» »

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion

1
2
3

c00L3r ::

bambam20 je izjavil:

barakus je izjavil:

Kakšna pa je poraba Dusterja z 1.6 SCe 115 motorjem?


Duster II - 1.6 SCe (114 Hp)
Mesto 8.0 l/100 km.
Relacije 5.8 l/100 km.
kombinirano 6 l/100 km.

Mogoče te bo zanimal še tale podatek pri 1200 kg težkem avtu.

Navor. 156 Nm/4000 rpm.

c00L3r je izjavil:



Zdaj pa še prosim primerjaj T-Roc za 21k in ne takšnega za 30kEUR ;)


Lahko.

T-Roc - 1.5 TSI (150 Hp)

Power 150 hp/5000-6000 rpm.
Maximum speed 205 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 8.4 sec
Torque 250 Nm/1500-3500 rpm.

mesto 6.6 l/100 km.
relacija 4.6 l/100 km.
povprečna poraba 5.3 l/100 km.

Ko se pride do prožnosti motorja in pospeškov je nemec kralj.


1.5 TSI nima 4x4. Opreme je bistveno manj. Za 50% več cene dobiš malo boljši pospešek? Za tak denar dobiš še en mali avto zraven.

bambam20 ::

c00L3r je izjavil:


1.5 TSI nima 4x4. Opreme je bistveno manj. Za 50% več cene dobiš malo boljši pospešek? Za tak denar dobiš še en mali avto zraven.


Poslušaj ti. Hotu si T-roca za 21 jurjev! Kaj zdaj palamudiš.

c00L3r ::

Ravno to. T-Roc je vsaj za 40% dražji od Suziki Vitare. Sprašujem se kaj zares dobiš za 40-50% višjo ceno, razen malo boljši pospešek. Pa tudi Vitara brez 4x4 ima 9,5s do 100km/h.

T-Roc ima lane keep assist. Mogoče pa je to vredno 10k€?

m0LN4r ::

c00L3r je izjavil:

Kaj manjka Suzuki Vitara S z 1.4 boosterjet? Glej podatke za navor 220 Nm pri 1500 obratih. http://suzuki.si/f/docs/tehnicni-podatk...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID...

Avto je v velikosti Golfa, stane pa nekaj malo čez 20k z 4x4 (z zaklepom sredinskega diferenciala) in vso možno opremo, vključno z LED lučmi, radarskim tempomatom, radarskih avtonomnim zaviranjem, gretjem sedežev, vzvratno kamero, navigacija...

2.0TSI ima 320NM in 7s do 100.
2.0TDI ima 340NM in 9s do 100.

Tak T-Roc se dobi za 28-30k, ce prosis ponudbo. Na avto.net je ena avtohisa, ki ti ga da za 30k z skoraj vso opremo, ki jo lahko izkljukas v konfiguratorju.

Ce isto zadevo sestavim pri Tusconu ali Suzukiju pridem takoj na 28-30k in dobis veliko slabsi motor z vecjo porabo, pri ceni pa prodajalci ne spuscajo vec veliko. Maksimalno mogoce se enga jurja in to je to.

Zdaj pa še prosim primerjaj T-Roc za 21k in ne takšnega za 30k€

Ja pa si ti videl, kaj lahko sestavis za 21k v konfiguratorju od Tuscona ali S-cross suzukija? Pa se vedno bo notr 1.4 motor, ki je primeren za kako Opel Corso.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

njyngs ::

Kako točno sta Tuscon in T-roc primerljiva, razen, da sta oba avtomobila????? ;((

Jaz se pa odločam med Audi RS4 in pa Renault Traffic. Kaj kupiti? :|

NikolormousB ::

bambam20 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Nekateri testerji delajo lastne meritve, kamor ponavadi vključijo tudi 80-120. Čeprav je res, da to ni ravno kategorija avtomobilov, kjer bi bil to bistven podatek.

