» »

Išče se skupina za izdelovanje iger.

Išče se skupina za izdelovanje iger.

Rippy ::

Vsi, ki bi bili pripravljeni izdelovat igre ter imate s tem tudi izkusnje. Iščejo se ljudje z naslednjimi sposobnostmi:

*2x tehnični artist
*2x designer
*1x video designer
*2x designer stopenj
*1x Pisalec Scenarijov
*1xAnimatorja (prekledo dobr rabi bit)

Če je kdo zainteresiran, naj napise na ta naslov

Ekipa: V ekipi imamo mirno vzdušje, saj sem kot vodja ekipe velik zafrkant in vse bolj vzamem z heca (star sem 20 let, najmlajši je 17 let ter najstarejši 25 let), ker ne zelim bit strogi kot BIK in potem ne bo nihče z jezo hotel delat skratka...ne bo imel več; volje sploh kaj delat!

V ekipi smo:
*Programer
*Pisalec Zgodb
*Oblikovalec ter Programer HTML strani
*Obdelovalec zvoka ter glasbe

Igra je bolj Simulacija vožnje v kateri lahko sam Lik istopa iz avta ter dela vsemogoče stvari. Sama igra je bolj podobna Mafiji (Če je jo kdo igral !). A se tudi zavedam, da je ne bo lahko izvest!. Saj sva se z programerjen pogovarjala kako in kaj...In "upam" da bo slo vse lepo "počasi in previdno" ter da bo igra izdelana!.Imam se napisane druge igre. Te bodo prisle na vrsto, ko bo ta končana

Upam da sem vse napisal. Če ima kdo kako vprasanje, naj samo vprasa?!
Metalica

Vesoljc ::

en programer? za klon mafije? :\ teška bo...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Rippy ::

Ne gre za klon mafije, igra bo postavljena v sedanji čas igralo se pa bo na podoben način kot mafia, sam bol poglobljeno bo bilo. Programer je res dober, kaj šele tisti ki piše grafični pogon, dela ga za DX8.1, tak da grafika nebi smela bit cist v deep down in shit. Vglavnem če koga zanima naj pošle email.

pivmik ::

Ne bi rabtle razbijal škatle ampak želim prihranaiti na energiji in času slo-tech uporabnikov.... preden karkoli emailate in odgovarjajte pojdite na to stran:
http://www.3delavnica.com/index.php?mai...

In nato presodite sami o resnosti tej ponudbe (braz honorarja).
LP, Gregor GRE^

Rippy ::

Ja res honorarja ni, jst sm se odloču iz dobre volje, projekt že laufa, neki folka že mamo in to z dobrim talentom, glede na to da se dela grafični pogon za dx8.1 mislim da bi lahko neki naredili kar bi seveda zgledalo spodobno igri. Jst skrbim za obdelavo zvoka in glasbe v igri.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

TBR ::

Zelo preprost odgovor, sine :(

Ce je engine v DX8.1 to se ne pomeni NIC. Nas engine je recimo bil OGL, potem DX8.1 in na koncu DX9 - in kaj? Ko se je zacel je izgledalo obupno - pa ne zaradi OGL. Tisti, ki ful veliko prispevajo pri koncnem izgledu so artisti. Brez painterja in modelerja ... bi jaz v enginu rolal kocke in pokradene modele z gnilimi teksturami. Obup v glavnem. Pa engine bi bil DX9 + vertex shader + pixel shader. A zgledal bi pa kot Q1...

Nerad se na sve pretege hvalim kot doloceni flamerji, ampak - fuck it - imam projekt za sabo. Tak, kjer je bilo treba poorganizirat pol ducata artistov in se kodo napisat zraven. Ves, Artisti prispevajo a great deal. Pri tebi pa en programer tudi ce bi imel artiste nic ne bi naredil. Tak one man band se bolj ne obnese, ceprav to ravno prakticiram... Pa se zastonj pravis, a?

