» »

Fuč katalizator ali???

Fuč katalizator ali???

«
1
2

perci ::

Danes sem peljal avto (renault clio, december 1996) na tehnični pregled in po pričakovanjih nekaj ni bilo ok.

Vse vozne lastnosti so brezhibne, celo daleč nad pogoji, problem pa je v izpušnih plinih.

V povišanem prostem teku (2200-2800rpm) je namreč Lambda vrednost previsoka.

Zdej me pa zanima, če se kdo tule spozna na te zadeve in mi lahko kaj svetuje, ker jasno ne bi rad premoženja zapravil.

Klical sem na Real pooblaščeni servis, kjer mi je serviser, rekel, da je po vsej verjetnosti kaj s filtri, izpušnim sistemom itd in da je malo verjetnosti, da je kaj narobe s katalizatorjem ali lambda sondo.

Zanima me kakšno ceno popravila lahko pričakujem v najboljšem primeru?

Na zadnjem servisu je bilo od zadev, ki bi bile morda povezane s tem menjano:
-olje
-svečke
-filter olja

To je bilo cca 10k kilometrov nazaj.

IceIceBaby ::

Možnosti je prevej. Lambda sonda, izpušni sistem, katalizator... Najboljš da greš na servis in ti nardijo diagnozo. Boš dost bolj natančno zvedu kaj je narobe ker tkole po netu ugibat je brez veze.

NewLife ::

Imam isti problem (renault clio, december 1994). Če imaš 2 hand avto poglej, če ti niso izklopili lambdo sondo. Če je lambda fuč avto cuka (močno) --> jaz imam to zadevo izklopljeno - pol je OK - kuri mi pa verjetno 1 dcl več bencina).

Sem se pozanimal za cene:

Sonda - cca 17 000 sit (original cca. 28 000)
Katalizator - cca 75 000 (original 90 000).

Katalizator ima baje 'življensko dobo' za okoli 100 000 km.

Gavran ::

Nasvet starega avtomehanika: avto pripelji na meritve tako vroč, kot je le mogoče. Po njegovem nasvetu je šlo že marsikaj skozi. Najprej dvigneš karton, nato se voziš kakšne pol ure s povišanimi obrati (prestavo niže) nato pa direkt na meritev. Poročaj.

Dr_M ::

ce kupis univerzalni katalizator te pride cca 30.000 sit. drugac pa sondo ni prevec dobr izklaplat. bols da jo zamenas.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

stromar ::

Ok tako je s katalizatorjem:
Katalizator odpove, če avto kdaj vžgeš na zalet, če motor noče vžgat in ga poskušaš večkrat vžgat, pa noče.......v glavnem ne sme priti bencin vanj. Druga stvar je da ne smeš nikoli dat niti malo osvinčenega bencina itd.

Na servis pojdi s toplim motorjem, ker mrzel katalizator ne opravlja svoje naloge.

Ok tudi nekaj je še... katalizator ponavadi odpove nekje nad 75.000 prevoženih kilometrih. Če avta ne forciraš preveč, vožnja pod polnim gasom po avtocesti itd... zdrži tudi 200.000 km. V mojem primeru ima Fiat Punto 140.000 km in je emisija 3x pod dovoljeno.

perci ::

Avto ma 100k kilometrov, vžigal ga nikol nisem na zalet, osvinčenega bencina ni blo notri, avto je pa bil segret (20 minut vožnje), pa še un model ga je kar ene 5 minut matral pri povišanih vrtljajih, da bi se segrel, pa vseeno ni pomagalo.

Pa ne morem verjet, vse vrednosti so OK, samo lambda je previsoka.

kst: pooblaščenim serviserjem ne zaupam preveč, ker še predobro vem, da menjajo dele kar pošrek in šele pri petem zamenjanem delu zares ugotovijo, kaj je z avtom narobe. Vsaj z Realom mam take izkušnje. Nepooblaščeni pa verjetno nimajo teh merilcev izpuha.

