by Stepni: Zamenjal prvi dve črki kletvice in ju zamenjal s konstanto.
Surface Area 510,065,284.702 km²
Land 148,939,063.133 km² (29.2 %)
Water 361,126,221.569 km² (70.8 %)
za 1000x sem se zmotil :) Pa štel sem celotno površino skupaj z vodo. Mogoče bi bilo bolje samo Land. Pol se pa že najde površina za kakšno veliko mesto
EDIT by Stepni: Zamenjal prvi dve črki kletvice in ju zamenjal s konstanto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Nejc Pintar ::
zaradi nagnjenosti terena je površina večja, bi mogoče še tu kaj profitirali
Drugače pa en spacelift do lune, bomo lažje prevažal tale helij
Drugače pa en spacelift do lune, bomo lažje prevažal tale helij
Lahko je biti prvi, če si edini!
MrStein ::
hmm, lunarium
Thomas! Zbudi se, spet si začel sanjati !!!
Luno bomo osrečili s tem, da jo bomo pretvorili v computornium.
Thomas! Zbudi se, spet si začel sanjati !!!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Thomas ::
Sploh ne. Sanjate tisti, ki hočete narest "lunarne baze".
Zbudite se!
Zbudite se!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
MrStein ::
Torej, tisto, kar so naredili še pred 30 leti, po tvojem ne bo šlo, tisto, kar se ni zgodilo še niti v laboratoriju, pa bo ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Thomas ::
Kaj?
Seveda so bili pred 35 leti na Luni, da ne bo kakšne pomote.
Ne bodo pa več hodili vsaj do 2020 ne, sploh pa ne po helij.
Pred 2020 bo pa fulnano (programibilne, samoreplikatorske molekule), Luna pa idealni poligon zanjo. Samo ne rabiš zato ljudi gor imet, nasprotno!
Seveda so bili pred 35 leti na Luni, da ne bo kakšne pomote.
Ne bodo pa več hodili vsaj do 2020 ne, sploh pa ne po helij.
Pred 2020 bo pa fulnano (programibilne, samoreplikatorske molekule), Luna pa idealni poligon zanjo. Samo ne rabiš zato ljudi gor imet, nasprotno!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Saladin ::
Thomas, sej si vizionar, ampak malo prehitevaš z znanostjo.
Vsaj 2x, 3x dlje bo trajalo kar napoveduješ.
Vsaj 2x, 3x dlje bo trajalo kar napoveduješ.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Thomas ::
Sej le na Luno ne bodo spet šli še ene 50 let, če bo "normalna" zgodovina.
Ker je brez zveze gor.
Ker je brez zveze gor.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
lukanium ::
Sej le na Luno ne bodo spet šli še ene 50 let, če bo "normalna" zgodovina.
Ne bom se pretvarjal, da lahko dam kakšno zlo natančno napoved glede naslednjih obiskov človeka na Luni, ker se zarečenega kruha največ poje... , vendar tudi Nasa očitno (ponovno) nekaj razmišlja v tej smeri:
http://www.space.com/spacenews/businessmonday_060130.html
Ne bodo pa več hodili vsaj do 2020 ne, sploh pa ne po helij.
Mogoče res ne bodo hodili po helij, bi pa znali dokaj hitro postaviti gor kak Holiday Inn za nesramno bogate, ki bi si zaželeli večerje v restavraciji s pogledom na Zemljo Malo heca ne škodi... ;)
Thomas, sej si vizionar, ampak malo prehitevaš z znanostjo. Vsaj 2x, 3x dlje bo trajalo kar napoveduješ.
Ja, če bi na svetu bili sami Thomasi, potem bi morda bile njegove napovedi prave. Na žalost pa stanje ni ravno tako. Je veliko več ljudi, ki bi šli na Luno črpat nafto, če bi se izkazalo, da je je v izobilju . Trenutni kapitalistično-potrošniški družbeni sistem bo še dolgo zaviral razvoj. IMHO seveda.
