Forum » Navijanje » 3DMARK 2001SE build330
3DMARK 2001SE build330
The-B ::
QDi Advance 10b
20gb WD disk (5300)
Celeron 766@1150
256 SDR rama (133)
GF2 mx 400 (220/365)
Win XP
2642 3D-Mark(Default settings)
QDi Advance 10b
20gb WD disk (5300)
Celeron 766@1150
256 SDR rama (133)
ATI Rage 128 Magnum (90/90) Ker sm gf skuru..
Win XP
600 3d markov na ( 800x600, vse na najnižje)
Bom pa še jutri poročav ko dobim Radeona 9000pro
20gb WD disk (5300)
Celeron 766@1150
256 SDR rama (133)
GF2 mx 400 (220/365)
Win XP
2642 3D-Mark(Default settings)
QDi Advance 10b
20gb WD disk (5300)
Celeron 766@1150
256 SDR rama (133)
ATI Rage 128 Magnum (90/90) Ker sm gf skuru..
Win XP
600 3d markov na ( 800x600, vse na najnižje)
Bom pa še jutri poročav ko dobim Radeona 9000pro
BojlerTM ::
ecs elite k7s5a
athlon xp 1700+
512 ddr
ati rage 128 32mb
473 3dmarkov. beat that!
athlon xp 1700+
512 ddr
ati rage 128 32mb
473 3dmarkov. beat that!
"Salt?"
"Pepper?"
"Oh, it's...it's all right. I don't like you either."
"Pepper?"
"Oh, it's...it's all right. I don't like you either."
Thanatos ::
zanimivo je da imam še vedno drugi rezultat na tem forumu z GF2MXom, boljši od mene je samo en tip z DDR333 ramom in XP2200+, pa je bilo kar nekaj ljudi z AMDXPji za mano. Ja ni pomembna velikost pomembno je kako jo uporabljaš
Dami ::
Epox 8k5a2+
xp1700+
256MB ddr 2700
Baracuda4 40gb in maxtor D740 80gb
Hercules Geforce 2 Titanium
Win XP, detonatorji 30.82
4890 pik
Bo treba spravit čez 5k
xp1700+
256MB ddr 2700
Baracuda4 40gb in maxtor D740 80gb
Hercules Geforce 2 Titanium
Win XP, detonatorji 30.82
4890 pik
Bo treba spravit čez 5k
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
nero ::
Duron 800@1000 Mhz
Abit KT7E
384 SDR rama (133)
Leadtek GTS PRO 64MB
Fujitsu 8,4 GB
WinXP
3516 pik
Abit KT7E
384 SDR rama (133)
Leadtek GTS PRO 64MB
Fujitsu 8,4 GB
WinXP
3516 pik
Tic ::
Učeri zvačar sem prebiu mejo 9000 točk!
Athlon 1700+, 256mb rama pc 400 (delujoč 333) in radeon 8500 le.
Radeon je biu mal navit, pa proc na +2mhz fsb
Brez dodatnega hlajenja
Athlon 1700+, 256mb rama pc 400 (delujoč 333) in radeon 8500 le.
Radeon je biu mal navit, pa proc na +2mhz fsb
Brez dodatnega hlajenja
persona civitas ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tic ()
Tic ::
..use piše.... Drgač je pa built by ati. Sm jo s prvio pošiljko u slo kupu in je bla male maljone... Zdej nism zadovoln
Cilj mi je, da bom do konec tega leta dosegu 10k, z kompresorkim hlajenjem
Cilj mi je, da bom do konec tega leta dosegu 10k, z kompresorkim hlajenjem
persona civitas ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tic ()
exe ::
ga-7vrx
AXP 1500+ 1,33@1,54 GHz
256MB DDR
GeForce3 Ti200 128MB 175/400 @ 520/520
Win98SE
brez dodatnega hlajenja
Bobni prosim:
8023 3DMarkov
AXP 1500+ 1,33@1,54 GHz
256MB DDR
GeForce3 Ti200 128MB 175/400 @ 520/520
Win98SE
brez dodatnega hlajenja
Bobni prosim:
8023 3DMarkov
Both Nietzche and God are dead.
