M3DZone - Kot veste, bodo kmalu izšli (ne, še niso!). Uradna oznaka bo: Detonators 4 20.80. Pred par dnevi sem vam govoril o OpenGL 1.3, ki je pravkar izšel... No, Detonatorčki4 bodo imeli OpenGL 1.3 že implementiran. Kako to, da monopolistični gigant kot je Nvidia podpira Open soorce program (OpenGL je program z "odprto" programsko kodo)? Razlog je verjetno ta, da je Nvidia malo skregana z Microsoftom in ne podpira DirectX-a tako goreče, kot bi ga lahko. Ampak to so samo špekulacije. Dejstvo je, da bodo Detonatorji 4 z implementiranim OpenGL 1.3 podporali te tehnologije:
Cube map texturing - bolj kvalitetna mapping in svetlobna podpora.
Multisampling - za renderiranje točk, linij in poligonov pri AA.
Compressed texture framework - kvalitetnejše teksture in manjša poraba pomnilnika ne glede na format
Ja, en na forumu to razglaša na vsa usta, vendar q3 je benchmark in igra, ki deluje hitreje. Če q3 dela hitreje, kako da druge igre ne bi? Vsaj tiste na opengl
ne ni cisto tak, proizvajalci iger dobro vejo da se q3 povsot uporalja pri meritvi hitrosti in zato se velikokrat lotijo optimiziranja samo stvari na nacin ki jih q3 uporablja.
Mah... Se mi zdi pa tut glupo, da bi se Nvidia spraula delat posebej drajverje, ki bi ja zgledali dobro v benchmarkih in SAMO q3a, namesto da bi v pol tolk casa nardila driverje, ki bi bli res tko dobri. Pomoje bodo Detonatorji 4 res zelo dobri, ker je jasno, da se je Nvidia z njimi koncno spravila pisati drverje prilagojene GeForce3.
ne se ne grejo delat posebej driverje za q3. Ampak prva stvar kamor grejo optimizirat so stvari ki jih q3 uporablja pol pa sele druge stvari, ce sploh....