Forum » Znanost in tehnologija » Dodajanje acetona h gorivu
Dodajanje acetona h gorivu
Brane2 ::
Brane tak si napisal da ne razumem nič.
Te cevi iz rezervoarja do mašine si menjaval al kaj?
Cevi pri Astri so iz relativno trdega silikona, na koncih pa imajo gumijasto cev.
Tistih gumijastih koncev je kar nekaj in ti se starajo.
Aja pa za kero astro gre? Drugače se filter goriva menja na vsakem servisu ki ga narediš.
1.8i 16V 125konjev
Na moji je bil verjetno še prvi filter.
Kaj pa alkohol čisti? Kaj je če ga malo dolivaš zraven? Recimo 2dl na tank? Bo kaj boljše tekel motor? Manjša poraba? Alkohol mi ne deluje tako "agresiven" kot aceton.
Alkohol dodaš, če sumiš, da imaš precej vode v rezervoarju. Alkohol se namreč meša tako z benzom kot z vodo in tako voda ne ostaja več na dnu, ampak jo motor potegne z ostalim gorivom...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Pyr0Beast ::
Ah. Da take afnarije tudi pri drugih avtomobilih delajo.
Zgleda da jim je pretežko potegniti tisti meter silikona. Pri plovcu so bile še silikonske, pri mašini pa za povratni tok, spojka in plastična cev, trde sorte, ki se ti zdrobi v roki če ima slab dan.
Prav tako plastika naprej od filtra za gorivo. Sem klel, ko nisem vedel kje mi zrak notri vleče.
Zgleda da jim je pretežko potegniti tisti meter silikona. Pri plovcu so bile še silikonske, pri mašini pa za povratni tok, spojka in plastična cev, trde sorte, ki se ti zdrobi v roki če ima slab dan.
Prav tako plastika naprej od filtra za gorivo. Sem klel, ko nisem vedel kje mi zrak notri vleče.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
krneki0001 ::
Brane, jaz sem tak filter izločil in namesto njega dal cev. Preden pa pride bencin do motorja pa sem dal nov filter za gorivo. In sedaj ob vsaki menjavi olja in filtrov, zamenjam še bencinski filter (ker mi je zraven, prej je bilo treba pa pod avto lezt), saj navaden plastičen stane malo manj kot 2 evra.
Dej malo več povej o tem acetonu in kok si ga dalaj zraven.
Dej malo več povej o tem acetonu in kok si ga dalaj zraven.
Brane2 ::
45ml na 50l tank.
najprej sem dal 45ml v kanto 5l, jo pretresel in zlil v tank, nato pa na bližnji pumpi tankal do vrha.
To znese malo manj ko 1 promil ( tam nekje 0.9 promila )
najprej sem dal 45ml v kanto 5l, jo pretresel in zlil v tank, nato pa na bližnji pumpi tankal do vrha.
To znese malo manj ko 1 promil ( tam nekje 0.9 promila )
On the journey of life, I chose the psycho path.
WarpedGone ::
Jaz sem ze videl bencin kapljati po izpusni cevi, nekje okoli motorja (skoda favorit). Na sreco nic ni bilo. Se je pa to dogajalo sigurno nekaj tednov.
Zgleda, da moja izkušnja ni bila samo slučaj.
Na naši favoritki je začelo smrdet po bencinu v kabino. Ko smo dvignili motorni pokrov ob delujoči mašini, je iz ene cevke brizgal bencin v curku po motorju. Z bledim obrazom smo povili tisto cevko, tolk da vsaj curka ni blo, pa v štacuno po drugo.
Nočem razmišljat, kaj bi se lahk zgodilo.
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Jaz si bom naročil tole za take primere: http://www.mimovrste.com/artikel/342005...
Se da marsikaj rešiti, če imaš takle aparat pod zicem...
Se da marsikaj rešiti, če imaš takle aparat pod zicem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
;-) ::
Ja jaz sem tud kupil tele aparate za vsak avto doma(v Tušu), enkrat pa sem ga hotel sprobat na vikendu in pogasit ogenj in je zgleda vročina v avtu in več let naredilo svoje in je samo špukal ven sranje.
Brane2 ::
Ravno ko sem jemal cev sem v Eurotonu videl in žvajznil kilski model.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Azrael ::
@nebivedu
Misliš to tisti plastični filter, kot ga je imela katrca in petka npr?