PeTe13 ::
SancoS 4 Life kaj pa se tako hvališ...
z malo slabšo konfiguracijo TB 1,2@1,44 in GF3 Ti 200(64 MB) dosegel 8450 Točk
z malo slabšo konfiguracijo TB 1,2@1,44 in GF3 Ti 200(64 MB) dosegel 8450 Točk
Capitalism stole my virginity!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PeTe13 ()
mzHektor ::
TB 1400@1500
K7S5A 256SDR
WIN-XP
29.42
GEFORCE MX 200 64MB 143/143@180/182
3DMark 2001se
1803
K7S5A 256SDR
WIN-XP
29.42
GEFORCE MX 200 64MB 143/143@180/182
3DMark 2001se
1803
exe ::
PeTe13:
plata?
frekvenca grafe?
nastavitve?
Moje nast:
1024x748x32, compressed textures, 2xAA, 24bit Z-buffer, D3D Pure HW T&L
plata?
frekvenca grafe?
nastavitve?
Moje nast:
1024x748x32, compressed textures, 2xAA, 24bit Z-buffer, D3D Pure HW T&L
Both Nietzche and God are dead.
exe ::
AGP voltage : 1.8V
DDR voltage : 2.8V
VCore : 2.0V
FSB 155 MHz
AXP 1500+ @ 1550 MHz
GeForce3 Ti200 128MB 215/510
1024x748x32, 32 bit textures, noAA, 24 bit Z-buffer, D3D Pure HW T&L
8742 3DMarkov
sam še novo hlajenje na grafo in mal modifikacij pa smo na 9k
lp Optimist™
DDR voltage : 2.8V
VCore : 2.0V
FSB 155 MHz
AXP 1500+ @ 1550 MHz
GeForce3 Ti200 128MB 215/510
1024x748x32, 32 bit textures, noAA, 24 bit Z-buffer, D3D Pure HW T&L
8742 3DMarkov
sam še novo hlajenje na grafo in mal modifikacij pa smo na 9k
lp Optimist™
Both Nietzche and God are dead.
PeTe13 ::
nastavitve: fbs 180
ram: DDR 333
EPOX z KT333 čipovjem
grafa 250/530
vcore 1,95
vmem 2,8
v 3D marku imam default nastavitve
ram: DDR 333
EPOX z KT333 čipovjem
grafa 250/530
vcore 1,95
vmem 2,8
v 3D marku imam default nastavitve
Capitalism stole my virginity!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PeTe13 ()
PassTrough ::
3DMark 2001 SE b330:
1024×768 32 bit color
NoFSAA
Double Frame buffer
Texture format DXT1
Z-Buffer Depth 24 bit
D3D Pure Hardware T&L
Win98se SLO
INTEL Celeron 1700 Mhz socket 478
MATSONIC 9047c+ ( INTEL 845D )
256 Mb DDR PC2100 Ram-a
MAXTOR 40GB 7200 rpm
HERCULES ATI Radeon 9000 128 Mb DDR TV-out (RETAIL)
" KARTICA NČ NAVITA IN POPEDENANA VSE PO DEFAULT-u "
Da jo navijem in popedenam javim nove rezultate!
7131 3DMark-ov
1024×768 32 bit color
NoFSAA
Double Frame buffer
Texture format DXT1
Z-Buffer Depth 24 bit
D3D Pure Hardware T&L
Win98se SLO
INTEL Celeron 1700 Mhz socket 478
MATSONIC 9047c+ ( INTEL 845D )
256 Mb DDR PC2100 Ram-a
MAXTOR 40GB 7200 rpm
HERCULES ATI Radeon 9000 128 Mb DDR TV-out (RETAIL)
" KARTICA NČ NAVITA IN POPEDENANA VSE PO DEFAULT-u "
Da jo navijem in popedenam javim nove rezultate!