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
madviper ::
Thomas, se strinjam s tabo. Predvsem zato, ker za vesolsko rudarstvo nimamo primernega prevoza. Trenutni orbitni taksiji nimajo neke kapcitete, s katero bi pokrili stroške prevoza. Če pa že, pa bo cena zasoljena in ne bo strank, ki bi stvar kupile za raziskave.
To še bo trajalo, da bojo nekaj razvili. Sam ljudi gor pošiljat, se skorda ne splača. Raje "fulnano" (kot jih je poimenoval Thomas), ker so stroški nižji, pa ni takšne škode, če izgubiš nekaj teh nanatov, kot pa da izgubiš samo enega človeka!
Trenutno je zanimivo debatirat o tej ideji, samo za nek resni projekt, pa še nimamo tehnologije.
To še bo trajalo, da bojo nekaj razvili. Sam ljudi gor pošiljat, se skorda ne splača. Raje "fulnano" (kot jih je poimenoval Thomas), ker so stroški nižji, pa ni takšne škode, če izgubiš nekaj teh nanatov, kot pa da izgubiš samo enega človeka!
Trenutno je zanimivo debatirat o tej ideji, samo za nek resni projekt, pa še nimamo tehnologije.
I'd like to do something crazy!
tratto ::
Malo teorije o delovanju fusijskega reaktorja: LINK. Tu je tudi navedeno katero gorivo je uporabno.
Jedro vsakega fusijskega reaktorja pa je t.i. Tokamak. Ki omogoča, da se razbeljena plazma ne dotika sten reaktroja.
Preizkusite se tudi malo kot upravniki virtualnega Tokamak-a.
Drugače pa ... sem popolnoma ZA izkoriščanje dobrin na Mesecu oz. Luni (luna pisano z malo je naravni satelit večine planetov v našem osončju). Kaj pa nam preostane? Ko bo zmanjkalo nafte, bo alternativa za vse LE elektrika. Za to pa bo potrebno MOČNO povečati njeno proizvodnjo.
Čeprav je Mesec od vseh ljudi na Zemlji, bodo imeli roko nad izkoriščanjem investitorji. Ti bodo poskrbeli, da bo cena goriva pač primerna tveganju in stroškom.
Jedro vsakega fusijskega reaktorja pa je t.i. Tokamak. Ki omogoča, da se razbeljena plazma ne dotika sten reaktroja.
Preizkusite se tudi malo kot upravniki virtualnega Tokamak-a.
Drugače pa ... sem popolnoma ZA izkoriščanje dobrin na Mesecu oz. Luni (luna pisano z malo je naravni satelit večine planetov v našem osončju). Kaj pa nam preostane? Ko bo zmanjkalo nafte, bo alternativa za vse LE elektrika. Za to pa bo potrebno MOČNO povečati njeno proizvodnjo.
Čeprav je Mesec od vseh ljudi na Zemlji, bodo imeli roko nad izkoriščanjem investitorji. Ti bodo poskrbeli, da bo cena goriva pač primerna tveganju in stroškom.
Poldi112 ::
Ne, v naravi investitorjev je da je cena maximalna, kot jo trg še prebavi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
tratto ::
Ne, v naravi investitorjev je da je cena maximalna, kot jo trg še prebavi.
Ja, normalno, da postavijo mejo tam. Toda, ko ni alternative ... hop po kupcu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Umrl je Neil Armstrong (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13208 (8994) | Rudolf |
» | Do leta 2020 ljudje na Marsu?Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5728 (3287) | nekikr |
» | Voda na luni?Oddelek: Znanost in tehnologija | 2789 (1850) | Thomas |
» | Ruska pobuda za rudnik helija-3 na LuniOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7379 (4606) | tratto |
» | Helium-3Oddelek: Znanost in tehnologija | 2226 (2064) | Thomas |