» »

Kako prepoznati preprodajalca avtomobilov...

Kako prepoznati preprodajalca avtomobilov...

thisguy ::

Ker sem trenutno v fazi kupovanja rabljenega avtomobila, sem pregledal že kar nekaj oglasov in prišel do sistema, ki mi precej olajša prepoznavanje preprodajalcev avtomobilov (aka dilerjev). Preden me linčate, seveda živimo v svobodni državi, kjer lahko vsak kupi in proda, kar želi, po ceni, ki jo postavi. A ker sem imel z njimi že nekaj neprijetnih izkušenj - in verjamem da nisem edini - morda pridejo komu prav naslednji nasveti:

1) Opis oglasa

Diler: Oglas vsebuje zgolj naštevanje tehničnih specifikacij in servisov ter opisuje, kako je avto v "top stanju". Nikoli ni omenjeno, koliko časa je bil v lasti, kdo ga je vozil ali zakaj se prodaja.

Legit prodajalec: V oglasu poda tudi nekaj konteksta. Opis je včasih okoren, tu in tam sem videl celo v celoti napisanega v caps lock.

2) Fotografije

Diler: Slike so pogosto zelo kakovostne in običajno ne prikazujejo morebitnih napak (rja, udrtine, oljni madeži na motorju ipd.).

Legit prodajalec: V večini so ok fotografije, včasih neostre, odrezane ali kar screenshoti. Še posebej to velja pri starejših prodajalcih.

3) Telefonska številka

Diler: Če telefonsko številko vneseš v google v narekovajih (npr. »041234567« ali »041 234 567«), se skoraj vedno pokažejo še drugi oglasi – bodisi stari ali aktualni. Namig: ko kličeš, rečeš samo "kličem za avto", brez navedbe znamke ali modela. Običajni odgovor je "Za katerega?". Govor zna biti hiter, prodajalec zatrjuje, da avto nima nobenih napak in poda nek BS izgovor za prodajo. Kdaj pa kdaj se najde tudi pošten diler, ki odkrito pove, da je vozilo dobil v menjavo.

Legit prodajalec: Pri iskanju številka ne pokaže drugih oglasov.

caveat emptor: Ta trik ni 100% zanesljiv, saj lahko diler uporablja več različnih številk. Sam sem že naletel na primer, ko sem pod različnima številkama dobil istega tipa.

4) Ko si v dvomu: www.avtolog.si - nevermind, spregledal dejstvo da se avtolog ne osvežuje več. Tnx kloko.
  • spremenilo: thisguy ()

kloko ::

thisguy je izjavil:

4) Ko si v dvomu: www.avtolog.si

Kaj si pomagaš z avtolog-om...?

thisguy ::

kloko je izjavil:

thisguy je izjavil:

4) Ko si v dvomu: www.avtolog.si

Kaj si pomagaš z avtolog-om...?


Če reče "sem prvi lastnik" in avtolog pokaže da temu ni tako, veš da gre za laž. In če se je zlagal tu, obstaja verjetnost da se je še kje drugje.

kloko ::

Se pravi, da še ne veš, da je avtolog že pred več kot dvema letoma nehal osveževati podatke? Pa še tisto, kar je, ne moreš biti prepričan ali drži ali ne...

thisguy ::

kloko je izjavil:

Se pravi, da še ne veš, da je avtolog že pred več kot dvema letoma nehal osveževati podatke? Pa še tisto, kar je, ne moreš biti prepričan ali drži ali ne...


Huh ok, priznam napako in zdej vem neki novega. Nekaj časa sem ga uporabljal, vendar ker večina oglasov nima vin številke sem redko zašel tja. In zakaj ne osvežuje več?

Edit: popravil post

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: thisguy ()

delavec44 ::

Verjetno GDPR, kot vedno.

MadMax ::

Tudi preprodajalcev je veliko in niso povsem neorganizirani.
Dvomim da je IP samoiniciativno iz dolgcajta zahtevala umik javno dostopnih evidenc o avtih. Saj gre za kupe pleha, ne gre za ljudi, šment...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

delavec44 ::

Tudi pri vinjetah je šlo za pleh, pa se je IP vmešal.

sparklyslo ::

thisguy je izjavil:

Ker sem trenutno v fazi kupovanja rabljenega avtomobila, sem pregledal že kar nekaj oglasov in prišel do sistema, ki mi precej olajša prepoznavanje preprodajalcev avtomobilov (aka dilerjev). Preden me linčate, seveda živimo v svobodni državi, kjer lahko vsak kupi in proda, kar želi, po ceni, ki jo postavi. A ker sem imel z njimi že nekaj neprijetnih izkušenj - in verjamem da nisem edini - morda pridejo komu prav naslednji nasveti:

1) Opis oglasa

Diler: Oglas vsebuje zgolj naštevanje tehničnih specifikacij in servisov ter opisuje, kako je avto v "top stanju". Nikoli ni omenjeno, koliko časa je bil v lasti, kdo ga je vozil ali zakaj se prodaja.

