Prijavi se z GoogleID

» »

Dodajanje acetona h gorivu

Dodajanje acetona h gorivu

strani: 1 2 3 4

Spajky ::

Mogoče bi mu znalo škodit na dolgi rok, saj IMHO ne zgori popolnoma, vendar je po drugi strani katalizator manj obremenjen z nezgorjenimi ogljikovodiki in CO in Co2, če ga uporabljaš v kombinaciji z acetonom; pa tudi 1/4 promila je tako zelo zelo malo, da je IMHO zanemarljivo.

Glede dodatkov olju v motorju, pa se splača vlit MotorUP not, ki se ga je dalo pred leti nabavit preko "Top Shop"-a; sicer ni bil poceni a zadeva res funkcionira (sam nehote izprobal, ko sem vozil praktično brez olja v motorju, pa ni zaribala mašina, niti se pregrevala ... bom probal zdej enkrat še dobit spet eno flaškico 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Dr_M ::

Ja MotorUp je biu res kar uredu. Fotr je ga ene 2x dodal k olju in je motor res zelo tiho delu in precej bolj mirno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Pyr0Beast ::

Samo vsebuje prepovedane substance noter, to je problem :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

MotorUP na malo daljši rok zanesljivo uniči motor. Sem poskusil z njim na drugače skoraj neuničljivi mašini Briggs & Stratton, pa je zadeva škripnila po dveh letih. Njegov naslednik, bolje rečeno predhodnik, pa košnjo na strmini, čeprav mazalni sistem ni primeren za take naklone (razlog za drag test z MotorUP), prenaša to mučenje že več kot 15 let. Amerikanci znajo delat mašine, samo olje je treba redno menjati.

Obloge teh "čudežnih" dodatkov na začetku pomagajo zmanjšati tolerance zaradi obrabe (zato obrabljen motor teče tišje in porabi manj), sčasoma, pa teh oblog nastane preveč in takrat nekaj zariba. Rezultat tega pa je ali strahotna obraba ali pa vse skupaj zablokira.

Zadeva je edino uporabna, če se hočeš znebiti avta z uničeno mašino in imaš namen kupca nategniti, kako zelo ohranjeno mašino ima. Tipičen Flop Shop izdelek.
Nekoč je bil Slo-tech.

Dr_M ::

Update.
Doslej najnizja poraba, odkar imam avto; 6.1L/100km :)
150ml acetona + 45ml 2T olja + 80l dizla.
Olje precej dobro deluje, ker utisa motor ze v parih sekundah in nasplosno je opazno tisji kot prej.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Pyr0Beast ::

Jep, prov neverjetno :D
Malce dvigneš cetansko število in uspeh je zagotovljen. Gorivo se vžge praktično takoj ko pride v valj in ne skorajda eksplozivno po parih mikrosekundah, ko se valj že deloma zasiti z njim.

Manj tresenja in lepše delovanje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Zimske temperature popuščajo, normalno da se poraba manjša in da je tek motorja mirnejši. Enako opažam pri svojem avtomobilu, pa ne dodajam nobenih dodatkov pogonskemu gorivu.

Dr_M ::

Lani proti jeseni, ko ni bilo vec potrebe po klimi, ampak je bilo se vedno topleje kot je sedaj, je bila poraba vecja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

xabre ::

Tisti ki mislite, da par ml te nesnage na cel rezervorar karkoli izboljša, ste krepko čez les.
Obstaja en kup drugih dejavnikov, ki imajo mnogo večji vpliv.

Dr_M ::

ko bos nekoc mel izpit (ce nisi slucajno prevec cez les) in nekaj tisoc km za sabo z enim avtom,ti bo jasno kdaj je poraba visoka in kdaj nizka. tudi dejavnike za to bos poznal. govorit nekaj na pamet pa ni ravno smiselno.

jasno je,da clovek ne sme vsemu verjet, zato sem se odlocil probat. zaenkrat dobro kaze,ampak kasnih zakljuckov se nisem naredil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Brane2 ::

Zimske temperature popuščajo, normalno da se poraba manjša in da je tek motorja mirnejši. Enako opažam pri svojem avtomobilu, pa ne dodajam nobenih dodatkov pogonskemu gorivu.


Pri meni se mašina obnaša najbolje, ko so temperature nekaj nad ničlo. cca. 5-10°C
On the journey of life, I chose the psycho path.

xabre ::

@Dr_M

No, nekaj malega kilometrov pa imam za seboj z avti in motorji.:\

Kljub temu se mi smešno zdi, da bi take neznatne količine levih dodatkov kakorkoli pripomogle k drugačnemu delovanju dizel motorja. Predvsem je tukaj placebo efekt. Dokler mi ne pokažeš nekih merodajnih poizkusov in dokazov, se bom muzal vašemu početju.