Upam, da ga redno menjaš, zadeva se hitro stara, hitreje kot se zapaca vgrajeni filtrski vložek in sčasoma poči na spoju obeh polovic.
@Brane2
Tlak v napeljavi bencinarjev z vbrizgom, je okoli 3bar, pumpa zmore še več. Ampak, kot si že opazil, ko boš spet kaj delal okoli te napeljave, prej kupi novo cev za bencin in objemke. Tudi, če ni prav staro, cevi rade začnejo puščati, ko stvar enkrat razstaviš in sestaviš.
Drugače pa dobrodošel v klubu tistih, ki so jim na pumpi prodali samogasilni bencin aka bencin z vodo... Ugibam, pumpa pri Leclerc na Dolenjski cesti?
Misliš to tisti plastični filter, kot ga je imela katrca in petka npr?
Upam, da ga redno menjaš, zadeva se hitro stara, hitreje kot se zapaca vgrajeni filtrski vložek in sčasoma poči na spoju obeh polovic.
@Brane2
Tlak v napeljavi bencinarjev z vbrizgom, je okoli 3bar, pumpa zmore še več. Ampak, kot si že opazil, ko boš spet kaj delal okoli te napeljave, prej kupi novo cev za bencin in objemke. Tudi, če ni prav staro, cevi rade začnejo puščati, ko stvar enkrat razstaviš in sestaviš.
Drugače pa dobrodošel v klubu tistih, ki so jim na pumpi prodali samogasilni bencin aka bencin z vodo... Ugibam, pumpa pri Leclerc na Dolenjski cesti?
Nekoč je bil Slo-tech.
krneki0001 ::
Jaz si bom naročil tole za take primere: http://www.mimovrste.com/artikel/342005...
Se da marsikaj rešiti, če imaš takle aparat pod zicem...
Na vsaki pumpi je 2 evra cenejši. Jaz sem ga kupil na pumpi na lukovici, pa sem dal 9 evrov zanj - enakega.
krneki0001 ::
@nebivedu
Misliš to tisti plastični filter, kot ga je imela katrca in petka npr?
Upam, da ga redno menjaš, zadeva se hitro stara, hitreje kot se zapaca vgrajeni filtrski vložek in sčasoma poči na spoju obeh polovic.
Ja, tisti plastični za 1.9 evra. Menjam ga na 2 do 3 mesece (vsak reden servis na 7500km). Ne more zastarat v tem času, se pa točno vidi, koliko smeti se v njem nabere v tem času. IN NI JIH MALO!!! (na žalost, pa čeprav je bil tank lansko leto speskan in na novo pobarvan).
Brane2 ::
@nebivedu
Drugače pa dobrodošel v klubu tistih, ki so jim na pumpi prodali samogasilni bencin aka bencin z vodo... Ugibam, pumpa pri Leclerc na Dolenjski cesti?
Ni bil tak problem v benzu. Ja, nabralo se je nekaj vode, a to je normalno. Šlo je bolj za to, da sem gnal stvar do konca, vendar se cagar na tej Astri ni obnašal povsem enako kot na prejšnji. Vodo sem izčrpal, a glavni problem je v cagarju.
NE vem še a to pomeni, da je nekaj narobe s senzorjem ali pa je treba skalibrirat zadevo v računalniku.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
;-) ::
Dajte še me 1x razsvetlit pa mi naj en napiše kolk 2 taktola naj dam k bencinu za bencinarja in kaj še lahko drugaga zravn vlijem da bo tišji motor?
xabre ::
Pozabi tele alkimiste.
Edina stvar ki se res pozna namesto tega sranja ki ga vlivate, je servisiran avtomobil in kvalitetno gorivo. Pa za začetek gume pravilno napumpajte in poleti vozite letne, pa se bo mnogo bolj poznalo na nižji porabi kot teli zvarki.
Edina stvar ki se res pozna namesto tega sranja ki ga vlivate, je servisiran avtomobil in kvalitetno gorivo. Pa za začetek gume pravilno napumpajte in poleti vozite letne, pa se bo mnogo bolj poznalo na nižji porabi kot teli zvarki.
krneki0001 ::
Dajte še me 1x razsvetlit pa mi naj en napiše kolk 2 taktola naj dam k bencinu za bencinarja in kaj še lahko drugaga zravn vlijem da bo tišji motor?