Zastonj ti ne bo noben artist, programer, god forbid animator delal...

Pa a imas firmo odprto? A imas kompjutre, plac, finance? Nic? Groza...

Lepo bi bilo ce bi lahko uspelo, ampak NE BO. Vsaj dokler si ne nabavis vsega
prej omenjenega. S poudarkom na financah.

Animator mora bit prekleto dober? Prej bi moral biti prekleto dober management in organizacija, cesar ni videt pri tebi, pa brez zamere

No, veselo izobrazevanje in nabiranje financ, se vidimo cez kakega pol desetletja,
mogoce bos takrat lahko ponudil kaj bolj zrelega/privalcnega/whatever.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TBR ()

Rippy ::

Ok whatever * 1000 na 999 potenco. itak da artisti pomenjo skor vse pri izgledu igre. glej pa ne take komentarje metat vn, hudica vidis samo denar, jst to delam zaradi veselja do taksnega dela. Večino ekipe že imamo in ne pričakuje nobene finančne stimulacije, sam sm se odloču zato ker imam občutek da lahko nekaj naredimo, če nebi imeu nebi se odloču za to, simple!. Zato vse svoje" jeti na dick meni pa moji ekipi" obrzte zase. Glede racunalnikov ne skrbet, smo dobro zalozeni s tem, sam mam dva AMD-ja Xp2000, enga z R 9000 Pro druzga pa z GF3 TI 500.

Pa seveda nesmem pozabit brez zamere :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

sv7874 ::

Groza.. s čim programerji zapravljajo čas...
jst pa delam sedaj program že dva meseca za 300 kSIT, pa sem mislil da zastonj delam :))

mimogrede ne bi se piše narazen.. (ti si 100X napisal nebi, pa nebo...)

lp, sebastijan

ripmork ::

meni se sliši vse skupaj zelo zanimivo....
na žalost pa za sedaj (še)nimam izkušenj s programiranjem....čeprav si bom zagotovo
kakšen dan tudi vzel čas za to...
drugače pa že 2.leti kot samouk oblikujem v grafičnih programih:
rhinoceros in cinema 4dxl7....
cinemo imam nekaj mesecev in pred tednom mi je uspela kar fletna animacija...

(sic) ::

in pred tednom mi je uspela kar fletna animacija...

Da link da vidimo!

Fuck you all!!!

Tr0n ::

V tem biznisu pri nas (se) ni denarja. Vseeno vso sreco!

sv7874: mislim, da se nebi (ne bi) lahko pise narazen ali skupaj.

|CyGNUS-x ::

Ne vem zakaj vsi vidite SAMO denar? Kaj mislite, da potrebuješ samo denar?
Ripper_16, če lahko delam zraven bi takoj. Delam v VB 6.0, zbirniku in C++ in nekaj malega tudi v DirectX9
Ni in ne more biti nobenega drugega načina za preizkušanje
resnične moči kapitalistične države kot je vojna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: |CyGNUS-x ()

Rippy ::

Super, zdej najbolje je da kontaktiras vodjo projekta, mislim da je email cist zgoraj, se z njem zmeniš, če zadevo obvladaš zakaj pa ne, sicer mislim da je na področju programiranja že dosti ljudi ampak vseeno, kontaktiraj ga in se pozanimi.

kar se tiče denarja je možno da ga bo, zdej v ekipo pridejo samo tisti ki so resni in so sposobni, izkušnje zelo štejejo. ekipa je že dosti velika sicer, tako da zainteresirani kontaktirajte vodjo projekta ali mene in bomo se pozanimali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

Trdi ::

Moje znanje programiranja ni dovolj dobro za resno delo. Bi pa bil odličen pisec scenarijev, sem prepričan v to. Sem napisal ene par zgodb (kriminalk in detektivk :) ) pa tud film oz. režija me zanimata. Sam žanr igre me malo bolj zanima. A smo na isti valovni dolžini - gre za igro, kjer scenarij BO pomemben, ne pa sam eno divjanje v tri krasne?
Trdota d.o.o.

