» »

Dodajanje acetona h gorivu

Dodajanje acetona h gorivu

«
1
2 3 4

kolja007 ::

Zadnje čase sem že nekajkrat slišal o "mitu", da če dodaš aceton h gorivu (majhno količino), se drastično zmanjša poraba.
Tukaj je članek o tem:
http://www.pureenergysystems.com/news/2005/03/17/6900069_Acetone/

Kaj vi mislite o tem? Je za probat?

lp, K

Backup22 ::

Če bi res bilo tako rožnato, bi to že 3/4 folka delalo pomoje... Če imaš star avto, ki ti ne pomeni več veliko, probaj;)
//

snow ::

Drastično ti bi zmanjšalo porabo zgolj nekaj visokoenergetskega... Mogoče ima aceton vpliv na oktansko število, ampak to je pomembno samo pri (zelo) visoko kompresijskih motorjih.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

lymph ::

Peugeot 309 1.6i - Ratio 1:500 or less, 13 % increase in mileage, average over a year. Forgot to add acetone some times, mileage could get better.

1994 Lancer - My average fuel economy went from 10.x km/L to 14.67 km/L using 2oz per 10 gal acetone. (Dec 15,2006)

Honda del Sol 1994Si - Steven reports a 20% increase in mileage with 2 oz acetone per 10 gallons; slight increase in performance to. I travel 150 miles a day to and from work. I definately have enjoyed this decrease in gas spending. (Sept. 9 2005)

Ford T-bird, 1988 report by "Hello World" - mileage increases 18%; 2001 Chevy Tahoe increases 6%; using 2.5oz acetone per 10 gal fuel. (March 31, 2005)

http://peswiki.com/index.php/Directory:...
"Belief is immune to counter example."

jype ::

Kakšna je pa sestava izpušnih elementov?

Je kakšna huda svinjarija not, ki je prej ni bilo?

kolja007 ::

jah kakor sem prebral, so izpušni plini čistejši. Delovalo pa naj bi tako da naj bi aceton molekule goriva razbil na manjše in s tem izboljšal gorljivost (nekaj na to foro). Bo treba probat, pa bomo vidl:)

lp

Thomas ::

Če ne boš naredil double blind eksperrimenta s 1000 avtomobili ... ne bom verjel rezultatom čisto nič.

Mau nas je pa že izučilo. Še vpliva mastne hrane na zdravje baje niso prav računali ... povedat so pa imeli tolk ...

Anyway ... experimentacija mora biti metodološko bp, sicer je vse prazno. Teoretično razglabljanje je pa enostavno prezapleteno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

K0K0 ::

Jao pa kdaj boste nehal padat na te buče ?
To je tko kot une tabletke z katerimi zmanjšaš porabo za 30%.
Edini način za zmanjšanje stroškov je predelava na plin ali zamenjava za varčnejše vozilo.

jest10 ::

Delovalo pa naj bi tako da naj bi aceton molekule goriva razbil na manjše in s tem izboljšal gorljivost
Kdor temu verjame, je budala na kvadrat...

Luka Percic ::

Če bi kaj blo na tem, bi naftarji to uporabili.
Bi pač oni dodali, ter ga prodajali kot, nevem, omv super 110.

Če pa kdo misli da so neumni, pa naj izvoli dokazat. Ali še bolje; dokazat in hkrati prodajat.

snow ::

> naj bi aceton molekule goriva razbil na manjše

Katera reakcija točno? In od kod pride ta energija za razbitje molekul?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

dzinks63 ::

:)) Krekiranje ogljikovodikov ni tako enostavno . Ta postopek se uporablja v rafinerijah pri predelavi nafte. Tam se del plinskega olja pretvori po tem postopku v bencin. Pri krekingu se večje molekule pri višji temperaturi, s pomočjo katalizatorja razcepijo na manjše molekule.

Azrael ::

Aceton ne povzroči cracking procesa.