BioTech ::

no mene zanima če je dobro karkoli dodajati v motor brigs.straton za kosilnico. mislim da je 4 takten. bencinski seveda
sori bula!

Dr_M ::

nihce nikogar ne sili, da karkoli verjame. tudi nicesar ne prodajamo,da bi moral kaj dokazovat.
in ce ta placebo men prihrani pol litra goriva na 100km, fine with me.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

sicer pa 2 promila niti ni neznatna kolicina, glede na to da pri men precej smrdi po acetonu iz izpuha.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

El Barto ::

Ne boste verjeli, meni se je poraba znižala skoraj za 1 liter na 100 km.

.
.
.
.

Ampak žal brez acetona in dvotaktola ... :P
Toplejši dnevi, malenkost dvignjen pritisk v gumah, pa ena daljša fura, je porabo iz zimskih 10,5 litra spravila na 9,6 litra (Alfa Romeo 75 1.6), ko pa drug mesec pridejo letne gume, pa klima bo spet bolj v uporabi, se bo pa spet postavila na letnih 10 ali več litrov.

Uživajte v acetonu (upam, da vam ne stopi kakih tesnil in vodov), dvotaktol sem pa jaz tankal v precej večjih količinah ker take kot se tu pišejo praktično nimajo smisla, tankal sem ga pa zaradi glasne črplake za bencin, ki se je po nekaj tretmajih umirila.

Pri V6 (Alfa Romeo 166 2.5 V6) pa poraba ostaja praktično ves čas enaka - okoli 12 litrov.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Dr_M ::

a se nekateri delate norca iz sebe,ali samo razkazujete nepoznavanje svojih avtomobilov?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

El Barto ::

Če tole kaj name leti, potem se delam norca iz acetončkarjev, ki tukaj pisarijo. :P
Dokler nebo testa na valjih ali mizi, skupaj z meritvijo tresljajev in glasnosti, lahko zaradi mene napišete kar hočete - mogoče bo celo komu pričelo pri prelivu gorivo tečt iz tanka ...

Svoji Alfici pa prav dobro poznam, hvala.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Dr_M ::

se dobro da si napisal alfice in ne avtomobili,ker to niso.


zdej pa mal griz>:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

No razni bluzatorji, ki mislijo, da se topi napeljava in tesnila zaradi acetona, potem bi se tudi vsaj pri bencinarjih, ce ne celo pri dizlih. Sploh pa ob tako majhni kolicini acetona.



Tole je trenutna povprecna poraba (k temu je potrebno pristet se 0.3L, ker je modificiran - mislim, da mi vec ni potrebno razlagat nasim "strokovnjakom" >:D ).
Lani jeseni ob podobnih vremenskih pogojih kot so sedaj, je bila ta stevilka 6.1-6.3, mi je pa res zal, da nimam nobene slike.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

xabre ::

Zaradi mene imaš lahko porabo en liter pa je popolnoma nepomembno, dokler ne izključiš preostalih dejavnikov.

Jaz bi dobil živčen zlom, če bi neprestano gledal trenutno porabo in se sekiral za vsak rdeč semafor pa dl porabe. Če je pa nekaterim to hobi, pa lahko vlivajo vodo v tank, če jim bo to zmanjšalo porabo.

Dr_M ::

Sploh ne gledam trenutne porabe, ampak samo povprecno. Vozim se vedno enako hitro, kar je nekje med 110 in 130km po AC, mestne voznje pa imam bolj malo.
Dejavnim vremena sem tukaj izkljucil. Trenutno imam gor se zimske gume. Mozno, da bo z letnimi se bolje, nevem, bom pa naslednji teden premontiral.
Drugace pa ce ti poraba variira za max 0.3l skozi daljse casovno obdobje in se potem zniza za pol litra, to verjetno ne bo zato, ker mi pol leta konstantno piha veter v rit. Ali kdo verjame, da je to mozno? >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

El Barto ::

Do whatever turns you on ... :P

Njajboljša je pa tale:
Dejavnim vremena sem tukaj izkljucil.
8-O


Brezveze se bosti s takim, uživaj še naprej, pa veliko varnih kilometrov. :)


PS
Imaš popolnoma prav glede Alfic - niso za vsakogar. 8-)
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

TESKAn ::

Vozim se vedno enako hitro, kar je nekje med 110 in 130km po AC, mestne voznje pa imam bolj malo.