Tako ali tako tukaj ni nekih presenečenj. Avto s 150 konji in 1500kg gre toliko kot pač gre, razlike med znamkami so minimalne.



Razlike v prožnosti motorja so velike. Tisti, ki potegne do 100 km/h, bo imel tudi precej več prožnosti v območju 80-120 km/H v 6- prestavi, kar je eno od najbolj pomembnih zadev , koliko je motor prožen in uporaben, ko ga voziš v zadnji prestavi ( 5-ta ali 6-ta ).


- Kako veš, da so razlike v prožnosti velike? Max. navor je pri Vitari na voljo od 1500 do 4000 obratov. Pri t-rocu 2.0 tdi samo od 1750 do 3000. (max. navor na gredi med dizlom in bencinarjem ni direktno primerljiv).

- 0-100kmh čas nima veze s prožnostjo. Vlogo igra moč, teža avtomobila in prestavno razmerje.

- Pri avtomatiku je v resnici precej nepomembno kakšen je pospešek v 6. (oz. 7. prestavi pri t-rocu), ker nikoli ne pospešuješ v najvišji prestavi.

m0LN4r ::

Max. navor je pri Vitari na voljo od 1500 do 4000 obratov.

Mimogrede pri t-rocu ne pozabit tudi na 2.0 TSI
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:


- Pri avtomatiku je v resnici precej nepomembno kakšen je pospešek v 6. (oz. 7. prestavi pri t-rocu), ker nikoli ne pospešuješ v najvišji prestavi.


Na avtocesti daš v najvišjo prestavo in ne daš iz nje, razen, ko se pelješ skozi cestninsko območje in zapustiš avtocesto.

NikolormousB ::

Ce isto zadevo sestavim pri Tusconu ali Suzukiju pridem takoj na 28-30k in dobis veliko slabsi motor z vecjo porabo, pri ceni pa prodajalci ne spuscajo vec veliko. Maksimalno mogoce se enga jurja in to je to.


Vitara je max. 21, 22 jurjev, če poklikaš vse kar ponuja. Je pa res, da Suzuki ponuja manj stvari kot t-roc, čeprav kolikor gledam ne manjka nič bistvenega. Tudi lane assist se da dobiti v Vitari, če ga res hočeš.

Tucson je sicer 20cm daljši in precej večji avto od t-roca, tako, da dobiš bistveno večji avto, če ti to kaj pomeni.

Mimogrede pri t-rocu ne pozabit tudi na 2.0 TSI


Če gledaš pospeške, potem dizla tako ali tako ne smeš gledati, ampak vzameš 2.0 TSI + remap.

Na avtocesti daš v najvišjo prestavo in ne daš iz nje, razen, ko se pelješ skozi cestninsko območje in zapustiš avtocesto.


Pri avtomatiku daš samo v D, potem pa menjalnik sam menja prestave. Zato se mu reče avtomatik.

m0LN4r ::

V katerem konfiguratorju ste vi to:


Samo motor in barvo sem izbral.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

V slovenskem. Najdražji bencinar na avto.net je 21600 EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

rosomah ::

bambam20 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Sem si sestavil Tucsona, pride okol 32k z 1.6 4kolesnim bencinarjem pa nekaj malo opreme zravn. Ima pa se vedno 55Nm manj navora, slabsi pospesek in vecjo porabo od 2.0 TSI

Suzuki S-Cross sicer ima pri 1.6 varianti 320Nm, rabi pa vseeno skoraj 2x dle do 100 kot 2.0TSI



Moreš vedet, da pri konkurenci, kot sta Hyundai, Suzuki.. motorji po pospeških ne dosegajo nemških :). nemc je nemc.

Drugače pa tale T-roc izgleda res dobr narejne, pa lep notranjost... Če si denarno zmožen, se stegni do T-roca.. na koncu je tudi pomembno, kako se počutiš v vozilu in T-roc deluje zelo prijeten.

hmmmmmmmmmm...bom rekel t'kole: suzuki z 1,4 boosterjet mašino (vsaj vitara) ma pospeška dost'..... pa poraba tud' ni velika.... lj-treviso - lj 6,4l/100km.... pa je šlo po klancih tud' 170 (psssst ;) )... je pa res , da ni šminka avto..... nč zmatran po 6 urah vožnje.... namest' t-roc raje kona.... po moje...?....

