»

Naslednji Xbox bo imel GPU z dvanajstimi teraflopi

Xbox News - Pri Microsoftu so razkrili še nekaj več podatkov o svoji naslednji konzoli, Xbox Series X. Grafični del čipa z močjo dvanajstih teraflopov bo v resnici napravljen na arhitekturi RDNA 2 in poznal strojni raytracing ter variable rate shading. Zanimiva je napovedana zmogljivost korenitega prilagajanja igre strojni zmogljivosti modela konzole, na kateri jo bomo poganjali.

V času, ko se najave z odrov velikih prireditev vse bolj selijo na splet, nam tako Sony kot Microsoft podrobnosti o naslednji generaciji igralnih konzol dostavljata po kapljicah. Po tem, ko so v Redmondu decembra pokazali naziv in podobo prihodnjega Xboxa, so zdaj še okvirno zarisali njegove zmogljivosti. Xbox Series X bo imel CPU s štirikratno močjo tistega v Xbox One, medtem ko bo GPU z dvanajstimi teraflopi osem- do devetkrat hitrejši, oziroma dvakrat hitrejši od tistega v Xbox One X. Potrjena je AMDjeva arhitektura RDNA 2, se pravi Navi druge generacije, skupaj z več tehnologijami, ki smo jih tudi že slutili....

63 komentarjev

AMD odločen s procesorji Epyc 2 pisati zgodovino

AnandTech - AMD je lansiral še težko pričakovano strežniško vejo procesorjev na arhitekturi Zen 2 - serijo Epyc 2, poznano tudi pod kodnim imenom Rome. Po prvih testih sodeč gre za enega največjih preobratov na področju računalniških čipov, kar smo jih kdaj videli, saj prišleki gladko posekajo konkurenčne Xeone tako v surovi hitrosti kot električni porabi in ceni - za nemajhne vrednosti.

Ko so prejšnji mesec prispeli procesorji za domačo rabo Ryzen 3000, se je rdeči tabor lahko veselil, kajti Intelu so z njimi v obraz vrgli precej trdo rokavico. Toda ta sektor v računalništvu že lep čas ni več najpomembnejši, saj padajoča prodaja osebnih računalnikov na eni strani in pa selitev vse večjega dela ITja v oblak pomenita, da so strežniški čipi področje,...

40 komentarjev

Ruska televizija preizkusila robotskega napovedovalca

Slo-Tech - Na ruski televiziji Rossiya 24 so preizkusno uporabili robotskega napovedovalca, ki je prebral nekaj novic v rednem programu. Aleks, ki so ga ustvarili v podjetju Promobot in je stane okrog 14.000 evrov, je narejen po videzu soustanovitelja podjetja Alekseja Južakova. Kako je v praksi videti robot, ki zmore za zdaj le obrazno mimiko in premikanje vratu, si lahko pogledamo v posnetku, kjer bere novice o kmetijstvu, jedrskem forumu in financah. Potem je poročal še iskanju pogrešane mačke v Moskvi, ki naj bi jo brcnil opozicijski kandidat za mestni svet, in o konferenci o umetni inteligenci, ki je potekala v Skolkovem.

Robota so začeli razvijati leta 2017 in še ni dokončan. V prihajajočih verzijah načrtujejo verzije, ki se bodo lahko celo premikale po studiu. V...

14 komentarjev

Druga generacija Kinecta za osebne računalnike prihaja

Praktično enak, kot za Xbox One

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Zmogljivosti Kinecta ter njihovo izkoriščanje v zanimivih projektih so precej dobro znane, za kar je odgovoren predvsem uradni strojni paket s programsko podporo, ki je omogočil priklop na osebne računalnike z Windows. Z Xbox One je Microsoft predstavil še zmogljivejši Kinect, ki ima višjo ločljivost tako običajne (namesto 640 x 480 pik tokrat kar 1920 x 1080) kot IR kamere, skupaj s širšim kotom zajema, za kar poskrbi optični sistem kamere. Posledično je sposoben zaznati osebe, ki so bližje (oddaljenost mora biti vsaj en meter v primerjavi z dvema metroma predhodnika), zmogljivejši procesor pa lahko sledi premikanju do šestim osebam hkrati, sledi do 25 sklepom posamezne osebe, prepoznava obrazno mimiko, zaznava utrip, bistveno boljše je zaznavanje govora,...

9 komentarjev

Microsoft izdal Kinect za Windows

Microsoft - Microsoft je po pričakovanjih izdal verzijo svojega univerzalnega krmilnika Kinect za Windows. Čeprav je bil Kinect sprva razvit za uporabo v Microsofti konzoli Xbox in so ga kasneje zanesenjaki uspeli priključiti tudi na osebne računalnike ter z odprtokodnimi gonilniki tudi usposobiti, Microsoft vseeno cilja na kupce čistokrvne PC-verzije. Ta je od srede na voljo v ZDA, Evropi in Oceaniji za 250 dolarjev (evrov), obeta pa se tudi verzija za izobraževalne ustanove, ki bo 100 dolarjev (evrov) cenejša.

