» »

benzin 95 vs 98

benzin 95 vs 98

ferdo ::

Doma imamo debato, in eni vstrajajo da je za avto l.98 mazdin motor 1.3l 64KM deklariran samo 95oktanski benzin...

Jaz sem drugačnega mnenja, in mislim, da se lahko takna oba tipa benciskega goriva....

kdo ima prav...
v specifikacijah "tehnična navodila", ki so poleg servisne knjige je napisan 95benzin.... grem pogeldat za detajle...


sodelavc v svojega FIAT Tipo 1.4l l93 tanka 98oktanski benzin.. pravi da bolš gre in manj porabi...

Lith ::

blo je tako, da je v 98 bencinu bil dodan svinec (Pb), zdej pa ni več (že ne vem kolk let) in je po moje tut vseen kaj tankaš, res pa 98 daje malo več moči motorju in mogoče posledično zaradi tega manj porabi - gre pa vseen bolj z 98 kot pa 95 (sam sem probal, pa s 95 ne gre več kot 190, z 98 pa je šlo ene 200 več ne)
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤

stromar ::

To smo ravno pred kratkim jemali pri kemiji

Copy paste z enga referata:

Kvaliteta motornega bencina je odvisna od njegove moči, od tega, koliko je možno stisniti zmes njegovih hlapov in zraka v avtomobilskem motorju brez samovžiga.
Bencin je boljše kvalitete, če je sestavljen iz spojin z močno razvejanimi molekulami, saj se stiskanju manj upira.
Kvaliteto motornega bencina določajo strokovnjaki na osnovi stisljivosti zmesi hlapov bencina in zraka za določen bencin. To primerjajo s stisljivostjo zmesi hlapov izo-oktana in zraka (npr.: oktanovo število 93 ima bencin, ki se pri stiskanju obnaša tako kot mešanica 93% izo-oktana in 7% heptana).
Če je bencin slabo rafiniran, navaden, pogosto slišimo ropot v motorju. To pomeni, da motor slabo deluje, ker se bencin slabo vnema. Zaradi tega mu dodajamo razne primesi, da bi izboljšali njegovo delovanje in kvaliteto. Tak bencin imenujemo visokooktanski in se danes v avtomobilizmu velik uporablja.


Nevem kolk je kaj to točno, ker kot se jaz spomnim, gre za to, da se bencin ne vžge pred tem ko preskoči iskra. Mislim da nebi smelo bit dost narobe, če tankaš 98

Vikking ::

bencin je odvisen od kompresijskega razmerja. Višje oktansko število pri višjih kompresijskih razmerji... se pravi, da če imaš nizko kompresijsko razmerje je bolje tankat 95 sicer lahko pride pri uporabi 98 oktanskega do klenkanja (in je potrebno nastavljat motor da do tega ne pride).

Drugače pa je treba le pazit če avto potrebuje osvinčen bencin, takrat je potrebno dodajati aditiv, zaradih sedežev ventilov, ki so narejeni iz mehkega materiala (pri starejših avtih) in je potrebno da se svinec redno nalaga tam da ni klenkanja in obrabe... sicer nekateri ne dodajajo aditiva (lastniki jugecev) kr jim pa je čist vseeno, in so tko rezervni deli poceni, pa če dodaš aditiv vsakemu tretjemu tankanju je čist zadost, pa še 95 tankaš, vendar se občutno pozna pomanjkanje moči avtomobila!

Če pa tankaš neosvinčenega, ti bo avto pri višjih oktanih verjetno bolje letel, kot pri nižjih oktanih k se ceneje pelješ!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

100 oktanski bencin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110204 (8957) Blinder
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16443943 (23593) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339180 (34303) Pithlit
»

100 oktanski bencin in starejsi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10416042 (14133) JanK
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312342 (10727) OmegaM

Več podobnih tem