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:


Pri avtomatiku daš samo v D, potem pa menjalnik sam menja prestave. Zato se mu reče avtomatik.


Kaj ti hočeš zdaj povedat? Menjlanik samodejno menjava v območju, ko je potrebno in od 100 km/h pa do 200 km/H bo držal v zadnji prestavi oz. prestavil bo enkrat, gleda, da imajo novodobni avtomatski menjalniki 7-8 prestav.

V avtomobilu z ročnim daš v 5 oz. 6-to prestavo pri 90 km/h in ne menjavaš več. Če moraš prestavit prestavo dol potemni, da je avto slab.

NikolormousB ::

Če moraš prestavit prestavo dol potemni, da je avto slab.


Tale 1.4 turbo brez težav pospešuje od 60 kmh pa vse do končne hitrosti v 6. prestavi. Kje točno vidiš problem?

m0LN4r ::

NikolormousB je izjavil:

V slovenskem. Najdražji bencinar na avto.net je 21600 EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ja pa to niso svezi avti iz fabrike sestavljeni po lastni zelji. To so vzemi ali pusti avti, ki stojijo ze lahko tudi po eno leto po vecih lokacijah, zunaj znotraj.
Takega avta vec ne kupim.

Na avto.net sploh nimajo 2.0TSIja - lol
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

Potem pa naročiš novega, a ne? Cena je ista.

rosomah ::

na vitaro morš čakat pribl. 1-1,5 meseca.... hehehe vitara ma še downhill assist in pa vrečo za kolena.....

m0LN4r ::

Sej t-roc se tudi spusti sam, ti samo volan obracas.

NikolormousB je izjavil:

Potem pa naročiš novega, a ne? Cena je ista.

Ko sem vprasal, ni bla niti priblizno ista, ker se tistega v salonu hocejo znebit.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

c00L3r ::

Najdražja Vitara Avtomatik je manj, kot 22k. Za tak denar primerljivega T-Roca ni, razen če želiš imet brez 4x4 in slabo opremljenega. Je pa zanimivo, da imata oba not trde plastike na vratih in armaturni plošči, tudi v najdražjem modelu T-Roc.

m0LN4r ::

Ce ze potem SX4, vitara je joke.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

c00L3r ::

m0LN4r je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V slovenskem. Najdražji bencinar na avto.net je 21600 EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ja pa to niso svezi avti iz fabrike sestavljeni po lastni zelji. To so vzemi ali pusti avti, ki stojijo ze lahko tudi po eno leto po vecih lokacijah, zunaj znotraj.
Takega avta vec ne kupim.

Na avto.net sploh nimajo 2.0TSIja - lol

Daj se pozanimaj preden bedarije pišeš. Vitare gredo, kot vroče žemljice. Salon ima mogoče 1 ali 2 na zalogi, da se jo da videt v živo. Vse kar je naročeno je razprodano. Meni so rekli, da mi bodo v naslednjem mesecu javili, ko zvedo katere barve lahko rezervirajo v naslednji pošiljki iz tovarne.

NikolormousB ::

m0LN4r je izjavil:

Ce ze potem SX4, vitara je joke.


Joke v kakšnem smislu?

m0LN4r ::

Cena je mamljiva, ni kaj. Nisem se nikoli slisal, da je treba avto po lastni konfiguraciji rezervirati?

A ni tko, da si izmed 100 opcij sestavis tocno to kaj bi rad imel, natisnes gres do 2-3 avtohis, se zmenis za ceno in narocis?

Joke v kakšnem smislu?

Novi SX4 je meni neprimerno lepsi od znotraj od tiste, linkane vitare iz avto neta.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

A ni tko, da si izmed 100 opcij sestavis tocno to kaj bi rad imel, natisnes gres do 2-3 avtohis, se zmenis za ceno in narocis?


