Forum » Na cesti » AC hitrosti
AC hitrosti

feryz ::
Dars že leta zjutraj omejuje hitrost na Primorki. Na 100 km/h.
Dejanska hitrost pa je nekje od 0 do 30 km/h. Če prideš na 80 km/h, si velik đek.
Če hočeš normalne potovalne hitrost, moraš prav izbrati čas potovanja.
Jaz imam povprečje med 140 - 150 km/h. 900 km je AC, 100 km navadnih cest.
Dejanska hitrost pa je nekje od 0 do 30 km/h. Če prideš na 80 km/h, si velik đek.
Če hočeš normalne potovalne hitrost, moraš prav izbrati čas potovanja.
Jaz imam povprečje med 140 - 150 km/h. 900 km je AC, 100 km navadnih cest.

T743 ::
Ves razvoj vozil gre naprej, zmeraj bolj so varna, imajo zmeraj več pomagal, ki omogočajo lažjo (verjetno tudi hitrejšo) vožnjo, le hitrosti je potrebno nižati še posebej na avtocesti!! Res adijo pamet, potem
pa najdeš vsaj še toliko kot je prehitrih, če ne še več, raznoraznih "pravičnikov", ki za vsak slučaj, da bo ja za ziher peljejo še 10-30km/h počasneje.
pa najdeš vsaj še toliko kot je prehitrih, če ne še več, raznoraznih "pravičnikov", ki za vsak slučaj, da bo ja za ziher peljejo še 10-30km/h počasneje.

m0LN4r ::
gruntfürmich je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone
prikladno pozabljaš dejstvo da se 100 ''vozi'' samo ob konicah med delovniki in še to bolj ali manj samo okoli ljubljane.
zakaj torej omejevati 99% zaradi 1% ?
mi lahko razložite to vašo logiko?
DARS govori o dinamičnem omejevanju, ki bo točno ob pričakovani največji gneči aktualno. In 5 dni od sedmih, ko je promet povečan 4 ure zjutraj in 4 ure popoldan ni 1%. Niti matematika ti ne gre, potem bi pa ti cestne omejitve dirigiral![]()
zakaj rabimo ''dinamično'' omejevanje, če pa se itq nobeden ne more peljati več kot 100kmh. od grosupljega do ljubljane ob 7:00 včasih niti več kot 20kmh ne gre.
zakaj bi po vaši logiki rabili potem omejevati iz 130 na 100? da lovijo nesrečneže ki se peljejo 105 in potem bolj zavirajo?
Voznik P se recimo pelje 130, namesto 150, ce ni omejitve.
Ce je omejitev 130, se bo Voznik P peljal 110, ker pac je to mentaliteta voznika P.
Potem je omejitev 110 in voznik P se bo peljal 90,
itn. tam kjer je omejitev 90 se voznik P pelje 70.
Taksnih so pac vozniki P, rezultat nizanja hitrosti bo, da bodo imeli Vozniki P izgovor, se pocasneje it.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

pegasus ::

Utk ::
Na relaciji München - Stuttgart je na AC vec prometa, kot avtov v celi Sloveniji in se peljes povprecno enako hitro, kot med CE - LJ kjer je prometa za X faktorjev manj.
Vec kot ocitno je problem vse drugo, kot pa omejitev.
3 pasovi brez omejitve, hitrost pa ista kot Celje - Ljubljana? No vidiš, da ti višja omejitev nič ne pomaga.