Trdi ::

Aja, pisec zgodb je že. Pol pa to ni zame, ne morem sam sledit zgodbi nekoga drugega. :) Sploh pa mislim, da to delo lahko opravi en sam človek. Tisti, ki so zgodbo izmisli, tudi najbolje ve, kako postaviti scenarij.
Trdota d.o.o.

Rippy ::

Sej naš vodja projekta je napisal zgodbo tako da on najbolje ve kako pa kaj delat.

LP

Trdi ::

No, sej. Če se najde še kakšna resna skupina pa naj me kar kontaktira. Najraje bi delal strategije in frpjke, oz, karkoli kjer pride domišljija do izraza. :)
Trdota d.o.o.

Tr0n ::

_plecko: po kaksnem letu brezplacnega kodiranja bos morda ugotovil, da pa ta denar sploh ni tako nepotrebna zadeva za vsakdanje zivljenje :)

vsekakor vso sreco!

willson ::

lp!

Ripper_16 sam neki uprasanj:

- ok engine je za 8.1 DirectX - sam to se nc ne pomen (moje osebno mnenje pust DX
prmer in pejd na OpenGL 1.2/1.3/1.4 - in bo zadeva 100% delovala)

- ali uporabljate stripe + optimzacijo za geforce/radeon kartice (vertex array) + kaksno
drevesno strukturo uporabljate za ugotovitev kateri trikotniki so vidni in kateri ne
(upam da OCT-Tree) = vse to HW supported (ta motor je pol hitrejsi od vseh, ki so
trenutno na trziscu);

- In potem se HW podprti vsi bonboncki kot npr.: sence - shadow mapping tehnika (kot v
Splinter Cell-u), vsaj DOT3 bump-mapping (najbol EMBM) in seveda phong-style lighting
per-pixel natancno...

Fora enginov je ta, da gres in najprej totalno OPTIMIZIRAS sam izris MILJONOV trikotnikov... (to pomeni da se se obeses tudi na SSE, SSE2 in 3DNow ukaze in naredis math-pack ki je posebej optimiziran za Intla in AMD; in itak da gres cist na HW vse more delat graficna - in ko klices openGL/DX ukaze jih zreduciras da se klicejo le takrat ko so potrebni - naredis STATE MANAGER in ko to spils do konca - nardis se vse kar se tice PIXEL SHADERJA in pol mas 8.1 DX motor - KI JE CELO UPORABEN):D

Sej ne da bi se hvalu sam sm prejsn let (cel let) delu na 3D motorju in ga predelu na 8.1 DX specifikacije - itak pa da sm delu z OpenGL-om...

(sic) ::

willson:

Bi mogoče pokazal kar si naredil. Me zelo zanima.

- In potem se HW podprti vsi bonboncki kot npr.: sence - shadow mapping tehnika (kot v
- In potem se HW podprti vsi bonboncki kot npr.: sence - shadow mapping tehnika (kot v
Splinter Cell-u), vsaj DOT3 bump-mapping (najbol EMBM) in seveda phong-style lighting
per-pixel natancno...


To se vse sliši lepo, samo problem to skup spraviti in (najpomembneje) da bo dokaj hitro delovalo... Vsak (koliko toliko) sposoben programer lahko naredi engine, ki bo prikazal milijardo poligonov z vsemi možnimi efekti, vendar pa je največji problem to, da bo hiter...

Fuck you all!!!

willson ::

lp!

(sic)

kot sem omenil v prejsnem post-u sem eno leto predeloval ZE obstojec engine, ki ima zmoznost izrisa senc (shadow mapping tehnika) in podpora DOT3 bump-mappingu...

DOT3: - zadeva deluje povsod tudi na starejsih karticah - le da majo nalozene driverje ki podpirajo OpenGl 1.4 - MultiTexture...