Legit prodajalec: V oglasu poda tudi nekaj konteksta. Opis je včasih okoren, tu in tam sem videl celo v celoti napisanega v caps lock.

2) Fotografije

Diler: Slike so pogosto zelo kakovostne in običajno ne prikazujejo morebitnih napak (rja, udrtine, oljni madeži na motorju ipd.).

Legit prodajalec: V večini so ok fotografije, včasih neostre, odrezane ali kar screenshoti. Še posebej to velja pri starejših prodajalcih.

3) Telefonska številka

Diler: Če telefonsko številko vneseš v google v narekovajih (npr. »041234567« ali »041 234 567«), se skoraj vedno pokažejo še drugi oglasi – bodisi stari ali aktualni. Namig: ko kličeš, rečeš samo "kličem za avto", brez navedbe znamke ali modela. Običajni odgovor je "Za katerega?". Govor zna biti hiter, prodajalec zatrjuje, da avto nima nobenih napak in poda nek BS izgovor za prodajo. Kdaj pa kdaj se najde tudi pošten diler, ki odkrito pove, da je vozilo dobil v menjavo.

Legit prodajalec: Pri iskanju številka ne pokaže drugih oglasov.

caveat emptor: Ta trik ni 100% zanesljiv, saj lahko diler uporablja več različnih številk. Sam sem že naletel na primer, ko sem pod različnima številkama dobil istega tipa.

4) Ko si v dvomu: www.avtolog.si - nevermind, spregledal dejstvo da se avtolog ne osvežuje več. Tnx kloko.


5) Starejši prodajalci oz. lastniki, ki se ne "spoznajo" na tehnologijo, pogosto pomankljivo naštejejo (oz. iz liste vrednosti) izberejo opremo, ki jo ima avto. Preprodajalci so tega vešči in je tam našteta vsaka malenkost kot je npr, naslon za roke, samozatemnitveno ogledalo,...

6) Avtomobili preprodajalcev so ponavadi znotraj očiščeni in zunaj oprani. Pri avtomobilih, ki jih prodajajo lastniki temu pogosto ni tako.

7) Preprodajalci pogosto napišejo, da je avto bil garažiran, čeprav o tem nimajo pojma. Tudi to, da je nekaramboliran - to je sploh pojem o katerem neradi debatirajo - za (nekatere) preprodajalce to pomeni, da ni bila totalka, za nekoga drugega pa, da je avto komplet v še v prvi barvi.

O vrtenju km pa je sploh škoda izgubljati besede.

feryz ::

Kdo je to diler in kdo legit prodajalec rabljenih avtov?
Me res zanima. Očitno je razlika v telefonskih številkah.

KG-348 ::

avtov nad 15k se sploh ne splača pri nas kupovat, nemški trg ne samo da ima več ponudbe, za isto ceno dobiš več opreme in manj zvožen avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KG-348 ()

Telbanc ::

Preprodajalca prepoznaš ko ti prodaja avto z 150.000 km, čeprav ma avto en kup prask na haubi in zdrsano vetrobransko steklo. Kar pomeni najmanj 300.000. Prideš do avta pogledaš podvozje, haubo, šipo in moraš takoj vedet kolk ma kilometrov. Prvi najbolj očiten znak da gre za čefurčka ki z preprodajanjem služi lepe pare, so gume ki so namazane z neko čudno žajfo. Da se skor vidiš not ko u špeglu. Kar lah vidiš že na oglasu. Drugi tak znak je spet uradnih 180.000 km in zdrsan volan. kar pomeni da je števec šel nazaj. To se tud že vidi na slikah. Mel sem dizelna z sklopko ki je prijela na polovici, pri 200.000. Če je sklopka na konc je spet znak, da je en vrtel km nazaj. Treba je vedet, da je pr nas vrtenje km nazaj nacijonalni šport. Vsaki tretji avtek ma km prevrtene nazaj. Če se ti ne da hodit do modela, sam rečeš naj ti slika haubo.
S preprodajanjem se da še zmeraj lepo zaslužit, da za konec še citiram nekega preprodajalca, ki vrti kilometre nazaj.."sam reveži se ti ne smejo smilit". Avto se kupuje izklučno rabljen od lastnika ki je avto kupil v Sloveniji.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Telbanc ::

