» »

Vračilo artikla

Vračilo artikla

veronika788 ::

Natanko 15 dni po datumu na računu smo se odločili za vračilo artikla, ker ne deluje več - brezžični polnilec. Naročili smo več artiklov (tudi če jih nismo potrebovali) samo zato, da smo imeli brezplačno poštnino. Zahtevali smo vračilo kupnine za ta artikel.
Njihov odgovor je tak:

Pozdrav
Ker se gre za vračilo enega izdelka iz več naročenih , naročilo v primeru vračila ni več preko 25 eur vrednosti (kot je bilo v vašem primeru in se mora obračunat dostava v višini 3,5 EUR.
Torej vračilo izdelek je 9,31 EUR - 3,5 EUR = 5,84 EUR vračila na vaš TRR, izdelek pa ni treba vračat.
Javite če vam je v redu rešitev (mislim da je več kot razumna rešitev).

Se mi zdi zelo čudno, da artikla ne rabi vračat??? Tudi izračun ni pravilen. Krneki.. Podjetje: Minicene.si
Kaj bi vi naredili?

Jakkob ::

Ce ga bos nazaj posiljal te bo tudi nekaj stalo. Meni se slisi ok. Sploh pa pri teh zneskih...

delavec44 ::

To pa je nekaj novega. V primeru odstopa v 14 dneh brez razloga in v primeru stvarne napake ti pripada povrnitev kupnine in poštnine (v primeru, da je bila izbrana najcenejša možnost). Moraš pa kriti pošiljanje nazaj. Tudi če imajo to bedarijo zgoraj zapisano v splošnih pogojih, ne morejo biti pogoji nad zakonom.

Lahko tudi stvarno napako uveljavljaš zaradi nedelujočega izdelka. V skrajnem primeru pa prijava na tržni inšpektorat.

sealcradle ::

delavec44 je izjavil:

To pa je nekaj novega. V primeru odstopa v 14 dneh brez razloga in v primeru stvarne napake ti pripada povrnitev kupnine in poštnine (v primeru, da je bila izbrana najcenejša možnost). Moraš pa kriti pošiljanje nazaj. Tudi če imajo to bedarijo zgoraj zapisano v splošnih pogojih, ne morejo biti pogoji nad zakonom.

Lahko tudi stvarno napako uveljavljaš zaradi nedelujočega izdelka. V skrajnem primeru pa prijava na tržni inšpektorat.

Potem pa naj zavrne ponudbo in naj na svoje stroške izdelek pošlje nazaj. Saj prodajalec ni postavil pogojev, ampak predlog.

matobeli ::

Dej jih vpraš če je za njih sprejemljiva zakonsko predpisana opcija kjer ti plačaš povratno poštnino oni pa ti vrnejo celotno kupnino izdelka.

Tko da, če se zmenita za teh 3.5eur za poštnino bo čist gud.

Izdelka pa itak noče, teh generičnih kitajskih izdelkov se ne popravlja, niti trgovec nima možnosti pošiljat proizvajalcu tko da je to direkt e-waste.

Sej ga tudi na aliexpress nikol ne vrneš. Sam da ti tam ne jamrajo če ti lahk še poštnino uvalijo.

Pa kupujte to šaro direkt od kineza, s posredniki so same težave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

delavec44 ::

sealcradle je izjavil:

delavec44 je izjavil:

To pa je nekaj novega. V primeru odstopa v 14 dneh brez razloga in v primeru stvarne napake ti pripada povrnitev kupnine in poštnine (v primeru, da je bila izbrana najcenejša možnost). Moraš pa kriti pošiljanje nazaj. Tudi če imajo to bedarijo zgoraj zapisano v splošnih pogojih, ne morejo biti pogoji nad zakonom.

Lahko tudi stvarno napako uveljavljaš zaradi nedelujočega izdelka. V skrajnem primeru pa prijava na tržni inšpektorat.

Potem pa naj zavrne ponudbo in naj na svoje stroške izdelek pošlje nazaj. Saj prodajalec ni postavil pogojev, ampak predlog.


Prodajalec ima to zapisano v splošnih pogojih kar je v nasprotju z zakonom.
Vračilo se lahko izvede tudi osebno brez stroškov.

sealcradle ::

Vračilo se lahko izvede tudi osebno brez stroškov.

Razen tistih stroškov, ki jih imaš s tem, da izdelek osebno prineseš nazaj tja, kjer je prodajalec, ja. Al morajo prit iskat?

_Denny_ ::

veronika788 je izjavil:

Se mi zdi zelo čudno, da artikla ne rabi vračat???

Nič čudnega...sem že videl dosti dražje stvari, kjer ni bilo treba nič vračati (skladiščenje tudi stane), so pa zahtevali video/sliko namernega uničenja pred vračilom denarja oz. menjavo za nov artikel. Je pa res, da to bolj počnejo proizvajalci, ne trgovine.