Sicer pa sem sedaj prišel do drugačne rešitve problema :D .

wince ::

Na tehnicni obvezno z vrocim (ne toplim ;) ) avtom pa ene parkrat preden ga peljes noter gas do konca :D !!! mi je sla R21 skozi z original katalizatorjem in 230000+km...
o serviserjih... peljali twingo-ta na servis (olje, svecke, filtri, lonec in nateg za 70k sit) in pripravo na tehnicni in ti pol model izjavi "ja bo treba na pucanje šob (20-30k sit) ker ne bo sel skozi pri visjih obratih" caki malo pi 50000km :\ no pol sel na tehnicni z segretim avtom in je bil krepko pod dovoljenimi mejami... predvidevam, da so tipi "malo" idioti in merijo na hladnem avtu in nategujejo stranke... ;((

LP pa srecno

PS:pred delavnico kjer pucajo šobe pa guzva avtov...

Dr_M ::

wince: da bi jim jeb* mater, ane ;(( :\
serviserji zdej v tem vidjo easy money.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

perci ::

Ja, nategujejo kot psi, sej zato mi je pa zorpno tja vozit avto - za navaden servis ga raje zapelješ k lokalnemu znalcu (po možnosti fušarju ;)) - za kaj več pa jebi ježa oz. pripravi kondom v rit.

Dr_M ::

no tut odvisn kok je star avto. ce je se v garanciji ga je dobr furat tja na servis.mogoce tm do ene 5 let, pol dalje pa ne vec. se pa tut razlikujejo cene po uradnih servisih. moj fotr je kio furu nekam u kranj, kje so bli za 1/3 cenejsi kot pa kle v Lj, pa se svoje rezervne dele si lohk prnesu da so ti jih ugradil in useen postemplal servisno knjigo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

perci ::

jah, moj je 7 let star, vedno redno servisiran pri pooblaščenih serviserjih, sam odkar sem nazadnje plačal 85k (prej vedno okoli 20,25) za redni servis ne grem več na pooblaščenga. Ajde, res je jermen menjal, sam tist stane manj kot 40k, kje se je se ostalih 45 nabralo??? Kr ene bedarije, menda nobena žarnica ni delala, 3,5k mi je sam za tekočino za pranje šip računal??!! Ne bi rekel, da bi mi dal še 20 litrov za sabo, sam jo je nafilal sam v posodo. Kje je tu kultura?

Drugač sem bil zlo zadovoljen z onim servisom v mostah, sam kaj, ko več ne eksistira ;(. So bli pa res prijazni, korektno so opravili svoje delo in niso velik zaračunali - pač pošteno opravljeno delo. Drugje mam pa filing da bi te res samo na vsakem vogalu radi nategnili. Mene ne bojo več. Še od prejšnjič preveč peče.

wince ::

Serviserji tak al tak nategujejo ko nori... sej ce bi sel sam delat isti servis na twingota in sel dele nabavit v Trst bi prihranu sigurno najmanj 20k sit :\ za 21 pa tako al tako sraufam vse sam razen kak jermen al pa nosilec motorja, ki drgace te oskubijo, da ti ni nic jasno :(
Pa ko vidis kako delajo (in kako "sposobni" so nekateri) na teh servisih se ti kar zelodec obrne...

SkIDiver ::

Servisi tako al tako sam izkoriščajo. Groza, dobesedno! Pr nas to kr doma v garažo pa kluče v roke pa akcija. Če veš kaj in kako prjet ni nobenga problema. Od pooblaščenih serviserjev se pa sam križam. Filter za zrak bi mi radi prodali za mondeota letnik 93 po ceni 8 tisočakov!!! Kaj so nori?! Fiaamovega dobim za 2,5k in ga dam sam notr. Svečke da te glava peče 25k!!! V avstriji ti jih dajo z nasmehom ter sežejo v roko za lepih 8k (pa še free prevoz tja in nazaj imam )seveda so original, ker na druge kr noče dobr delat avto. Splošna groza! Pol bi pa še radi za eno prednjo luč okoli 70k pa sem jo dobil za svetlih 35k original novo!!! Jz ne zaupam nobenmu. Šraufarija doma, kar se pa doma ne da pa ljudem, ki se s tem ubadajo. Elektrika, klima, vulkanizerstvo in podobno.

Brane2 ::

Se mojih nekaj izkusenj. Moja Astra je ze v letih in sem se letos zaradi moznih komplikacij s katallizatorjem namesto sredi januarja 2004 odpravil na tehnicnega ze sredi decembra, da si zagotovim cimvec casa za reakcijo v primeru komplikacij, ki sem jih pricakoval.