Meni razlika od 110 do 130 kmh na AC naredi razliko v porabi ~0,5 l/100 km.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

energetik ::

Tam okoli +/- 1L je že merilna napaka pri tankanju, kar znese recimo pri polnem tanku in porabi 7L/100 približno +/- 0,2 L/100km. Kaj šele vreme, veter in malenkostno spremenjen vzorec v prometu...

Dr_M ::

Imaš popolnoma prav glede Alfic - niso za vsakogar.


Afla - Making mechanics out of drivers.


Zakaj vreme? Zato ker ne primerjam porabe pozimi in poleti, ampak v enakem letnem casu.


Tam okoli +/- 1L je že merilna napaka pri tankanju,


To je goljufija potem. Ja?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

šernk ::

Imaš popolnoma prav glede Alfic - niso za vsakogar.



Afla - Making mechanics out of drivers.


prav imaš le da se je do 100k km okvarila le ena stvar pa še tista nepomembna za samo delovanje avta...


porabo imaš 5,4l? to meni ne pove nič. oče ima porabo5,5-6,0l 1,4 16V brez kakršnih koli dodatkov za gorivo. me pa res zanima kako bo ta vaša stvar vplivala na sam motor čez 10 let
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

Hehe, moja Alfica je imela tudi 5.1l porabe, ko sem se za to še sekiral (po AC 130Km/h ali manj), sedaj pa ima kar krepko preko 7l in obema (meni in Alfici) srce krvavi, ko se peljeva pri malo obratih :)

Dr_M: Če se tako sekiraš glede porabe je dosti lažje samo spremeniti stil vožnje (več vpliva na porabo, kot aceton, trust me), ali pa se voziti z busom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Spajky ::

Vsak mora sam pri sebi probat ! Pri enih pomaga, pri nekaterih ne in pri tretjih zadeve poslabša porabo goriva. Praviloma pomaga pri starejših kripah, pri najnovejših pa zna bit učinek verjetno kontraproduktiven. Vmes so pa tudi oni, pri katerih tudi ni bistvene razlike.

Mišljeno je bilo tako zaradi najrazličnejših optimizacij porabe goriva (elektronika+senzorji) pri najnovejših mašinah; pri vseh pa morajo bit zadeve (vžig, ventili itd.) optimalno poštelano že brez dodatkov, da lahko vidiš v času, ali dodatki pomagajo ali ne.

Pa probat različne koncentracije ... Jest npr. za svojo staro karburator benz kripo vem, da pomaga ... pa par podobnih, katerim sem predlagal recept, tudi pravijo, da jim "OPA" (oil-petrolium-acetone) dodatek (1/4 promila dvotaktola + 1/2 promila WhiteSpirit + 1 promil Acetona) ugodno deluje na porabo in delovanje mašine ...

Zato je kakršno koli "kreganje" brez veze; probat ! Če pomaga , Ok in uporabljaš, če ne pač ne ! :D ... pa konc besedi 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Boeing ::

Imaš popolnoma prav glede Alfic - niso za vsakogar. 8-)


Se popolnoma strinjam.



Alfice so predvsem za ljudi, ki imajo fetiš na prešvicane in od olja ter ostale umazanije našmirane mačote na servisih ;)



Jaz osebno grem raje pozabavat kakšno brhko mladenko na toyotin servis...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

energetik ::


Tam okoli +/- 1L je že merilna napaka pri tankanju,


To je goljufija potem. Ja?


Ne, števec na pumpi že bolj natančno kaže, ampak natankaš pa komot enkrat mal več enkrat mal manj. Poleg tega se goriva s temperaturo razteza.

glaš ::

Tam okoli +/- 1L je že merilna napaka pri tankanju, kar znese recimo pri polnem tanku in porabi 7L/100 približno +/- 0,2 L/100km. Kaj šele vreme, veter in malenkostno spremenjen vzorec v prometu...


Ja liter merilne napake je mogoče pri 10.000 litrih in ne pri tanku avtomobila. Starejši agregati pa zaradi obrabe celo povečini kažejo manj kot je natočeno. So pa te razlike v desetinkah procentov, tako da je to zanemarlljiv faktor.

Edit: vidim, da si že razložil kaj si mislil

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

Dr_M ::

Ne, števec na pumpi že bolj natančno kaže, ampak natankaš pa komot enkrat mal več enkrat mal manj. Poleg tega se goriva s temperaturo razteza.