m0LN4r ::
Tako, on nekako uspe na 800km relaciji priti na polno cesto vseh 800km in ujeti vsako konico.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::
Smo šli s kolegom zadnjič na pijačo, tlačani v Švici.
Nam je pravil, kako je bilo, ko je začel delati tam.
Piči on po AC nekih 140 km/h, kao, ne grem toliko prehitro, tudi če me ustavijo, ne bo tako drago.
Po par prevoženih kilometrih res lučke za njim, potem ga prehitijo in ustavijo na prvem počivališču.
Ga vpraša policaj, če ve zakaj.
Seveda vem, odvrne. A se vam zdi to tako pretirano?
Policaj pravi, da jasno, da ne, pač normalna vožnja. Ampak so se morali odzvati, ker so dobili par klicev, par sms-ov in celo videoposnetek, da en norec divja po avtocesti in naj ga ustavijo.
So mu pa izrekli zgolj opomin, s pripombo naj vozi počasneje, ker druge v prometu moti.
Nam je pravil, kako je bilo, ko je začel delati tam.
Piči on po AC nekih 140 km/h, kao, ne grem toliko prehitro, tudi če me ustavijo, ne bo tako drago.
Po par prevoženih kilometrih res lučke za njim, potem ga prehitijo in ustavijo na prvem počivališču.
Ga vpraša policaj, če ve zakaj.
Seveda vem, odvrne. A se vam zdi to tako pretirano?
Policaj pravi, da jasno, da ne, pač normalna vožnja. Ampak so se morali odzvati, ker so dobili par klicev, par sms-ov in celo videoposnetek, da en norec divja po avtocesti in naj ga ustavijo.
So mu pa izrekli zgolj opomin, s pripombo naj vozi počasneje, ker druge v prometu moti.

m0LN4r ::
Na relaciji München - Stuttgart je na AC vec prometa, kot avtov v celi Sloveniji in se peljes povprecno enako hitro, kot med CE - LJ kjer je prometa za X faktorjev manj.
Vec kot ocitno je problem vse drugo, kot pa omejitev.
3 pasovi brez omejitve, hitrost pa ista kot Celje - Ljubljana? No vidiš, da ti višja omejitev nič ne pomaga.
Pri 10x toliko "pretocenega" prometa? Kako si ti definiras "vecjo pretocnost v prometu" ce ne z stevilom vozil na uro?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Bo kak vir za ta 10x toliko? In 10x toliko mora bit v nekih rush hours, nikogar ne briga za ob 1h ponoči, ko ni gužve niti tu niti tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

m0LN4r ::
Bo kak vir za ta 10x toliko? In 10x toliko mora bit v nekih rush hours, nikogar ne briga za ob 1h ponoči, ko ni gužve niti tu niti tam.
No koliko ljudi pa gre v rush hour delat v LJ, ce to ni pomembno? In potem vtipkaj v google, koliko ljudi se pripelje v München delat in primerjaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Zakaj bi jaz, če si ti nekaj trdil? Daj ti cifre na mizo. Koliko v Lj, koliko v Munchen, v Lj pridejo 4 4 pasovnice, koliko jih pride v Munchen, itd.
Kar daj, izvoli. Ti nekaj trdiš, jaz pa naj googlam.
Kar daj, izvoli. Ti nekaj trdiš, jaz pa naj googlam.

m0LN4r ::
Nekaj manjsih odsekov:
Kreuz Neufahrn - Eching 124.100
Eching - Garching-Nord 139.800
Garching-Nord - Garching-Süd 146.700
Garching-Süd - Kreuz München-Nord 153.100
Kreuz München-Nord - München-Fröttmaning-Nord 121.900
Kreuz Neufahrn - Eching 124.100
Eching - Garching-Nord 139.800
Garching-Nord - Garching-Süd 146.700
Garching-Süd - Kreuz München-Nord 153.100
Kreuz München-Nord - München-Fröttmaning-Nord 121.900
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::
Vsa našteta mesta imajo neskončno več ljudi, kot jih ima Ljubljana. Poleg tega imajo mnogo boljši javni prevoz.

m0LN4r ::
Zakaj bi jaz, če si ti nekaj trdil? Daj ti cifre na mizo. Koliko v Lj, koliko v Munchen, v Lj pridejo 4 4 pasovnice, koliko jih pride v Munchen, itd.
Kar daj, izvoli. Ti nekaj trdiš, jaz pa naj googlam.
BTW a se zdaj pogovarjamo samo se o LJ obvoznici, kot edini AC v Slo? Samo vprasam, kje smo.
Vsa našteta mesta imajo neskončno več ljudi, kot jih ima Ljubljana. Poleg tega imajo mnogo boljši javni prevoz.
To so samo vozila, kot je recimo LJ obroc.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