Za prihranke naštete v povezavi, če so seveda resnični, obstaja mnogo možnosti:
- drug način vožnje (manj težka noga);
- zamenjava zračnih filtrov;
- menjava svečk;
- uporaba kvalitetnejših olj v motorju in transmisiji;
- druge gume;
- vožnja po lepših in manj zabasanih cestah;
- uporaba vozila samo v toplih dnevih;
- vozlo se vozi na dolge fure, prej pa samo mestna vožnja;
itd.

Faktorjev je obilo in vplivajo eden na drugega.

To dodajanje acetona je podobno dodajanju super duper dodatkov, ki zmanjšajo porabo goriva, čistijo motor in podaljšujejo življensko dobo motorja (vsaj tako so oglaševani). Naprstnik white-sphirita na poln kesl, bo res veliko spremenil. Vejžda.

IMO gre tu za placebo efekt, tako kot mularija, ki zliva v mopede in skuterje nitro razredčilo. Malenkosti, kot so večja obraba mašine, zmanjšanje zmogljivosti in večja poraba ne šteje, saj gre ropotalo po novem na nitro.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::

'lahka' topila preprosto zmanjšujejo površinsko napetost. Tako kot 'milo' v vodi omogoča lažje raztapljanje maščob v vodi.
Stvar se dodaja v promilih, v porabi se odraža pa v procentih !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Spajky ::

Da, nekaj takega; si lahko preberete moj OT v temi o elektro avtih (str.21), komentarje pa SEM pišete ! Myth - Confirmed ! 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Loki ::

zelo pomaga tempomat. zal mi pa niso poznane cene, tako da ne vem, koliko se to kaj dejansko povrne (ce ne upostevamo vecjega ugodja pri daljsi voznji)
I left my wallet in El Segundo

BigWhale ::

Tempomat ne vem ce pomaga pri porabi. Meni pomaga pri tem, da ni treba na gas tiscati celo pot. Pri porabi bi prej rekel, da skoduje, saj ko pride do rahlega klanca avto sam pospesi, tako, da vzdrzuje hitrost, ki je nastavljena. Ce bi jaz vozil, bi verjetno samo pocakal, da avto prileze na klanec z nespremenjenim plinom.

gruntfürmich ::

Že, ampak kisik dobi motor že zrakom. Dodaten kisik bi tako samo povečeval temperaturo, samo ne vem kolikšen je tu vpliv % acetona, ko imajo današnji bencini ogromno dodatkov.


ne ne, tisti kisik je čisto neki drugega kot si ti predstavljaš. tisti kisik v molekuli pomaga da gorivo veliko čisteje izgoreva, ne vpliva pa na temperaturo, kvečjemu jo znižuje.

možno da res topi kakšne svinjarije odporne na bencin, vendar pa se mi zdi, da white spirit, ki je zelo podoben bencinu, ne raztaplja veliko. imamo veliko drugih boljših organskih topil kot white spirit.

pri nitrotu pa se mi tudi ne zdi da gre za placebo efekt; noter so aromatske molekule, ki se mi zdi (nisem točno prepričan) da se izkažejo kot zelo visoko oktanska goriva in verjetno so obenem tudi zelo kvalitetna.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Azrael ::

White spirit je 50 oktanski bencin. malenkostno drugačna sta kerozin in petrolej, ampak ne bistveno.

Če boš v kakšni trgovini gledal deklaracije, kaj vsebuje katero od tistih (dragih) sredstev za čiščenje injektorjev, boš ugotovil, da je glavna ali kar edina sestavina ena od treh zgoraj navedenih snovi.

Kot topilo je boljše kot bencin ali plinsko olje (nafta), vendar na način, ko se dodaja gorivu je učinek vprašljiv. Če hočeš narediti tako kot je treba, moraš sistem vbrizgavanja demontirati in potem skozi injektorje spuščati samo white spirit. Seveda je to bistveno večja packarija, kot stisniti vsebino tiste flaške v tank, ampak ko je zadeva dovolj zasvinjana, je to edina možnost poleg menjave injektorjev.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::

Se višja temperatura zgorevanja pozna bolj, kot sam % kisika na vsesan liter.
Injektorji, če so zapacani, se jih lepo spuca z teranjem mašine v obrate, potem, ko jo ogreješ po dobre pol urce vožnje. Če so pa zapacani od znotraj pa ni drugega, kot da jih menjaš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

karafeka ::

Spajky

Kako pa aceton vpliva na lajtnge ? Pa verjetno imaš plastični bencin filter... A ne aceton razžira plastiko?

