» »

Dacia sandero

Dacia sandero

«
1
2

spargelj ::

Nameravam kupiti Dacio sandero s plinskim pogonom,ker se ne spoznam dosti ,ima kdo kakšne izkušnje s plinom če kaj več privarčuješ????
  • spremenil: bluefish ()

DamijanD ::

plin je najcenejši in najčistejši pogon za ICE motorje. Slabost je samo to, da ne smeš parkirati javni garaži.

Utk ::

"Ne smeš"...

mikhaair ::

Kolegica ima dacio na plin. 1.4 motor. Prisparas kar fajn. Težav pa mi imela. Naklepala ene 140kkm v 6 letih. Ko je nabavljala smo skalkulirali, da nekje po 60kkm prideš noter z višjo nabavno ceno napram neplinski. Vožnja je pa ceni primerna. Sploh po AC je hrupna. Na začetku servis pri pooblaščencu, s plinom je mal dražje. Pol pa drugje. Plin tudi nikakršnih težav.

WhiteAngel ::

DamijanD je izjavil:

plin je najcenejši in najčistejši pogon za ICE motorje. Slabost je samo to, da ne smeš parkirati javni garaži.


Odvisno če je pod zemljo. Če je v višjih nadstropjih, lahko.

Horas ::

DamijanD je izjavil:

plin je najcenejši in najčistejši pogon za ICE motorje. Slabost je samo to, da ne smeš parkirati javni garaži.


ker? zaradi možnega uhajanja plina?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

pegasus ::

Ker "plin" ni plin, ampak zelo lahko hlapljiva tekočina, katere hlapi so težji od zraka in bi se v primeru puščanja lahko nabrali v kletnih prostorih z neprijetnimi posledicami.
Pravi plin je CNG.

Utk ::

Garažna hiša v kateri je to problem, ni zgrajena po predpisih. A boš tudi bajto naredil samo za ljudi, ki nimajo čez 80 kil?

Valvoline ::

Starejsih oldschool NA motorjev (1.6 16v) nimajo vec v ponudbi, samo 1.0tce z gdi injection. Men to ne disi prevec. Nikjer ni napisano kaksen lpg sistem je vgrajen v novejsih 1.0tce, ali je klasicni z uparjalnikom al pa tekoca faza. Mislim pa da med delovanjem na lpg papcajo tudi nekaj bencina 20-30% goriva je benz 70-80% je lpg kar obcutno zmanjsa prihranek. Starejsi 1.6 16v neunicivi motorji laufajo 100% na plin, pr tce pa to verjetno ni mogoce, plus gor je se turbo, komlicirane cr sobe in ostali sodoben klump.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ce kupujes sanderota, pocakaj na novo generacijo (pride do konca leta), ker bo to dejansko avto, na nivoju clio mk4-5. Trenutni sandero je pa nalispan clio mk2 in zgleda precej precej zastarelo proti novemu.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Dag ::

Ampak tudi cena novega Sandera bo že bliže Cliotu. Računaj 1-2k gor pri osnovni verziji.

hojnikb ::

nov clio se zacne malo pod 10 jurji, nebi reku da bo osnovna dacia kaj vec ko 9,9,5k.
danes kupit novga mk2 sanderota je neumnost, ko je nov model pred vrati.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Pa se zima pred vrati, zimske gume gratis. Nova dacia pa je res licna :)

hojnikb ::

totalno licna in ce bo cenejsa od trenutnega mk4 generation cliota, bo tut dost spodobn value.
Skoda je sicer samo, da so osnovni motorji precej anemicni (sedaj dobis 1.0 atmosferc z 65 konji). Tuki je mk4 precej bols, ker dobis 0,9 turbo, kar z remapom prnese tam 100-110 konjev.
Mam filing, da bo mk4 z januarjem sel ven iz prodaje. Ze zaradi tega, k motor ni euro6d ready.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WhiteAngel ::

hojnikb je izjavil:

nov clio se zacne malo pod 10 jurji, nebi reku da bo osnovna dacia kaj vec ko 9,9,5k.
danes kupit novga mk2 sanderota je neumnost, ko je nov model pred vrati.


Nov Clio pod 10 jurji? Za novi model?

hojnikb ::

WhiteAngel je izjavil:

hojnikb je izjavil:

nov clio se zacne malo pod 10 jurji, nebi reku da bo osnovna dacia kaj vec ko 9,9,5k.
danes kupit novga mk2 sanderota je neumnost, ko je nov model pred vrati.