Utk ::
Nekaj manjsih odsekov:
Kreuz Neufahrn - Eching 124.100
Eching - Garching-Nord 139.800
Garching-Nord - Garching-Süd 146.700
Garching-Süd - Kreuz München-Nord 153.100
Kreuz München-Nord - München-Fröttmaning-Nord 121.900
To je dnevno število? Nič posebnega. To so vse 6 ali pa kar 8 pasovnice.
Največja obremenjenost je na črno obarvanem odseku Koseze–Brdo, kjer so našteli 89.500 vozil ter Kozarje–Brezovica, kjer jih je bilo 80.839.

m0LN4r ::
To so vse 6 ali pa kar 8 pasovnice.Torej rabite vec pasov?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Jaz ne.
Najprej se naj zgradi 3. os, pa AC od Postojne do Hrvaške, ali pa vsaj Koper - Hrvaška.
Najprej se naj zgradi 3. os, pa AC od Postojne do Hrvaške, ali pa vsaj Koper - Hrvaška.

Utk ::
Ker ima DARS dobička kot dreka, in normalne države so povezane med seboj z avtocestami, ne pa da se kolone valijo čez naselja.

starfotr ::
Nam (Luki Koper) ni v ekonomskem interesu, da se to gradi. Ker potem naredimo brezplačno infrastrukturo za Luko Rijeka.

stara mama ::
Pol se pa Avstrijci spomnijo, da lahko oni prevzamejo naš promet zelo blizu meje , kot recimo OBB.
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::
Če bojo boljši in cenejši, bojo v vsakem primeru. Če ne, pač ne. Samo nesposobneži se bojite malo konkurence.

PunkDude ::
Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone
Ja, sploh se mu pa v vsakem primeru jebe za omejitev 130 ali pa 110, itak bo vozil po svoje :)
To drži.

njyngs ::
Zadnjič sem se smejal enemu konju, ki je z mercedeswagnom vsem na levi silil v rit, tudi pri 150km/h. No čez 15 minut sem ga dohitel, je bil na prehitevalnem pasu enemu zakantan v prtljažnik. Če bi se peljal po omejitvi, kot vsi preostali normalni ljudje, bi si prišpara dost problemov in časa. Pa še na cilj bi prišel.
Valda je bil not en šmizo z raztrganimi hlačami, oprijetimi kot Howard Wolowitz, polizan s kilo želeja in z na belo pobarvano bradico.
Tudi ko čez Trojanske tunele vidim razne heroje dirkat kar fajn čez omejitev komaj čakam, da se uvedejo sekcijska merjenja. Jebemti male kurce, pa delanje karambolov, ker ste erektilno disfunkcionalni in nesrečni. Dajte si najt kak hobi, da spravite svojo agresijo in nesrečo ven
Valda je bil not en šmizo z raztrganimi hlačami, oprijetimi kot Howard Wolowitz, polizan s kilo želeja in z na belo pobarvano bradico.
Tudi ko čez Trojanske tunele vidim razne heroje dirkat kar fajn čez omejitev komaj čakam, da se uvedejo sekcijska merjenja. Jebemti male kurce, pa delanje karambolov, ker ste erektilno disfunkcionalni in nesrečni. Dajte si najt kak hobi, da spravite svojo agresijo in nesrečo ven

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()

fikus_ ::
Čisto tako, tudi če bi se držal omejitve, se še vedno mora držati varnostne razdalje.
Lahko, da je vozil koliko je pač vozil (da je vozil prehitro je tvoja domneva) po prehitevalnem pasu, nekdo se je pa odločil prehitevat in ni preveril dobro, ko je zapeljal na prehitevalni pas.
Lahko, da je vozil koliko je pač vozil (da je vozil prehitro je tvoja domneva) po prehitevalnem pasu, nekdo se je pa odločil prehitevat in ni preveril dobro, ko je zapeljal na prehitevalni pas.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

