»

Za Activison Blizzard računalniki pomembnejši od konzol

Slo-Tech - Activision Blizzard, ki je zadnje mesece polnil novice zaradi neuspele poroke z Microsoftom, je v poslovnih rezultatih razkril pomemben obrat. Spet se je zgodilo, da so z igrami za osebne računalnike zaslužili več kot z igrami za konzole. V prvem letošnjem kvartalu so osebni računalniki prinesli 666 milijonov evrov, konzole pa 639 milijonov dolarjev. Vse od vrha v prvih letih tega tisočletja so konzole prednjačile, v drugi polovici minulega leta pa se je trend obrnil.

V celotnem letu 2022 so bile konzole še zmagovalke, a leto 2023 bo očitno drugačno. Ob tem velja poudariti, da so posamezna četrtletja že kazala obrnjeno sliko tudi v preteklosti, a to pot gre za prvo daljše obdobje, ko se trend ne spreminja. Glavni prispevek odpade na Blizzard, ki na primer prinese manj kot polovico toliko kot Call of Duty, a več kot 72 odstotkov na osebnih računalnikih in le 8 odstotkov na konzolah. Call of Duty je bolj uravnotežen, z 59 odstotki na konzolah in 26 odstotkih na osebnih računalnikih,...

2 komentarja

Stare igre se prodajajo po rekordnih cenah

Slo-Tech - V petek so še neodprto kopijo videoigre iz leta 1987 The Legend of Zelda prodali za 870.000 dolarjev, kar je predstavljalo rekord. Dotlej ga je držal izvod Super Mario Bros, ki je pred tremi meseci novega lastnika dobil za 660.000 dolarjev. Dražba Zelde se je začela pri 110.000 dolarjih in je tako visoko ceno dosegla, ker je šlo za izvoz iz druge polovice leta 1987 z oznako NES R, ki mu je sledila večja proizvodnja leto pozneje (REV-A). Pomagalo je tudi dejstvo, da igra še ni bila odprta.

A trajalo je le dva dni, da padel tudi ta rekord. Izvod Super Mario 64 so prodali za 1,56 milijona dolarjev. To je prva igra, ki je bila prodana za več kot milijon dolarjev. Ta igra je iz leta 1996 in je bila prav tako neodprta. Iz Heritage Auctions so sporočili, da niso pričakovali, da bodo po prodaji Zelde še en rekord postavili kar na isti dražbi. A ker so v tako dobri kondiciji, torej neodprte in odlično ohranjene, le še štiri kopije Super Mario 64, je cena pač eksplodirala.

Te ekstremno...

25 komentarjev

Nintendo pripravlja novo konzolo

Wii je izredno uspešna, a dandanes tudi izredno strojno podhranjena konzola

Slo-Tech - Po internetu z vseh strani prihajajo napovedi, da bo Nintendo na letošnjem igričarskem festivalu E3 predstavil naslednika svoje izredno uspešne konzole Wii, sicer članice sedme generacije. Wii 2 oz. Wii HD, kot je večinoma naslednik poimenovan v napovedih, bo morda prvi član 8. generacije igralnih konzol, glede na oznake HD in dolgotrajne napovedi pa bi znal biti neprimerno bolj zmogljiv od trenutno še vedno aktualne Nintendove konzole, ki pa je s svojima konkurentoma, PS3 in Xbox 360, po zmogljivosti komajda še primerljiva. Wii je sicer na vrh prodajnih lestvic prinesla nizka cena in...

67 komentarjev

Prvi dan skoraj 7 milijonov prenosov Firefox 4

Slo-Tech - Včeraj splavljeni Mozilla Firefox 4 je v prvih 24 urah dosegel skoraj 7 milijonov prenosov, trenutno je pa že krepko čez osmi milijon, po stopnji približno osem tisoč prenosov na minuto. Natančne statistike lahko spremljate na namenski strani. Večina prenosov, kot ponavadi, prihaja iz Evrope (45%), sledita ji Severna Amerika z 25% in Azija z 20%.