Nov Clio pod 10 jurji? Za novi model?

se pardoniram, scepec nad 10 jurjov je zdej
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

je bil v startu tut en res stripper model brez radia za okol 9,7-9,8k€, ampak ga ocitno ni vec.
#brezpodpisa

jest10 ::

hojnikb je izjavil:


Skoda je sicer samo, da so osnovni motorji precej anemicni (sedaj dobis 1.0 atmosferc z 65 konji).

To res ne razumem, kaj jim je blisknilo v betici, da so šli iz 1.0 75 KM na 1.0 60 KM. Zgleda jim je ostalo preveč 60 KM mašin zaradi ukinitve navadnih Citigo, pa jih zdej tlačijo v Fabio.
(sicer mašina je ista, tako da lahko še vedno premapiraš na 75 ali še malo več KM)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

hojnikb ::

Ne, finta je prehod iz EURO6d-temp na EURO6d. Slednjega 1.0SCe z 75 konji ne spravi skos, zato je motor detunan. In iz tega razloga bo tut 0,9Tce sel papa in s tem tudi mk4 clio. Razn ce bojo retrofital 1.0SCE/Tce v mk4, v kar pa dvomim. Najverjetneje bo mk4 nadomestil nov sandero kot neka budget alternativa mk5 cliotu. MK4 bojo pa prodajal v trgih razvoja (brazilja, argentina itd..) kjer ni euro emisij.

Bi se pa remap tega motorja mogu bp nardit na 80-85HP.

Kaj ma pa citigo in fabija veze z tem 1.0SCe, ves pa sam ti :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

Jaz sem bil na testni voznji Sandera Stepway 1.0 tce lpg z boljso opremo za 12k€.
Mnenje? Moras biti nor, da ga kupis. Avto res spominja na Cliota 2. Raje prisparam 3k€ in vzamem Cliota 4 tce75 oz dodam 1.5k€ in kupim cliota 5 1.0tce lpg.

Dacia je bila 12k€ in o popustih nocejo slisati ces, da je ze tko "poceni". Meanwhile dobis cliota z enakim motorjem za 13.5k€ s popusti. Mislim, da ni potrebe razlagati zakaj je nakup Cliota bolj smiselen.
Ce zelis Dacio na plin, je bolje vzeti rabljeno za 5k€. Tako vsaj ves, zakaj vozis tako "sranje" od avta.
Osebno bi raje kupil Cliota 4 in mu dodal plinsko napravo. Tako zelo slaba je Dacia.

hojnikb ::

zato se pa pocaka na sandero mk3. mk2 je dejasnko modificirana clio2 platforma, zato tudi tako spominja na clio2
#brezpodpisa

facepalm ::

hojnikb je izjavil:

zato se pa pocaka na sandero mk3. mk2 je dejasnko modificirana clio2 platforma, zato tudi tako spominja na clio2

Nekako predvidevam, da bo mk3 tudi drazji od mk2. Tako, da bo razlika v ceni med Cliom in Sanderom skoraj nicna.
Bomo videli.

Utk ::

facepalm je izjavil:

Jaz sem bil na testni voznji Sandera Stepway 1.0 tce lpg z boljso opremo za 12k€.
Mnenje? Moras biti nor, da ga kupis. Avto res spominja na Cliota 2. Raje prisparam 3k€ in vzamem Cliota 4 tce75 oz dodam 1.5k€ in kupim cliota 5 1.0tce lpg.

Dacia je bila 12k€ in o popustih nocejo slisati ces, da je ze tko "poceni". Meanwhile dobis cliota z enakim motorjem za 13.5k€ s popusti. Mislim, da ni potrebe razlagati zakaj je nakup Cliota bolj smiselen.
Ce zelis Dacio na plin, je bolje vzeti rabljeno za 5k€. Tako vsaj ves, zakaj vozis tako "sranje" od avta.
Osebno bi raje kupil Cliota 4 in mu dodal plinsko napravo. Tako zelo slaba je Dacia.

Točno tako. To sranje se kupuje v osnovni varianti. Za 9500 največ pa kaj dobiš dobiš, če ti je za silo dovolj, super, če ne, izbereš normalen avto. Za 12 pozabi, za 9500 pa vsaj lahko rečeš da si nekaj prišparal.

jest10 ::

hojnikb je izjavil:

.