Če bi rad tišji motor lahko dodaš dodatek Megalon. Zadeva preverjeno deluje, saj je avto s 440.000km postal zelo tih in veliko bolj odziven. Je pa zadeva draga.
Spajky ::
Dvotaktola 1/4 promila (10mL/40L goriva) ... (jest dam še 1/2 promila white spirit in 1 promil acetona v svojo Favoritko) ... = "OPA" aditiv
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
;-) ::
Morem it kupit dvotaktol oz. ko je že nebivedu predlagal Megalon, samo nevem kje ga dobim, pri tem ki olje itd. prodaja v našem kraju neve kaj je to.
Gume pumpam na 2.5/2.6 zarad porabe in zarad tega ker se mi manj obrabljajo če so bolj napumpane, pa še not mi jih ne vleče po ovinkih., avto pa je ravnokar iz servisa in je res tišji in lažje teče-ko je prišel iz servisa sem mislo da so mašino menjali Od zdaj naprej pa bom lepo skrbel(vsak dan bom delal po 100km zarad šole), zato tud sprašujem po dodatkih.
Edina stvar ki se res pozna namesto tega sranja ki ga vlivate, je servisiran avtomobil in kvalitetno gorivo. Pa za začetek gume pravilno napumpajte in poleti vozite letne, pa se bo mnogo bolj poznalo na nižji porabi kot teli zvarki.
Gume pumpam na 2.5/2.6 zarad porabe in zarad tega ker se mi manj obrabljajo če so bolj napumpane, pa še not mi jih ne vleče po ovinkih., avto pa je ravnokar iz servisa in je res tišji in lažje teče-ko je prišel iz servisa sem mislo da so mašino menjali Od zdaj naprej pa bom lepo skrbel(vsak dan bom delal po 100km zarad šole), zato tud sprašujem po dodatkih.
Pyr0Beast ::
2T na bencinskih postajah. Sam ga mešam od časa do časa, ker nam ga je ogromno ostalo še za delat mešanico za 2T motorje, mopedi ipd.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
krneki0001 ::
Megalon prodajajo pri potokarju. pol litra stane okol 55 evrov, rabiš pa za 1.8 mašino okol litra.
Pyr0Beast ::
Dvotaktol. 250mL manj kot 5€
Zadosti za kakih 200L
Zadosti za kakih 200L
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
El Barto ::
Ja tudi pri domači 75-ki je enkrat počil rorček na zavitem delu po pumpi (pumpa je izven tanka) - bencin je pri 3 barih lepo pršil po tleh. Armiran rorček je pa počil tako kot bi ga kdo prerezal. Pač tisti dan je lepo počakala doma, da se je popoldne zamenjal rorček.
1/4 litra dvotaktola za 5€ - kaj je zlat al platinast , ker je liter delne sintetike od Motula za outboarda je 10€.
Drugače pa tisti super dodatki s teflonom so mi uničili čisto dober motor od kolsilnice B&S. Obloge so se nalagale toliko časa, da je vse skupaj prijelo in temeljito zaribalo.
Pač vsem, ki slišijo prejšnje ropotanje motorja priporočam uporabo malce kvalitetnejšega olja kot pa navadno jedilno olje.
Primer je spet kosilnica (sedaj z novim B&S motorjem) je delovala kot nek mlinček za kamne z Valvoline Turbo V oljem (pa oba avta s s tem oljem tudi), no dolbil sem navadno olje od Olme, in kosilnica je delovala precej tišje in malce manj se je grela.
Sedaj pa laufa na delno sintetiko od Olme za ceno nižjo od Valvolina. Avta pa sta dobila delno sintetiko od Selenie (ja ta je pa malce dražja).
Še Megalon - google sploh nič ne najde, razen avtomobilizma z brezveznim nakladanjem o raznih dodatkih kot recimo: motor se hitreje segreje, temp. olja je nižja.
Če je to dobro, pa naj bo, ampak zame to pomeni slabo mazanje (povečano segrevanje) in slabše odvajanje toplote z oljem (nižja temp. olja).
PS
A nitrota pa noben ne naliva ...