Po opravljenem pregledu me je zabrisal na izpusnih plinih. Ni mi vedel povedati kaj je narobe in premogel je edino nasvet, naj se oglasim na pooblascenem sservisu.

Nekaj kratkih klicev Trobca me je streznilo.Tip mi je hotel opraviti racunalniski pregled masine in po potrebi zamenjati katalizator (144 kSIT), lambda sondo (35 kSIT)itd.

Nepooblasceni servisi ti sicer zamenjajo katalizator za drobiz, vendar ne garantirajo za koncni ucinek, samo za katalizator. Izpusni sistemi Novak mi je ponudil zamenjavo katalizatorja za tistih 40 kSIT, a lambda sonde ni imel na zalogi.

Na zacetku sem padel, ker sem imel prevec CO in O2 v emisijah, po zamenjavi katalizatorja je bil problem samo O2. Kot si jaz to predstavljam, je verjetno fuc se lambda sonda (O2 senzor v izpuhu) in masina vlece prevec zraka, zato ostaja v izpuhu precej O2. S tem se ni nic narobe za okolje, vendar O2 povzroca korozijo v katalizatorju.

Tip me je "spustil skozi"- vendar sedaj vem, da moram zamenjat se sondo (mam zegen, tocno tip za mojo Astro je 8+ kSIT, drugace je 30 kSIT) in preverit, ce mogoce v sesalni veji ne pride zrak noter mimo regulacije in filtra. To bom takoj, ko se malo segreje, zdaj ne mislim sraufat po tem mrazu.

V glavnem, pojdi na pregled precej pred registracijo in ce pades na emisijah, si poglej vrednosti (saj ti jih zapise na pildek) in ga povprasaj, katera je nad mejo.

To bo tebi in serviserju dalo hint, kaj je treba menjati.

Drugace je pa tudi veliko odvisno od motorja. Motor, ki je pred generalko in kuri olje, bo z oljnimi ostanki packal tudi katalizator, ki zato ne bo zdrzal niti pardeset tisoc km. Poleg tega lahko tak motor ne pride skozi pregled kljub zamenjavi katalizatorja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

HudPes ::

Pozdravljen,
napisal si precej izčrpen post, vseeno pa me še zanima kakšen motor ima tvoja astra in koliko kilometrov imaš ? Sam imam l.93 1,6i 150k km. Kuri mi tam povprečno 6-7l, olja mi ne kuri nič.Verjetno lahko ravno tako računam na menjavo katalizatorja. Nekaj se je govorilo da naj bi moral imeti katalizator A-test, sicer naj te spet ne bi spustili na tehničnem. Imaš sicer še kakšne težave z avtom,...
Lp

Brane2 ::

Moja Astra je l 94 imam pa IIRC 166 k km. Motor je 1.6 i z mocjo 52kW (osemventilski)

Na tehnicnem ga ne zanima "atestiranost" tvojega katalizatorja, tega sploh gleda ne. Zanimajo ga le emisije in neatestiran crap lahko pac ne deluje dovolj dobro za EU standarde in tako lahko tudi z novim katalizatorjem pades zaradi preslabega delovanja katalizatorja.

Kot sem uspel zvohat, vdelujeta Laus in Novak atestirane katalizatorje, ki jih dobavlja I.S.T. Katalizator sam je cca. 30 kSIT, tip (Novak) mi je vzel nadaljnjih 10 kSIT za montazo. Ko je bil avto ze gor sva videla, da je vsaj drugi lonec ze pri koncu pa tudi prvi ni bil dalec, zato sem zamenjal se oba lonca (+24 kSIT)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Z Novakovo storitvijo sem naceloma zadovoljen. To bi sicer sel delat sam, ce bi imel solidno garazo, MIG varilni aparat itd.

