Forum » Na cesti » Dacia Duster - katera kombinacija?
Dacia Duster - katera kombinacija?

bhfg ::
Pozdravljeni,
nekako sem se odločil, da bi v segmentu malih SUV-jev kupil novo Dacio Duster.
Gledal sem sledeče avte (omejitev cene do 25,000 EUR nov, tako da pri "boljših" znamkah pridejo slabi motorji teh modelov):
Na veliko testih je bila Dacia celo bolj zanesljiva od "boljših" znamk, tudi glede zadovoljstva lastnikov.
Se pa ne morem odločiti glede nivoja opreme in motorjev.
Ali vzeti LPG+bencinarja za poceni vožnjo in najnižjo ceno (18,000 EUR)?
Če hočeš avtomatik moraš avtomatsko vzeti hibrida (dražja cena, se s hibridom res toliko prišpara?), vse ostalo je ročni menjalnik.
Če hočeš 4x4 pogon avtomatik in hibrid odpade.
Potem dilema tudi kateri nivo opreme? Sem gledal, da je infotainment sitem kar slab in se kvari. Se ga sploh splača imeti ali raje vzeti najbolj basic opremo?
Po drugi strani se Journey zdi najbolj udoben (so pa gume čudnih dimenzij in pridejo kar drage baje), Extreme ma baje tiste sedeže, da poleti nenormalno švicaš.
Všeč mi je tudi opcija Sleep packa v prtljažniku, da lahko v avtu prespiš, ampak to itak lahko dodaš vsem Dusterjem.
Vozi kdo novega Dusterja ali ima izkušnje in bi znal kaj pametnega priporočiti?
Hvala.
nekako sem se odločil, da bi v segmentu malih SUV-jev kupil novo Dacio Duster.
Gledal sem sledeče avte (omejitev cene do 25,000 EUR nov, tako da pri "boljših" znamkah pridejo slabi motorji teh modelov):
Dacia Duster
MG ZS
Opel Frontera
Renault Captur / Symbioz
C3 Aircross
DongFeng Mage
Ford Puma
Geely Coolray
Hyundai Kona
Mazda CX-30
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Suzuki Vitara
Škoda Kamiq
Toyota Yaris Cross
Na veliko testih je bila Dacia celo bolj zanesljiva od "boljših" znamk, tudi glede zadovoljstva lastnikov.
Se pa ne morem odločiti glede nivoja opreme in motorjev.
Ali vzeti LPG+bencinarja za poceni vožnjo in najnižjo ceno (18,000 EUR)?
Če hočeš avtomatik moraš avtomatsko vzeti hibrida (dražja cena, se s hibridom res toliko prišpara?), vse ostalo je ročni menjalnik.
Če hočeš 4x4 pogon avtomatik in hibrid odpade.
Potem dilema tudi kateri nivo opreme? Sem gledal, da je infotainment sitem kar slab in se kvari. Se ga sploh splača imeti ali raje vzeti najbolj basic opremo?
Po drugi strani se Journey zdi najbolj udoben (so pa gume čudnih dimenzij in pridejo kar drage baje), Extreme ma baje tiste sedeže, da poleti nenormalno švicaš.
Všeč mi je tudi opcija Sleep packa v prtljažniku, da lahko v avtu prespiš, ampak to itak lahko dodaš vsem Dusterjem.
Vozi kdo novega Dusterja ali ima izkušnje in bi znal kaj pametnega priporočiti?
Hvala.

HotBurek ::
Dvomim, da se nakup katerega od zgornjih "izplača".
Verjetno vsem pada cena, verjetno so vsi slabi nakup. Ker... ne vem, slaba kvaliteta?
Ok. V tem segmentu je za preverit avto Suzuky Jimny.
Ta avto drži ceno. Ima neko kultno vrednost. Dejansko gre za "športnega terenca", ker ga na testih dostikrat primerjajo z G-wagnom.
Cene teh avtov so nore.
https://www.autoscout24.com/lst/suzuki/...
Verjetno vsem pada cena, verjetno so vsi slabi nakup. Ker... ne vem, slaba kvaliteta?
Ok. V tem segmentu je za preverit avto Suzuky Jimny.
Ta avto drži ceno. Ima neko kultno vrednost. Dejansko gre za "športnega terenca", ker ga na testih dostikrat primerjajo z G-wagnom.
Cene teh avtov so nore.
https://www.autoscout24.com/lst/suzuki/...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

feryz ::
Jimny je pravi jeep, za razliko od teh spakedral, ki to hočejo biti. Zato tudi drži ceno. Ker takih avtov preprosto ni več.
Kaj vzeti? Od cenenih avtov je ponavadi Vitara imela največ opreme za majhen denar. Drugače je popolnoma vseeno. Vzemi kar ti je všečno.
Kaj vzeti? Od cenenih avtov je ponavadi Vitara imela največ opreme za majhen denar. Drugače je popolnoma vseeno. Vzemi kar ti je všečno.