Vedno natocim do vrha. Vedno.
Poleg tega so rezervoarji pod zemljo in imajo bolj ali manj konstantno temperaturo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

energetik ::

Ja to sem mislil, pač enkrat ročica izklopi liter prej, ankrat liter kasnej itd. Pri tem sm računal, da je števec kilometrov absolutno natančen. Seveda o tem noben ne razmišlja - recimo ko zamenjaš zimske gume za letne se sigurno vsaj malo spremeni obseg gume in s tem napaka števca. Že za 0,5cm spremenjen polmer gume pomeni skoraj 2% razlike v odčitanih kilometrih. Zamenjaš zimske gume s 9mm profila z letnimi s 4mm profila, pa maš 1cm manjši premer in s tem 2% večjo odčitano razdaljo. Pa maš 0,2L/100 manj porabe...
No, sam tolk da vidimo v kakšnem področju se lahko gibajo merilne napake tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

xabre ::

@ Dr_M

To ti misliš da vedno natočiš do vrha. Sploh nafto.:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xabre ()

Dr_M ::

xabre: sej lahko prides pogledat. Ni problema :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

;-) ::

Jaz sem porabo zmanjšal iz 11l na 9.

Gume sem napumpal na 2.5 bara
Športni filter dol pa org. gor + priskrbel dotok hladnega zraka k filtru (to se tud pozna na moči ko je avto ogret)
Pa celoten servis (filtri itd.) Veliko so pripomogle tudi svečke zdaj ne prede več kot tiger ampak kot muca :)

Zaj pa mi naj en pove če mirne volje zmešan aceton v 1dl bencina in vlijem noter ali se res lahko kako tesnilo stopi itd.?

Pyr0Beast ::

Ni problema, dokler ga razrečiš preden ga naliješ v rezervoar, ter nato še poplakneš z gorivom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Dr_M ::

Zdele ze kar nekaj casa redno nalivam "mesanico" k dizlu, pa se vedno lepo dela.
Ce ga zelo lepo vozim, z acetonom porabi manj, kot brez, ce ga gonim, je poraba enaka.
Malo se mi je zacelo kadit iz avspuha, ampak to bo verjetno posledica chip tuninga.
Glede napeljave, sem pa malo raziskal zadevo; vsa napeljava za gorivo mora bit odpora na razna topila, tako da zaradi acetona ni panike.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

WarpedOne ::

vsa napeljava za gorivo mora bit odpora na razna topila, tako da zaradi acetona ni panike

Si prepričan da "razna topila" nujno zajema tut aceton?
Do you know what you don't know?

;-) ::

Kaj se še da k bencinu lahko mal olja ?

Napište še za bencin malo, nimamo vsi traktorjev:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

ZaOstali ::

A bi se lahko dalo kaj k Jeepu 4x4 ? Bi fotru pol vlil noter
P.S. :Sem idiot na kubik, po želji pozabite ta odgovor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ZaOstali ()

Dr_M ::

Si prepričan da "razna topila" nujno zajema tut aceton?


Seveda, ker so v gorivu sledi acetona.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Brane2 ::

Sem probal aceton.

_Zgleda_ da dela.

Do sedaj sem car uporabljal bolj tako za silo. Dokler je vžgal, je bil za do doma in nazaj dober.

Nato sem se končno spravil v teste in popravila in motor je spet oživel in ni mu bilo več vseeno kaj se tanka.

Pri navadnem 95-oktancu se poznalo, da je mašina v leru nemirna in pri visokih obratih ni bilo taprave moči, medtem ko je na OMV-ovem 100-oktancu predla.

Nato sem za štos tankal spet 95-oktanca, vendar tokrat z acetonom- cca 1 promil.

Ne vem, če je rezultat ravno enak 100-oktancu, a mašina lepše dela in tudi bolj potegne.

A kdo tanka 100-okt + aceton z dobrimi rezultati ?
Kaj sploh je tisti 100-oktanec- da nima ta stvar že v sebi acetona in bi dodajanje pokvarilo zadeve ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, word of warning- na starih avtih poglejte cevi za gorivo in jih po potrebi zamenjajte. Pa filter za gorivo.

Sem imel poučno izkušnjo, ki mi je slikovito pričarala, kaj bi se zgodilo, če bi cev počila... ;((8-O:(
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::

Eh, ja te cevi so bile pri starejših bencinarjih tako tanke da si jo že z ostrim pogledom prebodel :D

Brane2, kaj pa se ti je dogodilo ?

Načeloma te cevi ne nosijo nobenega tlaka ter tako ne špricajo naokoli če počijo. Seveda bo pa mašino kmalu zajel ogenj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

Sem imel poučno izkušnjo, ki mi je slikovito pričarala, kaj bi se zgodilo, če bi cev počila...
wtf?