KTr1sk ::

Moj Clio 93 letnik pa nima katalizatorja (baje) je še stari model 1.2 RN na "zaug" no pred parimi dnevi sem pa menjal mašino in zdaj imam 1.4 motor pravtako na "zaug" ampak gre avto neprimerno boljše, razlika ogromna, (80KM), ampak zanima me (če je kakšen mehnik tu), če se bi še bolj poznalo oz bi bil bolj močn motor če bi tud "fergazer" menjal da bi dal od 1.4 gor, kakor je mašina, ker zdaj imam na 1.4 mašini od 1.2 fergazer gor in me zanima ali je kaj drugačen oz ali mogoče ima samo kakšno drugačno "dizo" v fergaerju ali je treba cel fergazer menjat...no itak pa bom to zamenjal čez kakšn mesec al pa dva, če bom sploh kje dobil star model "fergazerja"....thx za odgovore...
lp
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

kekz ::

Kateri katalizatorji imajo 100.000 km (in celo manj) življenske dobe? 8-O

Moj avto je 1994 letnik in ima malo pod 300.000 km. Velikokrat vžigan tudi "na zalet".
Ravno prišel skozi tehničnega. Sem malo pobaral, kako je s plini, pa so dejali, da po rezultatih sodeč bo katalizator zdržal vsaj še enkrat toliko. Vozim pa japonca.

No, pa motorja tudi ni še nihče nikoli odpiral, sklopka še original, elektrika in elektronika še vsa deluje brez nevšečnosti. Svečke sem menjal samo 2x (vsakih 100.000 km), zavorne ploščice tudi tam nekje in na 200.000 diske. Avto tako zanesljiv, da se še zdaj upam samo vsesti vanj in peljati v Hamburg, če je treba. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

Gogo ::

Še jaz bom dodal mojo zgodbico.
Na Hrvaškem sem pomotoma tankal Super 95 v Pežo 307. Mislite, da mi je šel katalizator, ker v Super 95 je svinec, ali pa se motim?

LP
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|

Dr_M ::

uf...osvincen bencin se pa ze dolg ne toci vec v nasih krajih in okolici...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Gogo ::

Sem šel malo raziskovat in našel tole:
INA Super 95
Bezolovni motorni benzin iste oktanske razine kao i BMB Eurosuper 95, ali koji u nekim svojstvima odstupa od Eurosupera; sadržaj sumpora je veći u ovoj vrsti benzina. Mogu ga koristiti stariji tipovi automobila i automobili koji nemaju ugrađen katalitički uređaj za pročišćavanje ispušnih plinova, a koji zahtijevaju ovu oktansku razinu (IOB/MOB = 95/85).
Sem se kar odahnil. :D
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|

Brane2 ::

Po moje je crknil katalizator. Sicer pa zdaj itak nimaš več kaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Gogo ::

Bom peljal na AMD, da mi izmerijo izpušne pline, pa bom videl.
Mislim pa, da katalizator ni fuč, ker ni svinca v benzinu, vsaj po Ini ne.
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|

Brane2 ::

Se mislu,d a govoriš o svinčenem 95.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Gogo ::

ne, ne, o Super 95 od INE govorim. Na črpalki so mi rekli, da ima svinec a na srečo ga nima.:D :D
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|

kekz ::

Stari osvinčeni super je bil 98 in ne 95.
Normal pa osvinčeni 87, neosvinčeni (ki se žal ne prodaja več. Le zakaj ne?) pa 91.
Hrvati so omeli enaka oktanske vrednosti (kot po celi Jugi).

OZZY ::

Ni rečeno,da je katalizator ampak je lahko samo lambda sonda fuč. Samo to tko al tk menjajo kot v starih asih..po občutku.....Če pa prej delao diagnozo, kaj je fuč pa tud računajo par ur...

Glede menjave: Mojemu frendu je tud pokazal prevelike izpušne in mu je na servisu zamenjal prvo katalizator nato lambdo na koncu pa je ugotovu, da je nekaj z računalnikom in je le ta pošilajl napačen info...I suma sumarum...frenda je ocural za skroraj 200 jurjev. Sam problem z računalnikom pa je rešil za 20k...A se diagnoza splača in da ti uredijo s prve...po mojem ja.
Go with the flow.

Brane2 ::

MIslim, da ti precej lahko pove že ta papir, ki ga dobiš na tehničnem.

NAto seldi malce brskanaj z Googlom in Wikipediji, pa imaš odgovor, kaj bi bilo lahko narobe.

