Microsoft - Microsoft je po pričakovanjih izdal verzijo svojega univerzalnega krmilnika Kinect za Windows. Čeprav je bil Kinect sprva razvit za uporabo v Microsofti konzoli Xbox in so ga kasneje zanesenjaki uspeli priključiti tudi na osebne računalnike ter z odprtokodnimi gonilniki tudi usposobiti, Microsoft vseeno cilja na kupce čistokrvne PC-verzije. Ta je od srede na voljo v ZDA, Evropi in Oceaniji za 250 dolarjev (evrov), obeta pa se tudi verzija za izobraževalne ustanove, ki bo 100 dolarjev (evrov) cenejša.
Glavno vprašanje seveda ostaja, kaj je v novi verziji drugače od xboxovske. To je še zlasti pomembno, ker slednja stane precej manj, saj jo subvencionirajo prodane igre, Microsoft pa je obljubil brezplačno dostopnost vse programske opreme za Kinect za Windows. Edini vir zaslužka bo torej strojna oprema Kinect za Windows. Po besedah generalnega menedžerja Grega Eislerja so morali pripraviti nekaj, kar bo uporabno tudi izven dnevne sobe, kamor je omejen Xbox.
Zato ima Kinect za Windows dodano funkcijo near mode, ki omogoča prepoznavanje gibov na razdalji le 40 cm, kar je uporabno pri računalnikih, saj navadno sedimo blizu. Dodatno so izboljšali sledenje skeletu, da bi mogel Kinect laže delovati z več različnimi uporabniki, izboljšano prepoznavo govora in vrsto popravkov za večjo stabilnost. Odslej je na računalnik mogoče hkrati priključiti do štiri Kinecte. Kinect podpirajo Windows 7 in bodoči nasledniki. Microsoft dodaja, da je mogoče z istim SDK-jem na Windows uporabiti tudi Kinect za Xbox, a to odsvetujejo, saj ima verzija za Windows več funkcij oziroma je bolj dovršena.
Novice » Konzole » Microsoft izdal Kinect za Windows
Klobasa ::
S temi štiridesetimi centimetri so za moje pojme malo v temo brcnili. Kam ga naj namontiram, pred monitor???
Zheegec ::
Od 40cm naprej pomeni, da ga imaš lahko tako daleč stran, kot Kinect za Xbox, lahko pa TUDI bližje... A ni več bolje?
Vprašanje je samo, kdo bo prvi sprogramiral 4 Kinecte za maksimalno natančnost in odzivnost za enega playerja
Vprašanje je samo, kdo bo prvi sprogramiral 4 Kinecte za maksimalno natančnost in odzivnost za enega playerja
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Sc0ut ::
Ful dobro, upravljanje XBMC z gibi iz naslonjača z gibanjem rok:)
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
cholt45 ::
Točno to kar je omenil ScOut in še kaj se bo našlo, ki bo z veseljem uporabilo to krajšo razdaljo.
Ej pa če so samo za 50 cm zmanjšali razdaljo. Na xbox-u je zelo tečno da rabiš toliko placa.
Ej pa če so samo za 50 cm zmanjšali razdaljo. Na xbox-u je zelo tečno da rabiš toliko placa.
noraguta ::
huh kaj pa je ta varianta z 4imi kinecti? al to pomen da laserji ne interferirajo več med sabo in se lahko nadejamo 3d scannerje kateri naenkrat zajamejo objekt iz različnih perspektiv?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
_Dormage_ ::
Laserjev ni zato se ne inteferirajo.
IR žarki pa še vedno motijo IR sprejemnike ker nemoreš ločit kateri žarki so od katerega kinekta.
IR žarki pa še vedno motijo IR sprejemnike ker nemoreš ločit kateri žarki so od katerega kinekta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Dormage_ ()
Relanium ::
enadvatri ::
zeleni ::
So napovedane ze kake igre?
Od srede na voljo v Evropi? Tudi pri nas? Hitro iskanje se ni bilo uspesno.
Od srede na voljo v Evropi? Tudi pri nas? Hitro iskanje se ni bilo uspesno.
noraguta ::
Laserjev ni zato se ne inteferirajo.
IR žarki pa še vedno motijo IR sprejemnike ker nemoreš ločit kateri žarki so od katerega kinekta.
mislm da je ir izvor svetlobe kar laserski(ja ne gre pa za svetlobno interferenco), točke bi se pa načeloma dal rešit al s polarizacijo , time frame , al pa tud še čim tretjim. Zanima me če je to sedaj mogoče rešeno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
aljoose ::
Mene bolj zanima, kdo bo prvi uporabil 4 kinecte za super 3D real-time skeniranje objektov v kake bolj resne namene.
Za bolj resne namene je senzor premalo natancen.
Bi pa se verjetno dalo dobit super rekonstrukcije obrazov ce bi clovek uporabil face-based morphing model kot prior, ampak to je tezko naredit v realtime. Ne vem, ce je ze kdo probal.
Ciklamen ::
Am, se opravičujem da obujam to malo že staro temo, vendar kako je sedaj s tem Kinectom, kako se obnese in kje bi ga bilo možno dobiti? A so že sploh kakšne igre zanj?
- End of the Post ->
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | KinectOddelek: Konzole | 5498 (1263) | acookook |
» | nakup Xbox z kinectOddelek: Konzole | 1997 (1910) | Snackbarru |
» | Microsoft podprl Kinect v Internet ExplorerjuOddelek: Novice / Brskalniki | 7300 (5941) | BaToCarx |
» | Microsoft izdal Kinect za WindowsOddelek: Novice / Konzole | 6955 (4693) | enadvatri |
» | Microsoft zakrpal osem lukenj in napovedal Kinect za PCOddelek: Novice / Ostale najave | 5316 (3127) | zeleni |