Zadnji rabljen avto ki sem ga kupil je mel 145.000 in ni mel nobene praske na haubi, šipo kot novo, prav tako podvozje. In to je to.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

delavec44 ::

Za gume sem hotel že jaz napisati. Če se svetijo, gre za profija.
Zguljene volane pa tudi menjajo sem že videl.

stara mama ::

Telbanc je izjavil:

Preprodajalca prepoznaš ko ti prodaja avto z 150.000 km, čeprav ma avto en kup prask na haubi in zdrsano vetrobransko steklo. Kar pomeni najmanj 300.000. Prideš do avta pogledaš podvozje, haubo, šipo in moraš takoj vedet kolk ma kilometrov. Prvi najbolj očiten znak da gre za čefurčka ki z preprodajanjem služi lepe pare, so gume ki so namazane z neko čudno žajfo. Da se skor vidiš not ko u špeglu. Kar lah vidiš že na oglasu. Drugi tak znak je spet uradnih 180.000 km in zdrsan volan. kar pomeni da je števec šel nazaj. To se tud že vidi na slikah. Mel sem dizelna z sklopko ki je prijela na polovici, pri 200.000. Če je sklopka na konc je spet znak, da je en vrtel km nazaj. Treba je vedet, da je pr nas vrtenje km nazaj nacijonalni šport. Vsaki tretji avtek ma km prevrtene nazaj. Če se ti ne da hodit do modela, sam rečeš naj ti slika haubo.
S preprodajanjem se da še zmeraj lepo zaslužit, da za konec še citiram nekega preprodajalca, ki vrti kilometre nazaj.."sam reveži se ti ne smejo smilit". Avto se kupuje izklučno rabljen od lastnika ki je avto kupil v Sloveniji.

Joj mene joj, nekateri še vedno živite 20 let zadaj. Ne bit telebani, mal posodobite svoje razmišljanje!
Volan, sedeže je enostavno preoblečt in ceneje kot si nekateri predstavljate - ne ločiš od originala. Leder se malo podrgne, da zgleda "rahlo rabljen".
Havbe, pleh se polira, udrtine popravi kot po toči. Novi tepihi so poceni, piksne maxibrila tud.
Poleg tega ima praktično vsak trgovec svojo servisno delavnico, uredi najbolj kritične zadeve.
Večina avtov se pa kupuje na dražbah in niti niso nujno slabi.

Ni več dnarja v preprodajanju avtov od fizičnih oseb, noben trgovec ne bi preživel, ker so tud kupci postali komplikatorji da te prime srat!
Na konc kupec itak gre na šoder-hof s postavljenim šotorom, kjer je pleh mal bolj zglancan, pa super financiranje, podpiše lizing in gremo z avtom domov v eni uri!

Tu je dnar, v financiranjih!!
In ne več v golem plehu!

Tak avto je sicer mehansko še najboljše porihtan, ker ni odplačan in mora zdržat obdobje financiranja.
Ga boš pa preplačal vsaj 2x!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Telbanc je izjavil:

Zadnji rabljen avto ki sem ga kupil je mel 145.000 in ni mel nobene praske na haubi, šipo kot novo, prav tako podvozje. In to je to.

Kaj pa če je bil totalka in je zato imel haubo brez nobene praske, menjano prednjo šipo in še podvozje porihtano kot je treba? A tega se pa nisi vprašal? Ne vem kje vi vozite avte, sam moj prejšnji k sm ga mel od 0km(se pravi od novega) in sem ga prodal z 220kkm, ni imel na vetrobranskem steklu niti ene praske...tko da, tista izjava da če je prednja šipa kot nova, ne pomeni da je avto "nov".

Telbanc ::

Odvisno za katere cenovne razrede se gre. Ne splača se pri vseh znamkah menjati volana, polirati havbe,sedežev. Ker dobiš premalo ven. Recimo to lah pričakuješ pri avdiju, benveju. Večinoma pa gre za ekipe, kjer ima vsak nekaj čez.

val46@ ; Če je bla šipa več al majn ok, pa hauba sigurno ni bla.