1/4 litra dvotaktola za 5€ - kaj je zlat al platinast , ker je liter delne sintetike od Motula za outboarda je 10€.
Drugače pa tisti super dodatki s teflonom so mi uničili čisto dober motor od kolsilnice B&S. Obloge so se nalagale toliko časa, da je vse skupaj prijelo in temeljito zaribalo.
Pač vsem, ki slišijo prejšnje ropotanje motorja priporočam uporabo malce kvalitetnejšega olja kot pa navadno jedilno olje.
Primer je spet kosilnica (sedaj z novim B&S motorjem) je delovala kot nek mlinček za kamne z Valvoline Turbo V oljem (pa oba avta s s tem oljem tudi), no dolbil sem navadno olje od Olme, in kosilnica je delovala precej tišje in malce manj se je grela.
Sedaj pa laufa na delno sintetiko od Olme za ceno nižjo od Valvolina. Avta pa sta dobila delno sintetiko od Selenie (ja ta je pa malce dražja).
Še Megalon - google sploh nič ne najde, razen avtomobilizma z brezveznim nakladanjem o raznih dodatkih kot recimo: motor se hitreje segreje, temp. olja je nižja.
Če je to dobro, pa naj bo, ampak zame to pomeni slabo mazanje (povečano segrevanje) in slabše odvajanje toplote z oljem (nižja temp. olja).
PS
A nitrota pa noben ne naliva ...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
;-) ::
Glede "super dodatkov" tudi megalona sem malo skeptičen, iz istega razloga kot je rekel ElBarto-google nič pametnega ne reče na "megalon".
Razne aditive majo na molu in v trgovini v našem kraju, samo neupam preveč razkirat ker ko čujem kak motorji ribajo mi grejo dlake po konci:)
Razne aditive majo na molu in v trgovini v našem kraju, samo neupam preveč razkirat ker ko čujem kak motorji ribajo mi grejo dlake po konci:)
krneki0001 ::
Za megalon si poglejte testiranje na youtube. Testirajo olja in ta dodatek (plus še ene par dodatkov) zadeva res deluje v smislu zmanjšanja obrabe vrtečih se delov in delov ki drsajo drug po drugem.
Ne pomaga, če je mašina že uničena!!!
Drugače pa motul stane 32 evrov za 5 litrov (10W-40). Mislim, da je to dovolj kakovostno olje za naše avtomobile.
Ne pomaga, če je mašina že uničena!!!
Drugače pa motul stane 32 evrov za 5 litrov (10W-40). Mislim, da je to dovolj kakovostno olje za naše avtomobile.
Azrael ::
Stvari v mašini nimajo kaj drsati ena po drugi, dokler je vmes oljni film.
Torej, če bi ti flopshop dodatki imeli smisel, bi koristili samo v času zagona in nič več. Ampak temu ni tako in se ta svinjarija prijema na stičnih ploskvah toliko časa, dokler vse skupaj ne zariba ali se enormno obrabi. Se lepo vidi po temu, da mašina kuha (razloženo, da se hitreje segreje), olje pa ne opravlja funkcije mazanja in hlajenja (olje ima nižjo temperaturo).
Zadeve so bile narejene za vojsko, saj je bolje, če se z vozilom, ki ima preluknjan karter odvlečeš stran, kot pa da greš na pešforda. Na varnerm bodo potem že menjali mašino ali kar celo vozilo.
Za civilno sfero pa ima smisel pri začasnem usposabljanju mašine, ki je po obrabljenosti zrela za odpad. Brezhibno mašino pa seveda uniči. Podobno čudežno sredstvo, kot EDTA za akumulatorje.
In, ja Youtube je manj zanesljiv vir, kot branjevke na trgu.
Torej, če bi ti flopshop dodatki imeli smisel, bi koristili samo v času zagona in nič več. Ampak temu ni tako in se ta svinjarija prijema na stičnih ploskvah toliko časa, dokler vse skupaj ne zariba ali se enormno obrabi. Se lepo vidi po temu, da mašina kuha (razloženo, da se hitreje segreje), olje pa ne opravlja funkcije mazanja in hlajenja (olje ima nižjo temperaturo).
Zadeve so bile narejene za vojsko, saj je bolje, če se z vozilom, ki ima preluknjan karter odvlečeš stran, kot pa da greš na pešforda. Na varnerm bodo potem že menjali mašino ali kar celo vozilo.