SHADOW MAPPING: - to pa deluje le na karticah, ki so zmozne v enem pass-u nalimat 4 texture (GeForce3 / Radeon 8500 naprej) in imajo nalozen OpenGl 1.4; uporabi register combinerjov (direk za geforca zadeva NV_...) in raje dodal se en render pass - tako da zadeva deluje na vseh karticah GeForce3 / Radeon 8500 / ... naprej.

Trenutno se ubadam z bump-mappingom in sencami skupi... mas sceno ki je "kao" nagubana - efekt DOT3 - sam ce tle ces pada senca mas problem, k senca se prilagaja geometriji ne pa navideznim grbinam...

Tako da do zdej je blo tko: tist kar je v senci ni bump-mapping ampak je navadna tekstura (pac k je vse skupi v senci se itak ne opaz da je zgoljufano), kar pa ni v senci je pa lepo "nagubano".

Lahko bi se kej zmenila da ti poslm kej kode pa ksn primercek, dej mi posl mejl na willson@email.si

Rippy ::

Super ste hvala za nasvete, smo zelo veseli da ste saj malo zainteresirani da bi pomagali..

Wilson, tnx you kr zelis malo to pomagat, jst bom se pomenu z nasim programerjem in bom ti kakšen mail poslau, zelo bi bili veseli za te delcke kode, se slisima.

To igro ne delamo za sebe, niti za denar, to delamo za Slovenijo, da bo pisalo Made In Slovenia gor!!!

(sic) ::

Ripper:

Samo veš kak je tukaj v Sloveniji glede računalbikov... "To so igrice za otroke, ka igrajo v prostem času..." Ko pa jim poveš, da igričarska industrija služi več kot filmska in glasbena skupaj pa ne vejo kaj bi... Tukaj v Sloveniji bo to vedno tako (ali pa vsaj še daljši čas), ker je dežela poseljena z 90% staromodnim (kmečkim) narodom in se bojijo vsega novega. zato še vedno VELIKA večina ljudi na računalnike gleda samo kot pripomoček pri delu. Sploh pa ne vejo, da za, morda, kakih 10 let ne boš več dobil službe, če ne boš znal delati z računalniki - v Nemčiji se mi zdi še vulkanizerji veliko uporabljajo računalnike in dlančnike.

V Sloveniji pa bo potrebno še veliko časa, da bodo ljudje začeli ceniti igre (in ne igrice!), saj so v veliko zabavo in užitek. Saj vsak najde nekaj zase. Poglej samo Arxel Tribe - če v PCFormatu ne bi bil članek o njih še sploh vedel ne bi, da so obstajajo ali da so slovenci.

Popolnoma podpiram vaše početje in upam, da vam bo uspelo. Opozoril bi tudi, da na trgu obstaja HUDA konkurenca, ter če hočete, da bo vaš izdelek uspel morate uvesti nekaj drugega kar še ni bilo videno ali pa že videno pokazati na drugačen način,... Možnosti je veliko.

Fuck you all!!!

Rippy ::

(Sic): Tnx, ja se zavedamo tega, glede orginalnih idej ni treba skrebet, jst sm v zivlenju preigrau mnogo igric vseh zvrsti, pa nism vidu se taksne dobre ideje ko jih ima vodja projekta, in večina je celo z lahkoto izvedljiva, bomo videli čas bo pokazal

willson: em glej jst za zvok skrbim, tako da o programski kodi ne prevec z mano, bom se zmenu z našim programerjem pa če bo potreba za pomoč, in seveda če si pripravljen malo pomagati, bo stopil v kontakt s tabo in se bota zmenila, sicer jst se itak zavedam pomembnosti teh "bombonckov", sm ful freek na detalje.

Aja ekipi bo najverjetneje ime Silence Software, domena je je že naša, page je že v izdelavi,naš izdelovalec page-a je car in moram ga pohvaliti da zelo obvlada "go saxer go":)) , ko bo končana bote s stola popadal, jst sm že ko sm vidu osnutek :)) :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

Metallica ::

Lep pozdrav!