Pri meni je tako, da je sonda poceni in stem ne kompliciram. Če se mi zazdi, da bi lahko bila ta vzrok, dam pač 10k za sondo in jo v 5 min zmontiram sam.

Če se izkaže, da je vzrok vsaj še nekje drugje, jebat ga, itak ni mogla bit prav daleč, če že ni bila slaba, teh 10 kSIT bi mi pa avtomehanik zaračunal že samo zato, ker je dvignil havbo.

Katalizator se ne splača menjat sam, potem pa ostane še bolj malo možnih vzrokov. Lahko gre kje za kako počeno cev v izpuhu ali pa napako v krmiljenju, kar pomeni računalnik ali pa kak senzor, napako pri vbrizgu in to je to. Vse ostalo je sicer možno, a vsaj po mojih izkušnjah manj verjetno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Vikking ::

Ti najdi mehanika ki ti je rekel da so filtri za zamenjat, pa ti potem naj peljal avto na tehnični pregled.

K vsak mehanik bo pameten, boš menju filtre, pa ne bo-to, boš menju katalizator, bo pa sonda.....

Brane2 ::

Filter za zrak lahko zamenjaš sam. Kolk te pa stane ? 3 kSIT ?
Itak ga je dobro periodično zamenjat, kar vsi radi pozabimo in padec na emisijah so dobra priložnost.

Saj če je bil nedavno zamenjan in če je videti deviško čist in se ne praši od njega niti malo, ko potolčeš z njim ob kako steno, potem bi to mogoče preskočil, sicer pa bi ga zamenjal.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Sploh pa, če uletiš ponj pri kaki štacuni, kot je IST, ki ima velik parking, ponavadi nezaseden, ga lahko pred štacuno zamenjaš sam.

Uletiš v štacuno, vprašaš za filter za svoj avto, tip omeni, da ima tri različne modele in da ne ugibata skupaj po letnici avtomobila, odkorakaš ven, dvigneš havbo, vzameš filter ven, z njim pomahaš tipu pred nosom in rečeš "rabim takega". Tako lahko tudi takoj tam na avtu vidiš, če zamenjava paše. Starega rukneš v kontejner in se odpelješ. Vse skupaj prej kot bi rabil, da na pparkingu mehanika najdeš prost plac. Kaj šele da bi tip to zamenjal. Tega valjda ne more takoj. Kaj bi ti sicer zaračunal ? 300 SIT za uporabo parkinga in recimo 500SIT za tri glupe nasvete ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Jasno, da boš prej doma pogledal, kako se filter sploh sname. Pri nekaterih avtih moraš za to odviti vijat ali dva.

Pri meni gre z roko- tri ali štiri klipsne so za to.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Pri mojem starem renaultu (prejšnji avto) si moral podreti skoraj pol mašine za zamenjavo zračnega filtra.
To so tako dobro naredili, pokrov si lahko odvil, ampak je bil filter prevelik in premalo prostora, pa ni šel ven (ali not), zato si moral sneti celo ohišje filtra. Če si hotel sneti ohišje filtra, si moral prej odstaniti cel kup napeljave in pokrovov. ;(

No, saj pri ženinem zdajšnjem avtomobilu imam podobne težave z oljnim sploh bencinskim. Tega še sploh nisem menjal, ker se mi ni ljubilo toliko razstavljati. :O

Azrael ::

Oljni filter moraš menjati pri vsaki menjavi olja ali pa je sama menjava olja precej brezvezno dejanje. Razen, če je lažje in ceneje zamenjati kar celo mašino, kot filter za olje?

V filtru je od 1/2 do 1l olja, ki pri menjavi olja jasno ne steče ven in v njem ostane ta količina starega olja. In tako tak oljni filter ne dela drugega, kot da umaže novo olje.

BTW Oljni filter se prej ali slej zamaši in smeti v olju tak filter spušča mimo v motor po by-pass vodu. Na olju in filtrih ni za šparat, ni se potrebno zgledovati po večini naših servisov.
Nekoč je bil Slo-tech.

Brane2 ::

Da ne govorimo o tem, da te neko polsintetično olje stane 4 KSIT za 5L, filter pa mislm da 1KSIT ali še manj, vsaj za mojo Astro.