Mi pa deluje kot tipična "nabavimo poceni na Alibabi in prodamo x-krat dražje" trgovina, tako da so že s prodajo ene stvari zaslužili 5-kratnik nabavne cene in se jim sploh ni treba ubadati s testiranjem, če polnilec res dela ali ne.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 5080 16GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, TCL 55C7K 144Hz

starfotr ::

V prvi vrsti so krivi kupci, ki kupujejo take smeti, namesto da bi v znani trgovini kupili nek znan in preverjen izdelek, ki bi trajal dlje časa.

Kot drugo, vse trgovine delajo z razliko v ceni. To je osnova.

Tretje, če že kupovat smeti, se to dela čim bolj direktno. Saj pri nizkocenivnih smeteh vsak posrednik zasluži absolutno mali znesek, relativno pa zelo visok znesek.

OutOfTheBox ::

matobeli je izjavil:

Dej jih vpraš če je za njih sprejemljiva zakonsko predpisana opcija kjer ti plačaš povratno poštnino oni pa ti vrnejo celotno kupnino izdelka.


Zakaj bi potem v tem primeru kot stranka kompliciral, če si potencialno finančno in zagotovo časovno še na slabšem (pakiranje artikla, pot na pošto, plačevanje poštnine).

Trgovec je dal optimalno možnost ki gre dejansko na roko obema (oz. stranki še bolj) in če se strinjata ne vidim nobenega problema da se ta možnost potem tudi izvede.

Kakorkoli obračaš, stranka na boljšem ne bo, lahko je samo na slabšem. Naj sprejme tistih 5EUR in naj na zadevo čim prej pozabi. Več energije kot se bo za teh nekaj cekinov vlagalo v to, slabše bo.

Zgodovina sprememb…

mgermo ::

Ja, res ne vem, kaj op komplicira za 3.5€, ki bi jih tako ali tako dala za ptt nazaj.

shmandi ::

veronika788 je izjavil:

Naročili smo več artiklov (tudi če jih nismo potrebovali) samo zato, da smo imeli brezplačno poštnino.

No, meni je najbolj čudno to...

OutOfTheBox ::

Če si blizu thresholda za brezplačno poštnino, vzameš še nekaj da imaš potem vsaj še robo in ti ni treba plačat poštnine. Če ti manjka še 5€ do thresholda si ob 5€ v vsakem primeru, ampak potem raje vzameš še nekaj da vsaj nekaj imaš.

Ganon ::

Brezplačna dostava nad 28 EUR nakupa !


Izdelek, ki so ga potrebovali: 9,31EUR
Izdelki, ki jih ne potrebujejo: (najmanj) 18,70EUR

Preudarno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

OutOfTheBox ::

Kaj pa če so naročili za 23€ artiklov, ki jih potrebujejo in za 5€ artiklov ki jih "ne potrebujejo" ?

Utk ::

Mislim, če imaš nek količinski popust, v neki obliki, potem pa to količino naknadno zmanjšaš, je nekako logično da tega popusta več ni.
Drugo je pa to, da če stvar res ne dela, to ni navadno vračilo, ampak garancija. Morajo popravit ali vrnit denar (ves).

Legon ::

delavec44 je izjavil:

To pa je nekaj novega. V primeru odstopa v 14 dneh brez razloga in v primeru stvarne napake ti pripada povrnitev kupnine in poštnine (v primeru, da je bila izbrana najcenejša možnost). Moraš pa kriti pošiljanje nazaj. Tudi če imajo to bedarijo zgoraj zapisano v splošnih pogojih, ne morejo biti pogoji nad zakonom.

Lahko tudi stvarno napako uveljavljaš zaradi nedelujočega izdelka. V skrajnem primeru pa prijava na tržni inšpektorat.


Če izdelek vračaš skladno določili odstopa od nakupa na daljavo seveda sam kriješ stroške dostave prodajalcu. Ravno tako ne moreš samo deloma odstopit od pogodbe ampak lahko prodajalec zahteva vse ali nič. To kar so mu sedaj ponudili je nekje vmes, kar seveda lahko sprejme, če želi ni pa zavezujoče. Če bo zavrnil lahko prodajalec upravičeno zahteva da odstopi od pogodbe v celoti in vrne celoten nakup. Predstavljaj si, da kupiš tv za 2000 EUR kjer ti podarijo PS5 potem pa hočeš vrnit samo TV in dobit celotno kupnino.

matobeli je izjavil:

Dej jih vpraš če je za njih sprejemljiva zakonsko predpisana opcija kjer ti plačaš povratno poštnino oni pa ti vrnejo celotno kupnino izdelka.

Tko da, če se zmenita za teh 3.5eur za poštnino bo čist gud.

Izdelka pa itak noče, teh generičnih kitajskih izdelkov se ne popravlja, niti trgovec nima možnosti pošiljat proizvajalcu tko da je to direkt e-waste.

Sej ga tudi na aliexpress nikol ne vrneš. Sam da ti tam ne jamrajo če ti lahk še poštnino uvalijo.

Pa kupujte to šaro direkt od kineza, s posredniki so same težave.