Kaj ma pa citigo in fabija veze z tem 1.0SCe, ves pa sam ti :)

Eh prehitro hitro sem bral pa sem mislil da si govoril o Škodi:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

hojnikb ::

facepalm je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zato se pa pocaka na sandero mk3. mk2 je dejasnko modificirana clio2 platforma, zato tudi tako spominja na clio2

Nekako predvidevam, da bo mk3 tudi drazji od mk2. Tako, da bo razlika v ceni med Cliom in Sanderom skoraj nicna.
Bomo videli.

Dražji jasno bo, ampak več k 9-9,5k nebo, ker potem takšen avto nima nobenga smisla, če se clioti začnejo pr 10 jurjih. 8,999€ bo moj guess za osnovni model, torej 500e več.
#brezpodpisa

Valvoline ::

Polno opremljen nov 5 vratni klio 1.0tce je cca 13-14k. Sestricna je kupila pred kaksnim letom, poceni so samo 3 vratni modeli. Sandero je 5 vrat,vecji in precej bolj prostoren avto, Bolj oddaljen od tal kot kaksen mini suv.
Duster je top izbira, ce se kupuje dacia.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nekje so imel v akciji tudi pod 10k. 5 vratni clio 74kw 1.0tce se prodaja za 13k+ brez plina.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

75 konjev je pogreb, s 100 konjskim pa si hitro na 13-15k, kar je pa sorazmerno drago. Za taki dnar pa ze dobiš kaj boljsega.

Ce si pa vajen, da avto nikamor ne gre, pa go for it.

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

ce kupujes sanderota, pocakaj na novo generacijo (pride do konca leta), ker bo to dejansko avto, na nivoju clio mk4-5. Trenutni sandero je pa nalispan clio mk2 in zgleda precej precej zastarelo proti novemu.

To pa je ze konkretno zgresen pristop kupovanju avtomobilov. Vedno so zadnji avti neke modelne serije narejeni najbolj kakovostno, odpravljene so tovarniske napake in tezave ob izzidu, cene so naceloma vedno bolj ugodne za bolj opremljen avto. Pri novem modelu vedno preplacas ob tem si poskusni zajcek.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Polno opremljen nov 5 vratni klio 1.0tce je cca 13-14k. Sestricna je kupila pred kaksnim letom, poceni so samo 3 vratni modeli. Sandero je 5 vrat,vecji in precej bolj prostoren avto, Bolj oddaljen od tal kot kaksen mini suv.
Duster je top izbira, ce se kupuje dacia.

3 vratni clio ne obstaja vec od mk4 dalje. Vsi so 5 vratni, samo zadnja vrata so tako dizajnersko narejena, da niti ne zgledajo kot vrata.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Načeloma je to res, ampak nova dacia je toliko lepsa in bolj funkcionalna od ta stare, da sploh ni dileme.

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

ce kupujes sanderota, pocakaj na novo generacijo (pride do konca leta), ker bo to dejansko avto, na nivoju clio mk4-5. Trenutni sandero je pa nalispan clio mk2 in zgleda precej precej zastarelo proti novemu.

To pa je ze konkretno zgresen pristop kupovanju avtomobilov. Vedno so zadnji avti neke modelne serije narejeni najbolj kakovostno, odpravljene so tovarniske napake in tezave ob izzidu, cene so naceloma vedno bolj ugodne za bolj opremljen avto. Pri novem modelu vedno preplacas ob tem si poskusni zajcek.

to za dacio ne velja, ker vedno podedujejo starejso platformo. V primeru sanderota bo to platforma clio mk4 (8 let stara zadeva) z nekaj detajli iz mk5.

Zgresen pristop je kupit nov avto na 22 let stari platformi. Ce ze kupujes po tej logiki, danes potem kupis clio mk4, ne sandero mk2. Mk2 bi danes mogu bit 7 jurjov ali manj nov (za base model) da bi mel kak smisel poroti ostali, ne pa nekaj drobiza manj od mk4 recimo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

Switch to the CMF platform
In France, the 2021 Sandero price in the most basic configuration is expected at around EUR 9,000. Being the first Dacia car based on the new-age CMF-B platform instead of the B0 platform that dates back to 1998


A ni to platforma cliota mk5?