To ni malo, sploh v primerjavi z Internet Explorer 9ko, ki naj bi prvi dan dosegel 2.3 milijona prenosov, kar trikrat manj.



Rekorder za zdaj ostaja različica 3, ki jo je dan po objavi (18. junij 2008) imelo že čez 8 milijonov ljudi. Vmesno izdajo Firefox...

60 komentarjev

EA stavi na osebne računalnike

Frank Gibeau, direktor EA-ja

vir: Gamasutra
Gamasutra - EA -jev Frank Gibeau je v intervjuju s stranjo Gamasutra povedal, da je popolnoma možno, da bo daleč najpomembnejša platforma za Electronic Arts v prihodnosti osebni računalnik, kar je popolnoma v nasprotju z vsemi dolgoletnimi napovedmi o propadu igranja iger na osebnih računalnikih na račun igralnih konzol. Gibeau je priznal, da situacija ni popolnoma rožnata, a je po drugi strani izpostavil tudi nekaj bistvenih prednosti osebnih računalnikov pred igralnimi konzolami. Med slabosti je mogoče šteti predvsem klavrno stanje v trgovinah, a tukaj razvijalce iger vedno bolj rešujejo...

38 komentarjev

Prihaja Darkspore

Izsek iz igre

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - EA-jev Spore, najnovejša igra, ki jo je zasnoval Will Wright (odgovoren za franšizi Sim City in The Sims), je bila pred nekaj leti dobrodošla novost v igričarskem svetu, saj je igralcem omogočila ustvariti celotno vesolje tako, kot so si ga zamislili. Skozi evolucijo so lahko ustvarjali in prilagajali svoje žverce, ki so se nato razvile vse do ravni, ki jim je omogočala potovati po vesolju ter zavzeti druge svetove.

EA seveda ne bi bil EA, če ne bi dodobra izkoristil možnosti franšize. Tako niti ni presenečenje, da po Spore prihaja še ena igra, poimenovana Darkspore, ki pa bo nekoliko drugačna. Gre za igro tipa RPG, kjer se igralci postavijo v vlogo različnih likov. V primeru Darkspore bodo...

21 komentarjev

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

Modern Warfare 2 prek milijarde

vir: CNet
CNet - Že pred časom smo poročali, da je celotna franšiza Call of Duty presegla vrednost treh milijard dolarjev, čemur je takrat pomagal predvsem Modern Warfare 2, do takrat vreden 550 milijonov dolarjev. Ta številka je danes že znatno večja, še več, presegla je milijardo dolarjev. Milijardni zaslužek je v tem poslu nekaj izjemnega, poleg najnovejše izdaje Call of Duty je podobno recimo uspelo filmskim uspešnicam Jamesa Camerona Avatar in Titanic ter Batman: The Dark Knight.

Call of Duty: Modern Warfare 2 je milijardo dolarjev zaslužil v le dveh mesecih na policah trgovin, kar je prav tako osupljiv dosežek. Največji dobiček imajo od tega, jasno, pri Activision Blizzard, a je to skorajda le kaplja v morje, saj naj bi njihov World of Warcraft od naročnin prav tako zaslužil milijardo...

28 komentarjev

Modern Warfare 2 še vedno podira rekorde

vir: Wikipedia
TorrentFreak - Priljubljenost najnovejšega naslova iz serije Call of Duty skorajda ne pozna meja, saj je rekordom v prodaji sledil tudi rekord pri količini nelegalnih prenosov. Teh je bilo v letu 2009 oz. pravzaprav v dveh mesecih od izida kar 4,1 milijona samo za osebne računalnike, več kot dvakrat več od najbolj piratizirane igre iz leta 2008, Spore (izid v začetku septembra, 1,7 milijona prenosov za PC). Številki za Modern Warfare lahko dodamo še 970.000 prenosov za Xbox 360, kar prek vseh platform pomeni trikrat več prenosov od Spore (slednji je na voljo le za osebne računalnike z operacijskim sistemom Windows oz. OS X). Lanskoletno zmago Spore je z letošnjimi rezultati preseglo vseh 5 najbolj prenesenih iger, The Sims 3 na drugem, Prototype na tretjem, NFS: Shift na...