Za civilno sfero pa ima smisel pri začasnem usposabljanju mašine, ki je po obrabljenosti zrela za odpad. Brezhibno mašino pa seveda uniči. Podobno čudežno sredstvo, kot EDTA za akumulatorje.
In, ja Youtube je manj zanesljiv vir, kot branjevke na trgu.
Nekoč je bil Slo-tech.
krneki0001 ::
Azrael, nekateri uporabljamo dodatke.
- za diferenciale (prednji zadnji) in menjalnik ter reduktor motulov dodatek za manjšo obrabo - ta dodatek uporabljam že 3 do 4 leta in vsakih 100.000 km zamenjam olje in dodam ta dodatek.
- za mašino megalon, sem ga pred 40.000km uporabil prvič.
Za diferenciale in menjalnik lahko rečem, da so na avtu že 440.000km, od tega sem jaz naredil 230.000km z avtom, pa še sedaj nimajo nobenih problemov. Za mašino pa lahko potrdim, da se je slišalo orenk ventile in tudi sama mašina je bila glasna pri 400.000 kilometrih. Ko sem dodal megalon, se je glasnost mašine zelo zmanjšala in danes po 40.000km je mašina še vedno tiha.
Ne vem od kje tebi, da se avto hitreje ogreje in kuha??? Kako bi en dodatek pridelal dodatno temperaturo motorju??? Kvečjemu, če je manjše trenje, bi bila temperatura nižja!!!
Je pa problem z dodatki zaradi nalaganja na ožje dele - recimo kanale za olje. Ti dodatki se prijemajo tudi na smeti in če je kanal že delno zapacan, ga taki dodatki lahko zabijejo do konca in avto se bo pregreval.
- za diferenciale (prednji zadnji) in menjalnik ter reduktor motulov dodatek za manjšo obrabo - ta dodatek uporabljam že 3 do 4 leta in vsakih 100.000 km zamenjam olje in dodam ta dodatek.
- za mašino megalon, sem ga pred 40.000km uporabil prvič.
Za diferenciale in menjalnik lahko rečem, da so na avtu že 440.000km, od tega sem jaz naredil 230.000km z avtom, pa še sedaj nimajo nobenih problemov. Za mašino pa lahko potrdim, da se je slišalo orenk ventile in tudi sama mašina je bila glasna pri 400.000 kilometrih. Ko sem dodal megalon, se je glasnost mašine zelo zmanjšala in danes po 40.000km je mašina še vedno tiha.
Ne vem od kje tebi, da se avto hitreje ogreje in kuha??? Kako bi en dodatek pridelal dodatno temperaturo motorju??? Kvečjemu, če je manjše trenje, bi bila temperatura nižja!!!
Je pa problem z dodatki zaradi nalaganja na ožje dele - recimo kanale za olje. Ti dodatki se prijemajo tudi na smeti in če je kanal že delno zapacan, ga taki dodatki lahko zabijejo do konca in avto se bo pregreval.
Azrael ::
nebivedu
Malo sem pregledal slavno temo na avtomobilizmu in tam je ta stavek, ki ga verjetno poznaš:
Hitrejše gretje vode in nižja temperatura olja pomeni lahko samo eno, da mazanje ne deluje in pika. Če bi bilo res manjše trenje, bi se motor segrel, tako voda kot olje, počasneje, kar pa ni potrdil noben pisec v tisti temi.
Povsem nasprotno, prav ponosni so, da se hitreje segreje voda, kar nakazuje na zelo nizko tehnično znanje ali mentaliteto ovčjega tropa in samo papagajsko ponavljajo isto lajno. V vsakem primeru slabo.
Hitrejše gretje motorja, pri nespremenjenem hladilnem sistemu, je jasen znak, da je trenje večje, kot pred uporabo tega dodatka. Potrditev, da je vzrok v neučinkovitem mazanju, je nižja temperatura olja, kar pomeni, da je olje zaradi dodatka ali uničeno ali pa ne kroži tako kot bi moralo, zaradi oblog, ki jih je ustvaril dodatek in uničil predpisane tolerance med gibljivimi deli.
Zato je mit o supa dupa dodatkih, ki izboljšajo in zaščitijo motor, brez sence dvoma Busted.