7131 3DMark-ov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PassTrough ()
PassTrough ::
Zbrisal BY MYSELF - OPRAVIČILO VSEM ! PRVIČ !!!
lp Primož
lp Primož
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PassTrough ()
PassTrough ::
Zbrisal BY MYSELF - OPRAVIČILO VSEM !
lp Primož
lp Primož
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PassTrough ()
Tr0n ::
AMD XP 1800+
ECS Elite K7S5A Rev. 3
Infineon 256 MB RAM DDR
MSI GF4 Ti4200 64 RAM
Detonator 30.82
Windows 98SE
3Dmark: 9046
ECS Elite K7S5A Rev. 3
Infineon 256 MB RAM DDR
MSI GF4 Ti4200 64 RAM
Detonator 30.82
Windows 98SE
3Dmark: 9046
PassTrough ::
Thanatous, sej je že dolg časa jasn da HORSE pwer npr. procesorja in clock kartice nista prvinski faktor v raznih testih, tu je malo morje faktorjev, kompatibilnosti in tako dalje - skratka se strinjam s tabo !
lp Primož
lp Primož
bond007 ::
ERIKON: Lahk daš compare link na madonion strani, ker me zlo zanima, kok si tulk pik dobu - saj si skoraj 2000 pik boljši od najbolšega rezultata s celeronom in radeonom 9000.
PassTrough ::
bond007 sorry, bil je 2000 , v 2001 se pa se zdejle spravljam benchmarkat na default, pa še gor bom vrgu, se prav 7131 je bil 2000.
lp Primož
PS: preveč zaletav in površen z novo kartico !
lp Primož
PS: preveč zaletav in površen z novo kartico !
PassTrough ::
EVO ZDEJ PA ZARES
3DMark 2001 SE b330:
1024×768 32 bit color
NoFSAA
Double Frame buffer
Texture format DXT1
Z-Buffer Depth 24 bit
D3D Pure Hardware T&L
Win98se SLO
INTEL Celeron 1700 Mhz socket 478
MATSONIC 9047c+ ( INTEL 845D )
256 Mb DDR PC2100 Ram-a
MAXTOR 40GB 7200 rpm
HERCULES ATI Radeon 9000 128 Mb DDR TV-out (RETAIL)
" KARTICA NČ NAVITA IN POPEDENANA VSE PO DEFAULT-u
5409 3DMArkov
Zadnji driverji beta ...catalyst...9062
lp Primož
3DMark 2001 SE b330:
1024×768 32 bit color
NoFSAA
Double Frame buffer
Texture format DXT1
Z-Buffer Depth 24 bit
D3D Pure Hardware T&L
Win98se SLO
INTEL Celeron 1700 Mhz socket 478
MATSONIC 9047c+ ( INTEL 845D )
256 Mb DDR PC2100 Ram-a
MAXTOR 40GB 7200 rpm
HERCULES ATI Radeon 9000 128 Mb DDR TV-out (RETAIL)
" KARTICA NČ NAVITA IN POPEDENANA VSE PO DEFAULT-u
5409 3DMArkov
Zadnji driverji beta ...catalyst...9062
lp Primož
R@C@ ::
Dejte si pogledat tole:
AMD TB1000
256 DDR SDRam
Inno GF4 TI4200 (64)
In car sem ker imam 13551 TOČK
PS: Seveda se je 3DMark zmotil, saj bi moral pokazat nekaj čez 8800, toliko kolikor jih imam zares, sam hec je v tem da se je model programov kar zmotu no in je pokazal pr Lobby High detail nekaj čez 350FPS!
AMD TB1000
256 DDR SDRam
Inno GF4 TI4200 (64)
In car sem ker imam 13551 TOČK
PS: Seveda se je 3DMark zmotil, saj bi moral pokazat nekaj čez 8800, toliko kolikor jih imam zares, sam hec je v tem da se je model programov kar zmotu no in je pokazal pr Lobby High detail nekaj čez 350FPS!