Sem šel skozi komentarje na netu, glede uporabe acetone, pa je nekomu na Hondi, zaradi tega šla bencin pumpa.
http://peswiki.com/index.php/Directory:Acetone_as_a_Fuel_Additive

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

matter ::

Mythbusterja pravita "Busted!" :)
Res pa imajo testne postopke slabe. En primer je dejstvo pri njih
Grem basket pa bom neloke metal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

Spajky ::

Benz je močno topilo in vse v njegovi liniji mora biti iz plastike odporne na organska topila, poleg tega pa benz sam vsebuje tudi sledove acetona že po naravi, vendar so nepomembni. Aceton je v bistvu lahki ogljikovodik, skupina ketoni in deluje tako (hlapi gorijo bolj počasi in dlje), da podaljša izgorevanje molekul benza po vžigu, tako da zgorijo tudi tiste molekule, ki bi drugače šle nezakurjene v auspuh! Tu je ta prihranek in boljše izgorevanje!, vendar ne more biti kolosalen ta prihranek, če je mašina drugače pošlihtana!

Zato se doda benzu samo v taki minimalni koncentraciji, da to počne že/še učinkovito (1-2,5 PROMILA=cca.0,15%); jest sem zase experimentalno ugotovil optimum 0,125% (0,5dL/tank) in prišpara mi dobrih 5% benza, kar pomeni, da mi toliko "goriva" ne gre neskurjenega v luft skozi auspuh! Po moje je taka priporočena koncentracija ekonomsko in drugače opravičljiva in IMHO ne škodi motorju ali njegovim delom (vsaj klasični mašini kot moja), prej koristi.

Zakaj pa ga ne dodajajo že naftaši? Pa saj si ja ne bodo žagali veje na kateri sedijo (padec dobička!) :D Če mi pa bi že kdaj šla benz pumpa, bi šla pa verjetno zato, ker je še original in stara ko zemlja ter verjetno zjahana, na odpadu pa tudi ni več kot 10€ :D zamenska ...

Konec koncev pa motorja ne poganja benz, ampak v bistvu pregreti nekajkrat razširjeni v glavnem zrak, gorivo pa samo poskrbi, da se ta zrak v trenutku explozije naglo dodatno pregreje ter razširi nekajkrat (narase naglo pritisk) pa pol porine bate dol iz gornje pozicije (3.ji takt pri 4-taktnem).

Konec koncev (npr.motorji na stisnjen zrak, parni stroji), bi lahko uporabili bilo kako gorivo za tak namen, ali pa še npr.dopirali ono relativno revno explozijsko mešanico npr. z vodo, ki bi se v cilindru zaradi temperature spremenila v paro (ta ima dosti večji rasteznostni koeficient in gostoto kot zrak!!!) ter tako si napravili iz avtomotorja hibrid oz. delni "parni stroj z notranjim izgorevanjem" na delno benz ali kaj drugega, da glih ne bi kurli premoga kot pri lokomotivi oz. nekako takole, kot sem jest probal zalivat z vodo karburator (in pol v kolektor in cilindre dalje seveda) : :D
tudi na vodo gre in preko injekcijske igle drogirat z dest.vodo motor :D ...

Moram rešit samo še neke težave z avtomatskim doziranjem vode, ma se že par dni vozim napol na vodo naokoli brez večjih posledic! :D :D :D ... ja moj Škodilak bo kmalu parna lokomotiva z delnim pogonom tudi na vodik+kisik [hydroxy] plin 8-) :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

xabre ::

Voda v bencinu zelo škodi motorju ker povzroča korozijo batov oz. dobesedno topi robove batov, zaradi tega uhaja kompresija, manjša moč, poraba olja...