31 komentarjev

Ebayu 1,7 milijona kazni v Franciji

CNet - Francosko sodišče je Ebayu naložilo plačilo 1,7 milijona evrov odškodnine francoskemu konglomeratu LVMH, ker se niso držali odločitve sodišča iz leta 2008. V sodbi leta 2008 je namreč sodišče Ebayu naložilo plačilo 38,6 milijona evrov kazni, ker niso storili dovolj za preprečitev prodaje ponaredkov znamke LVMH na svojih straneh. To je terjal koncern LVMH, sodišče pa je to pot šlo še korak dlje in je prepovedalo kar celotno prodajo izdelkov podjetja LVMH - ponaredkov ali originalnih - z utemeljitvijo, da Ebay ni pooblaščeni prodajalec. Ebay je do odločitve hudo kritičen in pravi, da gre za zlorabo selektivne distribucije oz. zaščito zastarelih modelov trženja. Dodajajo še, da so storili vse, kar je zahtevala sodba iz leta 2008, saj so uvedli najsodobnejšo tehnologijo za filtriranje, ki prečeše milijone oglasov dnevno, iščoč ponaredke in originalne LVMH-jeve izdelke. Pritožbo so kakopak že napovedali.

7 komentarjev

Franšiza Call of Duty 'vredna' že 3 milijarde dolarjev

TG Daily - Franšiza Call of Duty je nedvomno ena izmed uspešnejših linij računalniških iger v zadnjih časih, kar potrjujejo tudi prodajni rezultati. S skupno 55 milijoni prodanih izvodov so s pomočjo zadnje izdaje, Modern Warfare 2, prilezli čez mejo treh milijard dolarjev zaslužka od prodanih izvodov. To številko je močno dvignil prav Modern Warfare 2, ki je s 550 milijoni dolarjev zaslužka v le petih dneh podiral prodajne rekorde računalniško-konzolskih iger.

Po mnenju analitika Edwarda Wooja je Infinity Wardu, razvijalcu Call of Duty: Modern Warfare 2, s svojo zadnjo stvaritvijo uspeli zadeti pravo kombinacijo med realističnostjo in arkadnostjo, kljub zgražanju nad kontroverznim masakrom v eni izmed stopenj, ki se dogajajo na letališču. Povedal je tudi, da je bilo nazadnje toliko navdušenja nad igro v času izida Grand Theft Auto, verjetno pri lanskoletnem izidu zadnje, 4 inkarnacije. Vseeno meni, da prvoosebne streljačine ne morejo biti glavno gonilo industrije. Zato je izpostavil...

58 komentarjev

Najbolj zaželeni Heroji

BBC - Britanski BBC poroča, da se je v preteklem letu obisk strani, kjer lahko obiskovalci poiščejo datoteke torrent za prenos, največkrat ilegalnih, vsebin s spleta, podvojil. To so izračunali v podjetju Big Champagne, ki je tudi izdelalo lestvico najbolj zaželenih TV-serij. Na prvem mestu so bili Heroji (Heroes), kateri so imeli 55 milijonov prenosov. S štirimi milijoni manj sledi Skrivnostni otok (Lost), vrsto pa nadaljujejo 24, Beg iz zapora (Prison Break) in Zdravnikova vest (House). Med filmi so na prvem mestu Varuhi (Watchmen), niže pa najdemo Nenavaden primer Benjamina Buttona (The Curious Case of Benjamin Button), Reci da (Yes Man), Somrak (Twilight) ter Hitre in drzne (Fast and Furious). O izgubah distributerjev zaradi nelegalnih prenosov tokrat ni bilo govora, lahko pa občudujete slovenske prevode naslovov.