Glavno vprašanje seveda ostaja, kaj je v novi verziji drugače od xboxovske. To je še zlasti pomembno, ker slednja stane precej manj, saj jo subvencionirajo prodane igre, Microsoft pa je obljubil brezplačno dostopnost vse programske opreme za...

16 komentarjev

Microsoft zakrpal osem lukenj in napovedal Kinect za PC

Microsoft - Včeraj je bil spet drugi torek v mesecu, kar pomeni, da je Microsoft izdal redni paket popravkov za svoje izdelke. To pot je paket nekoliko lažji kot običajno, saj so v sedmih obližih zakrpali osem lukenj. Vse razen ene se nahajajo v sistemu Windows, osma pa je Microsoft ASP.NET.

Samo eden izmed popravkov ima stopnjo kritično. Gre za obliž MS12-004, ki popravi ranljivost v Windows Media Playerju, ki bi lahko povzročila zagon napadalčeve kode v računalniku. Preostali popravki imajo oznako pomembno, tako da je njihova namestitev kljub temu priporočljiva. Kot običajno jih najdete na storitvi Windows Update.

Druga, pomembnejša vest iz Redmonda pa prinaša Kinect na PC-je. Kinect je sicer mogoče že sedaj priključiti na osebne računalnike, a Microsoft bo pripravil tudi posebno namensko verzijo, ki bo dostopna že...

12 komentarjev

Kinect kot del kirurškega osebja

ZDNet - Microsoftov Kinect, ki je prvenstveno namenjen za krmiljenje konzole Xbox 360, je moč priključiti na vsak računalnik prek USB in odkar Microsoft pripravlja celo uradni SDK zanj, so možnosti uporabe neskončne. Eno izmed bolj zanimivih so našli v kliniki Sunnybrook v Torontu, kjer Kinect pomaga pri operacijah.

Seveda Kinect ne omogoča finega krmiljenja robota, kot je razvpiti robot Vinci v celjski bolnišnici (razvpiti predvsem zaradi sporov o doplačilu nadstandardne storitve), ampak ima drugo uporabno vrednost. Z njim je mogoče krmiliti računalnik, ki prikazuje posnetke različnih slikanj med preiskavo. Posnetki računalniške tomografije in podobni so namreč izjemno pomembni, saj se kirurgi opirajo tudi nanje pri izvajanju operacij, pri...

12 komentarjev

Prihaja Kinect SDK za Windows

Bo Kinect tudi na osebnih računalnikih zaživel z igrami?

vir: engadget
engadget - O razvojnem paketu, ki bi omogočil uporabo Microsoftovega Kinecta tudi na osebnih računalnikih, se je govorilo že od sredine januarja, in čeprav Steve Ballmer ni popolnoma potrdil izida, je že pred časom povedal, da lahko v prihodnosti pričakujemo uradno podporo. Takrat seveda ni izdal niti okvirnih datumov, a so pri Microsoftu zdaj sporočili, da bo brezplačen razvojni paket na voljo že to pomlad. Z razvojnim paketom bi Microsoft tudi uradno omogočil razvijalcem in akademikov uporabo Kinecta v namene, ki niso nujno povezani z upravljanje likov v igrah.

Tudi to bo seveda prišlo na vrsto, a nekoliko kasneje po izidu. SDK bo vsem hekanja Kinecta željnim uporabnikom prinesel enostavnejši dostop do strojne opreme, npr. infrardečega senzorja, zaznavanja govora ter drugih delov Kinecta.

5 komentarjev

Prihaja 'Kinect' za osebne računalnike

bit-tech.net - Čeprav je z mnogo domačimi projekti dokazano, da bi bila selitev Kinecta na osebne računalnike sila enostavna, Microsoft takšne namere popolnoma zavrača. A to seveda ne pomeni, da se podobnega pripomočka ne moremo nadejati. Še več, prav takšen je že napovedan za CES, katerega pa naj bi pripravljali prav pri podjetju PrimeSense, ki je pomagalo prav pri razvoju Kinecta. Za različico za namizne računalnike naj bi se povezali z računalniškim gigantom Asus, ki bo platformo okrepil še s programskim delom.

Sam krmilnik bo znan pod imenom Xtion WAVI, bo vseboval dve kameri (zgolj infrardeče narave) ter bo omogočal brezžično komunikacijo z računalnikom. Poleg upravljanja z liki v igrah bo na računalniku mogoč nadzor tudi nad multimedijskimi vsebinami, skupaj s samim upravljalcem pa naj bi...

9 komentarjev