njyngs ::
Točno na prste ene roke lahko prešteješ tiste, ki se vozijo 150km/h+ in se držijo varnostne razdalje. Kar pomeni, da je večina nevarnih za druge in precej precenjujejo svoje sposobnosti.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

fikus_ ::
Jaz jih ne štejem, jih tudi ne oviram, sami odgovarjajo za svoja dejanja. Če se zakanta v koga, upam, da jaz ne bom tam.
Policijo imamo za to, da dela red na cesti. Saj je na Dolenjski in Gorenjski AC sekcijsko merjene hitrosti, naj merijo še varnostno razdaljo.
Policijo imamo za to, da dela red na cesti. Saj je na Dolenjski in Gorenjski AC sekcijsko merjene hitrosti, naj merijo še varnostno razdaljo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

feryz ::
Saj najbrž jo. Jaz sem včeraj narajbal, grrrr.
Zdaj čakam, kaj mi bodo naračunali.
Ampak ok, ne bo krize, sem šel relativno počasi, le varnostna bo hudič.
Nisem vedel, da gre golf čez 250 km/h. A nimajo blokade?
Najbrž jo imajo, pa so jo heknili.
Zdaj čakam, kaj mi bodo naračunali.
Ampak ok, ne bo krize, sem šel relativno počasi, le varnostna bo hudič.
Nisem vedel, da gre golf čez 250 km/h. A nimajo blokade?
Najbrž jo imajo, pa so jo heknili.

Malcolm_Y ::
Nisem neki inženir in tehnik in kaj-vem-kaj, zato se na vaše izračune ne spoznam.
Ampak, do službe imam 34 km, regionalne ceste in naselja. In kakor koli obrnem, po tem genialnem predlogu bom moral vsaj 10 minut prej od doma in domov bom prišel vsaj 10 minut kasneje. To je (dodatnih) 20 minut vsak dan, ki jih bom preživel v avtu, namesto z družino.
Ampak, do službe imam 34 km, regionalne ceste in naselja. In kakor koli obrnem, po tem genialnem predlogu bom moral vsaj 10 minut prej od doma in domov bom prišel vsaj 10 minut kasneje. To je (dodatnih) 20 minut vsak dan, ki jih bom preživel v avtu, namesto z družino.

fikus_ ::
Sedaj ti bo nekdo napisal, če boš tako norel po cesti, se boš ubil in boš brez družine oz. družina brez tebe, vozi počasi in boš pol ure/dan manj z družino, ampak več let.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Utk ::
Nisem neki inženir in tehnik in kaj-vem-kaj, zato se na vaše izračune ne spoznam.
Se vidi da nisi, drugače bi znal izračunat kaj pomeni 20 km nižja omejitev (če se jo itak sploh držiš).
Sicer je namen dinamičnih omejitev ravno obraten. Da boš prišel prej na cilj, ne pa kasneje.
Ampak kaj ko primitivni možgani tega ne morejo razumet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Malcolm_Y ::
Nisem neki inženir in tehnik in kaj-vem-kaj, zato se na vaše izračune ne spoznam.
Se vidi da nisi, drugače bi znal izračunat kaj pomeni 20 km nižja omejitev (če se jo itak sploh držiš).
Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje. Torej 17 km pri 50 km/h --> 20 minut.
17 km pri 30 km/h --> 34 minut.
Verjetno se motim, zato mi prosim ti izračunaj, zakaj je 34 manj kot 20.

feryz ::
Jaz imam 25,5 km od doma do službe, malo mešano.
Kar znese od 18 do 28 minut.
Za 18 ni treba noreti, zgolj malo hitreje pelješ, pik ne moreš dobiti na ta način.
Za 28 minut pa rabiš zgolj par kretenov, ki blokirajo vse podolgem in počez. Najprej na regionalki, nato pa še na AC.
Kar znese od 18 do 28 minut.
Za 18 ni treba noreti, zgolj malo hitreje pelješ, pik ne moreš dobiti na ta način.
Za 28 minut pa rabiš zgolj par kretenov, ki blokirajo vse podolgem in počez. Najprej na regionalki, nato pa še na AC.