Zakaj ne bi zamenjal še filtra ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Go-ahead ::

Danes so pa mene vrgli na tehničnem. Slabi izpušni plini.
Vozilo Citren Xsara l 99, 140.000 km. Zopet naj bi bil vzrok v katalizatorju in lambdi.
Imate kakšne nove možne vzroke.?

Azrael ::

Sklumpana mašina, ki popije skoraj toliko olja kot bencina?
Zamašen zračni filter?
Fuč svečke?
Nekoč je bil Slo-tech.

dzinks63 ::

Avtomobilski motor moraš od časa do časa dober preterat, da se katalizator dodobra pregreje in spuca iz sebe nastalo nesnago. Če se boš vseskozi vozil kot po jajcih z nizkimi obrati, mogoče celo na krajše razdalje, da bo avtomobil še pod zavgom delal in sploh še na delovno temperaturo ne bo prišel, potem se ne čudit zakaj katalizator crkne po zelo kratkem času.

xabre ::

90% vzrokov za neustrezne izpušne pline je neizpraven izpušni sistem. Če izpuh čisto malo pušča, se to takoj pozna na meritvah.

;-) ::

Jaz sem tudi paden na tehničnem na izpušnih plinih. Tam mi je tist mehanik rekel naj grem mal se vozit v visokih obratih da se avto dobro zagreje in naj pridem nazaj sem šel kakih 20km naredil sem pa tja še 1x tja pa je bilo ok.

Ponavadi tukaj ne komplicirajo (slov.bistrica) pri starejših avtomobilih. Tudi pri lučeh ne (spusti drugega naprej pa tud tebi napiše ok)... je pa res da je bolje pri lučeh za tvojo varnost da si priskrbiš.

perci ::

Hehe, kera stara tema.

No, tistega kliota jst potem nisem rihtal, ampak sem pac na tehnicnem dal tistih 5k SIT "dodatka" za izpušne pline. Tako sem registriral dvakrat, tretjic sem pa pred registracijo dal porihtat avto in je prisel skozi. Ampak komaj oziroma ga je moral kar šponat, da ga je spucal. Fora je namreč, da se pri mestni voznji in veliko kratkih voznjah katalizatore res zapaca. Se je treba vsake tolk na avtocesto zapeljat in v ga v četrti mal spucat.

Hvala bogu sem zdej zamenjal ta francoska jajca in imam italijana - zakon.

Spajky ::

Moj 16Let favorit Škodilak na super95 bezolovnjak: dimljenje (Co2) 2,8 (dovoljeno do 3,5 za karburator mašine); z dodatki (1 promil acetona >99% + 1/4 promila Dvotaktola-2T olje) pa samo 2.1 ... Šparam bencin in mašina lepše teče :-) ; nobenih lambda sond in katalizatorjev :D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Go-ahead ::

CO ja je v minimumu 2x preveč , pri povečanem minimumu pa 4 krat.
Svetujejo mi menjavo lambde. cena 200 EUR !!!!

El Barto ::

Če se voha bencin iz izpuha in če precej poije, potem pač zamenjaj lambdo. Mogoče kakšen izlet po avtocesti preden greš na tehničnega tudi nebi škodoval.

Še boš menjal se pa pozanimaj za proizvajalca originala in poglej še za ceno direktno od proizvajalca (prepakiranje se ponavadi drago plača).
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

;-) ::

spajky nič ne prišparaš z acetonom

Spajky ::

Seveda da ne, zato ga pa kupujem in si z njim pucam lak z nohtov na nogah :D ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

;-) ::

Šparam bencin in mašina lepše teče
?

JohanP ::

Preden greste registrirat avto, ni priporočljiv obisk avtopralnice. V zadnjo cev se nateče toliko vode, da zna vse skupaj precej pokvarit rezultat, tudi če se trudiš z segrevanjem motorja.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katalizator ali premalo ogret avto?

Oddelek: Na cesti
293267 (2330) šernk
»

vpliv motornega olja na izpuh

Oddelek: Na cesti
212331 (1727) WizzardOfOZ
»

Fiat Punto 1.2 2003 letnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9417377 (13484) Spajky
»

Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10828188 (17481) MrBrdo
»

Dodajanje acetona h gorivu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18922287 (13948) Pyr0Beast

Več podobnih tem