19 komentarjev

The Sims 3 dva tedna pred izidom že na spletu

Ars Technica - EA ima večne težave z uhajanjem iger. Najprej ji je ušla Spore, sedaj pa se zgodba ponavlja tudi s The Sims 3. Marca so razvijalci razglasili dobro novico, da kupcev ne bodo ubijali z DRM-jem, spletno aktivacijo in kakšnim drugim načinom avtentikacije, temveč se bodo zatekli le k dobri stari serijski številki. Te dni pa se je na spletu že znašla igra The Sims 3, čeprav je uradni izid oddaljen še dva tedna. Ker je EA tako velikodušno odstranil zaščite, ki so bile trn v peti tako legalnim kot nelegalnim verzijam, je razpečevanje in igranje igre postalo otročje lahko. Igra je na straneh s torrenti že velik hit, pri čemer večina prenašalcev trdi, da igre ne potrebujejo zase, temveč za svoja dekleta.

30 komentarjev

The Sims 3 ne bodo imeli DRM-ja

Slashdot - Lani si je EA zaradi svoje zaščite na zgoščenkah (DRM) nakopal kar nekaj tožb razjarjenih uporabnikov. Septembra so se nanj spravili kupci igre Spore, novembra pa še The Sims 2. Nekaj se je EA iz te zgodbe le naučil, saj je obljubil, da tretja inkarnacija družine Sims ne bo imela DRM-ja. Vrnili se bodo k dobri stari metodi, in sicer k serijski številki. Prav tako ne bo treba izvesti nobene avtentikacije prek interneta, aktivacije, registracije ali česa podobnega za igranje. The Sims 3 pride v trgovine junija.

14 komentarjev

Prenesene pol milijarde aplikacij z App Stora

TG Daily - Apple se je z veliko oglasno pasico pohvalil, da so uporabniki iPhona z njegove spletne strani App Store prenesli že pol milijarde aplikacij z vseh področij - od iger do poslovnih. Trenutno ima zbirka vseh aplikacij, ki so na voljo za prenos, 15.000 enot, dnevno število prenosov pa trenutno znaša skoraj pet milijonov, kar je dvakrat več kot pretekli mesec.

App Store se je pojavil 11. julija 2008 in od začetka ponudil skromnih 500 aplikacij. Za prvih 100 milijonov prenosov je potreboval dva meseca, mejnik 300 milijonov pa je dosegel 5. decembra, ko so nudili že več kot 10.000 različnih programov. Pri trenutnem tempu bo Apple za dosego magične meje milijarde potreboval še dobre tri mesece.

14 komentarjev

Trojanec zoper nelegalne prenose

Neowin - Na svet je privekal trojanski konj z imenom Troj/Qhost-AC, ki se prenareja, da je generator registracijskih ključev za znane programe. Tak način razširjanja ni nič novega, so pa posledice njegovega delovanja zelo zanimive. Seveda program ne vsebuje tovrstnega algoritma, temveč si je njegov avtor za cilj izbral osveščanje ljudi, da je prenašanje avtorsko zaščitenih datotek s torrenti po spletu prepovedano. Trojanec v datoteko hosts zapiše naslove treh popularnih strani s torrenti in IP-naslov 127.0.0.1, z čimer onemogoči njihov obisk z okuženega računalnika. Poleg tega odpre pojavna okna na zaslonu in zaigra melodijo downloading is wrong, medtem ko kakšne dodatne nesnage (spyware, maleware) ne naloži.

9 komentarjev

Deset najbolj piratiziranih iger

TorrentFreak - Na popularnem blogu TorrentFreak začenjajo z letnimi pregledi najbolj piratizirane programske opremo v iztekajočem se letu - prve so na vrsti igre. Prvo mesto si je z odločno prednostjo prislužila igra Spore, ki je dosegla zavidljiv dosežek 1.700.000 prenosov od svojega izida septembra, od tega pol milijona kar v prvih desetih dneh. Poleg tega cinično ugotavljajo, da je k temu dosežku pripomogla tudi zaščita DRM, ki jo je vseboval original. Na drugem mestu so zimzeleni The Sims 2 iz leta 2004 z dobrim milijonom prenosov v tem letu, sledijo pa Assassins Creed, Crysis, Command & Conquer 3 ter Call of Duty 4.

201 komentar