slon ::
xp 1800+
ddr333 256mb
gf3ti200 250/500
winxp
det 40
epox 2+
8089 točk pri 1024*768*32
oz pri 175/400 6788 točk
ddr333 256mb
gf3ti200 250/500
winxp
det 40
epox 2+
8089 točk pri 1024*768*32
oz pri 175/400 6788 točk
AMD Ryzen7 5900x & MSI MAG 570x TOMAHAWK
& Asus TUF 3080 & 32 GB 3200MHz@3600MHz
& Samsung 970 Evo plus 1TB & LG 27GL850
& Asus TUF 3080 & 32 GB 3200MHz@3600MHz
& Samsung 970 Evo plus 1TB & LG 27GL850
PassTrough ::
Thantous, če imaš slučajno JOKER št. 110 pri sebi, odpri na strani 66 in v levem spodnjem kotu najdeš članek (v rdeče obarvan) z naslovom " NOVI DETONATORJI 40.41 IN NJIH GOLJUFANJE ". Ja ja številke niso vse, so pa tudi nekaj, še posebej če izražajo večjo vrednost; toda kaj če vse skupaj ostane na papirju v praksi pa.....!
lp Primož
lp Primož
PassTrough ::
Evo sem kr prepisal en odstavek članka:
Le nekaj dni pred zaključkom tega testisa so pri Nvidi dokončali novo generacijo šeferjev DETONATOR, ki so jih željni mrežni deskači kojci razgrabili. Po prvih testih so bili vsi evforični, kajti 3Dmark je pokazal OGROMNO razliko. Toda do nje je prišlo predvsem zato, ker so pri privzetih nastavitvah namesto bilinearnega filtriranja tekstur vključili le najbolj enostaven način, point filtering. Rezultat je bil skoraj deset odstotna pohitritev, a na račun obupne kakovosti slike....itd
In to ni prvič, da Nvidia goljufa, na netu krožijo razne poglobitve v Nvidiine gonilnike in tu se sprašujem čemu številke, praksa praksa, sicer mamo pa računala najbrž zato da lahko (igričarji seveda, da ne bo prišlo do pomote.)., da igramo špil gladko, pa moje osebno mnenje - da je slika kakovstna, kar pri Nvidii zaman iščemo že nekaj let, da o 2D sliki raje ne zgubljamo besed, oh ti naši večni " FILTRI " !!!
lp Primož
Le nekaj dni pred zaključkom tega testisa so pri Nvidi dokončali novo generacijo šeferjev DETONATOR, ki so jih željni mrežni deskači kojci razgrabili. Po prvih testih so bili vsi evforični, kajti 3Dmark je pokazal OGROMNO razliko. Toda do nje je prišlo predvsem zato, ker so pri privzetih nastavitvah namesto bilinearnega filtriranja tekstur vključili le najbolj enostaven način, point filtering. Rezultat je bil skoraj deset odstotna pohitritev, a na račun obupne kakovosti slike....itd
In to ni prvič, da Nvidia goljufa, na netu krožijo razne poglobitve v Nvidiine gonilnike in tu se sprašujem čemu številke, praksa praksa, sicer mamo pa računala najbrž zato da lahko (igričarji seveda, da ne bo prišlo do pomote.)., da igramo špil gladko, pa moje osebno mnenje - da je slika kakovstna, kar pri Nvidii zaman iščemo že nekaj let, da o 2D sliki raje ne zgubljamo besed, oh ti naši večni " FILTRI " !!!
lp Primož
Moonman ::
Asus A7V333
AMD 2000+
256MB Samsung PC2700
GeForce2MX @220/230 brez dodatnega hlajenja
3DMark2001SE default nastavitve
3740 točk
AMD 2000+
256MB Samsung PC2700
GeForce2MX @220/230 brez dodatnega hlajenja
3DMark2001SE default nastavitve
3740 točk
MrShadow ::
ELITE K7S5A
T-bird 1,2 ghz
60gb disk IBM
256 sdr RAM
Inno Gf4 ti4200 128mb
3D Mark 2001 SE : 8640 (-/+ 50)
T-bird 1,2 ghz
60gb disk IBM
256 sdr RAM
Inno Gf4 ti4200 128mb
3D Mark 2001 SE : 8640 (-/+ 50)
Tr0n ::
AMD XP 1800+ @ 2000+
ECS Elite K7S5A Rev. 3
Infineon 256 MB RAM DDR
MSI GF4 Ti4200 64 RAM (no OC)
Detonator 40.71 Beta
Windows 98SE
3Dmark: 10200
ECS Elite K7S5A Rev. 3
Infineon 256 MB RAM DDR
MSI GF4 Ti4200 64 RAM (no OC)
Detonator 40.71 Beta
Windows 98SE
3Dmark: 10200
m.i.h.a. ::
ERIKSSON: ti si prepisal samo tisto, kar nakazuje na goljufanje. Kaj pa oblika in nov dizajn gonilnikov, obilica nastavitev...