Namen mojega pisanja je, da že z malo pozornosti, se lah izogneš špekulantov in njihovega vrtenja kilometrov.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

kriptobog ::

Telbanc je izjavil:

Preprodajalca prepoznaš ko ti prodaja avto z 150.000 km, čeprav ma avto en kup prask na haubi in zdrsano vetrobransko steklo. Kar pomeni najmanj 300.000. Prideš do avta pogledaš podvozje, haubo, šipo in moraš takoj vedet kolk ma kilometrov. Prvi najbolj očiten znak da gre za čefurčka ki z preprodajanjem služi lepe pare, so gume ki so namazane z neko čudno žajfo. Da se skor vidiš not ko u špeglu. Kar lah vidiš že na oglasu. Drugi tak znak je spet uradnih 180.000 km in zdrsan volan. kar pomeni da je števec šel nazaj. To se tud že vidi na slikah. Mel sem dizelna z sklopko ki je prijela na polovici, pri 200.000. Če je sklopka na konc je spet znak, da je en vrtel km nazaj. Treba je vedet, da je pr nas vrtenje km nazaj nacijonalni šport. Vsaki tretji avtek ma km prevrtene nazaj. Če se ti ne da hodit do modela, sam rečeš naj ti slika haubo.
S preprodajanjem se da še zmeraj lepo zaslužit, da za konec še citiram nekega preprodajalca, ki vrti kilometre nazaj.."sam reveži se ti ne smejo smilit". Avto se kupuje izklučno rabljen od lastnika ki je avto kupil v Sloveniji.


Nas ata je imel Kio. Avto je bil spraskan povsod, volan oguljen, sklopka pri koncu. Ko se je prodal je imel na stevcu 70k km. Realnih. Neprevrtenih. MEstna voznja je ogulila volan slabe kvalitete. Sklopka pa kaj naj recem, penzic za volanom, to se je skoz kurilo.
Najvec se kilometri itak vrtijo pri iskani robi. Potemj e pa odvisno ali je vrtel profic ali ne. Dandanes ima ze vsak senzor zapis o prevozenih kilometroh pa se hitro da videt.
Drug primer imam iz Italije. Kupis avto, vse stima, zunaj lep, notri se lepski, servisna potrjena. V resnici pa vsaj x2 vec prevozenih. Tam je velikokrat praksa, sploh ri kakih taksistih in kombijih. Preoblecejo volan, sedez ce treba, rocico menjalnika, avto spolirajo. Ko se kupi novega pa sproti vrtijo kilometre. Prvi servisni interval naredi pod kozolcem, za naslendji servisni interval prevrti in gre na uraden servis, da servisna stima. Sem nasel enega S-maxa tako. Avto je bil kot nov, potem pa vidim stopalke ogiuljene do konca, avto pa 90k km na stevcu. So jih pozabili zamenjati. En majster je potem nasel zapis o prevozenih na mislim da na abs senzorju. Gladko 300k km, ampak servisna pa stima ;)

stara mama ::

Amaterji, to se že na novga montira lažnivca! :)
Ekologija™ in Trajnost™

bm1973 ::

kriptobog je izjavil:

En majster je potem nasel zapis o prevozenih na mislim da na abs senzorju. Gladko 300k km, ampak servisna pa stima ;)

Kje vse so pol zapisni kilometri?

fikus_ ::

Motorni računalnik, avto računalnik, abs senzorji, airbagi ,....
Če imaš pravi SW za neko avtomobilsko firmo, potem na več mestih vidiš km.
Prevaranti se ponavadi ne potrudijo da bi povsod spremenili km, ponekod se jih niti ne da.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Snajper_ ::

2 leti nazaj je IP ugotovil(a), da imajo tudi vozila svojo pravico do zasebnosti, tako da kapo dol za ves trud in požrtvovalnost!

Za avte se gre!

bm1973 ::

Snajper_ je izjavil:

2 leti nazaj je IP ugotovil(a), da imajo tudi vozila svojo pravico do zasebnosti, tako da kapo dol za ves trud in požrtvovalnost!

Za avte se gre!

Debilizem 1. klase...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21119118 (2422) Mato989
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228174849 (15847) fujtajksel
»

Opel Vivaro 2.0 Cdti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
549358 (8011) ;-)
»

Spet en nategun al kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5924460 (21386) Heavy

Več podobnih tem