Sem videl bate avtomobilov, kjer je tesnilo glave puščalo hladilno tekočino in ne deluje ravno blagodejno na motor.

Brane2 ::

Bati so aluminijasti. Mogoče misliš na obročke, ampak na njih se itak nabere ogljikova prevleka...
On the journey of life, I chose the psycho path.

xabre ::

Ne, rob batov je bil nažrt, kot bi ga miš grizla.:D

Brane2 ::

Pa saj daš lahko bat recimo pokromat ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

BTW, so bili ostali parametri delovanja motorja ostali enaki ( količina goriva, kompresija itd)?

ČIsto toliko da veš a ga je razžrla voda ali pa recimo višje temperature, ki jih je voda omogočila...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Pa BTW koliko pridobiš z vodo na navadnem, nepredelanem motorju ?

Kot sem lahko prebral, se ti voda pozna pri visokih kompresijah, če pa kompresije ne zabiješ, kakšne korristi imaš od nje ?

In koliko se pozna izguba zaradi tega, ker gorenje greje tudi vodo ?

Pa še nekaj glede vbrizga vode - a ne bi bilo mogoče spravit vodo not v obliki hlapov- da bi jo recimo grel nekje na izpušnem kolektorju in vodil v motor v bistvu paro ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

xabre ::

Eden od batov je bil v dizel motorju, ki je sigurno laufal ves čas pod istimi pogoji.

Meni voda v motorju nikakor ne diši. Razen če imaš navitega turbača in je voda potrebna, da se vse ne stopi.:D
Verjetno pa tale teorija vode delujena tem, da voda razpade na vodik in kisik in izboljša gorenje.


Kaj bi pa rad dosegel z vodo v gorivu?

Brane2 ::

NI variante. So temperature veliko prenizke za to.

Pa tudi če bi, ne vidim, kaj bi to prineslo. Iz takega vodika in kisika bi dobil kvečjemu toliko neergije, kot si jo rabil za razkroj.

Cela fora vode je da zmanjša bencinovo slo po detonacijah in ga tako lahko spraviš v bolj ekstremne režime dela.

Izven tega ne vidim koristi.
On the journey of life, I chose the psycho path.

gruntfürmich ::

spajki: napačnih podatkov v tvojem zadnjem postu kar mrgoli. raje kakšnen priročnik vzami v roke ko greš pisat tko dolge poste.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

snow ::

Trik vode (water spraya) je v znižanju previsoke temperature in povišanju tlaka v cilindru.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Spajky ::

@ Brane2 : kaj dosti koristi od dodajanje vode v karburator res ni in verjetno motor popije še kak deci več na 100km (zaradi uparjanja vode). Sem pa tudi jest že razmišljal, da bi paro/meglo iz posodice/cevi pritrjene na izpušne cevi/kolektor dovajal v karburator, ma se mi to ne da več preveč zezat/mogoče bom probal en dan vseeno.

Vse skup je bilo mišljeno bolj kot zaj***ntski experiment, bolj kot kaj drugega :D oz. za reševanje nekih kasnejših problemov/težav pri izdelovanju in polnjenju z vodo on_board_hydroxy-reaktorja brez pumpe, pa da če zapljuškne kaj vode v karburator kdaj slučajno, da vidim, kaj bi se zgodilo :D :D

Kar pa se tiče temperaturnega "peak"-a v cilindru pri detonaciji, je tam nekje okoli dobrih 2.100°C in imaš prav, da je to premalo, da bi se voda krekala na 2H2+O2, saj bi morala bit za to na voljo temperatura preko 2.500°C malce več časa kot le delček sekunde. Pa tudi "snow" ma čisto prav glede njegove trditve o water_spray-u.