Povprečen igračar pa izgube kvalitete sploh ne bo opazil (kvaliteta pa tudi ni katastrofalna tako kot pišejo v Jokerju, nekje je pač potrebno pridobiti dodatne performanse). Eni se raje odpovejo kvaliteti slike in tako igrajo igre, katere se jim drugače zatikajo. Tisti z radeoni tudi ne morejo igrati vseh iger z polnimi detajli in polnem mehčanju robov, zato morajo zmanjšati ločljivost in stopnjo detajlov. Tako je tudi pri nvidii, če hočeš boljšo kvaliteto prestavi drsnik z anizotropnim filtriranjem do konca in povečaj dodatne nastavitve, seveda na račun performans. Kaj ti pomaga kvaliteta, če se ti igra nečloveško zatika, potem boš začel iskati druge možnosti, kako igro pohitriti.
Pa še nekaj obrni Jokerja 102 na stran 68 in si poglej goljufanje RADEONA 8500, nihče ni nedolžen. Večina folka sedaj samo še gleda koliko pik dobijo v markotu in to se proizvajalci kartic in pisci gonilnikov tudi zavedajo.
Povprečen igračar pa izgube kvalitete sploh ne bo opazil (kvaliteta pa tudi ni katastrofalna tako kot pišejo v Jokerju, nekje je pač potrebno pridobiti dodatne performanse). Eni se raje odpovejo kvaliteti slike in tako igrajo igre, katere se jim drugače zatikajo. Tisti z radeoni tudi ne morejo igrati vseh iger z polnimi detajli in polnem mehčanju robov, zato morajo zmanjšati ločljivost in stopnjo detajlov. Tako je tudi pri nvidii, če hočeš boljšo kvaliteto prestavi drsnik z anizotropnim filtriranjem do konca in povečaj dodatne nastavitve, seveda na račun performans. Kaj ti pomaga kvaliteta, če se ti igra nečloveško zatika, potem boš začel iskati druge možnosti, kako igro pohitriti.
Pa še nekaj obrni Jokerja 102 na stran 68 in si poglej goljufanje RADEONA 8500, nihče ni nedolžen. Večina folka sedaj samo še gleda koliko pik dobijo v markotu in to se proizvajalci kartic in pisci gonilnikov tudi zavedajo.
PassTrough ::
miha, sej se popolnoma strinjam s teboj, to je bil samo moj odgovor, ker je bilo nad mojim postom čutiti "KLANIZIRANJE" GeForce + Ati-, drugače pa mi je vse to jasno, hočem le reči da tudi 4000 markcov npr. 6000 ali 10000 ne pomeni nobene bistvene prednosti saj vse kar je nad 3000 že nekako pomeni zadovoljivo igranje za naše oči, ne vzeti moj post za kritiziranje, je pač samo odgovor na HE HE itd. Pa sovražim KLANE oz. tabore, kot so npr. 3dfx, geforce, ati itd....kot si že rekel vsaka karta ima svoje dobre in slabše lastnosti samo če že posedeuješ eno od teh ne pljuvaj čez drugo, samo to sem mislil !
Pa lep pozdrav in lep dan še naprej !
Primož
Pa lep pozdrav in lep dan še naprej !
Primož
exe ::
7VRX
AXP 1500+ (@1,6 GHz)
256 MB DDR
GeForce 3 Ti200 128 MB (263/527)
Omega 1.1.82
Win 98SE
Dodatn hardware:
- doma narejen cooler za kartico (Aluminij)
- modificiran 80x80 vent z Speed 600 elektromotorjem (cca. 9000 RPM)
- dva 120x120 venta na stranici
Pa še nastavitve:
fsb 160
ddr voltage: 2.7V
agp voltage: 1.8V
vcore: 1.95V
In rezultat:
9013 3DMarkov
AXP 1500+ (@1,6 GHz)
256 MB DDR
GeForce 3 Ti200 128 MB (263/527)
Omega 1.1.82
Win 98SE
Dodatn hardware:
- doma narejen cooler za kartico (Aluminij)
- modificiran 80x80 vent z Speed 600 elektromotorjem (cca. 9000 RPM)
- dva 120x120 venta na stranici
Pa še nastavitve:
fsb 160
ddr voltage: 2.7V
agp voltage: 1.8V
vcore: 1.95V
In rezultat:
9013 3DMarkov
Both Nietzche and God are dead.