Alfa Dog ::
Suzuki Jimny v EU ni več na voljo, ker ne dosega emisijskih standardov. Źe par let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfa Dog ()

iloveboobz ::
Pozdravljeni,
nekako sem se odločil, da bi v segmentu malih SUV-jev kupil novo Dacio Duster.
Gledal sem sledeče avte (omejitev cene do 25,000 EUR nov, tako da pri "boljših" znamkah pridejo slabi motorji teh modelov):
Dacia Duster
MG ZS
Opel Frontera
Renault Captur / Symbioz
C3 Aircross
DongFeng Mage
Ford Puma
Geely Coolray
Hyundai Kona
Mazda CX-30
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Suzuki Vitara
Škoda Kamiq
Toyota Yaris Cross
Na veliko testih je bila Dacia celo bolj zanesljiva od "boljših" znamk, tudi glede zadovoljstva lastnikov.
Se pa ne morem odločiti glede nivoja opreme in motorjev.
Ali vzeti LPG+bencinarja za poceni vožnjo in najnižjo ceno (18,000 EUR)?
Če hočeš avtomatik moraš avtomatsko vzeti hibrida (dražja cena, se s hibridom res toliko prišpara?), vse ostalo je ročni menjalnik.
Če hočeš 4x4 pogon avtomatik in hibrid odpade.
Potem dilema tudi kateri nivo opreme? Sem gledal, da je infotainment sitem kar slab in se kvari. Se ga sploh splača imeti ali raje vzeti najbolj basic opremo?
Po drugi strani se Journey zdi najbolj udoben (so pa gume čudnih dimenzij in pridejo kar drage baje), Extreme ma baje tiste sedeže, da poleti nenormalno švicaš.
Všeč mi je tudi opcija Sleep packa v prtljažniku, da lahko v avtu prespiš, ampak to itak lahko dodaš vsem Dusterjem.
Vozi kdo novega Dusterja ali ima izkušnje in bi znal kaj pametnega priporočiti?
Hvala.
vzami hibrida, če se voziš dost po mestu, LPG, če delaš ful avtoceste. Js bi vzel najbolši paket opreme, k ti ga premore budget.

blackbfm ::
Verjetno vsem pada cena, verjetno so vsi slabi nakup. Ker... ne vem, slaba kvaliteta?
itak, dacia za 25k zariba po max enem letu, medtem ko 30 let star bemfl še kr deluje. kvalitet

pegasus ::
Glej vsaj še subaru forester. Taprav terenc, ki je tudi presenetljivo dober na cesti, poleg tega pa je večen in poceni.

Eduardo ::
No ja, Forester je tako tako. Ni slab, samo tudi ni ne vem kaj. Sicer tanovega še nisem peljal, starejši pa je imel totalno zmeden sistem v smislu kje je kaj. Meni je delovalo kakor, da so naklamfali skupaj tri računalnike. Potem katerakoli malenkost se zgodi, recimo, da odklopiš baterijo, da ima kaj kakšno mini napako, konkretno recimo senzor za zaprt pokrov motorja in ne dela skoraj nič tehnike kakor i-sight ali kako se že reče ACCju, skratka lightshow rumenih lučk.
Drug problem je, da ima za baje zanesljiv avto kar dosti popravil. Vsa so draga in na Subaruju vedno rečejo "No samo to še crkuje, potem pa ste dobri za deset let.".
Tako, da če lahko živiš z zelo čudnim designom in dragimi popravili, potem je Forester OK ampak nič posebnega. Aja pa prešvoh za kar hoče biti.
Duster verjetno največ za denar v kategoriji. Baje imajo sedaj 8 let garancije? Bi pa jaz pri Daciji pogledal še Bigsterja, ker ima za razliko od Dusterja aktivni tempomat.
Je pa v segmentu ena abstraktna opcija iz Koreje. https://www.kgmobility.si/torres
Drug problem je, da ima za baje zanesljiv avto kar dosti popravil. Vsa so draga in na Subaruju vedno rečejo "No samo to še crkuje, potem pa ste dobri za deset let.".
Tako, da če lahko živiš z zelo čudnim designom in dragimi popravili, potem je Forester OK ampak nič posebnega. Aja pa prešvoh za kar hoče biti.
Duster verjetno največ za denar v kategoriji. Baje imajo sedaj 8 let garancije? Bi pa jaz pri Daciji pogledal še Bigsterja, ker ima za razliko od Dusterja aktivni tempomat.
Je pa v segmentu ena abstraktna opcija iz Koreje. https://www.kgmobility.si/torres
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()

pegasus ::

feryz ::
Aktivni tempomat ima 6 let stara vitara, ki je takrat stala manj kot 16 jurjev. In lane assist in bla bla bla.
Tako da to ni neki bav bav. Itak z ročnim menjalnikom to ni ravno neka pridobitev.
Tako da to ni neki bav bav. Itak z ročnim menjalnikom to ni ravno neka pridobitev.