Sej glih ne mislim iz moje kočije napravit raketo :D , ma včasih kaka nezlobna "provokacija s sliko" za zdrmat spet malo temo ne more kaj dosti škodit, kot tudi ne kaki smeh :D :D :D zraven ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

gruntfürmich ::

sparky: kako si pa ugotovil da se ti zmanjša poraba za 5 % ? med vsakodnevno vožnjo v službo?

tudi pri 2100 voda razpada. tudi pri precej nižjih T razpada.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Poglej še enkrat malo nazaj (moj OT v temi o elektro avtih (str.21), moj post) .. 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

Mr.Ecko ::

Slučajno sem naletel na tole zanimivo temo.
Enkrat sem sprobal eno od teh čistil za injektorje. Spremeba se je opazila že po cca 50km.Na internetu sem našel sestavo in našel da so glaven tri sestavine
- aceton
- white spirit
- izopropanol
Kje bi jih lahko kupil?

Invictus ::

Kakor je meni znano, se vodo dodaja v bate predvsem zaradi hlajenja. To ni nič novega in so počeli že v drugi svetovni vojni. Tako ali tako so vse o batnih motorjih pogruntali že takrat. Danes to samo pilijo s pomočjo računalnikov.

LP I.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisalo: gzibret ()

Sala1501 ::

Jaz sem dodajal čisti kerozin v motor(šterka) in je zadeva letela ko nora. Pač moral sem delati malo močnejšo mešanico, da stvar zaradi 2T motorja ni zaribala. Pospeški si bili ubijalski:)

xabre ::

Kerozin je dosti slabši za gorivo kot bencin je v žlahti z dizlom. Nekakšen stranski produkt in se uporablja pri reaktivnih letalih ker je poceni in primeren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xabre ()

Azrael ::

Kerozin je white spirit z dodatki, da se lažje vžiga na velikih višinah. Poceni brozga , plinske turbine požrejo vse, samo, da je možno spraviti skozi injektorje in gori.

Petrolej pa je tudi podoban župa.
Nekoč je bil Slo-tech.

gruntfürmich ::

Jaz sem dodajal čisti kerozin v motor(šterka) in je zadeva letela ko nora. Pač moral sem delati malo močnejšo mešanico, da stvar zaradi 2T motorja ni zaribala. Pospeški si bili ubijalski:)

ja, hehe, na kmetih res mislijo da je kerozin neki najbolj norega za ottov motor.:)):D

en zgoraj:
aceton, white spirit se dobi v vsakem merkurju, izopropanol & miljon drugih CH topil pa v mikropolo-tu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Azrael ::

Še to sem pozabil omeniti, z acetonom previdno.

Razjeda plastiko, gumo in nekatera tesnila. In če plastične in gumijaste cevi, filtri, tesnila in druga roba pri vodu goriva ne prenaša acetona, znajo biti posledice takega šparanja zelo poporane in drage.

White spirit pa je 50 oktanski bencin in ni škodljiv, kar se tiče vodov, znižuje pa oktansko oz. cetansko število (pri plinskem olju) goriva.

O čiščenju injektorjev, to z nalivanjem vhite spirita v benz je blažev žegen, učinek je pogosto ničen ali vsaj zelo daleč od optimuma. Za pravo čiščenje je treba vbrizg demontirati in potem skozenj spuščati white spirit pod delovnim tlakom sistema, velika svinjarija samo drugače ne gre, zato mnogi servisi injektorje raje kar menjajo.
Nekoč je bil Slo-tech.

Mr.Ecko ::

Nevem kakšne izkušnje imaste vi, meni je pomagalo.
Kaj je bilo c tistem čistilu.
Naphtha (petroleum)
PROPAN-2-OL
Amine polyalkylene
Alkaryl hydrocarbure
Alkarylpolyether
XYLENE

Azrael ::

No, stvar je taka, v samem vodu goriva je kar nekaj filtrov in črpalk.

Ko vliješ topilo v tank, se najprej začnejo topiti usedline v tanku in črpalki, ki je v tanku.

Že tam se nekaj aktivne snovi topila porabi, potem je vsaj še ena črpalka in nekaj filtrov, vsak s svojimi nanosi usedlin in umazanije. Tako je vprašamje koliko topila sploh pride do injektorjev.