Brane2 ::

Eh, ja te cevi so bile pri starejših bencinarjih tako tanke da si jo že z ostrim pogledom prebodel :D


Nekaj sem se hecal in ostal bre benza na cesti. Pač cagar še ni bil povsem na nuli, kar mi je dalo misliti o vodi v rezervoarju oziroma kaki napaki na senzorju ( kaj zarustalo, zaštekal plovec itd ).

Snel sem cev z rezervoarja in zgornji pokrov- dostop do tega je kar iz kabine - v karoseriji je pod zadnjimi zici okrogla luknja. Snamem objemko s cevi ( armirana gumijasta cev ), odvijem vijake s pokrova, snamem šteker in potegnem ven... pumpo namesto plovca. Damn. Pač nisem vedel, da je to sedaj po novem tako. O.K. pač pogledam not in vidim da je še nekaj litrov tekočine. Ko sem palamudil, kako jo izčrpat, sem se spomnil, da imam pumpo, ki ima na spodnji strani v grobem filtru priročno luknjo. Vanjo zasadim tanko plastično cev, njen drugi konec počim v rezervoar, na pumpo pa priklopim konektor za štrom in cev, njen drugi konec odvime z motorja in jo napeljem v priročno posodo.
Dam kontakt in pumpa zelo hitro in učinkovito sprazni rezervoar.

Privijem cev nazaj na motor, privijem pumpo na rezervoar, nakar je sledila jebada s cevjo. V tistem majhnem placu je nisem mogel lepo natakniti na pumpo, stiskanje klipsne je pa bila mora zase.

Ko to uštimam, dam kontakt in... pumpa v nekaj sekundah naredi mlakužo benza na pokrovu. Še 5x poskusim lepše zmontirati cev, a ne gre. Benz teče na vse strani. Malo pokrajšam cev in poskusim znova. Ne gre.
Moral sem deloma sneti rezervoar, da sem lahko od spodaj videl za kaj gre.

Fora je v tem,d a je benz speljan po avtu po tankih trdih, silikonu podobnih ceveh in tam, kjer pridejo do česarkoli pač že je na zadnjih 15 cm dvojna armirana gumijasta cev ( to je tisti konec, ki sem ga jaz videl pri rezervoarju)

LEta so naredila svoje, guma je popokala in tisti konček, ki sem ga jaz povrhu med svojo telovadbo še parkrat malo manj nežno zvil,je sokzi razpoke v supertankih curkih veselo šrpical benz na vse strani.

Tudi vse ostale gume so bile v podobnem stanju. ČE si jo pustil pri miru, je kao nekako držala, a če si jo snel in spet nataknil, ni več lepo objela cevi in je puščala ob cevi ali pa kar solzila skozi razpoke.

Sem šel po meter cevi in zamenjal vse, kar sem videl.

Fotr mi je svetoval, naj zamenjam filter, ki je na Astri privit na rezervoar s strani. Pravi, da je treba tega teoretično menjat na vsakih nekaj let, česar nihče ne počne in se sploh pri starih avtih tako zaštopa, da zaradi njega crkne pumpa.

Obe cevi na njem sta tudi po zamenjavi filtra solzili benz, zato sem zamenjal tudi te.

Ta črpalka načrpa presenetljivo visok tlak (ziher primerljiv z vodovodnim, če ne višji) in če bi katerakoli cev počila, bi imel liter zunaj v par sekundah.

Če bi počila cev na rezervoarju in ne bi imel tistega zaščitnega pokrova, bi zadnji potnik imel med ritnicami liter benza dok si reku keks...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Dr_M ::

Jaz sem ze videl bencin kapljati po izpusni cevi, nekje okoli motorja (skoda favorit). Na sreco nic ni bilo. Se je pa to dogajalo sigurno nekaj tednov.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

;-) ::

Brane tak si napisal da ne razumem nič.

Te cevi iz rezervoarja do mašine si menjaval al kaj?

Aja pa za kero astro gre? Drugače se filter goriva menja na vsakem servisu ki ga narediš.

Kaj pa alkohol čisti? Kaj je če ga malo dolivaš zraven? Recimo 2dl na tank? Bo kaj boljše tekel motor? Manjša poraba? Alkohol mi ne deluje tako "agresiven" kot aceton.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Z radirko nad praske na ohišju - težava

Oddelek: Strojna oprema
101656 (1371) TOP
»

smola na avtomobilu

Oddelek: Na cesti
3412441 (11652) edge540
»

Natočil bencin namesto nafte kaj sedaj z bencinom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6514586 (12154) celada
»

Slab bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
678955 (7120) TribesMan
»

Problem-sekundno

Oddelek: Pomoč in nasveti
114375 (4166) sharp

Več podobnih tem