Zgodbice o manjši porabi pa v bistvu držijo, ko mašina zariba in postane nepremičnina, pokuri točno 0.
Ne vem od kje tebi, da se avto hitreje ogreje in kuha??? Kako bi en dodatek pridelal dodatno temperaturo motorju???
Malo sem pregledal slavno temo na avtomobilizmu in tam je ta stavek, ki ga verjetno poznaš:
Opazil sem, da se pri delovanju motor prej ogreje na delovno temperaturo in da pri obremenitvah temperatura olja ne pride tako visoko kakor prej .Vir.
Hitrejše gretje vode in nižja temperatura olja pomeni lahko samo eno, da mazanje ne deluje in pika. Če bi bilo res manjše trenje, bi se motor segrel, tako voda kot olje, počasneje, kar pa ni potrdil noben pisec v tisti temi.
Povsem nasprotno, prav ponosni so, da se hitreje segreje voda, kar nakazuje na zelo nizko tehnično znanje ali mentaliteto ovčjega tropa in samo papagajsko ponavljajo isto lajno. V vsakem primeru slabo.
Hitrejše gretje motorja, pri nespremenjenem hladilnem sistemu, je jasen znak, da je trenje večje, kot pred uporabo tega dodatka. Potrditev, da je vzrok v neučinkovitem mazanju, je nižja temperatura olja, kar pomeni, da je olje zaradi dodatka ali uničeno ali pa ne kroži tako kot bi moralo, zaradi oblog, ki jih je ustvaril dodatek in uničil predpisane tolerance med gibljivimi deli.
Zato je mit o supa dupa dodatkih, ki izboljšajo in zaščitijo motor, brez sence dvoma Busted.
Zgodbice o manjši porabi pa v bistvu držijo, ko mašina zariba in postane nepremičnina, pokuri točno 0.
Nekoč je bil Slo-tech.
krneki0001 ::
azrael - zakaj se voda hitreje ogreje, olje pa kasneje. Ker ima olje sedaj dodatek, je manj trenja, najbrž tudi malo bolj "dihta" zadeva, pa se počasneje ogreje, mora energija (ki jo je enako kot prej) ogreti nekaj drugega. In ogreje vodo. Kaj je tu spornega - energije je vedno enako, če jo daš nekam manj, jo moraš drugje dobiti več. Ali si samo jaz narobe predstavljam?
No, vseeno, na tamu 110 (vojaši kamion) je z megalonom mašina tišja, bolj odzivna in se vrti za 300 obratov višje , prej 2500 obratov največ, sedaj 2800.
No, vseeno, na tamu 110 (vojaši kamion) je z megalonom mašina tišja, bolj odzivna in se vrti za 300 obratov višje , prej 2500 obratov največ, sedaj 2800.
BigWhale ::
Ce se voda hitreje segreje pomeni, da je masina bolj vroca. A res mislis, da se ti olje pocasneje segreva zaradi tega, ker si notri nalil en naprstnik kacjega olja? :)
Edini (pameten) razlog zaradi katerega bi se olje lahko pocasneje segrevalo je ta, da pocasneje krozi.
Edini (pameten) razlog zaradi katerega bi se olje lahko pocasneje segrevalo je ta, da pocasneje krozi.
kitzbrado ::
Ali pa da počasneje prevzema toploto nase.
Kaj hoces povedati?
Da se toplotna prevodnost olja zaradi nekaj kapljic aditiva bistveno zniza? Da se specificna toplota iz enakega razloga bistveno zvisa? Da se viskoznost olja (ki se ze itak uporablja za zmanjsat trenje) zniza za red velikosti?
Vse tri trditve so precej neverjetne, s tem da bi edino za viskoznost verjel, da se sploh lahko kaj dosti spremeni na tak nacin, pa se to ne bistveno vec kot 10%.
;-) ::
2 litra ni nekaj kapljic
Drugače pa jaz težim k temu da bi imel čimprej čimbolj vroče olje, nevem zakaj bi kdo hotel olje ki ni na svoji najbolje izkoriščeni temperaturi.