Ja, je. Če konfiguriraš po želji. Se zmeniš za avto, plačaš aro in čakaš.

Sicer pa ima uvoznik na zalogi oz. v naprej naročeno določeno količino vozil, ki jih lahko dobiš takoj ali relativno hitro in običajno tudi kakšnega jurja ceneje.

Novi SX4 je meni neprimerno lepsi od znotraj od tiste, linkane vitare iz avto neta.


Ok, stvar okusa. Meni se zdi ravno obratno. Sem mislil, da imaš kakšne resne pomisleke.

m0LN4r ::

Ja nic, bo treba it se na voznjo s tem suzukijem. Dacia je ze izpadla iz igre, ker voznja ni tako udobna kot z t-rocom. Dacia je bolj kmecki avto, za po vaseh super in poceni.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

Si že razmišljal o klasičnem avtomobilu s 4x4 pogonom?

Glede na to, da gledaš avte do 30 jurjev lahko izbiraš tudi med kakšno Škodo Octavio, Insignio, mogoče celo kakšnega bmw 3 ali audi A4 dobiš za ta denar, če nisi preveč zbirčen glede opreme.

Cervantes ::

Price/Performance je pač Duster win-win.
Za resen teren.
Ni pa to avto za na dopust v Grčiji, jasno.

m0LN4r ::

NikolormousB je izjavil:

Si že razmišljal o klasičnem avtomobilu s 4x4 pogonom?

Glede na to, da gledaš avte do 30 jurjev lahko izbiraš tudi med kakšno Škodo Octavio, Insignio, mogoče celo kakšnega bmw 3 ali audi A4 dobiš za ta denar, če nisi preveč zbirčen glede opreme.

Gledam, samo neke pretirane izbire z 5 vrat (ne stiri) in 4x4 ni.
Opel insignie 5 vrat ne spravim v garazo recimo. 4,5 metra je maksimum maksimum.

Recimo Audi A3 Sportback pase not super. Je se dovolj mesta, da grem okoli avta.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nerro32 ::

Letos bo Vitara doživela facelift, verjetno bo tudi notranjost doživela pomladitev.

Če se nagibate k T-rocu, potem se splača še pogledat po bratski Škodi Karoq, Arona pa mislim da ne ponuja 4x4.

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V slovenskem. Najdražji bencinar na avto.net je 21600 EUR.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ja pa to niso svezi avti iz fabrike sestavljeni po lastni zelji. To so vzemi ali pusti avti, ki stojijo ze lahko tudi po eno leto po vecih lokacijah, zunaj znotraj.
Takega avta vec ne kupim.

Na avto.net sploh nimajo 2.0TSIja - lol


Najmočnejši je 1.6 motor.

Vzem T-roca pa ne kompliciraj. kdor pa nima denarja mora pa iskat cenješe zadeve in jemat kompromise.

m0LN4r ::

Tale skoda Karoq zgleda zanimivo.

Ne razumem proizvajalce, zakaj ima pri Karoq samo TDI 4x4, a je 4x4 tak science fiction dandanes?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Tale skoda Karoq zgleda zanimivo.

Ne razumem proizvajalce, zakaj ima pri Karoq samo TDI 4x4, a je 4x4 tak science fiction dandanes?


Verjetno je pogojeno z tipom motorja pri določeni znamki.

Han ::

Karoq bo tudi 1.5 TSI 4×4 z modelnim letom 2019 - na voljo nekje od septembra 2018.

bambam20 ::

Han je izjavil:

Karoq bo tudi 1.5 TSI 4×4 z modelnim letom 2019 - na voljo nekje od septembra 2018.


Škatlast kot vse škode, kar pomeni zelo hitro zastara takšna oblika.

Han ::

Osebno me ne moti, ker je v svojem razredu najbolj funkcionalen. Kvaliteta izdelave in udobje pustita konkurenco daleč zadaj.