starfotr ::
Nisem neki inženir in tehnik in kaj-vem-kaj, zato se na vaše izračune ne spoznam.
Ampak, do službe imam 34 km, regionalne ceste in naselja. In kakor koli obrnem, po tem genialnem predlogu bom moral vsaj 10 minut prej od doma in domov bom prišel vsaj 10 minut kasneje. To je (dodatnih) 20 minut vsak dan, ki jih bom preživel v avtu, namesto z družino.
Koliko časa pa sedaj voziš?

bm1973 ::
Nisem neki inženir in tehnik in kaj-vem-kaj, zato se na vaše izračune ne spoznam.
Se vidi da nisi, drugače bi znal izračunat kaj pomeni 20 km nižja omejitev (če se jo itak sploh držiš).
Sicer je namen dinamičnih omejitev ravno obraten. Da boš prišel prej na cilj, ne pa kasneje.
Ampak kaj ko primitivni možgani tega ne morejo razumet.
Ko bo 20km/h nižja hitrost, bo folk vozil 40km/h počasneje, da bo ziher...
In bodo spet problemi.
Omejitve hitrosti ne bodo nič rešile, ker se bo vedno našel folk, ki bo vozil počasneje...

m0LN4r ::
Zadnjič sem se smejal enemu konju, ki je z mercedeswagnom vsem na levi silil v rit, tudi pri 150km/h. No čez 15 minut sem ga dohitel, je bil na prehitevalnem pasu enemu zakantan v prtljažnik. Če bi se peljal po omejitvi, kot vsi preostali normalni ljudje, bi si prišpara dost problemov in časa. Pa še na cilj bi prišel.To pocne tudi acc tempomat, ce ga nastavis na 160, samo pospesuje in zavira.
Valda je bil not en šmizo z raztrganimi hlačami, oprijetimi kot Howard Wolowitz, polizan s kilo želeja in z na belo pobarvano bradico.
Tudi ko čez Trojanske tunele vidim razne heroje dirkat kar fajn čez omejitev komaj čakam, da se uvedejo sekcijska merjenja. Jebemti male kurce, pa delanje karambolov, ker ste erektilno disfunkcionalni in nesrečni. Dajte si najt kak hobi, da spravite svojo agresijo in nesrečo ven![]()
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Zdaj vozim po naselju 50. Recimo da je pol poti na delo naselje.
Kod se to voziš da imaš od 34 km 17 km naselja? In to takega, kjer bi veljalo 30? Ker recimo po neki Celovški dvomim da bo 30, niti ni zdaj 50. Tudi če bo na vseh stranskih 30.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

njyngs ::
Zadnjič sem se smejal enemu konju, ki je z mercedeswagnom vsem na levi silil v rit, tudi pri 150km/h. No čez 15 minut sem ga dohitel, je bil na prehitevalnem pasu enemu zakantan v prtljažnik. Če bi se peljal po omejitvi, kot vsi preostali normalni ljudje, bi si prišpara dost problemov in časa. Pa še na cilj bi prišel.To pocne tudi acc tempomat, ce ga nastavis na 160, samo pospesuje in zavira.
Valda je bil not en šmizo z raztrganimi hlačami, oprijetimi kot Howard Wolowitz, polizan s kilo želeja in z na belo pobarvano bradico.
Tudi ko čez Trojanske tunele vidim razne heroje dirkat kar fajn čez omejitev komaj čakam, da se uvedejo sekcijska merjenja. Jebemti male kurce, pa delanje karambolov, ker ste erektilno disfunkcionalni in nesrečni. Dajte si najt kak hobi, da spravite svojo agresijo in nesrečo ven![]()
Tempomat nima temperamenta, tako da ga razni raztrganohlačni polizanci ne uporabljajo. Tempomat namreč ne vozi 2m za drugim vozilom in tud blenda ne sam