Zakonsko predpisana opcija je, da odstopiš od pogodbe. Ne da se zmišljaš kateri izdelek bi poslal nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Samo pri dotični trgovini v splošnih pogojih piše:
"V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 28 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 3,5 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )"

Tako da zgleda sprejemajo delna vračila oz. odstop od pogodbe za posamične artikle iz naročila (s čimer nima problemov večina večjih spletnih trgovin).

Ta navedba je meni sporna. Ker čisto lahko se zgodi, da moraš izdelke poslati nazaj na svoje stroške, potem ti pa še oni odbijejo poštnino za prejem od vrnjene kupnine. Po zakonu je ravno obratno, stroške dostave bi morali povrniti.

Legon ::

Ne zavajaj. Vračilo kupnine in stroškov pošiljanja do kupca je samo v primeru odstopa od pogodbe. Tudi stroške vračila mora kupec pokrit sam. Vračilo posameznega produkta je stvar dogovora med prodajalcem in kupcem, kjer seveda veljajo splošni pogoji. Zakon potrošniku ne daje pravice, da deloma odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo. To, da podjetje to omogoča je stvar njihove dobre volje in seveda lahko prosto definirajo pogoje. Če kupcu to ni všeč ima seveda zakonsko pravico da odstopi od pogodbe kot določa zakon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Nič ne zavajam. Del ki sem ga citiral je naveden v splošnih pogojih pod točko odstop od pogodbe in navajajo tudi člen zakona. Tu imaš celoten odsek, če se ti ne da pogledati.
Da mora kupec kriti stroške pošiljanja nazaj pa pišem že od začetka.

9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. odstavek b43.d člena ZvPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 28 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 3,5 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

Utk ::

OP bi moral v štartu rečt da uveljavlja garancijo, ker stvar ne dela. Potem bi dobil avtomatsko delno nazaj, brez komplikacij s stroškom poštnine (pri nakupu). Najbrž bi mu glih tako rekli da niti ni treba pošiljat in nakazali celih 9 evrov.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Nič ne zavajam. Del ki sem ga citiral je naveden v splošnih pogojih pod točko odstop od pogodbe in navajajo tudi člen zakona. Tu imaš celoten odsek, če se ti ne da pogledati.
Da mora kupec kriti stroške pošiljanja nazaj pa pišem že od začetka.

9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. odstavek b43.d člena ZvPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 28 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 3,5 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

Zakon govori o ODSTOPU OD POGODBE, ne o vračilu enega artikla. Če bo kupec odstopil od pogodbe podjetje zavezuje zakon. Če se kupec dogovarja za vračilo posameznega izdelka je to stvar dogovora s prodajalcem in prodajalec je določil, da je pripravljen sprejet posamezen izdelek pod pogojem, da kupec prevzame breme poštnine. Enako bi lahko pogojevali, da mora sprejet dobropis, delno povračilo itd... Če pa kupec odstopi od pogodbe je pa druga zgodba, takrat pa veljajo zakonska določila.

Ugibam da imajo kup primerov ko ljudje kupijo brezvezne artikle zato, da dobijo brezplačno poštnino potem bi pa pol naročila vrnili. In prodajlec ima vso pravico v takih situacijah pogojevat vračilo.

In ja, zavajašk ko trdiš, da bi po zakonu podjetje moralo vrniti poštnino. Podjetje je to dolžno naredit, če bi posameznik odstopil od pogodbe. Kar pa evidentno se ni zgodilo, če bi rad vrnil samo en izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Sprejmem vse kar pišeš. Ne vemo pa kako bi prodajalec odreagiral ob odstopu od celotne pogodbe za vse izdelke. Ta klavzula o plačilu poštnine v splošnih pogojih se bere, kot da velja tudi v tem primeru. In samo ta klavzula me moti.

Legon ::

Tukaj se strinjava. ČE pogledaš kako je šalabajzersko narejena stran (niti to koliko treba naročit za brezplačno poštnino se ne znajo odločit) verjamem, da bi lahko bili problemi. AMPAK iz tistega člena je lahko tudi razumet, da govori specifično o primerih, kjer gre za delno vračilo in zato pade vrednost nakupa pod mejo za poštnino. Če smo pošteni je dejansko ta zahteva korektna, ker pogoji za brezplačno pošiljanje niso izpolnjeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Glugy ::

Dobra volja trgovca je da ti vrne denar brez da mu vrneš izdelek ( četudi pokvarjen ). Če meniš da boš kak evro prihranil če boš sam poslal izdelek nazaj se pač s tem zafrkavej ampak pomoje nima smisla. Vrnitev izdelka se ti splača samo če slučajno živiš zelo blizu tega trgovca oziroma njegovega skladišča pa da fizično neseš izdelek tja ( sam se moraš prej zment ).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22762188 (10375) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9239353 (4322) tomaz-
»

Spletni nakup - vracilo izdelka

Oddelek: Loža
372604 (1569) UganiKdo
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38090828 (81478) St235
»

Nov napajalnik piska

Oddelek: Pomoč in nasveti
342968 (1962) Leprechaun

Več podobnih tem