Blazz ::

m0LN4r je izjavil:

Pozdravljeni,

torej gremo se debato s sledecimi pogoji: oba avta sta dizla, oba sta kao SUV, oba imata stirikolesni pogon.

Cena je 17.000 za Novo Dacio Duster in 30.000 za T-Roca, ki sem sestavil brez neke nepotrebne navlake v konfiguratorjih. Res je da ima T-Roc malo vec fensi opreme, ampak nima neke veze.

Probajmo primerjati vozne lastnosti, kvaliteto motorja, podvozja, vzmetenja, 4 kolesnega pogona (ce ima kdo kake koristne informacije glede tega), garancijske finte. Nenazadnje moc, prostornina in dinamika motorja.

Sam ne poznam niti en avto, oba sta nova na trgu, zato sprasujem vas, ki se malo bolj v avto-moto in ce imate kake informacije o tem, na podlagi cesa je kater avto zgrajen. Npr. za T-roca recejo, da naj bi bil samo dvignjen Golf.

Pri dacii je predvsem mikavna cena, saj za ceno T-roca lahko dobis skoraj dve dacii.


4motion od VWja sploh ni pravi 4kolesni pogon. Zadeva se avtomatsko vklopi samo takrat ko kao je treba... tko da...

stara mama ::

A nima Dacia na nekaterih motorjih tudi serijsko vgrajen LPG?
V tem primeru bi bila prva izbira pred dizlom, serijsko montiran LPG sistem je neki drugega, kot pa mazarjenje pri plineksu.

krneki0001 ::

Če hočeš dober 4x4 pogon, potem vzami subaru XV. Je višje od tal od obeh, tako dusterja kot od preplačanega dvignjenega golfa. Motor 2.0 je prožen tako dizel, kot bencinar.
Opreme ima dovolj. S 4x4 pogonom od subaruja pa boš zelo zadovoljen, definitivno pa boš prilezel dlje kot z obema konkurentoma. Začetna cena je pa 19.900€.

IL_DIAVOLO ::

Kdo kupi terenca od vw-ja, je bedak.

Treba je gledat dokazane firme v svetu terencev, ne pa te dvigjene hatchback-e s profizoricnim 4x4. Suzuki, vitara, subaru to je vse zelo dobra izbira imo. Pa ne da bi imel izkusnje, ampak ti avti imajo zelo dolg staz v svetu terencev.

cekr ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kdo kupi terenca od vw-ja, je bedak.

Treba je gledat dokazane firme v svetu terencev, ne pa te dvigjene hatchback-e s profizoricnim 4x4. Suzuki, vitara, subaru to je vse zelo dobra izbira imo. Pa ne da bi imel izkusnje, ampak ti avti imajo zelo dolg staz v svetu terencev.


Ne skrbi ti za izkušnje, jih ima VW tudi. Če jim kaj manjka, gredo pa pogledat v Ingolstadt.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

cekr ::

Lani sem iskal en dodatni voziček za firmo. Eno oskubljeno zadevo.
Ker je bilo ugodno, sem šel pogledat Vitaro in onega malo dražjega.
Se vsedem, poskusim. OK, ves navdušen.

Ko se vračam domov, poskusim še v salonu Škode.
Kot bi prišel na drug svet. Precej boljši občutek sedenja, vožnje...
Pa je bil to samo Yeti.
Če bi šel še do VW, bi bilo to še več.

T-ROC je vsaj zame precenjen. Ni pa tudi take hude razlike do Tiguana. Jest bi raje gledal slednjega.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

krneki0001 ::

VAG 4x4 avtomobili imajo samo sprednji pogon, pa "pomožna koleščka", ki se vklapljajo ko prednji par koles zdrsne. Pa še to imajo rešitev haldex, ne kaj boljšega. Najbolj low cost rešitev, ki ni dobra, če hočeš imeti stalni 4x4 pogon na avtu.