Clio5 lpg z osnovno opremo:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sandero lpg s primerljivo opremo (tega sem vozil):

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dvomim, da bodo novi Sanderoti biistveno cenejsi od Cliota. Imam obcutek, da gre Dacia po stopinjah Skode, katera se ne smatra vec kot "budget" brand.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Sandero niti ni nek zanimiv nakup, ekstra PP je duster za 13 cukov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Skoda skoda da nimajo vec 1.6 16v v ponudbo.

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Switch to the CMF platform
In France, the 2021 Sandero price in the most basic configuration is expected at around EUR 9,000. Being the first Dacia car based on the new-age CMF-B platform instead of the B0 platform that dates back to 1998


A ni to platforma cliota mk5?

Clio5 lpg z osnovno opremo:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sandero lpg s primerljivo opremo (tega sem vozil):

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dvomim, da bodo novi Sanderoti biistveno cenejsi od Cliota. Imam obcutek, da gre Dacia po stopinjah Skode, katera se ne smatra vec kot "budget" brand.

Mah, zakaj gledate tisto stepway sranje z plasticnimi dodatki, k so se vedno izkazal kot magnet za rjo? BV. Kupis najcenejso z lpgjem,klimo in to je to. Bila je v akciji prejsni mesec za 9900. LPG za ceno bencinske.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

facepalm je izjavil:

Switch to the CMF platform
In France, the 2021 Sandero price in the most basic configuration is expected at around EUR 9,000. Being the first Dacia car based on the new-age CMF-B platform instead of the B0 platform that dates back to 1998


A ni to platforma cliota mk5?

Clio5 lpg z osnovno opremo:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sandero lpg s primerljivo opremo (tega sem vozil):

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dvomim, da bodo novi Sanderoti biistveno cenejsi od Cliota. Imam obcutek, da gre Dacia po stopinjah Skode, katera se ne smatra vec kot "budget" brand.

Mah, zakaj gledate tisto stepway sranje z plasticnimi dodatki, k so se vedno izkazal kot magnet za rjo? BV. Kupis najcenejso z lpgjem,klimo in to je to. Bila je v akciji prejsni mesec za 9900. LPG za ceno bencinske.


Ker navadna nima moznosti (vsaj po konfiguratorju sodec) naslona za roke ter voznikov sedez nastavljiv po visini.
Osnovna je res osnovna in si dejansko na istem, kot ce bi kupil starega Cliota za 2k€.
Edina dodana vrednost je garancija, katero pa preplacas.
Za moje pojme dela Dacia kljucno napako. Modeli so zunaj moderni, znotraj pa katastrofa. So narejeni za sosede in ne za voznika. Jaz bi prebavil plasticne, crne odbijace in ogledala, zelezne feltne brez pokrov, itd.. Bi prisparali na designu in se vedno prodajali Sanderota s paneli Cliota2. Ampak naj mi dajo uporabno opremo serijsko. Npr, elektricni pomik zunanjih ogledal in prednjih stekel + nastavljiv sedez in volan. Pa mogoce elektricni servo, saj ima Sandero trsi volan od mk2 Cliota. To je minimum.
Zato bi sam raje vzel Cliota mk4 za 10k kakor pa Sanderota. Sandero je vreden max 7k.

Valvoline ::

Sandero seveda ni nek biser, pa vseeno ni smiselno primerjat z cliotom. Sandero je bolj uporaben in prostoren avto, razred visje po velikosti od cliota. Je pa duster na plin kot sem povedal absolutni best buy brez konkurence trenutno, kljub oldschool notrajnosti, ce rabis avto za prevoz ne za razkazovanje.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

Sandero seveda ni nek biser, pa vseeno ni smiselno primerjat z cliotom. Sandero je bolj uporaben in prostoren avto, razred visje po velikosti od cliota. Je pa duster na plin kot sem povedal absolutni best buy brez konkurence trenutno, kljub oldschool notrajnosti, ce rabis avto za prevoz ne za razkazovanje.

Kako je Sandero bolj uporaben? Razen visjega polozaja pri Stepwayu, ni neke razlike napram Cliotu mk4. Prtljaznik je tam-tam. Prostora spredaj je dovolj pri obojih. Zadnje klopi pa nisem preverjal. Skratka, bistvene razlike ni.
2wd duster pa je za moje pojme nonsense. Ce potrebujes veliko prostora imas Dokkerja ali Lodgyja.
Katera je bistvena razlika med Sanderotom in 2wd Dusterjem razen velikosti in oddaljenosti od tal, da je tako dober nakup za 3k vec?