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

m0LN4r ::
Jaz lahko razdaljo nastavim in tudi temperament ACCja: Eco, Comfort, Normal in Sport.
Razni kareni namrec med 20m in 2m ne vidijo razlike pri taksni hitrosti vec.
Tempomat namreč ne vozi 2m za drugim vozilomTo si z colami stal zraven in meril od zadaj?
Razni kareni namrec med 20m in 2m ne vidijo razlike pri taksni hitrosti vec.
enemu zakantan v prtljažnik.Zakantal se bos tudi pri 500 metrih, ce bos druge gledal kaj delajo namesto pred sebe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

njyngs ::
Tudi če nastaviš na tempomatu na minimalno razdaljo, je to še precej komfortno dovolj prostora. Noben tempomat ne dovoli 2m za avtom vozit. Kdokoli reče, da se bo ACC vozil 2m za ritjo nekomu samo pokaže, da nima pojma kaj govori - ali pa je kot Trump in zavedno laže.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

energetik ::
Seveda si prikladno izbral podatke, ki tebi pašejo.Ne, ti prikladno povprečiš glede na celoten čas in celotno omrežje. Tovornjaki so problem v konicah in na določenih lokacijah.
Govorimo o celotnem omrežju države in ne samo primorke.
Predlagana omejitev pa velja tudi za celotno omrežje.
https://n1info.si/novice/slovenija/avto...
Tole je zate 10%?
vires in numeris

starfotr ::
Rešitev je preprosta. Ne se vozit v največji gneči, če te tako zelo moti povečan promet.
Poleg tega prenehaj kupovat bedarije, ki ti jih dostavljajo s tovornjaki in bo manj kamionov na cesti.
Poleg tega prenehaj kupovat bedarije, ki ti jih dostavljajo s tovornjaki in bo manj kamionov na cesti.

njyngs ::
Tako je, vozite se z biciklom na šiht. LP, jype /s
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

m0LN4r ::
Cestni tovorni promet je po vstopu Slovenije v EU skokovito narasel, saj se je obseg tonskih kilometrov slovenskih prevoznikov v obdobju 2004-2006 povečal kar za 72 %. Zaskrbljujoča je tudi rast cestnega tovornega tranzita skozi Slovenijo - število prehodov tovornih vozil čez mejne prehode z Madžarsko se je v letu 2005 povečalo kar za 50 %. In to je blo 20 let nazaj.
Bi bilo fajn vedet, koliko je do danes, ampak zal ne najdem.
Bi bilo fajn vedet, koliko je do danes, ampak zal ne najdem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Brez tovornjakov bi bile vinjete 3x dražje, marsikje pa avtoceste sploh ne bi bilo.
Niti ne vem kako bi to zgledlo.
Verjetno je pa tudi vsak tovornjak bolj pomemben kot da se vi sami v avtu za 5 oseb pripeljete nekaj delat kar bi lahko naredili tudi doma.
Niti ne vem kako bi to zgledlo.
Verjetno je pa tudi vsak tovornjak bolj pomemben kot da se vi sami v avtu za 5 oseb pripeljete nekaj delat kar bi lahko naredili tudi doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Ashrack ::
Sem mislil da sem prebral da bo hitrost omejena na 210 kmh.
To bi bilo edino sprejemljivo.
To bi bilo edino sprejemljivo.
....

WizzardOfOZ ::
Optimalno bi bilo, če bi vsi vozili enako hitro po avtocestah. Kamioni, avtobusi, kombiji in osebni avtomobili. 90km/h omejitev za vse.
Okoli 23.000 kamionov na dan. Leta 2019 jih je bilo 18.000.
Cestni tovorni promet je po vstopu Slovenije v EU skokovito narasel, saj se je obseg tonskih kilometrov slovenskih prevoznikov v obdobju 2004-2006 povečal kar za 72 %. Zaskrbljujoča je tudi rast cestnega tovornega tranzita skozi Slovenijo - število prehodov tovornih vozil čez mejne prehode z Madžarsko se je v letu 2005 povečalo kar za 50 %. In to je blo 20 let nazaj.
Bi bilo fajn vedet, koliko je do danes, ampak zal ne najdem.
Okoli 23.000 kamionov na dan. Leta 2019 jih je bilo 18.000.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()