Forum » Na cesti » Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion
Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion
NikolormousB ::
Iz izkušenj ja. Na običajnih cestah (asfalt in makadam) še nisem srečal hriba, kamor ne bi zlezel po snegu.
Za off road po gozdu in pravih brezpotjih seveda ni dileme.
Še en video "zanič" haldex pogona in "crap" SUVa, s katerim baje nekateri še čez pločnik ne morejo zapeljati:
Za off road po gozdu in pravih brezpotjih seveda ni dileme.
Še en video "zanič" haldex pogona in "crap" SUVa, s katerim baje nekateri še čez pločnik ne morejo zapeljati:
m0LN4r ::
Ne rabi bit hrib, dovolj je recimo vcasih ce je malo nagiba in se teza avta prevesi malo nazaj, podlaga pod sprednjimi kolesi je pa sluzasta. Mokro listje, mokra visja trava, ali pa kak fin sloj mokre ilovice.
Ne rabis niti, da si pol metra globoko v blatu, dovolj je ce je tista sluzasta ilovica in se dva kotaca tam not ujameta.
Priblizno:
Ne rabis niti, da si pol metra globoko v blatu, dovolj je ce je tista sluzasta ilovica in se dva kotaca tam not ujameta.
Priblizno:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kupi dizla...je tezji spredaj in se nagib manj pozna. Tudi navora ima prek glave.
Lih z dizli je bolj problematicno, ker se spredaj bolj pogrezne in se bolj drsi v nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
NikolormousB je izjavil:
Iz izkušenj ja. Na običajnih cestah (asfalt in makadam) še nisem srečal hriba, kamor ne bi zlezel po snegu.
Pol se pa ne voziš dost po zasneženih makadamskih cestah.
Mi smo v nedeljo reševal kolega, ki ima od doma do glavne ceste 2km gozdne ceste. napačen gib z volanom in je avto s pravim stalnim štirikolesnim pogonom končal 30cm od ceste. Rahel klanec (ne vem če 15 stopinj), veliko ledu in 5cm stopnička pred cesto, pa avto ni mogel nazaj na cesto zapeljat. Ni pa ni šlo. Dobre gume, dober pogon, moči dovolj, reduktor v menjalniku. Pa ni šlo. Je moral prit drug avto, da ga je cuknil nazaj na cesto.
NikolormousB ::
Zdaj si samo povedal, da v nemogočih pogojih tudi z reduktorjem in špero lahko ostaneš v klancu. Torej, je najboljše, da kupi goseničarja?
Sicer imaš pa prav. Ne vozim se veliko po zasneženih makadamskih cestah. Mogoče prakrat na leto, ko grem kam v hribe. Tudi OP se ne bo, kot je omenil.
Sicer imaš pa prav. Ne vozim se veliko po zasneženih makadamskih cestah. Mogoče prakrat na leto, ko grem kam v hribe. Tudi OP se ne bo, kot je omenil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NikolormousB ()
krneki0001 ::
NikolormousB je izjavil:
Zdaj si samo povedal, da v nemogočih pogojih tudi z reduktorjem in špero lahko ostaneš v klancu.
Če je zate 15 stopinjski klanec nemogoča zadeva, potem tudi prav.
Poanta je bolj v tem, da če nekaj polnokrven pogon ne more zvozit, bodo pomožna koleščka s haldexom še težje. Pa ni bilo nič ekstremnega, samo pomrznjen sneg na klancu in stopnička, čez katero guma zaradi spodrsavanja ni mogla čez.
Samo za po cestah pa za prikolo vlečt bo pa tud haldex dost dober, ja, pa naj bo to v dusterju al pa v povišanem golfu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
perci ::
15 stopinjski rahel klanec? Po snegu in ledu? Dej zresni se, nebivedu.
O 4x4 se pogovarjamo, ne o ratraku.
Razen, ce si govoril o %, ne o stopinjah.
O 4x4 se pogovarjamo, ne o ratraku.
Razen, ce si govoril o %, ne o stopinjah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
krneki0001 ::
Ja, imaš prav 15% klanec, nekje 7 stopinj (čeprav za 4x4 tudi 15 stopinj ni veliko, moj avto preizkušeno po suhem zmore 45 stopinj - 100% klanec dolg okoli 7m).
V glavnem zelo položno. Recimo evoque (range rover) se do tja ni mogel pripeljat, da bi on cuknil avto čez stopničko.
V glavnem zelo položno. Recimo evoque (range rover) se do tja ni mogel pripeljat, da bi on cuknil avto čez stopničko.
krneki0001 ::
m0LN4r ::
Kaksna pa je ta nova Impreza 2.0 Comfort po velikosti v primerjavi z Golfom ali T-Rocom?
Maximales Drehmoment: 196 / 4000 Nm bei U/min
Ni to malo premalo za tak avto?
2.0 tsi v golfu ima: Drehmoment 280 nm bei 1700-5200 1/min
Maximales Drehmoment: 196 / 4000 Nm bei U/min
Ni to malo premalo za tak avto?
2.0 tsi v golfu ima: Drehmoment 280 nm bei 1700-5200 1/min
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Ja pac je bedno, ko avto s samo sprednjim pogonom ne spelje iz vlaznega travnika v goricah ali pa ko avto sparkiras na premocen travnik z malim nagibom in se mickeno pogrezne, potem pa se sprednja kolesa samo vrtijo na mestu, pa rabi samo en ruker ene osebe od zadi pa skoci ven. Sej ponavadi je vedno se mama zravn, samo ko si sam je pa jeba in dokler se ven skopljes lahko na novo travo sadis, spet.
Kupiš tole...
http://carwheelcover.com/snow-tiger
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Kaksna pa je ta nova Impreza 2.0 Comfort po velikosti v primerjavi z Golfom ali T-Rocom?
Maximales Drehmoment: 196 / 4000 Nm bei U/min
Ni to malo premalo za tak avto?
2.0 tsi v golfu ima: Drehmoment 280 nm bei 1700-5200 1/min
Po velikosti so ti avti tam-tam. 4.2 do 4.3m dolžine
2.0 tsi je turbak, impreza 2.0 je NA (brez turbine). Za boxerja je to dovolj. Po varnosti je pa pred vsemi trenutno. Subaru Impreza, Subaru Impreza XV in Subaru XV (3 različni avtomobili na isti platformi) so trenutno najbolj varni japonski avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Torej ga je treba v bistvu skos mal terat, da isto vlece
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Ne, je 2.0 kr dost za ta avto, da ne rabiš teranja. 1.6 je mal švoh, 2.0 je pa dovolj.
Croc2018 ::
Pozdravljeni!
Zanima me nekaj v zvezi z novim Dusterjem s pogonom samo na sprednji kolesni par (2WD) - a ima ta verzija avtomobila možnost izklopa stabilizacijskega sistema (ESP/ESC) ali pa vsaj izklopa zdrsa pogonskih koles (ASR)?
Hvala za odgovore!
Zanima me nekaj v zvezi z novim Dusterjem s pogonom samo na sprednji kolesni par (2WD) - a ima ta verzija avtomobila možnost izklopa stabilizacijskega sistema (ESP/ESC) ali pa vsaj izklopa zdrsa pogonskih koles (ASR)?
Hvala za odgovore!
BCSman ::
Obujam temo, ima kdo novega Dusterja 1.5 dci ter kako se obnese in tudi vprašanje od Croc2018 če že pozna kdo odgovor...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14982 (8404) | facepalm |
» | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12809 (10612) | hojnikb |
⊘ | Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 59395 (42586) | Raptor F16 |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116849 (96164) | gddr85 |