bbbbbb2024 ::
Pozdravljeni,
nekako sem se odločil, da bi v segmentu malih SUV-jev kupil novo Dacio Duster.
Gledal sem sledeče avte (omejitev cene do 25,000 EUR nov, tako da pri "boljših" znamkah pridejo slabi motorji teh modelov):
Dacia Duster
MG ZS
Opel Frontera
Renault Captur / Symbioz
C3 Aircross
DongFeng Mage
Ford Puma
Geely Coolray
Hyundai Kona
Mazda CX-30
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Suzuki Vitara
Škoda Kamiq
Toyota Yaris Cross
Na veliko testih je bila Dacia celo bolj zanesljiva od "boljših" znamk, tudi glede zadovoljstva lastnikov.
Se pa ne morem odločiti glede nivoja opreme in motorjev.
Ali vzeti LPG+bencinarja za poceni vožnjo in najnižjo ceno (18,000 EUR)?
Če hočeš avtomatik moraš avtomatsko vzeti hibrida (dražja cena, se s hibridom res toliko prišpara?), vse ostalo je ročni menjalnik.
Če hočeš 4x4 pogon avtomatik in hibrid odpade.
Potem dilema tudi kateri nivo opreme? Sem gledal, da je infotainment sitem kar slab in se kvari. Se ga sploh splača imeti ali raje vzeti najbolj basic opremo?
Po drugi strani se Journey zdi najbolj udoben (so pa gume čudnih dimenzij in pridejo kar drage baje), Extreme ma baje tiste sedeže, da poleti nenormalno švicaš.
Všeč mi je tudi opcija Sleep packa v prtljažniku, da lahko v avtu prespiš, ampak to itak lahko dodaš vsem Dusterjem.
Vozi kdo novega Dusterja ali ima izkušnje in bi znal kaj pametnega priporočiti?
Hvala.
Predlagam ti, da Dacio Dusterja sploh ne kupiš. Dacio Duster imam jaz, prejšnji model, 1.5 dCi 116KM 4x4. To sem na tem forumu napisal že večkrat, pa bom samo na kratko povzel, zakaj ne.
1) Ukinili so prodajo dieselskega motorja 1.5 dCi, K9K, ki so ga sicer proizvajali 22 let ali nekaj takega. Sedaj je na voljo bencinski, s katerim pa so težave. Nekateri vozniki se pritožujejo, ker cuka, ugaša in občasno ne vleče. Menda se sajajo sesalni ventili. Rešitve menda ni, to je odvisno od načina vožnje, svetujejo, da greš na avtocesto in voziš z visokimi obrati. Nasvet pa tak. Pa še več drugih problemov je s tem motorjem, vendar ta s crkovanjem je nekako sedaj najbolj aktualen. V Franciji so pripravili skupinsko tožbo čez Renault, zdaj točno če zaradi te napake, ne vem. Ampak sigurno pa čez ta bencinski motor.
2) Tam nekje med 2022-2023 so zastopstvo za Dacio (pa menda za Nissan in Renault) prodali nekim Hrvatom. Tako je rekel vodja servisa. Imeli samo garancijski zahtevek, ki ga pri Daciji niso spoštovali. Na koncu je mehanik vzel enak del s karambolirane Dacie, ter preprosto zamenjal del na našem in na karamboliranem avtu. Pa še povedal je, da stoji na dvorišču Dacia Duster, ki je imela okvaro na podvozju, pa Dacia ni dala rezervnih delov in zdaj tisti avto na dvorišču stoji. Zdaj, kaj je s tem zastopstvom ali niso organizirani ali kaj šparajo, ne vem.
Avto je sicer soliden, z dieselskim motorjem odličen, sploh za ta denar. Vendar sedaj ne bi več kupil Dacie. Kaj pa bi, ne vem. Verjetno rabljeno Toyoto iz Nemčije.

Nazz ::
Jimny je pravi jeep, za razliko od teh spakedral, ki to hočejo biti. Zato tudi drži ceno. Ker takih avtov preprosto ni več.
Kaj vzeti? Od cenenih avtov je ponavadi Vitara imela največ opreme za majhen denar. Drugače je popolnoma vseeno. Vzemi kar ti je všečno.
Dokler Wrangler ni pravi Suzuki, je verjetno vse ok!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 18391 (6792) | JazianG |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29198 (7784) | BCSman |
» | "Delovni stroj" 4x4 za v gozd in na njivo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11956 (8141) | WizzardOfOZ |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15156 (12069) | krneki0001 |