m.i.h.a. ::
ERIKON: vem, saj ne gra za to, da kritiziram, ampak moti me, da sedaj trenutno pljuvate po nvidii in njenih driverjih (kateri še niso potrjeni in so tako rekoč še beta), druge firme niso pa nič boljše. Vsak se pač proba znajti po svoje s ciljem,da pridob kupce. Vseskozi gre za tekmo med proizvajalci in že tistih nekaj procentov več v 3dmarku lahko povzroči, da se marsikdo odloči za nakup te kartice, v tem primeru je drugi proizvajalec poražen in je prisiljen iskati nove poti, kako svoj izdelek zopet prikazati kot tržno zanimiv in obrestljiv. Po drugi strani pa se nekajletno piljenje enga čipa lahko izkaže kot dobra poteza -> primer RADEON 9700 Pro, kateri je bil "dolgo" pričakovan in je res dosegal obljubljene hitrosti (več ali manj). Enako je z nvidio in njenim NV30 le, da tukaj še ne vemo kakšne hitrosti lahko pričakujemo. Po izidu pa bo spet ATI poražen (ni nujno) in si bo pomagal drugače (z driverji ali novim in težko pričakovanim čipom). To je začaran krog, kateremu še lep čas ne bo konca in prav je tako, ker je vsetu računalništva potrebna konkurenca, da so izdelki dostopni tudi navadnim smrtnikom po nižji ceni.
m.i.h.a. ::
Thanatos: po moje, da res pretirava ker, če ima res motorček SPEED (pač eno ime v modelarstvu), potem lahko doseže še veliko večje obrate (s tem najbrž ne, drugi motorji tudi do 34 000rpm in več). A to so modelarski motorji namenjeni za modele in povzročajo prav nadležen piskajoče- cvileč zvok, takšni motorji se še posebaj grejeo in če ne urediš hlajenja še za motor ga boš lahko kmalu vrgel v smeti. Bolje je imeti malce večji a počasen vent, kateri delo opravlja tiho, kot pa mini turbino, katera premika komponente v ohišju in kruši omet na steni. Vsak ima svoj okus in svoju logiko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m.i.h.a. ()
Thanatos ::
9000 rpm se mi zdi popolnoma mogoče, sancos pretirava s hitrostjo venta. Raje bi kakšnega večjega gor dal.
exe ::
ja sej vseh obratov tak ne naredi, ker je turbina preveč obtežena (preveč se je tresl pa sm par M8 matic gor prlimu) drgac pa tut ne laufa na 6.8V za tuk ko je narjen ampak na 4.2V ker mi transformator trenutno ne more dozirat več (-> polnilc za GSM), pa še če bi na kej velik več laufu bi blo mal preglasn
lp SancoS
p.s.: ka ve kdo kuk je najbolš 3dm score z gf3 ti kartico, če ne pa dejte pls pogledat (jst ne morm) pa postat
tnx
lp SancoS
p.s.: ka ve kdo kuk je najbolš 3dm score z gf3 ti kartico, če ne pa dejte pls pogledat (jst ne morm) pa postat
tnx
Both Nietzche and God are dead.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slo-Tech 3D Team: 3D Mark 2003 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Navijanje | 93350 (45288) | Shark-357 |
» | Slo-Tech 3D Team: 3D Mark 2001se (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Navijanje | 72369 (25549) | Shark-357 |
» | Opty 148 + X800GTO^2@16PPOddelek: Navijanje | 2240 (1712) | Moonman |
» | Premalo pik?Oddelek: Navijanje | 1516 (1354) | [_MW_] |
» | Flešanje gf4 420??? (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 4034 (3291) | Keki |