NikolormousB ::

4motion od VWja sploh ni pravi 4kolesni pogon. Zadeva se avtomatsko vklopi samo takrat ko kao je treba... tko da...


Tko da... kaj? Zakaj pa bi ti rabil 4 kolesni pogon, ko se pelješ po suhi, ravni cesti?

drekodovce ::

zaradi občutka?

K0l1br1 ::

Stalen 4x4 zaradi občutka je brez veze, za ostalo pa je dovolj tudi tisti haldex, dovolj hiter, dovolj učinkovit. Malo je treba gledati tudi na to, kaj se dejansko rabi in če se ne rabi, ali ta neuporaba opraviči dodatne stroške, manjši prtljažnik, vzdrževanje in podobno. Večina vas itak vozi po asfaltiranih cestah, ko je sneg ste lepo doma, ko pa norite, vas niti bog ne reši. Edini, ki ga dejansko rabi, zgleda, da je nebivedu po njegovih pustinjah.

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

4motion od VWja sploh ni pravi 4kolesni pogon. Zadeva se avtomatsko vklopi samo takrat ko kao je treba... tko da...


Tko da... kaj? Zakaj pa bi ti rabil 4 kolesni pogon, ko se pelješ po suhi, ravni cesti?


Jaz sem ga razumel da ga rabi.

m0LN4r je izjavil:

4x4 mora bit, to je smisel debate, saj bi vcasih pozimi v gorice pa z normalnim avtom ne gre, pa se nevarno je. Ravno tako smo v eni taki vukojebini, kjer ce zapade sneg ali zmrzuje, pridejo pucat in solit sele naslednji dan ali dva dni.
Pravtako mora shandlat brez problema udobno regionalno voznjo in spust po mokri travi z prikolico...

Sofer bo moj oce, ki ni glih expert driver v takih zadevah, tako da ce je kje vec pomozne tehnologije, bi bilo to fajn.



Če pa mene sprašuješ, zakaj rabim stalni 4x4 pogon, imaš pa tukaj odgovor zakaj:
http://www.kodrun.net/potovanja/2017-uk...

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:



Jaz sem ga razumel da ga rabi.




Večina ga ne rabi. Vzamejo ga iz občutka, da je fino, če ga imajo. Večina se ne vozi po težje prevoznih območjih izven regionalnih cest.

NikolormousB ::

Jaz sem ga razumel da ga rabi.


Za po snegu in mokri travi je tudi "priklopljivi" povsem dovolj.

m0LN4r ::

Ja pac je bedno, ko avto s samo sprednjim pogonom ne spelje iz vlaznega travnika v goricah ali pa ko avto sparkiras na premocen travnik z malim nagibom in se mickeno pogrezne, potem pa se sprednja kolesa samo vrtijo na mestu, pa rabi samo en ruker ene osebe od zadi pa skoci ven. Sej ponavadi je vedno se mama zravn, samo ko si sam je pa jeba in dokler se ven skopljes lahko na novo travo sadis, spet.

Potem pa je treba al odklopit prikolico, obrnit avto in it malo posreg ali pa mal porint. Seveda vztratno gor bi slo, samo vzratno gor s prikolico in nato zavijat na cesto ni glih pametno.

Ne gre se za voznjo po madagaskarju, ampak tiste 5x letno, ko bi zadeva prisla prav pa je nimas. Ni pa treba zato imet cistokrvega terenca, ker je vecina voznje se vedno po luknjastem asfaltu in bankinah.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Jaz sem ga razumel da ga rabi.


Za po snegu in mokri travi je tudi "priklopljivi" povsem dovolj.


Iz izkušenj al nekaj na pamet?

Na ravnem ja, ko pa pride do kakih klančkov z mokro travo, je pa priklopljivi pogon poraz. Še stalni ima lahko orenk probleme.

Evo primerjavo(se splača pogledat):
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
502555 (358) hojnikb

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58620122 (3313) Raptor F16
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
955507 (2463) tony1

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62452908 (32223) gddr85

Več podobnih tem