Večinoma je že povedal Rippy! Nekaj bom še dodal.

EKIPA je vzela PROJEKT BLAZNO RESNO , saj smo dobili založnika. Založnik bo financiral tedaj projekt, ko bomo naredili demo verzijo!


Manjkajo nam še:

1x Modelator (zelo zahtevno!)

1x Programer (ZELO ZAHTEVNO - OBVLADANJE 9.0!)

1x Tehnični Artist (zelo zahtevno!)

1x Video Artist (ZELO ZELO zahtevno!)

Vse te ljudi iščemo NUJNO! Za začetek ne bo nikakšnega plačila, saj moramo prvo imeti v roki demo! Vsi, ki sedaj delajo ali bodo delal zraven, bodo dobili svojo nagrado.

Oglas sem tudi dal v Salamov oglasnik. No "upam" da se bo še preostanek ekipe našel! Vsi ki ste zaiteresirani, pošlite mail na: Bandit_fox@yahoo.com

Metallica


jlpktnst ::

o hudiča!
Ce bi blo kaj bolj 'svobodnega' bi se javu za programerja... (neki malega znam)
samo dx9:( pa nc, sploh sem opustil namero da se dx naucim, ko sem videl dx7 sdk:), pa tudi vc sem zapustil. torej sem sedaj na linuxu in open source - torej nekomercialno.

Želim pa vam seveda veliko srece in vztrajnosti!

Gandalfar ::

zakaj dx9 in sdl?

willson ::

lp!

Ripper_16:

- no moj mejl willson@email.si
- glede programiranja pa, v katerem jeziku programirate (sam tko delam v c++ in sm bol
pristas borlanda, sam tud M$ Visual Studio 6 seveda c++ bi slo)...
- pol pa al mate ze kej kode al bi sli cist od zacetka...
- pa podpora cemu - DX8.1 al OpenGL (ok sej je dx lazi razumet pa z nem delat, sam kto kt
pr vseh M$jevih zadevah nikol ne ves kva se dogaja "in background":D)

(sic):

- na netu je lep primer od nvidije - vse sence v enem primeru (razen shadow mappinga) in
je narejen za opengl - glut (console app)

Rippy ::

Ok en update glede grafičnega pogona : odločili smo se da bomo uporabili Direct X 9 API

Drugič pa glede tega da je projekt zelo resen to ni panike, problem je v tem da večina vidi v tem le denar kar seveda ni primarno, osredotočiti se je treba na sam projekt jemlite to resno, če nimate ljubezni do takšnega dela kjub sposobnostimi raje ne se v to spuščat, seveda pomebna je tudi obilica žrtvovalnosti in dosti časa za to.

Osebno kot sem že zgoraj omenil mi je vseeno za denar, glavno mi je da to naredimo tako kot se spodobi, da zadeva nebo površna, če bomo vložili ljubezen v to bo nam ta zadeva tudi v velik ponos.

Fury ::

Zivjo! :)

jest bom samo sem napisal da mi tut delamo en MOD za UT2003 z naslovom Parallel Future :)

Nas sajt pa se nahaja na tem naslovu! :)

(sic) ::

willson:

Sem že vse z nvidine strani pobral >:D .

BTW: Mogoče sem tvoj mail (če si slučajno kaj poslal) po pomoti zbrisal, ker dobim 100 reklam pa včasih vse pobrišem...

Fuck you all!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Quake1 : Tenebrae

Oddelek: Igre
211352 (1034) R33D3M33R
»

UNREAL 2 The Awakening (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1308406 (5321) vander
»

GF 4 MX (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
575750 (4705) TheJack
»

GeForce4 čipi bodo zamudili

Oddelek: Novice / Grafične kartice
132145 (2145) franci

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

Oddelek: Zvok in slika
441518 (1191) undefined

Več podobnih tem