Drugače pa jaz težim k temu da bi imel čimprej čimbolj vroče olje, nevem zakaj bi kdo hotel olje ki ni na svoji najbolje izkoriščeni temperaturi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
krneki0001 ::
Mislim nimate pojma o zadevah, potem pa neki bluzite. Isto olje (motul) v mojem avtu ali v recimo TAM-u 110 opravlja svojo nalogo, s tem da ima tam110 zračno hlajeno mašino in ima olje tam okoli 140 stopinj, pri meni pa med 84 in 92 (predpisano za moj avto).
Torej kaj je sedaj sedaj tista najbolj izkoriščena temperatura?
Torej kaj je sedaj sedaj tista najbolj izkoriščena temperatura?
;-) ::
90°C kako stopinjo gor kako dol, je najbolje ker je takrat najbolj viskozno.
Zakaj pa ima večina avtov sodobnih narejeno da se ogreje do 90°C potem pa se vklopi ventilator? Če bi blo več bolje bi se valda pr več al boš zaj ti neka novega izumo? In logično je da hladen avto ne dela tako lepo kot vroč, vsaj moj, nevem kak je pr tebi. Tud bolj glasen je hladen in vse ker je zgleda olje manj viskozno pri nizki temperaturi.
Zarad tega ker je tam zračno hlajen pa se lahko segreje bolj Če bi bil hlajen z hladilno tekočino pa bi se uparil
Ne rečem mogoče še je bolj viskozno in izkoriščeno pri 300°C, samo pri manj kot 90 pa sigurno ni. Pa izgleda so to temperaturo izbrali ker je to točka kjer je izkoristek najboljši.
Zakaj pa ima večina avtov sodobnih narejeno da se ogreje do 90°C potem pa se vklopi ventilator? Če bi blo več bolje bi se valda pr več al boš zaj ti neka novega izumo? In logično je da hladen avto ne dela tako lepo kot vroč, vsaj moj, nevem kak je pr tebi. Tud bolj glasen je hladen in vse ker je zgleda olje manj viskozno pri nizki temperaturi.
Zarad tega ker je tam zračno hlajen pa se lahko segreje bolj Če bi bil hlajen z hladilno tekočino pa bi se uparil
Ne rečem mogoče še je bolj viskozno in izkoriščeno pri 300°C, samo pri manj kot 90 pa sigurno ni. Pa izgleda so to temperaturo izbrali ker je to točka kjer je izkoristek najboljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
krneki0001 ::
;-),
Sorry moj avto ima 78 stopinjski termostat in se začne odpirat pri 78 stopinjah, najbolj je pa odprt pri 84 stopinjah. Kako pa to potem razlagaš?
Pa še to, večina sodobnih avtomobilov vklopi ventilator pri 100 stopinjah celzija. Renaulti že od leta 1998 naprej. Termostat pa pri 92 stopinjah začne odpirat - voda bi lahko zavrela, zato pa imaš hladilno tekočino, ki zavre šele pri višjih temperaturah.
Sorry moj avto ima 78 stopinjski termostat in se začne odpirat pri 78 stopinjah, najbolj je pa odprt pri 84 stopinjah. Kako pa to potem razlagaš?
Pa še to, večina sodobnih avtomobilov vklopi ventilator pri 100 stopinjah celzija. Renaulti že od leta 1998 naprej. Termostat pa pri 92 stopinjah začne odpirat - voda bi lahko zavrela, zato pa imaš hladilno tekočino, ki zavre šele pri višjih temperaturah.
Pyr0Beast ::
Voda pri višjem tlaku vre pri višji temperaturi.
Termostat je za to, da se mašina hitreje ogreje.
Pri 100°C se vklopi ker je takrat najbolj učinkovit.
Termostat je za to, da se mašina hitreje ogreje.
Pri 100°C se vklopi ker je takrat najbolj učinkovit.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Sedaj je avto zopet šel na tehnični.
Prejšnje leto je bilo pri dizlu saj za 0.8 ko je bil dodan aceton, letos jih je za 1.15, ker acetona nisem dodajal.
Prejšnje leto je bilo pri dizlu saj za 0.8 ko je bil dodan aceton, letos jih je za 1.15, ker acetona nisem dodajal.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prednosti dodatkov gorivu za čiščenjeOddelek: Na cesti | 20997 (6843) | korenje3 |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39149 (34272) | Pithlit |
» | Ibiza in izboljšanje moči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6465 (5436) | SplitCookie |
» | VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16628 (12894) | overman |
» | Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19987 (17786) | Spajky |