In še huje, če filtri pred tem treatmajem niso bili menjani, se kaj lahko zgodi, da boš očistil stare filtre, ki bi jih itak bilo treba menjati, umazanija pa bo šla ali pa tudi ne, skozi injektorje. Ni treba, da jih zamaši, lahko jih samo "malo" povrta in bo avto kuril več ali pa injektor ne bo več tesnil - avto bo kuril kot tank.

Lahko pa imaš srečo in bo bolje.

Loterija.
Nekoč je bil Slo-tech.

Highlag ::

Kaj naredi aceton z plastičnimi materiali, ki so v stiku z bencinom ni nihče preverjal? Zelo malo tipov plastike zdrži aceton. In v avtu je kar nekaj plastike.

Sicer pa bi jaz priporočal vožnjo po avtocesti. Meni zmanjša porabo za cca 13%. Vsaj tako kaže računalnik...:P
Never trust a computer you can't throw out a window

gruntfürmich ::

Kaj naredi aceton z plastičnimi materiali, ki so v stiku z bencinom ni nihče preverjal? Zelo malo tipov plastike zdrži aceton. In v avtu je kar nekaj plastike.

Sicer pa bi jaz priporočal vožnjo po avtocesti. Meni zmanjša porabo za cca 13%. Vsaj tako kaže računalnik...:P

mislim da se ni treba bati da bi aceton kaj preveč plastike razžiral, sploh pa ne tiste ki je odporna na bencin!?
koliko pa si ti dodal acetona h bencinu da ti je za 13% znižalo porabo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Pyr0Beast ::

Poleg acetona je najbolje dodati nič (oz. max. 0.2 promila dvotaktola, za nekatere je še to preveč).

White spirit ni več tisto, kar je bil. Ko sem ga prižgal je zagorel zeleno ! Not good ...
Alkoholov nobena mašina ne mara preveč.

Glede topljenja cevi, se pa ni treba veliko bati, do 5% bi moralo vse zdržat. (daje se pa seveda manj kot desetino tega).
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Rippy ::

Na Mythbusters so testirali različne naprave za zmanjševanje porabe goriva, med drugi tudi to da so dodali aceton k gorivu in nobena ni delovala, specifično pri acetoni ni bilo spremembe oziroma se je poraba še malo narasla.

Kar je potrjeno je pa to, da stil vožnje drastično vpliva na porabo goriva. Tako da teh vaših 13% je psihična posledica tega, da "zdej varčujem". Veliko se lahko prihrani če nekdo, ki ima težko nogo vozi učinkoviteje sploh, kar se tiče mestne vožnje. Kako pospešuješ in kdaj spustiš gas, da zaviraš, ohranjanje konstantne hitrosti itd. Večina avtomobilov so najbolj učinkovita pri hitrosti med 100-130km/h.

Pyr0Beast ::

Na Mythbusters so testirali različne naprave za zmanjševanje porabe goriva, med drugi tudi to da so dodali aceton k gorivu in nobena ni delovala, specifično pri acetoni ni bilo spremembe oziroma se je poraba še malo narasla.
Mythbusterji so naredili že veliko napak. Ta je lahko na komot ena izmed njih.

Jst sem sprobal, stvar lavfa. Nimam kej več za povedat. Če boš pa sam probal je pa na tebi.

Večina avtomobilov so najbolj učinkovita pri hitrosti med 100-130km/h.
Avti so najbolj 'učinkoviti' pri konstantnih 70km/h, v peti brzini po možnosti. Kar je več, že močno zvišuje porabo. Velja pa za vsak avto, ni izjem.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prednosti dodatkov gorivu za čiščenje

Oddelek: Na cesti
3321225 (7071) korenje3
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339440 (34563) Pithlit
»

Ibiza in izboljšanje moči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
596516 (5487) SplitCookie
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7816663 (12929) overman
»

Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7620046 (17845) Spajky

Več podobnih tem