Utk ::

Valvoline je izjavil:

Sandero seveda ni nek biser, pa vseeno ni smiselno primerjat z cliotom. Sandero je bolj uporaben in prostoren avto, razred visje po velikosti od cliota. Je pa duster na plin kot sem povedal absolutni best buy brez konkurence trenutno, kljub oldschool notrajnosti, ce rabis avto za prevoz ne za razkazovanje.

Pa o čem ti bluziš, kak razred višje. Isto je, samo tanjši sedeži, tanjša vrata itd., navidezno bolj prostorno, pa še to vprašanje.

Kvinta ::

Zakaj bi sploh mel 1.0 mašino na plin ,ko pa tak in tak ne pije nič :))
A.C.A.B

FlyingBee ::

Kako se obnese streha oziroma stranska vrata, ki se s pločevino zapirajo že v skoraj zravnan del strehe, ko je dež in še posebej, ko je zasnežen avto?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Sandero niti ni nek zanimiv nakup, ekstra PP je duster za 13 cukov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Skoda skoda da nimajo vec 1.6 16v v ponudbo.

Zakaj bi kupo crossover jajček, če ga nočeš? Samo vlačiš s seboj nepotrebno težo.
#brezpodpisa

hojnikb ::

facepalm je izjavil:

Switch to the CMF platform
In France, the 2021 Sandero price in the most basic configuration is expected at around EUR 9,000. Being the first Dacia car based on the new-age CMF-B platform instead of the B0 platform that dates back to 1998


A ni to platforma cliota mk5?

Clio5 lpg z osnovno opremo:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sandero lpg s primerljivo opremo (tega sem vozil):

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dvomim, da bodo novi Sanderoti biistveno cenejsi od Cliota. Imam obcutek, da gre Dacia po stopinjah Skode, katera se ne smatra vec kot "budget" brand.

Osnovna platforma je res CMF, vendar si lahko sigurn, da se bo marsikakšna komponenta prenesla iz starejših modelov, kar je pač ceneje.
#brezpodpisa

hojnikb ::

hojnikb je izjavil:

facepalm je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zato se pa pocaka na sandero mk3. mk2 je dejasnko modificirana clio2 platforma, zato tudi tako spominja na clio2

Nekako predvidevam, da bo mk3 tudi drazji od mk2. Tako, da bo razlika v ceni med Cliom in Sanderom skoraj nicna.
Bomo videli.

Dražji jasno bo, ampak več k 9-9,5k nebo, ker potem takšen avto nima nobenga smisla, če se clioti začnejo pr 10 jurjih. 8,999€ bo moj guess za osnovni model, torej 500e več.

Sn bil skor bang on.
Nov model je zdej uzun https://www.dacia.si/vozila/novi-sander...
#brezpodpisa

Horas ::

lep. dacia je v vzponu.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Blinder ::

Skoda in Kia so dobre, Dacia solidna, potrebujemo novo low-end znamko.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Mislim da kaj veliko pod 9k danes ze nemors it, ne dabi zadostil emisijskim in varnostnim standardom.

dacia bi lahko recimo starega sanderota rebrandala v kaj druga (recimo Sandero Generation), dajo gor tanujno osnovno opremo in prodajajo za ~8k. Sce 65 je pa tako euro6d ready in ga lahk prodajajo se lep cas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

Eko, skonfigurirana z motorjem na plin in prebavljivo opremo pride malo pod 13.000EUR (cca 1500EUR drazja od stare ampak z vec opreme). Torej +- jurja cenejsa od Cliota s podobno opremo in motorjem.
Bom pa sel na testno vozjo, ko bo mozno. Morda celo ni slabsa od Cliota :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

hojnikb ::

prakticno "zastonj" plin je defenitivno bonus. Sam s kaksne popuste morejo dat vec kombinacij oprem z motorji...
#brezpodpisa

facepalm ::

Upam, da bojo talali popuste. Ce mi pridejo spet z izjavo, da je Dacia ze tako poceni, da popustov ne dajejo, si jo lahko kar obdrzijo:)

hojnikb ::

sigurno bo kak evro slo tole dol al pa vec standardne opreme. Da klima ni standardna opcija niti na srednji opreme, ni glih kul :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Benny123 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18122327 (13909) d_DJ
»

Menjat avto ali ne, kupil za -+2000 evrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
717416 (4416) zobnik
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36652264 (42063) louser
»

Poceni drugi avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
518171 (5967) Utk
»

kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415123 (11910) facepalm

Več podobnih tem